مسلمانان افراطی سرازیرعراق برآنند تا با نابودی ولی فقیه بار دیگرخلافت بنی امیه را در جهان برپا کنند ۵

پیش گفتار

در دو مقاله گذشته از اشغال عراق از سوی گروههای آدمکش اسلامی داعش و پیکار آنان با شیعیان نوشته شد و یاد آور گردید که بیگمان این پیکار و جنگ میان سنی و شیعه است که از یک سوی عربستان و قطر و از سوی دیگر رژیم شیعه دست نشانده عراق، به سرپرستی و حمایت رژیم ضد انسانی ولایت فقیه آتش افروز معرکه اند. در این مقاله به کنکاش بیشتر موضوع پرداخته و به هم میهنانمان آگاهی می دهیم که رژیم خودکامه و بلند پرواز اسلامی به آسانی فتیله این جنگ را روشن کرده و خود نیز در کناری ایستاده و تماشاگر آن است.

شیعیان از سراسر عراق با تبلیغات گسترده آخنودهای کربلا و نجف رهسپار رویارویی و جنگ با آدم خوران داعش شده اند. جنگی که باید بنام جنگ شیعه و سنی نام برد.

شیعیان از سراسر عراق با تبلیغات گسترده آخوندهای کربلا و نجف رهسپار رویارویی و جنگ با آدم خوران داعش شده اند. جنگی که باید بنام جنگ شیعه و سنی نام برد. به راستی جهان، جهان اسلام است!.

دعوت از مسلمانان افراطی برای رفتن به عراق

از یک هفته پیش تا کنون تبلیغات گسترده ای از راه ویدیوهایی در سراسر جهان برای رفتن مسلمانان و جنگ با شیعیان آغاز گردیده و به دنبال آن دسته دسته جوان های سنی دبش دو آتشه مذهبی در راهند تا با شیعیان جهاد نموده، حکومتی همانند دوران بربریت ۱۴۰۰ سال پیش زیر پرچم خلیفه اسلامی از دریای مدیترانه تا کشورهای مسلمان آسیا و آفریقا برقرار سازند.

بر اساس این تبلیغات، و شستشوی مغزی صدها آخوندهای عربستان در کشورهای جهان، هم اکنون جنگ شیعه و سنی در عراق در جریان است. بی تردید با رجز خوانی و تبلیغات زهر آگین رژیم ضد انسانی حاکم بر کشورمان، دامنه این جنگ و ستیز به زودی به مردم و کشورما نیز تحمیل خواهد شد. اینجاست که آخوند باردیگر در کنار گود می ایستد و بافریب دادن جوانان مانند گذشته آنان را به کشتارگاه فرستاده و به ریش همه بی خردان، ساده دلان، و ناآگاهان خواهد خندید.

اینها بردگان و طرفداران مقتدا صدر آخوندک مزدور و وابسته به ولایت فقیه می باشند عملکرد آنان با بسیجی های آدم کش و سربازان امام زمان رژیم حاکم بر ایران یکی است.

اینها بردگان و طرفداران مقتدا صدر آخوندک مزدور و وابسته به ولایت فقیه می باشند عملکرد آنان با بسیجی های آدم کش و سربازان امام زمان رژیم حاکم بر ایران یکی است.

واکنش رسانه های غربی

با پخش ویدیو های تبلیغاتی برای رفتن جهاد، جنب و جوش و واکنش شدیدی در رسانه های غربی آغاز گردید. زیرا دولت های غرب که برای منافع مادی آنی خود درهای کشورشان را به روی رژیم های تروریست پروری چون عربستان، قطر و ایران باز گذاشتند و بدانان مجال دادند تا در هرگوشه و کنار مسجد و مراکز تبلیغاتی بر پا کنند ویا مانند پرزیدنت حسین اوبابا با بوسیدن دست ملک خالد به این جنایتکاران مشروعیت دادند، هم اکنون رفته رفته در می یابند که این روشهای نادرست و بلکه به جرأت می توان گفت بی خردی آنان، مار در آستین پروردن بوده و پیامد های آن برای مردم و جهان آزاد بیشمار است.

