داعش اثبات کرد که اسلام، دین صلح و دوستی نیست! ۲۱

– مغلطه «اسلام واقعی» چیست؟

به هنگام بحث و گفتگو با یک مسلمان به نقطه ای خواهید رسید که فرد دیندار برای محافظت از باورهایش به مغلطه «اسکاتلندی واقعی» چنگ می اندازد! او شما را متهم خواهد نمود که اسلام واقعی را نمی شناسید، او خواهد گفت که جنایات آخوندهای شیعه و سنی ها و وهابیون ارتباطی با اسلام ندارد و آن ها نام اسلام را خراب کرده اند! آنجاست که شما وظیفه دارید به کمک متن زیر، پاسخی محکم، محترمانه و منطقی بدیشان بدهید:

به گواه تاریخ، اسلام تَنها در سیزده سالِ نخست پیدایش اَش، دینِ صلح و آرامش بوده و به مَحض گسترش پیروانش و قدرت گرفتن محمد، بیابان گردانِ حجاز که دیگر سپاهیانِ اسلام را تَشکیل می دادند، به کشتار، غارت و نابود کردن تمامی دیگر قبایل و مردمانِ دگراندیش مشغول شدند.

مسلمانان واقعی که به اسم مستعار داعش فعالیت می کنند و یک نماز و روزه عقب افتاده ندارند، اسیران بی دفاع خود را یک به یک لب آب آورده و گلوله در مغزشان خالی می کنند! باز بگویید اسلام دین صلح و دوستی نیست! بی چشم و رویی تا به کی؟!

مسلمانان واقعی که به اسم مستعار داعش فعالیت می کنند و یک نماز و روزه عقب افتاده ندارند، اسیران بی دفاع خود را یک به یک لب آب آورده و گلوله در مغزشان خالی می کنند! باز بگویید اسلام دین صلح و دوستی نیست! بی چشم و رویی تا به کی؟!

محمد یارانش را متقاعد ساخته بود که چنانچه یک دگراندیش حاضر به پذیرفتن اسلام نیست و جزیه (باج) هَم پرداخت نمی کند، خونش مباح گردیده و بایستی که آن کافرِ بی ایمان، به شمشیرِ برانِ مسلمانان، از پای دَر آورده شود.کشتار یهودیانِ بی دفاعِ بنی قریظه که حتی مسلح هم نبودند، تَنها گوشه ای از کتابِ تاریخِ خونبار و پُر از جنایتِ اسلام است.

اسلامِ واقعی و غیر واقعی وجود نَدارد؛ هَر چه هست قَهر است و خشونت و عقب ماندگی و نادانی و نَقض آشکار اعلامیه جهانی حقوق بَشر! از ابتدایِ شکل گیری این مَسلکِ دیوان تا بدین روز نیز همینگونه بوده و چنانچه افساری پولادین، بَر گُرده یابویِ رَم کرده اسلام زده نشده و این اژدهایِ هفت سَر را دَر جایش میخکوب نکند، این مَذهب جنایت بار، به تهدید جوامع انسانی گیتی، همچنان ادامه خواهد داد.

سربازان اسلام که دست شان تا به آرنج به خون بیگناهان آلوده است، بر زمین نشسته و از سوی روحانی تیم شان، درس های اسلامی می گیرند! قبول الله باشد این همه ترور و خون و وحشت انشاالله!

سربازان اسلام که دست شان تا به آرنج به خون بیگناهان آلوده است، بر زمین نشسته و از سوی روحانی تیم شان، درس های اسلامی می گیرند! قبول الله باشد این همه ترور و خون و وحشت انشاالله!

