پس از به آتش کشیدن و جزغاله شدن خلبان اردنی، ملک عبدالله جامه رزم بر تن می کند ۱۱

این تصویر معاذالکسیبه خلبان جوان اردنی با کودک خردسالش است پیش از آن که به مأموریت برود و به وسیله آدمخواران داعش پرپر شود،

این تصویر معاذالکسیبه خلبان جوان اردنی با کودک خردسالش است پیش از آن که به مأموریت برود و به وسیله آدمخواران داعش پرپر شود،

سر آغاز:

بیگمان جنایات مستمرداعش ایران (رژیم اسلامی) از سه دهه پیش تا کنون نمونه ای از جنایات ۱۴ سده اسلام در کشورهای در اشغال آنان، و همچنین آدم کشی های این چند سال داعش در سوریه و عراق، تکرار دوران خونبار و وحشتناک حاکمان کلده و آشور و زمان قدرت یابی محمدابن عبدالله و بیابانگردان عربستان در مدینه است. سوزاندن خلبان جوان اردنی و جزغاله کردن او در میان آتش، یادآورقطعه قطعه کردن دست و پا و تن قهرمان ایران زمین بابک.خرم دین به دست جنایت کاران اسلام است.

انور تراونه همسر مصیبت دیده خلبان جوان پس از دیدن سوختن و جزغاله شدن شوهرش در فیس بوک.

انور تراونه همسر مصیبت دیده خلبان جوان پس از دیدن سوختن و جزغاله شدن شوهرش در فیس بوک.

جنایات گسترده داعش در سوریه و عراق

تاریخ سیاه کشورهای خاورمیانه در آینده از ابعاد گسترده جنایات اسلام ناب محمدی داعش حکایت خواهد نمود. از کشتن گروهی و دسته جمعی زنان، دختران، جوانان در سوریه و شهرهای عراق تا تیراندازی از راه دور به کسانی که در خیابان ها در حال رفت و آمد بودند تا یورش به خانه ها، غارت اموال مردم و کشتن افراد، بمباران کردن ساختمان ها و خانه های مردم، و سرانجام کشتن گروگان و کمک رسان های به مردم آواره سوریه و عراق، و نمونه های ناشناخته دیگر، تاکنون در لیست آمار و گزارشی نیامده تا جهانیان بدان آشنایی بیشتری داشته باشند. در حقیقت با یک حدس و گمان می توان گفت که شاید بیش از ۸۰٪ جنایات این پیام آوران اسلام، همچنان در پس پرده مانده است.

نمونه هایی از جنایات داعش

به گزارش العربیه و به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، چند مرد نقاب دار داعشی، مرد ۵۵ ساله ای را به اتهام همجنسگرایی به بالای ساختمان هفت طبقه بردند، چشم‌ها و دست‌های او را بستند و سپس به پایین انداختند.
شاهدان عینی می‌گویند که پس از پرت شدن این مرد که توسط دو عضو داعشی صورت گرفت، اعضای این گروه ناگهان با زنده ماندن او روبرو شدند، در حالیکه حکم داعش علیه این مرد همجنسگرا، مرگ بوده است.

بر اساس این گزارش، برخورد مرد همجنسگرا با سطح زمین، با توجه به بلندی ساختمان ۱۶ متری بسیار شدید بود. داعش سپس او را در برابر شماری از اهالی منطقه سنگسار کرد و به زندگی او پایان داد.

ملک عبدالله پس از دریافت فاجعه پرپر شدن معاذالکسیبه خلبان جوان، با همه توان و قدرت نظامی آماده نبرد با آدمخواران داعش می شود و سوگند یاد می کند تا انتقام خون خلبان اردنی را بگیرد.

ملک عبدالله پس از دریافت فاجعه پرپر شدن معاذالکسیبه خلبان جوان، با همه توان و قدرت نظامی آماده نبرد با آدمخواران داعش می شود و سوگند یاد می کند تا انتقام خون خلبان اردنی را بگیرد.

