جنایت بزرگ دیگر داعش، بمب گذاری و کشتار در فرودگاه استانبول است ۲

پیش گفتار:

داعش کنونی در عراق و سوریه چیزی سوای داعش ایران یا همان رژیم آخوندی نیست. کشور ما و حتی همه خاورمیانه که سالیان دراز در صلح و آرامش می زیست ناگهان با ظهور و پیدایش داعش ایران دچار طغیان و تلاطم شد. دورانی که پیش از آن، مرگ تنها به دلیل پیری و بیماری بود.
ولی با آمدن رژیم آخوندی بر سر قدرت که عزرائیلی برای مردم به شمار می رود، مرگ و میر، کشت و کشتار، قتل و جنایت حرف اول را می زند. آدم کشی به روش های گوناگون برای داعش ایران یک نوع تفریح و سرگرمی، و یا قدرت و اقتدار و حتی افتخار است.

صحنه ای از امداد رسان قربانی های بمبگذاری فرودگاه استانبول

صحنه ای از امداد رسان قربانی های بمبگذاری فرودگاه استانبول

پیدایش داعش سوریه و عراق

به دنبال سه دهه جنایت رژیم اسلامی (داعش ایران)، و همچنین کشتار بیش از ۲۵۰،۰۰۰ از مردم بی پناه سوریه، ویران کردن شهرها و خراب کردن خانه ها بر سر مردم و آواره نمودن بیش از ۷ میلیون سوری، داعش سوریه و عراق اعلام وجود نمود. آنگاه جنایت های روزمره این آدم کشان اسلامی در دو کشور عراق و سوریه، اشغال و تصرف شهرها، قتل عام و بیگاری گرفتن مردم، زنان را به فحشاء کشاندن و در بازارهای سوریه به فروش رساندن، و جنایت آموزی کودکان و دهها کارهای غیر انسانی دیگر از کارهای روزمره این جنایتکاران است. در مقاله های مستند گذشته ما به شماری از این جنایات اشاره کردیم.

صحنه دیگری از به هم آشفتگی و ترس و وحشت مردم در جلو فرودگاه بین المللی استاببول پس از انفجار بمب ها

صحنه دیگری از به هم آشفتگی و ترس و وحشت مردم در جلو فرودگاه بین المللی استاببول پس از انفجار بمب ها

گروههائی که به داعش می پیوندند

هرساله هزاران نفر از تروریست های کشورهای جدا شده از روسیه بیشتر به دلیل فقر و تنگدستی و یا افکار اسلامی خود به داعش می پیوندند. به عنوان نمونه شورشیان چچن که در سال ۲۰۰۰ موفق به ایجاد  خلافت اسلامی در این منطقه نشدند در تابستان سال  ۲۰۱۲ به طور گروهی راهی سوریه شدند.
کارشناسان روس اعلام کردند که تا پایان سال ۲۰۱۴ بیش از ۵۰۰ نفر از ازبکستان، ۳۶۰ نفر از ترکمنستان، ۱۹۰ نفر از تاجیکستان، ۱۰۰ نفر از قرقیزستان و ۲۵۰ نفر از قزاقستان به گروه های تروریستی در سوریه وعراق پیوسته اند.

اینها شماری از زنان مسلمانند که خود را در اختیار گروههای تروریستی داعش قرار دادند. این زنان به عنوان سکس در میان سربازان داعش دست به دست می شوند. این یکی از انگیزه های مردان هوسباز اسلامی است که برای تصاحب و دستیبابی به زنان گوناگون، به گروه آدم کش داعش ملحق شده اند.

اینها شماری از زنان مسلمانند که خود را در اختیار گروههای تروریستی داعش قرار دادند. این زنان به عنوان سکس در میان سربازان داعش دست به دست می شوند. این یکی از انگیزه های مردان هوسباز اسلامی است که برای تصاحب و دستیبابی به زنان گوناگون، به گروه آدم کش داعش ملحق شده اند.

