فرستادن کشتی پراز مزدورآدم کش از چین، به کمک ملایان جنایت پیشه ۳

رژیم خونخوارملایان برای سرکوبی و کشتارمردم علاوه برچند میلیون مزدور و جیره خوار آدم کش داخلی مانند بسیجی، سپاه، گارد ویژه، آدم کشان حسن رذل الله، کذب الله لبنان، کلثوم بیگم های خانه عفاف، و جوانان بی سواد شستشوی مغزی شده دهات ایران، اخیراً اقدام به سفارش چند کشتی مزدور آدم کش از چین، و شماری هواپیمای پر از آدم کشان از سوریه و لبنان نموده است.

ابعاد جنایات این رژیم مرگبار تا آن جا پیش می رود که رژیم آماده است تا آخرین تیر در ترکش خود, جوانان ما را به خاک و خون بکشاند و لت و پار کند. از آن جا که تمامی سرمایه و دارایی کشور از سوی این رژیم و نوکران آدم خوارش دزدیده شده و بیش از ۷۰ میلیون مردم بزرگوار و بی گناه کشورمان در تنگدستی و دشواری های مادی به سر می برند، رژیم می تواند و آماده است که تا ۸۰٪ مردم کشورمان را قتل عام کند. تا خود و چندمیلیون مزدورشان بر جای بمانند. بنابراین، اولین اقدام ما ایرانیان به ویژه آنان که در کشورهای دیگر زندگی می کنند آن است که به سفارت خانه های چین نامه بنویسیم واین روش همکاری آنان بارژیم ایران و آدم کشی را نکوهش و سرزنش کنیم. هم چنین، ایرانیان مقیم کالیفرنیا تا آن جا که می توانند از کسب و تجارت باچینی ها دست بردارند، واز خرید کالای آن ها خودداری کنند.

فرستادن کشتی پراز مزدورآدم کش از چین، به کمک ملایان جنایت پیشه

فرستادن کشتی پراز مزدورآدم کش از چین، به کمک ملایان جنایت پیشه

خمینی، بارها از لشکر ۲۰ میلیونی گفتگو می کرد. هدف آن جنایتکار، پاسداری و حفاظت از مرز و بوم ما نبود. بلکه او می خواست جمعیت کشور به ۲۰ میلیون کاهش یابد که آنهم از نوکران و سر سپردگان ولایت وقیح به شمار خواهند آمد. این ۲۰ میلیون، مانند بردگان لقمه نانی بخورند و شبانه روز در مدح و ثنای آخوند به دعا و ستایش پردازند، و هر گاه که ضرورت ایجاب کرد، مانند چند روز گذشته با توپ و تانک به خیابان ها آمده و جلو مردم بی گناه و بی سلاح راسد کنند، و آن گاه تیر اندازی کنند. اگر کار به همین ملایمت و نرمی پیش رود، در آینده نه چندان دور، این خونخواران کم نظیر در تاریخ انسانی، به روی مردم با تانک و مسلسل تیر اندازی می کنند، و در چند لحظه دهها هزارتن را به خاک و خون می کشند.

نکته دیگر، اگربه درستی نگاه کنیم، چند صد آخوند و چند صد سپاهی و بسیجی، هستی و نیستی مردم و کشورمان را بالا کشیدند و یک باره قورت دادند.

به عنوان نمونه مجتبی فرزند آدم کش خامنه ای نه تنها مبالغ هنگفتی از دارایی کشور را به بانک های خارجی انتقال داده، بلکه در آفریقای جنوبی نیز برای خود در خانه سازی سرمایه گذاری کرده است. جنایت های خیابانی، یورش به جوانان با موتور و تیراندازی از راه دور به آنان، و فرستادن چاقوکش های نماینده حسن رذالله و کذب الله لبنان در میان تظاهر کنندگان، از برنامه های این آخوندزاده جنایت پیشه است.

