خامنه ای، به چه مجوزی ۸۰ آمبولانس به جای کمک به زلزله زدگان به کربلا فرستادی؟ ۷

پیش گفتار:

خیانت خامنه ای و مزدوران کثیفش به کشور و ملت مصیبت زده ایران یکی دو نوع نیست. این فرد خودکامه و جنایتکار که کمترین هویت و عرق ملی ایرانی بودن را ندارد خود و خانواده اش از سه دهه پیش تا کنون به صدها نوع جرم و جنایت، غارتگری، حق کشی و انواع دزدی های دیگرپرداخته و ملت مظلوم و محروم ایران را به فقر و تنگدستی خاکستر نشین نموده است. به راستی اگر عدالتی در کار بود و هم میهنان ما میخواستند این فرد جنایتکار را مجازات کنند جزای او دهها بار اعدام و یا زندانی همیشگی بود.

Hospital-in-Uganda-persian

غارت ملی به نفع تازیان   ! :
این روش ظالمانه وضد ایرانی را که خامنه ای تازی زاده در پیش گرفته چگونه می توان تعبیر و تفسیرنمود. این  فرد خیانتکار خدانشناس به چه علت و به چه مجوزی از بیت المال و ثروت ملی که متعلق به ۸۵ میلیون مردم محروم ایران است می دزدد و صرف غزه، لبنان، یمن، و دیگرمناطق تازی نشین می کند که کمترین ارتباط و نسبتی با ملت ایران ندارند. آیا مردم ایران به خواب جهالت فرورفته اند که این همه دزدی و غارتگری از بیت المال را می بینند وخم به ابرو نمی آورند.چه بی انصافی؟، چه بی تفاوتی و ناسپاسی به میهن و منافع عمومی؟!.

عروس بروجردی که جهیزیه خود را تقدیم زلزله زدگان کرد.

عروس بروجردی که جهیزیه خود را تقدیم زلزله زدگان کرد.

earthquake-in-Japan

اظهارات توهین آمیز وحید حقانی 

وحید حقانی مزدور خامنه ای که با حضور دخالت آمیز خود درمیان زلزله زدگان کرمانشاه سخنان زهرآگین و توهین آمیز علیه دولت مردمی روحانی که برگزیده ملت ایران است و هم چنین بادشنام دادن به عیسی جهانگیری معاون روحانی مطالبی در تعریف و تمجید مسکن مهر بیان داشت که بنا به تأیید کارشناسان زلزله کاملن دروغ و بی اساس بوده و تنها پوششی برجنایات احمدی نژاد مزدور و برگزیده خامنه ای بوده، و نشانگرخیانت های بیشمار خامنه ای و مزدورانش به سرزمین ما می باشد.

در هرحال روزی در آینده نه چندان دور، خامنه ای خیانتکار و مزدورانش باید  پاسخگوی کارهای خلاف اخلاقی و ضد ایرانی بودن خود باشند.

tkaan-Khordn-Mardom-newspaper-iran-earthquake

کمک به بازماندگان زلزله:
زلزله خانمانسوز کرمانشاهان و چند هزار ده و دهکده اطراف آن مانند مصیبت های طبیعی گذشته مردم بی پناه و سوگوار در سرمای کشنده زمستانی قصرشیرین و کرمانشاهان بدون آب و خوراک، چادر و پوشاک گرم در میان سرمای شدید با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و حتی امکان به خاک سپردن مرده ها، و درمان مجروحان و زخمی های خود را نخواهند داشت.

اشغال منطقه به وسیله سپاه و صلیب احمر:

سازمان های غیر مردمی و جاسوس مانند سپاه و صلیب سرخ که کمترین هویت ایرانی ندارند، منطقه را تحت اشغال خود درآورده، نه تنها کمک به زلزله زدگان نمی کنند، بلکه سد راه و معبر شده و زندگی را بر بازماندگان قربانیان زلزله سخت تر می سازند.

Not-Earthquack-in-Tehran-because-of-Leader-khamenei

کمک مردمی و ارتش:

به راستی باید از مردم بزرگوار و دلسوز ایران هزاران بار سپاسگزار بود که به راههای گوناگون کمک های خود را به مردم مصیبت دیده رساندند. همچنین سپاس دیگر همگان به ارتش ملی و انسانی میهنمان هست که با کوششی کم نظیر به فریاد زلزله زدگان شتافتند. درود بر ارتش، و لعنت بر سپاه پاسداران و صلیب تازی مرام احمر که کمترین نشانه ایرانی بودن و میهن پرستی در آن دیده نمی شود.

