برای چه آمریکا فروش کامپیوتر، نرم افزار و تلفن دستی را به ایران آزاد کرد؟ ۱

خانم وندی شرمن با گفتگویی که با بی بی سی فارسی داشت، از برداشتن تحریم کامپیوتر، نرم افزار ،سخت افزار، و تلفن های همراه  و دیگر فراورده های آن از سوی دولت آمریکا خبر داد.

خانم وندی شرمن با گفتگویی که با بی بی سی فارسی داشت، از برداشتن تحریم کامپیوتر، نرم افزار ،سخت افزار، و تلفن های همراه و دیگر فراورده های آن از سوی دولت آمریکا خبر داد.

آزاد کردن فروش وسائل الکترونیکی

سایت خبری بی بی سی در آمریکا و کانادا، در تاریخ ۳۰ می ۲۰۱۳ از برداشتن تحریم فروش کامپیوتر، نرم افزار، تلفن، و دیگر وسائل ارتباط الکترونیکی به ایران گزارش می دهد. بنا براین گزارش، دولت آمریکا بر آن شد که از هم اکنون صدور و فروش کامپیوتر آپل، تلفن های دستی، و نرم افزارهای کامپیوتری به ایران و ایرانیان آزاد است.

هدف از برداشتن این تحریم ها چه بود؟

در شرایطی که رژیم اسلامی همه گونه درهای مخابرات و هرگونه تماس، از اینترنت، ای میل، فاکس، تلگراف، و مانند آن را بر روی مردم بسته، و با انداختن پارازیت روی امواج تلویزیون و کنترل همه وسائل ارتباط جمعی، دیوار خفقان و منزوی سازی را به دور مردم ایران کشیده است، برداشتن این چنین تحریم ها را دولت آمریکا کمک بزرگی به مردم ایران برای داشتن ارتباط بهتر و آزادتر می داند.

بنابراین، آمریکا بر این باور است که با اینکار و با سرازیر شدن کامپیوتر و دیگر امکانات ارتباطی به ایران، جوانان به آسانی می توانند با همدیگر در تماس باشند. راهی که در بیشتر کشورهای جهان برای همگان باز بوده، و این امکانات الکترونیکی فاصله ها را از میان بر می دارد و مردم جهان را به هم نزدیک می سازد.

نوشداروی پس از مرگ سهراب

گویا دولت آمریکا مردم ایران را خام و نادان به شمار می آورد. زیرا اگر هدفی برای کمک به تماس مردم ایران بایکدیگر داشت، می توانست دو سال پیش راه فروش تکنولوژی ارتباط میان مردم ایران را باز کند. در زمان کنونی فراهم کردن کامپیوتر میان جوانان با کند کردن و بستن اینترنت، قیاس مع الفارغ، و در حقیقت نوشداری پس از مرگ سهراب است. وانگهی، جوانان ایران مشکل تلفن دستی ندارند. زیرا تلفن های بیشماری از هرنوع و با هر ظرفیت، فراوان در به آسانی در اختیار همگان قرار دارد.

این ویدیو روش پارازیت انداختن روی امواج ماهواره ای نشان می دهد و می گوید چگونه می توان به منبع ایجاد پارازیت دست یافت.

بی اعتنایی آمریکا نسبت به مسائل ایران

دولت آمریکا با داشتن تکنولوژی بالا به آسانی می توانست راه کند شدن و بستن اینترنت را بگیرد و از پارازیت انداختن بر روی آن و همچنین بر روی امواج تلویزیونی جلوگیری نماید ولی تاکنون چنین نکرده است. به جای آن، رژیم اسلامی بدون هیچ مانعی توانسته است تبلیغات زهر آگین خود را از راه ماهواره های بین المللی بر روی ایرانیان برون مرزی پیاده کند و به شستشوی مغزی آنان پردازد.

گروهی از هم میهنان ما در ژنو با عملکرد رژیم ضد انسانی ایران در مورد ایجاد پارازیت بر روی امواج گوناگون تلویزیون، اینترنت، رادیو و دیگر رسانه های خارجی به اعتراض و مخالفت پرداختند. روش خصمانه ای که تا این رژیم بر سر قدرت است، هیچگاه دست بردار نخواهد بود.

گروهی از هم میهنان ما در ژنو با عملکرد رژیم ضد انسانی ایران در مورد ایجاد پارازیت بر روی امواج گوناگون تلویزیون، اینترنت، رادیو و دیگر رسانه های خارجی به اعتراض و مخالفت پرداختند. روش خصمانه ای که تا این رژیم بر سر قدرت است، هیچگاه دست بردار نخواهد بود.

به گفته وزارت خارجه آمریکا؛ “ایران با استفاده از هشت ماهواره بین المللی برنامه های تلویزیونی برای ۴۵ کشور پخش می کند. صدا و سیمای ایران به فارسی و عربی و انگلیسی برنامه پخش می کند. غیر از یوتل ست، ایران از شرکت های ماهواره ای اینتل ست، تله ست، آسیا ست نیز استفاده می کند”. در این مورد شرکت های سودجوی  و دولت های غربی به بهانه آن که نباید جلو آزادی پخش امواج گرفته شود، تا کنون کمترین جلوگیری برای زهرپاشی، و تقویت و پرورش تروریستی جهانی به وسیله رژیم ایران نکرده اند!.

