فاطی کماندوها، خشم و نفرت قرون وسطی و خواهران روحانی عشق و محبت را برگزیدند ۷

پایان قرون وسطای اروپا، و آغاز آن در ایران

خانم “روت هورمنس گرین” نویسنده آتئیست و منتقد آمریکایی می گوید: “زمانی بود که حکمرانی دین بر جهان وجود داشت. آن دوران به عنوان دوران قرون وسطی (قرون تاریک تاریخ) شناخته میشود.”

آنچه هم اکنون در ایران جریان دارد نیز قرون وسطی مذهب اسلامی بر ایران است.

رژیم ایران چهره واقعی وحشتناک و جنایتکارانه حکومت مذهبی را در این سه دهه به وضوح به تصویر کشید. در حکومت های سکولار به دلیل وجود قوانین انسانی و تضاد این قوانین با قوانین بدوی و غیر انسانی مذهبی، دست مذهبیون در اجرای جنایتکارانه ترین قوانین به نام قانون خدا و مذهب، کوتاه می گردد. بدین سبب مذهبیون مجبور به روی آوردن به نکات انسانی، تزکیه نفس، جوانب مثبت انسانی هستند تا برای حفظ موقعیت دینی خود و ترویج مذهب خود، طرفداران بیشتری پیدا کنند. بدینگونه است که ادیان به مدرنیته دست میابد و در چشم جهانیان محترم و ارزشمند جلوه می کنند.

در فرتور بالا- با چهره های گلگون و زیبای فرشته مانند بسیجی های جنایتکار، و یا مزدوران آخوندهای فرومایه که در کشت و کشتار مردم به ویژه بانوان

در فرتور بالا- با چهره های گلگون و زیبای فرشته مانند بسیجی های جنایتکار، و یا مزدوران آخوندهای فرومایه که در کشت و کشتار مردم به ویژه بانوان

در فرتور پایین- خواهران مذهبی در کلیسایی از شهر شیکاگو دیده می شوند.  این خواهران، برخلاف فاطی کماندوها و یا بسیجی های بالا که با قلبی ناپاک و پر از عقده به بانوان کوچه و خیابان حمله می کنند، اینها سرشار از مهر و دوستی و پاکدلی هستند. در گفتگوی با آنها هیچ نشانه ای از کینه توزی، انتقام و بدگویی دیده نمی شود.

مقایسه دوران قرون وسطی با دوران رنسانس

قرون وسطی یا سده‌های میانه، نام یکی از چهار دوره‌ تقسیم‌بندی تاریخ اروپا است. این چهار دوره عبارت است از؛

۱- دوران کلاسیک باستان،
۲- قرون وسطی،
۳- عصر نوزائی (رنسانس) و
۴- دوران جدید یا مدرن.

قرون وسطی در تاریخ اروپای غربی یکی از مهم‌ترین مراحل تاریخی است . به این دوره قرون تیره یا Dark age نیز گفته می شود. ویژگی های اصلی این دوران؛ تاریک اندیشی، اختناق، حاکمیّت مذهبیون و احکام بر پایه قوانین مذهبی است. همزمان با اکتشافات و پیشرفت های علمی فراگیر، حکومت ها و قوانین خشن و بدوی مذهبی در دوران قرون وسطی، سرانجام جامعه اروپا را به دوران شکوفایی یا دوران رنسانس سوق داد.

دوران رنسانس: دوره خردگرایی، منطق، ریاضیات و انسان‌مداری است. در این دوره حکومت کلیسا و تفکرات مذهبی به کنار گذاشته شده و جنبش مردم سالارانه (دموکراسی) جایگزین آن می شود. تحولات و دگرگونی‌های، علمی و فکری گوناگون در عصر رنسانس، پایه‌های اساسی این دوران را بنا نهاد.انقلاب های علمی و فکری سبب رشد و تحول جامعه اروپا شد.

نیکلاس کوپرنیک، ستاره شناس و ریاضی دان لهستانی که خرافات  کلیسا و قرآن را فاش و برملا ساخت.

نیکلاس کوپرنیک، ستاره شناس و ریاضی دان لهستانی که خرافات کلیسا و قرآن را فاش و برملا ساخت.

به طور مثال؛ “نیکلاس کوپرنیک  Nikolaus Kopernikus: ستاره‌شناس لهستانی، نظریه زمین مرکزی را مردود شمرد و خورشید را مرکز قرارداد. بدین ترتیب، زمین دیگر مرکز جهان و انسان نیز دیگر اشرف مخلوقات محسوب نمی شد. بلکه انسان موجودی بود در کیهان بیکران. اکتشافات “گالیلئو گالیله” ستاره‌شناس و فیزیکدان ایتالیایی، مفهومی تازه از حقایق طبیعی را به اثبات رساند که بنیادهای تعالیم کلیسا را خرافی و غیرواقعی نشان داد. و بدین ترتیب فیزیک را از اعتقادات پوچ مذهبی جدا ساخت. ” رنه دکارت” ریاضیدان و فیلسوف فرانسوی، عقل بشر را به‌جای کتاب مقدس و سنت پاپ و کلیسا و فرمانروا قرار داد و…

تفاوت های فاحش خواهران مذهبی و مامورین گشت ارشاد

درست در زمانی که مامورین گشت ارشاد تجسم خشونت و نفرت در مذهب اسلامی هستند. خواهران مقدس مسیحی، تجلیگر عشق و محبت و ایثار شدند. در طول تاریخ، ترویج مذاهب با خشونت و اجبار، همواره به گریز جوامع از مذاهب و شکست حکومت های مذهبی منجر شده.