به جای کمک رسانی و انتقال مجروحین به درمانگاهها، خامنه ای جنایتکار یک گله آخوند با هواپیما به کرمانشاهان فرستاد و مزدور او  بنام وحید حقانی در میان مجروحین به سر می برد تا افراد مخالف و موافق خامنه ای جنایتکار را شناسائی کند.

تبریک پاسدار سلیمانی به رهبر:

پاسدار مزدور سلیمانی ریشه کن شدن  داعش در سوریه را که آن را زائیده سیاست آمریکا در منطقه نامیده است به حضور ولینعمت خود خامنه ای جنایتکار تبریک گفت. این عمل شرم آور و فرسنگها دور از حقیقت و راستگوئی است. زیرا جنگ های طولانی رژیم اسلامی در سوریه به نفع بشار اسد جنایتکار و از بین بردن میهن پرستان ملف بشار اسد موجب کشور ۲۵۰ هزار سوریه ای و بیخانمان شده نزدیک به هفت میلیون از مردم آن سرزمین شد. از سوی دیگر نه تنها آمریکا کمترین اثری در به وجود آمدن داعش نداشته بلکه از چند سال پیش پابه پای پیشمرگان کرد، کردهای ایزدی ، ارتش عراق و دیگر گروهها در براندازی داعش و بمباران مواضع آنان نقش اصلی و اساسی داشته است.

بنابراین، خلع قدرت ملی و مردمی موجب سوء استفاده جنایتکارانی شد که به نام داعش معروف شدند. در رسانه های بسیاری در سطح بین المللی به خوبی دیده می شود که عامل تولید و به وجود آمدن داعش در سوریه را لشکر کشی جنایتکارانه پاسداران مزدور خامنه ای می دانند. از سوی دیگر نباید فراموش نمود که خامنه ای و مزدوران حامی اش خود نخستین داعشی هستند که در ایران به وجود آمدند و جنایات آنان در همه زمینه ها از داعش سوریه و عراق کمتر نبوده، بلکه بیشتر و مخرب تر

می باشد

از آنچه گفت شد:

زمین لرزه کرمانشاهان، شهر و دهات آن منطقه  موجب گردید که دستگاههای تبلیغاتی حکومت با بوق و کرنا به گوش مردم رسانند که کمک های فوری و کامل از سوی سپاه، هلال احمر و دستگاههای تبلیغاتی دیگر به سمت قربانیان زلزله سرازیر شده و آنان کمترین نیاز دیگر نخواهند داشت. ویدیوهای موجود گویای این حقیقت است که دست کم تا سه روز در شهرهای اصلی و احتمالن ۶ روز به بعد در چند هزار دهکده زلزله زده کمترین کمکی حتی خوراک و آب خوردن به مردم نرسیده و شمار زیادی ازمجروحان به دلیل دسترسی نداشتن به دارو و درمان و سرمای زمستانی منطقه جان باختند.

سلیمانی پاسدار از بین رفتن داعش در سوریه را به ارباب خود خامنه ای جنایتکارتبریک گفت در حالی که خامنه ای نه تنها خوع رئیس و پرورش دهنده نخستین داعش در ایران می باشد که جنایات او از داعش سویه و عراق بالاتر است، وانگهی خامنه ای با فرستادن پاسداران به حمایت بشار اسد جنایتکار موجب قتل عام ۲۵۰،۰۰۰ مردم بیگناه سوریه از جمله رزمندگان ملی مخالف بشار اسد شدند و موجب پدیدار شدن داعش سوریه و عراق شدند.

علت وقوع زلزله هم معلوم شد
بشاراسد جنایتکار به خامنه ای ابرجنایتکار و شریک جنایات خود به مناسبت کشتار همه میهن پرستان سوریه ای مخالف جنایات آنها تبریک و تهنیت می گویدد.

بشاراسد جنایتکار به خامنه ای ابرجنایتکار و شریک جنایات خود به مناسبت کشتار همه میهن پرستان سوریه ای مخالف جنایات آنها تبریک و تهنیت می گویدد.

