عشق بازی و ازدواج با دختر شیر خواره در اسلام ۱۸

می توان شیر خواره را عقد کرد. البته در اسلام!

چیز نویی نیست…. سده هاست که می دانیم و می بینیم. کودک شیرخواره ای که به عقد مردی بزرگسال در آمده است. مرد می تواند با او عشق بازی کند و لاس بزند! حتی در گهواره! اما تا نه سالگی حق “دخول” ندارد. واقعاً شرم بر ما با این دینمان! این دین اسلام از کدام خراب شده ای بر مردم ایران نازل شد؟ خجالت هم چیز خوبی است!

(بدون شرح!)

(بدون شرح!)

واژه نکاح یک توهین است

نکاح در عربی به این معناست : “همخوابگی”. پرسش آن که چرا از این واژه توهین آمیز در متن “عقد نامه” استفاده شده است؟ براستی واژهای در خور تر در زبان عربی نبود که قرآن “آسمانی” واژه “همخوابی” را برای ازدواج بکار برده است؟ آیا زن و مردی که در برابر خانواده نشسته اند و سفره ای پهن است بنام” سفره عقد”، می دانند که “نکاح ” همان “گشنی کردن” است و عرب بیشتر آن را برای سکس حیوانات بکار می برده است؟

مهریه! صداق ! بهای زن

مهریه به مالی گفته می‌شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح به همسر خود می‌پردازد یا مکلف به پرداختِ آن می‌شود. بر اساس منابع فقه اسلامی، مهری که شوهر به زن می‌پردازد، در حقیقت، عوضِ حقِ بهره بردن از بضع (آلت تناسلی زن) است.(منبع ویکی پدیا)

پرسش آن که کودک شیرخواره چه نیازی به مهریه دارد؟ آیا غیر از این نیست که در این “ازدواج با نوزاد”مهریه به جیب پدر کودک می رود؟ پدری که نوزاد شیرخواره اش را برای شهوترانی مردی مسلمان آماده خواهد کرد؟ نوزادی که راه زندگیش بسیار کوتاه  است و خبری از درس و دانشگاه در زندگی او نخواهد بود. کودکی که از تولد تا مرگ ” برده جنسی”  خواهد بود.

(بدون شرح!)

(بدون شرح!)

تفخیذ و بهره کشی جنسی از نوزاد

اگر بنا به دلایلی امکان دخول نباشد، اعمال جنسی که بدون دخول باشد را تبخیذ گویند!  ایت الله خمینی فقیه شیعه نیز تفخیذ را جایگزینی برای دخول با همسر نابالغ معرفی می‌کند: «کسی که زوجه‌ای کمتر از نه سال دارد وطی او برای وی جایز نیست… اما سایر کام‌گیری‌ها از قبیل لمس به شهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هر چند شیرخواره باشد.» آری.. آری.. می توان! می توان شیرخواره را به عقد در آورد و با او عشق بازی کرد و نیازی به عاقل و بالغ شدن دختر نیست.

(امام خمینی! رهبر انقلاب ! ران به ران مالیدن دختر شیر خواره آزاد است)

عایشه نمونه آشکار جنایت جنسی محمد

از دینی که پیامبرش یک کم سواد و زن باره باشد، چه انتظاری دارید؟پیامبری که عایشه ۶ ساله را عقد نمود و در ۹ سالگی با او هم بستر می شود، پیام آور چه چیز است؟ الگوی مسلمانان پیامبری است که کودک ۶ ساله را نامزد خود کرده است.

(عایشه کودکی که آموزش سکس را در قرآن آموخت)

امام صادق و ترویج بچه بازی

از امام جعفر صادق نقل است: “ملعون است پدری که دخترش در خانه پدری حائض شود!” این جمله اوج شهوترانی امام ششم است؛ او سعی داشته است که تا می تواند پدران را به ازدواج زودرس “کودکان صغیرشان” ترغیب کند و خود نیز بهره ای از آن ببرد. امام شیعیان دستور داده است که پدران باید بزور کودکان بالغ نشده را پیش از بلوغ به نکاح “کسی” برسانند و گرنه به جهنم می روند!

