خیزش بزرگ بختیاری ها، و سکوت همیشگی و بی تفاوتی دیگر افراد میهن ۷

فرتوری از بانوی دلاور دوران مشروطیت، مریم بختیاری

فرتوری از بانوی دلاور دوران مشروطیت، مریم بختیاری

تفرقه ملت، پیروزی رژیم

رژیم اسلامی، سوار بر اسب تفرقه و پراکندگی ملت همچنان شتابان می تازد و کسی را یارای رسیدن به او نیست. “تفرقه بیانداز و حکومت کن”، شعار ۳۵ سال گذشته این رژیم ضد ایرانی بوده و هست. تا زمانی که رژیم مزدوران و نوکر صفتانی چون بسیجی، آخوندهای فرومایه و چاپلوس، حقوق بگیران در درون و بیرون کشور، زنان خردباخته و به طور کلی گروهی بنام امت اسلامی در زیر پر و بال خود دارد، بی پروا و با گستاخی به تاریخ، فرهنگ، آداب، رسوم، و اقوام پیکر میهنمان، تازی وار یورش برده و همه چیز و همه کس را می سوزاند و خاکستر می کند.

توهین به بختیاری ها

سریال ضد انسانی و ضد ایرانی ضرغامی در تلویزیون ایران، نه تنها توهین و جسارت بزرگ به فرهنگ و تاریخ ایران است، بلکه به طور شاخص و شناخته شده توهین مستقیم به هم میهنان شجاع و برازنده بختیاری است. تاریخ ایران گویای این حقیقت است که بختیاری ها همیشه پاسدار و نگهبان یک پارچگی و آزادی و دموکراسی سرزمینمان بوده اند. انقلاب مشروطیت که خط بطلانی بر دیکتاتوری و خودکامگی شاهان افسار گسیخته بود، به همت والای گروه زیادی از هم میهنان جانباز و فداکار از جمله سردار اسعد بختیاری، سردار مریم بختیاری به پیروزی رسید.

ایستادگی و مبارزه بختیاری ها، این قوم فداکار ایرانی در برابر استثمار چند سده انگلیس و روس، تازگی ندارد، بلکه زینت بخش تاریخ کشورمان است. از این روی، برنامه تفرقه برانگیز و ضد ایرانی صدا و سیما به سرپرستی ضرغامی مزدور خامنه ای، و نامیدن این که “همه میدونن بختیاریها از کاسه لیسی انگلیسی ها بختیاری شدن”، به راستی نهایت وقاحت و بیشرمی ضرغامی و دیگر مزدوران رژیم در این قارقارک ضد ملی “صدا و سیما” است.

سردار علیقلی خان اسعد بختیاری قهرمان مشروطیت ایران . نامش گرامی و همیشه به یاد باد.

سردار علیقلی خان اسعد بختیاری قهرمان مشروطیت ایران . نامش گرامی و همیشه به یاد باد.

بی تفاوتی ما، شکست ما است

از هفته گذشته تا کنون راهپیمایی و اعتراض های همه جانبه از سوی بختیاری ها در بسیاری از شهرهای ایران بر پا شد و خون تازه ای در رگهای مردم مأیوس و خاکستر نشین ایران دمید. تا آن جا که شماری از گروههای دیگر ایرانی از ترک، عرب، بلوچ، فارس نیز همراهی و پشتیبانی خود را به روش های گوناگون نشان دادند. ولی بدبختانه بختیاری ها هم در این ماجرای ملی و میهنی تنها ماندند. زیرا تفرقه افکنی و ضدیت ۳۵ سال گذشته رژیم، مردم را از هر گروه و هرقوم از همدیگر جدا و بی تفاوت ساخته است.

در هفته گذشته تا کنون شاهد تظاهرات و اعتراض های گسترده بختیاری های دلاور در شهرهای گوناگون ایران بوده ایم. تظاهراتی که همراهی و پشتیبانی دیگر مردم ایران را ایجاب می کرد ولی مردم کوتاهی نمودند.