نگارنده را بر این باور است که اگر میان سپاه و بسیجی چند تن مرد باغیرت باشد، ویا میان جوانان غیرتمند و میهن پرست ما که جانشان را برکف دست خود گذاشته اند، باید برنامه ریزی کنند و شر این جانور خون آشام ودیگر آخوندها مانند مکار شیرازی، حائری زاده، محمد یزدی، حجازی، تمساح یزدی، علم الهدی، شیخ طبرسی، و دهها آیت ا لشیطان های دیگر که نامشان را فراموش کرده ام، از سر مردم کوتاه کنند.

نکته آخر، بیان اخیر آقای موسوی است. از این که ایشان نیز خود را آماده شهید شدن بدست این رژیم سفاک می داند موجب افتخار ما ایرانیان است. البته لازم به یاد آوری نیست که جوانان سلحشور و پاکباز میهنمان از ۶ ماه گذشته با این رژیم خون آشام در نبرد و مبارزه بوده اند، و بدون آن که عنوانی کرده باشند، شهادت به وسیله این دژخیمان به منظور دفاع از مام میهن را پذیراشدند، وامتحان خود هم داده اند.

موضوعی که از پیام آقای موسوی ما را در شگفت کرده است این که؛ هنوز هم ایشان پس از آن همه جنایت و خونریزی آخوندها به دنبال رفرم است. بدین معنی که رژیم اسلامی با قانون اساسی ضد بشری آن کم و بیش برجای خود بماند، و تنها یک آخوند باآخوند دیگر عوض شود. مثلاً خامنه ای برود و به جای او آیت الله صانعی بیاید. تصور نمی کنم این مورد درخواست مردم ایران باشد.

جوانان ما در ۶ ماه گذشته فریاد کشیدند: «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی». بنابراین، در رژیم آینده، آخوند نباید کوچکترین حق دخالت در سیاست و هرگونه تظاهر و خودنمایی درمعرض عمومی داشته باشد.

مراسم مذهبی باید در مساجد و خانه ها آن هم بدون بلند گو که شعاری و صدایی را به خارج رساند برگزار شود. این روش آزاد زیستن و آزاد بودن است که از سوی گروهی به نام شیعه به دیگر باوران و گروههای دیگر اجتماع تحمیل نمی شود. نگارنده تصور می کنم و حتی یقین دارم که این روش سیاسی مورد خواست مردم کشورمان، به ویژه جوانان است. ازاین روی، ما بر این باوریم که پس از فروپاشی این رژیم جهل و خرافات، در مورد نظام حکومتی آینده پرسش همگانی شود. این پیشنهاد ما است تا دیدگاه شما خواننده گرامی چه باشد.؟

  • Pingback: چه گونه می توان به آزادی رسید، و رعایت چه مواردی ضروری است؟ | شاه شجاع نشتیفان()

  • keyvan

    درودبرایرانیان اگاهوبیدارباسپاس از گردانندگانفضول محله

  • bazihaye putin

    نماینده آمریکا در سازمان ملل:
    «او همیشه اولویت ماست؛ هدف ما، سپردن بشار اسد به عدالت است؛ وی باید هزینه جنایاتی که در حق ملت خود مرتکب شده را بپردازد؛ اسد یک جنایتکار جنگی است و (حذف وی از قدرت) همیشه اولویت ما است.»
    http://www.iranpressnews.com/source/205691.htm
    ———————————————————————————————————
    سه روس به «دخالت» در سقوط هواپیمای رئیس جمهوری لهستان متهم شدند
    http://www.iranpressnews.com/source/205691.htm
    ———————————————————————————————————-
    ‘مظنون حمله سن پترزبورگ اهل آسیای میانه است’
    http://www.bbc.com/persian?utm_source=gooya&utm_campaign=gooya_frontpage_bbcpersian.com
    ————————————————————————————————————–

    مارکسیست های روسی همیشه تحلیل ضد وقایع و وارونه میکنند .

    مثلا میگویند امریکا شاه دوست و متحد خودش را برداشت و یک رژیم ضد آمریکایی و ضد اسراییلی گذاشت ، کاملا روسی ، که متحد و پیشمرگه روسیه است و دائم علیه امریکا و منافع ان در خاور میانه و جهان توطیه نظا می ، امنیتی ، تروریستی میکند و پوتین دائم سلام های گرم و پشتیبانی به رهبر مسیحایی ان ( به گفته پوتین ) میفرستد . وقتی میگویی آخر این چه نفعی برای امریکا داشت ؟ انواع منافع عجیب و غریب مجازی تعریف میکنند .

