سنگسار نود جوان عراقی به دلیل مُدل موی شان نمونه دیگری از رأفت اسلامی است ۴۳

در شهر بغداد جوانان و نوجوانان عراقی که مدل موهای غربی داشته و لباس های تنگ می پوشند، به دست گروه های مسلح مسلمان ربوده شده و به وحشتاک ترین شکل ممکن به قتل می رسند. یکی از نوجوانان که خود از ربوده شدگان این گروه مسلمان واقعی بوده و از دست آنها گریخته است، به یک شبکه خبری گفت: گروه مسلح، نوجوانانی که به نظر آنها لباس هایشان مناسب نیست را می ربایند و برای قتل آنها، نخست یک بلوک سیمانی روی دست های آنان و سپس یک بلوک سیمانی بزرگ روی پاهایشان می اندازند و در مرحله آخر یک بلوک سیمانی بر سر آنها می کوبند و آن قدر این کار را تکرار می کنند تا فرد بمیرد. آنها پس از کشتن نوجوانان، جسدشان را در سطل های زباله بغداد می اندازند.

فرتور جوان بیگناه عراقی را نشان می دهد که به دست مسلمانان سنگسار گشته و کشته شده است. انجام دادن اینگونه اعمال نکبت بار ارتجاعی تنها از یک مسلمان و یا خردباخته دینی انتظار می رود و یک انسان با سواد و آگاه هرگز دست به چنین جنایاتی نمی زند.

فرتور جوان بیگناه عراقی را نشان می دهد که به دست مسلمانان سنگسار گشته و کشته شده است. انجام دادن اینگونه اعمال نکبت بار ارتجاعی تنها از یک مسلمان و یا خردباخته دینی انتظار می رود و یک انسان با سواد و آگاه هرگز دست به چنین جنایاتی نمی زند.

به راستی این چه دین ترسناک و آیین ضد انسانی است که پیروانش با هم نوعان خود، به دلیل نوع پوشش شان اینگونه رفتار می کنند و اینچنین وحشیانه ایشان را به قتل می رسانند؟ آیا نباید این مسلک شرم آور و پر از خشم و نفرت و توحش که سراسر دستوراتش ناقض حقوق بشر می باشند را به عنوان دین روان پریشان و انسان هایی سادیسمی شناخت و تمامی پیروان راستین این آیین نکبت بار را در یک جزیره ای به دور از هر جامعه انسانی زندانی کرد تا وجود بی ارزش شان، جان انسان های بیگناه را به خطر نیندازد؟

آیا پست ترین جانوارن نیز با هم نوعان خود چنین رفتارهای وحشیانه اسلامی را دارند؟ آیا اینگونه بربریت و عقب ماندگی، در مسلک دیگری به غیر از این اسلام رحمانی یافت می شود؟ کدام انسانی توانایی کشتن هم نوع خویش را به خاطر شیوه لباس پوشیدن و یا مدل موی وی دارد؟ کدام موجود سیاه قلبی حاضر است که نوجوان بیگناهی را به خاطر لباس پوشیدن غربی اش، به قدری با سنگ بزند تا وی جان دهد؟ آیا باید به اعتقادات این مسلمانان راستین احترام گذاشت؟

چون نیک بنگریم، بربریتی که در میان مسلمانان واقعی وجود دارد، از توحش بی حد و مرز و ارتجاع قوانین اسلام راستین سرچشمه گرفته و این مسلک شرم آور بلای جان انسان های روی این کره خاکی گشته است. اسلامی در ایرن به چشم می خورد، یک وِرژِن بزک و آرایش شده و بسیار نرم و ملایم است. خود فروختگانی چون علی شریعتی با استفاده از واژگان زیبا و جملات بزرگان و فیلسوفان غربی، مهملات بسیاری بافته و لباسی از ابریشم قشنگ را بر تن عروس زشت اسلام کردند و با زیبا جلوه دادن اسلام و قوانین ضد انسانی اش، حکومت دینی را به خورد ملت همیشه در صحنه ایران زمین دادند و ایشان را به سادگی فریفتند.

