داستان غارت گری ها، داستان علی بابا و هزار دزد همکار او ۸

بر لسی پوشیده نیست که علی بابا و چهل دزدش در این ۳۲ سال مملکت ما را چگونه غارت کردند، سرمایه های مردمی و ثروت ملی را در راه خواسته ها و هوس های شخصی خود در کارهای تروریستی به باد فنا دادند، و شکم تازیان جنایت کار  را پر کردند. این جنایت کاران که نسلی را نابود نمودند، از فردای انتقام جوانان ایران غافلند.

بر کسی پوشیده نیست که علی بابا و چهل دزد نه، بلکه هزار دزدش در این ۳۲ سال مملکت ما را چگونه غارت کردند، سرمایه های مردمی و ثروت ملی را در راه خواسته ها و هوس های شخصی خود در کارهای تروریستی به باد فنا دادند، و شکم تازیان جنایت کار را پر کردند. این جنایت کاران که نسلی را نابود نمودند، از فردای انتقام جوانان ایران غافلند.

یکی بود یکی نبود، در روزگاری نه چندان دور، در دهکده الاغ تپه ازتوابع خامنه کودکی به جهان چشم گشود که نام او راعلی گذاشتند. علی درکودکی درکنار و به کمک پدر بزرگوارش، دربردن گاری و حمل بار از کوچه به کوچه ای، وازخیابانی به خیابان دیگر، همکاری داشت، و از تجربیات دزدی ها و حقه بازی های زیادی از ایشان فرا گرفت.

گویا دریکی ازروزها، دست راست ایشان به زیرچرخ گاری می رود وازآن روز به بعد بی حس وچلاق می ماند وعلی به نام علی چلاق نامیده می شود.

علی چلاق گویا دردوران کودکی ازسوی بچه های محل ظلم وستم بسیارمی دید. آن گاه درنو جوانی به دلیل فقر ودشواری های زندگی، به ناچاربه حوزه علمیه قم رفت. درآن جا نیز از سوی طلبه ها و آخوند های مدرس، تحت فشار و ظلم جسمی و روانی بسیار قرارگرفت. ایشان این خاطرات دردناک را تاکنون نتوانسته با کسی به جز والده آقا مجتبی آن هم با گریه وزاری درمیان گذارد.

علی چلاق کذایی یا علی بابای مورد داستان ما، پس ازپایان دوران درناک تحصیل درقم، به مشهد بازگشت و نوحه وروضه خوانی خود را از قرار هرنوحه  دو تومان، وروضه سه تومان، درآن جا آغازکرد.

دیری نپایید که دری به تخته خورد و ناگهان به طور تصادفی  و بر اثر اشتباه و تحمیر ملت خردباخته ایران، علی به آلاف و علوفی رسید و تشکیلات خود گردانی بنام علی بابا و چهل دزد بنا نهاد، که بعد ها در طی سه دهه به علی بابا و چند هزار دزد شهرت گرفت.

علی بابا و هزار دزد همکارش درجریان  این سه دهه گذشته سرزمینی سرسبز و آباد از دیار پاکان و راستگویان پارس به نام ایران را غارت کردند و به یغما بردند. این دزدان، طماع و تشنه کام، به سرپرستی علی بابا ثروت های ملی ومردمی را میان خود و بستگانشان بخش و تقسیم نمودند.

گروه بیشماری از انسان نماهای ضد ایرانی و ضد بشر از وابستگان و اطرافیان رژیم، با کمال بی رحمی و در نهایت پستی میلیون ها دلار ازپول مملکت را  دزدیده، و به بیرون ازکشور فرستادند، وکشور را به ورشکستگی و پس ماندگی کشاندند.

در این ویدیو عباس پالیزار عده ای از دزدان و غارت گران رژیم، سوای خامنه ای، بستگان و افراد بسیار نزدیک او  را فاش کرده است. البته این ویدیو مال گذشته است و ما درزدان بیشماری داریم که آخرین آن محمد رضا خاوری دوست گرمابه و گلستان ولی وقیح می باشد.

البته سوای علی چلاق خودمان دزدان داخلی هم هستند  گروهی که هرکدام میلیون ها دلار از ثروت های ملی را  در خرید و فروش و تهیه کالا بالا کشیدند و ملتی را خاکستر نشین نمودند.

