دادگاه آبکی و فرمایشی سعید مرتضوی جنایتکار کشتارگاه کهریزیک، در پشت دربهای بسته برگزار شد ۴۱

از زندان کهریزک چه می دانیم؟

اطلاعات مردم عادی از زندان کهریزک و یا در حقیقت قصابخانه و کشتارگاه کهریزک، بسیار ناچیز است. روزی که رژیم سرنگون شود و پرده ها بالا رود، همه شکنجه ها، تجاوزها، و جنایات انجام شده در مورد یکایک قربانیان زجر کشیده و آسیب دیده از این کشتار گاه به خوبی شناخته و بر روی آب می آید. آنچه ما از این قصابخانه ولایت فقیه می دانیم، بسیار اندک، و جزئی از کل است.

با قربانی کردن بره ها به دستور آخوند و در برابر آخوند آشنا شوید. فراموش نشود که نام درست آخوند، " آخون" یعنی آقای خون طلب و خونخوار است.

با قربانی کردن بره ها به دستور آخوند و در برابر آخوند آشنا شوید. فراموش نشود که نام درست آخوند، ” آخون” یعنی آقای خون طلب و خونخوار است.

رفتار با قربانیان در کشتارگاه کهریزک

بگفته کمیته گزارشگران حقوق بشر، بسیاری از بازداشت شدگان مربوط به اعتراضات گسترده به نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم و سرکوبیهای پس از آن نیز به این مکان برده شده و تحت شکنجه قرار گرفته‌اند. طی دو سال اخیر حداقل ۱۴ زندانی بر اثر خشونت زندانبانان یا عدم رسیدگی پزشکی جان خود را از دست داده‌اند. سعید مرتضوی دادستان تهران که بی تردید در شکنجه و کشتار مردم در این کشتارگاه ولایت فقیه شریک است، دلیل انتقال زندانیان به این بازداشتگاه و عدم اجرای دستور تعطیلی آن مورد انتقاد واقع شده از وضعیت کهریزک دفاع کرده‌است. او کهریزک را بازداشتگاهی رسمی و قانونی و دارای امکانات لازم معرفی کرده و هرگونه شکنجه و تجاوز در آن را تکذیب می‌کند و حداکثر شکایت زندانیان را این می‌داند که «مثلا مسئول بند یا زندان‌بان در ورزش اجباری آنان را بسیار اذیت کرده‌است».

با چهره تنی چند از قربانیان آخوند در قصابخانه کهریزک آشنا شوید.

با چهره تنی چند از قربانیان آخوند در قصابخانه کهریزک آشنا شوید.

آنچنان که گفته شده، قربانیان، در بدو ورود به کهریزک، برهنه فقط با یک زیرشلواری مجبور بودند روی سنگ و خار و خاشاک و آسفالت سینه خیز بروند و همزمان مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتند یا تا حد ضعف «بشین پاشو» و «کلاغ پر» می‌رفتند. تعدادی از بازداشت شدگان به دلیل شدت جراحات وارده و شرایط نامناسب نگهداریشان در بازداشتگاه، کشته شدند و نیروهای امنیتی با تهدید خانواده‌های آنان از اعلام اسامی و دادخواهی این خانواده‌ها جلوگیری نمودند.

بازداشت شدگان از زمان بازداشت تا مدتها حق استفاده از حمام را نداشتند، در این مدت به بیماری‌هایی نظیر شپش مبتلا شدند. از جمله کشته شدگان در کشارگاه کهریزک را می توان محسن روح‌الامینی، محمد کامرانی و امیر جوادی‌فر و دکتر رامین پوراندرجانی را می توان نام برد.

دادگاههای علنی در چه شرایطی برگزار می شود؟

تا آن جا که ما می دانیم، در امور جنایی که مسأله قتل و کشتار در میان است، و یا در مورد محاکمه های سیاسی که در آن ها بحث های جنجال برانگیز و برخوردهای گوناگون پدید می آید، دادگاه رسیدگی با حضور دوگروه شکایت شونده و شکایت کننده، وهمچنین گزارش گران و حتی افراد عادی و معمولی به کار می پردازد، وکیل و شاهدهای دوطرف با مدارک و گفتار خود، توجه داوران و هیأت ژوری را به خود جلب می کنند، و سرانجام، این هیأت در پشت دربهای بسته ساعاتی را به گفتگو و چالش با یکدیگر می پردازند، و آنگاه رأی خود را به اتفاق آراء صادر نموده، به قاضی دادگاه تسلیم می کنند.

این ویدیو گزارش گر تجاوزها، شکنجه ها، و کشتار در کهریزک را نشان می دهد و به گفتگو می پردازد.

آیا در شرایطی یک دادگاه علنی می تواند رأی اشتباه دهد؟

موضوع اصلی و اساسی، برای رسیدن به دادگری و قضاوت های عادلانه، آزاد و مستقل بودن نیروی داوری (قوه قضاییه) و دور از نفوذ و قدرت دستگاه حاکمه است. در کشورهایی که از دموکراسی نسبی برخوردارند و حکمران اعم از شیخ و شاه، و یا رئیس جمهور نمی تواند دخالت و زورگویی بر نیروی داوری (قوه قضاییه) داشته باشد، رأی دادگاههای علنی به حقیقت نزدیک تر بوده، و عدالت رعایت می شود.