اثر پارازیت در بروز بیماری ها

پارازیت بر روی امواج رادیویی و ماهواره ای، و یا بر روی هر فرستنده دیگر موجب بروز و پیدایش بیماری های گوناگونی به ویژه در نوزادان و کودکان است.  بنابر گزارش های پزشکی؛ “گیجی و خستگی، ناشنوایی مزمن، التهابات و سرطان‌های پوستی، خونی، نخاع و اختلالات هورمونی (عقیم شدن مردان) و مشکلات باروری (در خانم‌های باردار) از جمله مواردی هستند که کارشناسان از احتمال بروز آنها در انسان بر اثر این امواج خبر می‌دهند. پیش از این نگرانی‌ها بیشتر درمورد امواج رادیویی و تلویزیونی و امواج آنتن‌های BTS موبایل صدق پیدا می‌کرد اما حالا امواج ارسالی روی ماهواره‌ها نیز به موارد قبلی اضافه شده است.”

رژیم ضد بشری ولایت فقیه با صرف میلیون ها دلار از بیت المال و جیب ملت محروم، هرچند زمانی وحشیانه مانند دزدان شبگرد به خانه های مردم یورش می برد و بشقاب های گیرنده امواج آنان را یا از کار می اندازد و یا دزدیده و بازهم در بازار به فروش می رساند.

رژیم ضد بشری ولایت فقیه با صرف میلیون ها دلار از بیت المال و جیب ملت محروم، هرچند زمانی وحشیانه مانند دزدان شبگرد به خانه های مردم یورش می برد و بشقاب های گیرنده امواج آنان را یا از کار می اندازد و یا دزدیده و بازهم در بازار به فروش می رساند.

نکته دیگر این که دولت آمریکا می بایست و می توانست از رستاخیز مردمی در سال ۱۳۸۸ پشتیبانی و حمایت کند که چنین نکرد. در نتیجه ر‍ژیم ایران از بهره گیری تکنولوژی غرب، و روسیه و چین، و آوردن همه گونه وسائل مبارزه وحشیانه با مردم، انقلاب مارا ضعیف و خاموش کند. دولت آمریکا می توانست از کمک های این کشورها در کمک رسانی به رژیم ایران برای سرکوبی ملت به پاخاسته جلوگیری کند، که نکرد.

نکته آخر این که در باره شکنجه، تجاوز و اعدام زندانیان سیاسی و دستگیری روزنامه نگاران و خفقان عمومی، دولت آمریکا تا کنون واکنش خوبی از خود نشان نداده و تنها تلاش آنها برای بر قراری ارتباط با رژیم ضد مردمی اسلامی برای منافع خودشان، و جلوگیری از دستیابی رژیم به بمب هسته ای بوده است.

کامپیوتر، نرم افزار، سخت افزار، تلفن همراه اینها فراورده هایی است که از سوی دولت آمریکا خرید و فروش و ورود آن به ایران آزاد شده است.

کامپیوتر، نرم افزار، سخت افزار، تلفن همراه اینها فراورده هایی است که از سوی دولت آمریکا خرید و فروش و ورود آن به ایران
آزاد شده است

از آنچه گذشت:

دولت آمریکا فروش و فرستادن کامپیوتر، نرم افزار، و تلفن های دستی را برای تماس بیشتر میان جوانان، به ایران آزاد کرده است. این تصمیم ناقص و ناتمام، می بایست دو سال پیش انجام می گرفت. زیرا اکنون، با بسته شدن اینترنت و فراوانی تلفن دستی در ایران، روشی نادرست، و نوشداروی پس از مرگ سهراب است.
دولت آمریکا می توانست از فروش تکنولوژی به رژیم ایران، برای سرکوبی مخالفین سیاسی، پارازیت فرستادن روی امواج اینترنت و ماهواره ها، جلوگیری کند، و با اینگونه کارهای ضد ملی رژیم، با مردم ایران همکاری کند، که نکرده است.

همچنین، دولت آمریکا می توانست در قیام و رستاخیز سال ۸۸ از مردم ایران پشتیبانی کند، که نکرد!. تلاش آن دولت تا کنون برای کنار آمدن با رژیم غیر مردمی ایران، و برای جلوگیری از دست یابی به انرژی هسته ای و در راه منافع خودشان بوده، و اندکی از شکنجه، تجاوز، و اعدام زندانیان سیاسی، حمایت و پشتیبانی نشده است.

  • عباس

    با سلام و احترام
    مگر نشنیدید سود ناشی از فروش اپل و دیگر شرکتهای کامپیوتری آمریکایی به صفر رسیده و پیش بینی میشود در سال آینده نه تنها سود نداشته باشند بلکه ضرردهی هم خواهند داشت پس چه بازاری بهتر از بازار ایران با اینهمه چشم و هم چشمی و پوز عالی علیرغم جیب خالی؟!!! هان؟