در هفته گذشته تا کنون شاهد تظاهرات و اعتراض های گسترده بختیاری های دلاور در شهرهای گوناگون ایران بوده ایم. تظاهراتی که همراهی و پشتیبانی دیگر مردم ایران را ایجاب می کرد ولی مردم کوتاهی نمودند.

در سال های گذشته نیز شاهد این بی تفاوتی و تکروی گروهی ایرانیان بوده ایم. هنگامی که تبریز و ارومیه به پا خاست، دیگر مردم ایران حرکتی از خود نشان ندادند. یا قیام مردم اصفهان بی سرانجام و ناپایان ماند. اعتراض دانشجویان دانشگاه شیراز به جایی نرسید. به پا خواستن مردم کردستان در اعتراض به اعدام ها و کینه توزی رژیم با کردها نیز نتیجه ای نداد. سرچشمه این ناکامی ها، شکست ملی و مردمی، و پیروزی آخوندهای جنایتکار، همگی ناشی از تفرقه و بی تفاوتی و دور نگاه داشتن خود از مشکلات و خیزش بخش های گوناگون کشور است.

این ویدیو تظاهرات و اعتراض مردم را در جلو فرمانداری نشان می دهد.

واکنش نمایندگان خامنه ای

همین اعتراض های بختیاری ها در شهرهای گوناگون موجب گردید که رژیم در تنگنا قرار گیرد. تا آنجا که نمایندگان خودفروخته خامنه ای در مجلس نیز به ناچار، و شاید هم برای گمراه کردن اذهان عمومی، نکته هایی در پشتیبانی و حمایت بختیاری ها، و انتقاد از بنگاه زهرپاشی صدا و سیما ابراز داشتند. ولی می بینیم که عزت الله ضرغامی نوکر خود فروخته و هرجایی رژیم، با وقاحت، این برنامه ها یعنی زیر پاگذاشتن تاریخ و فرهنگ و ملیت ایرانی را تنها برای مشروعیت بخشیدن و جعل سازی در تاریخ اسلامی در ایران می داند.

این ویدیو بخشی از گفتگوی توهین آمیز به بختیاری ها را نشان می دهد.

تکیه عزت الله ضرغامی در پاسخ به اعتراض بختیاری ها، تنها اشاره به مردم متدین کشور اسلامی است.

سوم اسفند روز تظاهرات و رایپیمایی بختیاری ها در سرتا سر کشور است. امیدواریم دیگر مردم نیز در این همایش ملی و مردمی شرکت جویند و خواهران و برادرا ن بختیاری را پشتیبانی نمایند.

سوم اسفند روز تظاهرات و رایپیمایی بختیاری ها در سرتا سر کشور است. امیدواریم دیگر مردم نیز در این همایش ملی و مردمی شرکت جویند و خواهران و برادرا ن بختیاری را پشتیبانی نمایند.

گویا مردم ایران از بی اسلامی شب و روز در رنج و عذابند. آنهم به بهای از میان بردن و پایمال کردن تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله کشورمان. این فرد با گستاخی، نام جنایکتار نواب صفوی از فرقه آدم کش های فدائیان اسلام و وابسته به اخوان المسلمین ضد مردمی مصر را بعنوان “شهید نواب صفوی” از قهرمانان دور گذشته نام برده است. تا زمانی که ملت ما اینگونه گستاخی ها و مزخرف گویی ها را بشنوند و از خود واکنشی نشان ندهند، رژیم از ما همچنان سواری خواهد گرفت و سرنوشت کشور را به دست خواهد داشت.

راهپیمایی سوم اسفند

بختیاری های دلاور و تاریخ ساز بر آنند که شنبه سوم اسفندماه ۱۳۹۲ در شهرهای گوناگون ایران به طور گسترده و همه جانبه به اعتراض و بر خاسته و فریاد ناخشنودی خود از رفتار ضد میهنی و مردمی بنگاه زهرپاشی صدا و سیمای رژیم ابراز نمایند. این دیگر وظیفه تک تک ما مردم ایران است که در این جنبش ملی و همگانی شرکت جوییم و پشتیبانی خود را از بختیاری های میهن دوست نشان دهیم.