در این تصویر ملک عبدالله با خلبان هایی که عازم مأموریت خود هستند و پیش از آخرین پرواز  معاذالکسیبه خلبان جوان، با او دست می دهد و آنان را بدرقه می کند.

در این تصویر ملک عبدالله با خلبان هایی که عازم مأموریت خود هستند و پیش از آخرین پرواز  معاذالکسیبه خلبان جوان، با او دست می دهد و آنان را بدرقه می کند.

همین حکم هفته گذشته از سوی گروه داعش در باره یکی از همجنسگرایان در عراق اجرا شد. گروه داعش در نوامبر سال گذشته، دو همجنسگرای سوری را نیز از یک ساختمان بلند پرت کرده بود.

ملک عبدالله شخصاَ به همراه افراد نظامی و دولت خود به دهکده محل زایش  معاذالکسیبه خلبان جوان می رود و در نشستی به پدر او تسلیت و دلداری می دهد. این اقدام سراپا انسانی ما را به یاد خمینی و جانشین ابر جنایتکار او خامنه ای می اندازاد که خود هرکدام موجب سلاخی و قتل  گروههای مختلف ایرانی هستند و نه تنها ابراز تأسفی نمی کنند بلکه از برگزاری هرگونه مراسم خاکسپاری و سوگواری برای آنان جلوگیری می کنند.

ملک عبدالله شخصاَ به همراه افراد نظامی و دولت خود به دهکده محل زایش معاذالکسیبه خلبان جوان می رود و در نشستی به پدر او تسلیت و دلداری می دهد. این اقدام سراپا انسانی ما را به یاد خمینی و جانشین ابر جنایتکار او خامنه ای می اندازاد که خود هرکدام موجب سلاخی و قتل گروههای مختلف ایرانی هستند و نه تنها ابراز تأسفی نمی کنند بلکه از برگزاری هرگونه مراسم خاکسپاری و سوگواری برای آنان جلوگیری می کنند.

اجرای قوانین اسلامی

به آتش کشیدن و جزغاله کردن خلبان جوان اردنی به وسیله سپاه اسلام، بنا به گفته داعش برابر با قانون شریعه و اسلام ناب محمدی به اجراء در آمده است. بنابراین، جای شک و هیچ تردیدی نیست که آنچه را داعش تا کنون انجام داده، با دستورات قرآن و قوانین شریعت اسلامی و روایات جاری اسلام همآهنگی دارد و جای هیچگونه گله و اعتراضی نیست.

این تصویر دستگیر شدن معاذالکسیبه خلبان جوان اردنی به وسیله آدم خوران داعش پس از سقوط هواپیمایش در تاریخ ۲۴  دسامبر ۲۰۱۴ نزدیک کمپ داعش در سوریه را نشان می دهد.

این تصویر دستگیر شدن معاذالکسیبه خلبان جوان اردنی به وسیله آدم خوران داعش پس از سقوط هواپیمایش در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۱۴ نزدیک کمپ داعش در سوریه را نشان می دهد.

این ویدیوی بسیار غم انگیز و تأثر آور نشان می دهد فردی که به الله توهین کرد چگونه آدمخواران داعش سرش را از تن جدا نموده، و مردم بی غیرت و بی شعور از خود شادی و خوشحالی نشان می دهند و برای این جنایت بزرگ ابراز احساسات می کنند.
<<<< برای دانلود می توانید بر این نوشته کلیک راست کرده و ذخیره را انتخاب نمایید>>>>

نکته پایانی:

پس از جنایت بزرگ آتش زدن و جزغاله کردن خلبان اردنی، ملک عبدالله ومردم اردن از خواب غفلت و بی تفاوتی بیدارشده، آماده رزم و کارزار با جنایتکاران داعش شدند. شاید شاه و مردم اردن از شجاعت و سلحشوری کردهای کوبانی و پشتیبانی همه جانبه کردهای کشورهای گوناگون اندکی درس شهامت و به پای خیزی را فراگرفته اند که اینچنین مصمم به انتقام جویی و نابودی داعشند. ولی شوربختانه، کشورهای دیگر مسلمان منطقه و ژاپن که ۲ قربانی داده است، همچنان بی خیال و بی توجه از دور تماشاگر معرکه اند. رژیم اسلامی ایران نیز که خود بخشی و نمونه ای از داعش است و از آن انتظاری نمی توان داشت.