در مقابل تصاویر بدوی و غیر قابل باور دخالت های روزمره و ایجاد مزاحمت، حمله های وحشیانه و ضد و خورد هر روزه مامورین به اصطلاح ارشاد، برای بانوان آزاده روشنفکر در کشورهای اسلامی. نام نیکو و جاودان خواهران روحانی در عصر حاضر خودنمایی می کند.

یکی از مشهورترین خواهران روحانی، “اگنس گونجا بویاجیو”، راهبهٔ کاتولیک آلبانیایی

و معروف به مادر ترزا (Mother Teresa) بود. مادر ترزا قدیسه ای حقیقی، تجسم فرشته ای انسانی و پیامبر راستین قوانین حقوق بشری بود. مادر ترزا حتی صومعه را به قصد آموختن پرستاری و کمک به محرومان ترک کرد. وی تأسیس کنندهٔ ماموران امور خیریه در هند بود. نگاه نافذ، خردگرا و انسان دوستانه او، مردم و جهان پیرامون خود را جز کشتزاری، تشنه عشق و محبت نمیدید. مادر ترزا به خاطر خدمات

انسان‌ دوستانه‌اش در سال ۱۹۷۹، جایزه نوبل صلح را به خود اختصاص داد.

مادر ترزا را باید سمبل انسانیت و فرشته ای در جلد یک زن دانست که سالیان زیادی از عمر خود را صرف نجات، تغذیه، رشد، بهداشت، و تربیت صدها کودک خایبانی و بی سرپرست هندوستان کرد. نمونه این بانوی بزرگوار و ایثارگر را ما در تاریخ جهان کمتر دیده ایم. یادش گرامی باد.

مادر ترزا را باید سمبل انسانیت و فرشته ای در جلد یک زن دانست که سالیان زیادی از عمر خود را صرف نجات، تغذیه، رشد، بهداشت، و تربیت صدها کودک خایبانی و بی سرپرست هندوستان کرد. نمونه این بانوی بزرگوار و ایثارگر را ما در تاریخ جهان کمتر دیده ایم. یادش گرامی باد.

یکی دیگر از خواهران روحانی معروف که سرگذشتی شگفت انگیز دارد. “دولورس هارت ( Dolores Hart) بانوی هنرپیشه مشهور سینمای هالیوود امریکا می باشد. هنرپیشه زیبا و با استعدادی که زمانی چشم جهان را با زیبایی و نقش آفرینی خود خیره کرده بود و حتی با بزرگترین هنرمندان امریکا از جمله “الویس پریسلی” همبازی شده بود. سرانجام عشق و محبتی وصف ناپذیری

را برگزید و خواهری روحانی شد. داستان زندگی این هنرپیشه معروف قدیمی و بانوی روحانی امروز به زیبایی و لطافت در فیلم مستند “خدا، از الویس هم بزرگتر است” ساخته شده. این فیلم نگاهی حقیقی و واقع گرایانه به خواهران روحانی، زندگی و گرایشات اخلاقیشان دارد.

کلام آخر

امروزه معروفترین خانم های چادری شناخته شده در ایران، زن معاون امام جمعه تویسرکان به دلیل فیلم سکس او و امام جمعه، و رئیس سابق موزه ملی، خانم شهناز تهرانی در ویدیو عشقبازی با معاون احمدی نژاد در آسانسور هستند!. مشهورترین تصاویر از خشونت و قصاوت قلب زنان گشت ارشاد، به غیر از برخوردهای هر روزه به اصطلاح منکراتی. تصویر انداختن حلق دار به گردن دختر عاطفه رجبی سهاله دانش آموز ۱۶ ساله و تصویر نیمه در خاک کردن بدن زنی گریان، توسط بسیج و گشت ارشادی برای جنایت وحشیانه سنگسار است!.

بسیاری از انسان ها برای مقابله با ترس از مرگ و شکست های زندگی و شخصی خود، نیاز روحی به خدا و مذهبی هر چند خیالی و ماورا طبیعی دارند. با این وصف، احترام و ارزش جهانی و طرفداران بیشتر، برای کدام یک از ادیان حاصل خواهد شد؟. خواهرانی که با عشق و محبت به مردمان محروم در سراسر جهان محبت روا می دارند، یا گرگ های وحشی گرسنه که به جان و ناموس مردم حمله می برند؟!… چه زیبا گفت شاملوی شاعر گرانقدر و پر آوازه عصر ما که؛ چقدر سخت است تا چیزی را به کسی بفهمانی که برای نفهمیدنش پول می گیرد.

