تبرئه یک جانی یعنی آقا خود دستور جنایت را داده است ۰

زهرا کاظمی کیست؟  چند نفر او را بیاد دارند؟

زهرا (زیبا) کاظمی خبرنگار کانادایی – ایرانی تبار بود که در مسافرتی حرفه‌ای به قصد تهیه گزارش در ایران، هنگام ناآرامی‌ها و اعتراضات دانشجویی، به جرم عکس‌برداری حین تجمع برخی از خانواده‌های زندانیان در مقابل زندان اوین، بازداشت و در زندان کشته شد.بازداشت وی تحت نظارت سعید مرتضوی دادستان تهران که در موارد متعددی در نقض حقوق بشر نقش داشته‌است انجام گرفت.

جسد این تبعه کانادا شبانه به شیراز (محل تولد ) منتقل و پنهانی در میان آهک دفن شد تا امکان بررسی جسد برای همیشه از بین برود. اما از شاهدان نظامی نقل گردیده که آٍثار شکستگی جمجمه کاملا مشخص بوده است.

شهرام اعظم، پزشک سابق و کارمند وزارت دفاع ایران که در سال ۲۰۰۴ میلادی ایران را ترک و از کانادا درخواست پناهندگی نمود، پس از معاینه بدن زهرا کاظمی، اعلام نمود که علایم ضرب و شتم شدید، شکنجه و تجاوز جنسی شامل: شکستگی جمجمه و بینی، له‌شدگی انگشتان پا، شکستگی انگشتهای میانی و کوچک دست راست و انگشت میانی دست چپ، کنده‌شدن ناخنهای انگشتهای شست و اشاره دست، صدمات در ناحیه ریه و دنده، کبودی شدید ناحیه شکم اندام تناسلی و پاها که حاکی از تجاوزات وحشیانه جنسی و شلاق خوردن در زمانهای مکرر دارد، نشان می‌دهد که او هنگام تحمل حبس به قتل رسیده‌است.

این ویدیو گزارش تجاوز، شکنجه، و قتل زهرا کاظمی است که به دستور خامنه ای و فرزند جلادش مجتبی خامنه ای و به دست سعید مرتضوی جنایتکار انجام شده است.

وزیر امور خارجه کانادا با تایید گزارش دکتر اعظم در کنفرانس مطبوعاتی تورنتو عنوان نمود که مسوولان کشور کانادا برای روشن شدن کامل جزییات پرونده قتل زهرا کاظمی تلاش خواهند نمود. ولی پرونده وی پس از گذشت سالها در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به سرانجامی نرسید و تنها متهم پرونده نیز که یکی از کارمندان رده پایین وزارت اطلاعات بود، تبرئه شد.

مرتضوی و اتهام  رسمی تجاوز  در سوابق درخشان

به گفته امیرفرشاد ابراهیمی وی متهم به سوء استفاده از موقعیت خود برای تجاوز به همسر یک زندانی شده و بازداشت می شود، اما بدلیل روابط خانوادگی خود با علی مشکینی و دیدار با محمد امامی کاشانی نهایتاً پرونده وی مختومه اعلام شد .

جنایت کهریزک… نجات نظام با ارعاب مردم

بازداشتگاه کهریزک محل نگهداری گروهی از معترضان حوادث پس از اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۸۸) بود.بسیاری از بازماندگان این بازداشتگاه از اقدام به شکنجه و تجاوز سربازان امام زمان به طرزی خبر دادند که صدای ناله زندانیان از دیوارهای زندان براحتی  عبور می کرد. آزار جنسی و کور کردن، شکستگی انگشتان وتشنگی دادن ، کمی از روشهای مرتضوی برای ترساندن مردم بود.او بقول حامیانش رژیم را نجات داد.

در رژیم اسلامی دست آفتابه دزد را می برند ولی جنایت کاران را ارج و ارزش می دهند.

در رژیم اسلامی دست آفتابه دزد را می برند ولی جنایت کاران را ارج و ارزش می دهند.

مرگ مشکوک پزشک سرباز وظیفه بازداشتگاه

سایت موج سبز آزادی در گزارشی نوشت که علت مرگ وی شهادت در دادگاه علیه مجریان کهریزک بوده است،او پیش از مرگ گفته بود:

حسن را با وضعیت اسف‌باری بعد از شکنجه‌های جسمی شدید دو روز قبل از مرگش نزد من آورده بودند. حال جسمی او بسیار وخیم بود و امکانات پزشکی من هم بسیار محدود، ولی آنچه توانستم برای نجات وی کردم. در همان زمان بود که از سوی مسوولان کهریزک تهدید شدم که در صورت توضیح علت جراحت‌های وارده بر مجروحان کهریزک از ادامه زندگی باز خواهم ماند.

