افزایش جَمعیت: نَقشه شوم خامنه ای بَرای ایرانیان! ۷

– خامنه ای و هَوس امپراتوریِ شیعه:

چندی پیش سید علی خامنه ای، رَهبر جنایتکار حکومت اسلامی گوهر افشانی فرمود که باور دارد کشور ایران یک کشور هفتاد و پنج میلیون نفری نیست و ظرفیت ۱۵۰ میلیون نفر را دارد! او گفت که بیکاری و بی پولی و تورم نباید سبب شود که مردم به تک فرزندی روی بیاورند! خامنه ای از نقش خود در دیکته سیاست تک فرزندی و کاهش جمعیت اظهار پشیمانی کرد!

متن کامل سخنان وی در اینباره، اینگونه است:

” خامنه ای در پیامی یک بار دیگر تاکید کرد که ایران باید به سوی افزایش جمعیت برود. به گفته او نداشتن درآمد، شغل و خانه نباید معیار باشد. از مسئولان خواسته برای تشویق مردم به بچه‌دار شدن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

فرتور خود گویای همه چیز است! رژیم ضد ایرانی که اصلن به فکر وضعیت معیشتی مردمان خودش نیست، خواستار دو برابر شدن جمعیت است! چرا؟ تا امپراتوری شیعه درست کند! فریب شان را نخورید...

فرتور خود گویای همه چیز است! رژیم ضد ایرانی که اصلن به فکر وضعیت معیشتی مردمان خودش نیست، خواستار دو برابر شدن جمعیت است! چرا؟ تا امپراتوری شیعه درست کند! فریب شان را نخورید…

پیام آیت‌الله خامنه‌ای ( پنج‌ شنبه ۹ آبان ) در همایشی به نام “تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه” خوانده شد. پیامی که در محتوا تفاوتی با سخنان اخیر او درباره ضرورت افزایش جمعیت ایران از ۷۵ میلیون به دستکم ۱۵۰ میلیون نفر نداشت.

او که بارها به سیاست تنظیم خانواده انتقاد کرده، در این پیام هم از “پیر” شدن کشور ابراز نگرانی کرده و گفته است: “اگر چنانچه با این شیوه‌ای که امروز داریم حرکت می‌کنیم پیش برویم، در آینده‌ نه چندان دور، یک کشور پیری خواهیم بود.”

به گفته آیت‌الله خامنه‌ای میل به فرزند کم “یک عارضه” است. او خواستار پیگیری عواملی شده که باعث شده زنان و مردان از داشتن فرزند دوری می کنند. او از جمله این عوامل را بالا رفتن سن ازدواج در ایران دانسته است.

– سیاستِ هَر آنکَس که دندان دَهد، نان دهد:

آیت‌ الله خامنه‌ای نداشتن کار و پول و مسکن را مشکلی سر راه بچه‌دار شدن ندانسته است: “ما نباید تصور بکنیم که حتماً بایستی یک نفری خانه مِلکی داشته باشد، یک شغل درآمدداری داشته باشد، بعد ازدواج بکند.”

از همین رو او بار دیگر تاکید کرده است: “بنده همچنان معتقدم کشور ما کشور هفتاد و پنج میلیونی نیست، کشور ما کشور صد و پنجاه میلیونی [است]، حالا ما دستِ کم را گرفتیم گفتیم صد و پنجاه میلیون؛ بیشتر هم می‌شود گفت.”

اما آمار و ارقام حداقل در شرایط فعلی جایی برای خوشبینی در رابطه با افزایش جمعیت و رساندن آن به دستکم دو برابر جمعیت فعلی نمی‌ گذارند. آیت‌‌‌الله خامنه‌ای در پیامش پرسیده است: “چرا سن ازدواج در کشور ما بالا رفته؟ مگر جوان هفده ساله، هجده ساله، نوزده ساله، احتیاج ندارد به اطفاء نیاز جنسی و غریزه جنسی؟ ما باید این را فکر کنیم…”

گویا سید علی خامنه ای از آمار وحشتناک بیکاری، فقر، تورم و گرانی در ایران آگاهی ندارد که اینچنین دستور به افزایش جمعیت کشور می دهد! به لطف و برکت وجود حکومت اسلامی، طبقه میانی از میان رفته و جامعه ایران به دو قشر اقلیت ثروتمند و اکثریت فقیر تبدیل شده است!

