مُلایِ بی وَطن، دفاع از سوریه را مُهم تر از نجاتِ خوزستان می داند! ۲۴

– سوریه، اولویت نظام بَرای دفاع:

به گزارش ملی – مذهبی؛ مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه «عمار» از سوریه با عنوان استان سی‌ و پنجم ایران یاد کرده و گفته دفاع از این «استان» در برابر حمله نظامی برای حکومت اسلامی مهم‌ تر از دفاع از خوزستان است. طائب این مطلب را طی سخنانی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ایران بیان کرده است.

به گزارش دیگربان وی افزوده که «اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم چون اگر سوریه را نگه داریم می‌توانیم خوزستان را هم پس بگیریم اما اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم نمی‌توانیم نگه داریم.

فرتور چهره منحوس آخوند طائب که در ایران فروشی شهره آفاق است را نشان می دهد! به راستی ننگ و نفرین بر تمامی این میهن فروشانِ بیگانه پرست!

فرتور چهره منحوس آخوند طائب که در ایران فروشی شهره آفاق است را نشان می دهد! به راستی ننگ و نفرین بر تمامی این میهن فروشانِ بیگانه پرست!

– رژیم ضد ایران و ایرانی:

دشمنی حکومت اسلامی با تاریخ، فرهنگ، تمدن و سنت های اصیل ایران و همچنین سَر ستیزِ این اهریمن بَد سیرت با مردمانِ شریفِ ایران زمین پایانی ندارد؛ در طیِ سه دهه ننگین گذشته، رژیم از هَر تَرفتندی برای ویران ساختن میهن مان که یادگارِ هزاره ها جان فشانی و فداکاری است، استفاده نموده و شوم بختانه تا مقدارِ زیادی نیز در این اَمر نکبت بار، پیروز بوده است.

مسئولانِ تازی پرستِ حکومت که جملگی سَر در آخور بیگانگان دارند و هیچ کدام بویی از شَرف، انسانیت و میهن دوستی نبرده اند و اصولن وَطن دوستی در دایره واژگانِ ذهن هایِ پریشان و مخدوش شان، جایگاهی ندارد، همواره در پی آنند تا با شیوه ای نو، به جانِ داشته هایِ ایرانیان افتاده و این ملت پُر افتخار و این خاک زَر خیز و پُر صلابت را در دیدِ جهانیان پَست و بی مقدار جلوه دهند.

روزی خَلخالی را به جان تَخت جمشید مان می اندازند، روزی پُتک و تَبر به دست گرفته و دَست به تخریب مجسمه چهره هایی ملی و آثار باستانی مان می زنند و روزی دیگر، با بیانِ علنیِ اینکه سوریه از خوزستان که پاره تَنِ خسته ایران زمین می باشد، مهم تَر و دفاع از آن حیاتی تَر است، خون به جگر تمامی ایرانیان میهن دوست و با شرف می کنند.

فرتور یکی از قهرمانانِ گمنامِ میهن مان را نشان می دهد که جانش را برای دفاع از خاک پاک کشورمان، در جنگ با عراق از دست داده است؛ ایران هنوز نیز لبریز از جوانمردان و شیر زنانی است که حاضرند برای حفظ وطن شان از جان گذشتگی کنند.

فرتور یکی از قهرمانانِ گمنامِ میهن مان را نشان می دهد که جانش را برای دفاع از خاک پاک کشورمان، در جنگ با عراق از دست داده است؛ ایران هنوز نیز لبریز از جوانمردان و شیر زنانی است که حاضرند برای حفظ وطن شان از جان گذشتگی کنند.

این دزدانِ بی اخلاق، دار و ندار ایرانیان را ربوده و آنقدر بَر سر مردمان مان کوفتند که جامعه تُهی از انسانیت شد و از هر گونه پیشرفت و ترقی وا ماند؛ این ها همانا از نسلِ تازیانی اَند که هزار و چهارصد سالِ پیش با شمشیرهایی بران و مغزهایی تُهی، بیابان گردی در صحراهای سوزانِ حجاز را تَرک گفته و به زور وارد ایران مان شدند و از سرزمینِ آباد مان، ویرانه ای خونبار ساختند.