می توان ادعا کرد که دلیل شکل نگرفتن اسلام واقعی در ایران زمین و عدم اجرای بدون تنازل قوانین متوحش شریعه اسلامی در جامعه ایرانی، تمدن، فرهنگ و تاریخ این سرزمین است. فرهنگ ایرانی همچون پاد زهری در برابر دستورات این دین مسموم و قوانین کشنده اش عمل کرده و ملت ایران را از بربریت و به سطح توحش مسلمانان واقعی رسیدن، حفظ نموده است. چنانچه ایرانیان نیز فاقد فرهنگی غنی و تمدنی چند هزار ساله بودند، امروز بدون شک گروهک های طالبانی و افراطی در ایران نیز فعالیت داشته و مشغول کشتن دختران و پسران ایران زمین می بودند.

فرتور جوان دیگر عراقی را نشان می دهد که به دلیل شلوار آمریکایی اش، توسط مسلمانان ربوده شده و مورد سنگسار قرار گرفته است. به راستی اینگونه جنایات را که مسلمانان همه روزه مشغول به تکرار آن ها هستند، چگونه باید متوقف ساخت؟

فرتور جوان دیگر عراقی را نشان می دهد که به دلیل شلوار آمریکایی اش، توسط مسلمانان ربوده شده و مورد سنگسار قرار گرفته است. به راستی اینگونه جنایات را که مسلمانان همه روزه مشغول به تکرار آن ها هستند، چگونه باید متوقف ساخت؟

به گمان نگارنده تنها راه چاره برای رهایی از چنگال این اژدهای خونخوار هفت سر، روشنگری و گسترش خردگرایی در سطح اجتماع و آگاه سازی مردم در رابطه با ماهیت واقعی این مسلک پلشت و ضد انسانی و همچنین آشنا ساختن ایشان با تاریخ و چگونگی شکل گیری این آیین پلید می باشد. همچنین گفتن و نوشتن از تاریخ، فرهنگ و تمدن کهن ایرانی و بیان چگونگی از میان رفتن هستی و نیستی ایرانیان پس از خمله اعراب مسلمان به ایران، می تواند نقش سودمندی در آگاه ساختن اذهان عمومی داشته باشد.

تا زمانی که اسلام ناب محمدی، آزادانه در سراسر دنیا در حال گردش است و بدون کمترین مشکل و مانعی مشغول احرای قوانین شریعه بر روی مردمان بیگناه می باشد، ما میلیون ها بار دیگر شاهد چنین جنایت هایی از جانب مسلمانان خردباخته خواهیم بود. باید که یابوی رَم کرده اسلام را به افسار کشید و پیروان راستینش را در زنچیر قانون و مدنیت گرفتار نمود تا جان های بیگناه دیگری به دست این جانوران گرفته نشود و انسانیت از شر مسلمانان و باورهای وحشیانه شان در امان باشد.

  • Moin Hres

    هرکس باید مطابق کلتور وفرهنگ خود ، خود را اعیار نماید در جامعه اسلامی کلتور وفرهنگ جداگانه وغنی وجود دارد که مسلمانان از آن بشکل درست استفاده نمایند. واین ممالک کفریه است که افراد خود راتعین و نام  اسلام و مسلمانان را بد میسازند. به نظر من هرکس از چوکات دین مقدس اسلام خارج عمل نماید همین سزایش خواهد بود.

    • نسل سوخته

      یعنی سزاش سنگساره؟؟؟؟؟؟؟
      خوب راه پیغمبرتو داری ادامه میدی.
      لابد هرکس مردم رو سنگسار کنه خدا تو بهشت بهش حوری باکره میده؟

    • Razmjoo Kafar

      خانم و یا اقای خیلی محترم!!!
      نظر حضرتعالی باعث تاسف عمیق هر انسان ازاده است.
      سوال من از سرکار اینست که ایا حضورا هم جراَت بیان چنین افکاری مملو از بی عدالتی، در شما وجود دارد؟؟؟ 
      چون کامنت شما بشدت ان بوئی را میدهد که یک حزب اللهی ذلیل، دارا است.

      گناه انسان بخت برگشته ای که ناخواسته در یک سرزمین اسلامزده به دنیا امده است، چیست؟؟؟
       
      رزمجو از طایفهِ ( ایرانی و محترم ) کفار

    • Behrooz-bruce

      تو برو همون کلتورتو بگیر از چوکاتت خارج نشه!

