داعش چهار شیعه عراقی را زنجیر بسته و آویزان زنده زنده در آتش سوزاند ۴

پیش گفتار:

جنایات داعش در این چند سال یکی و دوتا نبوده و آماری نیست که نشان دهد این آدمخواران اسلام ناب محمدی تا کنون چند انسان بیگناه و مظلوم را سبعانه و و‍حشیانه قصابی کردند، و یا آنان را زنده زنده در آتش سوزاندند و یا گروه گروه و دسته دسته در یک گور جمعی زنده به گور کردند. این گروه آدم کش اسلامی نشان دادند که شیعیان، زردشتی ها و سایر ادیان الهی سوای اهل تسنن، آنهم طرفدار و مرید اسلام خودشان را دشمن می دانندو ریختن خون آنان واجب است.

این ویدیو جنایات اسلام را به خوبی نشان می دهد. جنایاتی که ۱۴۰۰ سال است بر بسیاری از  مردم کشورهای جهان از جمله ایران وارد شده و همچنان ادامه دارد. جنایاتی که داعش ایران و به دنبال آن داعش عراق و سوریه بر مردم این سه کشور وارد می کنند. در دوران ۱۴۰۰ سال گذشته به دلیل آن که فیلم و ویدیو و اینترنت وجود نداشت خبرهای این جنایت ها در پنهانی دفن می شد و به گوش کسی نمی رسید. در این ویدیو می بینید که آدمخواران داعش چگونه با بسم الله الرحمن رحیم و با عنوان اسلام راستین ناب محمدی ۴ انسان اسیر و بیگناه را دست و پا بسته در بیابانهادوانده و آنگاه  آنان را با آتش می سوزانند و جزغاله می کنند. به راستی لعنت بر اسلام و لعنت بر جنایتکاران مسلمان.

همانگونه که در دوران م‍‍‍حمدابن عبدالله همه گونه باورهای غیر مریدان پیامبر را نجس و کافر و خون آنان را حلال دانسته،  آنان را قتل عام می کردند، یا در آتش می سوزاندند. یک نمونه از جنایات محمد قتل عام قبیله  بنی قریظه می باشد که علی ابن ابیطالب به دستور محمد با همکاری فرد دیگری در یک روز حدود ۸۰۰ نفر کلیمی را کشتند و در گودالی چال کردند.

چهار سرباز را زنجیر بسته وارونه به تیرهای فلزی بسته شدند.

چهار سرباز را زنجیر بسته وارونه به تیرهای فلزی بسته شدند.

گزارش روزنامه دیلی میل

روزنامه دیلی میل Daily Mail On Line در شماره دوشنبه ۳۱ اوت خود سوزاندن چهار سرباز شیعه عراقی را به وسیله داعش گزارش می دهد. داعش این چهار سرباز شیعه را به اتهام همکاری با شیعیان ایران نخست به آنها جامه نارنجی رنگ آغشته به بنزین پوشاندند سپس آنها را به زنجری بستند که نتوانند کمترین جنبشی از خود نشان دهند. آنگاه آنان را وارونه آویزان به تیرهای فلزی نموده زیر آنان تا مسافتی مسیر باریکی آغشته به بنزین نمودند.

آدمخواران داعش در پس چهار قربانی خود ایستاده و همکاری آنان را با سپاه امام علی که از رژیم ایران پشتیبانی و تغذیه می شود یادآور می گردند.

آدمخواران داعش در پس چهار قربانی خود ایستاده و همکاری آنان را با سپاه امام علی که از رژیم ایران پشتیبانی و تغذیه می شود یادآور می گردند.

سپس از راه دور و ابتدای مسیر آلوده به بنزین را آتش زدند. شعله های آتش  در برابر چشمان وحشت زده چهار قربانی بی دفاع رفته رفته به سمت آنان حرکت نموده به زیر شکم آنان رسید و جامه نارنجی آغشته به بنزین آنان را شعله ورساخت و این چهار انسان بیگناه را کباب کرده و خاکستر نمود.

چهار رشته آتش در مسیرهای آلوده به بنزین به سمت این چهار قربانی اسیر آدم کشان در حال حرکت است.

چهار رشته آتش در مسیرهای آلوده به بنزین به سمت این چهار قربانی اسیر آدم کشان در حال حرکت است.

گویا این چهار شیعه عراقی از طرفداران ابوعزرائل ایوب الربائی یکی از فرماندهان سپاه امام علی بودند. سپاهی که از سوی رژیم اسلامی ایران پشتیبانی و تغذیه می شود و با داعش در مبارزه و جنگ است. ابوعزرائل ایوب الربائی متهم بود که شمشیر بلندی به دست گرفته در حالی که در پیکر کشته ای (از سربازان داعش) فرو می برد در برابر دوربین رهبر داعش را تهدید به مرگ می کند.

از آنچه گذشت:

نخستین جنایت آدم سوزی داعش سوزاندن معاذالکسیبه خلبان جوان اردنی بود که شرح آن را در یک مقاله گذشته دیده ایم. به تازگی نیز آدمخواران اسلامی داعش، چهار سرباز شیعه عراقی که از طرفداران سپاه امام علی وابسته به رژیم اسلامی ایران بودند را به زنجیر بسته و وارونه به ستون هایی آویزان نمودند. جامه این چهار سرباز نارنجی رنگ و آلوده به بنزین بود و شعله های آتش مسیر آغشته به بنزین را طی نموده به زیر شکم سربازان رسید و آنان را در میان شعله های خود سوزاند و جزغاله نمود.

