از تک تک ایرانیان پاک سرشت برای زدودن هیولای اسلام از تارک کشورمان درخواست اتحاد و همکاری دارد ۸

این یک درخواست ملی و بسیار عاجزانه است. درخواستی که برای هر ایرانی میهن دوست، از زن، یا مرد، خرد و کلان، پیر و جوان، از هر گروه، هرزبان، هر قومیت، و هرباور دینی مسئولیت و وظیفه به وجود می آورد. هرکدام از ما باید و ناچاریم در این مرحله تاریخی حساس که میهنمان بر لب پرتگاه و ورطه سقوط کامل قرار گرفته است، از خود حمیت و فداکاری نشان دهیم و کشور عزیزمان را از دست این لاشخوران، آدم خواران، و هرجایی های بی فرهنگ و بی نشان، نجات دهیم.

امروز از هر روز، و از همیشه، بیشتر و ضروری تر، مملکت آش ولاش و درب و داغون شده ما به این فداکاری، اتحاد، همبستگ، دلبستگی، وجدان، شرف، شجاعت، و دلیری تک تک ما، شما، و دیگران، و به گفته ای همه ما نیازمند است. امروز دیگر ماه، و هفته ویا سال مطرح و در خور سنجش و معیار نیست، بلکه ساعت، دقیقه و لحظه ها قابل شمارشند. هرلحظه درنگ و تأخیر پیامد و فرجامی زشت و ننگین و جبران ناپذیر در تاریخمان به جای خواهد گذاشت.

این تصویر مربوط به ۱۰۰ سال پیش نیست. بلکه مربوط به دوران طلایی امام خمینی و آقای خامنه ای جانشینان الله بر زمینند. پیرمردی که یک عمر با تنگدستی، تلاش و کوشش بی پایان به پیری رسیده، در دوران پیش از مرگ نیز باید همراه خربارکش، به کارسخت و طاقت فرسا پردازد. او اکنون نیاز به بستری شدن، پرستاری و جای نرم و گرم دارد ولی همه این امکانات را آخوند و مزدور آخوند دزدیده در بانک های خارجی ذخیره کرده اند.

این تصویر مربوط به ۱۰۰ سال پیش نیست. بلکه مربوط به دوران طلایی امام خمینی و آقای خامنه ای جانشینان الله بر زمینند. پیرمردی که یک عمر با تنگدستی، تلاش و کوشش بی پایان به پیری رسیده، در دوران پیش از مرگ نیز باید همراه خربارکش، به کارسخت و طاقت فرسا پردازد. او اکنون نیاز به بستری شدن، پرستاری و جای نرم و گرم دارد ولی همه این امکانات را آخوند و مزدور آخوند دزدیده در بانک های خارجی ذخیره کرده اند.(عکس از شباب گلچین)

 

همه ما از این بهم گسیختگی، نا به سامانی، و فرسایش مادی، و فرهنگی کشورمان آگاهیم، ولی آیا به چندی، و چگونگی، به میزان، و شتاب آن نیز نگرشی داشته ایم؟. ولی بی تردید پاسخ منفی است. کسی می تواند این گسستگی زوال تاریخی، مالی، و فرهنگی کشورمان را ارزیابی نماید که دست به تاریخ کشورمان، و سیاست جهانی و وضعیت کنونی و گذشته کشورهای دیگر داشته باشد تا بتواند به میزان اندوهبار پس ماندگی و فروکش کشورمان پی ببرد.

در این جا چند نمونه از این پس رفتگی و یا درجا زدن خودمان را برای خوانندگان یادآور می شود، و از این داستان کوتاه می توان به ژرف و عمق این مصیبت و بدبختی پی برد و آگاهی یافت:
۱ – گسترش فساد و دروغگویی – در گذشته هر یک از ما، به راستگویی و راست کرداری باور و ایمان داشتیم. گرچه از سوی خانواده به ما هر آن گفته می شد که ؛ «دروغگو دشمن خداست». طبیعتاً دشمن خدا کافر است و سزای کافر بنا به قوانین اسلامی مرگ است. همچنین کردار و عملکردمان درست بود. بدخواه کسی نبودیم، کلک و حقه بازی در ما نبود، و کلاهبرداری نمی کردیم.