اگر کَسی ادعا می کند که “اسلام واقعی” چیزی فراتر از آن است که تاریخ نشان مان داده و خودمان نیز شاهدِ عینی جنایاتش می باشیم، باید به چند پُرسش زیر به صورت منطقی و مستدل پاسخ دَهد:

۱- تفاوتِ اسلامِ واقعی با اسلام غیر واقعی در چیست؟

۲- دقیقن در چه نقطه زمانی، در طول تاریخ، یک حکومت که قوانین اسلام واقعی را مو به مو اجرا کند، شکل گرفته است؟

۳- اگر همانطور که می گویید اسلام دین رحمت و مهربانی است و اسلام واقعی نیز زیباترینِ مذاهب است، چگونه حکومتی که بر پایه اسلام واقعی (اگر ادعا کند که چنین حکومتی در تاریخ وجود دارد)، پایه ریزی شده و یکایک مردمان را شادمان و خوشبخت می کرده، نابود شده و از میان رفته است؟

۴- اگر تا کنون اسلام واقعی در سراسر تاریخ دیده نشده، شما چگونه ادعا می کنید که می دانید اسلامِ واقعی چیست؟ آیا پیامبرید و به شما وحی می شود؟!

۵- آیا شما سواد و دانش تان در بابِ اسلام و تاریخ آن، از مجتهدان و آیت الله هایِ بزرگی چون خمینی، خامنه ای، خلخالی، لاریجانی، خاتمی و… بیشتر است؟ اگر نه، چگونه شما توانسته اید اسلام و فلسفه خونین اش را بهتر از آن ستمگران و تروریست های شناخته شده جهانی، بشناسید؟

داعش که یک گروه مسلمان واقعی است، طبق دستور اسلام که بت پرستی را حرام اعلام نموده، مساجد و زیارتگاه های شیعیان را که در آن ها بت پرستی رواج داده می شود، نابود می کند!

داعش که یک گروه مسلمان واقعی است، طبق دستور اسلام که بت پرستی را حرام اعلام نموده، مساجد و زیارتگاه های شیعیان را که در آن ها بت پرستی رواج داده می شود، نابود می کند!

آیات جنایی قرآن به همراه برگردان فارسی شان:

* سوره التوبه آیه ۲۸ صفحه ۱۹۲:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَـذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَیْلَةً فَسَوْفَ یُغْنِیکُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ حَکِیمٌ.

برگردان فارسی: ای کسانی که ایمان آورده اید، مشرکان نجسند و از سال بعد، نباید به مسجد الحرام نزدیک شوند، و اگر از بی نوایی می ترسید، خدا اگر بخواهد به فضل خوش بی نیازتان خواهد کرد. زیرا خدا دانا و حکیم است.

* سوره التوبه آیه ۲۹ صفحه ۱۹۲:

قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَةَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ.

برگردان فارسی: کسانی را از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمی کنند و دین حق را نمی پذیرند بکشید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند.

تک تیرانداز داعش، یک مرد عراقی را از پشت سر هدف گرفته است! این شیوه جنگیدن ناجوانمردانه از صدر اسلام، سنت و تاکتیک اعراب مسلمان بوده است!

تک تیرانداز داعش، یک مرد عراقی را از پشت سر هدف گرفته است! این شیوه جنگیدن ناجوانمردانه از صدر اسلام، سنت و تاکتیک اعراب مسلمان بوده است!

* سوره النساء (زنان) آیه ۸۹ صفحه ۹۳:

وَدُّواْ لَوْ تَکْفُرُونَ کَمَا کَفَرُواْ فَتَکُونُونَ سَوَاء فَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ أَوْلِیَاء حَتَّىَ یُهَاجِرُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ وَجَدتَّمُوهُمْ وَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ وَلِیًّا وَلاَ نَصِیرًا.

بزگردان فارسی: دوست دارند همچنان که خود به راه کفر می روند، شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند، در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.

* سوره الانفال (غنایم جنگی) آیه ۱۲ صفحه ۱۷۹:

إِذْ یُوحِی رَبُّکَ إِلَى الْمَلآئِکَةِ أَنِّی مَعَکُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِینَ آمَنُواْ سَأُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ کُلَّ بَنَانٍ.

برگردان فارسی: و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.

