سگ کشی، طرح مخوف حکومتی برای آموزش شکنجه گران دولتی به قتل و جنایت بیشتر ۳

سر آغاز

مدتهاست که صحنه ها، عکس ها و ویدیوهای بسیار وحشتناک و زننده ای از شکنجه و کشتار حیوانات در ایران به چشم می خورد. رفته رفته گسترش این جنایات با همدستی شهرداری ها و رژیم اسلامی، غیر عادی تر و سوال برانگیز تر به نظر می رسد. این قتل عام بسیار بی رحمانه در ابعاد وسیع و فراگیر در کل کشور در حال انجام گرفتن است. این جنایات نفرت انگیز و ننگین برای همیشه در تاریخ حکومت اسلامی ایران به صورت اسناد “سیاه ترین عصر زیر پاگذاشتن حقوق حیوانات در ایران “، به ثبت خواهد رسید. این مقاله نگاهی گذرا به روانشنانسی جنایت بر علیه حیوانات و دلیل شتاب این کشتارهای دسته جمعی، بوسیله ماموران حکومت اسلامی خواهد بود.

سادیسم و رفتار بیرحمانه با حیوانات

دکتر روانشناس هال هرزوگ در یکی از نگاره های خود به نام “خشونت با حیوانات و سادیسم زندگی روزمره ما” به بررسی دلایل اصلی حیوان آزاری می پردازد. وی در نگاره خویش به مسئله بسیار مهمی چنین اشاره می کند؛ “بسیار سوال برانگیز است که چرا برخی و نه همه مردم به آزار و اذیت حیوانات می پردازند؟” . مطالعات اخیر روانشناسی توانسته است جواب این سوال را روشن کند. این مطالعات به بررسی رابطه بین آزار و اذیت حیوانات و حضور پیکربندی ویژگی های روانی به نام “سه بن مایه ی تاریک شخصیتی” در هر فرد می پردازد.

بستن سگ های بی آزار به ماشین ها و با زجر و شکنجه کشتن این حیوانات کاری است که در مشهد انجام گرفته است

بستن سگ های بی آزار به ماشین ها و با زجر و شکنجه کشتن این حیوانات کاری است که در مشهد انجام گرفته است

سه بن مایه ی تاریک شخصیتی

سه بن مایه ی تاریک شخصیتی، شامل سه ویژگی شخصیتی: خودشیفتگی یا نارسیسیسم، ماکیاولیسم و سادیسم.  ماکیاولیسم روش زمامداری است که سیاست را به کلی از اخلاق جدا می‌داند و اختلالات فکری و روانی یا سایکو پاتولوژی می باشد. اما سادیسم مهمترین ویژگی شخصیتی است که سبب رفتار بی رحمانه با حیوانات و سپس انسان می شود.

اینهم گورستان سگ ها در هزارپیچ گرگان می باشد. آخر کار رژیم جنایت و ایجاد و توسعه گورستان هاست، خواه برای انسان باشد و یا حیوانات. زیرا تنها هدف رژیم کشتن و سپس چال کردن است.

اینهم گورستان سگ ها در هزارپیچ گرگان می باشد. آخر کار رژیم جنایت و ایجاد و توسعه گورستان هاست، خواه برای انسان باشد و یا حیوانات. زیرا تنها هدف رژیم کشتن و سپس چال کردن است.

سادیسم چیست

سادیسم، تمایل به آزار رساندن دیگران، چه به صورت جسمی، روانی و جنسی است. آزار رساندن در شخص مبتلا به سادیسم موجب احساس لذت و آرامش می شود. افراد سادیسمی از تحقیر و تمسخر و آزار روحی یا جسمی و جنسی افراد به خصوص در حضور دیگران بسیار لذت می‌ برند. این افراد گاهی رفتارهای پرخاشگرانه یا جنایتکارانه نیز از خود بروز می ‌دهند.

برانگیختن حس همدردی با حیوانات در کودکان

گیل ملسون پرفسور روانپزشک، استاد مطالعات رشد کودک و خانواده، رابطه بین حیوان آزاری و قاتلین حرفه ای را در نگاره “آیا بیشتر قاتلان جنایات خود را آسیب رساندن به حیوانات خانگی شروع می کنند؟” خود چنین بیان می کند. کودکان خردسال ممکن است ناخواسته و از روی کنجکاوی به آزار حیوانات بپردازند. به طور مثال دم گربه ای را بگیرند و یا موهای بلند سگی را بکشند و یا حیوانات را به سختی بفشارند یا تکانی شدید به آنها بدهند. این دقیقن زمان هایی است که می تواند لحظات آموزشی برای پدر و مادر و یا دیگر بزرگسالان به کودکان درباره همدلی و مهربانی به حیوانات باشد. بزرگسالان برای بوجود آوردن همدلی و رحم و مهربانی در کودکان نسبت به حیوانات باید در این لحظات توجه کودکان را به احساس و نیازهای حیوانات جلب کنند.