این ها بسیجی و از مزدوران ولی وقیح و جنایت کارانی هستند که نام زشت و ننگینی در تاریخ ایران باقی می گذارند. آنها باید بدانند که برای همیشه خورشید زیر ابر نمی ماند و سرانجام ملت ایران بپا خاسته و انتقام سخت و خونینی از آنان خواهد گرفت.

این ها بسیجی و از مزدوران ولی وقیح و جنایت کارانی هستند که نام زشت و ننگینی در تاریخ ایران باقی می گذارند. آنها باید بدانند که برای همیشه خورشید زیر ابر نمی ماند و سرانجام ملت ایران بپا خاسته و انتقام سخت و خونینی از آنان خواهد گرفت.

گرچه آخوندهای کلاهبردار دانسته، و خانواده ها ندانسته، به راستگویی و راست کرداری بار مذهبی داده بودند، ولی ما به درستی می دانیم که این خود یک دروغ بزرگ و فاحش است. زیرا ما در گذشته در مقاله های گوناگون بارها نمونه آوردیم و ثابت کردیم که دین اسلام از روز نخست بر اساس دروغ گویی، و کردار نادرست غیر انسانی و ناشایست پا گرفت، و همواره در این ۱۴ سده با دروغ و کردارهای غیر انسانی، هدف های پلید خود را که منحصراً به نفع یک طبقه مفتخور و سربار جامعه به نام روحانی و یا آخوند بوده است، دنبال نموده.

به عنوان نمونه، وقتی اسلام می گوید آسمان از هفت طبقه ساخته شده، و الله در آسمان است، و پیامبر با الاغ خود به آسمان هفتم پرواز کرد، و یا دست خود را در حال قنوت ویا هنگام دعا به آسمان دراز می کنیم، این یک دروغ شاخدار است. زیرا ما می دانیم که فضای بالای سرمان از میلیاردها کهکشان، و هرکهکشان از میلیاردها کوره گداخته هرکدام تا چندین هزار درجه سانتیگراد، و تا فاصله میلیاردها سال نوری تشکیل شده است.

این ویدیو بیان گر فقر و تنگدستی ناشی از چپاول و غارتگری آخوند، پاسدار و بسیجی است.هر ایرانی که این ویدیو را نگاه می کند باید به وجدان خود مراجعه کرده و ببیند آیا ما باید و می توانیم انتقام آنها را از رژیم جنایتکار بگیریم؟.

برای یک آخوند، با هر عنوان مسخره و تحمیر کننده مردم نا آگاه چون؛ علامه، آیت الله عظما، فیلسوف اسلامی، روحانی معظم، آیت الله، حجت الاسلام، و مانند آن، با آن مغز کوچکشان که آنهم سوای انگشت شماری از آنان بر هوس رانی مانند شکم و زیر شکم دور می زند، درک کمترین و کوچکترین آن ها امکان پذیر نیست. به عنوان نمونه، کره ماه سیاره بسیار کوچکی است که به دور زمین می چرخد. این سیاره از خود نور و درخششی ندارد، بلکه از خورشید که هزاران بار از آن بزرگتر است، دریافت نور، گرمی، و انرژی می کند.

ولی آخوند بی سواد به ملتی کشتی به گل نشسته تلقین می نماید که فرتور خمینی را در ماه می بیند، و یا بر روی پرچم همه کشورهای اسلامی خردباخته، ستاره به عنوان کره کوچکی درون هلال ماه بزرگ دیده می شود. این نکته ها که از دروغگویی، ویا بی سوادی، و همچنین کردار نادرست دین اسلام و دکان داران آنست، همیشه و در همه جا دیده شده، و هم اکنون نیز وجود دارد.

از آن چه گفته شد می توان به آسانی دریافت که؛ رژیم آخوندی جنایت کار بازیرکی و شارلاتانی توانسته است در این سه دهه بر روی هر راستی و راستگویی که پایه و اساس یک جامعه پویا و در حال گسترش است، خط بطلان بکشد، و دروغ گویی و فساد را با از بین بردن آموزش و پرورش از کودکستان تا دانشگاه، خانه، خانواده، اجتماع، و دوایر دولتی و ملی، و در همه جا رواج دهد.

مملکت ما باردیگر به شجاعانی چون سردار اسعد بختیاری، ستارخان، باقرخان، یپرم خان ارمنی، و دهها دلاور و میهن دوست دیگر نیاز دارد که به یارای تن بیمار و درمانده این وطن پاره پاره بشتابند. اکنون زمانی است که شیر زنان و ابر مردان تبریز همراه با دلاورانی از نقاط سایر استان ها، باردیگر قیام کنند و حماسه بیافرینند.