پیامدهای کوچکی از این اشتباهات بزرگ را در برخورد دو هواپیما با برجهای دوقلوی نیویورک، حمله به سفارت آمریکا در کنیا و تانزانیا، بمب گذاری در مرکز یهودیان در آرژانتین، بمب گذاری در مترو لندن، و در راه آهن اسپانیا، و یا شماری از کشورهای دیگر جهان دیدیم و دولت های غرب کم و بیش به این موضوع پی برده اند که زندگی در کنار مسلمانان خرافاتی و افسار گسیخته امکان ناپذیر و دور از هرمدنیت، امنیت، وآرامش خواهد بود. آنان بدین نکته دست یافته اند آنچنان که دین اسلام را به عنوان دین صلح و آشتی تبلیغ می کنند، دروغی بیش نیست و اسلام در حقیقت یک حزب خون آشام و کشتارگر سیاسی است و از هرگونه رحم و عطوفت و انسانیت کاملن به دور است.

این فرتور سربازان داوتلب مبارزه با داعش را نشان می دهد. افراد عادی اجتماع عراق که با زهر پاشی و وسوسه آخوندهای شیعه با کمترین تجربه نظامی رهسپار جبهه جنگ با آدمخوران داعش می باشند. همانگونه که خمینی و آخوندهای دوران او جوانان و افراد ناآگاه و بی تجربه را به کام مرگ کشاندند.

این فرتور سربازان داوطلب مبارزه با داعش را نشان می دهد. افراد عادی اجتماع عراق که با زهر پاشی و وسوسه آخوندهای شیعه با کمترین تجربه نظامی رهسپار جبهه جنگ با آدمخوران داعش می باشند. همانگونه که خمینی و آخوندهای دوران او جوانان و افراد ناآگاه و بی تجربه را به کام مرگ کشاندند.

در عراق چه می گذرد؟

کشور عراق هم اکنون  مانند لاشه گوسفندی که در چنگال چند گرگ و کفتار درنده وحشی افتاده باشد، صحنه چالش و مبارزه گروههای آدم کش گوناگونی است که هدفی جز خود کامی و برتری قدرت برای خود ندارند. در این گروهها از آدمیت، درستی، پاکی، و انسانیت خبری نیست. تنها مردم کوچه و بازار و اهالی عراقند که گرفتار چنین جنایتکارانی شده و راه نجاتی در پیش نمی بینند.

کشورهایی که می باید پس از فتح آنها در قلمرو داعش  قرار گرفته و بنام "دولت اسلامی عراق و شام " همانند دوران معاویه به صورت خلافت  اداره شود.

کشورهایی که می باید پس از فتح آنها در قلمرو داعش  قرار گرفته و بنام “دولت اسلامی عراق و شام ” همانند دوران معاویه به صورت خلافت  اداره شود.

شماری از گروههای متجاوز و جنگ افروز در عراق به شرح زیرند:

۱- گروه داعش

داعش از سنی های افراطی مذهبی هستند که از القاعده، جیره خواران عربستان و قطر، بازماندگان صدام، و صدها مسلمانان افراطی از کشورهای باختری، و افریقا. این گروه در گذشته در سوریه به قتل و کشتار مردم بیگناه زیادی پرداختند که در مقاله های پیش بدان اشاره شده است. هدف این گروه تصرف عراق، سوریه، از بین بردن ولایت فقیه و تصرف ایران، و همچنین دیگر کشورهای اسلامی در آسیا و افریقا و تشکیل حکومت اسلامی عراق و شام بر اساس و مبنای خلفای اموی پس از درگذشت محمد ابن عبدالله می باشد.