همکاری ترکیه باداعش

بر اساس گزارش روزنامه نروژی کلاسِّه کامپِن (Klassekampen ” : مقدار زیادی نفت از مناطق زیر نفوذ داعش در عراق و سوریه از طریق مسیرهای قاچاق مرزی به ترکیه منتقل و هر بشکه نفت مسروقه بین ۲۵ دلار تا ۴۵ دلار به تُرک ها فروخته می شود.

کلاسه کامپن افزود : همان قاچاقچیانی که به صدام حسین دیکتاتور برای رهائی از تحریم های بین المللی کمک می کردند ، هم اکنون در قاچاق نفت مسروقه داعش به ترکیه دست دارند.

گروه داعش جنایتکار که مخازن نفت سوریه و تولید آن را در عراق در تصرف خود در آوردند اینچنین بیرحمانه به آتش می کشند و یا طی چند سال به صورت قاچاق و به قیمت رایگان به دولت ترکیه فروختند.

گروه داعش جنایتکار که مخازن نفت سوریه و تولید آن را در عراق در تصرف خود در آوردند اینچنین بیرحمانه به آتش می کشند و یا طی چند سال به صورت قاچاق و به قیمت رایگان به دولت ترکیه فروختند.

گزارش آناتولی آنتونوف در این مورد:

آناتولی آنتونوف معاون وزیر دفاع روسیه دوم دسامبر امسال در نشستی خبری با نشان دادن چند فیلم و نقشۀ حاوی مسیرهای قاچاق نفت اعلام کرد که اکثر نفتی که داعش سرقت می کند ، راهی ترکیه می شود. وی با اشاره به اینکه درآمدهای داعش از فروش نفت مسروقه پیش از آغاز عملیات نظامی روسیه در سوریه روزانه به ۳ میلیون دلار می رسید.
العالم – یک روزنامه نروژی در گزارشی با ارائه اطلاعاتی موضوع همکاری ترکیه با تروریست های داعش در دزدی، قاچاق و فروش نفت عراق و سوریه را تایید کرد.

آناتولی آنتونوف افزود: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری و دیگر مسئولان عالی رتبه ترکیه شخصاً در استخراج و قاچاق نفت سوریه و عراق به ترکیه دست دارند. و درآمدهای نفتی یکی از مهمترین منابع درآمد داعش است و این گروه تروریستی سالانه نزدیک به ۲ میلیارد دلار درآمد نفتی دارد که از آن برای جذب تروریست از سراسر جهان و مسلح کردن آنها استفاده می کند و به همین دلیل با سخت کوشی بسیار در پی نگهداری میادین و تأسیسات نفتی مناطق تحت تصرف خود در سوریه و عراق است.

این ویدیو نشان می دهد که چگونه هواپیماهای روسی مسیر حرکت نفتکش های حامل نفت های دزدیده شده از عراق و سوریه  به وسیله داعش و فروش بسیار ارزان آن به ترکیه را ردیابی نموده سپس آنها را منفجر ساختند.

اختلاف داعش با ترکیه

به گزارش روزنامه مشرق، ترکیه با عربستان ماه هاست که در استراتژی پایان غائله سوریه به شدت به اختلاف خورده است. ترکیه که برای چند سال با داعش در تجارت و معامله بود به دلیل اختلاف با عربستان و قطر سیاستی مخالف آندو کشور در پیش گرفت  و از یک سال پیش مذاکرات مستقیم با بشار اسد را آغاز کرده برای پشتیبانی از او خواهان نابودی داعش شد.

از اینجاست که او همه تلاش خود را برای نابودی داعش می‌کند. اما ‏عربستان معتقد به مدل طالبانی است یعنی باید داعش در یک جغرافیای خاص زنده بماند. برای همین ترکیه را به شدت تحت فشار قرار داده  تا بخشی از اراضی هم مرزش با  ‏سوریه را برای ادامه بقای داعش در اختیار این گروه بگذارد.

