الهام اصغری شناگر شجاع ایرانی که در دریای خزر رکورد درخشانی از خود بر جای گذاشت ۵

زن اسیر قوانین ارتجاعی اسلام

نیمی از جمعیت کشورمان را زنان تشکیل می دهند. زنانی که فعالانه تلاش می کنند تا دوش به دوش مردان، با اراده ای آهنین پیروزی های درخشان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را رقم زنند و در جهان به عنوان پیشرفته ترین طبقه جامعه خود به شمار آیند. با آن که موفقیت کم نظیر، میزان بالای قبولی بانوان در دانشگاههای کشور، و کارهای درخشان آنان در کشورهای دیگر نشان داد که زنان کشورمان نه تنها دست کمی از مردان ندارند، بلکه در بیشتر زمینه ها بر مردان نیزامتیاز و برتری محسوسی دارند. ولی همانگونه که می دانیم، همچنان دست و بالشان اسیر چنگال مخوف شریعت، و سوداگران دین است، و حقوقشان کماکان پایمال می شود.

رژیم ولایتی آش شله قلمکاری برای مردم پخته، که مواد غذایی آن ریشه ملت و آب آن از خون ملت است. آن کس که در این پذیرایی ولایتمدار شرکت کند، جزء انصار و دوستان ولایت است و می تواند کماکان از گوشت و خون ملت تغذیه کند.

رژیم ولایتی آش شله قلمکاری برای مردم پخته، که مواد غذایی آن ریشه ملت و آب آن از خون ملت است. آن کس که در این پذیرایی ولایتمدار شرکت کند، جزء انصار و دوستان ولایت است و می تواند کماکان از گوشت و خون ملت تغذیه کند.

انتصابات ولایتی و سرنوشت زنان

انتصابات فرمایشی یک هفته پیش رژیم، باردیگر نشان داد که زنان در اسلام و در نزد دین فروشان ایران، کمترین ارزشی ندارند. زیرا هنگامی که رژیم به خود اجازه می دهد بایک خیمه شب بازی، ۸ تن از سیاهی لشکرهای خود را که کمترین نمایندگی از سوی ملت ایران ندارند را نامزد انتخابات فرمایشی کند، چگونه و با چه بی پروایی به خود اجازه می دهد جامعه زنان، یعنی نیمی از جمعیت کشورمان را نادیده گرفته، کاندیدای آنان را نپذیرد، و بر رویشان خط بکشد. در حقیقت زنان ایران هیچگونه نماینده ای در هیچ یک از قوای سه گانه ندارند که بخواهند پشتیبان و حافظ منافع آنان باشد.

دخالت ملای مشهدی در زایمان زنان

آخوند ۵ تومانی وقاحت و پررویی را از حد گذرانده که به زنان ایران دستور می دهد کی آبستن شوند، چگونه آبستن شوند، و حق ندارند از بارداری خود به دلایلی پشیمان شده و در پی انداختن جنین خود باشند. آیا به راستی این دیگر دستور غیر انسانی و دیکتاتوری فاشیستی نیست که آخوند بخواهد زنان را ناچار سازد تا یک مشت فرزندان بی آینده و بلاتکلیف وارد این اجتماع آش و لاش آخوند زده کنند؟!.

آیا هدف رژیم افزودن شماری گدای بیشتر و چاپلوسانی درمانده و ذلیل به درگاه آخوند نیست؟. در کدام یک از کشورهای بسیار پیشرفته جهان مانند سوئیس، لوکزامبورک، هلند، دانمارک، سوئد و بسیاری دیگر که جمعیت زیادی ندارند ولی در نهایت سربلندی و شادمانی زندگی می کنند، دولت ها به فکر افزایش جمعیتند؟. آیا هدف خامنه ای گداپروری و تولید ملتی بدبخت و ذلیل و درمانده مانند بنگلادش و پاکستان نیست؟. این دیگر شعور و کرامت بانوان ایرانی است که زیر ننگ آخوند نروند و دست کم سرنوشت فرزندان خود را خود به دست گیرند.

الهام اصغری در پوششی که مناسب هیچ شناگری نیست. آخر آخوند با دیدن بدن برجسته زنان احساساتی و تحریک می شود زیرا عقل او در زیر شکم او نهفته است، از این روی، زنان باید در کیسه و دودکشی سیاه مخفی بمانند تا از شر چشمان هیز آخوند در امان باشند.

الهام اصغری در پوششی که مناسب هیچ شناگری نیست. آخر آخوند با دیدن بدن برجسته زنان احساساتی و تحریک می شود زیرا عقل او در زیر شکم او نهفته است، از این روی، زنان باید در کیسه و دودکشی سیاه مخفی بمانند تا از شر چشمان هیز آخوند در امان باشند.

