پویشی در سخنرانی آغاز سال خامنه ای “آقای جنایتکار” ۳

(چه کسی گمان می برد که این شیخ دوزاری پس از انقلاب به ثروتی بالغ بر 100 میلیارد دلار برسد؟)

(چه کسی گمان می برد که این شیخ دوزاری پس از انقلاب به ثروتی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار برسد؟)

رهبر ایران یک آخوند پامنبری گرانقیمت است!

هم میهنان گرامی، بهای منبر خامنه ای چند میلیارد دلار است؟.  آیا تا کنون به این فکر افتاده اید این آخوند دوزاری که امروز بر تخت کیانی نشسته است و دودمان پارسیان را بباد می دهد، ذره ای شرف و وجدان در سراسر وجود نحس و ضحاکی وی نیست، چقدر در سال می خورد تا بیاید این چرند و پرند را به نام و سر برگ “پیام نوروزی ” به خورد ملت عقب نگه داشته شده و بیچاره ی ایران بدهد و همراه باد در گلو سخن براند؟؟؟

ملت را پند دهد که کم بخورند و کم مصرف کنند تا آقا بتوانند نوروز هر سال در مشهد به سور چرانی و تفرّج شاهانه بپردازند.براستی شاهنشاهان ایران چنین دربار پرخرجی تا به امروز نداشتند که دربار این گدای پامنبری دیروز: سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار تنها در بیت رهبری و سازمانهای درون آن به غیر از دزدی های همکاران و هم پالکی های این آخوند بی شرافت سوخته شده و یا از کشور خارج می گردد.

هزینه های دیگر

اگر هزینه بسیج و دیگر ارگانهای امنیتی خارج از بیت و ستاد این آقای جنایتکار را اضافه کنیم به رقم باورنکردنی ۷ میلیارد دلار هزینه در سال می رسیم! این هزینه ها شامل سفرها و محافظین آقا و خورد و خوراک گروهی بیش از ۱۰،۰۰۰ گرگ درنده  خوی در بیت می شود بعلاوه ریخت و پاشهای حدود یکسد هزار سگ وحشی و متجاوز (نگویید که ۱۰۰ با ص! است) که از تلویزیون و اثاث خانه شان سفارش بسیج است تا حتی مدرسه و بیمارستان ایشان هم از هزینه های بیت رهبر است. ۷ میلیارد دلار بودجه یک کشور است که در ایران گرگ زده و ملاخور شده ،هزینه ی بیت آقا.

دزدیهای پسر آقای جنایتکار

این که  بیش از یک میلیون پوند خرج می کند که در لندن با هر کلکی که هست همسرش را بچه دار کنند! و بعد به ایران باز می گردد و نوه ی آقای جنایتکار بنام “علی” متولد می شود حتی در اسناد تایید شده ی ویکی لیکس هم آمده است که چگونه بچه دار شده است. پسر خامنه ای که به اقرار شهرام جزایری سالها پیش حدود یک میلیون دلار از شهرام جزایری رشوه قبول کرد، امروز خودش یک هیولای بی سر و ته شده است…

امروز مجتبی خامنه ای یک مافیای ۵۰ میلیارد دلاری است که در کنار حدود ۱۰۰ میلیارد دلار اموال پدرش تقریبا همه جا حضور دارد. از معاملات شکر و پورشه تا صادرات نفت وقیر و مس . فرماندهی بسیج رسما در اختیار نوکرانی چون طائب شهوتران است. به گزارش درون مقامات خود رژیم ،کنترل سگان بی لگام بسیج در اختیار مجتبی خامنه ای است که خلف پدر بودن را با کشتار مردم اثبات نمود.اما مردم بی خبر از همه جا می گویند: خانه ی آقا اجاره ای است و ایشان روی موکت می نشینند.

(کاخ سدّ لتیان یکی از دهها کاخ بزرگ خامنه ای که با پسرش مجتبی و درباریان به سورچرانی و تفرج می پردازند. تابستان مهمولا آقای جنایتکار اینجا هستند)

(کاخ سدّ لتیان یکی از دهها کاخ بزرگ خامنه ای که با پسرش مجتبی و درباریان به سورچرانی و تفرج می پردازند. تابستان معمولا آقای جنایتکار اینجا هستند)

این رژیم بر پایه ی ریا و دروغ بنا شده است

رژیم آخوندی پایه و بنیادش بر مکر و حیله گذاشته شده است . ریا و تظاهر به تقوا ،تنها راه نان در آوردن در این سیستم است. هزاران جیره خوار رژیم پیشانی را داغ می کنند که جای مهر نماز داشته باشد و تقوا را با تظاهر نشان می دهند.دزدان و جانیان، لباس تقوا به تن و مهر نماز بر پیشانی دارند . آقایشان روی موکت می نشیند و خانه اش  اجاره ای است!