پس از این شهادت پزشک کهریزک ، وی را با خوراندن قرص کشتند و خود کشی اعلام کردند.

اوج پستی نماینده شیروان

مرگ چند جوان که جرمشان اعتراض به تقلب در انتخابات بود بقول عبدالرضا عزیزی  نماینده بی وجدان شیروان :

از نظر مدیریتی  مگر در کهریزک چند نفر مردند؟ سه نفر! آن شخصی هم که فوت شده خیلی آدم محترمی بوده، پسر روح‌الامینی آدم خیلی خوبی هم بوده…هر چیزی، آقای مرتضوی جلوی فتنه بزرگی را گرفته است. با قاطعیتی که به خرج داد جلوی فتنه بزرگ را گرفت، چه بسا که این‌ها آمده بودند نظام را ساقط کنند، شما این را نمی‌بینید؟ بعد هم این سه نفر که در کهریزک مردند را خدا رحمت کند؛ اصلا همه مرده‌ها را خدا رحمت کند…اگر در کهریزک خسارتی به کسی وارد شده و مثلا آن سه نفر فوت کردند، خسارت این اتفاق را باید جامعه پرداخت کند.

و با این طرز فکر که جان جوانان ایران برای این سفاکان ارزنی هم نمی ارزد چه انتظاری از این رژیم باید داشت؟؟؟

دخالت مستقیم خامنه ای در کهریزک دلیل چیست؟

کهریزک و امثال این زندان  نباشند خامنه ای همان گدای چهل سال قبل است.این دادگاه کهریزک با فریب مردم گذاشت تا انتخابات  به پایان برسد و براحتی سرباز وفادار خامنه ای که سالهاست برای او جنایت می کند آزاد بگردد.خامنه ای چقدر حقیر است که بخاطر حفظ اسرار کثافت کاریهای خود و فرزندانش _برای فریب مردم هم که باشد _  نتوانست این جانی را نمایشی هم که شده تنبیه کند.

نام پلید قصابخانه کهریزی با نام جنایت کارانی چون مجتبی خامنه ای و سعید مرتضوی به هم آگین شده و از یکدیگر جداشدنی نخواهند بود.

نام پلید قصابخانه کهریزی با نام جنایت کارانی چون مجتبی خامنه ای و سعید مرتضوی به هم آگین شده و از یکدیگر جداشدنی نخواهند بود.

کهریزک ها در ایران بسیارند.. مرتضوی ها بیشتر

هر گوشه از ایران کهریزک است و هزاران خودفروش چون مرتضوی. از قیام ۸۸ بیش از شصت نفر کشته و ناپدید بجا ماند که تنها دلیل اعلام کشته های کهریزک مرگ روح الامینی  فرزند یکی از  نزدیکان محسن رضایی بود. اگر بجای آن عزیز ،صد نفر دیگر کشته می شدند ، آقایان آنها را یا بسیجی شهید اعلام می کردند و یا در آهک سر به نیست می نمودند.

وظیقه مردم چیست؟

مردم وظیفه دارند از خون زهرا کاظمی تا آخرین مقتول کهریزک که بدست مزدوران گمنام امام زمان انجام یافته به هر روشی پاسداری کنند. اعتراض خاموش حتی با زدن یک گوجه فرنگی به قاضی دادگاه . نامه به مجامع بین المللی و درخواست اتهام علیه مسئولان این جنایات.

دادگاه حقوق بشر!

تحریم اقتصادی ملت را بیچاره کرد ،اما فشار مردم بر رژیم را کاهش داد و خیال آقا راحت شد. امروز مردم با درد نان ، درد کهریزک را فراموش می کنند. این مردم بودند که  بهای انرژی هسته ای را دادند. اما آقایان و خانواده شان براحتی به ماکائو   می روند و قمار می زنند.براحتی به نیویورک می روند و داد فلسطین وا مصیبتا سر می دهند! این آزادی مسئولان رژیم در سفر به سراسر دنیا سئوال بر انگیز است  وتنها با اقدام  دادگاههای حقوق بشر کارایی  رژیم در مجامع جهانی کاهش می یابد.

بن مایه ها:

ویکی پدیا فارسی.

۳۱ مارس ۲۰۰۵ bbc persian.

روزنامه بهار ۲۵  آذر ۹۱ .