جاش های ولایت فقیه ( مزدوران اطلاعات) یا اخوان الامفسدین  ۲

جاش کیست؟

واژه جاش به معنی مزدور است و در میان کردهای ایران کاربرد دارد.در پایگاه اینترنتی لغت‌نامه دهخدا، اعضای سایت واژه ی جاش را به معانی «سرسپرده، سرسپرده دشمن، شنود، مخبر ، گماشته دشمن، مزدور، مزدور دشمن، خبرچین، خبربر، جاسوس، کسی که به دشمن یاری می‌رساند، آن خودی که در جرگه دشمن است » ،توصیف نموده اند.

گفته می‌شود که این کلمه نخستین بار توسط ماموستا هژار شاعر، ادیب، و نویسنده کرد وارد ادبیات سیاسی کرد شد و سپس به سرعت در جامعه رواج یافت.

راستش دیدن مطلب سال ٩۴ اعدام آخوند نمر جلاد در سایت جماعت دعوت و اصلاح ایران (اخوانی ها) من رو واداشت که قلم بر دست بگیرم و دلنوشته ای بنویسم !!!

چه بنویسم ؟ بنویسم که اخوان الافاسدین (جاش) چرا قبل وبعد از اعدام جوانان بی گناه که در سحرگاه ١٢فروردین اعدام شدند بیانیه ندادید و این همه عالم اهل سنت ایران را قلع و قمح کردند آیا لال بودید.

گاهی دلم برای شماها می سوزد       دارد تایید سکوت هایتان انگ می شود

این روزهاکه غرقه ی طوفان غفلتید      بیشتر به فکر پُست ،مقام ،شهرتید

بس است لحظه ایی به خود آیید        نقاب از رخ روز حساب بردارید
ز چشم اگر نستانید خواب را فردا       سر بریده ز بالین خواب بردارید

 

وبه راستی حقیقت امر این هست نمی‌دانم از کجای این مزدوریتان آغاز کنم. از مرامنامه و اساسنامه حزبتان سخن بگویم که دفاع از اعتقادات اهل سنت هست ، یا با آقای پیرانی جاش اطلاعات در تهران درددلی داشته باشم. ولی مطلبی که میخواهم از آن سایت نقد کنم اینقدر ننگ آور که نوشتنم نمی آید!

 اهل سنت ایران ویروسی شده‌اند! آن هم ویروسی به نام اخوان المسلمین! که باید به آنها اخوان الاجاش یا مفسدین گفت!!!
باید به اعضای شورای مرکزی این حزب بگویم بس است خیانت و سکوت به نام اهل سنت. ما مصلحت اندیشی شما را نمی خواهیم، صلاحمان در پایمردی هست و نه در ندای حزب و جماعت شما و دیگران.

راستی اینان به نمایندگی از چه کسی در این مجامع شرکت میکنند؟, اینان به چه حقی به نام اهل سنت و در واقع به کام دشمنان اهل سنت، میبرّند و میدوزند. چگونه آست که کسانی مثل حسن امینی و مولوی عبدالحمید سالیان درازی است که ممنوع الخروج هستند و جناب پیرانی هرسال ده ها سفر خارجی دارد؟ پول این سفرها از کجا تامین می‌شود؟ نا گفته نماند که در حالیکه بچه‌ها ی مردم عادی قادر به تامین هزینه‌های تحصیلات ابتدایی فرزندان خود نیستند، فرزندان جناب جاش پیرانی در دانشگاه‌های خارج از کشور در حال تحصیل هستند.

راستی اینان به نمایندگی از چه کسی در این مجامع شرکت میکنند؟, اینان به چه حقی به نام اهل سنت و در واقع به کام دشمنان اهل سنت، میبرّند و میدوزند. چگونه آست که کسانی مثل حسن امینی و مولوی عبدالحمید سالیان درازی است که ممنوع الخروج هستند و جناب پیرانی هرسال ده ها سفر خارجی دارد؟ پول این سفرها از کجا تامین می‌شود؟ نا گفته نماند که در حالیکه بچه‌ها ی مردم عادی قادر به تامین هزینه‌های تحصیلات ابتدایی فرزندان خود نیستند، فرزندان جناب جاش پیرانی در دانشگاه‌های خارج از کشور در حال تحصیل هستند.