(علم امام جعفر صادق!!!)

سخنی با شما.اسلام را بهتر بشناسید

آیات قرآن بسیاری جنایات جنسی از جمله کنیزی و بردگی زنان اسیر شده را تایید کرده است. قوانین جهان امروز را با آن مقایسه کنید . یعنی اگر زنی در جنگ اسیر مسلمانان شد مهم نیست که شوهر داشته باشد، می توان او را برده جنسی کرد!

مسلمانان هزاران دختر و زن  ایرانی و رومی را بزور به کنیزی بردند و بدانان تجاوز کردند و آنگاه در بازار مدینه و شهرهای بزرگ دیگر به فروش رساندند.  با این روش وحشیانه و حیوانی، هزاران زندگی را بباد دادند که البته خلاف قرآن نبود. بلکه این عین شرع اسلام است. تجاوز به زن شوهر دار غیر مسلمان از نظر اسلام حلال و درست است(سوره نساء). اسلام ازدواج اجباری نوزاد را مجاز می داند.اینها قوانین اسلام است.

حال از خود باید پرسید : “آیا این قوانین ، قانون خدا هستند؟” اگر خدایی هست ،چرا بر اساس خرد و دانش بشر حکم نداده است؟ از خود بپرسید “چرا احکام اسلام شبیه دینی که ما می خواهیم نیست؟” پاسخ ساده است: “اسلام دینی که می خواهید نیست… این دین را داریم چون به ما ارث رسیده است.ما وارث گذشتگانیم و این اگر نبود ما دین دیگری داشتیم.” اسلام را آن طور که هست بشناسید، نه آن چیزی که وجود خارجی ندارد.

  • tirdad

    سپاس از روشنگری های موشکافانه تان

    • قاتل

      کاملا مشخصه همتون بیسواد و مغرضید…و ازون مشخص تر اینه که همتون ولدالزنا یا ولد حیضید.
      کیرم به کس خاهرها و ننه ها محترمتون

      • Baran Bahari

        با تشکر از پاسخ خردمندانه شما!

  • نا شناس

    این ا رو باید با منبع بزاری که بتونیم از حرفمون جلوی این جماعت دفاع کنیم
    آخه خیلی ها این چیزا رو نمیدونن فقط تو گوششون خوندن و به همین راحتی ها هم قبول نمیکنن
    کاش با دکر منبع میزاشتی مثلا سوره نسا آیه ۲۴ میگه مسلمانان میتونن به زنان شوهر دار که در جنگ اسیر شدند همبستر بشن ، که این هم ترویج به برده داری هستش هم عدم آزادی عقیده هم ترویج جنگ و خون ریزی هم استفاده و بهره برداری از زن شوهردار که واسه بقیه جییزه ولی واسه خودشون حلاله …

    پس اگه میشه منابع هم ذکر کنین یا برام ایمیل کنین ممنون

    • Baran Bahari

      آیه ۲۴ نسا.. ۶۵ طلاق و سوره احزاب و بسیاری دیگر از آیات قرآن تنها برای کامیابی محمد نازل شده است.

  • ششش!
    • mahtab

      خداوند به شما کمک کند تا با گذاشتن تعصب بکناری چشمهایتان به حقیقت روشن شود.”بعد از من پیامبران کذبه و دروغین بسیاری خواهند امد.انها را از میوه هایشان میشناسند. فصل رومیان کتاب انجیل مگر نه اینکه میوه ها ی اسلام را دازیم میبینیم که چگونه کشور ایران را بسمت ویرانی میبرند

  • بنده خدا

    منبع کو منم میتونم هر دریوری که خواستم بزن …. منبع رو دقیق بگید نه اینکه مثلا بگید سوره نساء

    • Baran Bahari

      و اللاّئی یئسن من المحیض من نسائکم إن ارتبتم فعدّتهنّ ثلاثة أشهر و اللاّئی لم یحضن و أولات الأحمال أجلهنّ أن یضعن حملهنّ و من یتّق اللّه یجعل له من أمره یسرا (طلاق ۶۵)