دامنه فعالیت بانوان ایرانی

رژیم همه راهها را بر روی زنان ایرانی بسته، و آنان را صرفاً حواله آشپزخانه و اتاق خواب می دهد. در گذشته دست کم دختران ایران می توانستند برای ورود به دانشگاهها مبارزه کنند و در همه رشته ها گل سر سبد پذیرفته شدگان باشند. این راه نیز رژیم با تنگ نظری و زن ستیزی خود محدود کرد و درب ورود بسیاری از رشته ها و بعضی دانشگاهها را بر روی زنان بست و آنان را نا امید و پژمرده کرد.

فعالیت های ورزشی نیز رفته رفته با سختگیری و پوشاندن چادر چاقچور بر تن دختران، و مانع جنبش و تحرک آنان شدن، بسیاری از علاقمندان به ورزش را دلسرد و خانه نشین نمودند. حتی وقاحت و تبعیض را بدانجا رساندند که از ورود زنان به جایگاههای ورزشی مانع شدند. در همه این ها، سوای زن ستیزی اسلام و کینه توزی آخوند به زنان چیزی را نمی توان یافت. ولی فقیه که خود مرد است و همه مردان را به دور خود جمع آوری نموده، دشمن سرسخت و مانع آزادی هر زن ایرانی است. زن ستیزی سوداگران دین در این ۳۵ سال گذشته، گویای این حقیقت تلخ است.

به راستی این پوشش مسخره و نازیبا بدرد بازی در سیرک می خورد و بهتر است امثال رضا زاده های که از مردم بریده اند و ذوب در ولایت شدند آن را به تن کنند، و نه یک دختر آزاده ایرانی.

به راستی این پوشش مسخره و نازیبا بدرد بازی در سیرک می خورد و بهتر است امثال رضا زاده های که از مردم بریده اند و ذوب در ولایت شدند آن را به تن کنند، و نه یک دختر آزاده ایرانی.

الهام اصغری شناگر بی همتای ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، “الهام اصغری” شناگر ۲۶ ساله تهرانی با پوشش کامل لباس غواصی مسافت ۱۲ کیلومتری منطقه مرزگاه تا چیلک ساحل نوشهر دریای خزر را به صورت رفت و برگشت به مدت ۵ ساعت شنا کرد. خوانندگان گرامی ما یقیناً می دانند که پوشیدن جامه غواصی، بسیار دست و پا گیر است و برای شنا کردن در مسافت زیاد نیست. ولی از آن جا که رژیم اسلامی زن ستیزی خود را در همه زمینه ها بر بانوان تحمیل می کند، اینهم مصیبت دیگری است که یک بانوی ایرانی، در دریای متلاطم و مواج ناچار باشد با پوشش غواصی شنا کند.

این بانوی شناگر ایرانی در گفتگو با ایلنا گفت: من از ۵ سالگی به شنا علاقه مند شدم و حدود ۲ سال است که شنا در آبهای آزاد را آغاز کرده ام.ا وی افزود: مسافت دوازده کیلومتری مرزگاه تا چیلک در مازندران را با نظارت آقای سادات منصوری که رئیس کمیته آبهای آزاد فدراسیون شنا هستند، شنا کردم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که مسابقات آبهای آزاد در رده بانوان هم در ایران برگزار شود. وی گفت: من با پوشش کامل که متشکل از لباس غواصی است در آب شنا می کنم و دوست دارم در رقابت های جهانی و آسیایی هم بتوانم شرکت کنم. اصغری اظهار داشت: شنا در آبهای آزاد در مسافت های ۳، ۵ و ۱۰ کیلومتر برگزار می شود حال آنکه من مسیر دوازده کیلومتری را به راحتی شنا کرده ام.

تیم ملی والیبال بانوان ایرانی- آیا وجود این تلاشگران و سخت گوشان در رژیم زن ستیز اسلامی موجب افتخار و مباهات نیست؟. آیا این دختران گرانمایه که با همه محدودیت ها و پوشش های مسخره اسلامی بازهم از پای نمی نشینند و هنر و استقامت خود را نشان می دهند، باعث سرفرازی و سربلندی ما نیستند؟.