اینهم کشتار سگ های بی آزار با گوشت آلوده است.که حکومت اسلامی پاکستان در ایالت سند انجام داده است. آیا جنایتی از این بالاتر دیده می شود؟!.

اینهم کشتار سگ های بی آزار با گوشت آلوده است.که حکومت اسلامی پاکستان در ایالت سند انجام داده است. آیا جنایتی از این بالاتر دیده می شود؟!.

رابطه مستقیم جنایتکاران و قاتلین حرفه ای با حیوان آزاری

اما، هنگامی که یک کودک در هر مقطع سنی پیوسته ظلم و ستم عمدی به حیوانات را تکرار کند، و هر بار به صورتی شینع تر و بدون هیچگونه احساس ندامتی این اعمال ناشایست را از خود نشان دهد، کشتن و قتل و جنایت در او آدینه می شود. بنابراین، این مسئله باید بسیار جدی گرفته شود.

مسله مهم تنها این نیست که حیوانات ایمن نگه داشته شوند. گرچه امنیت حیوانات بسیار مهم است، اما سو ء استفاده و آزار حیوانات در دوران کودکی به دیگر اشکال خشونت و آسیب شناسی روانی در آینده جامعه توسط همان کودک مرتبط خواهد بود. کودکی که به حیوان آزاری می پردازد، نیاز به مداخله فوری بزرگسالان برای جلوگیری و پرهیز وی از این خشونت ها و پیگیری برای درمان روانی دارد.
آزار و اذیت حیوانات اغلب اولین نشانه ازاختلالات روانی جدی در میان نوجوانان و بزرگسالانیست که در آینده ای نزدیک قاتلین حرفه ای خواهند بود!.

حیوان آزاران امروز، قاتلین فردای جامعه

آسیب رساندن به حیوانات اغلب اولین نشانه ظهور آشفتگی عاطفی روانی و جدی است. این آشفتگی عاطفی روانی ممکن است در صورت شدت گرفتن در فرد بیمار، به خشونت شدید از جمله دست زدن به کشتار جمعی مردم نیز بینجامد. به همین دلیل روانشناسان به طور فزاینده ای بر روی مسئله حیوان آزاری در دوران کودکی به عنوان یک علامت هشدار دهنده از آشفتگی روانی فرد، تمرکز می کنند. کودکانی که مشکلات روانی دارند به احتمال زیاد با حیوانات نیز بدرفتاری می کنند.
پرفسور گیل ملسون در ادامه مقاله خود به مسله بسیار مهمی اشاره می کند. وی می نویسد؛ هنگامی که ما حیوانات را از آسیب ها محافظت می کنیم، به حفظ امنیت (روانی و اجتماعی) کودکان و بزرگسالان نیز پرداخته ایم.

این ویدیو صحنه دلخراش سگ کشی رژیم با تزریق آمپول نشان می دهد.به راستی، نه افراد رژیم بویی از انسانیت برده اند، و نه قاتلان و کشندگان این حیوانات بی آزار.

شواهد نقش حکومت اسلامی در جنایات سگ کشی

طریقه فجیع و فراگیر بودن این قتل عام ها در سراسر کشور

اگرچه سگ به عنوان وفادارترین و بهترین دوست انسان در جهان شناخته شده است. اما حکومت اسلامی ایران بنابر آموزه های بدوی دینی، همواره سگ را حیوانی نجس تصور کرده است. بدین طریق بر پایه قوانین خرافی مذهبی، فرهنگ خشونت بر ضد سگ و به طور کلی در مواجه با حیوانات را در جامعه ترویج داده است. اما برخورد حکومت در این چند سال اخیر با مسئله به اصطلاح؛ “کنترل جمعیت سگ ها” به طرز بسیار فاحشی به بدترین درجه از خشونت و بی رحمی تنزل کرده است.

به عنوان نمونه؛ اولین تصاویر وحشتناک و متاثر کننده ای که از کشتارگاه های سگ کشی در فضای مجازی پخش شد به مقاله ؛ “سگ کشی بیرحمانه در تبریز” مربوط بود. این تصاویر باور نکردنی شکنجه و به دار کشیدن سگ ها را به نمایش می گذاشت. هر انسان با کمی احساس عاطفی از این جنایات و نحوه شگفت آور اعدام به روش حکومتی در مورد سگ ها متاسف و افسرده می شد. حتا بسیاری از تارنماهای دولتی ایران چون تابناک، ایسنا، ایرنا، فارس نیوز و …مقاله “سگ کشی بیرحمانه در تبریز” منتشر کرده و خواستار جلوگیری از این فجایع شدند.