انفجار پی در پی در ترکیه

مخالفت دولت ترکیه به این خواسته عربستان و کینه توزی با داعش موجب گردیده که از تابستان سال گذشته تاکنون چندین بمب گذاری در ترکیه رخ داده که در مورد یشتر آنها، گروه تروریستی داعش مسئولیت آن راپذیرفته است. در هفته های اخیر به صورت متناوب شاهد پرتاب خمپاره به مناطق مرزی ترکیه بودیم، هدف این خمپاره ها ارعاب مردم و تحمیل مهاجرت اهالی بومی این شهرها به مناطق دیگر بود، تا مقدمات دادن خاک به داعش مهیا شود. از آنجا که خانه های تیمی داعش در مدت چند سال اخیر در کلانشهرهای ترکیه و در شهرهای جنوبی ترکیه گسترده شده است ، این وضعیت امکان مبارزه با آن را در ترکیه بسیار سخت کرده است.

این ویدیو گزارشی است از تحقیقات و بررسی های روسیه از قاچاق نفت سوریه و عراق به وسیله داعش و فروش آن به بهای بسیار ارزان به ترکیه.

خوانندگان آگاه چه می گویند؟!.

یکی از خوانندگان موضوع همکاری دولت ترکیه با داعش و سپس مبارزه با او به دلیل سیاست دوگانه اش با عربستان می گوید: “داعش ماری است که اردوغان در آستین ترکیه پرورش داده و حالا دارد نیشش را در تن مردم ترکیه فرو می کند و او دارد تقاص خون های کودکان سوری را پس میده”.

خواننده دیگری می گوید:
“هر کس باد بکارد طوفان درو میکند. متاسفانه ترکیه فکر میکرد که میتواند از ناامنی سوریه کلاهی برای خودش درست کند ولی متاسفانه امروز نتیجه ۵ سال سیاستهای مخرب علیه همسایگان به خود ترکیه هم سرایت کرده…”
وباز خواننده دیگری می گوید: “آقای اردوغان خودکرده را تدبیر نیست! یادت باشه انتقامجویی های کودکانه به هر شکل برای دیگر کشورها جایگاهی در جهان مدرن امروز نداره!.”

انفجار و تیر اندازی در فرودگاه استانبول 

گزارش‌ خبرنگاری گوناگون  بر این حکایت دارد که بر اثر۳ بمبگذاری و تیر اندازی، شامگاه سه شنبه گذشته در فرودگاه بین المللی آتاتورک بر روی جمعیت آتش گشودند و سپس خود را منفجر کردند. نتیجه انفجار و تیراندازی  آنان   دست کم ۳۶ کشته و ۱۵۰ زخمی بر جای گذاشته است.

العالم - مقام های ترکیه اعلام کردند که تروریست های داعشی انتحاری سه انفجار فرودگاه استانبول که به کشته شدن۴۴ نفر و مجروحیت ۲۶۰نفر منتهی شد، از روسیه، ازبکستان و قرقیزستان بودند.

العالم – مقام های ترکیه اعلام کردند که تروریست های داعشی انتحاری سه انفجار فرودگاه استانبول که به کشته شدن۴۴ نفر و مجروحیت ۲۶۰نفر منتهی شد، از روسیه، ازبکستان و قرقیزستان بودند.

شبکه NTV ترکیه در این زمینه گزارش داده که چهار تروریست پس از انفجار‌ها در فرودگاه اتاتورک در حالی که به اطراف تیراندازی می‌کردند، سوار خودروی شخصی‌ شده و فرار کرده‌اند؛ اما برخی منابع خبری دیگر تأکید کرده‌اند از ۷ مهاجم، ۳ تن کشته شده‌اند، یک تن زنده دستگیر شده و ۳ تن دیگر فرار کرده‌اند. هنوز در این زمینه منابع رسمی و دولتی اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. گزارش دیگری شمار تلفات را ۴۱ کشته و۲۳۹ زخمی اعلام کرده است.