      اگر در تردید هستید ، از میان زنانتان آنهایی که از حیض مایوس شده اندو آنهایی که هنوز حیض نشده اند عده شان سه ماه است و عده زنان آبستن همان وضع حمل است و هر که از خدا بترسد ، خدا کارش را آسان خواهد کرد

      در میان زنان شما زنانی هستند که هنوز حیض نشده اند یعنی پریود نشده اند، از آنجا که زنان در دوران کودکی حیض نمیشوند نتیجه آن است که میتوان زنانی داشت که هنوز کودک هستند، بنابر این کودک آزاری و پدوفیلیا در قرآن تایید شده است

      وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ إِلاَّ ما مَلَکَتْ أَیْمانُکُمْ کِتابَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ أُحِلَّ لَکُمْ ما وَراءَ ذلِکُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوالِکُمْ مُحْصِنینَ غَیْرَ مُسافِحینَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَریضَةً وَ لا جُناحَ عَلَیْکُمْ فیما تَراضَیْتُمْ بِهِ مِنْ بَعْدِ الْفَریضَةِ إِنَّ اللَّهَ کانَ عَلیماً حَکیماً (نسا ۲۴)

      و زنان شوهر دار(حرامند بر شما) مگر که آنها را بزور تصاحب کرده باشید و….
      این آیه تجاوز به زنانی که تصاحب شده باشند را حتی اگر شوهر داشته باشند حلال می داند.

  • farshid

    ozgal hey meygeh manbah , manbah az kojast manbah az kose zaneh sidali va terafdarane jonbori islami, akhe kiri az in sorehaye ghoran digeh vazeh tar, man nemeydonam shoma jakesh key meykhayd adam beshid, azize man islam jani khariyat va nanat va khaherato dar ekhtiyare akhonde jakesh gozashtan , hal fahmidi

  • مچ گیر با انصاف

    اسلام یک کتاب رسمی بیشتر نداره و آن قرآنه….این مزخرفات شما اگر در قرآن وجود داشت (که وجود نداره) میتوانستید اسم اسلام روی آن بگذارید وگرنه به اندازه همان متعصبینی که از اسم اسلام سواستفاده میکنند شما هم متعصب و فرصت طلب هستید…..فقط در جهت مخالف ایستاده اید.

    • Baran Bahari

      وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ إِلاَّ ما مَلَکَتْ أَیْمانُکُمْ کِتابَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ أُحِلَّ لَکُمْ ما وَراءَ ذلِکُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوالِکُمْ مُحْصِنینَ غَیْرَ مُسافِحینَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَریضَةً وَ لا جُناحَ عَلَیْکُمْ فیما تَراضَیْتُمْ بِهِ مِنْ بَعْدِ الْفَریضَةِ إِنَّ اللَّهَ کانَ عَلیماً حَکیماً (نسا ۲۴)

  • mahtab

    مسلمانان خودشان نمیخواهند قبول کنند که اینها اصلا تهمت نیست بلکه واقعیت است.البته حق هم دارند چون در مذهب کلا روح ترس وجود دارد .مسلمانان میترسند دیدگاه واقعی اشان را بازگو کنند.ترس از اینکه اگر کفر بگویند همانا برکت از خونه هاشون میره یا جونهاشون رواز دست بدن یا بدبختی فلاکت بیاد سراغشون و …..به همین دلیل حتی میترسند به انچه که میپندارند درست است فکر کنند .پس برای اعمال کثیف و غیر انسانی پیامبرشان دلیل میاورند توجیهاتی که الیته خودشان هم باورش میکنند.کدام مسلمان میتواند انکار کند که پیامبر انها وقتی میتوانسته بیش از یک زن داشته باشد نمیتوانسته ادم با احساس و عادلی باشد.اهای خانم مسلمان شما چطور؟کدامین عدالت شما را راضی میکند تا همسرتان را شریک شوید؟ایا محمد یک زندگی زناشویی را تنها در سکس نمیدید؟وقتی گفت.اگر مرد بتواند عدالت را رعایت کند.حال این عدالت در کجا میتوانست اجرا شود .در اینکه هر شب را بطور مساوی تقسبم کند ولی اخه مسلمانان مگر ازدواج فقط در شبها و سکس خلاصه میشود که با تقسبم شبها مسئله حل بشود.اخه مگر میشود عشق احساس و عاطفه همسری را شریک شد؟