داعش اسیران خود را به روش اسلامی اعدام دسته جمعی می کند! داعش بزرگ در سال ۱۳۶۷ در ایران نیز زندانیان عقیدتی - سیاسی را همینگونه به خاک و خون کشاند!

داعش اسیران خود را به روش اسلامی اعدام دسته جمعی می کند! داعش بزرگ در سال ۱۳۶۷ در ایران نیز زندانیان عقیدتی – سیاسی را همینگونه به خاک و خون کشاند!

* سوره توبه آیه ۵ صفحه ۱۸۸:

فَإِذَا انسَلَخَ الأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِکِینَ حَیْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ کُلَّ مَرْصَدٍ فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّکَاةَ فَخَلُّواْ سَبِیلَهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

برگردان فارسی: پس چون ماههای حرام به سر آمد آنگاه مشرکان را هر جا یافتید به قتل رسانید. و آنها را دستگیر و محاصره کنید و هر سو در کمین آنها باشید. چنانچه توبه کردند و نماز به پای داشتند و زکات دادند پس از آنها دست بدارید، که
خدا آمرزنده و مهربان است.

* سوره توبه آیه ۱۲ صفحه ۱۸۹:

وَإِن نَّکَثُواْ أَیْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنتَهُونَ.

برگردان فارسی: اگر پس از بستن پیمان، سوگند خود شکستند و در دین شما طعن زدند، با پیشوایان کفر قتال کنید (کشتار کنید) که ایشان را رسم سوگند نگه داشتن نیست، باشد که از کردار خود باز ایستند.

* سوره بقره آیه ۱۹۱ صفحه ۳۱:

وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى یُقَاتِلُوکُمْ فِیهِ فَإِن قَاتَلُوکُمْ فَاقْتُلُوهُمْ کَذَلِکَ جَزَاء الْکَافِرِینَ.

برگردان فارسی: هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است. و در
مسجد الحرام با آنها مجنگید مگر آنکه با شما بجنگند و چون با شما جنگیدند، بکشیدشان که این است پاداش کافران.

* سوره توبه آیه ۱۲۳:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلِیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ.

برگردان فارسی: ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است!

* سوره محمد آیه ۴:

فَإِذا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِکَ وَلَوْ یَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَکِن لِّیَبْلُوَ بَعْضَکُم بِبَعْضٍ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَن یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.

برگردان فارسی: چون با کافران روبرو شدید، گردنشان را بزنید و چون آنها را سخت فرو فکندید، اسیرشان کنید و سخت ببندید. آنگاه یا به منت آزاد کنید یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پایان آید. و این است حکم خدا. و اگر خدا میخواست از آنان انتقام میگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل
نمیکند.

در این ویدیو، ابتدا سربازگیری گروه اسلامی داعش و سپاس کشتار وحشیانه اسیران به دست ایشان را مشاهده می کنید. تماشای این ویدیو به کسانی که دارای ناراحتی های قلبی هستند، توصیه نمی شود. کشتار این اسیران درمانده آدمی را یاد کشتار بنی قریظه به دستان پر مهر! پیامبر اسلام می اندازد!

* سوره انفال آیه ۳۹ صفحه ۱۸۲:

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ.

برگردان فارسی: با آنان نبرد کنید تا دیگر فتنه ای نباشد (قتل عام شان کنید) و دین همه دین خدا گردد پس اگر باز ایستادند، خدا کردارشان را می بیند.

* سوره احزاب آیه ۶۱ صفحه ۴۲۷:

مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا.

اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردند و به سختی کشته شوند.

* سوره مائده آیه ۳۳:

إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ.

برگردان فارسی: سزاى کسانى که با [دوستداران] خدا و پیامبر او مى‏جنگند و در زمین به فساد مى‏ کوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت‏ یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند، این رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.

* سوره مائده آیه ۳۸:

وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَیْدِیَهُمَا جَزَاء بِمَا کَسَبَا نَکَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.