حمایت و پشتیبانی از بختیاری ها وظیفه ملی و مردمی هر درد ایرانی است. غفلت از این همراهی، همچنان ما را در زیر سلطه و خودکامگی آخوند جنایت کار نگاه خواهد داشت.

حمایت و پشتیبانی از بختیاری ها وظیفه ملی و مردمی هر درد ایرانی است. غفلت از این همراهی، همچنان ما را در زیر سلطه و خودکامگی آخوند جنایت کار نگاه خواهد داشت.

  • گودرز

    ملت ایران وقت اینست که با همدلی و همبستگی‌، این رژیم کثیف و سراپا دروغ، سراپا نیرنگ و فتنه، این رژیم جنایتکار را در هر جای دنیا که هستیم رسوا کنیم. بیایید از بختیاری‌های دلیرمان حمایت کنیم. این رژیم به رهبری سردار فتنه گران و دشمن اصلی‌ ایرانیان یعنی‌ علی‌ خامنه‌ای می‌خواهد تمام اقلیتهای دلیر ما را آاعم از بختیاری و ترک و لر و بلوچ و گیلکی و غیره را تضعیف و سرکوب کند، وقت آنست که با مشتی آهنین این بازماندگان تازیان ضّد ایرانی‌ را از کشور و صحنه تاریخمان بیرون رانده و بهاری نو آغاز کنیم.

  • kord

    Drod be bakhtiyriha va tamame eghvam iran,marg bar estebdad mazhabi va fashisti,payandeh iran

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . من امروز صبح شنبه سوم اسفند ماه به بازار شهرمان رفتم و دیدم همه مغازه های بازار باز هستند. آقا شما خودتان را ناراحت نکنید هر بلائی که سر ما آدمیزاد می آید از خودمان است . از ماست که بر ماست. مردم خودشان دوست دارند به این روز بیفتند . وقتی آقای حمید تقوائی تئوریسین حزب کمونیست در این دوران بحرانی حمله به ناسیونالیست ایران و کورش که وجودشان برای همبستگی و پابر جائی ایران ضروری است و از این آب و خاک گوشت تنشان روئیده است ، حمله می کنند و یا جناب آقای ستوده از حزب کمونیست که ایرانی است و حمله به کوروش می کنند و از چهار میلیون افغانی که جای ایرانیان را از نظر کاری گرفته اند ، دفاع می کنند ، چه انتظاری از مردم عادی می توان داشت. این مردمی که به خودشان هم رحم نمی کنند. بر علیه هم و به نفع پابرجائی رژیم و به نفع رژیم جاسوسی می کنند. به زیر دستشان زور می گویند ولی در مقابل یک پاسبان شلخته فرار می کنند. دنبال خوشی هستند . به قول شما خودخواه و نسبت به دیگران و حتی خودشان و وضع خراب کشورشان بی تفاوت هستند. زیادی خواه و طمع کار هستند . بله قربان گو و خایه مال هستند . بادمجان دور قاب چین هستند . محا فضه کار هستند و نان را به نرخ روز می خمرند. شهوتران و دروغگو هستند .کلاهبرداری می کنند و تازگی به دوران رسیده شده اند و ماشینی خریده اند و با خانمشان به این و آن پز می دهند . دوست دارند عمر نوح بکنند. از این مردم با این وضعی که دارند چه انتضاری می توان داشت . مخصوصا این بازاری ها که رفیق آخوندها هستند و دستشان در دست آخوندها است . اجناسشان را به قیمت گران به مردم می فروشند و پول آنرا برای ساخت مسجد و حسینیه و امام زاده برای دکانداری آخوند به زیر پای آخوند می ریزند. خودشان دوست دارند که به این حال و روز بیفتند.