  • mahtab

    سلمانان خودشان نمیخواهند قبول کنند که اینها اصلا تهمت نیست بلکه واقعیت است.البته حق هم دارند چون در مذهب کلا روح ترس وجود دارد .مسلمانان میترسند دیدگاه واقعی اشان را بازگو کنند.ترس از اینکه اگر کفر بگویند همانا برکت از خونه هاشون میره یا جونهاشون رواز دست بدن یا بدبختی فلاکت بیاد سراغشون و …..به همین دلیل حتی میترسند به انچه که میپندارند درست است فکر کنند .پس برای اعمال کثیف و غیر انسانی پیامبرشان دلیل میاورند توجیهاتی که الیته خودشان هم باورش میکنند.کدام مسلمان میتواند انکار کند که پیامبر انها وقتی میتوانسته بیش از یک زن داشته باشد نمیتوانسته ادم با احساس و عادلی باشد.اهای خانم مسلمان شما چطور؟کدامین عدالت شما را راضی میکند تا همسرتان را شریک شوید؟ایا محمد یک زندگی زناشویی را تنها در سکس نمیدید؟وقتی گفت.اگر مرد بتواند عدالت را رعایت کند.حال این عدالت در کجا میتوانست اجرا شود .در اینکه هر شب را بطور مساوی تقسبم کند ولی اخه مسلمانان مگر ازدواج فقط در شبها و سکس خلاصه میشود که با تقسبم شبها مسئله حل بشود.اخه مگر میشود عشق احساس و عاطفه همسری را شریک شد؟

  • Amir

    ازماست که برماست. ما باید قبول کنیم که خودمان هم تقصیر داریم یا ؟

    اگر چه اکنون رسم است که همه تقصیر ها را ما گردن دیگران بیندازیم و خودمان را معصوم جلوه دهیم و تنها ابر قدرتهای دستهای پنهانی رهبران خطا کار را مقصر بدانیم ولی متاسفانه نمی… خواهیم بگوییم که باز این ما هستیم که دست آنان می باشیم و همه مشگلات توسط خود ما نود نه درصدیها یا توده اکثریت مردم اجرا میگردد.

    اگر همه ما دنبال عدالت باشیم مسلم است که کسی نمی تواند به ما زور بگوید یا حقوق مارا پایمال میکنند.
    ۱- ولی عده ای ازما همین نود نه درصدیها برای خاطر آلف علوفی استخدام غارتگران میشوند وبرای منافع آنان حتی از جان خود هم مایه میگذارند. آنان برای خاطر منافع مادی و شخصی خود حاضرند که از بی عدالتی و فساد طبقه قدرتمند دفاع کنند.
    ۲- بیشترین ما بی تفاوت شده ایم وتا مادامیکه تیغ به زیر گردن ما نرسد کاری بکار کسی نداریم. متاسفانه این موضوع بین المللی است و تفریبا در تمامی دنیا سیستم های حاکم بین المللی سعی دارند که مردم را نسبت بهم و نسبت به مردم دنیا بی تفاوت کنند و کلمات قصار این مشگل من نیست بمن چه تقریبا دربین تمامی مردمان بخصوص غرب و یا کسانیکه در تحت تاثیر تمدن غرب هستند نهادینه شده است. عده ای هم سعی میکنند که قربانیان خود را از قشری انتخاب کنند که نتوانند به آنان ضرر بزنند یا حق خودشان را بگیرند. برای شما میتوانم مثالهای بسیاری بزنم که مثلا دوست به دوست اعتماد میکند و اموالش را میخورد و بعد میگوید ما در کشور قانون داریم برو از طریق قانونی اقدام کن. ۳- طبقه بندی شده ها و اینکه مثلا فلانی بی دین است و مسلمان نیست و میشود سرش را کلاه گذاشت و دستگاه هم از او حمایت نمیکند. همین طور بی دینان براحتی میخواهند سر بادینان را کلاه بگذارند و بقیه اش معلوم است که مثلا برخی از مسلمانان سر بهاییان را کلاه میگذارند زیرا میدانند که با این بهانه که آنان بهایی هستند براحتی میتوانند در امان بمانند و زیاد برایشان سخت گیری نخواهند کرد. اگر همین طور ادامه بدهیم ۴- قشر بعدی مسلمانان یا نیمه بهاییانی هستند که به دوستان یا فامیل بهایی خود اعتماد کرده اند ( مقصود من از نیمه بهاییان کسانی هستند که دارای پدر بهایی هستند و مادر مسلمان و این را یکی از شاگردان من سالها پیش گفت. ابتدا من مقصودش را نفهمیدم ولی بعد متوجه شدم که براستی در جامعه از آنان بعنوان نیمه بهایی و نیمه مسلمان استفاده میشود. نه بهاییان آنان را بهایی کاملی میدانند نه مسلمانان آنان را مسلمان قبول دارند. عملا آنان نمی توانند یک دین را انتخاب کنند زیرا دارای دو فامیل هستند و کسی به تصمیم آنان اهمیتی نمی دهد. )
    ممکن است که ایراد گرفته شود که این درست نیست و مردمی که نیمه بهایی هستند براحتی به عنوان بهایی قبول میشوند ولی تجربه من نشان داده است که اینطور نیست و این تنها یک حرف است. زیرا مثلا در ازدواج اینان هر دو طرف بهایی و مسلمان سعی دارند که از آنان فاصله بگیرند مگر اینکه پوین های دیگری در میان باشد.