    • میثاق

      کاملا با حرفت مخالفم من خودم بچه شیعه هستم ولی اصلا دوست ندارم تیپ بچه مذهبیارو بزنم والبته دوست ندارم راجع به ظاهر مردم نظر بدم . گه می خوره اون کسی که یه ادم رو به خاطر عقایدش می کشه چه برسه به خاطر لباس و مدل مو . امثال تو طالبانی اسلام رو بد نام کردید وگرنه دین محمد دین مهربونیه شما وهابیا خیلی خیلی خرید – امثال تو الاغ هستن که شیعه رو قتل عام می کنن به امید رفتن به بهشت

    • فاطمه

      البته از کسی که پیرو یک دین کثیف و جنایتکار است جز این انتظاری نمی رود و بیخودی نیست که در همه ی جهان مسلمانان را تروریست و وحشی می خوانند.
      بی گمان کسی که به پیروی یک آیین جنایتکار و کشتارگر و تجاوزگر و پدوفیلین در می آید حتما به همه ی اینها باور دارد.
      پس ننگ بر همه ی مسلمانان واقعی که کشتار را در راس همه امور می دانند همانند همه ی آلت الله های کثیف و نیز پیامبر بچه بازشان.

  • Sozuki7

    دروغه

    • Gordon Freeman

      Lies?

      How does it feel to be part of the problem?

      Your future is grim if you can’t see the truth. 

    • میثاق

      کاملا راسته – از این وهابیهای خر نفهم بر میاد این کارا . کسانیکه از خودشون تو دین بدعت میذارن و به راحتی سر یه بیگناه را می برن کشتن یه جوون که براشون عادیه خاک بر سر هر چی وهابی و طالبانیه

    • انسان

      کثافات اسلام ناب محمدی و مسلمانان دوآتشه هوادار آن چیزی نیست که بتوان با یک واژه دروغه آن را مخفی کرد.
      تعفن دین لجن و کثیفتان همه ی دنیا را برداسشته به طوری که تمام دنیا در هراس از قدرت گرفتن مسلمانان وحشی به تگاپو افتاده اند.
      هر روز خبری تازه از جنایات و کشتارهای اسلامی توسط گروه های گوناگون اسلامی و مسلمانان شنیده می شود و به یمن اینترنت و ماهواره و … که الله حرامزاده شما نمی تواند جلویش را بگیرد به وضوح پلیدترین دین جهان را می توان تشخیص داد:
      اسلام ناب یا غیر ناب محمدی شیعه یا سنی

  • Yekta abtin

    In khalije hamishe ARAB ( ZZZZZZEEEEERRRRTTTTTTTT) koodoom gooriye?biyad yezare Az tamadone arabi bekhoone are ARABE boogandooye Malakh khor Islame ashghalet Ine.

  • Gordon Freeman

    Westerners know that not all Muslims are extreme in their views about the Koran. But they also know that extremism is growing and effecting other cultures and societies. If good, peaceful Muslims do not stand up and protect their faith in Allah the backlash in the international community will be great, and devastating. Extremism within the Islam faith will not win because they are out numbered and out powered. I do not want to see any more innocent Muslims, or Westerners killed in such a useless battle. It is time to bring peace to both sides….

  • ali

    خوشبختانه در منطقه کردستان عراق به یمن وجود حکومت مستقل چنین حوادثی بسیار نادر است

  • Omid

     معلومه که نویسنده این متن دل پری از اسلام داره که این دروغا رو سرهم کرده، کسایی که این قتل ها رو انجام میدن احتمالا از مزدوران بیدین هستن که میخوان چهره اسلامو خراب کنن، دقیقا مثل نویسنده این مقاله ها که اسم خودشو روشن فکر میذاره ولی به عقاید صدها ملیون مسلمان مستقیما توهین میکنه، ادب، فرهنگ و گرایشات شما تو همین مطالبتون کاملا مشخصه!!!

    • آرش کمانگیر

      تو گه زیادی نخور مرتیکه عرب بی شرف. شما باید برین تو یکی از کشورهای عربی یا افغانستان زندگی کنید. به امید روزی که دست شما افراد رذل و پست فطرت را از ایران عزیز کوتاه کنیم.

