امام حَسن عسگری “خواجه” بوده و مَهدی موعودی در کار نیست! ۶۱

دکتر لطف الله روزبهانی در کتاب “مهدی بیا” (بر روی “مهدی بیا” کلیک کرده تا کتاب را دانلود کنید) با استناد به متون قوی و اساسی اسلامی ثابت می کند که موجودی به نام “امام زمان” وجود خارجی نداشته و آمدن این شخص از آسمان ها برای برقراری عدالت اسلامی در جهان و ساقط کردن ریشه ظلم و استکبار غربی، به دلیل اینکه این شخص زاییده افکار پلید آخوندهاست و هیچگاه در این عالم نزیسته است، ممکن نیست.

در کتاب “مهدی بیا” که ۵۲ صفحه نیز می باشد، خواهید خواند که امام یازدهم شیعیان اصلن فرزندی نداشته است و در تمام کتب مذهبی و تاریخی وقتی به شکل و شمایلش اشاره می شود؛ قد بلند بوده و ریش و سبیل نداشته، رشد سینه هایش غیر طبیعی بوده و قیافه خواجه گونه داشته و بخاطر ظاهرش خود را از انظار و دید مردم مخفی می کرده است.

با استناد به تاریخ و روایاتِ بر جای مانده از گذشتگان به خصوص جعفر برادر امام حسن عسگری، می توان با اطمینان خاطر گفت که آن امام دچار بیماری Klinefelter syndrome بوده اند و در اصلاح عامیانه خواجه تشریف داشته اند و نمی توانسته اند بچه دار شوند!  _ سیروس پارسا _

با استناد به تاریخ و روایاتِ بر جای مانده از گذشتگان به خصوص جعفر برادر امام حسن عسگری، می توان با اطمینان خاطر گفت که آن امام دچار بیماری Klinefelter syndrome بوده اند و در اصلاح عامیانه خواجه تشریف داشته اند و نمی توانسته اند بچه دار شوند!
_ سیروس پارسا _

با این تفاصیل و در نظر گرفتن مسائل ظاهری امام حسن عسکری و تطبیق با علم ژنتیک امروز، امام یازدهم شیعیان مبتلا به بیماری “کلاین فلتر” بوده و بنابراین اصلا نمی توانسته بچه ای بسازد. این مساله را صدها بار برادرش جعفر بیان نموده است ولی علمای خالق خرافات شیعه می گویند که جعفر در خدمت خلیفه عباسی بوده و به برادرش خیانت کرده است.

نگارنده اندکی کنکاش در رابطه با بیماری “کلاین فلتر” انجام داده و مختصری در رابطه با این بیماری برای شما خوانندگان توضیح می دهد؛ این بیماری به علت نقص در کروموزهای جنسی مرد ایجاد می شود. فرمول جنسی کروموزوم مرد در شرایط طبیعی xy می باشد ولی در این بیماری فرد دارای یک x اضافی می باشد و در موارد نادری دارای ۲ الی ۳x اضافه می باشد. خصوصیات افراد مبتلا بدین بیماری به شرح زیر است:

۱) صفات ثانویه جنسی زنانه بیش ازحد رشد پیدامی کند رشد سینه ها وعدم رویش مو در صورت و نازک شدن صدا و غیره.

۲) اختلال دربیضه ها که درنتیجه آن اسپرم سازی دچار اشکال می شود و مبتلایان به این بیماری عقیم می باشند.

۳) ازنظر جسمی دارای قد بلند و خمیده می باشند.

۴)ازنظرشخصیتی و رفتاری افراد مبتلا به این اختلال به علت عقیم بودن،درزندگی زناشوئی با مشکل مواجه شده و در نتیجه به بیماریهای روانی واختلال شخصیت دچار می گردند.

۵)ازنظربهره هوشی ۲۵% افراد مبتلا به “کلاین فلتر” دچارعقب ماندگی ذهنی هستند که عقب ماندگی آنها معمولن درحد سطحی وخفیف می باشد.

از تطبیق دادن شکل ظاهری امام حسن عسکری که در کتاب های تاریخی و همچنین روایت ها و کتب اسلامی و شیعیان نوشته شده است، با ویژگی های مربوط به افراد مبتلا به “کلاین فلتر” بدین نتیجه خواهیم رسید که ایشان نیز مبتلا بدان بیماری بوده اند و هرگز توانایی بچه دار شدن را نداشته اند.

