نمایندگان ایران در مذاکرات حج : ۱۱ شرط عربستان تحقیر حجاج است! ۴

هیئتی از ایران برای التماس!

در حالیکه سال گذشته بیش از ۴۰۰ ایرانی نگون بخت در مراسم احمقانه حج ،له و خفه شدند گروهی حتی جسدشان یافت نشد، ایران همچنان به التماس و چانه زنی برای ارسال حجاج اصرار دارد!

این در حالی است که سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت ایران گفته است: به رغم برگزاری چند نشست تخصصی (تخصص در چه؟!) با مسوولان و کارشناسان حج عربستان، اختلاف بر سر پنج بند قید شده در تفاهم نامه که مغایر با حفظ عزت و کرامت زائران ایرانی است، همچنان به دلیل پافشاری سعودی‌ها ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی جمعه شب با بیان این که از« ۱۱ بند قید شده در تفاهم نامه که تماما مغایر با حفظ حرمت و کرامت زائران ایرانی است، ۶ مورد حل شده» تصریح کرده است: «به طرف‌های سعودی اعلام کردیم که پایان یکشنبه هفته جاری آخرین فرصت برای نشان دادن اراده جدی عربستان برای اعزام زائران ایرانی به حج ۹۵ است.»

جناب  توضیح بیشتری در خصوص این پنج بند اختلافی ارائه نکرده است اما می توان حدس زد که تحقیر و آزار ایرانیان فلک زده در این بندها گنچانیده شده است!

ما وطنفروشان عرب پرست!

درحالیکه عربستان و کشورهای خلیج فارس در ۴ دهه گذشته به آبادانی و صنعتی شدن کشورهایشان پرداخته اند و ایران محصولات مختلفی را مانند انواع شامپو و آب میوه و خمیر دندان را از عربستان وارد می کند و بیشتر واردات ما از بندر دبی انجام می شود، مردم و دولت ایران ایران را ویران نموده اند و کشوری فقیر و فاسد از خود بجای گذاشته اند.

اما در کنار ویران کردن ایران و خاموشی صنعت و تجارت در بیشتر شهرها که موجی از بیکاران و فاحشه ها را بوجود آورده است، در کنار خرمشهر و آبادان خاموش و افسرده که هرگز به گذشته درخشان بازنگشتند، مردم و دولت ایران دبی و ترکیه را آباد کردند! مکه و مدینه را آباد کردند، لبنان و سوریه را آباد کردند.

گاهی باید ادب را کنار گذاشت و کسانی را "احمق" نامید! ضریح را پیش از نصب در شهرها می گردانند و این مردم "احمق" ضریح را می بوسند و گریه می کنند. این است تمدن ایران اسلامی....

گاهی باید ادب را کنار گذاشت و کسانی را “احمق” نامید!
ضریح را پیش از نصب در شهرها می گردانند و این مردم “احمق” ضریح را می بوسند و گریه می کنند. این است تمدن ایران اسلامی…. چه قرار بود بشویم و چه شدیم؟

شمشهای طلا را به عراق و سوریه می فرستیم تا به بهشت برویم و کشور خود را جهنم کرده ایم. حال است که فقیرترین مردم ایران لقمه را از دهان کودکان خود می گیرند و در کیسه آخون و حکومت می ریزند تا به لبنان و عراق و سوریه بفرستند!

فقیر ترین مردم ایران سالها در صف می مانند تا بتوانند به حج مشرف شوند و بنام عربی خود پیشوند حاجی بیافزایند!  حاج غلامعلی! اگر هم نتوانند به مکه بروند و حاجی شوند کربلاو سوریه هست! بجای حاج غلامعلی شاید کربلایی غلامعلی!

حتی نمایندگان رژیم به تحقیر ایرانیان معترفند!

حتی نمایندگانی که به عربستان رفته اند برای چانه زنی ، از ۱۱ شرط  تحقیر آمیز عربستان برای پذیرش حجاج سخن گفته اند. جالب است که با تمام این تحقیرها و با وجودیکه همه می دانیم در مراسم حج تنها چیزی که به حجاج می رسد ننگ و تحقیر است ، همچنان بسیاری از هموطنان ما با عشق و علاقه به مکعب کعبه نگاه می کنند و می گویند :قربان خاکش برم! خدا قسمت کند به مکه برویم…! جای بسی شرمساریست.

یکبار برای همیشه خوب بیاندیشیم.... اسلام به ایرانیان چه چیز داده است؟ آیا پس از اسلام حکومتی دادگر آمد و ایرانیان را خوشبخت کرد؟ آیا صنعت و علم و خط ایرانیان پیشرفتی کرد؟ با نگاه کردن به سی و سه پل اصفهان می توان پلهایی را یافت که 1400 سال پیش از سی و سه پل ساخته شده اند و شاید بهتر هم بوده باشند ، چرا که بر رودخانه هایی پر آب تر قرار داشته اند.