برگردان فارسی: و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه کرده‏ اند، دستشان را به عنوان کیفرى از جانب خدا ببرید و خداوند توانا و حکیم است.

پ.ن: آیات و برگردان های فارسی آنان از تارنمای زندیق وام گرفته شده و پس از اندکی ویرایش به دست نگارنده، در این نگاشته گنجانده شدند.

– داعش و اسلام:

پس از خواندن آیات و سوره های جنایی اسلام و بررسی کشتار های گروه اسلام گرای داعش بدین نتیجه می رسیم که داعش مشغول اجرای کلمه به کلمه دستوراتی است که الله مدینه در قرآن، به پیروانش داده است! داعش کوچک در عراق می کشد، شکنجه می دهد، دست و پا و گردن قطع نموده و اعدام می کند و حتی جزیه می گیرید و این ها  تمامن دستورات روشن الله به بندگانش می باشد.

داعش سمبل رحمانیت و انسان دوستی اسلامی است! کسانی که ادعا می کنند گروه اسلام گرای داعش مسلمان نیستند و جنایات شان به اسلام ربطی ندارد، بدون کمترین تردیدی هیچونه سواد دینی نداشته و از اسلام عزیز! چیزی نمی دانند! داعش تمامی جنایات خود را با پیروی از دستورات روشن الله مدینه در قرآن انجام می دهد و یک تروریست عضو داعش، نمونه بارز یک مسلمان واقعی است!

داعش کوچک در عراق و سوریه و داعش بزرگ در ایران، مردمان بینوا را به اسارت خود در آورده و خون شان را در شیشه کرده اند! ایشان در حال شستشوی مغزی کودکان، نوجوانان و جوانان می باشند تا بتوانند اعمال خونبار تروریستی خود را در دامنه گسترده تری انجام داده و قربانیان بیشتری بگیرند! چشم اسنفدیار داعش کوچک و بزرگ، آگاهی و روشنگری است! برای مبارزه با این مسلمانان راستین که جز کشتار و شکنجه و ترور و سکس! چیزی نمی دانند، این مقاله و سایر مقالات نقد اسلام را بازپخش کنید.

این ویدیو که بسیار دردناک و غم انگیز است، رفتار وحشیانه و جنایت های  داعش را در عراق به خوبی نشان می دهد. دیدن آن  برای شناخت هرچه بیشتر این گروه آدمخوار ضروری است.
  • mary

    fuck to this salam nab mohamamdi

  • سسشسشسشس

    لعنت بر دین و آیین نادرستی. لعنت بر بی مردمی . لعنت به دین و آیین تان

  • ارش

    اسرائیل هم ثابت کرد که همه ادعاهای دنیای مدرن برای صلح و دوستی دروغی بیش نیست….

    • Baran Bahari

      اسرائیل فقط ثابت کرد که خدای یهود و ادعای احمقانه سرزمین موعود هم حماقتی مانند اسلام است.

  • saeed

    اعمال داعش هیچ ربطی به آیین پاک اسلام ندارد آنها دست پرورده اسرائیل هستند . و مطابق صهیونیست ها عمل میکنند

    • K1

      الان شما با کدام منطق این حرف رو از دهان جاری ساختی خدا هم نمیداند

      • Siavash

        در قرآن لعیم بیش ار ۱۰۹ آیه وجود دارد که در همه آنها مسلمانان را به قتل و غارت، برده داری، دزدی وراه زنی (همانگون که محمد میکرد) تشویق میکند.امروز داعشیان آدم خوا و حکومت اسلامی در ایران موبه مو آن آیه هارا اجرا میکنند و مردم را از زندگی و مفید بودن برای جامعه باز میدارند. اسلام همین است. برای اینکه بدانی اسلام این است یک جلد از این کتاب ذاله پیدا کن وبخوان. می توانی از انترنت هم دانلود کنی که خرجی هم ندارد

    • نظاره‌‌گر

      خفه شو، بس کنید، انقدر سنگِ این اسلامِ کوفتیو به سینه نزنید، جلو
      چشمتون این همه اتفاق داره به اسم اسلام میافته، از اولش جنگ بوده تا الان،
      چه خوبی‌ داشته اسلام توئین ۱۴۰۰ ساله گذشته؟! مورد شور اسلام و ببرن،
      آیاتش جلو چشت.

