روز ۲۲ بهمن یادآوری دیگر باز شکست ایرانیان از یورش تازیان است ۲۴

برگزاری سال روز ۲۲ بهمن

امروز روز شوم و چندش آوری در تاریخ ایران است. روزی که رژیم جنایتکار، مزدوران، چاپلوسان، و جیره خواران خود را به نمایش مسخره ای برای توهین و جسارت به ملت ستمدیده و در بند را به خیابان ها می آورد، و با کمال گستاخی و بیشرمی بیش از سه دهه جنایات و غارتگری های خود را، خدمت به کشور و مردم به شمار می آورد.

آخوندی به مناسبت پیروزی انقلاب در جشن آن شرکت می کند.

آخوندی به مناسبت پیروزی انقلاب ننگین و ضد مردمی در جشن آن شرکت می کند.

چه کسانی در این نمایش ضد ملی شرکت می کنند؟

گروههای زیادی هرکدام به سهمی و به روشی در غارت ملی دست دارند، در این نمایش چندش آور ضد مردمی شرکت دارند:
۱- آخوندهای مفتخور و بیکاره که برسر سفره ملت نشسته و آن را دربست در اختیار خود قرار داده اند، در ردیف جلو این شعبده بازی جای می گیرند. زیرا آنان ماهانه چک دستمزد خیانت خود به مردم ایران را از دفتر ملای مشهدی دریافت می کنند، و کاری سوای وراجی کردن، و تملق و چاپلوسی ندارند.
۲- پاسداران که در غارت سرمایه های ملی با آخوند شریک و در حال مسابقه اند، برای حفظ چپاول های خود در این نمایش فانتزی شرکت می کنند.

این ها چه گراهی از مردمند که برای بقایرژیم آخوندی در راهپیمایی شرکت کرده اند؟ امت خردباخته، در انتظار چلو خورشت، و یا کارمندان و کارگران سازمان های در اختیار رژیم؟!.

این ها چه گروهی از مردمند که برای بقای رژیم آخوندی در راهپیمایی شرکت کرده اند؟ امت خردباخته، در انتظار چلو خورشت، و یا کارمندان و کارگران سازمان های در اختیار رژیم؟!.

۳- بسیجی ها و حزب اللهی ها که عموماً از جوانان ولگرد و بیکاره کشورند، با دریافت پول های هنگفت، خانه و زندگی راحت و آسوده، در همه جنایت های ملای مشهدی دست دارند. در این مورد نیز به خواست او پاسخ مثبت می دهند و در این نمایش ضد میهنی شرکت می کنند.

۴- مزدوران مرکز خلافت، و سربازان گمنام امام زمان که هرکدام برای آدم کشی و خدشه کردن اعتبار و هویت دیگران خلق شده اند. آن ها نیز در این نمایش برای حفظ مقام و قدرت آخوند در این نمایش شرکت می جویند.

این فرتوری است از یورش ددمنشانه تازیان به مرزهای ایران. بیابان گردانی که جز غارت و چپاولگری، و تجاوز به زنان هدف دیگری نداشتند.

این فرتوری است از یورش ددمنشانه تازیان به مرزهای ایران. بیابان گردانی که جز غارت و چپاولگری، و تجاوز به زنان هدف دیگری نداشتند.

۵- شماری از بازاری ها و کسبه دزد و غارتگر از جمله کسانی که در سال ۵۷ با فرستادن پول، به خمینی  در پاریس قدرت  میهما نگذاری های بزرگ و پذیرایی از ملت گرسنه رادادند و پس از ورود خمینی به همراه پاسداران  واردات  و نبض اقتصاد کشوررا در دست گرفتند و با احتکارهای خود با هستی و زندگی مردم بازی می کنند. آنان نیز برای ادامه چپاولگری های خود همچنان در این نمایش فرمایشی حضور دارند.