این یک صحنه دلخراش و آزاردهنده جنایات سگ کشی رژیم در تبریز است. آغاز هر جنایت و آدم کشی با آزار و جنایت بر روی حیوانات آغاز می شود. شکنجه گران و جانیان رژیم نخست در پی آزار و کشتن حیوانات برآمدند و رفته رفته با از دست دادن خوی انسانی خود به هیولایی شکنجه گر و آدم کش تبدیل شدند.

این یک صحنه دلخراش و آزاردهنده جنایات سگ کشی رژیم در تبریز است. آغاز هر جنایت و آدم کشی با آزار و جنایت بر روی حیوانات آغاز می شود. شکنجه گران و جانیان رژیم نخست در پی آزار و کشتن حیوانات برآمدند و رفته رفته با از دست دادن خوی انسانی خود به هیولایی شکنجه گر و آدم کش تبدیل شدند.

اشاره حکومتی در پرونده کشتارها

همانطور که در مقاله قبلی نقش اصلی حکومت اسلامی ایران در مورد اسید پاشی به صورت زنان و دختران بررسی شد، جنایات سگ کشی به طور سراسری در ایران نیز، پس از چراغ سبز حکومتی در مورد برخورد شدید با به اصطلاح ممانعت از «سگ‌گردانی»  در شهر شدت یافت.

بنابر گزارش روزنامه شرق: در ابتدای اسفند ۱۳۸۹ طرحی در قالب الحاق یک ماده به قانون مجازات اسلامی در صحن علنی مجلس اعلام وصول و بعدتر به آرشیو سپرده شد. اما در آبان ۱۳۹۳، ۳۲ تن از نماینده طرح مشابهی به هیأت رئیسه مجلس فرستادند. این طرح شامل قدغن کردن «گرداندن سگ و میمون در اماکن عمومی»بود. به موجب این طرح و در صورت تصویب، نه‌ تنها بیرون آوردن سگ از خانه شامل مجازات می شد. بلکه معامله و نگهداری این حیوان‌ وفادار حتا در خانه نیز مجازاتی چون ۷۴ ضربه شلاق و جریمه نقدی از یک تا ۱۰ میلیون تومان را در برداشت!.

طرح مخوف گزینش و تعلیم شکنجه گران و قاتلان دولتی

بنابر گزارشات رسیده از ایران، سگ کشی طرح مخوف حکومت اسلامی برای گزینش و تعلیم شکنجه گران و قاتلان دولتیست. صحنه های بسیار خشن در ایران نشان می دهد، کشتار و حتا با حس افتخاری بیمارگونه، جنازه های این حیوانات بی پناه را در کشتارگاه ها رها کردن. یا به پشت ماشین خود بستن و در کوچه و خیابان گرداندن به صورت یک امر عادی برای برخی از این جنایتکاران درآمده است.

این رفتار غیر انسانی خبر از بی باکی و آسوده خاطری عوامل این جنایات از بازخواست و تحت تعقیب قرار گرفتن بوسیله ماموران قضایی را می دهد. یکی از زندانیان سیاسی که از ایران در مورد این موضوع با نگارنده این مقاله تماس گرفته است، چنین می گوید:” باید این مسئله را به مردم تذکر بدهید. رژیم در حال تعلیم دادن گروه شکنجه گران جدیدیست. ما زندانیان سیاسی این شکنجه گران را در زندان ها دیده ایم .” وی سپس اضافه می کند که؛ فراوانی و عدم پیگرد قانونی این افراد نشان از دست اندر کار بودن حکومت اسلامی در این قتل عام ها می باشد.

جوایز حکومتی در مقابل قتل بی رحمانه یک حیوان بی آزار

بنا به گزارشات رسیده از سربازخانه ها، هر سربازی که یک سگ را با سرنیزه بکشد. یک روز مرخصی خواهد گرفت. برای شلیک و کشتن سگ ها به روش های دیگر نیز مبالغی در نظر گرفته شده است. به طور نمونه عکس های، سگ کشی سرباز ناجا و جمعی از مردان که در میان خون و کشتار، لبخندی مسرت آمیز نیز بر لب دارند!. نمونه دیگر در توضیح فیلم فجیع سگ کشی

در یکی از شهرک‌های صنعتی شیراز که گروه پیمانکاری را در حال تزریق اسید به سگ ها را نشان می دهد. رسانه های دولتی ایران تاکید کردند که این افراد بنا با قرار داد با شهرداری شیراز به سگ کشی غیر انسانی می پردازند. همچنین در ازای ارائه هر لاشه ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کنند!.