    البته درست است که دستگاه بین المللی چپاول برای ما برنامه ریزی میکند ویا بدست غارتگران ملی محلی گرفتار شده ایم ولی اگر ما باهم متحد باشیم و از حقوق هم دفاع کنیم و بی تفاوت نباشیم هیچ قدرتی توانانی این را ندارد که به ما ظلم کند یا مارا غارت نماید.
    مثلا وقتی متوچر پسرخاله ناصر از کار برکنار شد چون بهایی بود ناصر نیمه بهایی به کمکش رفت ولی او عوض قدردانی همه سرمایه ای که به او امانت داده شده بود را از بین برد. در این میان دولت ویا برنامه ریز بین الملل وجود نداشت بلکه این متوچر بود که از اعتماد کمک و دوستی پسرخاله اش نهایت سو استفاده را کرد.

    در سایر کشورها هم با رکود یا ضد تورم سرمایه کوچک طبقه متوسط را غارت میکنند در آمریک بانکها به زور وام میدهند بعد که قیمت ها پایین آمد مبلغ قبلی را با نرخ بالا مطالبه میکنند.

    مساله در اینجاست که سیستم با تفرقه بین مردم میخواهد زیر آب طبقه متوسط را هم بزند و همه را فقیر نمایند تا همه دست به دهن بوده آدمک های تریلیونهای قدرتمند و فاسد بشوند. عملا بیشتر رژیمهای کنونی جهان از آدمهایی وابسته طماع دزد فاسد غارتگر شیاد بی انصاف و خود شیفته و… درست شده است و رهبران اکثر کشورهای دنیا تنها به فکر منافع خود و گروه هایشان و کسانی هستند که آنان را به قدرت رسانیده اند و برایشان پول خرج نموده اند. آنان با دسته بندی کردن مردم به با دینان و بی دینان نیروی سازنده هر دو طرف را که از طبقه متوسط و یا فقیر هستند از بین می برند بعد هم تفرقه های دیگر بین دینهای مختلفه را برنامه ریزی میکنند. مثل تفرقه بین شیعه و سنی و… بهایی و بابی یا مسلمان و… کرد ترک عرب عجم و… بی دین با دین و غیره. چرا در میان ثروتمندان میلیاردی این اختلاف ها نیست چرا آنان بی دنیانهایشان با با دینداراهایشان در تضاد نیستند؟
    متاسفانه نود نه درصدیها به خواب خرگوشی فرو رفته اند و اینکه رهبران دلسوزی ندارند و خودشان هم عملا برضد هم کار میکنند و از اتحاد همکار وهمیاری با هم فرار میکنند. گرچه دستهای قدرتهای بین المللی و دستهای پنهانی پشت سر آنان این مشگل ها را درست کرده اند ولی این خود ما نود نه درصدیها هستیم که باهم متحد نبوده و بجان هم می افتیم.
    آنان در بعضی از کشورها با تورم مردم را غارت میکنند در این کشورها بانک ها وام نمی دهند و مردم مجبورند که پس اندازهای جزیی خود را در بانکها نگه داری کنند گرچه بیشتر مردم در این کشورها به بانکها اعتماد ندارند و پس اندازهای خود را به طلا و یا فرش ویا ساختمان تبدیل میکنند ولی باز بسیاری از مردم ضعیف ثمره سالها کار خود را که بصورت اسکناس در بانکها پس انداز کرده اند با تورم از دست میدهند. در کشورهایی که تورم نیست بانکها به مردم با تبلیغات کوبنده وام میدهند و مردم هم وام ها را میگیرند ومثلا با آن خانه اضافی میخرند قیمت خانه یا هرچه که خریده اند ۵۰% پایین میآید ولی بانکها تمامی پول را میخواهند و درنتیجه فرد غارت میشود. تا مادامیکه ما نودنه درصدیها باهم متحد نیستیم آنان مارا توسط استخدام افراد از خود ما سرکوب میکنند و سرمایه های مارا غارت میفرمایند. ما سرهم کلاه میگذاریم و اعتماد ها و دوستی ها را قربانی میکنیم تا کمی بیشتر درآمد داشته باشیم و در نتیجه ما در مقابل هم قرار میگیریم. دزدان عظیم شان هم مارا به دزدیهای و رشوه خواریهای کوچک تشویق میکنند که ما هم آلوده سیستم بشویم. بما عملا بی تفاوتی و اینکه تنها فکر منافع شخصی خودمان باشیم را تزریق میکنند. سیستم های بی تفاوت اداری و باد گستری و باد گاهها حتی در آمریکا هم در ید طبقه ثروتمند هستند و تنها برای منافع آنان فعالیت میکنند و به قربانیان طبقه متوسط کاری ندارند. تمامی حتی سیستم مثلا دمکراتیک دادگاه های آمریک در اختیار ثروتمندان است اگر پول فراوان نداشته باشی که پیش به وکیل بدهی هیچ صدایی نداری و ظلم بر تو مبارک است. شیادان آمریکایی بدون هیچ واهمه ای بنام اینکه کشور ما کشور آزادیها هست مردم را غارت و حواله سیستم بمن چه دادگاه های آمریکایی میدهند. که یک مشت آدم بی تفاوت ویک مشت وکیل پولکی آنرا اداره میکنندSee More
    شعر مکمل از ناصر خسرو بلخی