پس عملن مهدی موعود، نمی تواند فرزند امام حسن عسکری باشد و چنانچه فرزند حسن عسکری نیست، پس در کل مهدی موعود امام نبوده و نمی تواند از نواده های محمد ابن عبدالله باشد و با تکیه به روایات اسلامی، اگر شخصی امام و یا پیامبر نیست، همچون یک انسان عادی است و یک انسان عادی نمی تواند بیش از هزار سال در غیبت به سر برده و هم اکنون نیز زنده باشد. حتی پیامبر هم نمی تواند عمر طولانی داشته باشد. چنانکه محمدابن عبدالله در سن ۶۳ سالگی پس از مدتی بیماری و بستری بودن مرد.

از آنجایی که امام حسن عسگری خواجه بوده اند، نمی توانستند بچه دار شوند و بنابراین مهدی موعود، هیچگاه وجود خارجی نداشته است و کلاه گشادی بر سر ملت از تحقیق و مطالعه به دور ایران رفته است.  _ سیروس پارسا _

از آنجایی که امام حسن عسگری خواجه بوده اند، نمی توانستند بچه دار شوند و بنابراین مهدی موعود، هیچگاه وجود خارجی نداشته است و کلاه گشادی بر سر ملت از تحقیق و مطالعه به دور ایران رفته است.
_ سیروس پارسا _

امام حسن عسکری بارور بوده اند و مردانگی نداشته اند و نمی توانستند که فرزندی داشته باشند. در کتاب های تاریخ آمده است که پس از مرگ حسن عسکری، خلیفه عباسی تمام زن های وی را به مدت چندین ماه در جایی تحت نظارت خویش نگاه می دارد و چون نوزادی از هیچ کدام شان متولد نمی شود، همه شان را آزاد می نماید.

حال پرسش اینجاست مهدی موعودی که هیچگاه وجود خارجی نداشته است و زاییده اندیشه های پلید روحانیون شیعه برای برقراری استبداد دینی و به سلطه کشیدن مردمان شریف ایران زمین می باشد، چگونه می تواند مملکتی را اداره کند و در کارهای حکومت ننگین اسلامی ایران دخالتی داشته باشد؟

چگونه سید علی خامنه ای جنایتکار خود را نائب بر حق کسی می داند که هرگز وجود نداشته است؟ آیا زمان آن فرا نرسیده که مردمان ایران زمین با دانستن حقایق، آخوند دروغگو را رسوا کرده و او را از تخت خلافت به زیر بکشند؟

چرا مردم ایران زمین باید به امام زمان موهومی باور داشته باشند که نیامده، آخوندها از جانبش قول داده اند که با ظهورش آنقدر خواهد کشت تا خون تا زانوان اسبش را فرا بگیرد؟ آیا امام زمان خیالی و خلق شده به دست مشتی روحانی زالو صفت، ابزار و اهرم محرکی برای سرکوب بیشتر آزادی خواهان و ادامه حیات حکومت استبدادی اسلامی نیست؟

داستان کودکانه امام زمان را اگر به مرغ پخته بگویید، از دیس غذا بلند شده و قاه قاه می خندد. این داستان موهوم که برای تحمیق امت مسلمانی که با تحقیق و مطالعه بیگانه اند، سَر هَم شده، تنها آبشخور و دکان رزق و روزی برای روحانیونی است که زمانی نه چندان دور، برای یک کاسه آبگوشت، روزی چهل بار امام حسین را زنده کرده و بعد سر می بریدند.

به هر روی داستان امام زمان و بازگشت وی از درون چاه و نجات مسلمانان، قصه ای بس پوچ و بی مفوم و غیر قابل باور است،
برخی روایاتِ مذهی همچون شفا دادن کور توسط عیسی مسیح و یا باز شدن دریا به خواست موسی و پرواز محمد با لاغش به آسمان هفتم، خلاف عقل و منطق انسانی است و تنها دروغ هایی هستند که مذهبیون برای سواری گرفتن از مردم عادی ساخته اند.

  • هادی

    احمق جان همانگونه که مریم بدون پدر متولد شد-امام زمان هم متولد شد و خلیفه وقت نفهمید ایشالا بیاد روزی که سر از تن شماها جدا کنه

    • سامان

      به شوخی گفتی یا جدی؟

    • e.n.s.p

      مریم بود مگه متولد شد؟!!پس عیسی کیه اونوقت؟

    • Amir Khodadust

      man faghat eshtebahe hadi ro yadavari kardam

    • صادق

      خاک بر سر شما احمقهایی که هنوز به قصه‌های من در آوردی امام زمان و عیسی مسیح اعتقاد دارید. آدم باید خیلی‌ عقب مانده و یا جیره خور این ملاه‌های کثافت باشه که به این باورهای قرون وسطائی و بدور از عقلانیت و منطق اعتقاد داشته باشه. من به شما قول میدم که حتی خود خامنه‌ای فاسد و بیش از نیمی از آخوندها هم به امام زمان اعتقاد ندارند، امام زمان وسیله‌ای شده برای گول زدن انسانهای نادان، وسیله‌ای شده که آخوندها و آخوند مسلکان به دزدیهای خود و خامنه‌ای جنایتکار به خلافت ننگین خود ادامه دهند.