      • علی

        افرین تیکه کلام از شخصی بی خدا
        انتظاری بیشتر از این نداشتم

        • Siavash

          آنهائی که خدا پرست هستند؛ خدایشان برایشان چه کار کرده؟ میگویند از توحرکت از خدا برکت . یک لحظه توجه خودت را متمرکز این جماعت ملیاردی بیندار، زود متوجه خواهی شد که تمام بدبخت های دنیا بین آنها تقسیم شده و بالا ترین ثروت هم در اختیارشان است ولی اگر کشتیهای مواد خوراکی غرب چند هفته در بنادرشان برای تخلیه مواد خوراکی لنگر نیندارد اکثرا از گرسنگی خواهند مرد. حال شما بفرمائید که این خدا چه گوهی میخورد و کارش چیست؟

  • ضد ملا

    نکبت دین سیاسی ( از هر نوع ) را با آب هفت دریا هم نمیشود تطهیر کرد. اگر چه ماله کشان عزیز اسلام آخوندی مشغول هستند اما بوی تعفن این لجن بد گندی است ….!!!!!!!

  • ضد ملا

    جای بسی تاسف است که کمتر قومی در تاریخ مانند ایرانیان یافت میشود که اینقدر با غاصب و دشمن خود همذات پنداری و در هویت زدایی با آن همکاری کرده باشد….!!!!!

  • anti zere moft

    راستی اقا سیروس میتونی ۱۰ بار بگی:

    سیروس سوسیس چیپس سس :))

    • محمد

      هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
      وای دمت گرم چقدر خندیدم به این پاسخ دندانشکن و برای این مسلمانان دانا و دانشمندددددددددددددددددد.
      چون ندارد یک مسلمان جز چرند و چس به یاد
      در جواب هر سوالی می زند یک گنده باد
      بپا باد اسلام رو نبره.

  • anti zere moft

    ولی خداییش کاری به این یا هر اسلام خراب کنی ندارم نه کاری با حکومت ایران یا هر کشور دیگه

    من عاشق حکومت علی[ع] هستم که وقتی اومدن ازش بیعت بگیرن فرمود پول بیت المالو از جهیزیه دخترتون میکشم بیرون
    نترسید که یه عده حکومتو ازش بگیرن حرف حقو زد/ به هیچ کدوم از پسراش منصب حکومتی نداد/پارتی بازی نکرد که به برادرش پول بیشتری ار بیت المال بده/مثل فقیرا زندگی میکرد و تو کاخ زندگی نمیکرد/فرمود بیایید زندگیه منو ببینید اگه بعد از چند سال چیزی بهش اضافه شد من به شما خیانت کردم و صدها مورد دیگه؟؟؟!!!

    ولی حکومت بعضیا:
    در داخل کشور شعار مرگ بر امریکا و انگلیس میدن بعدش بچشون میره اونجا درس میخونه!
    همه فک و فامیل میرن سر کار تازه اون هم بدون سفارش و پارتی!!!
    این همه دزدی میشه ناخن هیچ مسئولی کنده نمیشه چه برسه به اینکه دستش قطع بشه!!
    خدا رو شکر از زندگی فقیرانه میلیاردر میشن و میگن ما همه سوار یه کشتی هستیم[فکر کنم منظورش تایتانیکه که فقیرا پایین بودن پولدارا اون بالا]
    جالبه قبل از ورود به نظام مستاجر بودن و بعد از ورود به نظام کاخ نشین!؟
    ودر اخر همش به خاطر رضای خداست؟!!؟!!؟؟

    پس خواهشا اسلام رو الکی نیارین وسط

    • Sia

      این داستانی که در مورد علی گفتی همه داستانهائی است که این ملاها در طول ۱۲۰۰ کمتر یابیشتر سال ساخته و پرداخته اند. و همه و همه طبق روال جاری دروغ اصل یباشد. در زمان مرگش یکی از ثروت مند ترین و خون خوارترین عضو فرقه اسلام محمد بود.

