کشتار هم میهنان کولبر کرد به وسیله پاسداران جنایتکار همچنان ادامه دارد ۵

پیش گفتار:

آدم کشی در رژیم اسلامی عیب نیست، بلکه هنر است. هنری که  یک برنامه طرح ریزی شده روزانه و همیشگی  و راز بقای این رژیم است.  به گفته دیگر پایه های استوار موجودیت این رژیم برروی پیکر بی جان جوانان برومند این کشور بنا شده است. این جنایت ها یا در گوشه زندان های بیشمار رژیم جهنمی ولایت فقیه، یا در خیابانها و معابر عمومی، و یا در مرزهای کشور با مرزبانان صورت می گیرد. در این رژیم ضد مردمی، چند گروه قاتل و جنایتکار به صورت مدام و همیشگی فرزندان میهن را به خاک و خون می کشند.

به راستی رژیم جهنمی اسلامی موجب شده که بیشتر مردم ایران زحمتکش و درمانده و کولبر باشند و مزدوران حکومتی ، آخوندهای بیشرف ، پاسداران، و مزدوران وابسته به علی خامنه ای ابر جنایتکار پولبر و غارتگر کشورند.

به راستی رژیم جهنمی اسلامی موجب شده که بیشتر مردم ایران زحمتکش و درمانده و کولبر باشند, ولیکن مزدوران حکومتی ، آخوندهای بیشرف ، پاسداران، و مزدوران وابسته به علی خامنه ای ابر جنایتکار پولبر و غارتگر کشور.

راههای گوناگون جنایت این رژیم :

روشهای بسیاری در آدم کشی و جنایت این رژیم وجود دارد:

۱-بازجویان حرفه ای که در زندانها بامتهمین سیاسی در گیر می شوند و به نحوی و روشی آنان را به قتل می رسانند.

۲- جلادانی که در خیابانها و معابر عمومی جوانان برومند و روشنفکر میهنمان را وحشیانه به دار می کشند.

۳-آدم کشان حرفه ای که به دنبال طعمه خود در کشورهای دیگر زیر پوشش لانه های جاسوسی (سفارت خانه های رژیم) در جستجو یند و گهگاهی فرهیختگان وطنمان را به خاک و خون می کشند.

۴-شمار بسیاری از کودکان و پیران کشورمان که به دلیل فقر و تهیدستی و یاتغذیه مواد غیر طبیعی و وارداتی کشور و استفاده داروهای تقلبی که عامل اصلی آنها همگی رژیم ضد بشر اسلامی به ویژه پاسداران جنایتکار است که واردات و صادرات کشور را در دست گرفته اند، در نتیجه روزانه در کشور جان می دهند. قتل  و کشتار این گروه فراوان، عمدی و بر اثر بی تفاوتی و بی توجهی رژیم آدمخوار اسلامی است.

تظاهرات و به پاخاستن مردم دلیر سنندج به اعتراض علیه رژیم جنایتکار اسلامی به ویژه شخص علی خامنه ای که جلو سگ های هار پاسداران را نمی گیرد که اینچنین کولبران درمانده و زحمتکش را به خاک و خون می افکنند. به راستی نفرین و ننگ بر همه آنان باد.

تظاهرات و به پاخاستن مردم دلیر سنندج به اعتراض علیه رژیم جنایتکار اسلامی به ویژه شخص علی خامنه ای که جلو سگ های هار پاسداران را نمی گیرد که اینچنین کولبران درمانده و زحمتکش را به خاک و خون می کشند. به راستی نفرین و ننگ بر همه آنان باد.

۵-بالاتر از همه، پاسداران فرومایه و ابر جنایتکار که از یک سوی اقتصاد کشور را  با ورود اجناس تقلبی و یا بی کیفیت، و صدور بهترین فراورده های میهنمان  به نابودی کشیده اند، و از سوی دیگر جنایتهای پیوسته و روزمره آنان است که در زندان های ویژه آنان و به صورت محرمانه، و با با مرز نشینان و در مرزهای کشور صورت می گیرد.

از آنجا که شرح هرکدام از این روشهای گوناگون جنایت رژیم موضوع یک فصل بزرگ کتاب است، ما در این مقاله تنها گذری به جنایات رژیم  با مرزنشینان و به ویژه پاسداران آدمکش می پردازیم.

کشتار مردم بیگناه کردستان به دستور خمینی جنایتکار، با همکاری بنی صدر فرومایه و فرصت طلب و همکاری خلخالی جلاد و قصاب درگاه ولایت.

