فرشتگان کوچک پیرانشهر در آتش کینه و خشم آخوند سوختند و جزغاله شدند ۱۰

بیاد غم و اندوه جگرگوشگان زجر کشیده امان

یادواره درد و رنج سوختن فرزندان عزیزانمان، این فرشتگان نازنین پیرانشهر را هرگز فراموش نخواهیم کرد. این دردی است جانسوز و جانفرسا که نه تنها بر جان و دل بازماندگان این غنچه های نشکفته و پرپر شده سنگینی می کند، بلکه اندوه و غم بزرگی است که هر ایرانی شرافتمند و نیک سرشت را در سوگ و ماتم فرو می برد. به راستی، نفرین و هزاران ننگ و نفرین بر این رژیم غارتگر و غیر انسان که این چنین مردم کشورمان، به ویژه کودکان عزیز و بی پناه را در برابر هرگونه آسیب و مصیبتی قرار داده است.

این ویدیو کودکان نازنین را پس ازسوختن در آتش ظلم و ستم رژیم بیگانه پرست نشان می دهد.  ننگ و نفرین بر این رژیم آدم کش باد.

گزارش های رسیده نشان می دهد که سیران یگانی دانش آموز ده ساله دبستان شین آباد، پس از سوختن و داشتن زخم و جراحات فراوان، یک شنبه ۱۹ آذرماه در بیمارستان سینا تبریز در گذشته است. رژیم جنایتکار، برای جلوگیری از خشم و نفرت مردم، به خانواده کودک اجازه نداد تا پیکر او را در دهکده شین آباد به خاک سپارند. از این روی، به ناچار او را در منطقه “پسو” واقع در ۳۵ کیلومتری پیرانشهر به خاک سپردند. گزارش های رسیده نشان می دهد که‫ «الهام» دومین دختر معصوم شین آبادی هم با بدنی سوخته جان سپرده، و دیگر دانش آموزان نیز میان مرگ و زندگی به سر می برند.

پدری داغدار و مصیبت دیده، با جگر گوشه خود  سیران یگانه وداع می کند.

پدری داغدار و مصیبت دیده، با جگر گوشه خود  سیران یگانه وداع می کند.

چاره‌اندیشی برای ایمنی ۴ میلیون دانش‌آموز

رسیدگی به سیستم گرمایشی مدارس باید در اولویت قرار گیرد -
 
 این عنوان نوشتاری است از روزنامه ایران، چاپ سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۱.براساس این نوشتار، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس می گوید: “۵۰۰ هزار کلاس درس در کشور فعال است که ۳۰ درصد آنها برای تأمین گرمای مورد نیاز خود از بخاری نفتی کاربراتوری استفاده می‌کنند، یعنی رقمی بالغ بر ۱۵۰ هزار کلاس درس از این بخاری‌ها استفاده می‌کنند.” خوانندگان ما به خوبی به گفته و کوتاهی جنایت بار یکی از مهره های رژیم، و عمق فاجعه پی می برند.

آیا با پول های دزدیده شده برای ساختن ضریح گور تازیان، نمی توانستیم دبستان های کشور را از نظر سرما، گرما، رطوبت، و گزندهای دیگر طبیعی  کودکانمان را در امان نگاه داریم؟!.

آیا با پول های دزدیده شده برای ساختن ضریح  تازیان گور به گور شده، نمی توانستیم دبستان های کشورمان را از نظر سرما، گرما، رطوبت، و گزندهای دیگر طبیعی کودکانمان را در امان نگاه داریم؟!.

همین وابسته به رژیم می افزاید: “اگر از ۱۵۰ هزار کلاسی که با این بخاری‌ها گرم می‌شوند، تنها ۲۵دانش‌آموز برای هر کلاس درنظر بگیریم، حدود ۳میلیون و ۷۵۰ هزار دانش‌آموز از کل ۱۳ میلیون دانش‌آموز در معرض خطر هستند.” بنابراین، بنا به اقرار همین وابسته رژیم نزدیک به ۴ میلیون از کودکان این کشور همواره در خطرند، و هرلحظه باید انتظار سوختن و جزغاله شدن آنان مانند کودکان نازنین پیرانشهر را داشته باشیم.

از آن جا که رژیم همه کوتاهی ها، ناتوانی و نادانی ها، و ظلم و ستم خود را حاشا و کتمان می کند، باید گفت که در حقیقت ۱۳ میلیون کودکان و نوباوگان کشورمان هر آن و هر لحظه در معرض خطر پیش آمدها و حوادث جانی به دلیل بی توجهی رژیم خواهند بود، و از نظر روانی نیز فرستادن انبوه زیادی از دانش آموزان به سفرهایی برای شستشوی مغزی به عنوان راهیان نور، نه تنها آنان را از راه به در برده، به گمراهی و فساد روانی می کشانند، بلکه جان آنان نیز پیوسته در خطر خواهد بود.

چه بودجه ای می توانست تندرستی و جان فرزندانمان را بیمه کند؟

همان وابسته به اصطلاح فرهنگی رژیم می گوید:”هم‌اکنون مدارس ما از دو روش بخاری نفتی و سیستم حرارت مرکزی استفاده می‌کنند و برای این‌که همه مدارس به سیستم حرارت مرکزی که ایمن است، مجهز شوند به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.” خوانندگان ما در می یابند که به استناد نوشته های خود رژیم، برای آن که کودکان ما در آتش نسوزند و جزغاله نشوند، به هزار میلیار تومان، و اگر هر دلار را ۲۵۰۰ تومان به حساب آوریم، به مبلغی چون ۴ میلیون دلار نیاز است. برای آن که ببینیم این مقدار در برابر دزدی های خامنه ای و خانواده اش که در بانک های خارجی واریز کرده اند، تا چه اندازه ناچیز است، تنها به چند مورد آن اشاره می کنیم:

‎مجتبی خامنه ای:

(England ? 1.14 billion (2 accounts frozen since 2009), Germany 2.12 billion Euros (4 accounts), Qatar $400 million, S. Africa 950 million Euros (2 accounts), UBS/Micheloud & Cie/Credit Suisse 12 accounts adding to 3.85 billion Euros, Liechtenstein $ 2.8 billion, S. Africa $620 million, Shanghai $4.1 billion, UAE: $ 700 million, Malaysia A$670 millions)

