آخوندک پلشتی که “گشت نامحسوس” را موجب جامعه مخلص، مؤمن و متدین می داند! ۰

پیش گفتار:

مقام زن در رژیم اسلامی- زن از دیدگاه رژیم اسلامی و آخوندهای اشغالگر کشورمان پشیزی ارزش نداشته و تنها وسیله رفع شهوت و لهو و لعب آخوند و یا کاری در حد کنیزی و خدمتگذاری در آشپزخانه است. تجربه تلخ ۳۸ سال زمامداری آخوندها، این کوته فکران و بی خردان بر کشورمان نشان داده که زن را نمی توان عضو و عنصر فهم و شعور و فعال جامعه دانست و برای او مقامی برابر و حتی کمتر و کوچکتر از مردان قائل شد. چند نمونه زیر زن ستیزی رژیم به خوبی بیانگر این حقیقت است:

۱- پوشیدن زن درون ملافه و چادر چادرچاقچور:

کشورهای طاعون زده اسلامی مانند ایران، برای زن  پوششی مانند ملافه و یا رختخواب قائلند که زن درون آن دور از دیدگاه همگان باشد. البته بی حجابی و یا آزاد و مانند انسان بودن زنان، برای آخوند مصیبت آفرین است. نخست آن که آخوند نمی تواند زن بدون حجاب را تحمل کند. زیرا نگاه هیز و شهوتران او طاقت نیاورده و خواه و ناخواه کنترل خود را از دست می دهد. دیگر آن که زنان نیمی از جامعه را در بر می گیرند. با ترفند زن در حجاب، و هر لحظه به سر زنان کوبیدن که بی حجاب و یا بد حجابند آخوند ۵۰٪ جامعه رازیر سلطه و قدرت خود قرار داده و او را از هرگونه ادعا و اعتراض سیاسی و اجتماعی باز و بر کنار می دارد.

به تاریک خانه اسلام خوش آمدید. اگر فیلمی برای ظهور دارید، آماده کنید.

به تاریک خانه اسلام خوش آمدید. اگر فیلمی برای ظهور دارید، آماده کنید.

۲- شرکت نداشتن زنان در فعالیت ها:
پس از اشغال کشورمان از سوی آخوندهای ضد زن و ضد ایرانی، رفته رفته پای زنان از همه فعالیت های اجتماعی و سیاسی بریده شده. شرکت آنان به عنوان نماینده مجلس و دولت به جای افرادی چون زنده یاد دکتر فرخ روی پارسا، ……….، محدود گشت و به چند خاله زنک تسلیم و مطیع آخوند که به ضعیفه و عاجز بودن خود اعتقاد و ایمان دارند داد.
از ۳۸ سال پیش تا کنون به تدریج پای زنان از ادارات و مؤسسات دولتی و ملی بریده شد و همگی آنان را بیکار، و برکنار از هر تلاش و کوششی نموده، و به درون خانه و کنج آشپزخانه ها فرستادند. در این راستا، خانه نشینی و سکوت محض بانوان کشور، فرصت بیشتری به یکه تازی و جولان دادن آخوند داد.

۳- به فحشاء کشاندن زنان

اجازه دادن به مردان بوالهوس و خود خواه در گزینش چهار زن عقدی و داشتن شمار بی شمار زنان هرزه خود فروش بنام صیغه که به جز فحشاء و روسپیگری چیز دیگر نیست، از دستورات غیر انسانی، زن ستیزی و پلید اسلام و شهوت رانی و بوالهوسی آخوند است. این رفتار زنشت و ناهنجار انسانی، بزرگترین اهانت و جسارت به مقام بانوان کشور ماو ناشی از خودخواهی و بی غیرتی مردان بی تفاوت است.

این ویدیو از صیغه گری گفتگو می کند .  بهتر است نظر علمای اعلام را در مورد صیغه  و یا فاحشه اسلامی نیز بدانید.