مملکت ما باردیگر به شجاعانی چون سردار اسعد بختیاری، ستارخان، باقرخان، یپرم خان ارمنی، و دهها دلاور و میهن دوست دیگر نیاز دارد که به یارای تن بیمار و درمانده این وطن پاره پاره بشتابند. اکنون زمانی است که شیر زنان و ابر مردان تبریز همراه با دلاورانی از نقاط سایر استان ها، باردیگر قیام کنند و حماسه بیافرینند.

۲ -‫ ‬چپاول و غارت کشور، و تروریست پروری- ما نمی خواهیم وارد جزئیات شویم که به راستی می توان کتابی در این مورد نوشت. به طور کوتاه یاد آور می شود که رژیم بیگانه غیر ایرانی در این ۳۲ سال مملکت را تاراج کرده و ثروت عمومی و غارت کردن ارز خارجی، کارهای هنری، نقآشی، و آثار موزه ها را به نفع خود و مزدورانشان به خارج از کشور برده اند، ویا میان تروریست فلسطین، لبنان، و آمریکای جنوبی حاتم بخشی کرده، و مملکت را به ورطه نابودی رساندند.

‫۳ – ویرانی و تخریب و نادیده گرفتن آثار ملی، هنری و باستانی، امکان زیست، ‬ از میان بردن و بهره برداری جنگل ها و نادیده گرفتن و خشکاندن فضای سبز، و به مالکیت شخصی خود در آوردن خ، باغ ها، کشاورزی، کارخانجات، ساختمان ها، اندوخته ها و پس انداز ملی، و صدها نمونه دیگر.

‫۴ – بی حرمتی، رفتاری زشت و ناپسند داشتن، و تجاوز به دختران و بانوان، اشاعه و گسترش فساد و فحشاء، به زندان افکندن شیر زنان و دلاور‬ مردان مبارز میهن دوست، و تشکیل باندهای مافیایی پاسدار، بسیجی، سربازان گمنام امام زمان، و به دور خود جمع کردن فرصت طلبان، سودجویان، مزدوران و چاپلوسان و همانند آنان که همگی دشمن این آب و خاک و قاتل جان مردم این کشورند.

ما در این جا به شمارش جنایات این رژیم ضد انسانی بسنده می کنیم ولی یاد آور می شویم که در این جا تنها به چند مثال کوچک اشاره شد. بدیهی است که همه جنایت ها و چپاول گری این رژیم باید در دادگاههای مردمی بررسی و خطاکاران به سزای عملکرد خود رسند.
اینجاست که ایجاب می کند شمای هم وطن نگاهی به مردم لیبی، مصر، تونس، و سوریه بیاندازید و ببینید ما تا کنون تلاشی چشمگیر، مدام و مستمر نداشته ایم. از این روی لازم می شود با یک هرت و پشتکار ملی و همگانی تا مملکت به کلی نابود نشده، دست این جانیان و شریکانشان را از کار و ادامه کشتار و غارتگری کوتاه نماییم.

  • خدا بردی یف

    فضول حان محله ! از جملۀ « ایرانیان از مزدوران ولی وقیح انتقام خونین خواهد گرفت » نهایت خوشم آمد . به اکبر گنجی خاین میگویم که از تو واز امثال تو هم انتقام میگیریم آنهم از خونین ترینش.

  • Many7133

    سلام فضول خان شما در اشتباه هستید شما نباید شیعه را بادین پاک اسلام مقایسه کنید تشیع کاملا در خرافات وشرک وجنایت و قبر پرستی غرق ودین اسلام درعدالت وبرابری ومهربانی است لکن ایران را اسلامی نه بلکه اخوندی راقضی باید خواند ودشمن اسلام