    • faghat kharad

      به خدا گفتن بد ذاتترین ادمی که افریدی چه کسی بود ؟
      گفت اون کسی که مریمو حامله کرد انداخت گردن من…………

      • آریا

        از کجا معلوم مریم فاحشه نبود مریم فاحشه بود

    • Baran Bahari

      عجب منطق و عقل سرشاری

    • ایرانی

      بیچاره عسیس پدر داست و پدرش جعفر نجار بود
      کسانی مانند تو که پدیده زایش را بی دلیل می پذیرند از جلبک هم کم عقل ترند
      نادنتر کسانی هستند که فکر می کنند ممد با خرش براق به معراج رفت
      نه براق نبود ان خر شمایید

      • روح القدس

        پس میگی مریم خراب بوده؟

      • 313

        آقای ایرانی
        جناب انیشتین وقتی داره فرمول معراج پیامبر رو مطرح میکنه و میگه معراجی که تاریخ گزارش کرده از بالاترین علوم روز دنیا و حامل دو پیام است اول اینکه پیامبر در زمان کوتاهی توانسته عوالم متعددی رو باز دید کنه و اونهم نه روحانی بلکه جسمانی که تایید قانون تبدیل ماده به انرژی است یعنی وقتی سرعت جسم بسیار زیاد شود تیدیل به انرژی میشود که جناب انیشتین با فرمول E=MC2 آنرا به بشریت اثبات کرد.
        دوم اینکه مسئله نسبی بودن زمان را که پیامبر اعلام کردند در یک شب از عوالم مختلف باز دید کرده اند ، را یک بحث دقیق و غیر قابل انکار دانسته و پذیرفته است.
        در مورد امام زمان عج باید به شما بگم که امام یعنی پیشوا و جلو دار و امام زمان یعنی جلودار زمان ، زمانی که ما درک میکنیم ایشان جلودار آن است و زمان به ایشان نمی رسد تا ایشان را پیر و فرسوده کند. اگر دقت کنید سالها قبل از انیشتین ایشان را بعنوان صاحب الزمان میشناختند و این لقب را نه به پیامبر و نه به حضرت علی و نه به سایر امامان داده اند البته مسئله در آنزمانه قابل فهم نبوده و نمیشد باز کرد ولی امروزه درک این مسائل رفته رفته با پیشرفت علم قابل فهمتر از سابق است .
        ولادت ایشان در تاریخ حتی در کتب اهل سنت یقینی است و جالب اینکه از وفات ایشان هیچ کس گزارشی نکرده در هیچ یک از کتب هم ایشان در چاه یا محل معلوم دیگری اعلام موضع نمیکنند یک مقدار با انصاف باشید.
        من بارها به جمکران رفته ام و این ادعا را هیچ یک از آنها قبول ندارند.
        از اینکه مطلب را به اشتراک گذاشتید متشکرم

    • 313

      دنیا روز به روز تاریکتر و ظلمانی تر میشه و هیچ کس بجز منتخب الهی نمی تونه کارا رو درست کنه

  • پوریا

    بی شرف ها دست رو چی ها گذاشتید!!!!!!!خدالعنتتون کنه.

    • ایرانی

      دست رو ممه ها فاطمه داره حال میده
      دست تو نمی رسه لعنت می کنی
      الان رفتیم تو شرتش

  • علی

    خدا لعنتتون کنه مزدور های عوضی اگه بهتون پول ندن بازم از این. چرتوپرتا. میگید؟خاک بر سرتون بی وجدان ها

    • ایرانی

      اسکل دینت رو ببین تو رو می فرسته کشته بش در راه بت بزرگ الله بعد می اید زنت رو اخونده می گیره
      این راه دین اسلامه
      تو چه بیچاره ای یک شب هم اگه تو خواب زنت بری اون رو بقل اخوند محل می بینی

    • شهروند

      خدا تو و همفکرهای تو را لعنت کند که نزدیک به ۳۵ است که از این رژیم تزویر و ریا با رهبران جانی و درغگوی آن داری پشتیبانی‌ میکنی‌. کسانی‌ که بر ضّد افکار فسیل و بدون منطق علمی‌ مینوسند، کسانی‌ که توف و لعنت بر این رژیم ضّد مردمی می‌فرستند کسانی‌ هستند که خود را موظف می‌دانند که بر ضّد خرافات و فریبکاری این رژیم پوسیده به ایستند، این افراد از کجا پول دریافت میکنند؟ این شماها هستید که یا بسیار نادان و احمقید و یا از رژیم جمهوری ضّد مردمی اسلامی پول دریافت می‌کنید. خدا شما مزدوران جیره خار را هر چه زودتر نابود کند که ملت و سرزمین ایران از شرّتان خلاص شوند.