  • bakhtiyar

    pas chi shod terafdari az bakhtiyariha? in melath ke aslan jikeshonam darnayomd,bikhod nist ke 4ta akhonde jakesh savare in melath sodand

  • zan jendeh haye rousi kojayyd

    ملاقات غیرمنتظره مارین لوپن و پوتین در مسکو
    ——————————————————-
    و سکوت چپ های خار کسته روسی
    —————————————————————

    وقتی خبری در مورد امریکا ، اسرائیل ، ترکیه در رسانه های فارسی مطرح شود همه آنها مثل ارکستر فلارمونیک روسیه کاملا هماهنگ با هم حمله میکنند به امریکا ، اسرائیل ، ترکیه

    افسانه ها می سازند و تئوری های توطیه که اوباما با جنبش سبز ! دشمن بود ، کارتر شاه را برد ! امریکا از اسلام تروریستی حمایت میکند علیه اسد ! اسرائیل با زمین های عربها چنین و چنان کرد ، ترکیه دیکتاتوری است ! تو گویی که اسد و قذافی و صدام و خامنه ای آزادی خواه هستند ! تو گویی که پوتین مظهر دموکراسی است ! تو گویی که استالین و لنین تخم آزادی می کاشتند تو کس زن این ما رکسیست های روسی !

    ف م سخن از ا نطرف کس سر هم میکند ، تابان و کشتگر از اینطرف ، نوریزا ده و کورش عرفانی و صبا و عباس میلانی ، میر فطروس و شیدان و درویش پور و ناصر و رئیسی و یحیایی و شاکری و رهنما و بقیه کس کشان روسی از همه سو سر بر می آورند . تکرار کس کش بازی روسی ، تکرار خارکسته بازی روسی ، همه اینها از یک کیر آب میخورند

    کیر خر روسی

    من نمی توانم برای هیچ مارکسیست ، سوسیالیست ، کمونیست ، هیچ چپی احترامی قائل باشم

    وقتی ملیحه محمدی که فدایی است خودش در ایران امروز میگوید کیانوری و زن جنده اش ( جنده از من است ) در به در به سلول های زندانها می آمدند و از ما میخواستند توبه کنید !!!! آنوقت یک مادر جنده به نام ف م سخن سنگ تمام خارکستگی میگذارد و میخواهد خائنی وتن فروش به نام طبری را آب توبه بدهد و کون سرخ گهی ان مادر جنده روسی را پاک کند خنده دار نیست ؟

    جالب است که این ما در جنده تخصص دارد که رفسنجانی را هم پاک کند ! اما در همان حال متخصص حمله به گاندی و ماندلا و مصدق هم هست !

    آیا حتا عبارت خارکسته مادر جنده روسی در برابر چنین جنایت کاری کم نمی آورد ؟ من واقعا از بیان حقیقت در مورد این مادر کسته های وطن فروش روسی عاجز و درمانده هستم . هیچ ادبیاتی نمی تواند مارکسیسم ایرانی را توضیح دهد ! در جهان بی نظیر است و همه جاکشان و کس کشان و دلالان و جنایت کاران تاریخ در برابر این پدیده کثیف لنگ انداخته اند

    وقا حت بیش از این ؟

    شما یک مارکسیست ! یک توده ای ! یک فدایی ! یک کمونیست کارگری ! یک سوسیالیست به من نشان دهید که به این پوتین جنایت کار که قاتل دموکراسی است . حامی فاشیست ها ، دیکتاتورها ، نژاد پرستان ، دین داران تروریست ، اسلامی حرامی ، جاسوسان ، پشتیبان همه دشمنان دموکراسی و آزادی است انتقاد کند به همان شکلی که به اردوغان و نتانیاهو و ترامپ گیر میدهند . چرا از انتقاد این مادر کسته های چپ در امان و مصونیت سیاسی ، عقیدتی ، انتر ناسیونالیستی ، دارد ؟

    آیا همه چپ ها در ایران به پوتین کون و کس میدهند ؟

    آیا این جزو گروه خونی چپ است که زیر پوتین بخوابد و کیر او را تا بیخ حلق با جان و دل فرو کند ؟