– جانفشانی در راهِ وطن، آرزویِ درونی هَر ایرانیِ میهن دوست:

هَر چند ملایان تازی پرست و خرافه گستر بَر این باورند که دفاع از سوریه و لبنان و فلسطین و دیگر گورستان هایِ اسلامی مهم تر است از دفاع از خاک پاکِ ایران زمین و برای شان حفظ قدرت دوستانِ تروریست شان در منطقه بَر جان و مال و شرافت و زندگانی ایرانیان اولویت دارد اما مَردم دلاور و پاکبازِ ایران زمین، همواره در طولِ تاریخ نشان داده اند که در بابِ خاک سرزمین شان، نمی توان با آنان شوخی کرد!

روحانیون بی سواد و بی استفاده و مفت خور حوزه علمیه ای می توانند داوطلبانه به دفاع از سوریه و فلسطین و شیعیانِ بحرین و… بپردازند ولی بدون کمترین تردیدی، ایرانیان راستین و با شرف، یک وجب از خاکِ کویر های ایران را نیز، با تمامیِ دارایی هایی کشوری همچون سوریه، مبادله نمی کنند و اجازه نیز نخواهند داد تا دست هیچ بیگانه ای، بر گوشه ای از کشورِ عزیزمان، چنگ زَند.

  • hazrate eshgh

    با سلام و درود به سیروس پارسا.ازتون تشکر میکنم بابت همه مقالاتی که زحمت نوشتنشونو می کشید.از وقتی با سایتتون آشنا شدم آگاهی و اطلاعاتم نسبت با اسلام و قرآن بیشتر شده. ای کاش مردم ایرن حداقل یکبار به سایتتون مراجعه میکردنند مطمئنا نظرشون عوض میشد. امیدوارم همیشه موفق باشید.

    • Cadqoda

      عزیزم انسان عاقل اگه بخواد در مورد صحت و سقم یک مطلب اطلاع پیدا بکنه تنها سراغ کسی که دشمن اون مطلبه نمیره بلکه خودش مستقیما سراغ اون مطلب میره و درباره اش تحقیق میکنه. مشخصه اسلامی که تنها از کتابهای ابتدایی و گفته های پدر و مادر و یا آخوندا به دست بیاد با یه سایت مخالف دیدن، از بین میره؛ اما به کسی که قبلا کافر بوده و اسلام رو با تحقیق و تفکر شخصی قبول کرده صدتا از این سایتای جناب ارژنگ نشون بدی آخی به توخش نمیخوره چون قبلا مطالعه کردند و میدانند که تمام این مقاله ها و شبهات جناب ارژنگ دارای یک جواب دندان شکن است و بیشتر این شبهات دینی رو مردم در زمان پیامبر و ائمه از خودشون سوال کرده اند و جوابش در تاریخ و کتب معتبر اسلامی که مال هزار سال پیشه، اومده؛ ولی حیف که اسلامه ما ایرانی ها کشکیه و بادآورده را باد میبرد.

  • Cadqoda

    عزیزم این جوانی که تصویرشو گذاشتی که خودم خاک کف پاش هستم به خاطر اسلام و حفظ ناموس و شرفش شهید شد و لبیک به ندای رهبرش گفت اما اگر میدانست روزی شخصی مثلا میهن پرست از تصویرش اینگونه سوء استفاده میکند هرگز شهید نمیشد. معلوم نیست شما دشمن شهدا هستسد شا دوستشان گاهی آنچنان در موردشان بدگویی میکنید که انسان فکر میکند شهدا دشمن این مملکت بوده اند و گاهی آنچنان از تصویرشان سوءاستفاده میکنی که انسان فکر میکند خودت از بسیجی های زمان جنگ هستی.
    خودت میگی این آخوند گفته اگه دشمن هم زمان به سوریه و خوزستان حمله کنه اولویت با سوریه است، چون اگر سوریه را نجات دهیم میتوانیم دوباره خوزستان را پس بگیریم؟