اقلیت ثروتمند که با چپاول فقرا و سوء استفاده از قدرت و جایگاه شان و رابطه بازی ها و فساد های متعدد مالی، هر روز ثروتمندتر شده و اکثریت فقیر و درمانده نیز، در حال مرگ تدریجی اند و هر روز یک گام بلند به سوی ویرانی بر می دارند! ولی رهبر کبیر انقلاب شعورش بدین مسائل قَد نمی دهد و نگران این مردم نیست! امپراتوری شیعه اش برایش از همه چیز و همه کس مهم تر است و می خواهد به هر قیمتی که شده، یکایک زنان ایرانی را باردار کند!

با یک گل بهار نمیشه، فرزند بیشتر، زندگی بهتر! این شعار رژیم اسلامی است و مانا نیستانی اینگونه پاسخ شان را داده است....

با یک گل بهار نمیشه، فرزند بیشتر، زندگی بهتر! این شعار رژیم اسلامی است و مانا نیستانی اینگونه پاسخ شان را داده است….

– جلوگیری از بارداری جُرم است:

چند روز پیش آیت الله شکر فروش، مکارم شیرازی نطق فرمودند که جلوگیری از بارداری بایستی که جُرم تلقی شده و پیگرد قانونی داشته باشد! بنا بر گفته آن فقیه شیعه، انتظار می رود که به زودی در اتاق خواب مردم ایران زمین یک ملای شیعه ناظر “سکس” ایشان باشد تا خُدایی ناکرده، یک وقت زوج از خدا بی خبر، نخواهند از پدید آمدن نطفه بچه جلوگیری کنند!

فکرش را بکنید! چقدر یک ملت باید بدبخت و تو سری خور باشند که یک آخوند پیزوری با چهار کلاس سواد، در زندگی جنسی شان نیز سرک کشیده و برای شان تصمیم بگیرد که به هنگام سکس از کاندوم و یا قرص های ضد بارداری استفاده کنند یا خیر! اگر یک روحانی در اروپا جرأت می کرد که چنین بیانیه شرم آوری بدهد، تمبانش را روی سَرش کشیده و امواتش را جلوی چشمم می آوردند!

در پی همین سیاست اخیر رژیم که بر افزایش جمعیت کشور اصرار می ورزد، آخوندهای شیعه با حضور در برنامه های تلویزیونی بدون کمترین خجالت و شرم و حیایی، مردم ایران را احمق فرض کرده و ایشان را تشویق به داشتن دست کم پنج فرزند و به صورت ایده آل چهارده فرزند، به نیت چهارده معصوم می نمایند! البته از یک مسلمان خردباخته که زن را همچون ماشین جوجه کشی می بیند، انتظار بیشتری نیز نمی رود!

– پیام نگارنده:

ملایان حاکم بر ایران در آرزوی برپایی یک امپراتوری پر جمعیت شیعه به سر می برند و در حال مسابقه و رقابت با حکومت های سنی می باشند؛ برای ایشان وضعیت معیشتی مردم ایران کمترین اهمیتی ندارد. همانطور که به هنگام قحطی مرغ در ایران (سال گذشته) آخوند علم الهدی گفت: مردم به جای مرغ اشکنه بخورند! احمد جنتی هم خطاب به کاگران گفت: کارگران به جای نان، به فکر ما باشند!

وقتی سران یک کشور در حال غارت سرمایه یک ملت اند و وضعیت معیشت مردمان برای شان کمترین اهمیتی ندارد، تولید مثل به خواست و دستور ایشان مصداق بارز جنایت بر علیه بشریت است! هر نوزاد برای خامنه ای به مثابه یک سرباز ولایت است و نه بیشتر! خامنه ای می خواهد از مردم همچون روبات های بی عقل و شعوری استفاده کند تا به خواسته های پلید خود برسد!