کشتار مردم بیگناه کردستان در همه جا، حتی کوچه و بازار، به دستور خمینی جنایتکار، با تأیید بنی صدر فرومایه و فرصت طلب و همکاری خلخالی جلاد و قصاب درگاه ولایت.

جنایت رژیم در کردستان:

۲۹ مرداد سال ۱۳۵۸ خمینی جلاد طی یک فتوای جنایتکارانه دستور سرکوب وحشیانه‌ مردم کردستان را صادر کرد.

خمینی، نیروهای ارتش، پاسداران و چماقدارانش را به‌همراه یک دوجین قاضی دژخیم به‌سرپرستی آخوند خلخالی برای اجرای این فرمان روانه ‌کردستان کرد.

خمینی، با دروغین نسبت‌دادن اتهام پوشالی و آخوند‌ساخته وابستگی مردم کردستان به غرب، بدترین جرم آنان را ”مخالفت با جمهوری اسلامی“ و ”تحریم رفراندم“ عنوان کرد.

ابعاد جنایتی که جانیان اسلامی به فرمان خمینی و با اجرای رئیس جمهور وقت ابولحسن بنی صدر به همراه خلخالی جلاد بر سر مردم شهر و روستاهای کردستان و انقلابیون آوردند غیر قابل توصیف است.

خمینی فرمان حمله را صادر کرد و رئیس جمهورش خطاب به گله های سپاه و ارتش اعلام کرد تا خاموش کردن غائله کردستان پوتین هایتان را از پا در نیاورید.
فرمان خمینی در کشتار مخالفین اسلام:

خمینی د‌جال با نوشتن عبارت ”مخالفین اسلام که می‌خواهند کشور را به‌کفر بکشند“ ، درفتوای خود، زمینه‌ هرگونه جنایتی را برای دژخیمانش فراهم کرد تا آنها در اعدام و بمباران روستاها و شهرهای کردستان تردیدی به‌خود راه ندهند.
مزدوران خمینی حتی به ‌زنان و دختران روستایی رحم نکرده و آنان را نیز مورد هتک حرمت و سپس کشتار قرار دادند. دجال ضدبشر همچنین درپیام خود نوشته بود: ”تبلیغات غیراسلامی را در نطفه خفه کنند


این ویدیو را نگاه کنید تا به رنج و بدبختی این هم میهنان که با بی توجهی و بی کفایتی رجیم اسلامی به وجود آمده اند.
قیام مردم میهن پرست زاهدان به پشتیبانی و حمایت مردم کردستان و کولبرهای زحمتکس و درمانده ای که به وسیله پاسداران جنایتکار به خاک و خون افتادند. نفرین و لعنت بر رژیم جهنمی اسلامیی و مزدورانش که اینچنین مردم ایران را بیچاره و درمانده ساختند.

قیام مردم میهن پرست زاهدان به پشتیبانی و حمایت مردم کردستان و کولبرهای زحمتکس و درمانده ای که به وسیله پاسداران جنایتکار به خاک و خون افتادند. نفرین و لعنت بر رژیم جهنمی اسلامی و مزدورانش که این چنین مردم ایران را بیچاره و درمانده ساختند، و درود بر مردم دلاور و میهن پرست زاهدان. زاهدان در حمایت و پشتیبانی کردستان قیام کرد، پس استان های دیگر چون گیلان، مازندران، آذربایجان، فارس، اصفهان، تهران،،،،،،چه شد آیا همه آنها مرده اند؟!!!….

جنایتهای بنی صدر مزدور خمینی:

زمانی که بنی صدر در رکاب ارتش، سپاه و دیگر سرکوبگران حکومت تازه بقدرت رسیده اسلامی با توپ و خمپاره از طریق زمین و هوا خانه و کاشانه مردم سنندج و دیگر شهرهای کردستان را به ویرانه تبدیل می نمود او نیز با همین اراجیف فرمان خمینی را اجرا می کرد.
در آن ایام بنی صدر در کنار خمینی و خلخالی ، با تایید اعدامهای دسته جمعی از کرمانشاه و پاوه تا مریوان، سنندج، سقز، بوکان و مهاباد به سلاخی جوانان و هر کسی که به دستشان می افتاد پرداخت و با تجزیه طلب و ضد انقلاب خواندن مردم انقلابی شهرها و روستاهای کردستان، در تحمیل جنگی خانمانسوز، زندان و اعدام و کشتار، همه آنان روی جنایتکاران نازی را سفید کردند.
بنی صدر فکر می کند با نوشخار کردن همان هجویات آنهم بعد از گذشت نزدیک به ۳۸ سال از آن تاریخ، می تواند همدستی خود با رژیم اسلامی و شخص خمینی را ماست مالی کند.