۴- اسید پاشی روی زنان:

یکی از بزرگترین جنایت های رژیم زن ستیز اسید پاشی به دست و چهره دختران و زنان معصوم اصفهان که به دستور ابر جنایتکار بزرگ کشورمان مجتبی خامنه ای و به وسیله بسیجی های بی وطن و آدم کش انجام گرفت. رژیم ضد بشری اسلامی که می تواند عامل انداختن عمامه پلشت آخوندی را در مدت ۲۴ ساعت پیدا کند و کشنده آخوندی دیگر را از کشورهای کناره خلیج فارس به تهران آورده و با شقاوت و بی رحمی اعدام نماید، چگونه تاکنون پس از گذشت چند سال نتوانسته عاملین جنایت بزرگ اسید پاشی در اصفهان را رد یابی نماید؟!.
البته برای ما همانگونه که در مقاله های گذشته یادآور شدیم، مانند روز بدیهی و مسلم است که عامل اصلی آن  اسید پاشی ها، مجتبی خامنه ای جنایتکار است، و اگر عدالتی در کار بود می بایست این آخوندک بدقلب آدم کش را به همراه گروهی دیگر از پشتیبانان او مانند ….. که در این مورد پرده پوشی نموده اند،  تا کنون در میدان شاه اصفهان اعدام کرده باشند.

به راستی باید گفت مرگ بر اسلام و مرگ بر آخوند که هردو ضد زن، و زن ستیزند و جنایاتشان علیه زنان ناگفتنی است.

به راستی باید گفت مرگ بر اسلام و مرگ بر آخوند که هردو ضد زن، و زن ستیزند و جنایاتشان علیه زنان ناگفتنی است.

۵- تجاوز در زندان ها به زنان
از بزرگترین جنایت و زن ستیزی دیگر رژیم، تجاوز بی شرمانه و سبعانه به زنان، و به ویژه تجاوز به دختران پیش از اعدام آنان بوده، که نمونه اینگونه جنایت در تاریخ بشری حتی در میان قبایل وحشی نیز تا کنون دیده نشده است. به راستی، شرم و نفرین بر این حیوانات خونخوار و کثیف که اینچنین انسانیت و بشریت را زیر پا گذاشتند. این تجاوز به زنان و دختران اسیر و زندانی، یادآور تجاوز محمدابن عبدالله و سپاهیانش به زنان دربند و اسیرجنگی، و یا تجاوز عرب های پا پتی و بی فرهنگ به زنان شهر بزرگ تیسفون است که بیش از صد هزار دختر و زن زیر دست جلادان اسلام آبستن و بچه دار شدند. بازهم می توان گفت، نفرین بر آن جنایتکاران، و نفرین بر مردم ایران که به جای خون باریدن از چشمانشان، و در پی انتقام برآمدن، خفت و خواری، و پستی و بی ناموسی را پذیرا شدند.

۶- انتقام زنی شیردل از جنایتکار و متجاوز رژیم

در میان زنان و دختران بی دفاعی که در زندان ها به آتش خشم و شهوت رژیم زن ستیز سوختند و خاکستر شدند و با تجاوز به عنف آنان تالحظه مرگ در غم و اندوه بی پایان فرو رفتند دلاور دختر گرانمایه و از جان گذشته ای به نام  ریحانه جباری پیدا‌شد که وقتی در طلسم مرد هیولا و شهوت رانی به نام مرتضی سربندی عضو سپاه رژیم که قصد تجاوز به او را داشت، با شجاعت و پردلی با چاقوی آشپزخانه به دفاع از ناموس خود برخاست و آن دیو مست متجاوز رژیم را از پای درآورد. بیباکی و تهور آن دختر خانم در تاریخ ایران ماندنی است و خاطره و یاد وی فراموش نشدنی خواهد بود.

زنده یاد ریحانه جباری دختری معصوم و بی گناه که در چنگال مرد دیو سیرتی به نام مرتضی سربندی که برنامه ریزی داشت تا به او تجاوز کند به دفاع ناموس و شرافت خود برخاست ولی غافل از آن که شرف و ناموس در قاموس رژیم اسلامی سکوت محض و تسلیم بلاشرط زنان است.

زنده یاد ریحانه جباری دختری معصوم و بی گناه که در چنگال مرد دیو سیرتی به نام مرتضی سربندی که برنامه ریزی داشت تا به او تجاوز کند به دفاع ناموس و شرافت خود برخاست ولی غافل از آن که شرف و ناموس در قاموس رژیم اسلامی سکوت محض و تسلیم بلاشرط زنان است.