    خدایا عرض و طول عالمت را ****** توانی در دل موری کشیـدن
    نه وسـعت در درون مـور آری ****** نه از عالم سر مویی بریـدن
    عموم کوه بین شرق ومغرب ‌ ****** توانی در صدف جمع آوریـدن
    تو بتوانیکه در یک طرفةالعین … ****** زمیـــن و آسـمانی آفـریــدن
    تو دادی بر نخیلات و نبــاتات ****** بحکمت بـاد را حکـم ورزیـدن
    بناها در ازل محکم تو کـردی ****** عُقوبت در رهت بایدکشیدن
    تفاوت در بنی انس و بنیجان ****** معیّن گشت در دیدن ندیدن
    نهال فتنه در دلها تو کشتی ****** در آغــــاز خـــلایق آفـــریدن
    هرآن تخمیکه دهقانی بکارد ****** زمین و آسمان آرد شخیـدن
    ( شخیدن=زبانه زدن، شعله کشیدن، فروزان شدن)
    کَسی گرتخم جو درکار دارد ****** ز جــو گندم نیابد بعد رویـدن
    تــو در روز ازل آغــاز کـــردی ****** عقوبت در ابـد بایست دیـدن
    توگر خلقت نمودی بهرطاعت ****** چرا بایست شیطان آفریدن؟
    سخن بسیارباشدجرأتم نیست ******نفس از ترس نتوانم کشیدن
    ندارم اعتقادی یک سر موی ****** کـلام زاهـد نـــادان شــنیدن
    کـــلام عـارف دانـا قبولست ****** که گوهر از صدف باید خریدن
    اگـــر اصـرار آرم ترسم از آن ****** که غیظ آریّ و نتـوانم جهیدن
    کنی درکارها گر سختگیری ****** کمان سخترا نتوان کشیـدن
    ندانم در قیامت کار چونست ****** چو درپای حساب خودرسیدن
    اگر میخواستی کینها نپرسم****** مرا بایســـت حیــوان آفریـدن
    اگر درحشر سازم باتو دعوی****** زبان را باید از کامم کشیدن؟
    اگر آندم زبان از مـن نگیــری ****** نیم عاجز من ازگفت وشنیدن
    وگرگیری زبانم دون عدلست****** چرا بایست عدلــــی آفریـدن؟
    اگرآندم خودتباشی محالست****** خیالی را ز من باید شـــنیدن
    اگر با غیر خود وا میــگذاری ****** چرا بیهوده ام بایـــــد دویدن؟
    بفـرما تا سوی دوزخ بَرَنـدم ****** چه مصرفدارد این گفت وشنیدن؟
    ولی برعدل وبر احسان نزیبد****** بجای خویش غیری را گزیـدن
    نباشد کار عُقبی همچو دنیا ****** بزور و رشوه نتوان کــار دیـدن
    فریق کارها در گردن توست ****** بغیر از ما توخود خواهیرسیدن
    ولی بربنده جرمی نیست لازم******توخود میخواستی اسبابچیدن
    تودادی رخنه در قلب بشرها ****** فــن ابــلیــس را بهــر تنـــیدن
    هوی رابا هوس اُلفَت تودادی****** برای لذت شهـــــوت چشیدن