برای نمونه، هنگامی که نیکسون رئیس جمهور آمریکا در جریان واتر گیت اقدام به کار جاسوسی نمود، دستگاه قضایی آمریکا او را وادار به استعفاء کرد. همچنین هنگامی که کلینتون رئیس جمهور دیگر آمریکا با یکی از منشی های در روابط عاشقانه و دوستی بود، مورد بازخواست و پرس و جوی دستگاه قضایی آمریکا قرار گرفت، و نزدیک بود پست ریاست جمهوری خود رانیز از دست بدهد. در انگلستان نیز دیده شده که هرکدام از اعضاء خانواده سلطنتی چنانچه کار غیر قانونی انجام دهند، زیر پیگرد پازپرسی قرار می گیرند. تا کنون چند بار شاهزادگانی که با سرعت غیر مجاز رانندگی می کردند، در دادگاه به بازپرسی کشیده شدند، و مورد مجازات قرار گرفتند.

دکتر روح الامینی پیگیر قتل های کهریزک سعید مرتضوی را مقصر اصلی می داند

از آن چه در مورد دادگاه علنی گفته شد، بازهم همیشه اشتباه و در هرحال اجتناب ناپذیر است، ولی میزان و درصد آن می تواند تغییر کند. هر چه اندازه دادگاه علنی تر، و شمار جلسات و مدت آن طولانی تر باشد، امکان به خطا رفتن و رأی غیر عادلانه صادر کردن کمتر است. در کشورهای آزاد جهان که دیکتاتوری مانند آخوند قانون صادر نمی کند، متهم پس از حکم دادگاه زندانی می شود و چنانچه بر اساس قانون آن کشور محکوم به اعدام است، سالیانی چند محکوم را زندانی نگه می دارند، تا شاید حکم صادر شده اشتباه بوده، و مدارک جدیدی اشتباه بودن آن را تأیید کند.

یکی دیگر از قربانیان قصابخانه کهریزک به دستور و به خواست آخوند

یکی دیگر از قربانیان قصابخانه کهریزک به دستور و به خواست آخوند

زندانی شدن یک روزه سعید مرتضوی

در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، به دنبال اعلام جرم دادستان تهران، سعید مرتضوی دستگیر و زندانی شد. ولی اندکی بعد بدون هیچگونه بررسی او را آزاد کردند. آیا چه عاملی باعث می شود در رژیمی که یک آفتابه دزد را ماهها در زندان نگاه می دارند، و آنگاه با رأی یک آخوند در پس پرده به بریدن دست و یا پای او رأی می دهند، چگونه ممکن است جنایتکاری مانند سعید مرتضوی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم دستش به خون بسیاری آلوده است، یک شبه آزاد شود؟!.

سعید مرتضوی، نوکر ولی امر

برای پی بردن به این حقیقت تلخ که چرا و چگونه جنایتکاران آزاد می چرخند و به ریش مردم می خندند، به گزارش خبرگزاری ایسنا از گفتار سعید مرتضوی در جمع مدیران سازمان تأمین اجتماعی می پردازیم که گفته است: “خود را در همه حال سرباز ولایت می‌دانم و در طول خدمت خود در دستگاه قضا ثابت کرده‌ام که ذره‌ای از راه ولایت کوتاه نخواهم آمد و مطیع ولایت خواهم ماند”.

این گفتار نشان می دهد که چنین فرد خردباخته، و یا فرصت طلب، مزدور آخوند مشهدی است. آخوند مشهدی هم که از جنایتکاری و ضد بشری بودن، تاکنون روی هیتلر، و استالین را سپید کرده است. آنچه که از گفتار نتیجه گیری می شود، آنست که سعید مرتضوی در این سالها زیر قدرت و نفوذ مجتبی خامنه ای جلاد بزرگ ولایت، مرتکب جنایات گوناگونی می شود.
زهرا کاظمی از جمله قربانیانی است که به دست سعید مرتضوی به قتل رسید. بنابراین، آخوند مشهدی ناچار است که از مزدوران و هم جنایتکاران خود حمایت و پشتیبانی کند وگرنه سعید مرتضوی دهانش باز می شود و همکاری خودش را در انجام جنایت ها به خواسته آقا مجتبی فاش و بر ملا می سازد.

کشتار گروه زیادی از اعتراض کنندگان در انتخاب قلابی ۸۸ در خیابان ها، همگی با برنامه ریزی مجتبی خامنه ای، و شاید هم بسیاری از آنان با مشورت و همکاری سعید مرتضوی صورت گرفت. علت پرده پوشی بر جنایات سعید مرتضوی و آزاد کردن او از زندان، همکاری تنگاتنگ وی با مجتبی خامنه ای، و اطلاعات گسترده وی از کارها و برنامه ریزی های جنایتکارانه او می باشد.

با ابر جنایتکار جهان، خامنه ای کبیر که استالین و هیتلر را روسپید کرده، آشنا شوید. جنایتکاری که سرانجام قصابخانه کهریزک خود را تعطیل کرد تا سرپوشی روی جنایت های تاکنون خود گذاشته باشد.