۲- شیعیان خردباخته

همانگونه که می دانیم بیشترین مردم عراق شیعه هستند که آنان هم زیر چتر خرافات یک مشت آخوند فرومایه ساکن نجف، کربلا، سامره، و بغداد، و همچنین رژیم جهنمی ضد بشر حاکم بر ایران همواره شستشوی مغزی می شوند. به عنوان نمونه مقتدا صدر آخوندک جاه طلبی است که زیر نفوذ و قدرت آخوندهای رژیم ایران در قم و تهران شستشوی مغزی شده و به کمک پاسداران وطن فروش به اسلحه و سربازان بی خردی در عراق مانند بسیجی های ایران مجهز و آماده هرگونه تخریب، آدم کشی، و جنایات دیگر است تا پا به پای رژیم ولایت فقیه در عراق نیز جمهوری اسلامی برپا کند.

خوانندگان گرامی، این ویدیو نشان می دهد که چگونه گروه آدمخوار دامش  شماری از مردم را پس از محاکمه و وادار به توبه کردن و به راه و روش آنان پیوستن، وحشیانه و در نهایت بی رحمی انسان های اسیر و دربند را یکی پس از دیگری را می کشند. باید گفت به جهان اسلام خوش آمدید.

۳- نوری المالکی

نوری المالکی فردی زبون و بی عرضه و دست نشانده و مزدور کشورهای غربی و ایران است. این فرد نالایق نه تنها نتوانسته و یا نخواسته یک دولت ائتلافی از همه گروههای قبیله ای، قومی، و مذهبی بر روی کار آورد تا هدف همگی حفظ و حراست از عراق و تلاش برای پیشرفت و آبادانی آن باشد، بلکه زیر نفوذ و سمپاشی رژیم ایران، با طرد کردن سنی ها و مذاهب دیگر، و بها دادن به شیعیان متعصب خودکامه موجب تحریک و تشویق گروههای دیگر شده تا تصمیم به نابودی شیعیان عراق و ایران کرده و آرزوی بازگشت به حکام دیکتاتور و جنایتکار خلفای اموی را داشته باشند.

۳- بازماندگان رژیم صدام

صدام با گزینش سنی ها در همه کارهای کلیدی کشور، نه تنها موجب نابودی خود شد بلکه عراق پیشرفته و آرام را بدینسان پرآشوب و پر مصیبت و در برابر خطر تجزیه و سودجویی بیشتر غرب، عربستان، قطر، و ایران قرار داد. هم اکنون نیز بازمانده های صدام با پیوستن به گروه داعش به شیعه کشی و تخریب بیشتر عراق می پرازند.

جوانان مسلمان از کشورهای غربی به دلیل شستشوی مغزی آخوند های مساجد محلشان که عمومن از عربستان تغذیه می شوند و مأموریت دارند با پر کردن ویدیویی جوانان مسلمان را از سراسر جهان برای رفتن به عراق و جهاد با شیعیان تشویق و گمراه می کنند.  بنا به گزارش حزب کارگر انگلیس، از کشور انگلستان دست کم ۱۵۰۰ جوان خردباخته دگم مذهبی تا کنون به عرا ق رفته اند و در خدمت داعش به آدم کشی می پردازند. بازهم باید گفت که به جهان اسلام خوش آمدید.

۴- گروه القاعده

گروه تروریست و آدم کش القاعده آشی است که کشورهای غربی به ویژه آمریکا برای خاورمیانه پختند و نتیجه آن تا کنون کشتار بی شمار و ویرانی افغانستان و پاکستان، سوریه و هم اکنون در قالب گروه داعش در عراق می باشد. به راستی خیانتی که غرب در این باره نمود و با وجود شناخت کامل این جنایتکاران از ابتدا با آنان مبارزه ننمود جای بسی شگفتی و اندوه است. به زودی و در آینده ای نه چندان دور جای پای گروه القاعده و داعش در بسیاری از کشورهای غربی دیده می شود و آش پخته شده به حلقوم خود غربی ها ریخته خواهد شد.