  • shahdokht

    آقای سیروس پارسا تحلیل شما دچار تناقض است
    لطفا روشن کنید اگر ایشان همانگونه که شما فرمودید خواجه بوده است و اطرافیان بخصوص برادر ایشان بارها بر این موضوع تاکید کرده است پس چگونه و چرا پس از مرگ ایشان خلیفه عباسی دستور داد تا زنان او را تحت نظر گرفت تا مبادا فرزندی به دنیا بیاورند !

    • ایرانی

      برای بستن دهان زود باورانی مانند شما
      حالا که داستان زیر نظر گرفتن زنان را گفتی بگو تا دوسال زیر نظر بودند و هیچ کدام کته پس ننداختند

  • mdrzky

    ببخشیدا میشه کسشعر نگی.اخه با شما ها باید اینجوری حرف زد تا یه کم مغزتون تکون بخوره و یه کم در مورد شرو وراتون اول تحقیق کنین بعدا در ملا عام قرار بدین

  • faghat kharad

    اگر ۱ میلیارد نفر به یک چیز احمقانه باور داشته باشند ان چیز باز احمقانه است.
    سخت است ازاد کردن نادانهایی که زنجیرهای خود را می پرستند.
    هر قدر عقاید یکی احمقانه تر باشد بحث کردن با او خطرناکتر است.

  • آنتی آخوند

    :]

    • Anti eslam

      حسن عسگری که میگن خواجه بود چه جوری مهدی ۱۲۰۰ سال ته چاه جمکرن یقول دوقل بعضی‌ میکنه.

  • آنتی آخوند

    احمق ها بشینید منتظر یه ]ادم خیالی بیاد آخه اونم اگه وحود داره و قراره بیاد اول خدمت شما آخوندای کثیف رو باید برسه که این همه ظلم دارید میکنید شما آخوندای ولد زنا رو باید با شمشیرش نه با بمب اتمی پاک کنه
    مهدی بیا :))))))))))))))

    • fatemeh

      hame adyan b yek monji eteghad daran . b nazare man bayad b aghayede ham dige ehteram gozasht. in akhondaa shore hamechio dar ovordan shenavande bayad aghel bashe

  • نادر

    هنوز با خودم فکر میکنم وقتی از یک مسلمان میپرسم چطور میخای ثابت کنی قرآن واقعا نازل شده میگه داخل قرآن نوشته !! خلاصه هرچی میگم میگه خدا خودش گفته اسلام بهترینه قرآن کتاب الهیه! میگم کجا گفته میگه داخل قرآن !!
    این افراد فقط گفته های یک مشت آخوند رو بازگو میکنن و از خودشون هیچ فکری ندارند و به معنی واقعی کلمه احمق هستند.
    .
    .

    من شخصصا کسی هستم که به هیچ چیزی اعتقاد ندارم – به هیچی هیچی حتی خدا!!

  • h.m

    dar javabe aghaye nader .akhe bishor to ke migi be hich chiz eteghad nadari hata khoda pas nafasi mikeshi az kojast in tabiat az kojast jahane hasti az kojast …..khaheshan ye kam be on mokhe kirit feshar biyar mifahmi albate age befahmi

  • امیر

    روایت داریم امام زمان تا ۷ سال با دشمنان صلح میکنن

    این دکتر هم فقط گفته منابع تاریخی ،اسم بیاره ،جلد ،صفحه ،اونوقت یه چیزی
    بنابر تمامی کتب تاریخی یعنی چی؟
    منم میتونم دوتا دروغ سر هم کنم بنویسم بنابر کتب تاریخی ،اسم بیار برادر من

  • امیر

    صفحه ۱۷ از چگونگی آموزش زبان تو خواب پرسیده،کافیه تو اینترنت یه سرچ کوچولو بکنید میبینید چجوریه
    کاش کمی هم شعور داشتیم

  • امیر

    خود این کتاب داره منابع معتبر رو برا به دنیا اومدن و وجود داشتن امام زمان معرفی میکنه صفحه نوزده بعد دونا منبع برا حرفاش نمیاره ،واقعا که

  • امیر

    کجای دین داریم مرغ ها امام زمان رو به آسمان بردن ،آیا غایب شدن رو به منزله عروج به آسمان میدونید؟ هیچ جای دین نداریم امام زمان تو چاه جمکران باشه یا تو سرداب سامرا ، خیلیا هنوز معنی غیت رو نمیدونن بعد کتاب مینویسن

