تشکیل شورای ملی پس از اقدام نظامی بر علیه ایران همچون نوشدارویِ پَس از مرگِ سهراب است ۱۲

چندی پیش در مقاله ای به مسئله حمله خارجی به ایران پرداختیم و با دلیل های منطقی و همچنین با بررسی گفتار ها و رفتارهای مسئولین رده بالای رژیم و به خصوص علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد در راستای کوبیدن بر طبلِ جنگ، از خوابِ شومی که حاکمان خونخوار ایران زمین برای ایران و ایرانی دیده اند پرده برداشتیم.

در جستار امروز به اثرات خانمان سوز جنگ و مزیت وجود یک شورای ملی یا دولت در تبعید پرداخته خواهد شد؛ احتمال وقوع جنگ بسیار زیاد است و بدون شک اسباب بازی های چینی و روسی رژیم تهران در مقابل تجهیزات نظامی پیشرفته و مُدرن آمریکا و دیگر کشورهای غربی، ایران و حاکمان جنایتکارش را حفظ نخواهد کرد و به قول یادوراه مشهور پارسی : “تَر و خُشک با هم خواهند سوخت…”

بنجامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در نشست با وزیر دفاع آمریکا  جز کلاف سردرگم ایران و  طبل جنگ چه گفتگوی دیگر نمی توانند داشته باشند؟.

بنجامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در نشست با وزیر دفاع آمریکا  جز کلاف سردرگم ایران و  طبل جنگ چه گفتگوی دیگر نمی توانند داشته باشند؟.

جنگ آن هم با کشوی اَبر قُدرت در عرصه نظامی چون آمریکا و یا اسرائیل به جز ویرانی و درماندگی و فقر و در به دری و آوارگی و قحطی و در یک کلام نابودی ایران و ایرانی، هیچ دستاورد دیگری برای مان نخواهد داشت و بدون هیچ تردید، یک حمله نظامی می تواند ایران را صد سال به عقب بازگردانده و در قعر بدبختی و نیستی دفنش نماید.

جنگ با خود سِیلی از آه ها و اندوه ها، ویرانی ها و نابودی ها، کشتار ها و خونریزی ها را حمل کرده و آن سیل هولناک ایران مان را به قهقرای تاریخ می کشاند و فرجامی تلخ برای ایران و نسل های آینده بینوایش که به آتش سکوت و بی تفاوتی مردمان امروز خواهند سوخت، رقم می زند.

حمله نظامی به ایران، شرایط زندگی در میهن را بسیار بسیار اسفناک تر از وضع موجود خواهد کرد؛ شاید بتوان ایرانِ پس از حمله نظامی غرب را با افغانستانِ چند سال پیش و یا دیگر کشورهای ویران تحتِ استعمارِ دولت های غربی مقایسه کرد و هم ریف خواند، اما بی تردید عواقب حمله به ایران تنها به نابودی کشور و از بین رفتن تأسیسات حیاتی و پَسرفت میهن ختم نخواهد شد و غربی ها خواب های وحشتناک دیگری نیز برای ایران زمین دیده اند.

آیا پرتاب موشک رژیم عقب مانده و پرمدعا در برابر تجهیزات بسیار مدرن کشورهای دیگر می تواند جز یک اسباب بازی و قارقارک چیز دیگری باشد.

با وجود نیروهای نظامی خارجی در کشور بدون هیچ تردیدی تمامیت ارضی ایران زمین نیز در خطر خواهد افتاد و تمامی لاشخوران و کفتارانی که سال های سال است دندان برای تکه و پاره کردن این مرز و بوم و تجزیه این خاک گوهر بار تیز کرده اند، فرصت و موقعیت مناسبی برای ضربه زدن به ایران پیدا نموده و زهر تلخ خود را به کامِ میهن درمانده مان خواهند خوراند.

آن دسته از تجزیه طلبان خود فروخته که هویت شان را بر باد داده و به دستبوسی بیگانه رفته و به نوکری اجنبی در آمده اند، از اوضاع به هم ریخته مملکت بی صاحب مانده و ایرانِ جنگ زده سوء استفاده خواهند کرد و به دنبال پیاده کردن نقشه های شوم شان در راستای دریدن این گُربه هفت هزار ساله زیبا، خواهند بود.