    ما که بخیل نیستیم

    تا میتوانید خودتان و زنان و دخترانتان را بدهید پوتین بگاید

    اما سوال من این است

    اگر دروغ سرهم میکنید که اوباما به جنبش سبز خیانت کرد

    اگر مزخرف میبافید که کارتر به شاه خیانت کرد

    این پوتین مادر جنده به همه ما خیانت کرده و هم چنان میکند

    چرا شما در مورد این مادر قحبه ساکت هستید ؟

    آیا از او میترسید ؟

    آیا او از شما و زنهاتان سند دارد ؟

    آیا برای فردای خودتان نگرانید ؟

    به هر دلیلی که تن به این خفت میدهید

    کیر تو کس زن و خواهر و مادرتان

    که مملکت ما را ویرانه کردید

    ما دوست امریکا و متحد اسرائیل و هم پیمان ترکیه بودیم و باید باشیم

    شما ما را به این روز سیاه انداختید

    خائنین به وطن

    کیانوری ، طبری . عمویی ، فرخ ، تابان ، تقوایی ، ناخدا افضلی ، سرلشگر مقربی ، زر افشان ، رئیس دانا ، کانون نویسندگان ، اصغر فرهادی ، و بقیه کس کشان تاریخ ننگین
    چپ خارکسته روسی سیاه کل ، فرقه دموکرات ، ….

  • dastpachegane.rousi

    سرمقاله راه توده ۶۲۹
    رهبر و بیت رهبری کشور را
    به سراشیبی سقوط کشانده اند
    ——————————————-
    شورش نان یا تجمع‌های سازمان‌یافته؟
    http://zeitoons.com/41935
    ————————————————
    آقای خاتمی! می‌شنوید؟
    احمد پورمندی
    ————————————————-
    هشدار رسانه اصلاح طلب به رهبر

    —————————————————-
    جناب خامنه ای! می دانید از کجا می خورید؟!؛ ف. م. سخن
    —————————————————————————-
    آنکه بیش از علی خامنه ای و سپاه و سلطان خراسان و حتا حسن روحانی نگران تظاهرات مردم شده و دائم هشدار میدهد که ممکن است جدی شود و ممکن است شوروی شود و ممکن است مجاهد شود و ممکن است سوراخ شود حدس بزنید چه کسانی هستند ؟
    مارکسیست های روسی که بیش از همه نگران اجماع تظاهر کنندگان به این عرب پروری و حیف و میل اموال مملکت پای اعراب فاشیست و تروریست بی عرضه و بی چشم و رو و دشمن مردم ایران هستند که اتفاقا ساخت شوروی سابق و هزینه نگه داری آنها از طرف روسیه غارتگر به گردن مردم در فقر نگاه داشته شده ایران ، افتاده .
    خامنه ای و سپاه هنوز انقدر باد در دماغ متوهم شان هست که حالا حالا ها به فکر عقب نشینی و یا امتیاز دادن به امثال موسوی کروبی و یا گفتن صدای انقلاب شما را شنیدم و سرکوب خشن به کمک روسیه و روش اسد ( اسدیزاسیون پوتینیستی حزب الهی ) نیستند.