لطفن با استفاده از کاندوم، قرص های ضد بارداری و سایر وسایل موجود از بارداری پیشگیری کرده و یک تودهنی بزرگ به حکومت بزنید! سیاست تک فرزندی یک روش مفیدِ اقتصادی است و روشن است که چرا یک رژیم توتالیتر مَذهبی همانند ایران خواهان افزایش دو برابری جَمعیت در کشورش می باشد! لطفن به هوش باشید و فَریب نیرنگ بازان عمامه به سر را نخورید.

  • Baran Bahari

    حرف حساب! عالی بود!

  • جاوید دجاو

    ما از بچه داشتن نمیترسیم از بچه ای میترسیم که روزگاری بخواهد مثل خود ما تو سری خور و مفلوک و دیده دار به دستهای جنایتکار و ستمگری دیگر باشد به همین دلیل ترجیح میدهیم راه پدران احمق خود را دنبال نکنیم

  • kaveh ahangar

    مرگ بر ماردوش زمانه

  • شاهین نجفی عشق من

    احمقه معتاده بنگیه الکی خوشه دیگه

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . حکومت ولایت فقیه برای هرچه بیشتر دزدیدن و غارت مردم ایران , و خراب کردن کشور ایران , می کوشد تا از طریق و راههای مختلف زیر به این هدفش برسد.
    ۱- تشویق مردم ایران به هرچه بیشتر بچه دارشدن , زیرا با زیاد شدن مردم ایران , از تعداد افراد متوسط الحال کمتر شده و به افراد فقیر اضافه می شود و اکثر مردم ایران به فقرا تبدیل می شوند و حکومت ولایت فقیه و خامنه ای بهتر می توانند سوار افراد فقیر شده و در نتیجه بیشتر می تواند به حکومت خود ادامه داده و در نتیجه بیشتر می تواند دزدی و غارت کند.
    با افزایش جمعیت ایران که ولایت فقیه و خامنه ای در فکر و در دستور کار خود قرار داده است , به دزدهای ایران اضافه می شود. کلاهبرداری و فحشا و اعتیاد از این مقداری که وجود دارد , بیشتر شده و سر به آسمان خواهد کشید. به تعداد افراد چاپلوس و بله قربان گو و خایه مال و بادمجان دور قاب چین ولایت فقیه و خامنه ای و دار و دسته اش اضافه می شود . به تعداد بسیجی های دهن دریده و اوباش و لات ها و نیروهای سرکوبگر سپاهی و نظامی و جاسوسهای ولایت فقیه و خامنه ای اضافه تر می شود. کودکان کار و کودکان خیابانی و کودکان طلاق و کارتن خوابی سر سام آور خواهد شد. طلاق بیشتر شده و به تعداد گداها اضافه تر می شود.سکته ها و دق مرگ شدنها و تجاوز به مردم و زندانی کردن مردم ایران به دست ولایت فقیه و خامنه ای و سایر دار و دسته های آخوندیش , بیشتر و بیشتر خواهد شد. ظلم و ستم به اقوام ایرانی و دینی و ظلم و ستم به اقلیتهای دینی مثل زرتشتی ها و بهائی ها و مسیحی ها و یهودی ها و ارمنی ها بیشتر و بیشتر می شود. اعدام های جوانان و مردم ایران به وسیله ولایت فقیه و خامنه ای بیشتر خواهد شد . سرعت اینترنت و فیلترینگ به و ردیابی افراد استفاد کننده از اینترنت و ردیابی افراد به وسیله موبایل بیشتر خواهد شد . محیط زیست خراب شده به وسیله ولایت فقیه و خامنه ای , از این مقداری که هست باز هم بیشتر و بیشتر خراب می شود. وووووو. این راکه می گویند که یک نظر خامنه ای به جمعیت ۱۳۰ میلیونی سنی پاکستان است و می خواهد که تعداد شیعه های ایران بیشتر شود , به نظر بنده کمی مشکوک می آید. زیرا حکومت ولایت فقیه و در رأس آن , خامنه ای , با تمام شیعه های ایران دشمن است و اکثر افرادی که در زندانهای این رژیم هستند , و مورد تجاوز قرار می گیرند , شیعه هستند. حکومت ولایت فقیه و خامنه ای نه سنی ها را دوست دارد و نه شیعه ها را . خامنه ای و ولایت فقیه فقط و فقط در فکر منافع و دزدی های خود می باشد . دولتهای استعمار گر غربی و شرقی ذر رابطه داشتن با این رژیم باید کمی به خودشان بیایند و از فروش دستگاه های ردیاب و غیره به این رژیم خوداری کنند و نشوند شریک دزد و رفیق قافله . زیرا پر و بال دادن به این رژیم , باعث تروریست شدن بیشتر آن حتی بر علیه غربی ها خواهد شد.