  •  

    آیا انسانها میروند تا به آدمکهایی تبدیل شوند؟
    نمیدانم شما این داستان زمان کودکی تان یادتان هست که چهار نفر وارد باغی شدند.
    یکی از آنان یک سید بود ودیگری یک ملا و سومی یک انسان عامی و چهارمی یک نظامی یا
    لشگری. آنان شروع به خوردن انگورهای باغ و سایر میوه ها بطور مجانی کردند. باغبان
    تنهای باغ سر رسید و دید که چهار نفر دارند ثمره مدتها کار و تلاش اورا مجانی
    میخوردند غارت میکنند. آنان سبدهای بزرگی هم در دست داشتند که میخواستند بعد از
    اینکه خوب سیر شدند با خود هم مقدار زیاد میوه ببرند.
    باغبان دید که به تنهایی حریف چهار نفر نخواهد شد. پس راهی پهلوی خود اندیشید.
    جلو آمده سلام کرد وگفت. خوب عزیران خوش آمدید صفا آوردید. بخورید نوش جانتان ولی
    من نمی فهمم که شما که سید آل پیامبر هستید و احترام شما واجب است و شما حق سید
    میبرید.و از خمس و زکات بایست به شما داده شود. و بعد رو به ملا کرد و گفت شما هم
    که در راه ترویج اسلام میکوشید و احترام شما واجب است و باید بر مال مردم حقی داشته
    باشید و این آقا هم که عام است و جز مردم بایست به او احترام گذاشت و قدمش روی چشم
    ماست ولی من نمیدانم که این مفت خور نظامی که مردم را آزار میدهد چرا در میان شماست
    او که مواجب نظامی میگیرد بچه اجازه ای دارد مفت خوری میکندو لاجرم چهارتایی سر مرد
    نظامی ریختند و پس از کتک مفصلی که در حق او انجام داشتند اورا بستند و به گوشه ای
    نهادند. باغبان که از شر یکی از مفت خور ها راحت شده بود گفت. خوب شما که سید و ملا
    و عالم و وابسته به اسلام هستید این مردک عامی مفت خور چرا بایست مفت خوری کند.
    بدین ترتیب او هم دچار سرنوشت مرد نظامی شد. باغبان بعد از اینکه از شر دوتای آنان
    راحت شد به سومی نگاهی کرد وگفت این آقا سید است و اولاد پیامبر و احترامش واجب
    است. شما که ملای هستید و از مردم پول میگیرید به چه حقی مال مرا میدزدید؟ خوب دو
    نفری او را خوب کتک زدند و دست و پایش را بستند و به گوشه ای نهادند باغبان که دید
    به این راحتی از شر سه نفرشان راحت شده است چوب دستی را برفرق سید کوبید و گفت
    مردیتکه مفت خور گیرم که سیدی ولی کی تو خرس گردن کلفت هم برو و مثل من زحمت بکش و
    مفت خوری نکن و اورا حسابی زد و بست و داروغه را خبر کرد باحتمال زیر سیبیل اورا هم
    چرب چیلی کرد و از هر سه آنان غرامت گرفت.
    حال نقل مردم دنیا است فشار زیاد است و مردم هم سعی میکنند فشار را به دیگران
    منتقل کنند. بیچاره کسانی که کسی و وسیله ای ندرند که از خود دفاع کنند و قربانی
    اصلی ماجری هستند.
    کسانی که دستشان به دم گاوی بند است خوب رشوه میگیرند و به بالا دستی ها هم
    میرسند و سعی دارند که پشت خودشان را ببندند. مامورین که میتوانند رشوه بگیرند
    میگیرند و به روسای خودشان هم سهمیه ای میدهند و لاجرم از تعقیب در امان هستند
    وستستم بمن چه با آنان کاری ندارد. آنان هم که ثروت خانوادگی دارند که حسابشان
    معلوم است میخوردند و میدهند و زندگی میکنند. آن کارمندانی که به علتهایی اخراج شده
    اند هم سعی میکنند که کاری آزاد پیدا کنند و گروهی هم به کلاهبرداری و دزدی
    میپردازند تا به زندگی ادامه دهند. دستگاه عدل و داد هم که در تمامی دنیا در خدمت
    سرمایه داران و دست به ریزان است. تنها عده ای که هیچ وابستگی ندارند و هیچ زمینه
    ای دیگری هم ندارند که بتوانند کارهای آزاد بکنند قربانی میشوند.
    دزدی فساد رشوه خواری و سو استفاده از اعتماد و دوستی ها متاسفانه کم کم مردم
    راتبدیل به آدمکهایی خواهد کرد که تمامی احساسات زیبای زندگی در آنان مرده است و
    این درست همان چیزی است که سیستم قهار طالب آنست تا مادامیکه انسانهای با هم متحد
    باشند در امان هستند ولی هنگامیکه این اعتماد و دوستی از بین رفت و همه تنها به فکر
    منافع خود و از بین بردن منافع دیگران و عمومی هستند این مشگل ادامه دارد. کسانی
    دوستی میکنند و محبت مینمایند تنها برای اینکه غارت کنند و از اعتماد و دوستی ها سو
    استفاده نمایند. و متاسفانه جو بی تفاوتی و تعصب هم برای این افراد زمینه را فراهم
    میسازد.