چرا در برابر ظلم سکوت کرده اید؟

دیگر بس است (فهل انتم منتهون) دیگر وقت آن نرسیده از خواب غفلت بیدار شوید؟دیگه شورش را درآوردید ؛ چرا برای جنایاتی که بر سر اهل سنت میاد سکوت میکنید ؟! اگر جرأت ندارید حق را بگویید وخودتان را پشت اسم مصلحت وحکمت پنهان کرده اید لا اقل باطل هم نگویید وتایید نکنید (فلیقل خیرا أو لیصمت)

روز و شب جوانان اهل سنت ایران را به قربانگاه فرستادند و حتی در میدان های شهر به دار کشیدند. نه تنها شما مزدوران هیچگونه حرکت و جنبش اعتراضی از خود نشان ندادید، بلکه به نظاره ایستادید و جنایت های رژیم را با زبان بی زبانی و با سکوت خود تأیید نمودید. آیا این سکوت علامت رضایت است، و یا ترس و بزدلی، و یا طمع و بلند پروازی شما؟!

آنچه برما گذشت و بر ما می گذرد و آنچه ما مصیبت می کشیم و به ناتوانی، درماندگی، بردگی، و خواری افتاده ایم، پیامد و نتیجه بی تفاوتی و چاپلوسی شما مزدوران ولایت فقیه دیکتاتور است .

چگونه به اشک های مادر شهرام احمدی لحظه ایی نگاه نمی کنید که سوز دلش درخت وسنگ را به گریه در می آورد …. اما دل شما که فقط در چاپلوسی وکنفرانس تشکیل دادن و پول جمع کردن می باشد. شمایی که اسلام را ابزار پیشرفت و فریب می دانید.

 نه تنها شما مزدوران هیچگونه حرکت و جنبش اعتراضی از خود نشان ندادید، بلکه به نظاره ایستادید و جنایت های رژیم را با زبان بی زبانی و با سکوت خود تأیید نمودید. آیا این سکوت علامت رضایت است، و یا ترس و بزدلی، و یا طمع و بلند پروازی شما؟!

نه تنها شما مزدوران هیچگونه حرکت و جنبش اعتراضی از خود نشان ندادید، بلکه به نظاره ایستادید و جنایت های رژیم را با زبان بی زبانی و با سکوت خود تأیید نمودید. آیا این سکوت علامت رضایت است، و یا ترس و بزدلی، و یا طمع و بلند پروازی شما؟!

دروغگویی و چاپلوسی تا این حد؟

اظهارات دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح یعنی همان پیرانی جاش آلت دست اطلاعات آدمکش درمورد اعدام جوانان متدین اهل سنت بعد از بازگشت از ترکیه و شرکت در اجلاس شورای اتحادیه جهانی علمای مسلمان ، مصداق روشن ضرب المثل فارسیِ یکی بر نعل و یکی بر میخ زدن است. هرچند این اظهاراتِ وی کمترین  نارضایتی نسبت به ظلم رواداشته شده به اهل سنت ایران وجوانان اعدام شده و سایر زندانیان اهل سنت راژ دربر ندارد، اما در پی سؤالات متعدد اهل سنت از نقش تخریبی او و جماعت به اصطلاح« دعوت واصلاح» درواقع تلاشی بیهوده در جهت پاک کردن دامن خودشان از لکه های سیاه ننگ خوش رقصی های آنان به کام حکومت و علیه اهل سنت مظلوم ایران است.

درحالیکه روز قبل از آن در ترکیه ، عبدالرحمان پیرانی مانع از محکومیت اعدام جوانان اهل سنت در ایران از سوی مجمع جهانی علما شده، چگونه در بازگشت به اعلام نظر در مورد اعدامها میپردازد ؟ آنهم بدون هیچ محکوم کردنی و تنها به کام حکومت و به ضرر اهل سنت ایران.