با ابر جنایتکار جهان، خامنه ای کبیر که استالین و هیتلر را روسپید کرده، آشنا شوید. جنایتکاری که سرانجام قصابخانه کهریزک خود را تعطیل کرد تا سرپوشی روی جنایت های تاکنون خود گذاشته باشد.

دادگاه آبکی و پشت پرده سعید مرتضوی

روزنامه ایران در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ از دادگاه پوشالی و پشت پرده سعید مرتضوی گزارش می دهد. گروه اجتماعی هشتم اسفندماه دادگاه رسیدگی کننده به اتهامات افراد پرونده بازداشتگاه کهریزک به صورت غیرعلنی در شعبه ۷۶دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در حالی که پیش از این رئیس دادگاه محاکم کیفری استان تهران اعلام کرده بود، دادگاه قضات متهم در پرونده کهریزک به صورت علنی برگزار خواهد شد. تصمیم این‌که دادگاه غیر علنی برگزار شود دقایقی قبل از دادگاه گرفته شد، محمدرضا زائری هم که به همراه خانواده روح‌الامینی برای حضور در این دادگاه در محل حاضر شده بود اما از ورود به جلسه دادگاه جا ماند در میان خبرنگاران حاضر شد و نسبت به این موضوع اعتراض کرد. وی این‌گونه ناراحتی خود را بیان کرد که «قانون اساسی می‌گوید دادگاه علنی است و قاضی افتخاری هم گفته بود که دادگاه علنی است اما در نهایت این‌گونه نشد.» زائری سپس این نکته را هم اضافه کرد که اگر امنیت جانی داشته باشد! درباره مرتضوی افشاگری می‌کند.

نکته پایانی

از آنچه گفته شد، میزان شکنجه، تجاوز، و جنایت در کشتارگاه کهریزیک که با به خواست مجتبی خامنه ای و همکاری بی چون و چرای گروهی مانند سعید مرتضوی صورت گرفته است، بسیار دهشتناک و اندوه آور است. بی تردید روزی که مردم ایران بتوانند رژیم آخوندی را برکنار سازد و سرنوشت مملکت را به دست خود گیرد، همه پرده ها بالا رفته و ابعاد درنده خویی و جنایت های رژیم جهل و جنایت اسلامی مشخص و روشن می گردد.

سعید مرتضوی و مجتبی خامنه ای را باید دو جنایتکار همدست، همکار، و ضد ایران و ایرانی دانست

سعید مرتضوی و مجتبی خامنه ای را باید دو جنایتکار همدست، همکار، و ضد ایران و ایرانی دانست

حسن زارع دهنوی، سعید مرتضوی و علی اکبر حیدری سه متهم پرونده کهریزک، در حقیقت سه جنایتکاری که به دستور آخوند جوانان مملکتمان را در کهریزک به سلاخی کشاندند.

حسن زارع دهنوی، سعید مرتضوی و علی اکبر حیدری سه متهم پرونده کهریزک، در حقیقت سه جنایتکاری که به دستور آخوند جوانان مملکتمان را در کهریزک به سلاخی کشاندند.

ساختمان قصابخانه کهریزک از بیرون. چند انبار و سوله خراب شده مانند کاهدان حیوانات و یا مرغداری ها را برای دربند کشیدن و به عجز و التماس آوردن جوانان غیور و شجاع مملکت اختصاص داده بودند. جایی که در هیچ کجای جهان حتی برای حیوانات هم مناسب و بهداشتی نمی دانند، چه رسد برای انسان. هنگامی که آخوند خونخوار و ضد بشر، برای مقام انسانی ارزشی قائل نیست، یک زباله دان و کاهدان را به عنوان بازداشتگاه به کار میبرد.

ساختمان قصابخانه کهریزک از بیرون. چند انبار و سوله خراب شده مانند کاهدان حیوانات و یا مرغداری ها را برای دربند کشیدن و به عجز و التماس آوردن جوانان غیور و شجاع مملکت اختصاص داده بودند. جایی که در هیچ کجای جهان حتی برای حیوانات هم مناسب و بهداشتی نمی دانند، چه رسد برای انسان. هنگامی که آخوند خونخوار و ضد بشر، برای مقام انسانی ارزشی قائل نیست، یک زباله دان و کاهدان را به عنوان بازداشتگاه به کار میبرد.