  • Kazemlour

    salam : shooma bayist berid kami adab va nuei,harf zadan yad begind , bedui farhangh-e siasi natavan taghir-e siasi ijad kard , khieeli aghab oftadiend ..

  • Sun Lion Iran

    عزیزی که فرمودند باید بین مذهب شیعه و دین اسلام تفاوت قایل بود مانند اینست که شخصی به مرداری برسد که بر اثر گذشت زمان کرم گذاشته است و کرمها در آن لول می خورند انوقت انشخص می گوید ما باید بین این مردار متعفن و کرمها فرق بگذاریم این مردار زمانی روح داشت و خیلی دوست داشتنی بود ولی این کرمها لجز و تهوع اور هستند عزیز مگر غیر از اینست که اسلام مرداریست که از ان کرمهائی چون . تشیع .تسنن . وهابیت . بهائیت . اسماعیلیه . مهدویت. صوفیگری . بابیت ….. بوجود امدند و در میهن ما لول می خورند و تا ایران را نابود نکنند از فعالیت نخواهند ایستاد پس بیائید برای نجات کشورمان اگر حقیقتا ایرانی هستید و دل در گرو میهن دارید خرافات و خود فریبی و ریا و تضاهر را کناری گذاشته متحد شویم واین مردار متعفن را به زادگاه خودش سرزمینهای خشک حجاز برگردانیم . موافقید یا نق نق و اما و اگر

  • asnade.rousi@weakiliks.irani.c

    پوتین به روحانی: سلام مرا به حضرت آیت الله خامنه ای برسانید
    http://entekhab.ir/fa/news/334222/
    ——————————————————-
    مذاکرات فشرده و مهم رییسان جمهوری ایران و روسیه در کاخ کرملین/ پوتین: ایران همسایه خوب و شریک مطمئن روسیه است
    http://entekhab.ir/fa/news/334183/
    ————————————————————————————————
    پوتین: رایزنی با ایران در زمینه ساخت هواپیما و صادرات هواپیماهای روسی مثل سوخو / روحانی: روابط ایران و روسیه از سطح روابط عادی فراتر رفته است
    http://entekhab.ir/fa/news/334219/
    ————————————————————————————————-

    جمهوری اسلامی و باج دهی تازه به روسیه

    ظریف: روسیه می تواند از پایگاه های نظامی ایران استفاده کند
    ————————————————————————————————————

    خطرم هست وقتی مارکسیست های روسی و مارکسیست های اسلامی میخواستند شاه مدرن ایران را سرنگون کرده و به جای ان یک رژیم آلت دست روسیه ( مثل تره کی در افغانستان و صدام و اسد و قذافی و ناصر در میان اعراب ) بنشانند تکیه کلام شان این بود که شاه سگ زنجیری امریکا است !!! ، دست نشانده امپریالیسم امریکا است !!!! اقتصاد کشور را امپریالیستی کرده و منابع کشور را به جیب امریکا میریزد !!!! و دست آخر نتیجه میگرفتند که مبارزه با شاه بدون مبارزه با امریکا بی معنی است و نمیتوانیم شاه را سرنگون کنیم چون امریکا از ان محافظت میکند !!!

    دقت میکنید ؟ به همین دلیل کشتار در ورود نیکسون به تهران و بهانه جویی د رمورد کاپیتولاسیون ، و مبارزه با اصول انقلاب سفید و سیاه کل و ترور آمریکایی ها و مجاهدین خلق و پیکار و … به وجود آمدند و نوک حمله امریکا بود و شاه به دنبال ان به همین دلیل بعد از پیروزی انقلاب مردم برای استقلال و آزادی باز اینها دست برنداشتند و به پادگان ها حمله بردند و از کشتار سران ارتش و تصفیه ارتش دفاع و در کردستان و ترکمن صحرا و اهواز و … مسلحانه علیه حکومت لیبرال بازرگان جنگیدند و با بنی صدر هم دشمن خونی بودند چون او بحث آزاد را به ایران آورد ، چیزی که در نظام مارکسیستی روسی به دلیل جاسوسی برای شوروی و تحمیق روشنفکران و جوانان و ماهیت فراماسونری مارکسیست ها سم مهلک بود . دست اینها رو شد . معلوم شد فدایی ها مشتی گاو و توده ایها مشتی خائن بالفطره هستند و چیزی در چنته ندارند .