حال اپوزوسیون خارج از کشور برای جلوگیری از چنین مصیبتی چه راه کاری را یافته است؟ آیا اصلن آقایان و بانوان مبارز و فعال از هر قشر و دسته ای که خود را اپوزوسیون خارج از کشور می خوانند و خواهان بر اندازی حکومت ملایانند، تا به امروز به میزان خسارات حمله نظامی به ایران اندیشیده اند؟ آیا اپوزوسیون خارج از کشور می تواند دست از دعوا ها و کینه ها و دشمنی های قدیمی بکشد و برای یک بار هم که شده، با اتحاد و همرنگی و یکدلی برای آینده ایران اظهار نگرانی کند؟

جت های جنگنده و پرتاب موشک و بمب می توانند در هربمباران یک منطقه را ویران کنند و دهها نفر  مردم بی گناه و اسیر در بند آخوند را نابود سازند. این وسائل مدرن و مجهز با لزرهای مقصد یاب و مسافت سنج می توانند هرنقطه را نشانه گیری کرده، و بمباران کنند. به راستی بسیار مسخره و اسف انگیز است که یک مشت بی سواد نادان و بی خرد با چهار تا قارقارک و اسباب بازی ادعای مبارزه و برخورد با چنین تجهیزات مدرن دارند!.

جت های جنگنده و پرتاب موشک و بمب می توانند در هربمباران یک منطقه را ویران کنند و دهها نفر  مردم بی گناه و اسیر در بند آخوند را نابود سازند. این وسائل مدرن و مجهز با لزرهای مقصد یاب و مسافت سنج می توانند هرنقطه را نشانه گیری کرده، و بمباران کنند. به راستی بسیار مسخره و اسف انگیز است که یک مشت بی سواد نادان و بی خرد با چهار تا قارقارک و اسباب بازی ادعای مبارزه و برخورد با چنین تجهیزات مدرن دارند!.

چنانچه اپوزوسیون ایران و افراد شناخته شده ای که خود را عضوی از آن مجموعه می دانند، همچنان دست روی دست گذاشته و همچون سی و چهار سال گذشته هر روز شعار سرنگونی و پیروزی دهند ولی کمترین گامی در راستای یک آشتی ملی و اتحاد میان مبارزان راهِ آزادی بر ندارند و شورای ملی، که ماه هاست قولش داده شده را تشکیل ندهند، بدون شک شاهد ویرانی کامل ایران و حذف نام ایران زمین از روی نقشه جهان خواهیم بود.

تمامی گروه ها، شخصیت های فعال سیاسی، وبلاگ نویسان و نویسندگان بایستی در این شرایط حساس و سرنوشت ساز، به خاطر محافظت از تمامیت ارضی ایران متحد شده و با برگزاری کنفرانس ها و جلسات متفاوت، هر چه سریعتر شورای ملی و یا دولت در تبعید را تشکیل داده تا به عنوان یک آلترناتیو جدی از سوی دولت های غربی شناخته شده و صدای فریاد شان شنیده شود.

در صورت عَدمِ وجود یک آلترناتیو جدی و حکومتی جایگزین ( همچون حالا ) که از حمایت مردمی برخوردار باشد، غرب ایران را با خاک یکسان خواهد نمود و پس از گلچین نمودن مناطقِ ثروتمند ایران، جسم بی جان و بی حال وطن را در اختیار کفتارهای تجزیه طلب خواهد گذاشت تا هر آنچه می خواند را دریده، به دندان کشیده و ببرند.

  • سهرابی

     مثلا اگر مخالفین نظام منحوس آخوندی دست از اختلاف بردارند و شورا و اتحاد بوجود آورند چه کاری از آنان ساخته است که در حال حاضر نیست.تنها راه انهدام نظام دیکتاتوری حاکم در ایران که با استفاده از باورهای مذهبی عوام بر سرکار میباشد دخالت نیروی نظامی خارجی است و متعاقب آن تشکیل دولت ملی.بدیهی است تغییر حاکمیت جهل در ایران هزینه دارد و هزینه تحمیلی ناشی از جنگ بسیار ناچیز تر از ادامه و بقای این نظام ویرانگر  حتی برای یکسال بیشتر است.قطعآ ملت ایران با توجه به وابستگیهای ملی خود راه تجزیه و تلاشی را نخواهند پیمود همانگونه که در سال ۵۷ عمل کردند.