علی خامنه ای:

(Switzerland (Micheloud & Cie/UBS/Credit Suisse, 18 accounts adding to 8.4 billion Euros, Liechtenstein $9.7 billion, Cayman Islands $6.8 billion , Shanghai $3.2 billion, Liechtenstein $2.9 billion, Belize $2.5 billion, Russia $1.1 billion, Malaysia $450 million, Trinidad & Tobago $400 million , S. Africa 2.1 billion Euros, India $630 million, UAE $560 million, Syria $210 million)

‎مسعود خامنه ای:

(UBS/ Micheloud & Cie/Credit Suisse 2.7 billion Euros, S. Africa $980 million, Syria $45 million, UAE $120 million, Malaysia 540 million Euros, Venezuela $1.2 billion, India 320 million Euros)

‎مصطفی خامنه‌ای:

(Credit Suisse $690 million, Hong Kong ?360 million, Russia $80 million, Syria $12 million, Canada C$110 million, Panama $992 million)

‎نازیه خامنه ای:

(Turkey $52 million, India 120 million Euros, Germany 102 million Euros, United Kingdom ? 280 million, UBS $421 million)

‎بدریه خامنه ای:

(UAE ?142 million, Syria $13 million, Spain 120 million Euros, Panama $329 million)

‎حسن خامنه ای:

(UAE $60 million, Canada C$200 million, Turkey 37 million Euros, Shanghai $ 344 million)

‎هادی خامنه ای:

(Liechtenstein $290 million, S. Africa ?121 million, Malaysia 93.2 million Euros, UBS/Scobag Privatbank/HSBC Private Bank (Suisse) 890 million Euros, Turkey 84 million Euros)

نکته پایانی

آیا یک مورد از این دستبرد و غارتگری ها کافی نبود که مشکلات فرهنگی دانش آموزان ما را برطرف سازد؟. و آیا میان بسیجی و پاسداران، یک انسان، یک فرد با شرافت و میهن پرست پیدا نمی شود که مانند میرزارضای کرمانی کشورمان را از شر جنایت های یک آخوند ۵ تومانی آسوده و در امان نگاهدارد؟!. آیا همه باید این چنین خائن، و یا بی لیاقت باشند که  مملکتمان این چنین به سوی پرتگاه جلو می رود؟!.

هنگامی که یک مشت بیمار روانی، آنهم چپاولگر و دزد بر پشت و گرده مردم نشسته اند و حکمفرمایی می کنند، باید همیشه و در هرحال انتظار چنین بلای خانمانسوزی را داشت.

هنگامی که یک مشت بیمار روانی، آنهم چپاولگر و دزد بر پشت و گرده مردم نشسته اند و حکمفرمایی می کنند، باید همیشه و در هرحال انتظار چنین بلاهای خانمانسوزی را داشت.

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۲۰ امضا آماده شد

روزنامه جوان سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ از آماده کردن طرحی به وسیله عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دلیل بروز حوادث تلخ اخیر برای دانش آموزان و معلمان خبر می دهد.جبار کوچکی نژاد گفت: “تاکنون ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده و به احتمال بسیار زیاد این طرح فردا در مجلس اعلام وصول می شود.

همین مقام رژیم افزود: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در بندهای مختلفی همچون اجرای ناموفق نظام ۶.۳.۳، حوادث ناگوار برای دانش آموزان و معلمان، حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد، فوت شدن دانش آموزان در اردوی راهیان نور، هزینه شدن سرانه مدارس در جاهای دیگر، ترجیح دادن هزینه های غیرضروری به ضروری، ضعیف کردن مدارس غیردولتی، گسترش مدارس هیئت امنایی، گسترش بدون ضابطه مدارس استعدادهای درخشان و… آماده شده است.”

وزیر بی کفایت آموزش و پرورش، کلاهبرداری دیگر از صدها کلاهبردار دیگر رژیم. مجلس آخوندی ظاهراً این بابا را استیضاح می کند، و بعد خامنه ای روی آن سرپوش می گذارد.

وزیر بی کفایت آموزش و پرورش، کلاهبرداری  از صدها کلاهبردار دیگر رژیم. مجلس آخوندی ظاهراً این بابا را استیضاح می کند، و بعد خامنه ای روی آن کثافتکاری سرپوش می گذارد.

 استیضاح  وزیر، و یا دهن کجی و بازی با مردم؟

بدیهی است این گونه اقدامات مسخره نمایندگان، تنها یک نمایش و خیمه شب بازی است تا مردم ایران به ویژه مردم داغدیده پیرانشهر و خانواده های مصیبت دیده و نگران را به روشی سرگرم کنند و از آتش خشم آنان که می تواند هرآخوند جنایتکاری را در خود بسوزاند و خاکستر کند، جلوگیری کنند. زیرا به فرض آن که از وزیر بی سواد و ضد مردمی آموزش و پرورش استیضاح کنند، مشکل دامنگیر کشورمان حل نشده، و با یک گل بهار نمی شود. زیرا بنا به گفته و عملکرد میرزا رضای کرمانی؛ “آب از سرچشمه گل آلود است”.

این هم کشتار آموزگاران در سفرهای ترتیب داده شده به وسیله وزارت بی فرهنگ ایران

این هم کشتار آموزگاران در سفرهای ترتیب داده شده به وسیله وزارت بی فرهنگ ایران در چهار محال بختیاری

  • Sahameddinghiassi

     

    چگونه  کمتر از یک در صد مردم دنیا  نودنه درصد بقیه را بخدمت خود گرفته اند؟

     

    بارها همه ما شنیده ایم که حتی در
    ولایات متحده آمریک هم اکنون صدای نود نه درصدیها در آمده است. چرا زیرا کارد به
    استخوان آنان هم رسیده است. درگذشته کشورهای مثلا قدرتمند اروپایی با استعمار و
    استحمار بیش از حدشان دهان  نود نه درصدیها
    خود را می بستند. ولی اکنون با بودن اینترنت و تبادل اخبار اوضاع کمی فرق کرده
    است. این است که آنان هم برنامه های بهتری برای غارت مردم دینای سوم تهیه دیده
    اند. البته این موضوع جدیدی نیست حتی اسکندر هم گفت اگر میخواهی برکشوری مسلط باشی
    کارهای بزرگ را به اشخاص فرومایه و بیشعور واگذار کن و کارهای پست را به انسان های
    والا بده؟

     

    آن یک درصدیها که دنیا را می
    چرخانند از ثروت نجومی و دست های باز برخوردار هستند آنان بیش از چهل در صد تمامی
    ثروت دنیا را در کنترل و اختیار خود دارند براحتی بهترین دانشمندان خود فروخته و
    جوانان ساده دل را استخدام میکنند. در جمع آنان والاترین جامعه شناسان و ملت
    پژوهان و زبان شناسان و… سایر دانشمندان وجود دارند و دست بسینه آنان هستند و
    برایشان برنامه ریزی های صد ساله میکنند.