این تصویر پرتاب مرد ۵۵ ساله همجنس گرا از طبقه هفتم ساختمان است. جنایتی که به عنوان اسلام نام محمدی بارها، و بارها، تاکنون تکرار شده است.

این تصویر پرتاب مرد ۵۵ ساله همجنس گرا از طبقه هفتم ساختمان است. جنایتی که به عنوان اسلام نام محمدی بارها، و بارها، تاکنون تکرار شده است.

  • ایرانی

    برات متاسفم غرب زده عوضی ، هر چقدر تو ایران جنایت شده باشه یک درصد این داعشی های عوضی هم نیست خدا لعنت کنه هر چی داعش و داعشیه مرگ بر داعش

    • آرش آریانی

      این وصف مهاجمان عرب در ۱۴۰۰ سال پیش است که توسط حکیم ابوالقاسم فردوسی سروده شده/زمانی که به ایران حمله کردند

      تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

      هــمــانا که آمــد شــما را
      خبـــــر / که مــــا را چه آمد ز اخـــــــتر به ســـر

      از این مار خوار اهرمن
      چهـــرگان / ز دانایی و شــــــــرم بــــی بهرگـــــان

      نه گنج و نه نام و نه تخت و
      نـــژاد / همی داد خواهند گیتـــــــی به بــــاد

      بسی گنج و گوهر
      پراکنده شد/ بسی سر بخاک اندر آگنده شد

      چنین گشت پرگار چرخ بلند/ که
      آید بدین پادشاهی گزند

      از این زاغ ســاران بی آب و
      رنــگ / نه هوش و نه دانش نه نام و نه ننگ

      هم آتـــــش بــمردی به
      آتشـــکده / شــــدی تیره نوروز و جــــــشن سده

      که نوشین روان
      دیده بود این به خواب/ کزین تخت بپراگند رنگ و آب

      چنان دید کز
      تازیان صد هزار/ هیولان مست و گسسته مهار

      گذر یافتندی به اروند رود/ نماندی
      بر این بوم و بر تار و پود

      نه تخت و نه دیهیم بینی نه
      شهر / ز اخــــــتر هـــــمه تــــازیان راست بر

      شود خار هر کـس که بد
      ارجــمند / فرومـــــایـــه را بــخـــت گــــــــردد بلند

      پراگنده گردد
      بدی در جهان/ گزند آشکارا و خوبی نهان

      بهر کشوری در ستمگاره یی/ پدید
      آید و زشت پتیاره یی

      زیان کسان از پـــی سـود خویش
      / بــــجــویــنـــد و دیــن انــدر آرند پیش

      بــریــزند خــون از پــی
      خواســتــه / شــود روزگــار مــهــان کـــــــــــاسته

      ز شیـر شـتر خـوردن و
      سـوسـمار / عــــرب را به جــایی رسیدسـت کار

      که تـــــاج کیــــانــــــی
      کـــنـــد آرزو / تــفــو بــر تــو ای چــرخ گـــردون تفو

      همه بوم ایـران تو ویـــران
      شــمـــر / کــنام پـلــنگان و شــیــران شــمــر

      پـــــر از درد دیـــــــدم
      دل پارســـــا / که اندر جـــهــان دیـــو بــد پادشـــاه

      نــــمانــیــم کـیـن بوم
      ویــران کنند / هــمــی غــارت از شــهـر ایران کنند

      نـــــخوانـنـد بر ما
      کــــسـی آفــرین / چـــو ویـــران بود بوم ایـــران زمـــین

      دریغ است ایران که ویـــران
      شـــود / کـــنــام پــلنــگان و شــیران شـــود

      همه سربه سر تن به کشتن دهیم
      / از آن به که کشور به دشمن دهیم

  • داریوش

    خاک تو سر عوضیشون بهمین راحتی یک انسان رو هرچند عرب گردن زدن !! به شیوه گردن زدن یک لشکر ۵ هزار نفری صدر اسلام که خودشونو تسلیم کردن و همه قتل عام شدند