  • امیر

    تو شاهنامه خودمون داریم رستم تو ده سالگی ذهن و هوشش به اندازه زیادی بوده و قوی هیکل اونوقت نوبت امام زمان که میرسه گیر داره برا خیلیا

    • ایرانی

      بی نوا
      ششاهنامه داستانهای ملی که نیمی تاریخی و نیمی ردی در تاریخ داره
      هنوز کسی ۵۰۰ سال زنده نبوده که رستم باشه
      خیلی داغونی
      نه اینور نه اونور
      برای چی زنده ای

  • kamran

    این نوشتارها ارزش تارنمای شما را پایین خواهد آورد
    پیشنهاد می کنم بیشتر مباحث دانشی وفلسفی بگذارید

  • احمد

    افراط همیشه بد بوده و هست…
    از اول تاریخ آدم ها به خاطر افراط گراهای جوامع دچار آسیب شدند چون اینجور آدم ها معمولا چشم رو بستند و زبان به چیزهائی که عقل بشر تا اون زمان تونسته بفهمه باز کردند….
    تا چند وقت پیش اگر به کسی میگفتی در یک لحظه کسی میتونه صدای آدم رو از اون طرف کره زمین بشنوه بدون اینکه اونجا باشه مسخرت میکرد، همونطور که الان اگر به کسی بگی میشه آدم رو هم به فضا فکس کرد همون جور آدم ها ممکنه بهت بخندند… اما آدم عاقل میکنه ممکنه باشه… ممکنه بشه….
    چیزهائی در این جهان هست که عقل ما قادر به تشخیص اونها نیست…. هر موقع دلیل بودن ما آدم ها تو این دنیای بی انتها رو بتونیم بفهمیم جواب این سوال ها رو هم میتونیم بفهمیم…
    دل من که میگه ما بی دلیل اینجای این دنیای بزرگ نیستیم… خدا هست…. امام زمان هم هست…..

    • ایرانی

      مغلطه خوبی بافتی
      در مورد عقل گفتی
      بنویس طوفان نوح چطوری با عقل سازگاره
      یونس چطوری با عقل تو تو دهان ماهی بوده
      ایا با عقل جور در می اید رود نیل بشکافه
      ایا عقل می پذیری کسی با خری به نام براق بره اسمان
      حرفات نشون می ده یا بچه اخوندی یا زیاد پای منبر می نشینی
      برده داری با عقل ادم جور در می اید
      سنگ زدن به شیطان سنگی کجایش خردمندی
      اطاقی سنگی رو خانه خدا گفتن درست با عقل یکیه
      ادم کشی و دزدی عقلانیه
      با این همه عقل چرا یک اسپرین از دین تو بیرون نیومد
      هنوز نمی دانید دستشویی را با کدام پا وارد وشدی با کدام خارج
      الله تو مگه نمی گه کن فیکون می کنم
      پس چرا زمین رو تو ۶ روز افرید – البته این هم دروغه-
      چرا در جا نیافرید
      چرا نمی فهمی

      • احمد

        جناب آقای ایرانی
        اینها که گفتی چطور با عقل سازگاره قبول اینها رو هم بهش اضافه کن:
        کرمچاله ها که دانشمندان میگن راه ورود به دنیاهای دیگست با عقل سازگاره؟
        نظریه بودن و نبودن همزمان یه فوتون در یک لحظه که اثبات شده با عقل سازگاره؟
        زنده شدن آدم های مرده که کلی چیز از دیده هاشون میگن با عقل سازگاره؟
        من نه بچه آخوندم نه اونی که گفتی من فقط مغز منجمد ندارم
        این همه دانشمند مسلمون که هنوز هم به اسم کشورمون بهشون افتخار میکنیم از کجا اومدن
        اصلا از تو دین چیزی بیرون نمیاد چون دین کارش اینه که به آدم یاد بده فکر کنه
        برو ببین چندتا جا همین دین میگه برید فکر کنید…. تفکر کنید ….
        اسم ایرانی رو از رو خودت بردار چون اتو نماینده ایرانی ها نیستی از طرف خودت فکر کن و حرف یزن

        • من یک فدائیه ایرانیم

          ایول احمد خان
          بضیا میان از رویه کینه ای که دارن دهنشونو باز میکنن اراجیف میبافن خودشونو روشن فکر میبینن جو گیر میشن
          ملت حالا با عقلشون تصمیم میگیرن فک میکنید اشکالات جمهوری اسلامی رو ما درک نمیکنیم ما هم میدونیم خیلی از جاها داره افراط تفریط میشه اما خیلی جاها کاملا داره راه درست طی میشه و بسمت پیشرفت داریم میرم و تلاش میکنیم که همه چی خوب بشه نه اینکه بیایم اینجوری بشینیم شرو به اراجیف بافی کنیم