    نمودی تار رگها پر زشــهوت ****** برای رغبت بـــیرون کــشیدن
    شکمهارا حریص طعمه کردی****** شب وروز از پی نعمت دویـدن
    نمیدانــــد حلالی یا حـرامی ****** همیخواهد بجوف خودکشیدن
    تقاضا میکنددایم سگِ نفس ****** درونم را ز هــم خــواه دریــدن
    بگوشم قوت مسموع وسامع******بسازد نغمه ی بربط شــــنیدن
    بجانم رشتـه ی لهو لعب را ****** توانـم دادی از لــذت شنیـــدن
    همه جورمن از بلغاریانست ****** کز آن آهم همی بایـد کشیدن
    گنه بلغاریانرا نیز هم هست****** بگویم گر تو بتــوانـی چشیدن
    خدایا!راستگویم فتنه ازتوست****** ولی از ترس نتوانم چغیــــدن
    لــب و دنـدان ترکان ختـا را ****** نبایستی چنین خوب آفریــدن
    که ازدست لب ودندان ایشان****** بدندان دست و لب بایدگزیدن
    برون آری ز پرده گلرخان را ****** بـرای پرده ی مـــردم دریــدن
    به ما تو قوّت رفتـــــار دادی ****** ز دنـبال نکــــو رویـان دویـــدن
    تمام عضو با من در تلاشند ****** ز دام هـیچیک نتـوان رهـــیدن
    نبودی کاش در نعمات لذت ****** چوخر بایست درصحرا چریـدن
    چرا بایست از هَـول قیامت ****** چنین تشویشها بردل کشیدن؟
    لب نیرنگ را در جام ابلیس ****** کــند ابلیـس تکلیــف چشیدن
    اگر ریگی بکفش خودنداری ****** چرا بایست شیطان آفریــدن؟
    اگر مرغوله رامطلب نباشـد ****** چرا این فتنه هابایست دیدن؟
    اگر مطلب بدوزخ بردنماست****** تعذّر چنـــد بایـــد آوریـــــدن؟
    بفـــرما بی تعـذّر تا بَـرنـدم ****** چرا باید بچـشم عمرو دیـدن؟
    تو فرماییکه شیطان را نباید ****** کــلام پرفسادش را شــنیدن
    تودر جلد ورگم مأواش دادی****** زند چشمک بفعل بد دویــدن
    اگرخود داده ای درملک جانم****** نباید بر من آزارت رســـــیدن
    مر اورا خود زحبس خودرهاندی******که شد طرّار درایمان طریـدن
    زما حجّ و نماز و روزه خواهی ****** تجاوزنیست درفرمان شنیدن
    بلاشُبهه چـو صیّادِ غــزالان ****** درین هنگام نخجیر افگنیـدن
    به آهو میکنی غغا که بگریز ****** به تازی هی زنی اندردویدن
    بما فرمان دهی اندر عبادت ****** بشیطان دررگ و جانهادویدن
    بما اصرار داری در ره راست ****** به او در پیچ و تاب ره بریــدن
    بذات بیزوالت دون عدلست ****** بروی دوست دشمن راکشیدن
    توکز درگاه خویشت بازراندی****** چرا بایسـت بر مـــا ره بریدن؟