از آنچه گذشت:

اکنون مردم عراق زیر تیغ سربازان اسلام به خاک و خون می غلتند، و خانه هایشان برسرشان خراب شده و یا سرشان بر بالای دار می رود. جنگ و پیکار میان دوگروه آدم کش اسلامی شیعه و سنی است که به ترتیب از سوی عربستان، قطر، و ایران تغذیه می شوند. آخوندهای سنی مذهب مساجد و مراکز اسلامی کشورهای غربی و دهها ویدیوی تبلیغاتی در گوشه و کنار جهان جوانان خردباخته مذهبی را برای جهاد، جنگ با شیعیان و برقراری حکومت اسلامی بر مبنای خلفای بنی امیه راهی عراق نمودند.

این ویدیو کشتار گروهی از مردم به وسیله مسلمان هایی که گویا از چچنیا به سوریه آمده اند کشته می شوند. با آن که این قربانی ها درخواست عفو و بخشش می کنند و به راه و روش قاتلین ایمان می آورند بازهم شفقت و انسانیتی در قاتلین دیده نمی شود تا از کشتار آنان خود داری کنند.

از سوی دیگر مقتدا صدر آخوندک تربیت یافته قم و مزدور ولایت فقیه جوانانی ناآگاه و خام و یا فرصت طلب مانند بسیجی در ایران را به دور خود جمع کرده و رو در روی سنی های گروه داعش ایستاده است. گروه داعش در صدد است که با کشتار آخوندها و شیعیان مخالف خود در عراق و ایران مرز قلمرو خود را مانند معاویه تا آفریقا و آسیا پیش ببرد. نوری المالکی مترسک غرب و وابسته به رژیم ایران که نتوانست و یا نخواست دولتی از همه اقشار ملت در عراق تشکیل دهد، عامل دیگر این ناآرامی ها است. ولی آتش گردان معرکه و عامل اصلی همه این نا آرامی ها را باید از نژاد پرستی صدام، و شیعه گری افراطی خمینی دانست.

نکته پایانی:

پیکار گروههای گوناگون در عراق در نهایت به جنگ شیعه و سنی کشانده شده و خواه و ناخواه رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه را نیز وارد ماجرا می کند. از آنجا که تروریست های رژیم ایران و گروه القاعده تا کنون کشتارهای گوناگونی در کشورهای جهان و زیر پرچم اسلام انجام داده اند، چنانچه وضع به همین روش ادامه یابد می تواند مانند گذشته میان مسلمانان و مسیحیان باردیگر در جهان جنگهای خونین مذهبی تکرار شود. امید واریم که موضوع عراق به نفع مردم آن و دور از دخالت خردباخته های خودکامه مذهبی پایان یابد و کار به درازا بکشد.

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . داعش شیعه وسنی , دست پرورده و ساخته شده استعمار غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس و اسرائیل است , برای تجزیه خاورمیانه , و جلوگیری نمودن از حرکت های آزادیخوانه مردم خاورمیانه , مثل گروه داعش شیعه خامنه ای و نوری مالکی و حزب الله لبنان و دست پروردگان ریز و درشت آنها , مثل سپاه پاسداران و مجمع تشخیص مصلحت نظام و قوه قضائیه و نمایندگان مجلس شورای به اصظلاح اسلامی قلابی آنها. و داعش سنی مثل داعش سنی حکومت عربستان سعودی و قطر و امارات متحده عربی و بحرین و اسد در سوریه و ووو , و دست پروردگان ریز و درشت آنها مثل گروه های داعش و جبه انصر و القاعده و طالبان و بوکوحرام , همراه با جهادانکاح (فاحشه های مذهبی ) و غیره , که در جهت اهداف استعمار غربی , برای تجزیه خاورمیانه و افریقا و جلوگیری نمودن از حرکت های آزادیخوانه مردم آنها , شروع به بحران سازی نموده و از طریق نوچه های شعبان بی مخشان شروع به نبرد با هم پرداخته , و در اینجا با کشت و کشتار مردم خاورمیانه و آفریقا و تجاوز ناموسی به دخترها و زنهای آنها و آوارگی آنها و از بین رفتن هست و نیست آنها و تجزیه شدن کشور آنها به اتمام رسیده و خواهد رسید.