راستی اینان به نمایندگی از چه کسی در این مجامع شرکت میکنند؟, اینان به چه حقی به نام اهل سنت و در واقع به کام دشمنان اهل سنت، میبرّند و میدوزند. چگونه آست که کسانی مثل حسن امینی  و مولوی عبدالحمید سالیان درازی است که ممنوع الخروج هستند و جناب پیرانی هرسال ده ها سفر خارجی دارد؟ پول این سفرها از کجا تامین می‌شود؟

نا گفته نماند که در حالیکه بچه‌ها ی مردم عادی قادر به تامین هزینه‌های تحصیلات ابتدایی فرزندان خود نیستند، فرزندان جناب جاش پیرانی در دانشگاه‌های خارج از کشور در حال تحصیل هستند. آیا وقت آن نرسیده که دلسوزان اهل سنت و کردستان اینان را به جامعه داخل و خارج معرفی کنند و خیانت هایشان را بیش از پیش آشکار سازند. آیا دسترسی به مجمع جهانی علمای اهل سنت آنقدر سخت است که فقط امثال پیرانی قادر به حضور در آن هستند؟ آیا حجت بر این جماعت خائن به اهل سنت کامل نشده که همه در مورد آنان سکوت میکنند؟؟ آیا جماعت و شخص پیرانی از یاد برده اند که در مورد باقر النمر چگونه سینه چاک کردند و رسما بیانیه صادر کردند؟ چرا همین سخنان بی خاصیت پیرانی در قالب بیانیه ای رسمی از سوی جماعت دعوت و اصلاح منتشر نمی شود و در سایت  « اصلاح وب » جا نمیگیرد؟

این جاش ، از زمان ترور شیخ ضیایی اخوان المسلمین هیچکس را نگذاشته در معاهد جنوب کار کند و بعد از 23 سال ریاست و میلیاردها پول خوردن ، نتیجه اش این شده در هیچ مصیبتی از اهل سنت دفاع نکرده اعدام نمر را محکوم کرده و اعدام صدها اهل سنت را مبارزه با تکفیر و سلفیت می نامد و مشروع و به نام حکمت از آخوندهای جنایتکار و دزد دفاع می کند و آخرش هم ثمر خون ضیایی شهید (فرزند) را به زیارت قبر امام هشتم شیعیان بر اساس روال مرده پرستان و باز هم ادعا می کنند که کردهای ضد رژیم بی حکمت هستند . آیا حکمت این است که با حاکم جرّار و جنایتکار بر سر سفره انقلاب بنشینند و خون مردم را بمکند؟

این جاش ، از زمان ترور شیخ ضیایی هیچکس را نگذاشته بالا بیاید و بعد از ۲۳ سال ریاست و میلیاردها پول خوردن ، نتیجه اش این شده که اعدام شیخ نمر را محکوم کرده و اعدام صدها اهل سنت را مبارزه با تکفیر و سلفیت می نامد و مشروع و به نام حکمت از آخوندهای جنایتکار و دزد دفاع می کند و آخرش  هم ادعا می کند که کردهای ضد رژیم بی حکمت هستند . آیا حکمت این است که با حاکم جرّار و جنایتکار بر سر سفره انقلاب بنشینند و خون مردم را بمکند؟

هر دم از این باغ بری میرسد.               تازه تر از تازه تری میرسد.

ای اخوان المسلمین ایران، آیا فراموش کرده اید که پایه گذار اخوان درایران شخصی بسیار بزرگی بود بنام شهید کاک ناصرسبحانی فراموش کرده اید همین نظامی که شما امروز شده اید آلت دستشان همین کاک ناصر را هفت سال نیم از وطن وشهرخود تبعید کردند وبعد از نه ماه نه روز ازبی خبری کاک ناصرمعلوم شد که ایشان را ترور کردند وحتی جسد ایشان رو به بستگانش ندادند ودرشهری غریب به خاک سپردند.

ای امثال جناب عبدالرحمن پیرانی یا سیرک های دسته  آخوندها وسایرهم فکرهای اتاق فکر (!) ، این را بدانید که اهل سنت ایران همگی می دانند تا شما مزدوری وآلت دستی ملایان واطلاعات نشده بودید ، حتی یک دفتر که سهل است ، حتی حق یک جلسه وسمینارهم به شماها نمیدادند.

شما آقای پیرانی که خودت را رئیس می دانی وبه زبان اهل سنت صحبت میکنی دررسانه ها ومی گویید که اهل سنت در ایران مشکلی ندارند و حقوق بشر در ایران تأمین است!