    سر انجام توطیه اشغال سفارت امریکا به دست فدایی ها و توده ایها با همراهی خط امام روسی عملی شد و کشور به بیراهه ای افتاد که هنوز هم در آمدنی نیست مگر :

    از این مارکسیست های روسی و اسلامی بیاموزید و با نگاه به این تیتر رسانه ها به این حقیقت پی ببرید که شما ایرانیها با روسیه طرف هستید نه ملاها ! ملاها هیچ چیزی از سیاست نمی دانند . همین روحانی ابله را ببینید که برای رئیس جمهور شدن دارد به حزب توده و فدایی ها باج میدهد و کون پوتین را مچ مالی میکند

    مردم ایران هرکسی تا به حال به شما و به سلطنت طلبان گفته امریکا شاه را برد جاسوس مسلم روسیه است

    این همه سند که خامنه ای – روحانی – سپاه – اصلاح طلبان – رفسنجانیست ها – ملی مضحکی ها همه و همه آلت دست روسیه و پوتین هستند !

    چرا کسانی هنوز تبلیغ میکنند که شاه را امریکا برد ؟ چون میخواهند سلطنت طلبان را بفرستند دنبال نخود سیاه . تا آنها هم مثل اردوغان از امریکا و اروپا ببرند و روسی شوند !

    خیانتی بزرگتر از این در تاریخ ۱۵۰ ساله مبارزات مردم ایران وجود ندارد .

    همه کسانی که در برابر این فحشای سیاسی در برابر پوتین امپریالیست جنایت کار ، دیکتاتور ، ضد زنان و دگر باشا ن و دگر اندیشان و دشمن خونی مردم آزادی خواه اوکراین و سوریه و گرجستان و … سکوت کرده اند ماموران روسیه و پوتین هستند، صرف نظر از هر نقابی که به چهره زده باشند ! آنها را بشناسید

    بی بی سی فارسی ، رادیو فردا ، دوچه ولله ، رادیو زمانه ، عصر نو ، اخبار روز ، پیک نت ، کیهان لندن ، پارس تی وی ، مردم رپورت ، زیتون ، ….. همه کسانی که در آنها قلم میزنند ماموران روسیه هستند .

    فقط با بیرون انداختن مارکسیست های روسی و اسلامی روسی میتوان ایران را آزاد کرد .

    پوتین و پوتینیان نمی گذارند به این رژیم تا خر خره آلوده به امپریالیسم روسیه و دولا در برابر ان آسیبی برسد . حتا اگر ایران به سوریه تبدیل شود و همه شما ها هلاک شوید پوتین خامنه ای را نگه خواهد داشت و پس از او مجتبی و دیگر اعضای سلطنت موروثی او بر جنازه ها و خرابه های ایران حکومت مافیایی کشتار بر پا میکنند .

    بایستی مسلسل چی بالای تانک را بزنید ! زدن تانک فایده ای ندارد چون پیش می اید و شما را له میکند .

    این مسلسل چی حزب توده – فدایی – ملی مضحکی نمایندگان روسیه و اورو آسیای پوتین – دوگین در ایران هستند

    من برای ثبت در تاریخ گفتم

    راهی جز زدن روسیه وجود ندارد

    همان گونه که آنها امریکا را زدند تا شاه رفت

    ایرانیانی که به ترامپ نامه های بیهوده مینویسید :

    به ترامپ نامه بنویسید و از او بخواهید که ماموران پوتین در صدای امریکا ، رادیو فردا و دیگر رسانه هایی که از امریکا سرور میگیرند را بریزد بیرون .

    دست مزدوران پوتین را در رسانه های فارسی زبان آشکار کنید

    مسلسل چی را بزن ایرانی !

    مسلسل چی !!!!

    که وقت تنگ است و ایران درآستانه سوری شدن به دست مزدور امپریالیسم پوتین

    این دلقک هایی مثل روحانی و رفسنجانی و تاجزاده و موسوی و مطهری و خزعلی ، … برای رد گم کردن آمده اند . همه اینها با هم سر سفره روسیه نشسته و به ملت ایران خیانت میکنند