ایرانیان با برگزاری با شکوه چهارشنبه سوری، مکارم شیرازی را عزادار کردند ۶

چند روز پیش، نگارنده مقاله ای در رابطه با مهمل بافی های آخوند مکارم شیرازی نوشت و از ایرانیان به عنوان یک هم میهن درخواست کرد تا با شکوه هر چه تمام تر چهارشنبه سوری، این آیین کهن ملی مان را برگزار کرده و کور سوی امید مکارم شیرازی ها را در رابطه با از بین رفتن سنت های ملی ایرانیان، نابود سازند. به راستی که دیشب ایرانیان، در گوشه به گوشه سرزمین مان سنگ تمام گذاشتند و با جشن و پایکوبی و آتش بازی، آتش به دامان آخوندها و مزدوران ضد ایرانی کشیدند.

طبق گزارش رسیده، در بیشتر شهرها و شهرستان های ایران زمین، مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور چهارشنبه سوری را سپری کرده و در تهران، جوانان با مزدوران سید علی خامنه ای و نیروهای پلیس درگیر شده و با استفاده از آتش و ترقه، ایشان را فراری دادند و خود به ادامه پایکوبی شان مشغول گشتند. همچنین در محله مجیدیه تهران، جوانان یک کیوسک بسیج را به آتش کشیدند و دلاورانه و بدون کمترین هراسی به ادامه جشن چهارشنبه سوری پرداختند. به گزارش رهسا نیوز، درگیری های پراکنده ای بین مردم و نیروهای انتظامی در نقاط مختلف شهر تهران در جریان بوده است. جوانان در خیابان رودکی با ماموران درگیری فیزیکی پیدا کردند ولی حاضر به ترک محل نشده و به مقابله با ماموران پرداخته و همچنان به اجرای مراسم شب چهارشنبه سوری و آتش بازی اصرار ورزیدند.

ملت ایرانی شب گذشته، در برگزاری جشن چهارشنبه سوری سنگ تمام گذاشتند. زنان و مردان ایرانی با رقص و شادی و پایکوبی پاسخ خویش را به فتوای سخیف مکارم شیرازی دادند. روحانیت در پیشگاه اکثریت ایرانیان از جایگاه پستی برخوردار است.

ملت ایرانی شب گذشته، در برگزاری جشن چهارشنبه سوری سنگ تمام گذاشتند. زنان و مردان ایرانی با رقص و شادی و پایکوبی پاسخ خویش را به فتوای سخیف مکارم شیرازی دادند. روحانیت در پیشگاه اکثریت ایرانیان از جایگاه پستی برخوردار است.

مردمان ایران زمین شب گذشته، تمامی مشکلات و گرفتاری های خویش را برای ساعاتی فراموش کردند و بدون شک ایرانیان در کنار خانواده یا دوستان شان، چهارشنبه سوری بسیار دلچسبی را سپری نمودند و شب را با خوشی و فارق از غم و پریشانی به پایان رساندند. برگزاری جشن چهارشنبه سوری، مشت محکمی بود که از جانب ملت ایران بر دهان های کثیف روحانیون و جامعه دزد آخوند های کشور که چهارشنبه سوری را خرافه و حرام اعلام کرده اند، فرود آمد.

مردم ایران با جشن گرفتن چهارشنبه سوری و گام در خیابان ها گذاشتن و رقصیدن و شادی کردن و پایکوبی باری دیگر ثابت نمودند که ایرانیان ملت شاد و شادی پرستی هستند و اگر آخوند ها و روضه خوان ها که در حقیقت انگل های اجتماع می باشند را از کشور بیرون کنیم، ملت ایران همواره در حال جشن و سرور خواهند بود و غم و غصه و ماتم سرایی جایگاهی در نزد این مردم ندارد. آخوند ها در طی سه دهه حکومت ننگین شان مردم را به سمت غمگینی و افسردگی سوق دادند و ایشان را از شادی کردن و خوش بودن بر حذر داشتند.

فرتور دختران ایران زمین را در حال آب بازی کردن نشان می دهد. چنانچه به هر فرتوری که از آن روز بر جای مانده است بنگریم، خوشی و سرور را در چشمان یکایک جوانان مان خواهیم دید. آب بازی دختران و پسران دلیر ایرانی، روحانیت را به وحشت انداخت و پایه های اسلام شان را به شدت لرزاند. حکومت اسلامی دشمن خوشی و شادمانی است.

فرتور دختران ایران زمین را در حال آب بازی کردن نشان می دهد. چنانچه به هر فرتوری که از آن روز بر جای مانده است بنگریم، خوشی و سرور را در چشمان یکایک جوانان مان خواهیم دید. آب بازی دختران و پسران دلیر ایرانی، روحانیت را به وحشت انداخت و پایه های اسلام شان را به شدت لرزاند. حکومت اسلامی دشمن خوشی و شادمانی است.

حکومت آخوندی، با کوچکترین جشن و سرور و مراسمی که موجبات تفریح و شادی مردم را فراهم می آورد، دشمنی داشته و در طی این سی و سال خونبار پاسخ شادی کردن جوان ها را با بازداشتگاه و کهریزک های ضد انسانی اش داده است. همین چند وقت پیش بود که نیروهای انتظامی که وظیفه شان تأمین امنیت اجتماعی شهروندان است، با حمله وحشیانه به پارک ها، جوانان ایرانی را که مشغول آب بازی بودند دستگیر نموده و بازداشت کردند. این حکومت آخوندی دشمن سرسخت شادی و خوشحالی است و باید اعتراف کرد که مردم با جشن گرفتن و پایکوبی کردن، قلب آیت الله های غارتگر را به درد آورده و ایشان را تا سر حد دیوانگی، عصبانی می نمایند.