    • کسری

      داعش مو به مو طبق قرآن عمل میکند و ربطی به اسرائیل ندارد در ضمن اسرائیل هم طبق تورات عمل میکند و مردم بی گناه را میکشد هرچی بدبختی است از دین اسلام و یهود در منطقه است

      • جواد

        اقای کسرا داعش هم دست پرورده ای کسانی همچو شماست اما اسلام در ذات خود عیبی ندارد هر عیبی که است در مسلمانی مسلمانهاست اسلام دین صلح برابری و مساوات جناب کسرا روزی مرگت فرا میرسد و نزد پروردگار جواب دادنی استی

    • Siavash

      در قرآن لعیم بیش ار ۱۰۹ آیه وجود دارد که در همه آنها مسلمانان را به قتل و غارت، برده داری، دزدی وراه زنی (همانگون که محمد میکرد) تشویق میکند.امروز داعشیان آدم خوا و حکومت اسلامی در ایران موبه مو آن آیه هارا اجرا میکنند و مردم را از زندگی و مفید بودن برای جامعه باز میدارند. اسلام همین است. برای اینکه بدانی اسلام این است یک جلد از این کتاب ذاله پیدا کن وبخوان. می توانی از انترنت هم دانلود کنی که خرجی هم ندارد.
      اگر دینی به افراد خود آموزش یختن خون انسان دیگری را بده آنرا پاک نه انگار که کثیفترین میباشد. همین است اسلام کثیف.

  • mozhde

    برای پی بردن به وحشی گری ادیان تنها کافی است کتاب هایی را
    که مقدس پنداشته می شوند را یکبار بخوانید.

  • Shahram Narmak

    bar pedaro madaret lanat .kasi ke in aamale heyvani ro tojih mikoni .

    • بابک

      لااقل حداقل ادب رو به عنوان یک انسان رعایت کنید لطفا !
      بعید میدونم که هیچ انسان آزاده و هیچ مسلمان واقعی این وحشی گری های داعش رو تایید بکنه .
      فقط چند نکته در جواب دوستانی که این اعمال و افکار وحشیانه رو به اسلام نسبت میدن و داعش رو نماد اسلام واقعی میدونن:
      ۱٫ای کاش دوستانی که زحمت کشیدن و وقت گذاشتن و ۴ یا ۵ آیه اونهم بریده شده و بدون توجه به آیات قبل و بعد اونها و بدون توجه به شان نزول اونها در مورد کشتن و گردن زدن پیدا کردن ( که انشالله از روی غرض ورزی نبوده ) به صدها آیه ای که در مورد محبت ، احترام ، صلح و آرامش ، دوستی و رحمت و پاداش و ثواب و ….. نازل شده هم توجه میکردن ، یک خواهشی از این دوستان دارم ، لطفا بگین که به کی و به چی اعتقاد دارید،منظورم دین و مذهب نیست ، هر چیزی : گاندی ، بودا ، انیشتین ، نیچه ، روسو ،فروید ، اومانیسم ، فمنیسم ، انسانیت ، اخلاق و…. و هر چیز دیگه ای ، البته اگر به چیزی اعتقاد دارید، فقط بگید و یا یک منبع از اون رو معرفی کنید ، اون وقت بهتون نشون میدم که چطور با پس و پیش کردن جملات و بریدن اونها و انتخاب مغرضانه میتونم عقیدتون رو زیر سوال ببرم و تمسخر کنم ، به راحتی آب خوردن،پس در برخورد با عقاید دیگران انصاف رو رعایت کنیم و اون عقیده رو با همه جوانبش ببینیم نه اون چیزی که دلمون میخواد.
      ۲٫ به این نکته فکر کردید که اگه داعش اسلام واقعی رو ترویج میکنه به چه دلیل از طرف غرب حمایت میشه .
      ۳٫ به این نکته فکر کردین که گسترش داعش و ادامه اعمال غیر انسانیش به نفع اسلامه یا به نفع مخالفان اسلام و کدوم گروه بیشتر داعش رو دوست دارن ! و دلشون میخواد بیشتر ادامه حیات بده . خب اونا که از ادامه فعالیت داعش خوشحالن چرا اینقدر از جنایاتش ابراز نگرانی میکنن، گرفتین نکته رو!!
      ۴٫اگر داعش اسلام واقعیه چرا اکثریت مسلمونها اونها رو رد کردن و اونها رو جنایتکار و تروریست خطاب کردن ، یعنی از ۱٫۵ میلیارد مسلمون فقط همین چند هزار نفر مسلمون واقعین.
      ۵٫نکته آخر:توی هر قشری آدم خوب و بد پیدا میشه ،انسان احمق ، طماع ، فریب خورده و… ممکنه تو هر دسته ، قشر یا تفکری وجود داشته باشه و این نهایت بی انصافیه که رفتار این عده رو به همه پیروان و طرفداران اون عقیده یا کارکنان اون شغل تعمیم بدیم ، اگر یک فرد مخالف رژیم خدای نکرده دچار انحراف جنسیه و یا یک کارمند بانک دزده ،آیا ……!!!!
      امیدوارم لااقل تونسته باشم کمی وجدانتون رو قلقلک بدم !