    • Damavand7000

      این ملت ابله اگر عقل داشت مملکت رو بدست یک مشت قبرکن و گداگشنه عقده ای خائن نوکر انگلیس نمیداد و بدتر از اون در مقابل خیانتها و جنایتها و غارتگریهای این قوم بربر ساکت نمی نشست. تو حالا برو از علائق ملی این ملت بی غیرت و بی تفاوت که بعضا نوکر اجنبی هستند و سر تعظیم جلوی ترک و عرب و غرب و روس و چین فرود میارن داد سخن بده.

  • Digiyaya

    We have solutions for that 😉

  • Amir

    به نظر من اگه شلوغ شد اولین کاری که باید کرد آزادی میرحسین هست

    • JHFJHFJH

      KIR TO DAHANE MOSAVI VA KHOMEINI  VA HAR KASI KE AZ ONHA HEMAYAT KONE

  • Akharbashe

    برد با ایرانه احمقای ترسو

  • Roshanak

    مطمئن باش اگه میتونستن تا حالا حمله کرده بودن
    ایران-سوریه-اسرائیل
    ایران-لبنان-اسرائیل

  • Behnamnj

    دلم گرفت از این همه نامردی های مردم به اصطلاح با فرهنگ !!انهم فرهنگی ۷۰۰۰ ساله  که همیشه به رخ دیگران میاورند!!به راستی از کدام فرهنگ سخن میگویید؟؟از این فرهنگ قدیمی شما امروز چه بر جا مانده،دروغ،خیانت،چاپلوسسی،دو رو بودن٬منافع خود را به منا فع ملی ترجیح دادن؟؟دکترهای متقلب٬رهبرهای جنایتکار٬و فرهنگی که جز گوسفند چیز دیگری تربییت نمیکند وننموده است؟!!!چگونه میشود در کشور ما فرهنگ سازی شود؟وچرا ایرانیان خارج از کشور٬ الارقم زندگی در کشورهای با فرهنگ در مدت ۳۳ سال ٬هنوز با فرهنگ کثیف گذشته خود زندگی میکنند؟؟؟!!! بیایید برای اولین بار در تاریخ کشورمان ٬خود را بسازیم تا بتوانیم ایران را بسازیم.توصیه میکنم کتاب نیروی حال را مطالعه کنید٬تا هر چه زودتر خد را از فرهنگ نامردیها و…………….جدا سازیم ٬برای ایرانی بهتر٬با فرهنگی صحیح تر٬به امید انروز. 

  • Sahandtabriz

    سالهاست در آرزوی چنین روزی هستیم  تا ملت های دربند بنوانند خود را آزاد کنند-تمامیت ارضی با زور نمیشود – چرا نمیگویید استقلال طلبان- مرگ بر راسیسم فارس

  • Sa

    برین گم شین توله سگا
    شما کی هستین که درباره ایران نظر میدین

    • Jack Jiji

      فقط بلدید فحاشی کنید٬. چهار سال در ایران زندگی کردم٬و به وضوح دیدم چگونه زندگی میکنید٬دروغ٬ریا٬دزدی٬کلاه برداری ٬انچنان در منجلاب زندگی دروغین غرق شده اید ٬که نمیخواهید حقیقت را بشنوید!!در میهمانی های بالا شهری شماها شرکت کردم٬دیدم چگونه الارقم داشتن دوست پسر یا شوهر ٬چه مردان و چه زنها همه به هم نخ میدادید!!واقعا چه زندگی نکبت باری٬لطفا شما بروید و گورتان را از کشور ما بیرون کنید.کشوری که بیش از ۷۵٪ مردمش ناراحتی روح و روان دارد بهتر از این نمیشود.

  • ali

    از روزی که انگلیسی ها پالان را از پشت رضا مهتر برداشتند و تاج شاهی را به
    سرش گذاشتند، صد سال میگذرد.