یکی از بهترین راه های مبارزه با این حکومت ضد انسانی و قوانین پلشت اسلامی اش، شاد زیستن می باشد. چنانچه مردم به سنت های اصیل ایرانی شان روی بیاورند و در روزهای مربوط به جشن های ملی به پایکوبی بپردازند، آخوند از ادامه حکمرانی بر آن اجتماع شادِ ماتم ستیز، ناتوان خواهد ماند و شیشه عمرش خواهد شکست. شادی دردِ بی درمان آخوندهاست، ملت خوشحال و مسرور بسان خنجری تیز، در دل و جان آخوند روضه خوان فرو رفته و وی را نابود می سازند.

ملت ایران با برگزاری جشن های ملی همچون مهرگان، جشن سده، اسفندگان، چهارشنبه سوری و جشن نوروز و مراسم سیزده به در، به آخوند و مزدوران تازی پرست رژیم دهن کجی کرده و با شمشیر بران فرهنگ ایرانی، جسم و روح پلید آخوند را تکه-تکه می کنند. نگارنده برای یکایک هم میهنان شادی و سرور بی پایان آرزو می کند و امیدوار است که روزی فرهنگ درخشان ایران زمین، از پس ابرهای کِدِر خرافات و سنت های سخیف بیگانه بیرون آید و آخوند خیانت کار را فراری داده و راهی صحراهای سوزان حجازش نماید.

  • Mazdak63

    درود به همه خردگرایان
    بنده جشن دیشب را به صورت مفصل با تمام جزییات برگزار کردم اما دژخیمان رژیم در جای جای شهر به صورت گسترده حضور داشتند و مانع از برگزاری جشن و شادی نوجوانان می شدند اما همی خیال باطل جوانان ما این جشن باستانی را برگزار کردند و به کوری چشم بدخواهان ایران و ایرانی دیشب با رقص و پایکوپی بسیار عالی برگزار شد و چه شبی بود تمام مردم شهر از کودک و جوان و پیر شاد و خوشحال بودند ای مردم ایران شما می توانید هرروز خود را شادی کنید چرا این کار را نمی کنید این گره به دست خود تو باز می شود ای ایرانی برخیز

  • خلیج همیشه عربی

    اتفاقا درشهر محل زندگی من هیچ خبری نبود .هیچ سروصداهای شیطانی مراسم غارنشین چهارشنبه سوری نبود. واقعا مردمون شهر محل سکونت طرفداران خلیج همیشه عربی(قزوین) نشون دادن که چقدر ازبقیه حیوونایی که این روز شیطانی روجشن میگیرن انسانترن. اظهارات واقع بینانه ی جناب سلحشور نیز جزء ازیک نفر ازخطه ی آگاه قزوین ازکس دیگه ای برنمیومد. اما زرشک به اون جشن و اون اوباشیگریتون
    یه کمی آدم باشید. تمام

    • m_h_gol

      خلیج همیشه عرب > واقعا که یک مجنون تمام عیاری ! آخه میشه یک ایرانی اینقدر پست فطرت و بی ناموس باشه که مانند تو همه چیزش را انکار کنه ؟!  چرا به یک دکتر روان پزشک مراجعه نمی کنی تا از درد بی درمانی که دچارش شدی رهائی پیدا کنی ؟! قسم به همون خدائی که تو از درکش عاجزی دلم برات میسوزه! یه بنده خدائی تو محل ما بود دقیقا مانند تو – خانواده اش دست و پایش را با زنجیر بستند و بردنش پیش دکتر روانپزشک – به دستور دکتر او را در بیمارستان بستری کردند (البته برای اینکه فرار نکند دست و پایش را با زنجیر به تخت بسته بودند) . خوشبختانه پس از ۱ سال دوا درمون شفا پیدا کرد و از تیمارستان آزادش کردن. الان عاقل شده . پس تا دیر نشده اقدام کن و هر وقت شفا پیدا کردی بیا اینجا و به همه اطلاع بده.

    • SIMAP

      KHALIJ ARAB HAMIN TOR KA AS ESMET HAST VAGAEAN KA ARAB HASTI, MARDAK HAMAGH TO RA CHE EB EZAHR NAZAR DAR MORD FARAHNG VA AEEN IRANI HAST, TO AS IRAN CHE MEDANI KA ON DAHAN GOSHAAT RO BAZ MEKONI VA NOSHEKHAR MEKONI, AGAR IRANI HASTI KA SHAK DARAM PAS TO KHAEN VA VATAN FORSH HASTI KA INTOR BA IRANI VA FARHANG IRANI TOHIN MRKONI, AMSL SHOMA KHAENHA DAR IRAN ZEAD HAST BARI HAIM HAM HAST KA IRAN BA ADAMI MESL SHOMA VIRAN SHODEH,

    • Paryd

      ayi mardak ahmagh ka irani nesti, on dahanat ra beband ka as nadani dari harf mezani, jashen char shanbeh sori jashn shitan nest, in sonat deerein iranian hast to bas, agar irani vagi beodi as in charandiat nemigofti, ayi khan arabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb, to ra che be yaveh goi dar mord sonat derein irani, liagat to haman arab hai marmolak khorani hastan ka alan bar iran hokomat mekonand, va to malijak on ha hasti,

    • Razmjoo Kafar

      خانم و یا اقای خیلی محترم!!!
      شاید بدانید که خیلی بد است وقتی که کسی خود را نادان جلوه میدهد، و در نتیجه، یک اسم تاریخی را که تمام دنیا انرا به درستی بکار میبرند، عوض میکند.
      ناگفته نگذارم،
       که اما! اگر کسی واقعا نااگاه است، دیگر لازم نیست به دیگران توصیه کند که: * یه کمی ادم باشید. تمام  *
      رزمجو!