  • Shahram Narmak

    lanat be rohe zende mordatun ba in slame vahshgari

  • Shahram Narmak

    heyvon koja rafti pas .chera zre nemizani .koni .nane jende nemibini ya kori .in vahshi gari ,dar koja va kodom eslamie in dayosan allaho Akbar goyan javonharo chejori mikoshan ..nanatoooooooooooooo gaidammmmmmmmmmmm

  • قالَ الله ای مسلما نان ای کثاف

    قالَ الله

    ای مسلما نان ای کثافتها ، بکشید هم دیگر را

    شاید زمین از وجودتان پاک شود

    وانسانها رستگار شوند

  • علی بیات

    یعنی خیلی کارتون درسته شما یخورده صبر داشته باشین ک میفهمین این داعش دست پرورده کیاست که اینطور نام کامل ترین دین رو بد میکنین همین الان کمک های علنی ترکیه و انگلیس رو دارین تو اخبار خودشون میبیین … نکته دوم این مغلطه ای که تو آیات قران کردین خدا ازتون بگذره بعضی ایات رو بریدین بعضی رو تحریف کردین بعضی رو غلط ترجمه
    قران کتابی از ترکیب رویایات تاریخ قصه های انبیا و پند و اندرز های برای رسیدن به اوج پیشرفت
    مثلا سوره احزاب آیه ۶۱ داره جنگ احزاب رو روایت میکنه شایعه پراکنان تو مدینه. هر کسی میدونه برخی ایات با در نظر گرفتن شرایط محیط و زمان و مکان و اشخاص مورد نظر نازل میشده . چون اون زمان باید ریشه بت پرستی خشک میشده چون بت پرستى مذهب و آئین نیست که بش احترام بگداری بلکه انحطاط و خرافه و انحراف و بیمارىه .. خدا کجای قران به یکتا پرستان چ ار یهود چ مسیحی چ زرتشت چ بودا توهین کرده جز اینکه وعده روز قیامت بسته به اعمالشون رو داده و بارها گفته پاداش بی اندازه برای کسانی که به خدا ایمان اوردند و عمل نیک انجام دادند.