معاذالکسیبه خلبان جوان اردنی اسیر بند آدمخواران داعش که می خواستند در برابر آزادی زن بمب گذاری، او و دومین گزارشگر ژاپنی در بند را پیش از گردن زدن آزاد کنند ولیکن نخست دومین گروگان ژاپنی را گردن زدند و خلبان اردنی را وحشیانه درون قفسی به آتش کشیده و زنده زنده سوزاندند.

معاذالکسیبه خلبان جوان اردنی اسیر بند آدمخواران داعش که می خواستند در برابر آزادی زن بمب گذاری، او و دومین گزارشگر ژاپنی در بند را پیش از گردن زدن آزاد کنند ولیکن نخست دومین گروگان ژاپنی را گردن زدند و خلبان اردنی را وحشیانه درون قفسی به آتش کشیده و زنده زنده سوزاندند.

نکته پایانی:

جنایات داعش یکی و دو تا و یک مرحله و دو مرحله نیست. گروه زیادی را یک جا قتل عام کردن و به طور جمعی در گودالی چال کردن، یا آنان را زنده زنده در آتش سوزاندن و یا تیر باران کرده و به ستون های چراغ برق آویزان کردن از جنایت های بیکران این گروه آدمخوار اسلام ناب محمدی است.  این جنایات در راستای جنایات محمدابن عبدالله  است که یک نمونه از این گونه آدم کشی ها را مانند قتل عام  یهودیان قبیله بنی قریظه در مقالات پیشین به نگارش در آمده.

  • دیوث

    دیوثهای بی شرف

  • داریوش و میترا

    اسلام همین است. ناراحتی‌ و تعجب ندارد. حالا یک عده‌ای گلوی خودشان را پاره میکنند و گوش ما را میبرند که نخیر شما اشتباه می‌کنید اسلام دین رحمت است و……

    بفرمایید آفتاب آمد دلیل آفتاب

    • vahdat

      حقیقت اسلام با جنایات این بی شرفها و همینطور جنایات رژیم کاملا متفاوته. اگر فرزند یک خانواده متجاوز و جانی و … باشه دلیل نیست که حتما فرزندان دیگر نیز اینگونه اند .و این سخن سر دراز دارد. اما به قول جناب مولانا اسلام به خودی خود ندارد عیبی . عیب اگر هست از مسلمانی ماست. تا وقتی نماز خوندن برای من ، فقط انجام یک سری حرکات تقلید و خواندن یک سری کلامات طوطی وار باشه و هیچ لطافتی رو برای من به همراه نیاره قطعا درون من نیاز به طبیب و نسخه روحانی داره و نه تنها اون نماز اون حج اون مکتب منو لطیفتر نمیکنه بلکه میرم حج و میام . تازه پلید تر از قبل می شم. الان با همین شیخ ها اگه از حقیقت اسلام حرف بزنی ، واقعا کم مونده بود خرخره مو بجون . یعنی حقیقت اسلام در زیر غباری ضخیم از خرافات و ظواهر گم شده است. مگر در مورد حج نثلا نفرموده اند که اگر کسی همسایه و خویشان و اقربایش نیازمن باشه حج بر او حرامه. خب این یعنی چی؟ انصاف چیز خوبیه. اگه بین اون عرب جاهلی ، که تازه مدرنش شده این موجودات سفاک ، در مقابل ظلم و جفاشون ، نمی ایستادن و دستورات قاطع داده نمیشد ، خوب بود. ببینم . اون کسی که از بنی قریضه میگه ، آیا میدونه داستان بنی قریضه چی بوده . در دو جنگ که یهود به تحریک بنی قریضه و کمک مالی و نفرات اون اقدام کردن و هر بار شکست خوردن ، متعهد شدن و نگاشته شد ( قول برای عرب بسیار مهم بوده مخصوصا قول شرافتی مکتوب ، که اگر بار دیگر ما دشمنی کرده و جنگ راه انداختیم و شکست خوردیم ، همهی ما را گردن بزنید ف چرا عنوان نمیشه که دوبار قبل بخشیده شدن. اگر اونی که این مطلب رو عنوان میکنه که چرا؟ جواب این سوالو منصفانه بده ، خیلی چیزا حله. چون فرموده اند که کسی که انصاف ندارد ، شرف ندارد. اگه تو ، مثلا کد خدا یا بزرگ یه فامیل بود و گروهی راهزن به خانواده و ایلت یا دهکدت حمله میکردن و به زنان و دختران تجاوز و اموال رو به غارت می بردن چه میکردی؟ به دفاع یا مقابله بر می اومدی که این امری طبیعیست . بعد اسیرشون می کردی، بعد قول میدادن دیگه اینکارو نمی کنن. تو آزادشون می کردی؟ خب اوکی . اگه انقد آزاده بودی که آزادشون می کردی . بار دوم چی ؟ بازم اوکی اگه بار سوم پیش میومد نازشون میکردی ، خب باید چه میکردی ؟ نود ونه درصد احکام جزا همین گونه هستن. سخن به درازا کشید . اما خواستم بگم . متعصب نباشیم. که تعصب نشانه جهله. نه از اینور بوم بیافتیم نه از اونورش. ایزد یارتان.
      بدرود.

  • محمد

    آخ حالم خراب شد از جنایات این بیشرف ها
    چینی ها حیواناتو اینطوری نمیکشن که اینا ادما رو میکشن