یکبار برای همیشه خوب بیاندیشیم…. اسلام به ایرانیان چه چیز داده است؟ آیا پس از اسلام حکومتی دادگر آمد و ایرانیان را خوشبخت کرد؟ آیا صنعت و علم و خط ایرانیان پیشرفتی کرد؟ با نگاه کردن به سی و سه پل اصفهان می توان پلهایی را یافت که ۱۴۰۰ سال پیش از سی و سه پل ساخته شده اند و شاید بهتر هم بوده باشند ، چرا که بر رودخانه هایی پر آب تر قرار داشته اند.

چرا بدینجا رسیدیم؟

چه شد که ایرانیان بجایی رسیده اند که برای ۱۴۰۰ سال تحقیر و خفت اسلام را با خود یدک می کشند؟ چگونه است که از اسلام زوری و کشتار اعراب می گوییم و چندی که می گذرد همه چیز را فراموش می کنیم و  می گوییم : یا غریب کربلا!  این در حالیست که کربلا و اطراف آن پر بوده است از ایرانیانی که بدست اعراب برده شده بودند و زنانشان را در بازارها فروخته اند. آیا یکبار به زنان برده ایرانی که بدست همین امامان خرید و فروش شده اند اندیشیده ایم؟ آیا به کشاورزان و مردم عادی که زرتشتی بودند اندیشیده ایم که بیچاره شدند و زندگیشان بباد رفت؟  چرا بجایی رسیده ایم که برای قاتلان پدران و متجاوزان مادران خود گنبد و باروی طلا می سازیم؟ چه شد که بدینجا رسیدیم؟

اسلام چه چیز بما داده است؟

یکبار برای همیشه خوب بیاندیشیم…. اسلام به ایرانیان چه چیز داده است؟ آیا پس از اسلام حکومتی دادگر آمد و ایرانیان را خوشبخت کرد؟ آیا صنعت و علم و خط ایرانیان پیشرفتی کرد؟ با نگاه کردن به سی و سه پل اصفهان می توان پلهایی را یافت که ۱۴۰۰ سال پیش از سی و سه پل ساخته شده اند و شاید بهتر هم بوده باشند ، چرا که بر رودخانه هایی پر آب تر قرار داشته اند.

آنچه که بعنوان تمدن اسلامی بدروغ نام برده می شود چیزی نیست بجز ادامه همان تمدن ایرانی که فرهنگ عرب و تعالیم احمقانه اسلام هم در آن رخنه کرده است.

آنچه که بعنوان تمدن اسلامی بدروغ نام برده می شود چیزی نیست بجز ادامه همان تمدن ایرانی که فرهنگ عرب و تعالیم احمقانه اسلام هم در آن رخنه کرده است

آنچه که بعنوان تمدن اسلامی بدروغ نام برده می شود چیزی نیست بجز ادامه همان تمدن ایرانی که فرهنگ خرافی عرب و تعالیم احمقانه اسلام هم در آن رخنه کرده است. آنچه محمد و علی و این جانشینانش به ایرانیان دادند خفت بردگی و تجاوز به کنیزان ایرانی بوده است و بس!

امروز در رژیم دروغین اسلامی آن اسلام خرافی در همه ایران رخنه کرده است و نسلها را مغز شویی می دهند. ایرانی بودن را افتخار نمی دانند و حتی نام ایران را انکار می کنند. آن چنان از اسلام کذایی دروغها به مردم گفته اند که برای ملت در خواب رفته مشتبه شده است که راه نجاتشان این اسلام و آن کتاب قرآن خرافه است. بر همه ایرانیان میهن پرست واجب است که خود را از یوغ بندگی اسلام برهانند و آزادگی را بیاموزند.آزادگی با پیام انسانیت و اتحاد بر اساس همه ی اقوام ایرانی.

 

  • پارسا

    یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور
    کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
    ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
    وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
    گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن
    چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
    دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
    دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
    هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب
    باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
    ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند
    چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور
    در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
    سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
    گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
    هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
    حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب
    جمله می‌داند خدای حال گردان غم مخور
    حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار
    تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور

    حضرت حافظ

  • ایرانی

    مررررررررررررررررررگ بر جمهوری کثیف و دروغگو و دزد اسهالی
    ریدم تو عنقلاب کثیف ۵۷ که ایرانو به گه و لجن کشیدن
    بر پدر و مادر همشون لعنت حرومزاده های مفت خور که واسه آب و برق مجانی نسل من جوونو سوزوندن کثافتای آشغال

  • farnaz

    yekey nist be in ahmaghah Irani(Hajeyah) begeh bejayeh haj raftand beried savaheleh espania haleton bokonid , badesh bargaridi Irano be heykaleh akhond berinid,

  • کوروش

    دوستان عزیز
    چطور انتظار دارید خرافاتی که ۱۴۰۰ سال بر مغز این
    حیوانات زبان بسته خالکوبی شده است ،به یک باره از بین برود
    کسانی منتظر آمدن یک روز خوب هستند
    یک روز اسلامی تر در کنار یک امام خیالی