     

    آنان به کمبودها و نکات ضعف و قدرت
    مردم و ملتهای دنیا واقف هستند. پس براحتی میتوانند آنان را برعلیه هم طبقه بندی
    کنند تا بخود مشغول باشند  و کاری بکار
    آنان نداشته باشند.  دعواهای سرخ سیاه   عرب عجم  
    ترک  فارس  پشتون وغیر پشتون  و.. نفاق بین سنی و شیعه   اسماعیلی و… بهایی و مسلمان یهودی   و مسیحی 
    و… رشتی و تهرانی و…  بی دینان
    وگروه با دینان   زن مرد   سیاه سفید  
    همه همه برنامه ریزی شده است. وگرنه یک کارگر معدن شیلیایی  با یک کارگر معدن روس  و یا فلسطینی و عرب    با یهودی 
    و اسراییلی چه برخورد منافعی دارند؟ هر دو مثل …کار میکنند ودسترنج آنان
    هم بسرعت از بین میرود. امتیاز فروش اسلحه های مدرن و کشت کشتار های جوانانی که از
    آنان مثل اسباب بازی دوست داشتنی در دست کیست؟ 
    یک موشک شصت هزار دلار قیمت دارد. این پول را کی می پردازد  همان کارگری که با عرقش دسترنج کمی دارد. 

     

    کسانی مثل بن لادن و صدام حسین و
    قذافی در واقع مامورین و بازیابان آنان هستند یا دانسته یا ندانسته.  وگرنه چه خدمتی بن لادن به اسلام کرده است. همه
    ما میدانیم که اکثر مسلمانان غیر عرب قرآن کریم را نخوانده اند و یا اگر خوانده
    اند تمامی آنرا همراه با ترجمه به زبان مادریشان نخوانده اند. دلیلش هم این است که
    اگر گیر یک مثلا مسیحی متعصب و با سواد بیفتند براحتی مسیحی می شوند. ممکن است از
    ترس ابراز نکنند ولی حالا یک مسیحی متعصب شده اند. بسیاری از مسلمانان دو آتشه کم
    سواد و بدون داشتن معلومات عمیق از اسلام براحتی مسیحی شده اند.

    همانان که تفنگ و سلاحهای مدرن دست
    مردم ساده و برادران افغانی ما دادند و آنان به برادر کشی رو آورند و کشورمان را
    ویران کردند. فساد و دزدی و رشوه خواری هم از دست مایه های آنان است. وقتی انسانها
    در شرایط بد مادی و معنوی باشند براحتی دستهایشان آلوده به فساد مالی و اخلاقی
    میشود. و درنتیجه حس اطمینان واعتماد و دوستی بین مردمان ما کم کم ازبین میرود.
    برادران کرد ما در بیش از پنج کشور تقسیم شده اند وبرای هرکدامشان هم یک رییس
    ساخته اند که باحتمال دست نشانده خودشان است تا آنان را از وحدت باز دارند.  کشورهای مارا کوچک تر کرده اند و بین همه ما
    فاصله های مصنوعی انداخته و نفرت و تعصب و غرورهای الکی به مردم ما تزریق کرده
    اند. مثلا امپراطور بحرین   که کشورش را در
    اختیار  کی گذارده است؟ و مردمش را به چه
    روزی نشانده است؟

     

    یک مشت دزد عظیم شان به روی
    ثروتهای ملی مردم ما مثل دوآلپا افتاده اند که گویی سرمایه وارث پدریشان است. آنان
    این سرمایه ملی را که بایست صرف خدمت به مردم ورفاه و دانش آنان شود  غارت کرده و با توسل به اربابان بین المللی شان
    مردم را سرکوب میکنند و بین آنان انواع و اقسام تفرقه ها را پایه گذاری میکنند و به
    نام خودشان در کشورهای کافرستان ها ذخیره برای روز مبادا و یا آخرت خود میکنند که
    به حوریان بهشتی رشوه دهند؟

     

    سرمایه داران بی خبر از خدا و
    انسانیت مردم را سعی دارند بی شعور 
    متعصب  ابله  معتاد به امراض دنیا وحتی سکس بار آورند و بعد
    هم از آنان مثل یک ربات یا آدمک سو استفاده میکنند و آنان را بجان بقیه مردمی که
    تا اندازه ای هشیار شده اند می اندازند. کشت کشتارهای بین مردم ما از همین جا
    سرچشمه میگیرد.  حتی آنانی که مثلا از
    فساد  و دزدی  و آزار فرار کرده و مثلا به کشورهای پیشرفته و
    دمکرات پناه برده اند باز بایست اکثرشان برده 
    و بره اربابان باشند و با دریوزگی زندگی کنند. همین موضوع برسر جوانان
    کشورهای ما آمده است که برده و بره دستگاه هایشان شده اند.

    راه نجات چیست؟  وحدت 
    بین تمامی مردم و تساهل  کنار
    گذاشتن تعصب و گرفتن دامان علم و دانش  خرد
    و عقل.  همکاری و تعاون بین همه مردم
    کشورهای ما. آنان که فکر میکنند تنها یک کشور را نجات دهند کاری مشگل در پیش
    خواهند داشت. این مشگل بایست در سطح کل خاورمیانه 
    آسیای مرکزی و شمال آفریقا  یا بهتر
    بگوییم در سطح کل دنیا پیاده شود و همه مردم متوسط و فقیر بایست باهم متحد شوند
    وعلیه هم با تحریک غارتگران اسلحه بدست نگیرند و دیگران را برای خاطر مسایلی
    موهوم  وبی ارزش کشتار نکنند.