  • هر کی

    آخه جاکش….تو فک کردی مردم نمی فهمن که تویی که داری این سایت رو مدیریت می کنی جزئی ( هر چند کوچک ) از همون پروژه ی اسلام هراسی داعش و آمریکا و اسرائیلی؟ خفه شو و خجالت بکش. تو یه حروم زاده ای…

    • مرگ بر خامنه ای

      جاکش باباته مادرجنده
      خودت خفه شو و خجالت بکش.حروم زاده باباته چوسلمون
      ریییییییییییییییییییییییدم تو عسلام

  • شیرزاد

    احمق های آدم کش .به ایرانیان میگن داعش .داعش رو یهودیای نجس وامریکاییهای به ظاهر دموکرات و عربهای وهابی و عده ای احمق های بی خاصیت ساختن مرگ بر داعش مرگ بر وهابیت مرگ بر ضد شیعه مرگ بر سیاستهای ضد شیعه آمریکا مرگ بر عربستان مرگ بر اسراییل و هر چی یهودیه وهمه احمقهای دنیا که ذهنیت مردم دنیا رو به ایران خراب میکنن.

  • کریم

    اسلام ناب محمدی نه اسلام امریکایی

    داعش و القاده رو امریکا به وجود اورده این سیاست غربه تا با به وجود اوردن ی دشمن بتونن در منطقه دخالت کنن بهتر خاطارت خانم کیلتون وزیر خارجه سابق امریکا رو که در دون از به وجود اوردن همچین گروهای گفته بخونید
    تا حالا از خودت پرسید چطور ۲۰ هزار ادم از نقاط مختلف دنیا به سوریه و عراق اومدن با چتر نجات یا از طریق هم پیمانان امریکا در منطقه مثل ترکیه و اردن با پول عربستان و امارت

    الانم موقعه اونه که به اسم جنگ با داعش تو منطقه دخالت کنن و از اسلام چهره نادرست نشون بدن
    مرگ بر اسلام امریکایی

    • مرگ بر خامنه ای

      رییییییییییییییییییییییییییییییییییدم تو عسلام
      شاشیدم تو عسلام

      • فلحل

        تو مادر جنده از کدوم گوری اومدی لعنتی دهنتو سرویس میکنن ها

  • خراسانی

    واقعا انسانهاینادانی هستید کسانی که فکر میکنید داعش رو آمریکا به وجود اوورده!! چه سودی برای آمریکا داشت؟؟ اگه داعش نبود تا الانبشار اسد بار ها سرنگون شده بود.
    فشار به ایران راحت تر بود.
    بوی تعفن اسلام آخوندی همه جا رو پر کرده . .لازم نیست بریم در مورد آمریکا و داعش و .. کنکاش کنیم همین ایران روبررسی کنیم کافیه . .
    اسلام فقط محمد و علی و… نیست اسلام یک آیین و مسلمان های خوخخوارند که این آیین را می سازند دستورات هرچه باشد عمل بد است وقتی عمل به انسانیت هست چرا به اسلام عمل کنیم؟؟

  • مسلمان غیر عرب ضد عرب

    در دین ناب محمدی هیچ کس حق نداره به کسی دیگه ای صدمه وارد کنه پیامبر اسلامی که مشت به صورت انسان دیگه ای رو محکوم می کنه چطور اجازه گردن زدن رو میده مگه هرکی عربه مسلمان هم هست نه بالای ۹۰ درصد عربها کافرند و همون اعمال شرک آمیز زمان خودشون رو انجام می دند به نام دین اسلام مگه کارهای امروز داعش و وهابیت و القاعده و طالبان و هر کوفت و زهرماری که میبینیم با بلاههایی که به سر مسلمانهای اوایل اسلام آوردند مثل یاسر و عمار یکی نیست به نظرتون بس نیست چشماتون رو وا کنید اینها همان کفار قبل ار اسلام هستند عرب زبان رو باید گایید .