جامعه مخلص، مؤمن ، متدین

آخوند پشمالو و پلشتی به نام حسین ابراهیمی  از مفتخوران جامعه روحانیت متجاوز که بارمزدوری خامنه ای جنایتکار قرن را به کول می کشد در باره “توهین”، “جسارت”، “مزاحمت”، و “هتک حرمت” به بانوان کشورمان به نام چندش آور” گشت نامحسوس’ در مصاحبه ای گفته است:
“  گشت نامحسوس برای جلوگیری از مفاسد اخلاقی است و به نظر من، این کار، کار ارزشمندی است؛ برای این‌که کسی متعرض نوامیس مردم نشود، آبروی مردم هتک حرمت قرار نگیرد از طرف دیگر هم جلوی افراد شرور گرفته شود.”

آخوند پشمالو و مزدوری که به تأیید نشخواری خامنه ای، اوباشان و افراد هرزه مزاحم بانوان کشورمان را به نام مسخره "گشت نامحسوس" که “توهین”، “جسارت”، “مزاحمت”، و “هتک حرمت”به مقام شامخ زنان میهنمان است وسیله جلوگیری از مفاسد اخلاقی می داند!!.

آخوند پشمالو و مزدوری که به تأیید نشخواری خامنه ای، اوباشان و افراد هرزه مزاحم بانوان کشورمان را به نام مسخره “گشت نامحسوس” که “توهین”، “جسارت”، “مزاحمت”، و “هتک حرمت”به مقام شامخ زنان میهنمان است وسیله جلوگیری از مفاسد اخلاقی می داند!!.

به حسین ابراهیمی  این مردک  دلقک، احمق و دیوانه باید گفت، پوشاندن زنان در لحاف و ملافه نشانه عفت و پاکی زن نیست. تا آنجا که می توان به یاد آورد، همواره  زنان روسپی  پوشیده در ملافه اسلامی به دور امام زاده ها مانند اطراف حرم رضا، معصومه قم، شاه عبدالعظیم و شاه چراغ و دهها  گور تازیان دیگر پراکنده و بساط کسب و کار خود را به روی زیارت کنندگان و مریدان قبر مردگان عرب  پهن کرده اند.

هفت هزار چاقوکش، هفت هزار جانی، هفت هزار ناانسان هرزه و فاسد و زنباره، و بالاخره هفت هزار مزدورخامنه ای جلاد که به نام "گشت نامحسوس" به جان ناموس ایران افتاده و به مقام شامخ بانوان کشورمان "توهین"، "جسارت"، "بی ادبی" و "دست درازی" می کنند. اینهم برگه دیگری از زن ستیزی و بی رزش بودن زن در اسلام ننگین و انسان کش است.

هفت هزار چاقوکش، هفت هزار جانی، هفت هزار ناانسان هرزه و فاسد و زنباره، و بالاخره هفت هزار مزدورخامنه ای جلاد که به نام “گشت نامحسوس” به جان ناموس ایران افتاده و به مقام شامخ بانوان کشورمان “توهین”، “جسارت”، “بی ادبی” و “دست درازی” می کنند. اینهم برگه دیگری از زن ستیزی و بی رزش بودن زن در اسلام ننگین و انسان کش است.

هم اکنون هم سالانه گروه زیادی از تازیان عراق و شهوت رانان سراسر ایران ظاهرن به عنوان زیارت ولی در حقیقت برای رفع شهوت و دسترسی به روسپی های فراوان به کنار حرم رضا می روند. در قم نیز زنان از شر آخوندها در امان نبوده  و به تنهایی نمی توانند با آسایش  رفت و آمد کنند حتی پسرهای خردسال نیز آرامش ندارند و با ترس و لرز از کنار طلبه ها و آخوندها گذر می کنند. از سوی دیگر، هدف از واژه “مؤمن” در این جا کورکورانه مطیع آخوند بودن، و “ زن متدین” هم کسی است که دستورات زن ستیز و شهوانی اسلام را پذیرا بوده، و خود را در اختیار امیال حیوانی آخوند بگذارد.

در اجتماعات پیشرفته مانند کشورهای غربی و یا ژاپن، زنان عامل بزرگ پیشرفت و ترقی جامعه خودند. ولی آخوند فرومایه و زن ستیز، روز به روز زنان ایران را از جامعه دور ساخته و به درون پستو و اطاق خواب می فرستد. تا زمانی که زنان کشور زیر سلطه اسلام و آخوند قرار دارند، کشورمان به آزادی و سربلندی نخواهد رسید.