    حزب توده که بیش از همه نگران منافع روسیه است و میترسد این نوزاد ناقص الخلقه مارکسیستی اسلامی بعثی روسی که اینها به جای نظام دمکراتیک مستقل و آزاد ( شبیه نظام های نو لیبرال غربی ) اما هنوز مدرن و پیشرفته ( مثل رژیم شاه ) که مردم ایران در سال ۵۷ میخواستند ، به آنها تحمیل نمودند با چند شامبورتی بازی لنینیستی ( تجزیه ، حمله به پادگانها ، سنگر کردن دانشگاه ، اشغال سفارت امریکا ، صدور انقلاب ، تشکیل گروه های تروریستی در لبنان و ….) و ترور فیزیکی یا شخصیتی ” استالینیستی ” , شخصیت های میانه رو ، ملی ، لیبرال و حتا ملایمتر آخوندی ( مثل بهشتی و باهنر و مفتح) و نابود کردن مجاهدین خلق در کنار حفظ و گسترش حضور کانون نویسندگان روسی ، فداییان ، ملی مضحکی ها ، حزب توده در هسته مرکزی مشاوره به رژیم ساخت شوروی و محاصره شده توسط عوامل روسی ( رفسنجانی ، خامنه ای ، بهزاد ، موسوی ، خویینی ها ، عباس دیوار بالاکش ، روحانی ، شریعتمداری و لاریجانیها و احمدی نژادی ها و … ) , با خشم آریایی ضد روس و ضد عرب مردم ایران از بین برود و له شود . باز ایران در مدار امریکا و غرب قرا بگیرد و آنچه آنها با خون دل بر ساختند باد هوا شود ، انگشت اتهام به سوی خامنه ای مسیح پوتین نشانه رفته ، نه اینکه با خامنه ای مخالف باشند ، میگویند مزدوران بهتری هم هستند به نام موسوی و خوینی ها و بهزاد . اما ملی مضحکی ها که پسر خوانده توده ای ها هستند و نوکران دیگر روسیه ، نگران هستند که چرا این مردم به اندازه آنها خر نیستند وقتی علیه روحانی خود فروخته دروغ گو و خامنه ای متوهم بی خیال مردم ایران شعار میدهند ، در کنارش باز مثل الاغ های مصری شعار رفع حصر جاسوسان و نوکران دیگر شوروی را بدهند . واقعا من به عقل این ملی مضحکی ها شک کرده ام . فکر نمیکنم هیچ جنده ای در جهان وجود داشته باشد که هم کس بدهد ، هم پول نگیرد ، هم زیر ضرب و شتم کسی که آنها را میگاید و میزند و له میکند اخ و اوخ بکند و دلبری !
    و اما فدائیان خلق ژاندارم کش ، اینها در کس خلی نظیر ندارند . مثل ملی مضحکی ها اخ و اوخ نمیکنند ، بعضی وقت ها در حالیکه لنگشان بالا است و خامنه ای روسی را تا دسته پذیرا هستند و از عشق پوتین از دادن به ملاها و اسد و قذافی هم لذت میبرند ، اما گاهی اوقات تلخی میکنند اما نه با خامنه ای و سپاه و موسوی و خوینی ها و بهزاد ، … بلکه با خاتمی . اینها انگشت اتهام شان همواره متوجه خاتمی و کروبی است . چون مثل عقرب از ره کین نیش نمیزنند بلکه از اقتضای طبیعت روسی شان .

    و سرانجام میرسیم به جاسوسان روسیه و نیابتا خامنه ای روس پناه که شرم و خجالت را از روز اول گذاشته اند کنار . امثال نیکفر ، آرمان مستوفی ، ف م سخن ، سهیمی ، گنجی ، افشاری ، طاها پارسا نژاد ، صادق صبا ، تابان ، عباس میلانی ، کشتگر ، فرخ ، فتاه پور ، اشکوری ، فاروقی ، نوری زاده ، امیر احمدی ، کریمی ، توکلی ، زارع ، شاکری زند ، ….
    اینها کارشان ترساندن مردم است از لولو خور خوره انقلاب کردن ، آخوند روسی سر نگون کردن ، شکست اسد شیمیایی جنایت کار ، پیروزی امریکا ، سرمایه داری غرب ، شهرت مصدق ، بنی صدر ، امیر انتظام ، بازرگان ، کیا رستمی ، روی کار آمدن مجاهدین ، رضا پهلوی ، موفقیت اسرائیل ، مکرون ، اصلاحات در عربستان ، سرکوب سازما نهای تروریستی کرد ، ….
    میگویند رضا نیاید
    میگویند مجاهدین بیایند از ملاها بدترند
    میگویند امریکا داعش را ساخت و دنبال نفت ایران است ، دیکتاتورهای محبوب شیمیایی ، اتمی ، موشکی ، مداخله گر اینها را به درد سر میاندازد و سرنگون میکند . اما به سازمانهای تروریستی کرد اینها کمک کند که زمین های عربها و ترک ها و فارس ها را بدزدند ، خیلی خوب است .