نکته پایانی:

تنها کمک خوراک، آب، دارو، پوشاک و پتو در این سرمای زمستانی منطقه به زلزله زدگان رسیده از جانب کمک های مردمی در درجه نخست و سپس از جانب ارتش ملی و مردمی بوده است. از سوی سپاه پاسداران مزدور خامنه ای و دشمن ملت ایران و هلال احمر تازی نژاد که کمترین رنگ و بوی ایرانی ندارد کمترین یاری و مددکاری بلکه سنگ اندازی و کارشکنی چیز دیگری دیده نشده است.

  • nefrain marxisty alihe ghasem

    فاتح جنگ یا پیاده نظام آمریکا و روسیهhttp://www.iranpressnews.com/source/204357.htm#

    چه آسان ترامپ با گل پوتین
    دربازی سوریه از ملاتاریا برد ؟؟؟
    https://www.facebook.com/Manook.kh/posts/1187477901383152
    ———————————————————————————————-

    در زمان اوباما وقتی قاسم رفت روسیه و آسمان و زمین و موجودیت سیاسی ایران را بخشید به روس ها تا به کمک او بیایند در حفظ کون پاره و خونین اسد که در اثر بهار عربی میرفت مثل قذافی ، مبارک ، بن علی شکافی جبران ناپذیر در بیضه امپراطوری عنتر ناسیونال مارکسیست های روسی ( یعنی نفوذ روسیه در منطقه ) ایجاد کند ، همه شما رسانه های فارسی از بی بی سی فارسی تا اخبار روس ، از دوچه ولله تا عصر نو ، از رادیو فردا تا ملی مذهبی ، از رادیو زمانه تا زیتون ، از صدای امریکا تا پیک ایران و پیک نت و راه توده و رادیو فرانسه و لوموند دیپلماتیک و فارین پالیسی و …. یک صدا ، مثل ارکستر فلارمونیک روسیه با ساز پوتین میزدید که قاسم فلان است و بیسار . از او هر روز تیتر میزدید و اندر پیروزی ها و شکر پاره کردن های او در کشتار مردم بی دفاع سوریه و عراق صفحه ها سیاه میکردید .

    در مورد دخالت جنایت کارانه پوتین سکوت کردید ( مثل اوکراین ) ، شیمیای کردن کودکان و زنان ، دندانهای خون آلود اسد خفاش روسی ، بمباران و با خاک یکسان کردن سوریه ، کشتن مخالفین اسد به بهانه نابود کردن یک عده تروریست اسلامی که در روزهای اول انقلاب مردم سوریه اصلا آنجا هم نبودند و بعد همین پوتین و اسد آنها را آوردند و کنترل کردند با تروریست های نفوذی از آسیای مرکزی که تعلیم دیده ک گ ب بودند و افسران و نیروهای تربیت شده ک گ ب در ارتش صدام و زندانیهای جنایت کاری که اسد آنها را عمدا آزاد کرد تا انقلاب مردم سوریه علیه او و خاندان روسی او را بدنام کند ، همه اینها توسط شما مارکسیست های روسی و اسلامیست های مارکسیست روسی و روزنامه نگاران مزدور پوتین و ملاها سانسور شد .
    انهایی که سیاست در مکتب حزب توده و دفتر پوتین – دوگین نخوانده اند ، همان روز ها میگفتند که دست آخر کسی که ببازد همین ملاها ، همان اسد خون آشام و همین قاسم سلیمانی ها هستند . میگفتند پوتین به یک کرشمه ترامپ دختران و زن و مادرش را هم میفروشد تا چه رسد به ملاها و اسد .
    میگفتند که تاوان اصلی را نه ملاها و قاسم ، بلکه مردم ایران باید بپردازند چون این قمار بازان روسی از خودشان چیزی ندارند ، به محض تنگ شدن اوضا ع هم در میروند روسیه ، کره شمالی ، یا حتا ممکن است با بخشیدن دلارهای دزدیده شده بروند یکی از همین کشورهای غربی .
    اینها با پول من و شما قمار میکنند . اینها مملکت میفروشند .
    اما گوش شما مارکسیست های حشری روسی که از فرط آرزوی خوردن کیر و خایه پوتین روز صد بار به ارگاسم تخیلی میرسید ، بدهکار نبود .
    اما حالا چی شد یکدفعه همه کف کردید ؟
    چرا ؟ چون قاسم در پیام تبریک به رهبر پاک باخته اش اسمی از پوتین کیر طلایی شما نبرده ؟
    این بهترین درس برای ملاهای روسی ( مخصوصا خامنه ای ) است و سپاه قزاق روسی ( مخصوصا قاسم ) ، که بدانند به پشتیبانی تاکتیکی پوتین و مارکسیست های روسی نمی توانند تکیه کنند
    اینها اگر باد در آستین شما میکنند برای خاطر ارباب جنایت کار شان پوتین است و برای منافع کشور اصلی شان روسیه .
    قاسم با نام نبردن از پوتین شاید ندانسته بزرگترین خدمت را به فریب خوردگان ملاهای روسی کرد که بدانند که اولین کسی که شما ها را بفروشد و یا نابود کند بآ گوشه چشم پوتین همین مادر قحبه های مار کسیست روسی هستند که ۱۰۰ سال است کشور ما را در مسیر نابودی کامل و سقوط به چاه ویل سیری ناپذیر روس ها میرانند
    اکنون بر سپاه پاسداران ا ست که مثل زیمبابوه با کودتایی بدون خونریزی به این حکومت روسی ملاتاریا پایان دهد و به مدار امریکا و اسرائیل بپیوندد . اگر به فکر مردم نیستید به فکر خودتان باشید . پوتین اگر اسد را فروخت ، شما را هم میفروشد . مارکسیست ها تا روزی که شما از خایه پوتین آویزان و برای منافع او کشته شوید ، از شما حمایت تاکتیکی میکنند