۶- و سرانجام این که گروه زیادی از ساندونیست خورها، و امت چلو خورشت خور که با یک وعده غذا و یا یک سفر مجانی و اقامت یک تا دوشب در هتل، حتی ناموس خود را هم به باد می دهند، در این شعبده بازی ضد مردمی شرکت می جویند.

یادآوری روزهای شوم تاریخ

برای ما ایرانیان، سه روز در تاریخ روز شوم و نحس به شمار می رود و برما است که در این سه روز به بدبختی و سیه روزی خود بیاندیشیم، اشتباه خود را به فرزندانمان یادآور شویم و برآن باشیم تا دیگر بار از نگهداری و حفاظت از مام میهن کوتاهی نکنیم. این سه روز به ترتیب از این گونه اند:

الف- یادآوری سالروز ۶۳۷ میلادی که دزدان و غارتگران بیابانگرد با سپاه ایران در محل قادسیه به نبرد پرداختند.
ب- سالروز۲۲ بهمن ۱۳۵۷ روز نحسی که خمینی سکان کشتی میهنمان را در اقیانوسی پهناوربه دست گرفت.
پ- سالروز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، روزی که ملت خردباخته بدون کمترین اندیشه ای گوسفند وار به صف ایستاد، و سند بردگی و نوکری خود را امضاء کرد.

این ها که به حمایت رژیم روز ۲۲ بهمن به خیابان ها آمده اند چه کسانی می توانند باشند؟.  آیا اینان از صیغه خانه های رسمی ولایت نیستند که به مأموریت خود در پشتیبانی آخوند می پردازند؟.آیا حجاب اسلامی و تحمیل آن به بانوان برای کسانی نیست که از رژیم دل خوشی نداشته و با آن مخالفت می کنند؟

این ها که به حمایت رژیم روز ۲۲ بهمن به خیابان ها آمده اند چه کسانی می توانند باشند؟.  آیا اینان از صیغه خانه های رسمی ولایت نیستند که به مأموریت خود در پشتیبانی آخوند می پردازند؟.آیا حجاب اسلامی و تحمیل آن به بانوان برای کسانی نیست که از رژیم دل خوشی نداشته و با آن مخالفت می کنند؟

هنگامی که پای طرفداری رژیم به میان می آید، هر فاهشه ای نزی می توان بدون هر حجابی در آن شرکت جوید. هدف تنها بقای آخوند است وگرنه گور پدر حجاب و اسلام

هنگامی که پای طرفداری رژیم به میان می آید، هر فاحشه ای  می تواند بدون هر حجابی در آن شرکت جوید. هدف تنها بقای آخوند است وگرنه گور پدر حجاب و گور پدر اسلام اسلام

روز ۲۲ بهمن یادآوری دیگر باز شکست ایرانیان از یورش تازیان است

روز ۲۲ بهمن یادآوری دیگر باز شکست ایرانیان از یورش تازیان است

روز ۲۲ بهمن یادآوری دیگر باز شکست ایرانیان از یورش تازیان است

  • OptionSam

    آقای ارژنگ گرامی‌،
    با درود و سپاس از نوشتارتان، شما یک گروه
    هفتم را فراموش کردید که بنویسید، و آن گروهای چپی و ملی‌ گداها هستند که
    تا به امروز هم با افتخار از این روز سیاه به عنوان انقلاب شکوهمند یاد می‌‌کنند!!
    با سپاس
     

    • با درود به شما، گروههایی که بیشترین راهپیمایان را تشکیل می دهند در این جا نام برده شده. گروههای چپ شمار زیادی ندارند و آنچنان محسوس نیستند. در مورد ملی گراها تصور می کنم که اشتباه می کنید. تا آنجا که تجربه نگارنده نشان می دهد ملی گراهای مذهبی که نخست با روی به کار آمدن رژیم اسلامی موافقت داشتند، هم اکنون در برابر آن ایستاده و جبهه گیری می کنند. شاید منظورتان  گروههای اصلاح طلب باشد. زیرا گروه اصلاح طلب بخشی از بدنه نظام است و نمی توان آن را جدا از رژیم دانست. با تشکر و سپاس از یادآوری اتان- با آرزوی بهترین، سهراب ارژنگ

  • ایران شمالی ایران جنوبی

    تنها راه رهایی ایران تجزیه ی آن است

    • Asasas

      مرگ بر آخوند، تجزیه طلب، مجاهد و عاملان  روسیه و انگلیس و امریکا. زنده باد ایران و پرچم شیرو خورشید نشان.