    برای روسیه و اسد و صدام و قذافی و کاسترو و چاوز و مادرو و کاسترو اما تبلیغات میکنند و در مورد جنایات آنها انقدر مما شات میکنند و ندیده میگیرند که خاتمی و ملی مضحکی ها برای خایه مالی بدون اجر و مزد خامنه ای رو سفید می شوند .
    ف م سخن اصرار دارد که این رژیم اپوزیسیون ندارد !!! چون خودش فقط روسیه و اسد و چاوز و لولا و زر افشان و رئیس دانا و عمویی و امثالهم را قبول دارد که آنها هم با رژیم هستند .
    نیکفر میگوید اپوزیسیون برود خانه . چون از نظر او وقتی رهبر خردمندی مثل خامنه ای در خدمت منافع روسیه و اسد و تروریست های عرب و روس و ضد اسرائیل و امریکا و موی دماغ تمدن هست ، چه نیازی به نوکری دیگر ؟ او به خوبی میداند که مثل خامنه ای کسی برای فرامسنری ما رکسیست های روسی و روسیه در تاریخ زاییده نشده حتا موسوی . خوب وقتی یکنفر شیمی بخواند ، ژاندارم بکشد ، بعد با پول روسیه و ملاها برود غرب آنجا در هلند و برلین با پول مالیات و امکانات کشورهای سرمایه داری فلسفه روسی بخواند و کاری در یک رادیو که جاسوس مارکسیست روسی و قفقازی پوتین برای او تدارک دیده مفت و مجانی مشغول و بخورد و از طرف مارکسیست ها و ملاها اسمش بشود فیلسوف !!! چه انتظاری از او دارید ؟

    زر افشان میگوید هر کسی علیه ملاها ی روسی قیام کند سوسول است
    عمویی میگوید شوروی ( روسیه ) به ما گفت ما لو دادیم ، ما با این رژیم روسی هستیم تا جهنم .
    رئیس دانا میگوید به ما بیشتر بدین تا در سرکوب کمک تان کنیم

    کمونیست کارگری ، اسماعیل خوئی ، شالگونی ، … از شعار های ایرانی ناسیونالیستی به حق (ضد عربی ، فقط عربهای تروریست شیمیایی مثل اسد و غزه و لبنان ) میترسند و نگران میشوند و همه رسانه های فارسی شعار های این گونه را پاک میکنند .

  • rahe.halle.nezami@ abbas abdi

    نامه به نسل نوین جویندگان آزادی و برابری

    جمعی از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب دهه هشتاد شمسی

    عباس عبدی: در برابر اغتشاش نباید سکوت کرد، می‌خواهند ایران را سوریه و لیبی کنند

    حسین راغفر : سیاست نابرابری و فساد به عصیان مردم می انجامد
    ———————————————————————————————
    Those who never listen never get their lesson. These people repeat the same bull shit they did last 40 years. But I advise Khamenehei to follow Shah foot steps to collapse. It is better for him, It is more classic, It is better for Iranians.

    خامنه ای اگر بخواهد راه سقوط را تدریجی و آرام مثل شاه برود ، الان زمان تغییر دولت و گذاشتن یک دولتی است که نه اصلاح طلب بوده ، نه اصل گرا ، نه سبز ، نه خط امامی ، نه ارزشی .بعدش مردم راضی نمی شوند چون هر کس داخل این رژیم روسی – عربی ( مارکسیستی – اسلامی ) باشد مردم به او سو ظن دارند ، بعد باید کسانی را که در فساد و خاینت و بوجود آمدن این وضعیت دست داشتند دستگیر و زندانی کند ( عباس عبدی ، خواهر مری ، خاندان لاریجانی ، احمدی نژاد ، خاتمی ، خویینی ها ، بهزاد نبوی ، شریعتمداری ، قاسم سلیمانی، بعد یک دولت نظامی بیاورد و سرکوب خشن . مردم نمی ترسند به پامنبری های آخوندها ( توده ایها ، فدایی ها ، خط امامی ها سبز موسوی ، راغفر ، عباس دیوار بلاکش ، دانشجویان سابق فدایی عدالت طالب روسی ، …). گوش نمیدهند .بعد کشتار و بعد ارتش ( سپاه ) تسلیم میشود