مسعود ده نمکی قاتلی که این بار ۵ همکار خود را به معراج فرستاد! ۵

(این آقا با این چهره کثیف و پیرایش نشده  یک روزنامه نگار و یک فیلم ساز در رژیم اسلامی است)

(این آقا با این چهره کثیف و پیرایش نشده یک روزنامه نگار و یک فیلم ساز در رژیم اسلامی است)

ده نمکی کیست؟

مسعود ده نمکی از عوامل اصلی انصار حزب الله است که در دهه هفتاد با اصلاحات خاتمی مخالفت کردند . اوج این مخالفتها درگیری مستقیم او در “حادثه کوی دانشگاه تیر ۱۳۷۸” است که به کشته و زخمی شدن دانشجویان بی گناه انجامید. او در روزنامه “یا لثارات ” بارها اصلاحات را کوبید و از قتلهای زنجیره ای حمایت کرد.

وی سردبیری هفته‌نامه «شلمچه» و «جبهه» و ماهنامه «صبح دوکوهه» را برعهده داشت. همچنین در دوران قدرت اصلاحات از منتقدین دولت خاتمی بود. او همچنین پیشتر از منتقدین دولت هاشمی رفسنجانیبود و با لحنی گزنده و تند به انتقاد از این دولت‌ها می‎پرداخت.

قتلهای زنجیره ای

مسعود ده نمکی در دهه هفتاد دست به قلم برد و با جمع کردن بسیجیان طرفدار رهبر از طریق مقالات تند خود ، جوی خصومت بار و خشن را برعلیه نویسندگان و روشنفکران باقیمانده براه انداخت. از این راه او راه را برای توجیه قتلهای زنحیره ای باز کرد.

او درباره قتلهای زنجیره‌ای گفته‎است:
«حذف معاندین» جزو برنامهٔ نظام‌های مختلف دنیاست که از راه‌های گوناگون صورت می‌گیرد. در مورد افرادی که نامشان در پروندهٔ قتل‌های زنجیره‌ای مطرح است (متهمان) نیزـ به دور از گرایشهای سیاسی ـ باید گفت به وظایف قانونی خود یعنی «حذف معاندین» عمل کرده‌اند. در یک سیستم، همان طور که عده‌ای مشغول جمع‌آوری اطلاعات هستند، عدهٔ دیگری هم مأمور حذف دشمنان می‌باشند و معمولا از دستهٔ دوم که زحماتشان بیشتر از سایرین است، کمتر تقدیر و تشکر می‌شود

(یکی نیست بگوید :"آقای ده نمکی گناه این کودک 9 ساله چه بود که در قتلهای زنجیره ای کشته شد؟")

(یکی نیست بگوید :”آقای ده نمکی گناه این کودک ۹ ساله چه بود که در قتلهای زنجیره ای کشته شد؟”)

یورش به کوی دانشگاه

در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ با برنامه هماهنگ گروه “انصار حزب الله” به کوی دانشگاه حمله کردند که گروهی از افراد بی دفاع در آن کشته و زخمی شدند.شاهدان از هدایت و حضور او در اجرای این عمل وحشیانه حکایت کردند.

(او کسی است که با قلم کثیف خود بسیار بیشتر از اسلحه مردم ایران را آزار داده است.)

(او کسی است که با قلم کثیف خود بسیار بیشتر از اسلحه مردم ایران را آزار داده است.)

خانواده مقتول کوی دانشگاه پس از آن که دیدند بیدادگاه رژیم همه عوامل قتل فرزندشان را آزاد کرد به او نوشتند :
“۱۸ تیر ۱۳۷۸، عزت را شبانه و تک وتنها به گوشه‌ای کشاندی و با ضربات چاقو، زنجیر خودت و دوستانت عزت را از پا درآوردی و در نهایت با تیر خلاص مهدی صفری تبار پسر امام جمعه اسلام شهر (فرمانده سپاه) که در شقیقه و چشم چپ عزت وارد کرد او را از پای در آوردید… هر چند که ما تک وتنها بودیم و هستیم و زورمان نرسید که شما را به پرونده دادگاه ۱۸ تیر بکشانیم ولی مطمئن باش خداوند تو را به دادگاه خودش خواهد کشید و دیگر آنجا نه رهبری هست و نه سپاهی و نه دیگر کسی که تو را تبرئه کند.”

توبه و تکذیب آن

در گیرودار پیامدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم ایران، وبلاگ شخصی ده‌نمکی در مطلبی با عنوان «توبه نامه» به برائت از عملکرد گذشته خود و رویه سید علی خامنه‌ای پرداخت. این مطلب در کنار تمام مطالب وبلاگ او پس از مدتی بدون هیچ توضیحی حذف شد.