      • Ss

        این که مشخص تو اطلا ایرانی نیستی وتو عامل انگلیس وامریکا هستی واقعا مرگ برتوتوتوتوتوتوتوتو…………………………………

  • Kr

    جنده های شبای جمعه عاغا زاده ها هم اومدن راهپیمایی……

  • Hamid-koroush

    آی حال کردم با این مقاله کامل و دندانشکنت! اون ساندیس خورها و امثالش کجان بیان جواب بدن؟! مخصوصا اون گروههای لعنتی احمق و اون عکسها رو خوب اومدی!

  • Tanhaa55

    آخه خجالت نمیکشی از این نوشته ات تو که خودت مثل این حکومت داری بر طبل تفرقه میکوبی آخه اعراب خوزستان از دست شما ها به کی پناه ببرن اونا که طبق اسناد تاریخی در زمان حکومت نیسان در خوزستان بودن گناهشون چیه که آخوند میکوبه شما میکوبید از طرف هموطن ترک

    • خجالت افراد وطن فروشی مانند شماها باید بکشند که ادب و فرهنگ در نوشتن انتقاد ی ندارند، و   با زرنگی و حقه بازی می خواهند ما را از مسیر میهنی و ایران دوستی امان منحرف سازند. نخست آن که شما تحت نام های گوانگونی هرچند مدتی در سایت ما می آیی و به گل آلود کردن آب می پردازی. انگولکچی یکی از نام های دیگر شماست.

      اگر کسی طبل تفرقه اندازی بزند شما ی فرصت طلب هستید. عرب زبانان خوزستان ایرانی های اصیل و پاک نژادند که تنها به زبان عربی گفتگو می کنند. همانگونه که آذری ها ایرانی پاک نژادند ولی به ترکی گفتگو می کنند. 

      هنگامی که ما در بحث های خود از اعراب گفتگو می کنیم، هدف تازیان بیابانگرد زمان محمدابن عبدالله بود. امروزه ما به همه اعراب جهان به ویژه اعراب کشورهای کناره خلیج فارس احترام می گذاریم. 

      ما خواستار داشتن روابط سیاسی ، فرهنگی، و اقتصادی مناسبی با کشورهای عربی همسایگان خود هستیم.  بی جهت با نام های گوانگون در سایت ما تفرقه افکنی نکنید. بهترین دوستان گذشته و حال ما از عرب زبانان خوزستانند- سهراب ارژنگ  

  • انگولکچی

    هیچ متوجه هستی داری ناخودآگاه بی خاصیت بودن و توسرخور بودن شان را نشان می دهی؟ آیا واقعا این مردم بی ارزشی که تو از ایرانیان ساخته ای نیاز به دفاع دارند؟ 
    حالا یه سوال ساندیس خور بودن بهتر است یا توسری خور بودن؟

  • انگولکچی

    هیچ متوجه هستی داری ناخودآگاه بی خاصیت بودن و توسرخور بودن ایرانیان  را نشان می دهی؟ آیا واقعا این مردم بی ارزشی که تو  ساخته ای نیاز به دفاع دارند؟ حالا یه سوال ساندیس خور بودن بهتر است یا توسری خور بودن؟