    یا سوره توبه ایه ۲۹ کلمه قتل رو تو قاموس نامه های عرب یا فارس نگاه کنید قتل تنها معنای کشتن نیست، بلکه به معنای جنگ و نبرد است. قرآن کریم تو این آیه نمی‌گه اهل کتاب را به مجرد اعتقادشان بکشید! اگه اینجوریه من میرم آمریکا باس همه مردم رو بکشم ؟؟؟؟ بابا داره قانون مندی رو تثبیت میکنه یک قانون تو ارتباط با شهروندان وضع میکنه اونم تو اون زمان جاهلیت کسایی که تو محدوده اسلام زندگی می‌کنند، اما به قوانین شهروندی پای‌بند نیستند. این‌جا است که خداوند به پیامبرش دستور می‌دهد؛ کسانی که به آنها کتابهای آسمانی داده شده مانند( یهود و نصاری و ..) به خدا و روز واپسین ایمان ندارند( زیرا خدا و معادی که آنها معتقدند خدا و معاد حقیقی نیست) و آنچه که خدا فرستاده (محمد(ص) عیسی و موسی در عهدین) به او احترام نمیگدارند و آنچه او حرام کرده( مانند شراب و گوشت خوک و رشوه و ربا و دزدی را حرامم نمیشمارند) مقاتله و کارزار کنید تا آنها با کمال تسلیم و جزیه (مالیات) بپردازند.
    با دقت در این آیات روشن می شود که دین نه خشونت بلکه رحمت است زیرا با «جنگ در راه خدا» هدف اصلی جنگ های اسلامی روشن می گردد که بخاطر انتقام جوئی، جاه طلبی، ریاست، کشورگشائی،، بدست آوردن غنیمت و اشغال سرزمین و ….. نیست نبرد در صورتی جایز است که به گسترش صلح و عدالت و ریشه کن ساختن ظلم و فساد و انحراف و در یک کلام دفاع مشروع باشد و این عین رحمت است؛

    به بقیه آیه ها کار ندارم سرتونو درد آوردم
    کلاه خودتون رو قاضی کنید لطفا وقتی یه چیزی رو کامل نمیدونید اینقدر راحت بخودتون اجازه ندید ارزش های ۱ و نیم ملیارد ادم رو ببرین زیر سوال . اینو بدونین نصف دانایی بدتر از نادانی است.

    • بابک

      با حرفهای شما موافقم ، مخالفت این دوستان با دین اسلام خیلی جالبه ، پر از کینه و نفرت و توهین و افترا و تهمت و… و جالبتر اینه که همین دوستان طرفدار دنیایی عاری از دین و مذهب و بر پایه دموکراسی و آزادی بیان و عقیده هستند ، اما در نهایت تعجب شاهدیم که چطور وقتی مسئله ای رو مخالف عقایدشون میبینن با زشتترین الفاظ و روشها به اون می تازن و به خودشون این اجازه رو میدن که ۱٫۵ میلیارد مسلمون رو احمق ، فریب خورده و یا متظاهر خطاب کنن ، یا حتی جالبتر از اون ۶ میلیارد طرفداران ادیان الهی رو به همچنین!!!!! آیا این رفتار دوستان نشات گرفته از یک علم و آگاهی بی نظیر و فرا بشری است که به حماقت ۶ میلیارد انسان پی برده اند ویا به دنبال کینه و نفرت و به دور از اصل احترام به عقاید دیگران و متاثر از تلقینات عده ای مغرض ایجاد شده ، خدا میدونه ، خدا هممون رو هدایت کنه ، دوستان من اگر به دین و مذهب اعتقاد ندارید ، لااقل به اخلاقیات و جوانمردی احترام بگذارید .

  • شایان

    لعنت به شما به اسلام چیکار دارید
    آخوند ها دزدن قبول
    لباس امام پوشیدن پول در می یارن درست
    ____________
    چرا به حضرت محمد بی احترامی می کنید
    کافر های بی دین
    جهنم هم برای شما خیلی کمه
    ____________

  • mosalmoon

    کس ننتون عزیزانم