ده نمکی در قالب جدید وبلاگ خود و در اولین مطلب آن گفت که وبلاگش توسط «دوستان طرفدار آزادی بیان» هک شده است و انتساب مطالب قرارگرفته روی وبلاگ در این مدت به خود را تکذیب کرد و آن را جعلی دانست.اما از مطالب  بعدی وبلاگش می توان فهمید که این آقای تندرو ،کمی نرم شده است! اما آیا با یک توبه نامه (که از ترس رهبر حذفش کردی) می توانی خونهایی که با قلمت ریختی را بازگردانی “آقای کارگردان”؟

آقای کارگردان!

مسعود ده نمکی با ساختن “فقر و فحشا” نشان داد که آنقدر حامی دارد که بتواند کارهایی بسازد که دیگران رانت و پارتی آن را ندارند.
او پس از فروش فیلم طنز “مارمولک” به این فکر افتاد که از این امتیاز “پارتی ” خود استفاده کند و فیلمی طنز آمیز از جنگ ایران و عراق بسازد.فروش این فیلم نشان داد مردم ایران اهمیت نمی دهند پول خود را برای خرید فیلمی هزینه کنند که کارگردانش یک قاتل و حزب اللهی مفت خور باشد! این چنین است که بزرگی چون “بهرام بیضایی” باید از تیغ سانسور خسته شود و از ایران برود و  کسی چون آقای “نمکی” بشود “آقای کارگردان” .

انفجار مواد منفجره سر صحنه فیلم برداری

کشور ما پر است از مدارک دانشگاهی دکترا برای مسئولان! همه دکترا دارند! اما دریغ از یک جو سواد! هیچ چیز سر جایش نیست! براستی “خر تو خر ” برای وضعیت ایران کم است. پول مفت از نفت را بین هم تقسیم می کنند و به مردم هم می گویند:” پروژه”!

چرا بی سواد و بیمار روانی در این کشور به ریاست جمهوری می رسد؟. براستی بدون دانستن دانش ابتدایی چگونه کسی در ایران دکترا دارد؟!.   ارج و قرب همه چیز را زیر پای گذاشته ایم! عده ای آماتور و بی دانش  فیلم جنگی می سازند و آن قدر بی برنامه و پیش بینی نشده عمل می کنند که انفجار بزرگی می سازند و ۵ نفر را به کشتن می دهند:

صبح روز هجدهم دیماه ۱۳۹۲هنگام فیلمبرداری فیلم ‘معراجی‌ها’ ساخته مسعود ده‌نمکی در شهرک سینمایی دفاع مقدس تهران، انفجاری در سرصحنه روی داد که تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت. شمار کشته‌های این انفجار پنج نفر گزارش شد.جواد هاشمی یکی از بازیگران مجموعه سینمایی و فیلم ‘معراجی‌ها’ گفت ماده منفجره تی‌ان‌ تی که کنار خودرو محمدجواد شریفی، مسئول جلوه‌های قرار داشت، ناگهان منفجر شد.علی‌اکبر رنجبر، مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس هم در این حادثه جان خود را از دست داد. در پی این حادثه محمدجواد شریفی و چهار نفر دیگر از عوامل فیلم که کنار خودرو ایستاده بودند و در حال آماده کردن صحنه فیلمبرداری بودند، بر اثر این انفجار کشته شدند.سه نفر از دیگر عوامل “معراجی ها” نیز زخمی شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

آقای “کارگردان ” خود کرده را تدبیر نیست!

آن ژمانی که جوانان میهن را با شعار و سرود به جبهه می فرستادید ،چند تا را به معراج فرستادید؟ شما همیشه بی برنامه بودید وهستید. اصول و اجرای عملیات جنگی را نمی دانید، چطور حاضر می شوید با استفاده از مواد منفجره واقعی جان افراد را بباد دهید؟ خانواده های داغ دار چه کنند؟ شاید از فروش فیملتان دیه مرده ها را دادید، اما “آبرو ” را با چند تومن باید بخرید، “آقای کارگردان”؟

(به حال مردم گریه کن که اسیر بی سوادی و بی تدبیری شمایان شده اند و هر روز عزای حماقت دوستان شما را دارند)

(به حال مردم گریه کن که اسیر بی سوادی و بی تدبیری شمایان شده اند و هر روز عزای حماقت دوستان شما را دارند)

  • khosro

    Akhe man tajobam toye in mamlekat 2ta adame khyedar nist be heykale in jakeshe nemakey berine akhe in melat ta key mekhd saresho zire balesh bokoneh melateh iran khayeton kojast baba hame chitono bordand in jakesh az khabe gheflat bidar beshid

    • mehran

      آقای خسرو،
      حرف شما درست است، ولی چرا خود شما دست به کار نمی شوید؟

  • لیا

    این مگه آبرو حالیشه؟ اشکش هم اشک تمساحه !

  • Hedayat

    in koskeshe namakey gheyafash mesle kose zaneh sid ali khamenehi pore mohe on zabonesham mesle chorchoreshe az on solakham on mojtabahe koskesh omadeh biron

  • عمار سید علی

    عمو گوگولت تعطیله یا رفته مرخصی اشتباهی بود که از مسئول اون بخش سر زد چرا حالا چرت میگی