اما هواپیمای شخصی دارد و هزینه ضد گلوله کردن و نصب مهتابی در مینی بوس استقبال ایشان بیش از ۲۰۰ هزار دلار است!آقا هر سال به فقرا ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان صدقه می دهد و رسانه های رژیم با بوق و کرنا آن را اعلام می کنند. بمیرم واسه آقا که نان شب ندارد اما علی وار صدقه می دهد. روزی که آقا  ما را تنها بگذارد صف بزرگی از بسیجی ها و فاطمه سلطان ها درب منزل اجاره ای ایشان تشکیل می شود که همه ظرف شیر در دست دارند تا به “علی جنایتکار” بدهند شاید شفا پیدا نماید.

(اگر با دقت به این سخنرانی تاریخی دقت کنید،منظور طالقانی نه رضاشاه است و نه شاه فقید؛ منظور طالقانی از “کسی که وعده ی آب و نان و مسکن میدهد و با دروغ نان دین می خورد کسی نیست جز خمینی زباله)

پیامهای نوروزی خامنه ای پر از فخر فروشی و غرور

این آقای جنایتکار چنان امر بر او مشتبه شده که خود را عالم دهر و فخر زمان و یکه ی ژمان می پندارد. درحالیکه سالهاست کسی برای سخنان فخرآمیز و بی خرد وی ارزش و بهایی نمی گذارد و خودش هم می داند که اگر ملت زورشان رسیده بود، دودمان او و همه ی ملاهای رژیم اسلامی را بباد می دادند .

او و دور و بریهایش بسیار باید از سگان درگاه و بسیجیان جیره خوار سپاسگذار باشند که با ملت نبرد تن به تن کردند و با تفنگ سپاه و شیشه ی نوشابه ی کهریزک پیروز میدان شدند. عمامه اش نیفتاد که هیچ، روز بروز بزرگتر هم می شود . این عمامه کم کم دارد به بزرگی عمامه ی شاهان صفوی و عثمانی می رسد! خود را بزک می کند و با کمال بی شرمی و کژ اندیشی هر سال مردم بیچاره را به صرفه جویی دعوت می نماید و به ایشان می فهماند که سال آینده و سالهای پس از آن همه اش گرفتاری و فلاکت مردم است. تکته ی مثبت این پیامها در طول ۲۵ سال تنها بزرگ شدن عمامه ی آقاست!

بزرگترین راه کشتن یک فرد، کشتن او  در دل است

لازم نیست حتما خامنه ای را فیزیکی بکشیم. کافی است او را به حساب نیاوریم! فراموش کردن این مردک دزد و جانی سخت است ، اما به حساب نیاوردن سخنان سخیف و گزاف او کار سختی نیست.پولی که مردم از دست داده اند و زندگی هایی که این مرد جانی بباد داد و خانواده هایی که ذاغدار کرده و می کند هزینه ی کمی نیست.امروز، سخن از اقتصاد را کسی می گوید که دزدیهایش در مجامع جهانی آشکار است.

کسی که مافیای اقتصاد ایران در دستش است و مردم را با زور و رانت از چرخه ی اقتصاد بیرون کرد. کسی که سپاه پاسداران را در گوشه گوشه ی پایگاههای اقتصادی از گمرک گرفته تا صادرات و واردات کالا قرار داد و دستشان را باز گذاشت همین آقاست. این مردک همان کسی است که بنیادهای زیر نظرش بودجه ی سرّی دارند و در آمد ها و هزینه های شخصی و خانوادگی اش ، شاه فاسد تایلند را روسفید کرده است. اگر این آقا نبوذ شاه تایلند همچنان رکورددار ثروت بود ولی امروز به برکت خواب ملت ایران ثروتهای آقای جنایتکار  به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

(ای کاش بجای نشستن پای منبر آخوند مفت خور ،گاهی سخنان این پیر دانشمند ایرانی را گوش فرا دهیم)

مشکلات فرهنگی ایجاد شده توسط آقا!