دلیل لشکر کشی و کشتار مردم کردستان:

علت آن که خمینی فرمان آدم کشی و فرستادن نیروهای نظامی، هلیکوبتر، پاسداران آدم کش و جلادانی مانند خلخالی به کردستان در آغآز پای گیری رژیم جهنمی اسلامی آن بود که کردهای میهن پرست در همه پرسی ضد ایرانی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸که این رژیم جنایتکار طوق لعنتی بردگی و عبودیت را به گردن مردم ایران انداخت برخلاف دیگر مردم ایران آگاهانه و با شهامت کامل شرکت نکردند و دلیرانه پاسخ منفی به خواست خمینی جنایتکار دادند. این شجاعت و خردمندی هم میهنان کردستان کم نظیر و قابل ستایش است.

این پیکر به خاک و خون غلتیده یک کولبر مظلوم و بیچاره است که با جنایت روزمره سپاه پاسداران از پای درآمده است.

این پیکر به خاک و خون غلتیده یک کولبر مظلوم و بیچاره است که با جنایت روزمره سپاه پاسداران از پای درآمده است.

جنایت پاسداران در مرزها:

پاسداران که خود بزرگترین عامل قاچاق مواد مخدر، کالای بی ارزش، و مواد خوراکی غیر بهداشتی و مسموم کننده به کشورند و چند بندر بزرگ ایران را قبضه کرده و کالای قلابی درجه چندم خود با گذراندن رایگان از  گمرکات کشور وارد ایران می کنند و در برابر ارزهای خارجی را از ایران بیرون می برند، با این روشهای غیر انسانی و کلاهبرداری نه تنها اقتصاد مملکت را ورشکسته کردند، بلکه چند میلیون از زن و مرد، به ویژه جوانان را معتاد، بیکاره، بیمار، و خانه نشین ساختند. جنایتی که که کمتر در نقطه دیگری از جهان تا کنون سابقه داشته است.

کولبر مصیبت دیدهو زحمتکشی که درر رژیم جهنمی اسلامی اینچنین به فلاکت و بدبختی افتاده که مانند یک قاطر ناچار به بارکشی است. و آنگاه طعمه پاسدار جنایتکار می شود و به خاک و خون می غلتد. نفرین و ننگ بر پاسدار جنایتکار.

کولبر مصیبت دیده و زحمتکشی که درر رژیم جهنمی اسلامی اینچنین به فلاکت و بدبختی افتاده که مانند یک قاطر ناچار به بارکشی است. و آنگاه طعمه پاسدار جنایتکار می شود و به خاک و خون می غلتد. نفرین و ننگ بر پاسدار جنایتکار.

کشتار روزمره کولبران:

از آنجا که به استان های مرزی و ساکنن آن در این چهار دهه دوران فرمانروائی رژیم اسلامی کمترین توجهی نشده و فقر، بیکاری، بیماری، ناتوانی و سرگردانی در آنها موج می زند، گروهی از مردم کردستان که نمی توانند کار و درآمدی دست و پا کنند تا درگیرخجالت و شرمندگی خانواده خود نباشند، به ناچار به شغل جانفرسا و کشنده کولبری روی آورده اند. 

آنان در قبال دریافت مبلغی از معامله گران، کالای آنها که ارزش گمرکی چندانی ندارد به پشت کشیده و با درد و رنج بسیار پس از گذراندن کوه و تپه ها از مرز گذشته به ایران وارد می شوند. در این بارکشی وسفر ناخوشایند، همه گونه آسیب و ناراحتی بر آنان وارد می شود. بالاترین خطر جانی که دامنگیر آنان می شود تیر اندازی پاسداران بیشرف و جنایتکار به سوی آنان به بهانه جلوگیری از ورود قاچاق و به خاک و خون کشاندن این گروه زحمتکش است. ما در مقاله های گذشته به تفصیل  جنایت پاسداران و کشتار شمار زیادی از این کولبران نام برده و به شرح آنها پرداختیم.

به یاد و خاطره کولبران زحمتکش قربانیان بی توجهی و بی کفایتی رژیم جهل اسلامی که از سوی پاسداران جنایتکار به خاک و خون غلتیدند.