صحنه آتش سوزی و پخش و پار قطٰات بمب در فرودگاه استانبول

صحنه آتش سوزی و پخش و پار قطٰات بمب در فرودگاه استانبول

خبرگزاری دوغان ترکیه به نقل از منابع آگاه در پلیس آن کشور اعلام کرد که گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات انتحاری به فرودگاه بین المللی استانبول را به عهده گرفت.

از آنچه گذشت:

دولت ترکیه که سالیانی چند با دخالت در وضع سیاسی سوریه موجب همکاری با تروریست های داعش در معامله و خرید ارزان نفت قاچاق دزدیده شده از مخازن و چاههای سوریه و عراق بود از دو سال پیش تا کنون به دلیل مخالفت با سیاست عربستان در منطقه ناگهان چرخشی در سیاست خود به وجود آورد و در دشمنی و کینه توزی داعش هرچه بیشتر به بشار اسد نزدیک شد. گروه داعش که مانند قارچ  سرتاسر ترکیه ریشه دوانده و خانه های تیمی آن  در مدت چند سال اخیر در کلانشهرهای ترکیه و در شهرهای جنوبی آن کشور گسترده شده است ،  وضعیت امکان مبارزه با آن را در ترکیه بسیار سخت کرده است.

بمبگذاری گوناگون چند سال اخیر داعش در سرتاسر ترکیه دال بر دشمنی و کینه توزی داعش با سیاست های موزیانه اردوغان است. جنایت کنونی داعش در ترکیه سه بمبگذاری و تیر اندازی در سالن پرجمعیت فرودگاه بزرگ بین المللی استانبول در هفته گذشته بود که بنا به گزارش هائی، ۴۱ کشته و۲۳۹ زخمی برجای گذاشته است.

صحنه دلخراشی از قربانیان بمبگذاری سال گذشته در آنکارا

صحنه دلخراشی از قربانیان بمبگذاری سال گذشته در آنکارا

نکته پایانی:

سیاست های ضد و نقیص اردوغان، از یکسوی دوستی چند ساله با داعش و خرید ارزان نفت قاچاق شده از منابع و چاههای سوریه و عراق از دست آنها، وراه نفوذ آنان به درون ترکیه را باز گذاشتن، و آنگاه روی برگرداندن از آنان وبا دوستی وهمکاری با بشار اسد ترکیه را در وضع خطرناکی قرار داده به طوری که خانه های تیمی داعش در شهرهای جنوبی ترکیه و دشمنی آنان با ساست های نادرست اردوغان، آرامش آن کشور را از میان برده است. اردوغان هرگز نمی تواند با گسترش و نفوذ داعش در کشورش که مانند قارچ همه جاگیر شده، به مبارزه پردازد.

  • دیوار

    بی صفتی این مردک و طمع کاریش حالا داره گریبان کشورشو می گیره

  • azadi.democracy.arab.kurd

    کردهای معترض دفاتر حزب دموکرات و اتحادیه میهنی در شهرهای اطراف سلیمانیه را آتش زدند

    http://www.iranpressnews.com/source/210281.htm

    ———————————————————————————————
    “به همین دلیل کرد دموکرات نمی شود و آمریکایی یا غربی نخواهد شد ”

    تنها سازمان کردی که متحد امریکا و غرب بوده و هست همین بارزانی و حزب او است . اتحادیه میهنی مام جلال هم مزدور جمهور اسلامی است اما با امریکا مشکل مارکسیستی روسی ندارد . بقیه کردها سازمانهای تروریستی مسلح به کلاشینکف !!! روسی و ایدیولوژی مارکسیستی روسی هستند . برخی مانند یگان مدافع خلق چون اسد جنایت کار هم بعثی روسی است , عملا هم از توبره امریکا و غرب میخورند , و هم از آخور اسد و روسیه .

    بدیهی است که نهایتا برده روسیه هستند .