      • 313

        خیلی سطحی نگاه کردی و من اشتباهی مثبت دادم

  • احمد

    آقایون لطفا برین تحقیق کنید ببینید دین واقعا چی هست بعد اونو نقد کنید. چیزی که این روزها به ما میگن دین هست، دین نیست. یه چیز ساختگیه به جای یه چیز اصلی.
    اگر من لباس دکترها رو بپوشم و برم مریض ها رو بکشم دلیل بر بد بودن دکترها نیست…. هر چیزی رو فقط کسی میتونه نقد کنه که بهش کامل مسلط باشه

  • مثل خودتون

    هی تو که با اسم ایرانی مطلب میزاری خیلی رفتی رو اسابم پس باید مثل خودتون جوابتون رو بدم
    با هزار درود خدمت کاربر ایرانی و همفکران شریف:
    برو گمشو قنر(قنر یعنی کونده ، برو دروازه غار تا عملی باست معنیش کنند)
    کیر نیچه و نوستراداموس تا ته تو کونت!!!!!!!کیر تمام آدم فضایی ها تو کونت…

    ناقص الخلقه…
    اگه از ۲۰ تا از کاربرهای خر که اینجا عضو شدن.۱۹تاشون که کیر ۱۸ سانتی دارن.بخوان ۱۷دقیقه
    تلمبه بزنن.و۱۶بار کونت بذارن و ۱۵ بار براشون ساک بزنی.و۱۴ بار ابشونو تو
    حلقت خالی کنن.و تا دقیقه ۱۳٫ ۱۲ تا از بچه ها ۱۱ بار ارضا بشن و کونت که
    به اندازه یه ۱۰ تومنی گشاد شده

    و ۹ روز طول میکشه که خوب بشه.که از این نه روز تو ۸ روز اولش هر روز ۷ بار
    از گشادی کونت همچین بگوزی که ۶ ستون خونتون بلرزه و ۵ بار ابراز پشیمونی
    کنی و ۴ بار به خودت قول بدی که تا ۳ سال آینده ۲باره نظر نذاری.حالا
    اینایی که گفتم خوبه یا ۱بار برای همیشه بگی غلط کردم ودیگه این ورا پیداتون نشه همتون رو میگم.
    در ضمن سیروس پارسا حالا جداً مواظب عقوبت اخروی این حرفهایی که به فرض خودت نقل میکنی باش، عقوبت دنیوی اش هم کیر خود منه…تو که عملاً رو مینویسی عملن میای اینجا صحبت های علمی میکنی بابا کونت رو پاک کن که خیلی گهیه…….آب کیر سقراط بعد از سه بار جلق زدن رو دوبار تو روز تجویز میکنم برات اونم تو گوش و حلق و بینی……….دستهای پرتوان کارآگاه گجت تو کونت سیروس………..کیر بابانوئل تو سوراخ دماغت

  • سعید

    اگه عقلانی فکر کنیم میبینیم تو این دنیا فقط نظام علت و معلوم حاکمه . خوب تا حالا کی ۱۴۰۰ سال عمر کرده که این آقا دومیش باشه

  • سیروس

    دین اسلام شده مثل نقاب برای این دولتمردا ،، که پشت این نقاب جنایت ها میکنن .. بخاطر همین همه مردم دین اسلام رو مقصر می دونن … دین اسلام خوبه ولی باید دست اهلش باشه … بعدشم این امام زمانی که شما ازش میگید ،، تو خود امریکا بالای ۳۵۰ دانشگاه دارن درس آخرت شناسی و امام زمان شناسی تعلیم میدن .. خود بوش بودجه ای رو در نظر گرفته بود تا امام زمان و سید خراسانی و سید یمانی رو پیدا و به قتل برسونن … اگر دولت غرب به این خرافات اعتقادی نداره ، پس چرا اینقدر هزینه برای امام زمان میکنه ؟!!! اگر قرآن وجود نداره پس چرا دانشمندای بزرگ جهان در حال بررسی معانی قرآن هستند ؟!! ببین سیروس پارسا من با تو موافقم که دولت ما در دست انسان های درستی نیست . اما فکر نکنم اعتقادات ما شیعیان مشکلی داشته باشه … بیماری کفر مثل بیماری اعتیاد می مونه >> خودت باید خودتو درمان کنی
    اگر هنوز زنده ای ، دلیلش اینه که خدا به تو فرصت داده .. پس ببین که چقدر برای خدا عزیز بودی که به تو فرصت جبران
    یا علی

  • ناصر

    آخه یکی به اینا بگه کوسمغزا یا ادبیشو بگم فاحشهای مغزی چیزی بنویسید مردم کمی بهش فکر کنن نه شروور از مغز وا موندتون که دیگه گوزیده بدید بیرون