به یاد و خاطره کولبران زحمتکش قربانیان بی توجهی و بی کفایتی رژیم جهل اسلامی که از سوی پاسداران جنایتکار به خاک و خون غلتیدند.

از آنچه گفته شد:

۲۹ مرداد سال ۱۳۵۸ خمینی جلاد طی یک فتوای جنایتکارانه دستور سرکوب وحشیانه‌ مردم کردستان را صادر کرد.
خمینی، نیروهای ارتش، پاسداران و چماقدارانش را به‌همراه یک دوجین قاضی دژخیم به‌سرپرستی آخوند خلخالی برای اجرای این فرمان روانه ‌کردستان کرد. خمینی، با دروغین نسبت‌دادن اتهام پوشالی و آخوند‌ساخته وابستگی مردم کردستان به غرب، بدترین جرم آنان را ”مخالفت با جمهوری اسلامی“ و ”تحریم رفراندم“ عنوان کرد.

چرا حمله؟! آنهم به کردستان؟!.

علت آن که خمینی با فرستادن نیروهای نظامی، هلیکوبتر، پاسداران آدم کش و جلادانی مانند خلخالی و بنی صدر مزدور به کردستان در آغآز پای گیری رژیم جهنمی اسلامی آن بود که کردهای میهن پرست در همه پرسی ضد ایرانی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸که طوق لعنتی این رژیم جنایتکار را به گردن مردم ایران انداخت برخلاف دیگر مردم ایران آگاهانه و با شهامت کامل شرکت نکردند و دلیرانه پاسخ منفی به خواست خمینی جنایتکار دادند. این شجاعت و خردمندی هم میهنان کردستان کم نظیر و قابل ستایش است.

نکته پایانی:

کشتار روزمره کولبران:

از آنجا که به استان های مرزی و ساکنن آن در این چهار دهه دوران فرمانروائی رژیم اسلامی کمترین توجهی نشده و فقر، بیکاری، بیماری، ناتوانی و سرگردانی در آنها موج می زند، گروهی از مردم کردستان که نمی توانند کار و درآمدی دست و پا کنند تا درگیرخجالت و شرمندگی خانواده خود نباشند، به ناچار به شغل جانفرسا و کشنده کولبری روی آورده اند.

  • bazi ba kurdha

    همکاری شرکت روسی “روس‌نفت” با دولت محلی کردستان عراق

    http://www.dw.com/fa-ir/a-40567588

    روزنامه هفت صبح: چهار سال پیش تقریبا در همین ایام کره شمالی بودم. کره شمالی را نه من که خیلی ها اینجوری دیده اند:

    ۱ از دم گیت ورودی فرودگاه،‌یک مامور امنیتی دنبالت می آید که اسمش
    «راهنما» است. همه جا همراهت است حتی ـ‌ ببخشید ـ‌تا پشت در دستشویی.
    http://www.iranpressnews.com/source/208783.htm
    ————————————————————————————————–
    حزب توده در رسانه های فارسی زبان ارتش سایبری مارکسیست های روسی را مستقر کرده و دائم دروغ و تحریف تاریخ به خورد مردم میدهد .
    از جمله د رهمین فضول محله که به جز یک نویسنده ان بقیه عوامل ساواما و یا حزب توده هستند . از مواضع و دروغ پردازی آنها که شبیه پیک نت و اخبار روز و رادیو زمانه است کاملا پیدا است .
    اولا روسیه ( شرکت الیگارشی نفت پوتین ) در کردستان چه میکند ؟ مگر بارزانی آمریکایی و اسرائیلی نیست ؟ مگر پوتین دوست گرمابه و مسجد خامنه ای نیست ؟ مگر پوتین نفت و گاز شمال ایران را نمی دزدد ؟ از زمان مصدق تا کنون دارند میدزدند . مگر حزب دموکرات کردستان و کومله مارکسیست روسی نیستند ؟ مگر همین سلیمانی و حالا ظریف نرفتند روسیه و بقیه مملکت را نفروختند به روسیه و او به آنها ماموریت ضد آمریکایی نداد ؟ هم پیمان با کره شمالی و پوتین .
    این کولبر ها کی هستند و چی میبرند به کردستان ؟
    بله انسانهای بیکار و مجبور و تحت ستم هستند مثل مردم بلوچ . مثل مسلمانان روسیه و بوسنی و اویغور و میانمار و دراویش ایران و سنی ها در ایران و شیعه ها در بحرین و یمن . اما بررسی تاریخ باید بررسی ریشه ای باشد نه احساسی . وگرنه اینها قاچاق اسلحه میکنند ، تروریسم پرورش میدهند ، قاچاق تریاک و هروئین میکنند و تروریست جابجا میکنند ، از این جبهه به ان جبهه ، القاعده هم باشد و طالبان ، اگر روسیه و ملا روسی بخواهند فرقی نمیکند . هر باری بخورد اینها میبرند ….. و سپاه قزاق و کردهای تروریست و روسیه و حزب توده و عربستان و ترکیه و شیوخ روسی در ایران هم به آنها ستم میکنند .
    باید ریشه را شناخت و قطع کرد
    فدائیان خلق و حزب توده و حزب دموکرات کردستان و پژاک و یگان مدافع خلق و کومله و حزب کمونیست کارگری و جلال طالبانی کردستان را آشوب میخواهند و بازیچه نقشه های قدرت پرستانه خود . چرا پس از دوسال که از انقلاب ۵۷ گذشت همه کردها در دوران رفسنجانی – موسوی – خوینی ها – محتشمی پور – تا خاتمی و احمدی نژاد و روحانی سکوت کردند ؟ همانها که به تحریک صدام و روسیه و فدایی و توده ای و … به پادگانها حمله بردند و سر سربازان وظیفه ارتش را با پیت حلبی بریدند ( نه سر پاسداران را ) چرا بعدا که خمینی ضد امپریالیست به تدبیر حزب توده و دستور شوروی تبدیل به دیکتاتور بعثی شد و زد زیر همه حرفهایی که در پاریس زد ، همه این بردگان که امروز به کولبری افتاده اند سکوت محض کردند
    به همان شکلی که پس از کودتای ۲۸ مرداد انگلیس – شوروی – امریکا علیه مصدق توده ایها و ملا کاشانی و انگلیسی ها سکوت محض کردند
    اما در دوران مصدق هر روز حمله میکردند و تخریب
    به همان شکلی که در برابر جنایات روسیه – اسد – ملا روسی در سوریه همه چپ ها سکوت توجیه آمیز میکنند اما در میانمار و ترکیه به دو نفر که از جنس آنها نیستند و هم پیمان روسیه نبوده و متحد امریکا هستند ، حمله میبرند ؟
    حالا فشارهای بی جای مرکل ( متحد پوتین در اروپا ) به اردوغان و توطیه کودتا علیه او و ترور در استانبول ( که شبیه اشغال سفارت امریکا و بهم ریختن کردستان و ترکمن صحرا و اهواز در اوایل انقلاب بود ) توسط باند مافیایی پوتین و مارکسیست های محلل و صیغه ای او ، و تروریست های کرد او را به سمت روسیه سوق میدهد تا جایی که در همان دام ملاها می افتد و دنبال اس ۴۰۰ و سلاح های روسی دیگر و هم پیمانی با ملاها و روسیه است .