     

    متاسفانه با وجود اینکه همه
    پیامبران و همه فلاسفه و دانشمندان والا و انسانی این موضوع ها را چه بصورت شعر و
    چه بصورت داستان گفته اند ولی متاسفانه گوشهای شنوا و دلهای باز و چشمانی باز وجود
    ندارد بطوریکه حتی شیطان گفته است بمن انسان نشان بدهید من اورا سجده خواهم کرد.

     

    تنها یک شعر سعدی که فرمود  بنی آدم اعضای یک پیکرند    که در آفرینش زیک گوهرند   برای دانا کافی خواهد بود. مقصود اینجا
    انسانهای ساده و والا هستند نه دزدان عظیم شان وغارتگران تریلیونی دنیا که دیگ طمع
    و دزدی آنان هرگز از چوشش نخواهد افتاد. 
    یا مولانا که خطاب به حاجیان میگوید   
    ای بی خبران کجایید کجایید    محبوب
    در اینجاست  بیایید بیایید؟ ولی آیا حاجیان
    به این نصیحت مردی که دنیا در برابر عظمت فکری و اندیشه اش سرخم کرده اند  گوش میکنند؟ 
    آنان در بیابان حیران و سرگردانند و به شیطان سنگی سنگ پرتاب میکنند در
    صورتیکه شیطان در وجود شیادان و غارتگرانی است که برآنان حکم میرانند.

    به امید روزی که بشر به آن بلوغ
    فکری برسد که برای خاطر یک مشت تلا وبرای این زندگی بی ارزش پوچ و کوتاه همدیگر را
    آزار ندهد و غارت نکند؟

     

    پیامبر پارسی فرموده است گفتار ن
    یک  کردار نیک  اندیشه نیک   
    یا حضرت بهاالله فرموده   که ای اهل
    عالم  به چشم بیگانگی در هم ننگرید  که همه بار یک دارید و برگهای یک شاخسار و
    گلبرگهای یک گلبن.  که خیمه وحدت عالم
    انسان برپا گردیده است؟ ولی آیا همه بهاییان که اینهمه جان عزیز را فدا کرده
    اند  به این گفتار رفتار میکنند؟  یا باز اغیار میگویند احبا یعنی غیرها بیگانه و
    دوستان و عملا با آموزه پیامبر خودشان در تضاد هستند. همان تعصب جاهلانه همتایان
    یهودی و مسلمان خود را دارند. حتی در امانت داری که اینهمه به آنان گوشزد شده ویا
    غیبت هم دست کمی از همتایان دیگر خود کمی و کاستی ندارند. بعد هم بهانه میآورند که
    چون در فشار هستند مجبورند که سرکسی کلاه بگذارند ویا در امانتها خیانت کنند زیرا
    دستگاه با آنان خوب رفتار نکرده است. و عملا از خون شهدای بهایی و عروسان شیدای
    شهید بهایی و یا سی هزار بابی شهید شده سو استفاده نام نیکشان را میکنند؟

    دسته بندی اخیر اینان  نفرت بین بی دینان و با دینان است. مواظب باشید
    که در این چاله هولناک نیفتید؟  برای ما
    نباید مهم باشد که کی چه است  اگر انسانی
    خوب  خوش زبان  سالم و انسان دوست بود کافی است ولو اینکه
    بگوید خدا هست یا نیست؟  کافری که دستهایش
    کمک میکند و دست های مظلومان را میگیرد بهتر است که مثلا با خدایی که دزدی های
    میلیاردی میکند و ملتی را بخاک سیاه می نشاند؟

     

     

     

     

     

     

    کسانی هستند که
    همه رفتارها را از سکس میدانند؟ ما باید در گفتن حقیقت ها با انصاف باشیم. 

  • Sahameddinghiassi

     

    پدران ما از دین
    اسلام یک دین علمی  مملو از مهر ودوستی
    زیبا پرستی که پشتوانه عظیم تمدن اسلامی را هم دارد بما گفته اند آنان حضرت محمد
    وحضرت علی را سمبل راستی  پاکی  دوستی علم و اخلاق به ما معرفی کرده اند. البته
    ما زا کودکی با این حس احترام به آنان تربیت شده ا یم.  تصاویری هم که از حضرت محمد و یا دیگر امامان
    شیعه در دسترس ما بوده است اشخاصی کاملا مهربان و روحانی بوده اند. البته هستند
    کسانی که نماز میخوانند  روزه هم میگیرند و
    جانماز آبکش میکنند ولی به مال و ناموس مردم هم تجاوز میکنند براحتی دروغ میگویند
    و از دین بعنوان حربه برای مقاصد مالی یا حتی جنسی خود سو استفاده میکنند و این
    تنها مختص مسلمانان بد نیست  بهاییان بد هم
    که اینهمه در فشار و ناراحتی هستند باز برخی از آنان همان خیانت در امانت و دروغ
    را سرلوحه خود ساخته اند واز کشتار و شهید شدن بیگناهان بهایی برای برداشتهای مادی
    سو استفاده میکنند درست مثل همان آخوندی که شاید به اخلاق  اهمیتی نمیدهد و براحتی ساعتها از مظلومیت حضرت
    حسین تعریف میکند ولی در جای خودش دزدی میکند و به مال و ناموس مردم هم در خفا دست
    درازی مینماید. بسیاری کسان هستند که واقعا به دین و حتی خدا و پیامبر هیچ اعتقادی
    ندارند و این تنها وسیله ای برای آنان تا دیگران را غارت کنند و یا به زنان و
    کودکان دست درازی نمایند که حتی همانطوریکه شینده اید کشیشان هم از این کارها
    مستثنی نیستند  دست درازی کشیش ها به
    کودکان مومنان در خارج از کشور ما هم بسیار اتفاق افتاده است. بدین ترتیب گروهی از
    دین ها به عنوان یک حربه سو استفاده میکنند و گروه دیگر هم تمامی هستی و حتی جان
    خود را برای  خاطر دینها از دست میدهند.