    ۲- با بهائی ها ی ایران خصومت و دشمنی می کنند. و دشمن بهائی ها هستند. بهائی ها را به زندان می برند و شکنجه می کنند. اموال آنها را غارت می کنند. مزرعه های کشاورزان بهائی را آتش می زنند. دکان آنها را می بندند . و فرزندان بهائی را از مدرسه و دانشگاه اخراج می کنند و خانواده آنها را آواره می کنند. زیرا با بودن بهائی ها دکان و ناندانی
    ولایت فقیه و خامنه ای و دار و دسته آخوندها بسته خواهد شد و برای همین است که اینگونه رفتارها را با بهائی ها می کنند.
    ۳-سعی می کنند زرتشتی های ایران را از بین ببرند. زیرا زرتشتی ها , مانع از کسب و کار و خرافات آخوندها می شوند. با بودن زرتشتی ها , دکان حقه بازی و خرافات و تله که بگیری آخوندها از مردم از بین می رود . و برای همین است که آخوندها و ولایت فقیه و خامنه ای با آنها دشمن هستند. آتشکده های زرتشتی ها را از بین می برند. جلو نشر کتاب آنها را گرفته و مانع از تبلیغات دینی آنها می شوند. و آنها را به زندان برده و آذار و اذیت می کنند.
    ۴-با ناسیونالیسم و ملی گرائی و پان ایرانیسم ایرانی ها مخالفت می کنند و اعضای آنها را به زندان برده و ذجر می دهند
    . با نارنجک به آرامگاه کوروش حمله کرده و در آن خرابی به وجود می آورند , و انرا به این حال و روز بدی که هست
    , می اندازند. از جهارشنبه سوری ایرانی ها جلو گیری کرده و با نوروز ایرانی ها به مخالفت بر می خیزند و جلو مراسم آنها را می گیرند. آثار تاریخی و ملی ایرانی ها را دزدیده و به خارج از کشور منتقل کرده و آنها را در بازارهای حراج لندن و دیگر شهرهای اروپائی و آمریکائی و ژاپن و روسیه به فروش می رسانند. حتی رحم به خاک ایران هم نکرده و کشتی کشتی آنرا به عربای حاشیه خلیج فارس می فروشند. زیرا بودن ناسیونالیسم و ملی گرائی و پان ایرانیسم ایرانی , دکان بخور و بخور و مفت خواری و دزدی های ولایت فقیه و خامنه ای و سایر آخوندها را تخته و بسته می کند و برای همین است که دستگاه ولایت فقیه و خامنه ای و آخوندها با ملی گرائی ایرانیان مخالف است و سعی می کند آنرا از بین ببرد. این
    چهار موارد بالا از مواردی بودند که دستگاه ولایت فقیه و خامنه ای و سایر آخوندها , از طریق این چار مورد سعی می کنند در حکومت مانده و ملت ایران را تا جائی که می توانند عارت کنند و تا جائی که می توانند کشور ایران را خراب کنند.

  • محمد

    آهای فضول محله تا ما بسیجی ها هستیم هیچ گوهی نمی تونید بخورید خیال
    میکنید اگر حکومت دست شما بی ایمان ها بیفتد چه کار می کنید بدتر این وضع
    میکنید برید کشور های دیگه ببینید که توش دین ایمان نیست وضع بدتر این کشور
    اسلامی هه خودتون خسته نکنید عزیزان این فتنه ۸۸ دیدید نتونستید کاری
    بکنید این بدین معنی هه آقا امام زمان کمک ماست

  • iranbook

    دانلود کتاب لعنت حجاب که fبیشتر سایت های «مخالف رژیم» از پخش آن خودداری می کنند!

    http://uppit.com/0n1iqkroi0z6/LanatHijab.pdf