تیم ملی فوتبال بانوان ایرانی- آیا وجود این تلاشگران و سخت گوشان موجب افتخار و مباهات نیست؟. آیا این دختران گرانمایه حتمن باید درون گونی سیاه رنگ و پوشش های مسخره اسلامی باشند زیرا عقل و خرد آخوند زیر شکم او نهفته است و با دیدن هرزنی درون گونی سیاه رنگ نباشد، تحریک می شود و اختیار از کف می دهد. از دیدگاه انسان های بزرگ و مردم شرافتمند ایران، اینان، دختران و خواهران ما هستند و ما هرگز نگاه پلید سکسی آنچنان که آخوند دارد، بر آنان نداریم. از آخوند باید پرسید آیا دختران، خواهران، و زنان آنها در خانه جلو چشم آنها حجاب اسلامی می پوشند؟. چرا آخوند نمی تواند به ناموس مردم با نگاه  انسان دوستانه نگاه کند، و چرا نگاهش هیز و شرربار  است؟!.

خود داری از ثبت رکود خانم اصغری

الهام اصغری، نخستین زن محجبه ایرانی که با پوشش کامل اسلامی رکورددار شنا در آبهای آزاد بوده به دلیلی عجیب و غریب که از سوی مسئول ورزش بانوان مطرح می شود از ثبت رکوردش بازمانده است‪.‬ وی روز جمعه ۲۴ خرداد ۹۲ همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران رکورد ۱۸ کیلومتر در آبهای آزاد را شکست ولی تا به امروز، فدراسیون شنای ایران از ثبت رکورد وی امتناع می کند‪.‬علت اصلی این مسئله که از سوی اکبرآبادی مسئول ورزش بانوان مطرح می شود این است که برجستگی های اندام این زن ورزشکار در پوشش اسلامی مشخص بوده و قابل ثبت نیست‪.‬این موضوع بهت و حیرت خانم  الهام  اصغری و خانواده اش که سابق بر این در رشته کشتی فعال بودند در پی داشته به گونه ای که این ورزشکار از این استدلال به عنوان یک شوک نام می برد‪.

این ویدیو شادی و مسرت دختران ایرانی را در ورزشگاه نشان می دهد. کاری که مخالف عقیده سخیف و ضد انسانی آخوند است. آخوند می خواهد همه جا به صورت مسجد و قبرستان باشد. برای اینکار هم شماری ضعیفه های اسلامی که در چنبره خودشان هستند اجیر کرده اند، و گهگاه به میان دختران و بانوان ایرانی می اندازند.

خانم اصغری می گوید:
« من در این دور هم همانند سابق از پوشش کاملا اسلامی استفاده کرده ام و هیچ مشکلی از نظر مسئولان همراه در این زمینه وجود نداشته اما در کمال تعجب می بینم بحث برجستگی های اندام من را مطرح می کنند‪.‬ این مسئله در مورد زنان یک امر طبیعی است و در مورد زنان ورزشکار در هر رشته ای شاهد تفاوتهای بدنی هستیم ولی اینکه این موضوع را دستاویزی برای عدم ثبت رکوردم قرار داده اند بسیار عجیب است طوریکه من در واکنش به آن نمی دانم گریه کنم یا عصبانی باشم‪.‬ در واقع چون زن هستم رکوردم را ثبت نمی کنند!؟» در گذشته هم گویا در چند مورد در باره این بانوی ایران حق کشی شده، و آنچه که برنده شده و امتیاز به دست آورده زیر دستورات زن ستیزی رژیم نادیده گرفته شده است.

نکته پایانی

از آنچه گذشت و از آن چه می گذرد یک خاطره تلخ از جور و ستم رژیم زن ستیز به بانوان ایرانی می ماند و خاطره دیگری از بی تفاوتی مردانی که شاهد این همه ظلم و جور به خواهران، زنان، و دختران خود هستند ولی هیچگاه لب از هم باز نمی کنند که به اعتراض در برابر اینگونه ستم ها پردازند. آیا مازندرانی ها که این قهرمان را می شناسند و قدرت خلاقه و استثنایی او را می بینند اعتراض نامه ای به سازمان های ورزشی فرستادند تا از اینگونه ظلم بی رویه جلوگیری کنند؟، و یا آنان هم شاهد متلاشی شدن یک عضو جامعه خود هستند، و ترجیح می دهند نان سکوت خود را بخورند؟!.

این ویدیو زبانحال الهام اصغری قهرمان شنای برجسته ایرانی است که چگونه با تلاش و کوششی بی نظیر موفق به بدست آوردن رکود درخشانی در شنا شده ولی رژیم زن ستیز آخوندی که طاقت دیدن زنان را ندارد و همیشه به گمراهی و افکار شیطانی می افتد، موفقیت بی نظیر این دختر گرانمایه میهن را نادیده گرفته است.