    کومله هم صدامیست بود
    زمان عز الدین حسینی آخوند جنایت کار جیره خور صدام ( مارکسیست ها جیره خوری بختیار و عزالدین را چون ا زخود آنها هستند قبول دارند و لاپوشانی میکنند . اما رجوی را محکوم میکنند چرا با صدام بوده !!!) و بعد که عراقی ها با امریکا متحد شدند و صدام ماکیاولیست ( مثل بختیار دنبال قدرت بود برایش نوکری روسیه ،امریکا ، شاه ، ژنرال های ارتش ، انگلیس ، یا حتا عربستان و شیخک ها فرقی نمیکرد ، حتا با “آخوندها” قبل از حمله استراتژیک و قاطعانه جرج بوش به عراق ، ساخت و یکطرفه صلح کرد –

    درست مثل لنین که وقتی میخواست کودتا کند ، به نفع آلمان خاک کشورش را هم بخشید ، و قراردادهای تزاری را لغو کرد

    – تا هم عوامفریبی کند ،

    – هم قدرت را قبضه کند ،

    – هم بعدا بیاید مدعی خلق ها شود در همین کشورها

    و همه ان چیزهایی که داده با “کودتا و اشغال و حمله نظامی “پس بگیرد ،

    شیخ کوچک گیلانی و خیابانی تبریزی و قاضی محمد کرد , بازیچه شوروی شدند و سرشان به باد رفت

    و دیدید که آذربایجان را استالین اشغال کرد حالا نوکران روسیه – محمد ارسی – درویش پور – زر افشان – تقوایی – تابان – نیکفر – … حیله لنین را به رخ ما میکشند .

    – خوب خمینی هم خیلی قول های خوب داد و اولش در باغ سبز نشان داد .

    – امریکا که شما دشمن خونی ان هستید , اول انقلابش علیه انگلیس از همه ازدیخواهان جهان و دولت هایی که با انگلیس استعماری میجنگیدند دفاع میکرد

    – محمد پیامبر اسلام وقتی در مکه بود خوب خیلی آیات مترقی و هوادار بردگان و فقرا و محرومین و آزادی انتخاب دین و تکثر گرایی داشت .

    لنین از اول میگفت توطیه ، کودتا ، ترور ، هر وسیله ای که ما “مارکسیست های روسی” را به قدرت برساند حلال مارکسیستی است و از اصول بدیهی طبقه تراز نوین !!!! )

    صدام که پس ا زحمله به کویت اوضا ع را خراب دید , تقصیرات را انداخت گردن امریکا و رامسفلد !!! ورق سفید امضا کرد داد به رفسنجنایی و هواپیماهایش را فرستاد ایران که از حمله در امان بمانند ،

    مواد شیمیایی اش را داد به اسد و بعدها دیدیم اسد شیمیایی را ،

    – ملاها هم احتمال زیاد چیزهایی از او گیرشان آمد که به زودی رو خواهند کرد . چند تا موشک هم زد به اسراییل که یعنی بعله ، عربها و مسلمانان ابله بیایید کمک من !!!

    پژاک کاملا تروریستی است . حتا سه تن از رهبران “نمایشی” زن که داشتند را در روز روشن درپاریس مهد دموکراسی نوین جهان ترور کردند !!!! دقت میکنید ؟

    اینها از داعش بدترند . چون داعش “بی هویت” بود و معجونی از فریب خوردگان و جاسوسان روسیه و عربستان و سوریه و ملاها و ترکیه و جوانان مغز شسته بی خبر آمده از غرب و بقایای ارتش صدام و قذافی وکشورهای دیکتاتوری آسیای مرکزی , و دیکتاتورهای دیگر آنرا تشکیل میدادند .