آقای جنایتکار “خامنه ای”  با موسیقی دشمن است، چون روحانی است و امام صادقش موسیقی را نهی کرده. سالهاست که موسیقی ایران پسرفت کرده و خبری از بزرگانی چون شجریان و سدها بزرگ دیگر نیست.(۱۰۰ با “ص” نادرست است) نوای تار و ستار را باید در تلویزیون کشور آذربایجان شنید. تنبور و عود هم که در تلویزیون کردهای عراق و اعراب خلیج فارس است. ساز های ایرانی “قانون” و چنگ هم که سالهاست فراموش شده اند.

وای بر ما که فرهنگمان را آخوند پول پرست و شهوانی بباد داده است و ما همچنان در خوابیم. چامه سرایان و چهره گران هم در سانسور شدیدند. امروز بزرگترین گروه هنرمندان ایرانی در  خارج ایران فعّالند و این یک جنایت فرهنگی است. سینما و تئاتر هم که سالهاست با تیغ سانسور سرشان بریده شده است و چقدر قدر نشناسیم که بزرگانی چون بهرام بیضایی باید ترک میهن کنند. این رژیم  به رهبری ملایان سالهاست که تیشه را برداشته است و فرهنگ ما را تکه تکه کرده است. جسد پاره شه فرهنگمان را باید در کشورهای همسایه دنبال کنیم. وای برما. وای بر مایی که پیام نوروزی این آقا شماره اش بسوی ۳۰ می رود.

(این پیام نوروزی ایران است! درود به تاجیکها که فرهنگ باستانی را پاس داشته اند، آن هم با هفتاد سال فشار شوروی کمونیستی. درود بر تاجیکستان و مرگ بر جمهوری اسلامی)
  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام .درود برنویسنده این مقاله و سال نو بر شما مبارک باد. این رژیم آخوندی از با دروئی و حقه بازی ، از یک طرف سال نو را به ایرانیان تبریک می گوید و از طرف دیگر با چهار شنبه سوری و برپاداشتن عید نوروز ، با ایرانیان به مخالفت بر می خیزد. از طرف دیگر برای اینک ایرانیان را به امامزاده ها به کشاند ، اعلام می کند که مراسم سال نو را در بیش از دوهزار ( که البته دروغ می گوید . بیش از دههزار) امامزاده بر گزار می کند. از یک طرف سال نو را به ایرانیان تبریک می گوید، ولی از طرف دیگر از طریق ایادی خود یعنی بسیجی ها و ارازل و اوباش و افراد کاسه لیس و خایه مالش ، آرامگاه کوروش را به نارنجک می بندد و خرابی در آن به وجود می آورد و آنرا به این حال و روز در می آورد. از یکطرف با حیله گری و حقه بازی نوروز را به ایرانیان تبریک می گوید ، ولی از طرف دیگر برخلاف خواست ایرانیان با زورگوئی و قلدری به درست کردن سد در نزدیکیهای آرامگاه کوروش می پردازد تا آرامگاه کوروش را هرچه زودتر از بین برود. از یکطرف از روی دوروئی و دروغگوئی سال نو را به ایرانیان تبریک می گوید ، ولی از طرف دیگر آثار فرهنگی و تاریخی و ملی ایرانیان را خراب می کند و یا بدون آنکه آنها را تعمیر به کند می گذارد تا خود به خود از بین بروند. از یکطرف تبریک می گوید و از طرف دیگر ، آثار تاریخی و ملی و دفینه ها را به جای اینکه ، برای جلب توریسم و ارز آوری در موزه ها به گذارد ،آنها را دزدیده و غارت نموده و آنها را به کشورهای دیگر به فروش می رساند. از یکطرف نوروز را به ایرانیان تبریک گفته و کتاب ارد بزرگ ایرانی را که در باره ناسیونالیسم ایرانی و ستایش از آداب و رسوم ایرانی نوشته ، که مقدار خیلی اندکی از متن این کتاب به مذاق آخوندها خوش می آید، آخوندها آن کتاب را به تیراژ بزرگ در میان تاجیکهای افغانی و تاجیکستان پخش می کند، ولی از طرف دیگر با حملاتی که از طرف مخالفان ارد در افغانستان به وجود می آید، همین آخوندهای درو و حیله گر ، سکوت می کنند. از یک طرف در ایام نوروز به ایرانیان تبریک و شادباش می گویند و ریس جمهور آخوندها در مراسم جشن نوروز به افغانستان و تاجیکستان میرود ، ولی از طرف دیگر در ایران با آداب و رسوم و اعیاد و مراسمهای باستانی ایرانیان به مخالفت بر می خیزند.
    دروئی و حیله گری تا چقدر؟!!! . خدا انگلیس و آمریکا را ذلیل کند که این آخوندهای حیله گر و دزد را به جان مردم
    بدبخت ایران انداختند . ایران را خراب کردند ، مردم ایران را بدبخت کردن و ثروت ایران را غارت و به غارت دادند.
    دشمنان ایران عبارت هستند از حکومت های تک حزبی یعنی( حکومت ولایت فقیه ای- حکومت شاهیه حکومت مجاهدین خلقی- حکومت ارتشی-حکومت ریس جمهوری مادام العمری- حکومت کمونیستی ) – غرب به رهبری انگلیس و آمریکا- روسیه شوروی و چین کمونیست- حکومت علی اف در آذربایجان شوروی- و سایر حکومتهائی که دارند از طریق رژیم ، دارند هم پول و ثروت ایران و هم منابع آنرا به غارت می برند. از هم وطنان پاسدار و ارتشی و نیروی انتظامی خود می خواهیم که ، این سران نیروهای نظامی و ارتشی و پاسدار بیگانه را که از رژیم آخوندها پشتیبانی می کنند و با پشتیبانی کردن آنها باعث پایدار ماندن این رژیم غارت کننده و ایران خراب کن شده اند آنها را از بین ببرند.
    اگر می گوئید که ما سوگند به رهبر خورده ایم که به رهبر خیانت نکنیم، سوگند شکستن به یک ظالم اعتبار ندارد، و می توانید سوگندتان را بشکنید به خاطر ایران و مردم ایران .