    سخنکوتاه،زین مطلب گذشتم******سر این رشته را باید بریـــدن
    کنون در ورطه ی خوف و رجایم****** نــدارد دل زمــانی آرمیـــدن
    برای بیم و امیدم تهی نیست ****** دل ازآن هردو دایم درطپیدن
    تودر اجرای طاعت وعده دادی ****** بهشت از مزد طاعت آفریدن
    ولی آنمزد طاعت با شفاعت ****** چه منّت ازتو میباید کشیدن؟
    وگرنه مزدطاعت نیست منّت ****** بمزدش هرکی باید رسیـدن
    یکی کو بایدی یابد مـــکافات ****** نیابد فرق بـر مــا و تو دیــدن
    اگرنیکم و گربد خلقت ازتست****** خلیقی خوب بایست آفریدن
    بما تقصیر خدمت نیست لازم ****** بَدیم و بَد نبایست آفریـــدن
    اگر بر نیک و بد قدرت بدادی ****** چرا بر نیک وبد باید رسیدن؟
    سرشتم ز آهن و جوهر ندارم ****** ندانم خویش جوهر آفریـدن
    اگر صد بار در کوره گـــدازی ****** همانـــــم باز وقت باز دیدن
    بچیزیکه نسپردی چخواهی؟****** حساب اندر طلب بایدکشیدن
    گَرَم بخشی گَرَم نه تو دانی ****** نیارم پیش پایت گردنکشیدن
    همین دستی بدامان تودارم ****** مروّت نیست دامن پسکشیدن
    زمانی نیز ازمن مستمع شو****** ز نقل دیگرم باید چــــشیدن
    شبی درفکر خاطرخفته بودم****** طلوع صبح صادق در دمـیدن
    صدایی آمد از بالا به گوشم ****** نهادم گوش در راه شنــیدن
    رسید ازعالم غیبم سروشی****** که فارغ باش ازگفت وشنیدن
    به غفّارییم چون اقـرار کردی ****** مترس ازساغر پیشین کشیدن
    ازین گفتار بخشیدم گناهت ****** چه حاجت از بد ونیکت شنیدن
    به هر نوع که ما راشناسی ****** بود مُستوجِبِ انـــعام دیــدن
    ندارد کَس ازین در ناامیدی ****** به امید خودش باید رســیدن
    تفکّرناصر از اندیشه دوراست****** پی این رشتــه را باید بریـدنSee More — with Dan Bahrami and 36 others

  • حسین

    خدا لعنت کنه شما رو که چیزی جز دروغ نمی گویید. یادتان رفته اگر همین اسلام و غیرت مردان ایرانی نبودند کشور بزرگ ایران،در زمان شاه به استعمار می رفت و ایران فقط شامل بیابان هایش بود. که گرچه شما لایق همین نصیحت ها هم نیستید.

    • محمد رسولولا پدوفیلیا

      این کس شعر ها رو از کجات در آوردی گاو کوس

  • قاتل خیانت کار

    کیرم تو فکراتون تو ذهناتون دیوسا وقتی چیزی نمیدونین برای چی میگی خااااک تو سرتون شماهم برین مثل شاهین نجفی سگ آمریکا بشین اول آخرتونو سگ بگایهه