الله ظالم است چه به زن و چه به مرد… اما ستم الله بر زنان بیشتر است ۱۷

ظلم بزرگ به مادران، گرفتن سرپرستی از زن و خانواده زن

در آیین آسمانی ! اسلام احکام زن ستیز بسیارند ودر یکی از ناعادلانه ترین احکام ، حق سرپرستی  فرزند با بیشترین ستم بر زنان  به مرد واگذار شده است. این بی تدبیری مشکلات خانواده های مسلمان را در جهان اسلام چند برابر کرده و مشکلات روحی دوری  مادر و فرزند پس از طلاق یا مرگ پدر در جوامع اسلامی کاملا مشهود است. این حکم حتی اگر مرد مرده باشد پا برجاست و باز سرپرستی فرزند به خانواده پدری می رسد.حکمی که به نوعی ارزش دختر داشتن را برای خانواده ها بسیار کاهش داده است؛زمانی که هیچ حقی برای زن در سرپرستی  فرزند نداریم همان بهتر که از پسری ادامه نسل بیابیم! این پاسخ مسلمانان به حکم اسلام بوده است.

اسلام دلایل علمی برای اثبات ناقص بودن آفرینش زن دارد!!!

قساوت و عصبانیت

اگر مدتی در کشورهایی که شریعت اسلام در آنها مبنای قوانین است بگردیم با تعجب خشونت و تندی خاصی را دز میان مسلمانان می  بینیم؛ آنچه ما را به تعجب و تفکر وا می دارد آن است که سالها و سده ها می گذرند و ما از اسلام چیزی جز درگیری و جنگ و قساوت و خشم ندیدیم. تاریخ اسلام را می توان تاریخ جنگ و کشتار دانست . چه در سرزمین حجاز و چه در هر کجای کشورهای مسلمان.شاید درجه دو بودن زنان و مادران مهمترین دلیل این بی اخلاقی و تندی درونی فرزندان اسلام باشد…

این نمونه کوچکی از سنگدلی و خشونت مسلمانان در حق زن است

آیا زن بودن عیب است؟ چرا فاطمه ناقص العقل بود؟

علی رهبر و مولای شیعیان و خلیفه خونریز عرب در خطبه های متعدد زنان را متهم به ناقص العقل بودن کرده است؛ شاید هم  راست بگوید چون در داستان فانتزی قتل فاطمه بدست عمر ، علی فقط بیننده بود و از خون همسری که سالها با فقر او ساخته بود ،گذشت! براستی زنان ناقص العقل هستند و یا اسلام اینگونه می خواهد؟.

«نِسَاؤُکُمْ حَرْثٌ لَّکُمْ فَأْتُواْ حَرْثَکُمْ أَنىَ‏ شِئْتُمْ وَ قَدِّمُواْ لِأَنفُسِکمُ‏ْ وَ اتَّقُواْ اللَّهَ وَ اعْلَمُواْ أَنَّکُم مُّلَاقُوهُ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِین

زنان شما کشتزار شما هستند پس از هر جا که خواهید به کشتزار خود آیید و آنها را براى خودتان مقدم دارید و از خدا پروا کنید و بدانید که او را دیدار خواهید کرد و مؤمنان را مژده ده. اما در جهان امروز زنان می توانند شخص اول مملکت باشند مانند ” آنگلا مرکر” صدر اعظم آلمان.  در ایزان پیش از اسلام  هم ما چند پادشاه زن داشتیم و این نشانه آن است که ایرانیان جایگاه زن را پیش از اسلام بهتر می دانستند و زنان را چون الله ناقص نمی دانستند.

زن در اسلام کالایی است که خرید و فروش می شود، و بزرگترین سوداگران آن، دکانداران و رهبران دین از محمدابن عبدالله گرفته، تا علی خامنه ای می باشند.

زن در اسلام کالایی است که خرید و فروش می شود، و بزرگترین سوداگران آن، دکانداران و رهبران دین از محمدابن عبدالله گرفته، تا علی خامنه ای می باشند.