     

    حضرت بهاالله به
    بهاییان وصیت کرده است  که ای اهل عالم
    سراپرده دوستی در عالم انسانی بلند شده است به چشم بیگانگی به یکدیگر ننگرید   که همه بار یک دارید و برگهای یک شاخسار و
    گلبرگهای یک گلبن. ولی بهاییان در بین خود به دیگران اغیار و به خودیها احباب یا
    احبای الهی میگویند که این درست برخلاق گفته پیامبرشان است. همان تعصب و همان نفرت
    با دیگر ادیان بین بعضی از آنان است. درحالیکه اکنون اسلام قدرت دارد و اینهمه بی
    انصافی میشود بهاییان با نداشتن قدرت از همتایان مسلمان خود کمبودی ندارند. البته
    بعضی از آنان در بین آنان هم انسانان والا زیاد هستند همانطوریکه در بین مسلمانان
    هم خوشبختانه زیاد هستند.

     

    اکنون بعضی ها که
    حس انتقام جویی شان بسیار تحریک شده حتی نوک پیکان  ناراحتی های خود را بطرف پیامبران گرفته اند.و
    به حضرت محمد تهمت بچه بازی میزنند زیرا حضرت علی را در آغوش میگرفته است. یا اورا
    در رختخواب خودش میخوابانیده است. همانطوریکه میدانیم حضرت علی بعد ها حتی داماد
    حضرت محمد  شد؟ 

    مردهایی هستند که
    دختر بچه و پسر بچه را با عشق افلاطونی دوست دارند و هیچ نظر جنسی به آنان ندارند
    مثلا در یک رختخواب خوابیدن یک دختر بچه با یک مرد نمی تواند همیشه جنسی باشد.
    بخصوص در شرق که عشق همراه با سکس یا عشق جنسی ناشناخته است و عشق بیشتر حالت
    رویایی و غیر جنسی دارد. انسان فریفیه زیبایی است و همیشه زیبایی دوستی با عشق
    جنسی همراه نیست همانطوریکه شما یک گل زیبا یا یک پرنده زیبا را دوست دارید. کسانی
    هم هستند که زنان زیبا را تنها بخاطر زیبایی شان و یا همدم بودن واستفاده از دانش
    و و ظرافت شان دوست دارند. البته من محقق حضرت محمد و حضرت علی نیستم اینکار را
    باید کسانی که سوابق علمی و تاریخی دارند انجام دهند. ولی به عنوان یک مرد میگویم
    که عشق تنها عشق جنسی نیست.  شاید هزاران
    نوع عشق وجود داشته باشد ومثلا عشق به همنوع ویا به کشور یا مردمان کشور. مولانا
    وحافظ و سعدی هم از عشق میگفتند  ولی
    آیاعشق در نظر آنان هم رابطه جنسی بوده است یا رابطه معنوی والهی. متاسفانه با
    مردن عشق است که این همه مشگل ها بوجود میآید. اگر عشقی عرفان  آسمانی و معنوی وجود داشته باشد بسیاری از مشگل
    ها حل خواهند شد. دختران زیبا و زنان دلفریب هم میتوانند از نظر بعضی از فلاسفه
    شاهکار سازنده ای باشند یا خالقی که ما از درک او عاجزیم. اگر مثلا بجای خدا  کلمه عشق ومحبت را قرار دهیم  و همه را دوست بداریم همانطوریکه مثلا حضرت
    مسیح فرمودند  همدیگر را دوست بدارید
    همانطوریکه من شما را دوست داشتم. حضرت مسیح هم کودکان را دوست داشتند و آنان را
    بغل میکردند و می بوسیدند آیا آنهم عشق شهوانی بوده است؟ بطور کلی تا مادامی که
    عمل جماع صورت نگرفته است ویا به آلت های جنسی دست درازی نشده است عشق میتواند
    عارفانه و عمیق و دوستی باشد یا؟ کما اینکه در غرب زنان و مردان همدیگر را بغل
    کرده می بوسند و در آغوش میگیرند  آیا این
    عمل جنسی است.  البته برای یک جوان شرقی که
    مملو از محرومیت جنسی است ویا مجبور به جلق زدن است چون نمی تواند مشعوقی داشته
    باشد و پراز عقده جنسی است او حتی ممکن است نگاه تحسین برانگیز یک مرد و به یک زن
    را هم تحمل نکند و با آن مخالف باشد یا مثلا شنای مختلط مردان و زنان با مایوهای
    دو تکه برایش غیر قابل هضم است ولی در صورتیکه در غرب اینها کاملا عادی است.

     

    بوسیدن یک زن توسط
    مرد البته بوسه های بسیار کوتاه نه مکیدنی ها لبان  و یا در آغوش گرفتن یک زن توسط یک مرد و یا دست
    دادن همه بطور کلی عادی است. مثلا در کلیسا های زنان کنار مردان می نشینند و
    دستهای هم را در دستهای یکدیگر میگذارند 
    آیا این عمل جنسی است؟ مسلم که نه ولی ممکن است از نظر یک جوان مسلمان
    متعصب این کار ها گناه باشند. ولی همین جوان متعصب غارت های میلیاردی و دزدیها و
    رشوه خواری های عظیم کشورش را زیر سیبلی رد میکند.  شاید بطور کلی دینهای الهی از ساختن و تربیت
    همه مومنان خود به انسانانی والا عاجز هستند و گروهی از دینهای سو استفاده کرده و
    آنرا درست مثل حربه ای برعلیه دیگران بکار میگیرند.  در این راه برخی از مومنان تمامی دینهای الهی
    با هم حتی مسابقه هم میگذارند تا در سرشت بدی از هم عقب نیفتند.

  • Sahameddinghiassi

    ما اصل ها را کنار گذاشته ایم و
    مرتبا به فرع ها چنگ میزنیم.