  • Mostarab Aldang

    اردشیر بابکان بنیانگذار سلسله ساسانیان با خشونت و قساوت تمام، به سرکوبی مخالفان خود پرداخت. وی سر اردوان آخرین پادشاه اشکانی را از تن جدا ساخت زیر پای خود قرار داد. دستور داد پوست اردوان را از تن جدا کنند و در اردشیر خوره بنمایش گذارند. اردشیر پس از کشتن اردوان خون وی را نوشید. وی برای جلوگیری از خیانت و طغیان برادران، فرمان داد که همه آنها را قتل رساندند.اردشیر در مرو” جمعی را بکشت وسرشان رابه آتشکده آناهید فرستاداردشیر دوم دستور داد سرباز خاطی توسط مجازات دو قایقی کشته شود. روش شکنجه ای بود که دو قایق هم اندازه را انتخاب می کردند. محکوم را در یکی از قایق ها می گذاشتند. قایق دیگر را بر روی او قرار می دادند. جز دستها و سر محکوم ، بقیه اندام بین دو قایق قرار می گرفت. آنگاه به او غذا می دادند. اگر از خوردن امتناع می کرد با داخل کردن میخی در چشمش او را به خوردن مجبور می کردند. بعد به سر و صورت او شیر و عسل می مالیدند و به وی می دادند تا بنوشد. کرجی را رو به آفتاب قرار می دادند. مگسان به او حمله ور می شدند. با دفع غذا ، کرمهایی تولید می شوند و به درون بدن وی می روند. بعد از دو سه هفته قایق را از روی بدن محکوم برداشته اندام محکوم از درون خورده می شد. تنها پوستی از آن باقی می ماند. قانون مجازات زهر دهندگان: سر متهم را روی سنگ پهنی قرار می دادند با سنگ دیگری چنان بر سر متهم می کوبند تا سر او مسطح شود. ….. ایران باستان، حسن پیرنیا ج۴ ص۱۰۹۶اردشیر وی پادشاهی بسیار ستمگر و بی رحم بود. شروع کار وی با کشتار خواهران و برادران، برادرزادگان و عمو زادگان بود. به فرمان او عمویش به همراه صدتن از پسران و نواده هایش را در حیاط زندانی گرد آوردند. سپس همه را بقتل رساند.عاقبت شاه چنین شد که بدستور وزیرمعتمدش، باگواس، قطعه قطعه شد و به خورد سگان داده شد. تاریخ مردم ایران- زرین کوب ج۱ ص۲۰۱بهرام اول دستور داد: پوست تن مانی را زنده زنده کندند، بعد سرش را بریدند و پوستش را پر از کاه کردند و به دروازه های جندیشاپور آویختند. سپس طرفداران وی را اعدام کرد.( مروج المذهب- مسعودی ج۱ ص ۲۴۵) 
    شاهپور دوم شانه های اسیران را سوراخ می کرد و ریسمانی از آنها عبور می داد. آنان به سختی و با درد جان می دادند. به او ” ذوالاکتاف ” می گفتند.وقتیکه پوسیگ عیسوی را به حضور شاه کشیدند، اظهار داشت که بر شهادت هم کیشان خود غبطه می خورد و به عظمت شاه وقعی نمی گذارد. شاهپور را غضب در گرفت و فریاد بر آورد: این مرد را به مرگ دیگر مردمان مکشید، چون جلالت شاهانه مرا تحقیر کرد و با من چون همسری سخن راند. زبان اورا از پشت سر برآورید تا سایرین از خشم من بترسند.( ایرانیان در زمان ساسانیان- آرتور کریستن سن ص ۲۷۵) در این روش ابتدا گردن را سوراخ می کردند سپس زبان را از آن بیرون می آوردند. این روش اغلب سبب مرگ می شد.یکی از وحشتناک ترین شکنجه های این دوره ، شنکنجه معروف به ” ۹ مرگ ” بود .این شکنجه بدین گونه اجرا می شد: ابتدا جلاد انگشتان پا ، سپس دست را تا مچ و پا را تا استخوان بندگاه پا و ساق و بعد دست تا آرنج و پا را تا زانو، سپس گوش و بینی و سرانجام سر مجرم را قطع می نمود.قلعه فراموشی گیل گرد واقع در خوزستان، آنرا انوشبرد نیز می خواندند. نام زندانیان و آن محل نباید برده می شد. افراد زندانی را دست و پا بسته بدرون قلعه می انداختند سپس تعدادی جانور( موش…) رها می کردند. زندانی بدون هرگونه دفاعی شاهد خورده شدن اندام بدنش می شد تا بمیرد.بدستور انوشیروان ۱۲۰۰۰ پیرومزدک و خود اورا از سر وارد گودالی کردندو تامچ پایشان خاک ریختند.
    خسرو پرویز۶۲۸- ۵۹۰ بعد از میلاد عموی خود را که در شورش علیه پدرش شرکت کرده بود، گرفته اورا کور کرد ودوپای اورا قطع کرده وزنده به دار زد. ( تاریخ یعقوبی- یعقوبی ص۲۱۱) 
    بزرگمهر وزیر اول انوشیروان بود که به دستور وی بدین گونه کشته شد: ابتدا اورا به حبس انداخته سپس دهان و بینی اورا شکستند.( مروج المذهب- مسعودی ج ۱ ص۲۷۰)روشهای دیگر شکنجه در دوره ساسانیان کور کردن بوسیله میل سرخ در چشم،یا ریختن روغن گداخته در چشم ،جوال دوز در چشم فرو کردن،مصلوب کردن،پوست کندن،سنگسار کردن،ریختن سرب گداخته در گوش و چشم،ریختن سرکه و خردل در دهان تا رسیدن مرگ،گوشت بدن را با شانه آهنین کندن

    • مهمان

      الدنگ ابله  گوز به شغیغه چه !