    حال سوالی که پیش می آید این است که سوریه چه ربطی به برگرداندن خوزستان دارد؟؟؟؟؟
    مهمترین دشمن ایران اسرائیل و آمریکا و برخی از کشورهای غربی است و ایران تا زمانی میتواند تحدیدات این دشمنانش را خنثی سازد که سوریه را در دست داشته باشد چون سوریه یک پایگاه مهم و تحدید کننده برای اسرائیل و آمریکا در زمان پررویی این کشورهاست و برای ایران نقش استراتژیکی و نظامی دارد همان گونه که عربستان و ترکیه برای اسرائیل و اسرائیل برای آمریکا این نقش استراتژیکی را ایفاء میکند. هر گاه آمریکا دست از حمایت رژیم غاصب اسرائیل برداشت ایران نیز دست از حمایت سوریه و لبنان بر میدارد.

  • 313

    بجای اینکه این تصویر بی زبونه شهید بزرگوار را اینجا قرار بدی دو کلمه از وصیت نامه هاشون تو سایتت بیار که مردم بفهمند که چقدر به حفظ حجاب و اسلام و حمایت از رهبری و دشمنی با آمریکا و اسرائیل وصیت کرده اند.
    تو داری از تصویر کسی استفاده میکنی که کاملا مخالف با افکار و عقاید شما هستش.

  • مستراب الدنگ

    این توله پارسها سگ چه وق وقی میکنند که ترسیدن نکنه کیسه پول( نفت خوزستان را دارند از دست میدند. این توله پارسها وقتی مردم بد بخت اونجا از معیشت انسانی در عذابند و آب آشامیدنی ندارند و اعراب اهواز شکنجه میشند و دار زده میشند … ساکت مونده خفه خون میگیرند . تف به این پارسهای کثیف

  • مستراب الدنگ

    مستراب الدنگ
    ۰ دقیقه پیش
    این توله پارسها سگ چه وق وقی میکنند که ترسیدن نکنه کیسه پول( نفت خوزستان را دارند از دست میدند. این توله پارسها وقتی مردم بد بخت اونجا از معیشت انسانی در عذابند و آب آشامیدنی ندارند و اعراب اهواز شکنجه میشند و دار زده میشند … ساکت مونده خفه خون میگیرند . پارسهای دروغگو و کثیف سگی

  • OptionSam

    با آرزوی شهادت میلیونی همهٔ آخوند‌های با عمامه و بی‌ عمامه ایران ستیز در درون و بیرون از ایران و همه جانبازان راه اسلام  محمدی. Amin

    • Korush Parsa

      amin

  • OptionSam

    مستراب، تو واقعا دهانت وقتی‌ باز می‌شه، بوی گند مستراب همان مسجد شاه را
    میده، هر چی‌ هم بیشتر به ‌همش بزنی‌ گندش بیشتر بالا میاد، بچه مغول عرب
    خا….. لیس.

    • مستراب الدنگ(سهراب ارژنگ)

      توله سگ باز تو استخوان نفتی خوزستان را دیدی پارس میکنی و له له میزنی ؟ تو کثافت اگر انسانیت داشتی وقتی اعتراض میکردی که اون همه اعراب خوزستان را ملخ خور بیابانی وسوسمار خور میگفتند یا وقتی آزادی خواهان اهواز را دار میزنند. توله های کثیف پارس شما تمام ورقهای ریا و دروغ و تزویر خود را بازی کردید و دیگر حنایی شما رنگ ندارد

  • مهمان

    اظهار نظر این آخوندک گجستک نظر شخصی اش نیست بلکه دیدکاهای نظام کثیف و جنایتکار اسلامی فاشیستی را منعکس می کند ! یعنی اینکه ای وای بر مااااااااااااا