  • Salam Khalil

    یه سوال تا حالا خودتون رو جلوی ایینه دیده اید

  • Cadqoda

    به نام ایزد یزدان

    این گروه هایی که نام برده شد نیز جزء ملت ایران به شمار می آیند، ملت ایران که فقط من و شما نیستیم. از همیین گروه هایی که نام بردی افرادی هستند که به شدت منتقد بعضی کارهای حکومت و دولت هستند و هرگز هیچ فردی ادعا نکرده که حکومت ایران بی عیب و ایراد است و غیر از ایران هم هیچ حکمتی نمیتواند این چنین ادعایی کند، آنچه که مهم است اتحاد یک کشور در برابر دشمنان خود است و روز ۲۲ بهمن هر گروهی از هر صنف و نژادی که باشند اگر خاک ملت خود را دوست داشته باشد در راهپیمایی شرکت میکند هر چند منتقد شدید حکومت باشد . همین گروه ها بودند که در زمان جنگ هشت ساله ی دنیا علیه ایران جان و مال خود را دادند و گرنه الان معلوم نبود ما ایرانی ها، عربی صحبت میکردیم یا فارسی، و شاید هم الآن عده ای از ما خود را عراقی میدانستیم.

    در هر گروهی خوب و بد وجود دارد، چه بسیج چه سپاه چه ارتش چه مجلس و چه سایر اقشار واصناف جامعه؛ اما این درست نیست که شما بیایی و بدی یک عده ی کم را به کل آن گروه سرایت دهی و بگویی مثلا همه ی بسیجی ها بد هستند، هر فرد عاقل و منطقی میداند که این چنین سخن گفتن دور از انصاف و انسانیت است.

  • Cadqoda

    ما که تا حالا یادمون نمیاد تو راهپیمایی ها ساندیس یا چلو خورشت و یا حتی یک شکلات هم خورده باشیم و اگر همچین خبری تو راهپیمایی ها بود جناب آقای ارژنگ حتما ما رو با قرار دادن تصاویر پخش ساندیس و … شاد میکرد حداقل دل این ملت خوش میشد که بعد از این همه مرگ بر آمریکا یه ساندیس بهشون میدند ولی این فقط یک دروغ بسیار بسیار بزرگ بزرگ است که در این چند سال اخیر دشمنانی که چشم دیدن حضور مردم را ندارند به شایعه پراکنی آن پرداخته اند الته چاره ای هم به جز این دروغ ها ندارند.

    در ایران افراد غیر ایرانی هم زندگی میکنند که خوشبختانه فهم آنها از بعضی از افراد به ظاهر ایرانی بیشتر است چه ساه باشند و چه سفید آیا آقای ارژنگ اینطور فکر میکند که سفید پوست بر سیاه پوست برتری دارد شما که در مقاله های دیگراتتان مخالف نژاد پرستی بودید، چی شده دارید ساهارو مسخره میکنید؟

    شما که تا دیروز ضد حجاب و پوشش بودید چی شده حالا برای این افراد لفظ فاحشه به کار میبرید؟

    شما که تا دیروز میگفتی با حجابا همگی طرفدار نظام و بی حجابا همگی مخالف نظام هستند نکنه محاسبه هاتون اشتباه از آب در اومده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  • Cadqoda

    چه با حجاب چه بی حجاب
             چه سیاه و چه سفید
                   چه فارس و چه ترک و لر و …
                         همگی برای کوری چشم دشمنای ایران هم صدا و هم پیمان شدند
                              
                                    (مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق)

    • Ali_zadeghan

      man yek saaly daram az eslah talabaneh aziz, daghighan che chizyro mikhayn eslah konid?