  • Mostarab Aldang

     بدون شک هخامنشیان وساسانیان پلید ترین وخونبارترین دوره های تاریخ ایران را رقم زده اند اما نکته عجیبی که وجود دارد این است که کوروش پرستان این جانیان را منجی ایران!! معرفی می کنند و ازآن دوره  به عنوان  دوره عظمت ایران نام می برند!!شاید منظور آنها از عظمت ایران همان فتوحاتی است که کوروش از شرق ایران تا یونان  با قتل وعام و سرکوب وحشیانه مردم بدست آورده بود تا شاید میل شدید او به خونریزی و گشور کشایی تسکین یابد!!! ازدیگر مشخصات عظمت هخامنشیان!! شکنجه و قتل و عام مخالفان به صورت وحشیانه است شکنجه هایی که به عقیده و ایمان کوروش در جهت صلح و صفا برای مردم  و اجرای مفاد منشور کوروش بود.گوشه ای از جنایات این یکه تازان قتل در دوره هخامنشیان و ساسانیانهخامنشیانداریوش(۴۸۶ – ۵۲۲ قبل از میلاد)پسر ویشتاسب یکی از شاهان هخامنشی سلطنت خود را با خونریزی آغاز نمود. بابلیان علیه داریوش قیام کردند. داریوش پس از محاصره طولانی بابل را تصرف کردو فرمان داد تا سه هزار نفر از بزرگان بابلی را بدار آویزند تا مایه عبرت دیگران شود.ویل دورانت ج ۱ ص۵۲۱داریوش در کتیبه بیستون چنین می گوید:فرَوَرتیش دستگیر شد واو را نزد من آوردند. گوشها بینی و زبان اورا بریدم وچشمهای اورا در آوردم. و اورا در دربار من غل و زنجیر کردند تا همه مردم اورا ببینند، بعدا ً اورا به همدان بردم به دار آویختم. تاریخ تمدن ویل دورانت ج ۱ ص۵۴۹معمولا ًچشم در آوردن بوسیله نوک خنجر، شمشیر، کاردی مخصوص انجام می شدمحکوم را با دست و پای بسته به دو زانو روی زمین می نشاندند سپس جلاد سر محکوم را به سمت عقب خم می کردسپس خنجر را به درون چشم  محکوم فرو می برد و آنرا در جهت بینی به شدت فشار می داد تا چشم خارج شودبرای در آوردن چشم دیگر هم به  همین طریق عمل می شد. معمولا ًابروهاو بینی و گوشها را هم می بریدند.
    خشایار شاه(۴۶۶ – ۴۸۶ قبل از میلاد) پی سی یوس فردی از اهالی لیدیه( غرب ترکیه امروزی) به خشایارشاه در لشکر کشی به یونان کمک فراوان کرد. از شاه تقاضا کرد ، چهار فرزند من در سپاه تو هستند پسر بزرگ را نبر تا من کسی را داشته باشم. شاه گفت مهمان نوازیت و کمکت به سپاه جان ترا نجات می دهد اما به خاطر این جسارتت یکی از فرزندانت اعدام می شودشاه دستور داد یکی از پسرهایش را شقه کردند و دو شقه را روی زمین انداختند به دستورشاه از بین دو بدن شقه شده رد شدند. …..   ایران باستان، حسن پیرنیا ج۳ ص۷۲۱معمولا ً شقه کردن، به دوصورت با شمشیر یا خنجر انجام می شد. نوع اول: از میان دوپا شروع می شد و با ضربه ای سخت تا گردن محکوم بریده می شد. نوع سخت شقه کردن، از طرف سر صورت می گرفت. چنانچه جلاد، از مهارت کافی برخوردار نبود، به جراحت های بسیار دردناک منتهی می شد.ملکه – همسر خشایار شاه – به قراولان دستور داد تا پستانهاو گوشها وبینی همسر برادر شاه را ببرند . برادر شاه و پسرانش به قصد انتقام به سمت کاخ رفتند. توسط قراولان شاه کشته شدند . ده روز تمام سرباز را بر چهار میخ کشیدند و چشمانش را بیرون آوردند. آن اندازه سرب گداخته در گوشهای او ریختند تا مرد………  تاریخ تمدن ویل دورانت ج ۱ ص۵۵۲کمبوجیه پسر کوروش مصر را فتح کرد. معابد را از بین برد، بتها را سوزاند. فرمان داد جسد آخرین فرعون را از تابوت خارج کرده شلاق زدند سپس با سیخ سوراخ کردند. جسد از بین نرفت دستور داد مومیایی را آتش زدند. کمبوجیه دستور داد ۱۲۰۰۰ نفر از بزرگان ایران را زنده بگور کنند. وی برادر و همسرش را بقتل رساند .تاریخ تمدن ویل دورانت ج ۱ ص۵۲پزکزاسپ مشاور و معتمد نزدیک کمبوجیه بود. شاه از او پرسید نظر مردم نسبت به من چیست؟ گفت نظرشان اینست که شما زیاد شراب می خورید. شاه با خشم گفت چون شراب زیاد می خورم شعورم را از دست داده ام؟ پس تعاریفی که از من می کردند راست نبوده است؟ حال پسرت را که در دالان ایستاده بنگر، اگر من با این تیر، درست میان قلب اورا هدف ساختم، معلوم خواهد شد که حرف مردم اساسی ندارد و اگر تیرم به خطا رفت، آن وقت تصدیق می کنم که حق با مردم است و من دیوانه هستم. با این حرف کمان خود را تمام کشید و تیر را به طفل زد که در همانجا افتاد و مرد. بعد شاه دستور داد بدن کودک را شکافتند و زخم را امتحان کردند و چون معلوم شد که تیر در قلب داخل شده است. شاه بسی خوشحالی کرد و خنده کنان به پدر گفت: آشکارا می بینی که من دیوانه نیستم، بلکه این مردمند که شعورشان را از دست داده اند و از تو می پرسم که بگویی آیا هرگز دیده ای که یک آدم فانی، بهتر از این تیری به هدف زده باشد. تاریخ هرودوت – ترجمه مازندرانی ص ۲۱۲- ۲۱۰تاسف بار تر از همه اینها کشتن ۷۷ هزار ایرانی به دست یهودیان به فرمان خشایارشا در عرض سه روزی که امروزه به جشن پوریم یا ایران کشی در بین یهودیان معروف است. روشهای دیگر شکنجه در این دوره سنگسار کردن،نعل بستن،شقه کردن،شمع آجین کردن،ساخت جام شراب از جمجمه ،زنده بگور کردن،چشم در آوردن،گوش و بینی و لب بریدن،پوست کندن ،زنده زنده به آتش کشیدن،مصلوب کردن،چهار میخ کردن،زبان از پشت سر در آوردن،در روغن داغ جوشاندن،به سیخ کشیدن و کباب کردن آدمی،نزدیک کردن دودرخت و بستن ۴ دست و پای محکوم به شاخه های درخت و رها کردن درختها،مجازات دو قایقی،در خاکستر خفه کردن،با شانه های آهنی قیمه قیمه کردن،زنده زنده پوست محکوم را کندن و کاه در آن قرار دادن،             —————————————————————