جنایتکاران سگ کشی ها چه کسانی هستند؟

تنها دیدن چند ثانیه از فیلم سگ کشی با تزریق اسید کافیست که خشم و فریاد هر انسان آزاده ای را بر انگیزد. حتا برای بسیاری از مردم غیر قابل تحمل است که این فیلم را بیش از چند ثانیه تحمل کنند و از ناله های جانسوز سگ بی گناه وحشتزده و متاثر نشوند. حال این سوالات مطرح می شود که چنین افراد جنایتکار و قاتل چرا باید از طرف شهرداری برای جنایات خود دستمزد بگیرند؟. این افراد غیر از کشتن سگ ها به این طرز فجیع به چه جنایات دیگری می پردازند؟.

چگونه چنین افرادی که طاقت و تحمل چنین سنگدلی و بی رحمی را دارند در بیمارستان های روانی بستری نیستند؟. بلکه کارمند قرار دادی حکومت هستند و …. قضیه تزریق اسید به سگ ها بلافاصله پس از اسید پاشی های افراد مشکوک به زنان و دختران ایران انجام گرفت. آیا اسید پاش ها به صورت زنان ایرانی نیز از افراد مورد اعتماد حکومتی و مزد بگیر آنها نبوده اند؟! و هزاران اما و اگری که تفکر هر انسان خردگرایی را برای یافتن جوابی منطقی به دهلیزهای شکنجه و اعدام حکومت اسلامی راهنمایی می کنند.

از آنچه گذشت:

برخلاف انتظار حکومت اسلامی، ملت ایران، مردم آرام و وحشتزده چند سال گذشته نیستند. پس از جنبش سبز مردم در عرصه های اجتماعی سیاسی بسیار فعال تر هستند. آنها برای اعتراض به اعدام نزدیکانشان، از دست دادن شغل و یا حقوق شان، بیشتر و به طور متناوب… به تظاهرات و اعتراض می پردازند. به عنوان نمونه همزمان با اسید پاشی ها، مردم به کوچه و خیابان ها ریختند و بر ضد اسید پاشان شعار دادند. حتا برای قطع درختان و آلودگی هوا و….بسیاری از افراد در شهرهای مختلف به اعتراض پرداخته اند. همزمان با شدت گرفتن جنایات در مورد سگ ها، مردم به تشکیل کمپین ها ی فیسبوکی، مراکز نگهداری از حیوانات در شهرهای مختلف و حتا اعتراض و گفتگو با مقامات دولتی پرداختند

اعتراض مردم شیراز به عمل سگ کشیہ رژیم.

شکستن سکوت و خبررسانی و تشکیل حرکت های اعتراضی مدنی در جامعه همواره به تصحیح قوانین خشن و غیر انسانی حکومت ها در راستای قوانین حقوق بشری کمک کرده است. به پا خواستن جامعه ایرانی در نقد و اعتراض به این خشونت ترویج شده بوسیله عوامل حکومتی، در خور سپاس و احترام است. امید این است که افرادی با فهم و شرافت انسانی در خود حکومت و دولت نیز پیدا شوند و از تعلیم و آموزش شکنجه گران و قاتلان دولتی با مجوز سگ کشی جلوگیری کنند.

امنیت یک جامعه در گرو امنیت همه اعضای آن بویژه حیوانات آن جامعه می باشد. جامعه ای موفق، آزاد و سالم تنها زمانی به دست خواهد آمد، که همه اعضای آن بویژه حکومت در تلاش برای پیدا کردن راهکارهای، اقتصادی، اجتماعی و روانی به نفع همه افراد و بخش ها و جزء های جامعه باشد.
مردم آزادی خواه ایران تا بدست آوردن حقوق اجتماعی خویش، اعتراضات زیادی را در تقویم روزهای تاریخی خود خواهند داشت. درود ها بر ایستادگی و آزادی خواهی هموطنان معترض و سخت کوش امروز و صاحبان ایران آزاد فردا باد.

  • Melat

    khodemonim valiy in Melat vaghen Aghaboftadeh hastnd, Tajobiy nadareh ke 4ta akhonde ozgal savare in melat shodand!

  • Russian spies in Islamic Repub

    This is the time you know who is who
    Mousavi did not say anything about Russia and crimes in Syria. Karroubi said something and that is why he is censored from all Frasi Media
    Khatamy said nothing
    and this why they are all in this shit together
    67Massacre was a deceiving noise that Toudeh party throw in to kill genocide in Syria by Russia and Islamic Republic of Iran
    All Marxists and Socialists are pro-Russian and Russian spies. They are all quiet
    Nato should attack Putin. He is Hitler and will do this again and again
    He will do this to Iran as well
    Fuck fadayee, Toudehey, Melli mozheki, and Mullahs who think they can trust this animal
    Islami Republic wasted all our resources in defending bankrupt dictator Russian made Arabs. There is only one of them left. Ironically all Arabs are our enemy now
    I mean enemy of Iranians
    This hate will destroy us because Arab hate never ends. Look at their relation with Israel
    We are substitute target of their hate. If you don’t see it you are stupid

  • مریم داد

    پنیاره خانوم ساقیت کیه؟ هه هه