      • Ss

         آخه تاکی میخواهید خودتان را به خریت بزنید یک سال دوسال یا سی و پنج سال ابله پدر ان ابله شما هم همین نظرات شما را داشتند هیچ غلطی نتوانستند بکنند و مردند

    • ایم مقاله را دست کم ده هزارنفر خوانده اند و در آینده تا صدهزارنفر می خوانند و کاملن گفتار ما را تأیید می کنند. ما در مورد ساندونیست خورها و مفتخوران جامعه، کاسه لیسان، فرصت طلبان را معرفی کردیم و هرباره مارد تأیید صدها خواننده قرار گرفتیم.
      شعارهایی که شما دادید شعار رژیم اسلامی است، شعار مزدوران و جیره خواران و امت خردباخته پای منبرهای دروغین آخوند است. شما همان شعارها را تکرار می کنید و نشان می دهید که یکی از وابستگان رژیم و یا جیره خوارانید.
      اگر ریگی ته کفشتان نیست و میخواهید ثابت کنید یک فرد ملی و مردمی هستید در اینجا و در نوشتارهای انتقادی دیگرتان با کلمات درشت بنویسید؛ مرگ بر آخوند، مرگ بر رژیم آخوندی، زنده باد حکومت دموکراتیک مردمی بدون دخالت دین- اگر مرد عمل هستید و هویت ایرانی دارید، اینکار را بکنید. -سهراب ارژنگ

      • انگولکچی

        آقای فضول محله
        اتفاقا رفتار و نوشتار تو به بازجوها و بسیجی های رژیم اسلامی بسیار شبیه تر است . هر دوی شما هر یک به شیوه ای دائما در صدد تحقیر ملت ایرانید.وقتی ملتی این همه ذلت پذیر است و بی خاصیت که از گذشته تا حال هر چه بر سرش آورده اند دم بر نیاورده تو چرا شکم برایش پاره می کنی؟
        پسر جان توهنوز نمی دانی که برای اثبات ملی و مردمی بودن لازم نیست آدم شعار بدهد؛ بلکه لازم است به شکلی منطقی و اصولی به ملت آگاهی دهد و فرهنگ سازی کند نه مثل تو نفرت پراکنی کند. صد البته با سایت و محتوای بی ارزش آن همواره نشان داده ای که چیزی برای گفتن نداری ! متاسفم!

      • Cadqoda

        عزیز من من برای اینکه این شعار هارا بدم نیاز به دلیل دارم و تنها از شما میخوام که پاسخ انتقاداتمو با دلیل منطقی بدهید و اگر توانستید مرا قانع کنید من روزی صد بار برای رضایت دل شما این شعارهارا میدهم اما خود شما که با شعار دادن و با مرگ بر آمریکا گفتن مخالف هستید چرا همان کار آخوند هارا تکرار میکنید و از من میخواهید که شعار دهم نکند ریگی به کش شما است؟

  • Sdfr

    به کوری چشم ادمین زنازاده ی این سایت راه پیمایی با شکوه تر از سال های قبل برگزار شد.

  • Hamid

    من سلطنت طلب هستم و در کانادا زندگی می کنم  و معتقد به تجزیه ایران هستم هر قومی در ایران یک کشور شود ، یعنی ترک ها کشور آذربایجان ، لر ها کشور لرستان ، کرد کشور کردستان ، عرب کشور خوزستان ، بندری کشور هرمزگان ، بلوچ کشور بلوچستان ، با آرزوی تجزیه ایران
    حمید

    • Majarj24

      تو اگه تو کانادا بودی چهارتا ادمیزاد اونجا  میدیدی و دست از نژاد پرستی بر می داشتی.تو اگر میخواهی مستقل باشی برگرد به همون صحرای مفولستان.

  • کاکا وه

    یه ضرب المثل معروف است که میگه نخورده شکر کن .اره داداش اون بلوا ۲۲ بهمن درد زایمان بود .منکه با این گسترش .درگیریها در منطقه بین شیعه وسنی وتسلیح شدید کشورهای عربی احتمال میدم عربها ی سنی برای بار دوم ایرانرا فتح کنند

    بعدش هم برای ممنون از زحمات سایت شما ولی با این مردم ادم یاد این شعر میفته

    گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله من

    انچه البته به جائئ نرسد فریاد است