    • مهمان

      الدنگ ابله  گوز به شغشغه چه !

  • ضد آخوند

     خامنه ای حرامزاده و سگانش جرمی مرتکب نشدن چرا که طبق دستورات اسلام ضد بشری عمل می کنند
    بنابراین
    باید ریشه این دین عقب مانده و ضد بشری را زد البته تا زمانی که جماعتی
    نادان و ابله در روز شیطانی عاسورا و تاشورا !!! یرتمه میرن و سینه و زنجیر
    برای دزدان و متجاوزان و قاتلین مدینه میزنند کار بدرک واصل کردن آخوندها
    قدری مشکله آنچه که مسلمه خر کم نداریم ! از ماست که بر ماست
    به قول خرد باخته گان دنیا جنگل مولاست !! اما این جنگل فقط خرش زیاده ! یکیش مستراب الدنگ
    جنگل شیر می خواد پلنگ می خواد !!

    • Mostarab Aldang

      خفه شو توله سگ پارس کثیف

  • Mostarab Aldang

    در جایی دیدم که عده‌ای بر سر ایران بجان یکدیگر افتاده‌ بودند و هر کدام خود را ایران‌پرست می‌دانستند و دیگری را دشمن ایران. یاد حکایت کهن دعوای کفتار و گرگ بر سر بره افتادم که در آن میانه آنچه در هر حال قربانی می‌شد، همان بره نگون‌بخت بود. هر کدام آنان، سخن خود را علمی و تخصصی و آکادمیک می‌دانست و دیگری را نادان و بیسواد و مغرض و عامل دشمن. بیچاره علم، بینوا آکادمی، بی‌پناه ایران.آنچه در وسط آن مثلاً گفتگوی ایران‌پرستانه رد و بدل می‌شد، ترکیبی از حکمت و فلسفه زرتشت بود با چاشنی تهمت‌ها و لیچارهای چارواداری، نجابت و برتری نژاد پاک آریایی بود با لعاب نانجیبی‌ها و بی‌تربیتی‌های متداول در بین آریاگران و کورش‌پرستان، آزادمنشی و تربیت کورش بود با چاشنی فحاشی‌های فاخر پارسی.سخنانی به اندازه‌ای زشت و قبیح که حیرت می‌کنم اینان (که بعضاً خود را متخصص و تحصیلکرده می‌دانستند) در کدام محیط پرورش یافته‌اند و مربیان و آموزگاران و استادان آنان چه کسانی بوده‌اند. گمان نمی‌رود حتی کورش و چنگیز با همه وحشیگری و آدمکشی خود تا این اندازه بی‌تربیت و بی‌آداب بوده باشند. آیا شما نیز چنین تالارهای گفتگو و چنین مباحث اندیشمندانه و عالمانه و ایران‌دوستانه‌ای را که از در و دیوارش راستی و پاکی و علم و آکادمی می‌بارد، دیده‌اید؟ امیدوارم که هرگز نبینید تا احیاناً نجابت آریایی آنان بر روی اخلاق و رفتار و تربیت خانوادگی و انسانی شما تأثیر مخرب نداشته باشد.سکوت در قبال اوباشگری عواقب زیان‌باری در پی خواهد داشت. عده بیشتری را به کام خود خواهد کشید و آینده تلخ‌تری را رقم خواهد زد.خردمندی می‌گفت: کسانی که خوی انسانی دارند و همه انسان‌ها و اجتماعات بشری برایشان مهم است، از درجه تکامل بالاتری برخوردارند. و کسانی که خوی درندگی و تمامیت‌خواهی دارند، از تکامل‌یافتگی کمتری بهره‌مندند.