شماری ازهمکاران  علی بابا و چهل دزد از گونه اند:

مجتبی خامنه ای
مصطفی خامنه ای
بدریه خامنه ای
نازیه خامنه ای
علی خامنه ای
حسن خامنه ای
هاشم خامنه ای
هاشمی رفسنجانی
مهدی رفسنجانی
عمه خانم خواهر رفسنجانی
محسنی اژه ای
آیت الله محمد یزدی
آیت الله واعظ طبسی

آیت الله امامی کاشانی
علی ‏اکبر ناطق نوری،
آیت الله مکار شیرازی
آیت الله علم الهدی
محمد ریشهری
علی نارنجستانی
حبیب الله عسگرالاغی
غلام علی حداد عادل
یحیی رحیم صفوی
حسین شریعتمداری
صادق محصولی
محمد رضا خاوری

پس از این دزدی های کلان که برای ۵۰ نسل آینده این غارتگران و جنایت کاران کافیست، علی چلاق هرشب ناله و زاری می کند که چرا در جوانی فرزندان دیگری تولید نکرده بود که این چنین در چپاول مملکت با او یاری بیشتری کنند.

حال، هم وطن، علی بابا و چهل دزد نه بلکه علی بابا و چند هزار دزد، همراه با چند طویله آخوند شکمباره و زنباره، مسئول ورشکستگی این کشور، و فقر و نیاز مردمند. این دیگر وظیفه من و شما و همه ماها به ویژه نسل جوان خردمند و برومند ایران است که این دزدان تاریخ را دستگیر نموده و برای دزدی و جنایت هایشان، آنان را به سزای کارهایشان برسانیم.

  • crysis

    بدان که حکومتهایی در ایران دوام میاورند که به مردم ایران لحظه ای اعتماد نداشته باشند
    چون این مردم خیانت واز پشت خنجر زدن به کسی که به اونا رو کرده رو خوب بلدن
    پس هر کی دیگم سرکار بیاید هیچ فرقی ندارد
    به امید آنروزی که ایرانی جماعت (بلا نسبت عده ای قلیل) یه ذره اخلاق در وجود منحوسش نهادینه بشه.

    • من مطلقاً و ابداً با شما هم عقیده نیستم و این عقیده انحرافی و نادرست را رد می کنم. خود نگارنده سالیانی مصدر کارهای گوناگوان در سازمان های مختلف بودم و آنگاه از کار خودم کنار کشیدم. در همه دوران خدمت  تجربه نمودم که مردم ایران به ویژه طبقات کارمند، کارگر، کاسب و معمولی اجتماع، بسیار حق شناس، نمک شناس، مهربان،  خونگرم و خوش باطنند.

      اگر در جایی و مکانی خلاف آن دیده می شود به دلیل آنست که مردم ما به هرکس اعتماد کردند، از پشت بدانان خنجر زده شد. مثال ها زیاد است. علت این که ایرانیان توانستند ۱۴۰۰ سال جنایت، زورگویی، و دیکتاتوری اسلام را قبول کنند، به دلیل ملاحظه کاری، گذشت زیاد و مهربانی آنان بوده است. همچنین ایرانیان، چنگیز و تیمور، ترکان شمال غربی،  ودیگر مهاجمین را هم با بردباری تحمل کردند، و به تدریج آنان را به خلق و خوی خود در آوردند. گمان می کنم شما کمترین تجربه اجتماعی ندارید و گرنه هرگز این چنین بیان نمی کردید.

    • این نکته هم به شما یادآوری کنم که ملت ایران از هرهاکمی ظلم زیاد دیدند تا توانستند او را سرنگون کردند و یا کشتند. بهتر است سری به تاریخ بزنید تا این مطلب دستگیرتان شود. سهراب ارژنگ

      • crysis

        آقای ارژنگ
        به دلیل محافظه کاری نه!!!!
        به دلیل طمع و حرص زیاد .در ضمن تا کسی نخواد اصلاح شدن امکانپذیر نیست
        ایرانی جماعت فقط به فکر امیال پلید خودش است
        نمونش همین خارج نشینها که هی میگن اینجوری کنید اونجوری کنید
        درحالیکه نه از ایران خوششون میاد نه از مردم داخل ایران
        راست میگن  هنر ایرانی عیب جویی وغیبت وچاپلوسی است (جبران ابراهیم جبران)