نادانی الله به زنان بیشتر آسیب رسانیده است

خدای محمد نمی دانست که نیمی از ژنهای پدید آورنده جنین در بدن زن است و نیمی در بدن مرد و اگرچه در ظاهر مرد نطفه را می کارد، اما نیم دیگر جنین از تخمدان زن است که  با نطفه مرد ترکیب می شود. به گمان خدای محمد در آیه بالا زن یک مکان پرورش دانه ایست که مرد می کارد! چه خدای نادانی !
همچنین در سوره البلد و دیگر جاهایی از قرآن می بینیم که خداوند می گوید انسان را از آب جهنده (منی) آفریده است. این سخن دو ایراد دارد:

یکم اینکه : نیمی از وجود انسان (و هر حیوان پستانداری) در تخمدان مادر بصورت ژن دخیره است و انسان از آب منی به تنهایی نیامده است.
دوم اینکه: منی آب نیست. میلیاردها سلول در آن است و تحقیر انسان بوسیله خدا به این عنوان که “ما  تو را از آب جهنده آفریدیم “،محلی از عنوان ندارد.

این الله است که اسلام را این چنین به خورد ما داده است. الله نادان با دستورات احمقانه اش.

بسیار می توان از نادانی خدای قرآن سخن راند که انسان بی تعصب و عاقل تنها نتیجه ای که می گیرد ،آن است که : الله مردی عرب و بدوی بوده که زنان را برسم عرب جاهل، کشتزار می دیده است.اما این مردم  مسلمان دنیای امروزند که از حماقت آن عرب هر روزه_ پس از سالها_ زیان می بینند و نسلها از مسلمانان در آتش جنگ می سوزند.

فراموش نکنید که روز جهانی زن، هشتم مارس است، نه تولد تازیانی چون فاطمه، و یا فرد دیگری.

فراموش نکنید که روز جهانی زن، هشتم مارس است، نه تولد تازیانی چون فاطمه، و یا فرد دیگری.

سرپرستی فرزند تنها نمونه ای از سدها  حکم زن ستیز اسلام است.اما این احکام احمقانه را مسلمانان اجرا می کنند بی آن که به عواقب این احکام نادرست بیاندیشند. هر گاه کودکان به مادر خود بسان یک مزرعه و محل تغذیه بنگرند، مقام آن دیگر زنان جامعه نزد این کودکان مشخص است…. این کودکان در آینده به زنان دیگر بسان ملک و املاک نگاه می کنند و هر بی حرمتی را به زن حق خود می دانند و برای زن چون مایملک خود تصمیم می گیرند.

روز زن ؟؟؟  روز مادر در ایران عزاست

امروز ایران از همه دنیا جداست… روز زن و مادرش هم من در آوردی است که هیچ سابقه و قدمتی را نشان نمی دهد. ای کاش این روز زنان عزا بگیرند به حال بلایی که اسلام بر آنها آورد. زنان را یک بار در در سال ارج می نهند؟که  پشتش او را در همه سال تحقیر کنند . در حالیکه حق تربیت کودکان را تلویحا از زن گرفته اند؛ تربیتی که در آن معلمش از  گروه انسانها نیست و موجودی ناقص گفته شده است چه چیز جز مردمان وحشی به ارمغان آورده است؟

مادر ستار بهشتی یک مادر برای همه ایرانیان است. مادری که “شجاعت “و نه خشونت را، به ما می آموزد:اولین معلم ما همیشه مادر است.زبانی ساده تر از زبان مادر نیست.
  • محب یار نادرزاده از افغانستان

    لعنت خدا بر شما مرتد های بی دین که اصلا از قرآن و اسلام خبری ندارید چون بر قلب های شما مهر گمراهی زده شده است

    • Baran Bahari

      شما که خبر داری مسئولی اگر ما را آگاه نکنی… در قیامت از شما شکایت می کنم که من را آگاه نکردی

    • رضا

      برو بیشعور, همین احمقهایی مثل تو باعث شدند چهار تا ملا و آخوند بیسواد بشوند همه کاره مملکت.

  • نازنین

    یکی از متعصب ترین و عقب افتاده ترین مردمان روی زمین همین افغانی ها هستند بدون هرگونه پستوانه عقلی کورکورانه تقلید میکنن و دارای کشوری عقب افتاده هستن

    • Baran Bahari

      دوست گرامی افغان ها و ایرانیها از یک ریشه با اشتراک بسیار هستند…. این حکومتهای عقب افتاده اند که مردم را به این روز انداخته اند. به امید آگاهی همه ما

    • بابر

      و مزخرفات ایران و قانون اخوندی خود را فکر کنم فراموش کرده اید. افغانستان یک کشوریست که مدت قریب به چهار دهه جنگ را بخود متحمل شده است . کشور که امنیت درست نه داشته باشد شما چه توقع دارید که معارف ان باید هم سطح کشور های پیشرفته باشد