    وقتی تروریست های اسلامی سر آمریکایی ها را میبرند ، به مردم امریکا و غرب حمله میبرند ، میگویند اینها ساخت امریکا هستند برای تجزیه خاور میانه ! و اگر بپرسی این چه نفعی برای امریکا داشت با ز همان منفعت تراشی مجازی و گاهی نیز میگویند برای سر پوش گذاشتن یک خبر مهم تر ! بوده . حتا چامسکی مزدور مارکسیست روسی که از امریکا متنفر است چون آمریکایی اصل نیست و از چپ اروپا خزیده آنجا ، میگوید حمله ۱۱ سپتامبر کار خود امریکا بود !!!!

    خوب حالا شما با همان استاندارد به پوتین ، تروریست های اسلامی ، مبارزین استقلال آسیای میانه و دخالت های تروریستی روسیه در لهستان ( کشتن ۱۵۰۰ افسر ، کشتن رئیس جمهور لهستان که میرفت در مراسم یاد بود آنها شرکت کند ) ، کشتن مخالفین پوتین و اعمال تروریستی در شرق اوکراین و سرنگونی هواپیما ها نگاه کنید !

    طبق منطق مارکسیستی روسی میتواند اینها همه کار پوتین باشد برای منافع رژیم سرکوبگر خودش ! بهانه برای سرکوب بیشتر ! تحت پوشش قرار دادن اخبار مهم دیگر علیه رژیم غارتگر و سرکوبگر او ، و کسب همدردی غرب !!!

    و اما در مورد این مقاله در فضول محله ! سفارش آدمکش دادن از چین !!!! معروفترین آدمکشان حرفه ای روسی هستند ! آنها به عنوان سربازان میهن پرست پوتین حتا در روسیه شهرت دارند . کار آنها ترور حرفه ای است . مرسنری های روس چرا در این مقاله ندیده گرفته شده اند ؟ اولین بار شیخ کروبی که راست گو ترین و رک ترین آخوند در ج ا است و ا کنون همه حرفهایش ثبت شده ، گفت آدمکش از روسیه آوردند تظاهرات ۸۸ را سرکوب کردند . سگ های روسی در زندانهای ج ا ، فرو کردن باتوم به ماتحت جوانان ، همه و همه ثابت شد . یعنی مرتضوی اعتراف کرد.

    البته مارکسیست های روسی با هر کسی که روسی نباشد و سخنانش بوی روسی ندهد دشمنی خونین دارند . به همین دلیل اینها از بنی صدر و بازرگان و فروهر ها و مصدق و امیر انتظام و کروبی نفرت ذاتی دارند . اما نسبت به موسوی ، خوئینی ها ، محتشمی پور ، قاسم سلیمانی و حتا خامنه ای نظر مساعد , به خلخالی ، جلال الدین قاتل فارسی – افغانی -لیبیایی ، حسن بی خاصیت حبیبی ، پشیمان ، ملی مضحکی ها ، … با دیده مثبت و گاهی تایید مطلق مینگرند

    البته اگر یک نفر با انصاف در ج ا پیدا شود و اعتراف کند که برنده اصلی هر دو انتخابات نه رفسنجانی و نه موسوی بود . بلکه کروبی بود و رای او را دزدیدند برای احمدی نژاد اضافه کردند ! آنوقت حق تاریخ د رمورد گزاره های دروغین حزب توده و عروسک های خیمه شب بازی ان ( ملاهای روسی و ملی مضحکی های مارکسیست اسلامی روسی ) ادا میشود .

    تا آنروز

    هر کس روسیه را در تحلیل هایش معاف کرد ولی به این و ان حمله برد بدانید یا احمق فریب خورده حزب خائن توده است یا مامور حزب خائن توده .

    انحراف افکار عمومی از اعراب و اکراد تروریست و از روسیه فقط از دفتر پوتین -دوگین هدایت می شود !