اگر شما خودرا دلسوزان اهل سنت وجماعت می دانید، چگونه اعتراضی یکبار نزدید به دستگاه قضائیه که چطور بدون داشتن یک وکیل برای دفاعیه در دادگاه آنها را با دادگاهی فرمایشی ٢دقیقه ایی به جوخه اعدام می برند و بعد هم با کمال بیشرمی آنهایی که ٨سال در زندان بودند (پیش از تشکیل داعش) را تروریست می نامند؟ در حالی که پرونده شهرام احمدی به جهت عدم استفاده از خشونت مشمول ماده ٢٧٨و٢٨٨قانون مجازات اسلامی بود وبالطبع اعدام نباید می شد.

آقای پیرانی ! اگر شما خودرا دلسوز اهل سنت  می دانید، چگونه اعتراضی یکبار نزدید به دستگاه قضائیه که چطور بدون داشتن یک وکیل برای دفاعیه در دادگاه آنها را با دادگاهی فرمایشی ٢دقیقه ایی به جوخه اعدام می برند و بعد هم با کمال بیشرمی آنهایی که ٨سال در زندان بودند (پیش از تشکیل داعش) را تروریست می نامند؟ در حالی که پرونده شهرام احمدی به جهت عدم استفاده از خشونت مشمول ماده ٢٧٨و٢٨٨قانون مجازات اسلامی بود وبالطبع اعدام نباید می شد.

اگر شما خودرا دلسوزان اهل سنت وجماعت می دانید، چگونه اعتراضی یکبار نزدید به دستگاه قضائیه که چطور بدون داشتن یک وکیل برای دفاعیه در دادگاه آنها را با دادگاهی فرمایشی ٢دقیقه ایی به جوخه اعدام می برند و بعد هم با کمال بیشرمی آنهایی که ٨سال در زندان بودند (پیش از تشکیل داعش) را  تروریست می نامند؟ در حالی که پرونده شهرام احمدی  به جهت عدم استفاده از خشونت مشمول ماده ٢٧٨و٢٨٨قانون مجازات اسلامی بود  وبالطبع اعدام نباید می شد. و اگر وکیل درست می بود ، می دانست که حتی فرض پذیرش عضویت موکلش در یک گروه مخالف نظام حداکثر حکم صادره براساس ماده ٣٨٨ برای او پنج سال حبس تعزیری خواهد بود وطبق ماده ١٨٣محاربه به اعدام لغو شده بود که شوربختانه جمهوری ولایت فقیه  به قانون های که خود پیاده سازی می کنند احترام نمی گزارد.

این جاش ، از زمان ترور شیخ ضیایی اخوان المسلمین هیچکس را نگذاشته در معاهد جنوب کار کند و بعد از ۲۳ سال ریاست و میلیاردها پول خوردن ، نتیجه اش این شده در هیچ مصیبتی از اهل سنت دفاع نکرده اعدام نمر را محکوم کرده و اعدام صدها اهل سنت را مبارزه با تکفیر و سلفیت می نامد و مشروع و به نام حکمت از آخوندهای جنایتکار و دزد دفاع می کند و آخرش هم ثمر خون ضیایی شهید (فرزند) را به زیارت قبر امام هشتم شیعیان بر اساس روال مرده پرستان و باز هم  ادعا می کنند که کردهای ضد رژیم بی حکمت هستند . آیا حکمت این است که با حاکم جرّار و جنایتکار بر سر سفره انقلاب بنشینند و خون مردم را بمکند؟

نکته پایانی

تا زمانی که ما بی خیال و بی اعتناء از سرنوشت یکدیگر از کنار مسائل و مشکلات هم بگذریم، سختی و دردهای دیگران را ببینیم و بشنویم و واکنشی از خود نشان ندهیم، کار ما به جایی نخواهد رسید و بردگی ما به آخوندهای فرومایه و بی فرهنگ همچنان ادامه خواهد یافت. شرافت، انسانیت، و وظیفه مردمی و میهنی به ما حکم می کند که اگر اعتراض، قیام، اعتصاب، و خیزشی در یک نقطه کشور دیده شود، ما نیز در هرکجای ایران و در هر شرایطی زندگی می کنیم، باید بپاخیزیم و از آن نهضت و ایستادگی دفاع کنیم.