        • هم میهن ارجمند در مورد هیچکس، هیچ کجا، و در هیچ زمانی نمی توان حکم کلی صادر است. همه چیز را همگان دانند، و همه چیز را همگان دارند. کلی جویی خطرناک است. مثلاً در ایران عده ای بی شعور و بی اصل و نسب رواج دادند که ؛ ترک ها خرند. این توهین بسیار زننده و نادرست به هم میهنان آذری ما است. زیرا ترک ها مردمانی بیسیا ر با هوش و زحمتکش و دانا هستند. انقلاب مشروطیت را عموماً ترک ها آگاز کردند و به ثمر رساندند. یا مثال های زننده دیگر: نه قم خوبه، نه کاشون، لعنت بر هر دوتا شون. این هم جسارت و توهین مستقیم به هم میهنان دو شهر کشور ماست. ما دوستان بسیار خوب و ارزنده ای از این دوشهر داریم. مثال ها مانند این زیاد است. حکم کلی کردن خطرناک است. ایرانیان در خارج نیز دارای برداشت و اندیش های گوناگونند و… همین مثال، ایرانی جماعت همیشه به فکر امیال پلید خودش است. این هم کاملاً قضاوت نادرست است.

  • ما داریم دنبال
    دیکتاتور میګردیم درحالیکه این دیکتاتور در وجود خود مانهفته شده است؟

     

     

     

    آری ما اکثرمان دبکتاتور هستیم و تنها فکر منافغ
    آنی خودمان هسیتم و تحمل دیګران را نداریم

    ما به طرفهای مقابل
    و دګر اندیش خود احترام نمی ګذاریم  آنان
    را منحرف و خودمان را درست می پنداریم. 
    خود خواهی تمامیت طلبی  دیکتاتوری
    در وجود اکثر ما نهادینه شده است آنوقت به
    دیکتاتوری که توانسته است قدرت را بدست ګیرد ناسزا میګوییم لابد چرا من بجایش
    ننشسته ام .

    شاید شما هم
    مثالهایی بسیار دیده و یا شنیده باشید که در برابر
    فداکاری و خوبی پاداشی سهمګین دادند. مردی را که
    زنی را که کمک کرده اید با شما بد میشود و در پی خسارت زدن بشما بر میآید لابد این
    ضرب مثل را شنیده اید که کسی که لب چاه است هلش بده به چاه و کمکش نکن که خودش را
    نجات بدهد.  البته شاید سیاست جهانی بر این
    پایه استوار باشد که مردم یا بی تفاوت باشند ویا ظالم تا آنان بتوانند غارتهای خود
    را انجام دهند. در مقیاس کوچک هم همین طور است که کسی که مثلا رییس یک اداره میشود اول سعی
    دارد که دیګرانی که زیاد کرنش نمی کنند کله پا کند و دوستان و فک فامیل خود را جایګزین آنان نماید. 
    در مثالهای بزرګتر هم که خودتان شاهد هستید
    که ګروه ها و دسته بندیهای میخواهند همه امور را در دست داشته باشند و به دیګران مجال کار و حتی فرصت خدمت ندهند. 

     

     

    ما خودرا عقل کل دانای دهر و همه فن حریف
    میدانیم  و تنها به خودمان فکر می
    کنیم  تا هر طور شده ګلیمان را از آب بیرون
    بکشیم. و تادستمان به دم ګاوی بند شد دیګر متخصص درهمه امور
    می باشیم و دیګران را قبول نداریم حتی اګر دانش آنکار را هم نداشته باشیم.  برای همین است که ما
    درګیر با شیادان ملی مذهبی  مکتبهای سیاسی
    و.. شده ایم  و همه شهید و کشته میخواهند
    تا حرفشان را به کرسی بنشانند. و از جیب ملت میخواهند صرف کارهای خصوصی و منافع شخصی خودشان بکنند. حسادت  بی انصافی 
    ظلم تمامیت خواهی مزایایی است که فعلا با همراهی بی تفاوتی با آنان درګیر
    هستیم. ما به دوستی که به کمک ما آمده است خیانت می کنیم و وقتی با دیګر نیازی
    نداریم برایش پا پوش هم درست میکنیم.   

  • ناشناس

    سلام آقا سهراب عزیز. ممنون از شما داستانی بود دردناک ولی واقعی و زیبا . ممنون میشم از شما که اطلاعاتی هم راجب یکی از وحشتناکترین و (خیلی ببخشید از همه) حیوانترین اگر بشه گفت انسان روی زمین حسین شریعتمداری هم بگذارید البته اگر اطلاعاتی دارید. در مورد اینکه این شخص متولد چه سالیه و اهل کجاست و آیا فرزند و یا فرزندانی داره و چگونه اینکاره شد و مدرک تحصیلی وووو

  • Militr

    به نظر من یکم دیگه فشار اقتصادی به مردم بیاد و کارد به استخونشون برسه فاتحه این حکومت خوندس!