    • گودرز

      درود و سپاس بر تو علی‌ حسن، تمام کلمات تو درست و به جا و کاملا صادقانه میباشند. همچنین، من به خانم باران بهاری درود و سپاس میفرستم به خاطر این مقاله خوب ایشان. به امید روزی که ما این فاسدان و فسیلان جنایتکار جمهوری اسلامی به رهبری سید علی‌ کریه صورت و شیطان سیرت را از خاک پاک ایران زمین همچون زباله بیرون بیندازیم.

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . باز هم از یک طرف : این رژیم آخوندی از یکطرف ، از فردوسی صحبت می کند و از طرف دیگر ، تمام کتابهای تاریخی و ملی ما را از سطح مدارس و دانشگاه ها و کتابخانه ها بر می دارد و از بین می برد و می گوید ایران تاریخ و فرهنگ ندارد و اگر تاریخ و فرهنگی است ، از آن اعراب است . یا افراد غربی و استعمار گر را به استخدام خود در آورده تا آنها به ایرانیان به گویند که ایرانیان تاریخ و فرهنگ نداشته اند. اگر ما ایرانیان تاریخ و فرهنگ نداشته ایم ، پس این همه آثار فرهنگی و تاریخی و دفینه ها ، از دوران هخامنشیان و اشکانیان و ساسانیان که به وسیله افراد دزد و از جمله این آخوندها و حکومت آخوندی دزدیده شده و به شما غربی ها و شرقی ها به صورت مخفیانه فروخته شده تا شما زرنگها به خاطر ارز آوری برای کشورهایتان ، آنها را در موزه هایتان بگذارید ، چه می گوئید !!!؟ ایران فرهنگ و تاریخ نداشته است یا شما تازی صفتان آخوندی و غربی هائی که در زمان شکوفائی فرهنگ و تمدن ایرانی ، به صورت وحشی ها در جنگلهای اروپائی پرسه می زده اید و شبها در روی درختان می خوابیده اید و معذرت می خواهم ، آنجایتان را هم با سنگ و کلوخ پاک می کرده اید !!؟ . شما آخوندهای تازی صفت که اجداد تازیتان در عربستان
    سوسمار و ملخ می خورده اید!؟ . بازهم رژیم آخوندی ، از یکطرف از فردوسی صحبت می کند ولی از طرف دیگر سالگرد اورا آنهم برای عوام فریبی ، در یک مسجد و پستو برقرارمی کند و در ضمن از شاهنامه خوانی در قهوه خانه ها ، جلوگیری کرده و یا می گذارد خود به خود از بین برود ویا آنقدر در حمایت کردن از اجرای آن و ادامه یافتن آن تفره می رود که خود به خود از بین
    برود .این است فطرت و جنسیت و ذات دوگانه آخوند. ما را از رقص و پای کوبی منع می کند تا بیشتر به طرف اسلامشان کشیده شویم و به پایدار ماندن رژیم آخوندی کمک کنیم تا آنها بیشتر بر سر کار بمانند و بیشتر ما را غارت کنند.