  • BARAMBA

    اسلام یعنی دروغ٬ریا٬آدم فروشی٬فحشا٬اعتیاد٬سقط جنین زیر پلهای جاده دماوند٬بچه های خیابانی٬مافیای اقتصادی٬مافیای سیاسی٬بازم بگم؟بزودی بلائی که سر رفیقتون در مصر آمد سر شما میاوریم..و مردم را از دست این دین دروغین رها میکنیم.

  • میثاق

    این حادثه دردناک کاملا تو جامعه های عراق و افغانستان و پاکستان و حتی عربستان اتفاق می افته . آقای نویسنده همون جور که خودت اشاره کردی تو ایران عزیز از این موارد نداریم ولی نه به دلیلی که تو گفتی بلکه به این دلیل که اسلام ما شیعه س و شیعه خودش مظلوم تاریخه شک نکن همین جوون از شیعه های عراق بوده . بله کسانی هستند که به اسم اسلام ترور می کنن سر میبرن و … ولی به اسم مسلمون اونا اصلا مسلمون نیستن و به هیچ دین موحدی مثل اسلام یهود و مسیحی تعلق ندارن

  • مچ گیر با انصاف

    کاکو آخه یه چیزی بگو که بگنجه…نود جوان عراقی؟……خیلی مزخرف میگی و بعدش هم همگی را به اسلام وصل میکنی ها؟…….مگه میشه من جنایات پل پت و همه کمونیستهایی را که هشتاد سال در دنیا جنایت کردند بنام تو و ایدئلوژی ضد مذهبی تو بنویسم؟

  • آرش

    ریدم تو تمام ادیان…

    • سهیل

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++بی نهایت بار…
      آمین

  • عمار سید علی

    تو رو خدا ما چقدر بدیم خودمون نمیدونستیم عکس ۸۹ تای دیگه کو

    • اریوبرزن

      پیش آقات مهدی موهومه چون دزدیدتش که یه وقت شرف نداشته اسلام و مسلمانان گرامی از این بیشتر به باد نرود.

  • manteghi

    بدبختی تمام ما انسان ها اینه که کارهای بد و غیرقابل بخشش بعضی رو به یک جامعه ی بزرگ بسط میدیم… این افراد احمق و بی عقلی که این کارهای چندش آور رو انجام میدن نمیتونن نماینده ی تمام اسلام و جامعه ی مسلمونا باشن! نماینده ی جامعه ی اسلام کسانی بوند که خیلی ها شاید فقط اسمشون رو شنیده باشن چه برسه به اینکه در این مورد مطالعه کرده باشن!
    پس دوست عزیز…هموطن ایرانی من…هیچوقت در مورد افراد زود قضاوت نکن و به راحتی به یک دسته از افراد توهین نکن… ما باید اخلاق و منش ایرانی رو یادمون بمونه !

    • انسان

      ما منش و اخلاق ایرانی را برای کسانی خواهیم داشت که انسانند نه مسلمان زیاده خواه و همه را نجس دان و خود را بهترین فرد روی زمین دانستن و نه مسلمانی که به آپارتاید دینی و مذهبی باور و ایمانی احمقانه دارد.
      فکذ نکنید که خیلی ادم هستید باید از دین کثیف خودتان اعلام برائت کنید تا ما بفهمیم که شما انسان هستید نه مشتی بع بع کن به دنبال ملایان و مفتی های حرام زاده اسلامی.
      ننگ بر هر کسی که با چنین اسلامی موافق است:
      اسلام یعنی کثافت، جنایت، کشتار، تجاوز، کهریزک، اعدام، دست بریدن، سنگسار، بچه بازی با کودکان به اسم ازدواج، ترویج فحشا به نام صیغه، چاپلوسی، بردگی، شکنجه، دزدی، راهزنی، اختلاس، و …………………………………
      و ننگ بر کثافتهایی که به این دین کثیف اعتقاد و ایمان دارند چرا که به همه ی این کثافات اسلامی که هیچ بویی از انسانیت در آن نمی توان یافت ایمان و باور دارندو.