اما در آخر دو نکته به افراد و مسئولین جماعت ودیگران

١- با این گفته خواهشمندم مردم را نابخردانه توجیه نکنید که این تاکتیکهای سیاسی است و … ما هم از شما بهتر سیاست بلدیم اما با یک بام دو هوای منافق مآبانه سیاست اسلامی معنایی ندارد ما می گویم این هم محکوم اما تخریب سفارتخانه هم محکوم اما زندانی علمای اهل سنت و شیعه ی ایرانی و اعدام سبحانی و فرساد و ربیعی و هزاران نفر دیگرهم محکوم است و چرا برای آنها سکوت می کنید و سکوت سیاست مدار به معنای رضایت است .
٢- افراد مخلص و با ایمان جماعت از این جماعت بی تدبیر و بی خاصیت و نامرد وجاش های اطلاعاتی  فاصله بگیرید تا باشد در دام حقه هایشان قرار نگیرید.

از خون فقط چند هزار کودک سوریه وعراق ویمن خجالت بکشید که پاسخگویی خون هرگز ممکن نیست.

احسان فتاحی

٧شهریور١٣٩۵

  • Mahdi Irani

    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر

    ببینید بزرگوار
    تروریست و جنایتکار و … سنی و غیر سنی و سکولار و مذهبی و غیره نداره
    لطفا منطقی فکر کنید
    تو ایران مجرم شیعه هم اعدام شده‌اند
    بعد اینکه شیخ نمر چه جنایتی کرده بود؟
    شما آزادی‌خواه و عدالت‌خواه هستید او هم آزادی‌خواه هست
    حالا چون شما به اصطلاح سکولار هستید و او شیعه, دلیل نمی‌شود که او جنایتکار باشد (برعکسش هم صادق هست)
    دوست عزیز, در هر عقیده و مذهبی (حال اسم دین بگزاریم یا طرز فکر یا ایدئولوژی یا هر چه) همیشه افراد درستکار یا جنایتکاری هستند
    چون این عقاید, از طرف یک شخص (مثلا خدا یا یک انسان) صادر شده و نوشته شده
    برای همین هر شخصی از آن نوشته (یعنی کتاب) ممکن هست برداشت‌های حتی متضاد با برداشت دیگران برداشت کند!
    مثلا شما می‌گید کلا دین اسلام بده, در حالی که من یانطور فکر نمی‌کنم
    این اختلاف دیدگاه آیا از این ناشی نمی‌شه که افراد مختلف بد برداشت می‌کنند؟
    مثلا شما می‌گویید دین اسلام مخالفانش را می‌کشد
    در حالی که در همه مذاهب و ایدئولوژی و نظریه و چه و چه (با اسم و عنوانشان کاری نداریم) هستند افرادی که معتقدند برای پیشبرد نظریه یا دین یا … خودشان لازم هست تا مخالفان را از بین برد تا تنها “عقیده ما” که درست‌ترین عقیده‌ها هست (بلکه تنها عقیده درست هست!) باقی بماند!
    چون پیرو هر مکتبی (مکتب یعنی عقاید نوشته شده, یا معنایی شبیه این معنا) اعتقاد دارد که عقیده او برای دیگر انسان‌ها سازنده و درست هست!!!!
    برای مثال شما به دموکراسی و بی‌دینی و سکولاریسم و آزادی و این چیزها معتقد هستید و می‌گویید که مخالفان شما (برای نمونه مسلمانان و حکومت اسلامی ایران و دین اسلام) آدم‌های پلیدی هستند, چون مخالف ایده درست و سازنده شما هستند!
    ببینید دوست عزیز, من تلاش می‌کنم کاملا منطقی و بدون تعصب حرف بزنم, و امیدوارم که این فرهنگ گفتگو جا بی‌افته
    البته مطمئن هستم که دوستانی به بنده فحاشی خواهند کرد!
    ولی لطفا منطقی جواب بدهید
    یا علی

    • Freshteh

      baba to ke ba on ali goftand ridi, akhe on jakesh key bodeh va chikar kardeh ,kame fekretono be kar bendazid va ketabi bekhonid on ali ham yek jakeshi mesle khalkhaliy bodeh