بخشی از فیلم “خدا یک الویس بزرگتر است (خدا بزرگتر از الویس است)،بیانگر آنست که دولورس هارت هنرپیشه کم نظیر و همبازی با الویس ترجیح داد مقام، شهرت جهانی، و پول هالیوود را پشت پا بیندازد و مانند راهبه ها در خدمت انسان های نیازمند در آید.
فلورانس نایتینگل Florence Nightigle, ویا بانوی چراغ به دست را باید مانند مادر ترزا از فرشتگانی دانست که همه شبهای خود را چراغ به دست در بالین بیماران و مجروحان جنگی به سر برد و موجب نجات و دلداری صدها بیمار نزدیک به مرگ شد. یادش گرامی باد. فلورانس و مادر ترزا که هردو را باید فرشتگان انسانی نامید. در برابر این فرشتگان، هیولاها و جنایتکاران فاطی کماندوها و یا بیسجی های رژیم هستند که همراه با روضه خوان مشهدی به خون آشامی و زجر و ستم دادن به جامعه می پردازند.

فلورانس نایتینگل Florence Nightingale ویا بانوی چراغ به دست را باید مانند مادر ترزا از فرشتگانی دانست که همه شبهای خود را چراغ به دست در بالین بیماران و مجروحان جنگی به سر برد و موجب نجات و دلداری صدها بیمار نزدیک به مرگ شد. یادش گرامی باد. فلورانس و مادر ترزا که هردو را باید فرشتگان انسانی نامید. در برابر این فرشتگان، هیولاها و جنایتکاران فاطی کماندوها و یا بیسجی های رژیم هستند که همراه با روضه خوان مشهدی به خون آشامی و زجر و ستم دادن به جامعه می پردازند.

  • kamran

    مذهبی بودن نمی تواند گویای درون کسی باشد چرا که ادمی همواره در آوردگاه نیکی وبدی است وهرچیزی می تواند از او سریزند وکسی نمی تواند خود را پاکترین بداند

  • mina

    این زنان گونی به سر و بسیجی را می گویم اینان با پوشیدن تن پوش هایی این چنینی به هرکاری دست می زنند وبرای خودشان کانون فسادی هستند
    و می خواهند با این رفتارها وپوشش ها خود را پاکیزه نشان دهند ولی مردم امروز آگاه شده اند وگول این
    بخت برگشتگان را نخواهند خورد

  • parisaahoora

    من نمیدونم این تازی زاده ها که چونان گرده افشانی قارچی در هرجایی از ایران سربرآورده اند و خود را سید می خوانند که هستند که این گونه این آخوند ها لی لی با لالای آن ها می گذارند

    نمونه اش فیلم کلاه پهلوی که یه مامور شهربانی که برای خودش آخوندی است بر می گردد و به فرماندهش می گوید که اگر رگ گردن من برود باز دست روی یک سید بلند نخواهم کرد؟؟؟؟

    یا نمونه اش این گویندگان تلویزیونی که همه شان یا پیشوند سید دارند ویا پسوند هایی چون موسوی وسادات و………

    نه ما ایرانیان برده ی کسی نیستیم

    و به ما چه که شما ریشه ونسبتان به چه می رسد

    سرنگون باد آیین تازی

    برافراشته باد پرچم شیر وخورشید نشان

  • Taboo shekan

    روحیه ی مسیحیان صلح طلبی و نیکوکاری هست چون مسیح هم صلح طلب بود جمله ی معروف “اگر کسی سیلی به گوشت زد صورتتو برگردون تا به اونطرف هم سیلی بزند ” اثبات کننده ی این امر هست (البته معلوم نبود اگر مسیح به قدرت میرسید چیکار میکرد) حالا بیایید با گفتاری از قرآن مقایسه کنید:
    “پس چون با کسانى که کفر ورزیده‏اند برخورد کنید گردنها[یشان] را بزنید تا
    چون آنان را [در کشتار] از پاى درآوردید پس [اسیران را] استوار در بند کشید (محمد ۴) آیا میتوان خدای محمد و مسیح را یکی دانست؟هرگز! تا ۱۰ سال آینده یا مردم ایران همه آتئیست میشن یا مسیحی و زرتشتی به امید آزادی ایران و نابودی اسلام

  • irani

    aghaye kamarn chey dari baz koso sher meygi aziz jan inja darand megand ke mazhab kososhere va melate aksare iran bekhatere in aghaboftadegi farhangi dar in 1400 sal sarneveshte khodeshon ro dadand daste 4ta akhonde aghab oftadeh va aksare kherad mandan gloyehe khodeshon pareh kardand ke in melato az in aghaboftadehgey nejat bedand hala to meygie ke in va on baba jan 4ta harfe drost bezan ba akhalfeh in mazhabo in cherto perta shayad in melat adam shodand na in kosko shera

  • bahtia

    فاطی کماندوهای نظام گونی

    http://www.youtube.com/watch?v=bYXFqI3SEbA

  • عباس

    شعار انگلیسیشون تو حلقم :))))