  • Mardiaziran

     
    آهای الدنگ، بی‌خود زور نزن، کسی‌ اراجیف تو را نمی‌‌خواند. دستت رو شده. همه می‌داند که تو یک بسیجی‌ یا اطلاعاتی خائن به ملت هستی‌. تو مثل آن اربابت همون آخوند دو تومنی مشهدی، همون چلاقه را میگویم،  آنقدر احمقی که هنوز نفهمیدی که حمله بی‌ امان تو به تاریخ ایران از یک طرف،  و آن ادبیات زشت که در جواب به دیگران به کار میبری با هم نمی‌ خواند و هر کسی‌ را مشکوک می‌کند.  

    • مستراب الدنگ

      ابله تو اینترنت یه سرچ بکن ببین اگر اندازه توهین و فحاشی من در مقابل فحاشی و توهین کورش پرستان باستان پانفارسها پان ایرانیستها… اصلاً رقمی نیست

  • مهمان

     دوستان رد مستراب الدنگ را در یک سایت دیگه زدم افغانیه حرامزاده و نه تنها ترک نیست که یک کلمه ترکی هم بلد نیست از آن طالبانهای حرامزاده است که به تاریخمان می تارد یعنی حرف زدنش با گوریدنش فرقی نمی کند

    • Kaveh

      ادرس سایت مستراب الدنگ را بگوماهم بدونیم.

      • مستراب الدنگ

        تو الان با این درخواستت یک سوری زدی به نادان قبلی
        ما را ببین با چه ابله های طرف حساب هستیم
        خدا را سپاس نشدیم فارس
        از صبح تا شب مثل سگ کنیم پارس

        • ramin irani

          آخه ابلهه ازکی تاحالافحش دادن و اراجیف نوشتن شده کارحسابی وموردفبول آدمهای چیزفهم.اگر تو انقدربه افکارفاشیستی و پان ترکیسم واینجور چرندیات معتقدهستی بروازیک آدم درست وحسابی ازقوم وقبیله خودت سوال کن ببین چه جوابی بهت میده.مطمئن باش با فحش وناسزا دادن به این و آن بجائی نمیرسی.توچه مشکلی داری مطرح کن شایدیک بنده خدا بخاطرثوابش بتونه تورا کمک ومعالجه کنه.این را هم مطمئن باش گیربیافتی مثل زندانیان کهریزک با توبرخوردمیشه.اول کونت میذارن بعدهم مثل خریاسگ میکشنت.

      • مهمان

         این افغانی حرامزاده رد پاش همه جا هست یک نمونه لینک زیر با آی دی ( مردی از کابل )

        http://kermanfriend.persianblog.ir/comments/385668/6264579/?h=&mode=1#New

        • ضد آخوند

          درود
          حدس می زدم آخه دلیرمردان آذری کجا این حرامزاده افغانی کجا
          دوستان از به بعد این حیوان را الدنگ افغانی خطاب کنید

    • مستراب الدنگ

      ها ها ها افغانی؟
      تو از همه اینهایی که اینجان احمق تری
      یاوه سرای و هزیان گویی شما حدی نداره
      از مزدور رژیم گفتن تا افغانی گفتن
      لطفاً اول مشورت کنید تصمیم بگیرید بعد بیایید اینجا درباره من نظر بدید

    • آذرآبادگان

       درسته من خودم آذری هستم و چند بار برای این افغانی به زبان ترکی کامنت گذاشتم اما هیچ جوابی نداد در واقع متوجه نمی شد که باید در جواب پاچه بگیره یا نه ! به هر حال از اینگه این لکه ننگ از جنس ما نیست خوشحالم

      • فرشید

        من هم از اول شک داشتم این مردیکه الدنگ آذر بایجانی باشد. هم میهنان عزیز و غیور آذری چنین ادبیات زشت ندارند. یاشاسین آذر بایجان، یاشاسین ایران. به کوری چشم آن که نمی‌‌تواند ببیند.  

        • آذرآبادگان

           درود بر تو دوست نازنین
          همه اقوام مثل تکه های یک پازلند که ایران را شکل می دهد
          سرزمین کوروش جایگاه شیران فارس و کرد و ترک و بلوج و لر و گیلک و ترکمن و …
          که بزودی با همکاری هم بساط این آخوندهای جنایتکار را بر می چیننم

    • مستراب الدنگ

      تو اول برادریتو ثابت کن بعد ادعای ارث و میراث کن
      من افشاگریم بر علیه پارسهاست که بدونند هیچ پوخی نیستند و لزومی نمیبینم به ترکی بنویسم یا جواب بدم چون روی سخنم با ملت بزرگوار ترک نیست
      من اصلاً مشکلی با ترکهای فارسزبان شده مثل تو ندارم و خوب میفهمم شما چطور زیر آماج کم بینی ترک از طرف پارسها به باور حقارت خود رسیدید
      من از هیچ کسی که خود را کم یا بالاتر از دیگران ببیند خوشم نمیاد تو پارسی من ترکم اون دیگری عرب و هیچ مزیت یا حقارتی بر دیگری نیست
      من به درستی و پاکی افکارم ایمان دارم و به غرور میورزم