    • انسان

      ما منش و اخلاق ایرانی را برای کسانی خواهیم داشت که انسانند نه مسلمان زیاده خواه و همه را نجس دان و خود را بهترین فرد روی زمین دانستن و نه مسلمانی که به آپارتاید دینی و مذهبی باور و ایمانی احمقانه دارد.
      فکذ نکنید که خیلی ادم هستید باید از دین کثیف خودتان اعلام برائت کنید تا ما بفهمیم که شما انسان هستید نه مشتی بع بع کن به دنبال ملایان و مفتی های حرام زاده اسلامی.
      ننگ بر هر کسی که با چنین اسلامی موافق است:
      اسلام یعنی کثافت، جنایت، کشتار، تجاوز، کهریزک، اعدام، دست بریدن، سنگسار، بچه بازی با کودکان به اسم ازدواج، ترویج فحشا به نام صیغه، چاپلوسی، بردگی، شکنجه، دزدی، راهزنی، اختلاس، و

  • انسانی یا مسلمان

    اسلام یعنی کثافت، جنایت، کشتار، تجاوز، کهریزک، اعدام، دست بریدن، سنگسار، بچه بازی با کودکان به اسم ازدواج، ترویج فحشا به نام صیغه، چاپلوسی، بردگی، شکنجه، دزدی، راهزنی، اختلاس، و …………………………………

    و ننگ بر کثافتهایی که به این دین کثیف اعتقاد و ایمان دارند چرا که به همه ی این کثافات اسلامی که هیچ بویی از انسانیت در آن نمی توان یافت ایمان و باور دارندو.

    • علی

      خداهیش شما ها اهل مذاکره نیستید از طرز گفتنت میفهمم هیچی از اسلام نمیدونی خوب تحقیق نکردی وگرنه همه اون چیزایی که گفتی تهمت به اسلامه

      دیگه چی بگم چیزی برا گفتن نیست

  • Facebook:bookiranian

    دانلود کتاب لعنت حجاب که اکثر سایت های «مخالف رژیم» از پخش آن خودداری می کنند!

    http://uppit.com/0n1iqkroi0z6/LanatHijab.pdf

  • غلام رضا اصل عرب زاده تهرانی

    اسلام دین صلح و دوستی است. این را حضرت محمد (ص ) و قرآن کریم میگویند و من هم بعنوان یک مسلمان ایرانی یا ایرانی مسلمان باور دارم.این داعشیها مسلمان نیستند بلکه مزدوران صهیونیسم و یا مسیحی هائی (صلیبیون) هستند که میخواهند چهره اسلام عزیز را خشن و برهم نشان دهند. البته من بیشتر اطلاعات خودم را از روحانی مسجد محل ما در علی اباد کتول میگیرم که انسان بسیار بسیار با سوادیست. او قرآن را از حفظ است و بسیاری از احادیث شیعه را بدون نگاه کردن به کتاب از بر است. من به او باور دارم حتا اگر بگوید تهران را منفجر کنم و یا همه ایرانیها را بکشم ,بخاطراو اسلام عزیز که دین صلح و محبت است این کار را میکنم.

    • احسان

      آقا شمایی که حرف از رفعت دین گهتون میزنید شما برو دسته گل هایی که اون مولای متقیانتون سر بریدن بفرمایید بخونید که نگید دین شما مهربانیه در مقابل پیغمبر فلان فلان شده ی تازیتون گردن زدن اون وقت چندتا ان چسونه مثل تو میان از رفعت دینتون میگن.در جنگ بنی قریظه اقای علی ماشین آدم کش تازی ۷۰۰ تا ۹۰۰ نفر رو سر بریدن.دین تو رفعت داره اون موقع که ما حمله کردن خوار مادرای ما رو بردن تو بازار نحس مدینه فروختن.ریدم سر توه تازی زاده که سنگ عسلام گهیتون به سینه گهتون میزنید.تازی زاده.

    • Sia

      در داخل کتابی که محمد مدئی است کلام خدا میباشد که نیست بیش از ۱۴۰ بار “خدا” دستور داده سر این را ببر و یا سر آنرا. حال بشین کلاه خودت را قاضی بکن ،مگر میتوان با سر بریدن رحمت آفرید؟ این اسلام است و در اسلام رحمت نیست ولی سکس فراوان. نگاهی بینداز به زندگی محمد بعد از خدیجه. او حتی از زن پسر خوانهه خودش هم نگذشتو فکرش را بکن!!!