    منطقی و تحقیق شده با منبع واقعی

  • Eminem

    دوستان عزیز چرا دقت نمیکنید ؟ خب امام حسن خواحه بوده بقیه که نبودن 😐

    • 2 چیز بی نهایت

      دمت گرم

  • Arman DashTi

    Shoma Che Entezari Darin Az Mardom Ke Miangin Motale’ashoon Chand Daghighast Fek Konam Roozane … Kolan To Iran 20 Hezar Ta Atheist Ham Nadarim … Mosalmoon Hayi Ham Ke Ye Zare Fekre baz Dashte Bashan Va Omid e In BAshe Ke Ina Ham Taghir Peyda Konan Kolan 1 Milyun Bishtar Nemishe Ke Hich 100 Hezar Nafar Ham Nemishe …

  • حسین

    سند این حرفاتونو بم نشون بدین از کجا بدونم این داستانو از خودتون در نیووردید ؟ چطور میتونید اثبات کنید امامحسن عسگری خواجه بوده یا دو جنسه ؟ سند لطفا .

  • name

    داستان اصحاب کهف که یادته خدا هر کاری بخواد میکنه – با دین مردم بازی نکنید ، همانطور که شیطان زنده است امام زمان هم زنده است

    • 313

      من قبلا ها نمیفهمیدم امام زمان یعنی چی ولی در موارد زیادی که نمیتونم اینجا عنوان کنم الان بعد از خدا یقینم به امام عصر روحی فداه کامل شده و زندگی جدیدی شروع کردم بی هیچ شکی به ایشان اعتماد دارم و همواره مسیرهای بسته رو برام باز کرده چطور میتونم اینو انکار کنم.
      ای کاش میتونستم بعضی مطالب رو بگم ولی برام مشکله.
      ای مردم خدا هنوز از ما نا امید نشده که ولمون کنه .

  • محمد

    ببین … خره… یعنی این آدم نمیتونسته بکنه ولی کلی زن داشته؟؟؟؟؟…. خود خرت نوشتی: بعد از مرگش کلی زنهاش رو نگه داشتند و ال و بل … یعنی تو بعد از ۱۴۰۰ سال فهمیدی اما زنهاش نفهمیدن که یا رو بکن نیست؟؟؟؟!!!!بعدش چرا زنهاش رو نگه داشتند؟؟؟؟ یارو که بکن نبوده که ؟؟؟ همه فهمیدن ولی خلیفه وقت با اون همه مادر قحبه گی نفهمیده؟؟؟؟ زنهای یک خواجه رو نگه داشته که چی؟؟؟/ آخه کسه … مغز هم خوب چیزیه… تمام مدت امام عسگری تو یک پادگان بوده … هیچ سربازی نفهمیده؟؟؟

    • حاج لطف الله خنزیر قدوسی

      اوسکول! امام حسن خواجه و عقیم بوده ولی با پستونای زناش که میتونسته بازی کنه! خواجه بودن لزوماً با زن گرفتن منافاتی نداره.

  • abtin

    دکی جون تو که انقد منتقدی قربونت اون اسمتو عوض کن اسم خدارو نجس نکنی…بعدشم تو که انقد محققی راجه اصلو نصب امام زمان زحمت کشیدی تحقیق کردی یه تفتیش کوچیکیم تو اصلو نصب خودت میکردی به نکات جالبی میرسیدی ها…. حداقلش به قول خودت میفهمید کدوم اخوندی ترتیب ننتو داده که اسم جناب عالیو گذاشته لطف….از اون گذشته تو نگاه سکولار داری دیوث که از این نگاه کلا همه چی منتفیه تحقیقو تفحستو بزار تو کس ننت بکن دکی جان وگرنه تو هر دین ابرانی یا یکتا پرستی اعتقاد به منجی هست حتی تو شیطان پرستاش..برو واسه همه تحقیق کن.مثلا حضرت عیسی که بابا نداشته پس کلا به دنیا نیومده…..خلاصه با دهن تو که کثافت بیرون میریزه دریا نجس نمیشه دکی

  • همایون

    با سلام
    کتاب را دانلود کردم. متاسفانه ایشان که نام دکتر را به یدک میکشند هنوز نمیدانند که در یک کتاب علمی، مهمترین وجه اشاره به اسناد و مراجعی است که از آنها در نوشتار استفاده شده. گویا حضرت ایشان هنوز نوشتن یک کتاب به صورت استاندارد را آموخته ندارد آن وقت به مساله مهمی همچون موعود شیعیان میپردازد. (نیاز به شرح نیست که بیان منابع با آدرس دقیق آن مورد نظر است نه نام بردن کیلویی چند کتاب در انتها)
    و شوربختانه از این دکتر بیسواد نادانتر آنهایی هستند که به شرح و بسط آن میپردازند.
    با احترام

  • عمار سید علی

    بابا عالم تاحالا کجا بودی

  • mohammad

    midoonin ina in kosshera ro minvisan bad vel mikonan . aslan nazarato memikhoonan ke .