    اما این کردها هم هویت قومی دارند ، هم ایدیولوژی مارکسیستی روسی ، هم یک پارچه هستند ( جاسوسان داخل آنها قدرت ندارند ) . پس مشکل کردها چیست که نه در کردستان عراق توانستند از موهبت دموکراسی بسته بندی شده تمیز آمریکایی استفاده کرده و به جای بازی با کلاشینکف و برده داری زنان تحت ستم و دست و پا بسته ( مدل چریکی مجاهدین خلق -فدایی خلق – کمونیست کارگری – راه کارگر ) محکوم به نظامی گری و زمخت گرایی ضد زن و آلت دست مردان کردی شوند که بازیچه قدرتهای بیگانه هستند ؟ نه پناهندگان کرد در سوئد و پاریس و برلین و امریکا رفتند دنبال دانش و تکنولوژی و تمدن غرب ؟ هنوز زنان را کشتار ناموسی میکنند در غرب .
    مشکل فرهنگی است . کردها فرصت فرهنگ سازی را در مطلق کردن بازی با کلاشینکف و ایدیولوژی افیونی مارکسیستی روسی از دست داده اند . نه دانشمندی دارند ، نه اقتصاد دان ، نه روشنفکر و نه فیلسوف برجسته
    تنها چیزی که کردها به ان نخواهند رسید دموکراسی است .

    مثل عربها .

    آنها نیز هرگز رشد نخواهند کرد حتا اگر همه چاه های نفت منطقه را به آنها بدهید باز مثل این آخوندها آنرا صرف بازی دشمن بازی فرضی و ترور و اغتشاش و امریکا ستیزی و اسرائیل ستیزی و ترک ستیزی خواهند کرد .

    به یک کلام بازی ضد تمدن و ضد توسعه پایدار .
    عقل آخوند و کیم و صدام و اسد و قذافی و کاسترو و سلمان و السیسی و ….. به جز به کلاشینکف ، اس ۳۰۰ ، اس ۴۰۰ ، شیمیایی ، اتم بازی ، تحریک و ماجرا جویی ، تلاش برای پاک کردن این کشور و ان کشور از نقشه های جغرافیایی ، صدور انقلاب ها و ایدیولوژی های پشگلی شان به اینجا و آنجا , هنری ندارند
    آخر کرد و عرب و آخوند و کره شمالی و کوبا و بولیوی و مادرو چی صادر کنند ؟

    تکنولوژی ؟ سرمایه ؟ نیروی نخبه اقتصادی ؟ دانش فنی ؟ تحقیقات پیشرفته علمی ؟ محصولات سامسونگ ، پانا سونیک ، سونی ، کامیوتر های اسوس ؟ …..
    چی ؟
    خوب یکی به من بگه تا من خفه بشم ؟
    چرا این مزخرفات در سنگاپور و کره جنوبی و تایوان و ژاپن و … نیست ؟

    مگر امریکا ژاپن را با بمب اتمی نزد ؟ آلمان را اشغال نکرد ؟

    به ایران چه کرده ؟ که بدتر از ژاپن است ؟
    یک زمینی بود عربها یا فروختند و یا در جنگ خود خواسته از دست دادند
    خوب اگر قرار است ما شوروی و روسیه را فراموش کنیم
    چرا عربها ول کن نیستند ؟
    چرا کردها دنبال خصومت با فارس و ترک و عرب هستند ؟

    رضا پهلوی که میخوا هد بیاید ، همه شما ها اما و اگر میکنید اما همین شما ها تبلیغ جنایت کارترین فرزند جنایت کار ترین رهبر عرب ( سیف الاسلام قذافی ) را میکنید که میخواهد برگردد !!! تبلیغ هم میکنید !!!!
    مشکل ما ایرنیها ، مشکل عربها ، مشکل کرد ها :
    – نه امریکا است ، نه اسرائیل
    – نه سرمایه داری ، نه دموکراسی غربی
    – نه سلطنت طلبان ، نه مجاهدین
    – نه ملیون ، نه لیبرال های مذهبی
    – نه دین ، نه ملی گرایی
    – نه شاه ، نه شیخ
    – نه مصدق ، نه بازرگان ، نه بنی صدر و امیر انتظام و فروهر ها

    مشکل مملکت ما شما مارکسیست های خیانت کار روسی هستید و روسیه

    و این تفکر روسی

    ذلتی تاریخی که از حمله مغول و اعراب و محمود افغان و اسکندر خطرناک تر است