  • Kaveh

    من نمیدونم چرا آقای سهراب ارژنگ بازحمت فراوان مقالات خوبی رابرای آگاهی ایرانیان درسایت مفخرومفخم فضوله محله قرارمیدهندولی درمورداین یارو ((مستراب الدنگ)) اجازه میدهندبا چرندیات واراجیف خود خوانندگان فهیم ومحترم این مقالات را ناراحت کند.من نمیگویم نقدخوب نیست.نقددرست ومعقول ومنطقی سازنده است ولی این مرتیکه اشغال میادوهرچی ناسزاوفحش هست را به تمدن وفرهنگ تابان ایران زمین میدهد.ازشما خواهش میکنم درمورداین احمق وفحاش که من فکرمیکنم نوکراخوندها هستش کاری بکنیدودیگراجازه ندهیدبا لجن پراکنی و دشنام دادن این سایت مفیدرابه تمسخربگیرد.من مدت۲سال است ازمطالب بسیارمفیداین سایت استفاده میکنم وبسیارازگردانندگان ان سپاسگزارم.تنها گله مندی من ۱- عدم استفاده ازواژگان پارسی بجای واژگان مسخره تازی۲- کمی عدم رعایت دستورزبان پارسی.البته من ادیب وسخنورنیستم ونمی خواهم به شما خرده بگیرم فقط نظرم راگفتم.
    جهانی سپاس

    • هم میهن گرامی ام، اشکال ندارد، بگذارید هرچه می خواهد نفس بزند. ما بیشتر و بیشتر در راه میهنی خود مصمم و پا برجا می شویم. در ضمن دشنام دادن و هرزه گویی این فرد دشمن ایران و ایرانی را در بایگانی خود نگاه می داریم. روزی به درد همه خواهد خورد- با سپاس از توجه شما- سهراب ارژنگ

  • Taboo shekan

    بابا صد رحمت به هیتلر حداقل اون مردم خودش رو نکشت!

  • Taboo shekan

    دوستان به نظر شما با این وضع بد اقتصادی ، انزوای سیاسی ، تحریم ها ،  جدا شدن متحد ها، جمهوری اسلامی چقدر عمر میکنه؟

    (نظر مستراب الدنگ رو نمی خوام “انسان ها” نظر بدن!)

    • Mostarab Aldang

      هاف هاف وق وق عوعو پارس پاس

      • Taboo shekan

         پس علاوه بر گوسفند و خر ؛ سگ هم هستی چون داری واق واق میکنی!

  • فرشید

    آهای مستراب الدنگ به عکس این آخوند هایی که در این سایت نشان داده میشود خوب نگاه کن، یکی‌ از آن‌ها باید پدر تو باشد.

    • Mostarab Aldang

      نه نیست هیچ کدام ولی سگ سیاه کثیف که تو عکسها دیده نمیشه حتما پدر توست باور نداری واق واق

      • Mehdi_rahimi

         های الدنگ افغانی دیگه هویتت لو رفت برو گم بمیر

        • مستراب الدنگ

          طبق تقسیمات باستانی شما که منطقه را به خودی یعنی پارس( و مشتقاتش از تاجیک و دری کرد لر بلوچ و پشتون …)و بیگانگان یعنی ترک و عرب میکنید کوه های هند و کش افغانستان که خاستگاه قوم کثیف پارسهاست اونوقت چرا افغان و افغانی بر ضد شما شد؟
          فقط کورش قوم خود را خوب میشناخت و دعایش همیشه این بود قوم من را از دروغ محفوظ بدا ر
          بحق که نشان دهنده عمق دروغ و بی اخلاقی در این قوم است

  • Mostarab Aldang

    ۱- اون روی سگ منو بالا نیار!!!!
    ۲- مثل سگ پشیمون شدن!!!!
    ۳- سگ دو زدن!!!!
    ۴- پوز کسی را زمین مالیدن!!!!
    ۵-پوز خند زدن!!!!
    ۶- پوزش خواستن!!!!
    ۷-مثل سگ عصبانی بودن
    ۸- مثل سگ کیف کردن

    • مهمان

       الدنگ افغانی تو هنوز ار رو نرفتی

  • فضول اون یکی محله!

    دوست عزیز، عکسی که از آن به عنوان “یکی دیگر از قربانیان قصابخانه کهریزک” یاد کرده اید، مدل بازسازی شده یکی از شکنجه گاه های ساواک است که در زمان ریاست جمهوری خاتمی ساخته شد و شخص شکنجه شده تنها یک مانکن است. صرف نظر از هر گونه عقیده شخصی در قبول یا رد جنایات رژیم کنونی، خواهشمندم هنگام استفاده از هر عکس یا ارجاع به هر مطلب در زمینه صحت آن اطمینان حاصل کنید و  امانت را در اطلاع رسانی رعایت کنید تا اعتماد خوانندگان وبلاگتان خدشه دار نشودبا تشکر

    • مستراب الدنگ

      بسیار زیبا گففتی ولی افسوس که اینا شرافت ندارند

  • Sar

    Reidam to dahan komini va jado abadash

  • a

    pedasgaye kesafat e avazi
    ridam to in melate hoge kesafat e aghabmoonde

  • گوپاش

    ریدم رو خودتونو سایتتون