  • دوست امام زمان عج

    خاک بر سرتون با این نتیجه گیریتون هزارو یک حدیث هست که امام زمان هست شما قبول ندارید حالا یه سخن از یکی پیدا کردید که امام عسکری نازا بودند سریع قبول کردید شما دیگه چه آدمایی هستید

  • ali

    اینم از اون حرف های خنده دار شما هاست که به اسم حمایت از مردم ایران و مبارزه با نظام هر مزخرفیو به خورد یه عده که اعتقادات سستی دارند میدید و اونها رو گمراه میکنید. برای اینکه نظامو بکوبید لازم نیست به اعتقادات شیعه ها توهین کنید. پس اون حدیث از حضرت محمد نیست که نام تک تک امام ها رو برای جابر میگه و آخرینش هم محمد بن حسن که همون مهدی خودمونه. زشته این کاراتونو نکنید. منم با نظام ایران مشکل دارم ولی مشکل آخونده نه اصل دین!

  • غلام مهدی

    شمایل و خصوصیات ظاهری
    امام حسن عسکری (ع) دارای شمایل و خصوصیات ویژه ای بودند چنان که احمد بن عبید اللَّه می گوید: یک روز در مجلس عمومى پدرم پشت سر او ایستاده بودم که دربانان او دویدند و گفتند ابن الرّضا بر در خانه است و او به صداى بلند گفت او را وارد کنید. مردى گندمگون، گشاده چشم، خوش قامت، زیباروى، خوش ترکیب، جوان، با جلال و هیبت وارد شد، چون چشم پدرم به او افتاد برخاست و چند گام به استقبال او رفت و به یاد ندارم که به احدى از بنى هاشم و یا افسران و یا ولیعهدها چنین کرده باشد.
    و اما سندش که چشمتان کور شود:

    محدث عالقدر شیخ صدوق‏، کمال الدین و تمام النعمة، ج‏۱، ص۴۰‏، ناشر، اسلامیه‏، تهران،‏ چاپ دوم‏، ۱۳۹۵ ق.‏
    اتفاقا همون مقداری که شما منکرید بنده مطمئنم به امام عصر روحی فداه

  • خردمند

    به اصطلاح روشن فکر:اطاقی سنگی رو خانه خدا گفتن درست با عقل یکیه
    خردمند:اول برو رابطه رابطه مکان کعبه با ثابت مهمی در ریاضیات به نام فی (۱٫۶۱۸) و آیه ۹۶ عمران را بفهم بعد اظهار نظر کن.از این آدرس فیلمشو ببین کامل توضیح داده

    http://www.aparat.com/v/3eR47/%D8%B1%D8%A7%D8%B2_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%DA%A9%D8%B9%D8%A8%D9%87_-_%D8%B9%D8%AF%D8%AF_%D9%81%DB%8C_(%D8%B9%D8%AF%D8%AF_%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C)_-_ANTi666.iR

    حال ندارم بقیه حرفاتون را به چالش بکشم ولی فکر کنم ویدیو بالا تا یک ماه مسلمونتون کنه!!! 🙂 (چون معجزه برای آدم های کودن تاریخ انقضا داره یعنی اول خیلی براش جالبه ولی بعد یه مدت دیگه معجزه نیست یه چیز عادیه یا اصلا تصادفی و کاملا اتفاقی بوده!) به هر حال هر موقع اثر این معجزه تموم شد بگید یکی دیگه بگم!
    و اما درمورد نویسنده پست اگه با ایران یا آخوندها یا سد علی مشکل داری در مورد اسلام چرند ننویس.(لطفا)
    در مورد این سایت هم بگم که هرررر مملکتی مشکلات و نواقص خودش را دارد ایران هم مستثنی نیست.آدم هایی مثل شما در نشون دادن برتری کشورها نسبت به ایران در آدم های به اصطلاح روشن فکر موفق بودن.اگه فقط یک روز با این نیت از خواب بیدار بشوی که بدی های کشورهای دیگر و خوبی های ایران را مطمئن باش عنوان سایتت رو به لبیک یا خامنه ای تغییر میدی!

  • اندیشه

    ببخشید میشه چندتا از اون احادیث شیعه که شکل و شمایل و ظاهر امام حسن عسکری رو بیان کرده ذکر کنید البته با ذکر منبع؟