  • علی حسن

    ۵۸
    ۰

    به ما چه که در آنجا چه می گذرد؟/ جناب رهبر و جنابان سرداران،بچشید نتیجه معکوسِ ابله دانستن دیگران و زرنگ دانستنِ خود را

    می گویم: فرزندان ما را به عراق نبرید. سرمایه های ما را در عراق دود نکنید. شما در این سال های هردمبیل بقدر کافی دارایی های اعتباری و انسانی و پولی ما را در هر کجا به تاراج داده اید، بیایید و در این یک جا به گزینه ی عقل مراجعه فرمایید. ورود شما به عراق درست همانی است که برایتان مقدر کرده اند. آن دیگران، شما را در باتلاق عراق زمینگیر خواهند کرد و بعد از مکیدن دار و ندار این مردمِ مُلا زده، جان جمعیت فراوانی از فرزندان ما را در آن دیار تباه خواهند کرد. همه ی گزینه ها برای این رقم خورده که شما با یال و کوپال نظامی تان پای به عراق بگذارید. شما اما داخل نشوید. کار عراق و داعش را از طریق فشار به مجامع جهانی دنبال کنید اما به داخل عراق پای مگذارید. عراقی ها بقدر کافی هم پول دارند و هم جوان و هم اسلحه. خودشان از پس خودشان بر می آیند. به ما چه که در آنجا چه می گذرد؟ گنبد و بارگاه امام حسین را تخریب می کنند؟ شما نگران گنبد و بارگاه امام حسین نباشید. مهم راه امام حسین است که تا قیامت باقی است. همان راهی که شما شخمش زده اید و چند و چون پیکرش را خراشیده اید. راستی مگر کشوری مثل مالزی به هر سو سرک می کشد برای دست یابی به اقتدار مذهبی؟ و دیگر این که: از برج بلند نکبت های نفسانی به زیر آیید و مردمانمان را در یابید. به مردم – فارغ از هر گرایشی که دارند – بها بدهید. این بها دادن به مردم، اگر که در متن درستی و راستی صورت پذیرد، شما را اگر چه بر کنار، رو سفید خواهد کرد و ایران را از هزار توی حادثه ها خواهد رهانید. آه چه می گویم من؟ بلندای این سخن را به دست باد سپرده ام گویا. با این همه اما، این با شما گفتم تا مبادا فردا ضجه بر آورید: چرا با ما نگفتید؟

  • امیرحسین

    😐 من نمیگم خیلی ایران کارش درسته ولی این جانیا در حدی نیستن که شما با ما مقایسش میکنی !؟ ( میدونم تند رو زیاد هست تو ایران هم، ولی دقت کن اونها گروه تروریستین و ما یه حکومت قانونی … شعورت برسه عزیز من ! )