    یک بار اسم پوتین را نیاوردید ببینید با شما چه میکنند

  • voice of Russia in America

    https://ir.voanews.com/a/russia-saudi-syria-opposition/4135136.html

    لاوروف: روسیه و عربستان برای متحد کردن اپوزیسیون سوریه همکاری می‌کنند

    این صدای امریکا است یا صدای روسیه ؟ یا ارگان تبلیغاتی برون مرزی ملاهای روسی و متحد آنها حزب توده – فدایی – ملی مضحکی ؟
    معنی خبر بالا چیست ؟ روسیه جنایت کار که دستش به خون مردم سوریه آلوده است و پشتیبان رژیم جنایت کار شیمیایی اسد بوده و صد ها هزار انسان سوری زن و کودک را کشته و میلیونها نفر را آواره کرده ، حالا دنبال متحد کردن مخالفین اسد هست ؟ دروغ که چه عرض کنم ، خارکستگی و مادر جندگی هم به این کار شرف دارد . شرف استالینیستی .

    http://www.iranpressnews.com/source/209887.htm
    فیلم؛ تهران: سرود ای ایران در خانه فروهرها

    درود بی پایان بر فروهر ها که به دشنه روسی مارکسیست ها و اسلامیست های مارکسیست و به فرموده روسیه چاک چاک شدند
    عصر ناسیونالیسم است
    باید به ملی گرایی صرف برگردید
    باید مصدقی بیابید که این نوکران روس را از سپهر سیاسی ایران به چاه مستراح تاریخ بریزد
    اپوزیسیون فعلی نوکر ، جیره خوار مارکسیست های روسی و ملاهای روسی است

    Somebody tells me this is Voice of America or Voice of Russia?

    What the fuck does this topic mean? Russia supports criminal chemical Assad. Russia killed hundreds of thousands children an women in Syria who did not want Assad and were not ISIS. Russia has created Assad regime. Russia wants Assad there to save it’s territory and military base. How could Russia tries to unite Assad opponents? Are you high? Or you suck Putin’s dick because you are Marxists? Or you don’t know shit about journalism? What is wrong with this Radio? Are you voice of Russia or Mullahs’ agent

  • یاسر

    خب اسکل جان این آمبولانسا قبل از زلزله فرستاده شده بودن به کربلا

    اگه بعد از زلزله فرستاده بودن می تونستی ایراد بگیری

    خوبه آدم یه کمی هم عقل داشته باشه

    • قنبر

      از محموله امبولانسهای ارسالی خبر داری؟

  • ایرامی

    اسحاق جهانگیری هستن ایشون.
    اینا اصلا ایرانی نیستن که دلشون به حال ایرانی بسوزه!

  • beh haman mojavezy keh iran ra

    لاوروف: منافع و اهداف ترکیه، ایران و روسیه در سوریه متفاوت است
    https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=143640

  • شهروند

    مرگ بر علی خامنه ای