     

    اگر مشگل بیسوادی عمومی حل شود و و
    اکثر مردم به خرد خود تکیه کنند و با عقل و درایت مسایل را ببینند نه با احساس و
    تبلیغ ریشه بسیاری از مشگل های ما خشگ خواهد شد. 
    اگر دزدی  فساد  رشوه خواری 
    بی انصافی حق کشی  بی عدالتی خرافات
    ریشه کن شود دیگر مشگلی بنام  برخورد بین
    مردم وجود نخواهد داشت. اکنون آنان که مثلا با دیکتاتوری مبارزه میکنند  شاید خودشان هم دیکتاتوری باشند که دنبال فرصت
    هستند  نه اینکه واقعا دلشان بحال ملت
    سوخته باشد و بخواهند که دیکتاتوری را برای خاطر رفاه عمومی و پیشرفت ملی سرنگون
    کنند بلکه میخواهند خودشان به آن سریر دیکتاتوری تکیه بزنند وهمان عیش نوش و غارت
    را که دیگران انجام میدهند خودشان انجام دهند. محمد مرسی خودش یک تبعیدی بود و
    عملا اخوان مسلمین در مصر غیر قانونی بودند و تحرکی نداشتند ملت مصر قیام کرد و
    حالا آنان میخواهند جای دزدان و دیکتاتورهای سابق را پر کنند. پس از ماست که
    برماست.

     

    همه کسانی که رهبر و پیشوا شدند
    وقدرتهای بین المللی کسب کردند گذشته خودشان را فراموش کردن و به جنون دیکتاتور
    کسب مال  شهوت رانی و عیش نوش و قدرت طلبی
    روی آوردند. بیشتر کسانی که حنجره هایشان را مثلا برای آزادی پاره میکردند بمحض
    اینکه سوار خر مراد شدند و دستشان به دم گاوی بند شد خودشان دیکتاتورهای قهاری
    شدند که مردم گفتند رحمت به کفن دزد قبلی؟ ما بایست اول این مرض دیکتاتوری را در
    مردمان خودمان معالجه کنیم و اینکه تنها به فکر منافع خودمان باشیم و دیگران را
    هیچ بدانیم. حتی در لایه های بسیار پایین اجتماع هم این غارتگری و تنها بفکر دزدی
    و غارت بودن هم وجود دارد در حالیکه در این لایه ها اصلا دولت نفوذی ندارد.

     

    مثلا وقتی برادری سر برادری که با
    او اطمینان کرده است کلاه میگذارد و اموالی که به او به امانت داده شده است غارت
    میکند  هیچ رد پایی در دولت و قانون وجود
    ندارد بلکه این خود ماهستیم که دیکتاتور و غارتگر هستیم منتهی آبی نمی بینیم تا
    شنا گر ماهری از آب در آییم.

     

    اگر ما بتوانیم نیکی صالح
    بودن  امانت دار بودن  انصاف مروت دوستی را بجامعه برگردانیم بسیاری
    از مشگل ها حل میشود وگرنه  تعویض یک مشت
    دزد غارتگر در  سر پست های مهم با یک مشت
    دزد گرسنه دیگر دردی دوا نخواهد کرد. و متاسفانه اکنون هم فرع ها هستند که متوجه
    میشوند نه اصلها؟

     

    مشگل ما داشتن انواع و اقسام دینها
    نیست  بلکه مشگل تظاهر به دینداری و جا
    نماز آبکشی است بدون اینکه واقعا بعضی از ما اصلا به دینی اعتقاد داشته باشند. وگرنه
    بسیاری از دینها ما را از دزدی  فساد  امانت خواری 
    رشوه خواری  حتی نگاه ناپاک  و بیشرمی نکردنها تشویق کرده اند که حرام است
    ولی کو گوش شنوا.

     

    اگر مشگل خرافات برداشته شود  بسیاری از اماها هم حل خواهند شد. علم و دین
    بایست باهم منطبق باشند. دینی که مخالف علم است خرافات است.  مثل دانش آموزی که شب امتحان بجای درس خواندن
    مرتب دعا بخواند که در امتحان قبول شود. مسلم است که اینکار غیر علمی است.  یا اگر مریض شدید تنها با دعا معالجه نخواهید
    شد بلکه بایست به پزشگ خوبی مراجعه کنید.

     

    مشگل دیگر تفرقه بین کشورهای ماست
    که همه کشورهای ما را تقسیم بندی غیر منطقی کرده اند.  و تازه مارا برعلیه هم مرتب تشویق میکنند. ما
    مردم خاورمیانه یکی هستیم دلیلش هم شکلهای ظاهری ماست. در حالیکه دنیا بسوی وحدت
    میرود  مثل اتحادیه اورپ و ولایات متحده
    آمریک با آنهمه تمدن و نژادهای مختلف ما که همه یک تاریخ و یک فرهنگ و یک گذشته
    داریم از هم متفرق میشویم که هیچ بلکه باهم به مبارزه هم بر میخیزم و کشورهایمان
    را ویران میکنیم.  

     

    بیایید راهی که رهبران فکری و علمی
    ما به ما نشان داده اند بر گزینیم 
    سعدی   حافظ  فردوسی 
    عطار  مولوی بلخی  و… با تکیه به دانش و گذشته های با افتخار
    خود بیاییم دوباره کشورهای خود را بسازیم. 
    تفرقه  خرافات   جهل 
    حسادت   خیانت  روشوه خواری 
    دزدی  فساد غارت و بی انصافی را
    کنار بگذاریم وهمه استانهای گذشته خود را یکی سازیم. افغانستان   تاجیکستان  
    ازبکستان   پاکستان  قرقیزستان 
    قزاقستان  ترکمنستان  و… 
    همه ما برادران سابق هستیم بایست دوباره با وحدت و دوستی کشورهای خود را
    بسازیم تا جوانان ما از بی دانشگاهی  بی
    کاری   بی همسری  بی ورزشی 
    و بی  انصافی رها شوند.  