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . داعش دام استعمار غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس و اسرائیل است برای تجزیه عراق و بعد ایران و بعد بقیه خاورمیانه در راستای تز خاورمیانه بزرگ استعمار غرب. آمریکا میخواهد ایران را گول زده و وارد عراق و ماجرای داعش کند , تاجنگ شیعه و سنی بزرگی راه بیندازد و هرچه زودتر , اول عراق را تجزیه کند و بعد این جنگ را وارد ایران کرده وبین اقوام ایرانی جنگ راه انداخته و ایران را هم تجزیه کند. این آیت الله مکارم شیرازی , این مرد مکار , باید آن دهن گشاد و دریده اش را ببندد و فتوای من درآوری و پزدهنده و غیر عقلی جنگ شیعه و سنی را ندهد. آقای مکارم شیرازی شما با این فتوایتان میخواهید ایران را تجزیه و به ویرانه تبدیل کنید؟!. اگر ایران وارد عراق , برای مسائل داعش شود , بر اثر شدت جنگ شیعه با سنی در عراق , عراق تجزیه شده و دولت آمریکا و عراقی ها , تجزیه عراق را به پای ایران می گذارند نه به پای آمریکا , و بعد عراقی ها هم برای تلافی و به تحریک آمریکا که مثلاً کشورشان از طرف ایران و با ورود ایران به عراق , تجزیه شده است , تحریک شده و جنگی را به وجود آورده و آنرا به داخل ایران می کشانند. و ایران را هم استعمار غرب به وسیله عراقی ها و داعش و با پشتیبانی از طرف خودش , ایران را هم تجزیه خواهند کرد. خامنه ای و دار و دسته سپاه و مجمعح تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان قلابی و لاریجانی ها و رفسنجانی باید بخود بیایند و دست از خودخواهی و غرور کاذب خود کشیده و ایران و مردم ایران را قربانی خودخواهی های خود نکنند , که اگر ایران تجزیه شود , ایرانی ها آرام نگرفته و گور دسته جمعی آخوندهای ایران کنده خواهد شد و دیگر دین اسلامی در ایران باقی نخواهد ماند. دریای خزر را دادید به باد به برادرتان پوتین شوروی . سه جزیره ایرانی در آبهای خلیج فارس هم که آنطور که بویش می آید مثل اینکه دارید بر سر دادن آن به امارات وارد گفتگو می شوید. این هم از این .
    حالا ما ایرانی ها , تحمل این همه شداید و بدبختی ها را که در طی این سی و سه سال حکومتتان و دار و دسته اتان بر سر ما ایرانی ها آورده اید تحمل کرده ایم. ولی دیگر تجزیه ایران را تحمل نخواهیم کرد. کوروش بزرگ و یعغوب لیث صفار و نادرشاه افشار بر سرزمینها و وسعت ایران می افزودند , ولی هنر شما آخوندها و سلاطین قاجار و محمد رضاشاه پهلوی , بذل و بخشش خاک ایران به بیگانگان بوده اید. کدام کشوری را سراغ دارید که خاک خودش را به بیگانگان بذل و بخشش کند؟! مگر شما آدم نیستید و حالیتان نیست ؟! آیا مخ خر در کله شما کرده اند؟!
    مگر شما آخوندها در ایران زندگی نمی کنید؟! مگر ایران هم وطن شما آخوندها نیست؟! مگر شما با کشور ایران و با مردم ایران بیگانه اید؟! شما آخوندها دارید در این آب و خاک زندگی می کنید و از نعمات آن ا ستفاده می کنید. آیا شما آخوندها باید به مادر حقیقیتان که ایران است , خیانت کنید؟! آیا باید آثار تاریخی کشورتان ایران را تاراج کنید و در آنسوی مرزها به بیگانگان به فروشید؟! . این آثار باید در موزهای ایران برای ارز آوری قرار به گیرند. آیا باید آثار تاریخی کشورتان ایران را خراب کنید و یا بگذارید تا خراب شوند ؟! این است وطن دوستی؟! حفظ وطن و یکپارچگی آن از دین و مذهب هم بالاتر است. اگر ایران نباشد , دینی هم وجود نخواهد داشت و بیگانگان به شما آخوندها اجازه نخواهند داد تا مراسم دینی خود را بطور درست انجام دهید. آنها شما را برده خودشان خواهند کرد و حتی خدای نکرده ممکن است آنها دست تجاوز به ناموس شما نیز دراز کنند.اگر ایران تجزیه شود میخواهیم سر به تن هیچ دین و آئینی نیاید. اگر در این قضیه عراق حتی اگر داعش شما را تحریک به جنگ کرد , گوش به تحریکهای آنها ندهید و بنا به دلایل گفته شده بالا , وارد قضیه داعش عراق نشوید و وارد عراق نشوید.اگر ناراحت از این هستید که ممکن است , داعش عراق مناره ها و گنبد ائمه دین را خراب کنند , بگذارید خراب کنند. الحمدالله بعداً از جیب و گرده این مردم بدبخت و فلک زده و ناتوان ایران دومرتبه آن را برای عراقی ها درست و علم خواهید کرد. شما فقط وارد عراق نشوید. رفتن به خاک عراق و سوریه و افغانستان به ما مربوط نیست و شما نباید وارد آنها شوید . زیرا رفتن به خاک آنها باعث می شود که آنها به خاک ما وارد و یورش برده و خاک ما ایران را تجزیه و به ویرانه ای تبدیل کنند. دشمنی و دشمن تراشی برای ایران و مردم ایران نکنید. اگر شما آخوندها ناراحت از این هستید که با بحران درست نکردن ممکن است از حکومت بیفتید , بگذار بیفتید , ولی در عوض دعای مردم ایران بدرقه شما خواهد شد و شما را عزیزتر خواهند کرد و شما را دوست خواهند داشت. و در ثانی حکومت به کی مانده که به شما بماند. همه فردا میمیریم و چیزی که پشت سرما می ماند , دعای خیری است که بدرقه اعمال نیک ما خواهد شد. آقای خامنه ای آیا شما در خواب هستید؟! . آقای خامنه ای آیا لذت و نشئه قدرت و حکومت شما را هیپنوتیزم کرده است , و بنا بر این هیچ کسی یا چیزی را نمی بینید و هیچ صدائی را نمی شنوید و هیچ حس و یا احساسی نمی کنید؟!. آیا صدای مرا می شنوید که دارم چه می گویم؟! . آیا حرفهای من مانند باد در هاون کوفتن است ؟!