      • Baran Bahari

        درست و گزیده… درود بر شما.. فرقی نیست… ایران یا افغانستان … هر دو به خاک سیه افتاده ایم

    • کافر شکن

      گه خوردی لوده ایرانی خر

      • Baran Bahari

        شما با این حرفها که به شخص خودتان بیشتر توهین کردید، جناب هم زبان محترم افغان… به امید آگاهی همه ما

  • pouya

    این اقا گفت این الله خدای نادیدنی هم انشالله خواهد رفت ههه چ مردمی احمقی هستید شما ها ک ب اینا گوش میدین من خودم برای اولین بارم بود اومدم این سایت واقعا بازدیدکننده های همیشگیش باید ادمای حقیر و بدبخت و ذلیلی باشن

    • Baran Bahari

      شما که به الله قرآن علاقه دارید… کمی از احکام تند و بکشید…بکشیدش را باید تجربه کنید… براستی باور می کنید که خدای کهکشانها لنگ یک حکم سنگسار است؟ و آیا بکشید بکشید از خدا ست؟؟؟ چرا خدا می گوید بکشید؟ براستی چرا؟ چرا؟

      • احمد

        واقعا مشکل شما از ندونستنه؟! بعضی از احکام که در مورد کشتن هست که خیلی هم سفت و سخت هستند برای ریشه کن کردن بعضی فسادهای بزرگ مثل لواط و زنای کسی که همسر داره و … هست که اثبات شدن این جرم هم به این سادگی نیست که همینطوری بخوان کسی رو بکشن! اومدن اینقده مانور رفتن روی این قضیه و توی کله شما کردن که انگاری خدا می خواد گردن همه آدما رو بزنه و ریختشون رو نمی خواد ببینه، در حالی که برخورد قاطع با بعضی فسادهای بزرگه که می تونه جامعه رو سالم نگه داره

        • Baran Bahari

          کشتن از گرگ هم بر می آید… براستی خشونت و کشتن راه اصلاح انسانهاست؟ اگر وفاداری همسر بخاطر ترس از اعدام باشد، آیا این وفاداری ارزش دارد؟؟؟ آیا با کشتن و اعدام کسی هم اصلاح می شود؟ آیا در دنیای اسلام یک نفر نبوده است که بیگناه اعدامش کرده باشند؟ آن یک نفر اعدامی اگر شما بودید باز هم از “بکشید … بکشید ” در قرآن حمایت می کردید؟ مرگ خوب است برای همسایه… نه؟

        • افشین

          داداش…این همه احکام کشتن زنا و لواط رو ریشه کن کرده تا همین الان؟؟؟یعنی شما خبر نداری تو مملکت ایران چقدر زنا کار و لواط کار داریم به گواه همین نیروی انتظامی؟؟مگر ۳۵ سال نیست که احکام بکش بکش اسلام بر ایران حاکم شده؟؟چقدر پیشرفت داشتیم در زمینه ریشه کرن کردن فساد؟؟چرا سرتو مثل کبک تو برف کردی واقعیت جامعه رو نمیبینی؟؟تنها اتفاقی که افتاد این شد که فساد همین الان هم فت و فراوونه و شاید در سطح بسیار پیشرفته…فقط تو خونه هاست…شما نمیبینی و اگاه هم نمیشی چون آماری ارائه نمیشه که مردم بدونند…درضمن این رو هم یادت باشه: زنا و لواط رو جلوی بنده و جنابعالی اجرا نمیکنند که مانعش بشیم….زنا کار و لواط کار جای زنا و لواط رو هم قبلا جور میکنند…ثابت هم نمیتونی بکنی…پس بیخود داد و فریاد راه ننداز..اگر روابط مرد و زن به صورت طبیعی برقرار بود و مانع تراشی نمیکردند الان احتیاجی به این قوانین من درآوردی نداشتیم…

  • faghat kherad

    وقتی یک میلیارد نفر به یک چیز احمقانه باور داشته باشند آن چیز باز احمقانه است

  • shahram

    تن های هرزه‌ را سنگسار میکنند
    غافل از انکه‌ شهر پر از فاحشه‌ های مغزی است
    و کسی نمی داند که‌ مغزهای هرزه‌
    ویرانگر ترند تا تن های هرزه‌
    فروغ فرخزاد

  • IRANBOOK

    دانلود کتاب لعنت حجاب که سایت های «مخالف رژیم» از پخش آن خودداری می کنند!

    http://uppit.com/0n1iqkroi0z6/LanatHijab.pdf