  • Gameover6868

    لعنت خدا بر مسولین مملکت

  • Gameover6868

    لعنت خدا بر کسی که بالا ترین مقام این کشور رو داره ولی منتخب مردم نیست

  • Sahameddinghiassi

    آیا مردم دنیا تبدیل به
    آدمک شده اند؟ آیا عشق مرده است و بی تفاوتی و ظلم رو به رشد است؟

     

    همه ما میدانیم که در جهان
    باندازه کافی وسایل خوراک و مکان وجود دارد که همه مردم گیتی با مهر و صفا باهم
    زندگی کنند. ولی متاسفانه قهاران و دزدان بین المللی و شیادان مکتب های مذهبی و
    اجتماعی نمی گذارند  آنان با طبقه بندی
    مردم دنیا به زن مرد  سیاه سفید زرد
    سرخ   بی دین با دین و کمونیست   کاپیتالیست 
    امپریالیست  تروریست و…  شیعه سنی  
    بهایی مسلمان  مسیحی و مسلمان   هزاران کلیسای و کینسه   مسجد معبد 
    مردم را برعلیه هم مرتب شست شوی مغزی میدهند. مومنان هر دینی اکثر خودرا
    رستگار و دیگران را کفار و جهنمی میدانند. یک جوان مسیحی همانقدر متعصب است وبیراهه
    میرود که یک تروریست اسلامی  هردو همدیگر
    را ناحق و کافر می پندارند و هیچ حاضر به شنودن کلامی دیگری نمی باشند  میگویند که حقیقت را یافته اند و نیازی به
    خواندن و گوش کردن به کلامهای دیگران را ندارند. هردو مدعی هستند که راه راست و
    راستگاری را تنها آنان میدانند و بس.

     

    حتی حضرت بهاالله که با
    هشیاری گفت که ای اهل عالم همه شما برگهای یک دارید و شاخه های یک شاخسار  و گلبرگهای یک گلبن.  که سراپرده یگانگی در عالم بلند شده است به چشم
    بیگانگی بهم ننگرید. ولی باز اهل بها دیگران را اغیار وخود را احباب میشمارند و
    همان تعصب های الکی را دارند در صورتیکه پیامبرشان نگفت ای اهل بها  یا ای احباب؟ کلام زیبا گفتن هنر نیست  کردار زیبا هنراست و یا در جاییکه فرموده اند
    که اگر دین سبب بیگانگی و نفرت است  بی
    دینی بهتر است.  فکر میکنید که همه بهاییان
    به این دستورات عمل میکنند؟

    حضرت مسیح که فرمودند اگر
    کسی یک سیلی به چهره طرف چپ زد طرف راست چهره خود را هم ارایه دهید آیا مسیحی هست
    که به این گفتار ارج دهد و این کار را انجام دهد؟ 
    یا گفتند اگر کسی ازشما پیراهن خواست کت تان را هم بدهید آیا مسیحیانی
    هستند که این کار را میکنند یا میگویند برو که ایوب همه چیز خود را از دست داد. و یا
    بیشتر از بهشت و جهنم صحبت میکنند تا از مهر و محبتی و عشقی که حضرت مسیح خواستار
    آن بود. متاسفانه خشگه مذهب ها حتی از دینها هم مثل حربه ای برای کسب منافع خود سو
    استفاده میکنند. درصورتیکه دینها و همچنین فلاسفه ارجمند خواسته اند که بشر به
    منافع اجتماعی فکر کند نه منافع شخصی که در منافع اجتماعی منافع شخصی هم محفوظ
    است. ولی کو گوش شنوا و چشم بینا؟

     

    هرساله تریلیونها دلار و
    یا معادل آن یورو و سایر ارزها خرج نفرت پراکنی 
    دزدی  جنگ ویرانی میشود. ویا تزیین
    معابد مذهبی با طلا و نقره  و وسایل قیمتی.
    ولی مردم بینوا از گرسنگی و تشنگی و بی کاری و بی سوادی در رنجند؟ آیا مقصود از
    دین زر زیور و بارگاه و قبرستانهای باشکوه است؟ 
    مگر خود حضرت مسیح در گوشه های خیابان نمی خوابید؟ آیا حضرت مسیح قصر و حتی
    خانه ای داشت؟ 

     

    عشق دین واقعی است یعنی
    همان چیزی که حضرت مسیح گفت. اگر ما عاشق هم باشیم و عشق حقیقی بهم داشته باشیم
    تمامی مسایل ومشگلات دنیا حل خواهد شد. و تریلیونها دلار و سایر ارزها که صرف قتل
    غارت میشود اگر صرف بهداشت  ایجاد کار مدرسه
    و درمانگاه شود  بسیاری از ناراحتی ها رفع
    خواهد شد. 

     

    چرا یک جوان بیست ساله
    اسلحه بدست میگیرد و ۲۸ نفر را قتل عام میکند. برای اینکه عدالت نیست مردم در
    فشارند.  حتی در آمریک قانون مال اشخاص
    ثروتمند هست که پول بیشتری دارند که به وکلا حریص بدهند. قانون مال مردم فقیر و
    طبقه متوسط نیست؟ چرا میلیونها جوان خودکشی میکنند ویا دیگران را میکشند؟ زیرا عشق
    مرده است. مردم بسیار بی تفاوت و شبیه آدمک هایی شده اند. همه میدانید که چهل هزار
    نفر در سوریه قتل عام شدند ککی کسی نگزیده است. در ایران مدرسه آتش گرفته و کودکان
    بی گناه در جهنمی واقعی سوخته اند.  دنیا چه
    کار کرد؟ هچ یا هیچ؟

     

    در آمریکا دولتهای محلی و
    شرکتهای بیمه مردم را غارت میکنند هیچ مرجعی برای شکایت نیست؟ در همین آمریکا خانه
    ها را دزدان غارت میکنند پلیس هیچ کاری نمیکند؟ مردم سرهم کلاه میگذارند و
    مدرکهایی که هست مورد توجه قرار نمیگیرد.

    ظلم و ستم در تمامی دنیا
    کم بیش هست. چرا در آمریکا جوانانی دست به اسلحه میبرند و دیگران را قتل عام
    میکنند؟ زیرا اجتماعی بی تفاوت دارند مردم آدمک شده اند کسی محل به کسی نمیگذارد
    اگر برایش نان یا بقول خودشان بیزنس یا سکس نداشته باشد؟ در کشوری که مردمش ادعا
    دارند مسیحی هستند به اکثر تعالیم حضرت مسیح رفتار نمیکنند. بی تفاوتی و بی انصافی
    و بمن چه و این مشگل من نیست لب کلام مردم مثلا مسیحی آمریکایی است. قانون و
    دادگاه ها هم که دربست در کنترل ثروتمندان حریص و غارتگران است که قانونی مردم
    طبقه متوسط و فقیر را غارت کنند.