  • علی حسن

    یلاری کلینتون می گوید القاعده و گروههای اسلامیست را امریکا بوجود آورد و حمایت کرد!

    صحبتهایی که هیلاری کلینتون در این ویدئو میکند بخشی از واقعیت تلخ و دردناکیست که اینها برای مقابله با انسانیت و جنبش آزادیخواهی، در چند دهه گذشته این هیولا را از کنج قبرستانها و حجرها و از مساجد در آوردند تقویت مالی و نظامی کردند بهشان هویت سیاسی و اجتماعی دادند و به جان مردم جهان و مشخصا خاورمیانه انداخته اند. میلیونها زن و کودک و کلا مردم منطقه مستقیما تحت جنایات ریز و درشت اسلامیون زندگیشان به نابودی رفته است. به حق کارگر به حقوق زنان و کودکان به تمامی دستاوردهای بشریت مدرن حمله ور شدند تا بتوانند جامعه را از قرن بیستم و بیست و یکم به قرون وسطی و قبل از آن ببرند. اینها همه(هم اسلامیون و هم سران دولتها) در دید مردم ایران، مردم خاورمیانه و مردم جهان جنایتکارند و باید بخاطر جنایتهایی که که مستقیم یا غیر مستقیم تصمیم گیری کرده اند و دستور آنرا صادر کرده اند محاکمه شوند. ارمغان اینها برای مردم منطقه جنگ، خون کشتار، ترور و زن ستیزی و کودک آزاری بوده است. جواب همه اینها جنبش آزادیخواهی و سکولار و مدرن مردم است که فارغ از نژاد، مذهب، جنسیت، جامعه ای با حکومت و قوانین و فرهنگ انسانی مدنظرش هست و به افراد جامعه فارغ از هویتهایشان بعنوان یک شهروند مینگرد و عدالت و رفاه همگانی سردر قانونش است. این جنبش توانایی جمع کردن بساط جنبش سیاه اسلامی و قطع کردن دست تروریسم دولتی را دارد.