    • اسی

      کسخل مالیاتی

  • مریم

    امید لازم نیست کسی چهره اسلام رو پلید نشون بده اصل اسلام پلیده جمهوری اسلامی فقط یک لباس زیبا تن این اسلام کرده و مردم ایران رو فریب داده اگر تمدن چند هزار ساله ایرانی نبود مردم ایرانن مث عربا به این حد توحش میرسیدن

  • فضول محله ادم روانی است که پول می گیرد و چرند می نویسد و نام واقعی هم ندارد

  • Who controls all Farsi Media

    سرمقاله راه توده ۵۹۱
    ظهور ترامپ در امریکا
    هم فرصت است وهم خطر!
    ———————————————————————————————————
    دور جدید گفت‌وگوهای صلح سوریه با هدف حذف ایران
    ————————————————————————————————————
    فرمانده هوافضای سپاه: رزمایش‌های ایران از ترس آمریکا رسانه‌ای نمی‌شود
    ———————————————————————————————————
    نتانیاهو در دیدار با پوتین: اسلام افراطی شیعی جهان را تهدید می‌کند
    ———————————————————————————————————
    چپ جنس کور است . به ۸ مارس هم با دیده ابزاری و سواستفاده مینگرد . هیچ کشور کمونیستی رهبران عالی زن نداشته ، شوروی ، کوبا ، کره شمالی ، …. اما حالا هم که پوتین زنان بی پناه را دستگیر و زندانی میکند به خاطر شعار برابری خواهانه ! همه چپ ها ساکت اند .

    نه فقط بی بی سی فارسی ، صدای امریکا ، رادیو فردا ، رادیو زمانه، دوچه ولله بلکه مردم رپورت، ایران امروز ، گویا نیوز ، کیهان لندن ، اخبار روز ، روزنه ، عصر نو ، زیتون ، ملی مذهبی ، تحلیل روز ، پیک نت ، و بقیه رسانه های فارسی عمدا کثافت کاریهای پوتین ، جنایات او ، ستم او به زنان ، دختران زیر ۱۸ سال ، دگر باشان جنسی ، فمینیست ها ، دگر اندیشان و حتا رقبای خودش , اشغال گری امپریالیستی او را ندیده میگیرند . همه تمرکز آنها روی امریکا ، اسرائیل و ترکیه است . هیچ کس از دیکتاتوری های فاسد و جنایت کار آسیای مرکزی چیزی نمی گوید .

    این نشان دهنده این حقیقت است که حزب خائن توده به نمایندگی از روسیه پوتین همه این رسانه ها را از طریق ماموران و جاسوسان نفوذی خودش کنترل میکند . من بارها لیست مارکسیست های روسی را که کنترل این رسانه ها را در دست دارند داده ام . اینها یک جاسوس هم به نام ویکی لیس دارند که کون پوتین را لیس میزند . جالب این است که ساندرز که چپ گرا و مورد علاقه اسانژ روسی است ( هر روز مثل دانشجویان خط شیطانی – روسی امام سند میدهد فقط علیه امریکا ) و همینطور مارکسیست های روسی هر روز برای او تبلیغات ویژه میکنند ، همین امروز در سی ان ان گفت پوتین دیکتاتور، جنایت کار امپریالیست و ن ابود کننده دموکراسی است . تفاوت چپ های جهان با چپ روسی ما در همین جا است .

    نتانیاهو بدرستی انگشت گذاشته روی شیعه داعشی ج ا . او سعی میکند روسیه را وادار کند داعش شیعه را از سوریه اخراج کند . امریکا به درستی و همان گونه که انتظار میرفت تفنگدار فرستاد در سوریه تا سنی های مخالف اسد جنایت کار را جانشین سنی های تروریست بعثی بغدادی – آسیای مرکزی کند. حزب الله و سلیمانی داعش شیعه را از آنجا براند و دو یا چند کشور آنجا تشکیل شود . روسیه هم به گوشه ای مثل کریمه کنار دریا رضایت خواهد داد . حالا باید پرسید چرا عده ای توده ای – فدایی ، این سپاهیان بی سواد و خامنه ای بی سیاست را ترغیب میکنند امیدوار باشد اتحاد تخیلی پوتین – ترامپ او را نجات دهد ؟

    http://www.iranpressnews.com/source/205228.htm#