در اجتماعات پیشرفته مانند کشورهای غربی و یا ژاپن، زنان عامل بزرگ پیشرفت و ترقی جامعه خودند. ولی آخوند فرومایه و زن ستیز، روز به روز زنان ایران را از جامعه دور ساخته و به درون پستو و اطاق خواب می فرستد. تا زمانی که زنان کشور زیر سلطه اسلام و آخوند قرار دارند، کشورمان به آزادی و سربلندی نخواهد رسید.

از آنچه گذشت:

آخوند مرتجع و مزدور خامنه ای به نام حسین ابراهیمی  از مفتخوران جامعه روحانیت متجاوز شکر افشانی نموده که :” گشت نامحسوس برای جلوگیری از مفاسد اخلاقی است برای این‌ که کسی متعرض نوامیس مردم نشود، آبروی مردم هتک حرمت قرار نگیرد…”این آخوند پلشت نمی داند و یا خود را به خریت زده که بانوان محترم کشورمان سوای شمار اندکی از روسپی های فرصت طلب کنار آخوندها، مظهر پاکی و درستی اند و به هیخ مقام و فردی نیامده است که در باره عفت و پاکدامنی آنان شک و تردیدی داشته باشد.

در ضمن لحاف و ملافه که به نام پوشش اسلامی به زور بر تن زنان شرافتمند میهنمان پوشانده می شود همان حجباب اسلامی است که روسپی های دورادور حرم رضا در خراسان، معصومه قم و شاه عبدالعظیم و صدها گور دیگر تازیان کشورمان پرسه می زنند و مردان هوسران را به سوی خود جلب می کنند.بنابراین، واژه های “مخلص”، مؤمن”، و “متدین” از واژه های زشت و کریه اسلامی است و در فرهنگ پاک و درست ایرانی جایی جز یادآوری زشتی ها، و خیانت های آخوند ندارد.

زنان، از اسلام و این رژیم بزرگترین سیلی را خورده و می خورند ولی با این وجود بزرگترین حامیان این رژیم آدمخوار و دشمن آزادی و سربلندی ایرانند

زنان، از اسلام و این رژیم بزرگترین سیلی را خورده و می خورند ولی با این وجود بزرگترین حامیان این رژیم آدمخوار و دشمن آزادی و سربلندی ایرانند

نکته پایانی:

اسلام ستمگر و زن ستیز در این ۱۴ سده در موارد گوناگون نشان داده که بر نیمی از جامعه خط بطلان کشیده و زن را جز موجودی خوار، ناتوان، بی عقل و بی خرد و تنها وسیله دفع شهوت مردان هرزه و آخوندهای جنایتکار، و کلفتی و کنیزی در آشپزخانه نمی داند.  از رفتار محمدابن عبدالله و یارانش در تجاوز به زنان اسیر و دربند پس از جنگها، تاتجاوز عرب های پابرهنه به زنان و دختران شهر تیسفون، پایتخت بزرگ ساسانی وتا امروز تجاوز مزدوران ولایت فقیه به زنان در زندان، و در نهایت قصد تجاوز حیوانی از مزدوران رژیم به زنده یاد ریحانه جباری که توانست از ناموس خود دفاع کرده و آن دیو شهوت ران رژیم را از پای در آورد، همگی گویای این حقیقت تلخ است  که اسلام و آخوند و مزدوران آن برای زن چیزی سوای دفع شهوت حیوانی خود ارزش دیگری قائل نبوده و هرگونه حرف دیگری در این باره گفته شود دروغ محض بوده و کمترین اعتباری ندارد.

با دوجنایتکار که سمپاشی و زهر کلام آنان به دستور مجتبی خامنه ای ابر جنایتکار، موجب حمله بسیجی های آدم کش به زنان و دختران بیگناه اصفهان شد بیشتر آشنا شوید و چهره کریه و ضد انسانی این دو جانور را در نظر داشته باشید. خوبست جوانان غیور اصفهان به غیرت آمده و خانه این گرگ صفتان را به آتش کشند تا دیگر جرأت جسارت سمپاشی بر روی منبر نداشته باشند.

با دوجنایتکار که سمپاشی و زهر کلام آنان به دستور مجتبی خامنه ای ابر جنایتکار، موجب حمله بسیجی های آدم کش به زنان و دختران بیگناه اصفهان شد بیشتر آشنا شوید و چهره کریه و ضد انسانی این دو جانور را در نظر داشته باشید. خوبست جوانان غیور اصفهان به غیرت آمده و خانه این گرگ صفتان را به آتش کشند تا دیگر جرأت جسارت سمپاشی بر روی منبر نداشته باشند.