    این اتحاد های ناهمگون و بی دلیل و احساسی فقط به نفع امپریالیسم روسیه است
    مردم ایران باید بر اساس درسهای تاریخی در رژیم های شاه و شیخ و حتا صفویه و قاجاریه به سرعت از روسیه و همه عومل و دلقک های رنگارنگ ان با نقاب های متفاوت فاصله گرفته به خط امریکا و غرب بپیوندند . چو ن آسایش و پیشرفت مملکت ما در گرو همین اتحاد طبیعی آزمایش پس داده است . در کمپ روسیه و چین جز جنگ و تروریسم و فروختن مملکت به هیچ و نابودی مردم و بدنام کردن ایرانیها در صف تروریسم عربی ، روسی ، مارکسیستی ، کردی ، کره شمالی و …. چیزی نصیب مردم ایران نمی شود
    خامنه ای نشان داده است که فاقد درایت حداقل سیاسی است در انتخاب دوست و متحد و دشمن و رقیب . او نه تنها مردم ایران را گوشت دم توپ روسیه کرده بلکه با اتحاد با مارکسیست های روسی و روسیه و گوش دادن به آنها در دخالت در سرزمینهای دیگران ( جدیدترین آنها میانمار است که به تشخیص نیکفر نوکر سرسپرده روسیه ، به نهضت مسلمانان تروریست در شرق آسیا که تحت کنترل پوتین هستند ، پیوست و به جای حمله به ارتش کمونیست چینی – روسی میانمار ، به جایزه صلح نوبل و بانوی آزاده میانمار سوکی حمله برد تا هم شهوت ضد زن بودن مشترک او با پوتین را اقناع کند ، هم روسیه و چین و ارتش کمونیستی جنایت کار میانمار را از زیر ضربه خارج کند ، هم دخالت ناموجه و جنایت کرانه خودش و روسیه را در سوریه اشملی کند ) و هدف آسان سازمان ملل و کشورهای غربی و امریکا کردن ایران با این دخالت های تروریستی ، و بدتر از همه چهره تروریستی کثیفی که از ایرانیان در جهان ترسیم میکند ، بلای آسمانی است که کرملین به ایران تحمیل کرده
    توده ایها و فداییها و کمونیست کارگری و بقیه شیاطین روسی هم برده های بی اختیاری هستند که متوسط هوش آنها از کم جنگ اون چیزی بالاتر نیست .
    اختیار مملکت را به این مزدوران ندهید . اینها برای روسیه خوش رقصی میکنند تا دم مرگ . بعد هم اگر روسیه تغییر مسیر داد و از بالای سر اینها با انطرفی ها ساخت ، اینها از کشور فرار و بعد با موج بعدی برمیگردند . مثل همه سران توده ایها که پس از کودتای ۲۸ مرداد در رفتند و با انقلاب ۵۷ برگشتند تا ادامه دهند به خیانت .
    یک عده ای را هم تواب کردند گذاشتند داخل رژیم شاه که به خرابکاری و سوق دادن مملکت به سمت دیکتاتوری آرام آرام ادامه دهند . به همان ترتیب در رژیم ملاها نفوذ کردند و همان کار .

  • 1408workmohammad

    خدا از سر تقصیرات نگذره…..
    دوربین فیلمبرداری بلک مجیک

  • norm.jahani@iranian.com

    یک درخواست ساده از کردهاى ایرانى؛ ف. م. سخن

    http://news.gooya.com/2017/09/post-7546.php

    بالاخره نمردیم و یک مارکسیست روسی را دیدیم که بدون حمله بردن به امپریالیسم امریکا و نو لیبرالیسم جهانی و دموکراسی و بازار آزاد و اسرائیل خیلی ساده به مساله اصلی پرداخت
    ف م سخن پس از سالها مزخرف نویسی روسی در مورد کردستان ، رفراندوم ، شهروندی ، تابعیت ، جغرافیای یک کشور ، حقوق مردم نسبت به دولت و ملت و بر عکس بسیار متین و مطا بق نرم جهانی برخورد کرد
    آقا مگر شما مارکسیست ها ، اسلامیست های روسی ، ملی مضحکی ها مرز دارید که بدون حمله به امریکا و اسرائیل و ناتو یا تمجید ابلهانه از شوروی و روسیه و کوبا فقط به اصل مطلب بپردازید انهم از دریچه معمول و عرف جهانی
    البته اینکه گفته هیچ دولتی اجازه رفراندوم نمیدهد کاملا صحیح نیست .
    در کانادا به کبک اجازه داده شد اما آنها نتوانستند یا نخواستند مستقل شوند
    در اسکاتلند هم همینطور اما شکست خورد .
    به نظر میرسد که در دموکراسی ریشه دار انگلیسی مردم بهتر آینده خودشان را فارغ از تبلیغات بیرونی تعیین میکنند . به همین دلیل مردم ایرلند و آفریقای جنوبی و کانادا و هند و سنگاپور و اسکاتلند و ….. عاقلانه تر تصمیم گرفتند برای حق تعین سرنوشت و سیستم حکومتی .
    بنده امیدوارم مردم کردستان ایران برخلاف رهبران سازمانهای تروریستی کرد که ۹۹ درصد آنها روسی و چپ گرا هستند و در حال فریب امریکا و غرب هستند برای مستقل شدن و بعد مثل مسلمانان ابله به ضد امریکا تغییر جهت دادن ، به این فکر کنند که کشور مستقلی که به آبهای آزاد راه ندارد و از خودش هم چیزی ندارد و جز با دزدی سرزمینهای اعراب و ترک ها و ایرانیها قادر به تشکیل یک حکومت پایدار نخواهد بود , جز جنگ و خونریزی و درگیری با همسایه ها نصیبی نخواهد داشت ، و اش دهان سوزی نیست .

  • تهران

    مرگ بر خامنه ای خونخوار

    • عاشقان رهبری

      خون خوار خودتی حقو نمیشناسی چیزی نگو ا