  • Pipiroozi

    بی وطن ، بی وطنه. چه ملا باشه چه وابسته به هر ایدولوژی دیگر.
    افسوس برای ملتی که ۳۴ سال پیش آخوند را نمیشناخت و با تبلیغ و تشویق بظاهر روشنفکران بدام آخوند افتاد.
    با امید اینکه اشتباهات گذشته  از هر نوعش با خردورزی  تکرار  نکنیم تا بتوانیم با اتحاد در عمل و در کنار هم پس ماندهای تازی را در فاضلاب تاریخ سرنگون نمائیم و به آزادی و سکولار دموکراسی برسیم.

  • OptionSam

    ایرانیان برای رهایی، سر افرازی و پیشرفت و خوشبختی‌ خود و فرزندانشان
    هیچ راهی‌ به جز پاره کردن زنجیرهای پردگی فرهنگی‌ تازی (فرهنگ اسلامی)
    وجود ندارند.
    ایرانی‌ برای رسیدن به بزرگی‌ و آزادی و آزدمنشی باید به جایگاه بزرگ فرهنگی‌ و تاریخی‌ خود باز گردد.
    ایرانی‌
    راستین نمیتواند از یک طرف ادعای ایرانی‌ بودن بکند، و از طرف دیگر
    ستایشگر دزدان و آدم کشان عربی‌ (امامان) باشد که کشورش را نابود کردند و
    نیاکانشان را کشتند و به بردگی گرفتند.
    ایرانی‌ باید یک بار و برای
    همیشه خود را از فرهنگ پست و فریبکار تازی که در این ۱۴۰۰ سال مانند
    موریانه به جان ایرانیان افتاده رها کند.
    http://www.iransara.info/pics/My%20pics/My%20Pictures/ali.jpg
     

  • Zereshg

    این آخوندهای کثیف وطن فروش هستند که حرف از تجزیه و پاره پاره کردن ایران را به میان می‌آورند. نمونه ‌اش همین آخوند مهدی طائب است که برادرش حسین ترانه موسوی را به آن طرز فجیع به قتل رساند. این آخوندها همشان وطن فروش و ضدّ ایران و ایرانی‌ هستند. اینها ناموس و شرف ندارند و قصدشان نابودی ایران است. ما باید از ضعفی که سراپای رژیم را در بر گرفته استفاده کنیم و با اتحاد و همبستگی‌ این فسیلهای تازی پرست را از خاک وطنمان بیرون بیندازیم.

  • ……..

    واقعا که…….
    من یک خوزستانی هستم و ایرانی هستم.
    چه معنی دارد برای دفاع از عرب های کثیف سوریه قید دفاع از خوزستان رو زد؟
    البته شاید بعضی از شما فکر کنید که خوزستان استان عرباست و با سوریه هیچ فرقی نداره.
    ولی این طور نیست.
    عرب های خوزستان یه اقلیت کم هستن و اکثر خوزستانی ها آریایی هستیم.
    خود من از نژاد بختیاری هستم.
    نژاد بختیاری هم به لحاظ تاریخی در قدیم بخشی از عیلامیان بودند.
    البته در آن زمان به قوم بختیاری میگفتند کاسی.
    باد بدونید که عیلامیان ((که ما بختیاری ها جزئی از آن ها هستیم)) تمدن چند هزارساله ای رو ساختن که الان توی خوزستان مخصوصا شوش آثارش هست.
    و به هیچ آخوند وطن فروشی اجازه نمی دیم که درباره ی ما عیلامی ها که آریائی هستیم نظری بده و تصمیمی بگیره
    چون ما آریائی ها همه ی مان با هم متحد هستیم و همچنین من میدونم که اگه مشکلی برای ما خوزستانی ها پیش بیاد دیگر هموطنان آریائی مون به کمک ما میان. همون طوری که اگه برای اونا مشکلی پیش بیاد ما کمکشون می کنیم چون که هم نژادیم.
    اگه موافقید این رو با یه دیدگاه بگید