    در کشوری که حتی فرزندان
    شاه ایران خودکشی میکنند بایست متوجه بود که چه بی تفاوتی  عظیمی در راه است.  شاید اینان کمتر از همتایان متعصب مسلمان خود
    نباشند. منتهی اینان با پنبه سر می برند نه با هیاهو و جنجال و کاردهای قصابی؟

     

    راستی که انسان از آدم
    بودن خود بایست شرمگین باشد.  هیتلری با
    کمک مردم شست شوی مغزی شده اش  پنجاه
    میلیون آدم را بخاک خون کشید؟  دوست عزیزش
    استالین هم همین کار را کرد. صدام برسرمردمان غیر مسلح بمب های شمیایی ریخت و
    هزاران هزار جوان معصوم را کشت؟ و دوست عرب دیگرش آقای جناب سرتنگ قذافی مردم را
    با بمب و هواپیما کشت؟

     

    حالا اگر جوانی ۲۸ نفر را
    میکشد بایست سراغ ریشه ها رفت. چرا ما بایست مردمی بیتفاوت  مرده از عشق و زنده با نفرت تربیت کنیم؟  آیا این تقصیر اجتماع ها نیست  هرکودکی بی گناه به دنیا میآید.  چرا بایست اجتماع آنقدر بی تفاوت وظالم باشد که
    این کودکان تبدیل به جنایتکاران شوند. 

     

    در اجتماعی که ظلم
    هست  بی تفاوتی است و همه در فکر جمع مال
    ومنال هستند و به احتماع کاری ندارند خوب اینها هم پیش میآید. فکر میکنید که اگر
    ظلمی که برشما وارد شده است حتی به مثلا رییس جمهور آمریکا بنویسد پی گیری میکند.
    درعمل رییس جمهور مثلا دمکرات یک کشور با دیکتاتور کشوری دیگر فرقی ندارد. در آنجا
    حرف نبایست زده شود و اگر زده شود مجازات میشوید و اگر شکایت کنید تنبیه میشوید
    ولی در مثلا کشورهای آزاد حرف زده میشود ولی کسی مسولیت شنودن آنرا به عهده
    نمیگیرد. به عبارت دیگر آزادی هست ولی با روکش بی تفاوتی و بمن چه پوشیده شده است.
    متاسفانه در این میانه مردم طبقه فقیر و متوسط هستند که میلیونها قربانی این سیستم
    غیر انسانی و آدمک پرور می باشند. وگرنه که ثروتمندان با تکیه بر ثروتهای باد
    آورده خود از هر گزندی باحتمال مصون هستند. این ماهستیم که با تقرفه اندازیها و
    ظلمها و بی عدالتی مجبوریم بجان هم بیفتیم. زیرا دست ما از دسترسی به غارتگران
    عظیم شان کوتاه است. قانون هم که در اختیار آنان است وبس؟ 

  • Cadqoda

    از این حوادث هر کجای دنیا ممکنه بیفته قرار نیست که یکدفعه همه ی مدارس مدرنیته بشن باز خدا رو شکر، در کشور ما این اتفاقات کمتر رخ میده، باز خدا را شکر کشور ما مثل کشور چین نیست که رانندگان عابرین را با بی توجهی زیر بگیرن و کسی حتی صداشم در نیاد شما نیمه خالی لیوانو نبین با این حال خیلی از مدارس روستایی ما از نعمت گاز برخوردارند شما که این چیزا نمیبنی.
    نکنه میخوای آخوندا برن کنار و آمریکا بیاد کشور ما رو هم مثل عراق و افغانستان و آفریقا و صد ها کشور دیگه غارت و استثمار بکنه؟ خداییش وضه کشور ما بده یا کشورایی که آمریکا به بهانه ی آزادی و حمایت از مردم به اونجا لشکر کشی کرده؟

  • Cadqoda

    ریال به ریال ضریح امام حسین (ع) رو خود مردم با اختیار خودشون دادن تا چشم دشمنای ایران و ایرانی کور بشه. مردم برای امام حسین حاضرند نه یک بچه بلکه دار و ندارشونم بدن چون هر چی دارن از عنایت اون بزرگوارهاست از امام حسین یاد گرفتند که زیر بار ظلم نرند و از هر چی آمریکا و شاه و … زورگو بیزار باشند.

  • Cadqoda

    ما که در ایران هستیم از آخوندا چیزی جز سادگی و ساده زیستی ندیدیم. ۵۰ سال پیش حکومت ایران غیر اسلامی بود و بجای اینکه به فکر مردم باشند پول این مملکتو خرج کاخ ساختن و طلا و زیور و سفرهای خارجی  خود میکردند ولی ما از آخوندا از این ول خرجیا ندیدیم. البته در ایران بعضی از آخوند نماها هستند که حرفشون حرف شما و فکرشون فکر شماست که ما اینارو خائن میدونیم و شما سنگشونو به سینه میزنید این فقط لباس آخوندارو میپوشند و گرگی در لباس میش هستند که مردم به خوبی اونارو از آخوندای واقعی تشخیص میدن.

  • رهگذر

    سلام دوست عزیز اینکه در جامعه ما فساد و فقر و فحشا ء حالت رسمی بخودش گرفته و رواج داره مملکت در حالت بحرانی قرار گرفته و خیلی مسایل دیگه …..درسته ولی با کمال احترام و ادب برای شما باید بگم حق ندارید به ائمه این جسارت رو بکنید …من مطمئنم که خودتون هم میدونید اگر امامان هم در این روز بودند صددرصد راضی نبودند که این چنین طلای خالصی رو برای زینت خونشون بکار ببرند  این از کج فهمی افرادی مثل من هست که اصلیات دینمان را ول کردیم و بقول دکتر شریعتی که میگه امام حسین را ول کردیم و به زخمهای تنش و جرهای پیراهننش چسبیده ایم  …دوست عزیز اگر با بی منطقی و کج فهمی سخن گفتم اعتراض کن به کج فهمی من اعتراض کن به شعور من اعتراض کن اما به اصلیات باورهای من اعتراض نکن ….یاحق