برای ملتی باید گریست که به جای برگزاری جشن مهرگان، به استقبال از کاروان حضرت معصومه می رود ۲۲

در روز مهرگان، دهم مهر ماه امسال، مردم شهر مذهبی قم، بر سر و سینه زنان و دوان دوان خود را به نزدیکی مسجد جمکران رساندند چرا که حکومت بازی دیگری را برای نابود کردن “جشن ها و سنت های اصیل ایرانی” ترتیب داده بود و آن  ورود نمادین تازی مفت خوری به نام معصومه که به دنبال برادرش رضا به ایران آمده بود را باز سازی کرده و مردم فرهنگ باخته ی قم را مشغول اشک ریختن و ذکر گفتن ساخته بود.

تنها می توان به حال این قشر از جامعه تأسف خورد که روز جشن ملی شان را فراموش کرده و به استقبال از کاروان نمایشی خواهر امام رضا و یا همان گدای سامره می روند.

تنها می توان به حال این قشر از جامعه تأسف خورد که روز جشن ملی شان را فراموش کرده و به استقبال از کاروان نمایشی خواهر امام رضا و یا همان گدای سامره می روند،به راستی که یدک کشیدن نام ایرانی توسط این دسته از خرد باختگان و وطن فروشان مایه ننگ و آبرو ریزی است.

جش مهرگان چیست، و چه معنا دارد؟

جشن مهرگان متعلق به فرشته بزرگ مهر است و برابر با مهر روز (شانزدهم مهر) است و مطابق گاهنمای کنونی دهم مهر می باشد، این جشن فرخنده و زیبا در گذشته میان ایرانیان مقامی بسیار ارجمند در حد نوروز داشت و همانگونه که ایرانیان نوروز را بواسطه پایان سرما و آغاز بهار جشن می گیرند مهرگان را نیز در نیمه سال و با پایان فصل گرما و شروع سرما جشن می گرفتند.
آداب و رسوم آن بسیار شبیه به نوروز است و همانطور که نوروز را به  پادشاه افسانه ای ایران جمشید نسبت می دهند، مهرگان را نیز به فتح و پیروزی فریدون دیگر قهرمان ایرانی، بر ضحاک نسبت داده می شود ولی در حالت کلی چون ایزد مهر نزد کلیه اقوام آریایی سابقه ای دیرین دارد و قدیمی ترین آیین آریاییان می باشد نزد هر دو دسته ایرانیان و هندوان در یک روز گرامی داشته می شود  و مهر در زبان سانسکریت هم بمعنی دوستی است و در وید کتاب مذهبی برهمنان مانند اوستا ایزد روشنایی و فروغ می باشد و زرتشتیان به پرستشگاه خویش درب مهر گویند.

هر دو جشن مهرگان و نوروز  از آثار درخشان و جاودان ایران زمین هستند و برماست که این دو میراث گرانقدر نیاکانمان را همچون دو گنجینه گرانبها سینه به سینه و نسل به نسل انتقال دهیم، چرا که هویت و پهنای مرز ایران زمین را این دو جشن به وضوح نشان می دهد و هر کجا نوروز و مهرگان جشن گرفته شود آنجا ایران است و هر که ایندو جشن با شکوه و زیبا را برگزار کند ایرانی. مهرگان و نوروز در کنار یکدیگر هزاران سال است که همانند دو  ستون محکم و استوار پایه های استقلال و فرهنگ ایرانی را حفظ نموده اند و آنرا از هجوم تازی و بیگانه محفوظ داشته اند.

برای تمامی ایرانیان روشن گشته است که این حکومت فاشیستی اسلامی به شدت با تاریخ و فرهنگ ایران مشکل داشته و خواستار نابودی کامل هویت ایرانی است و می خواهد هویت اسلامی و جعلی تازی را به مردم این سرزمین عرضه کند.در طی این سی و دو سال ننگین و نکبت بار، هر روزه مسئولین انتصابی حکومت دیکتاتوری الله بر روی زمین، خواستار کم رنگ تر شدن جشن ها و روزهای ملی ایرانی بوده اند ولی همواره با مقاومت مردم رو به رو شده و تیرشان به سنگ خورده است.

در این عکس، رقص زیبای دختران آزاد و میهن پرست و با شرف ایرانی را در جشن مهرگان تماشا می کنید، باید درود فرستاد بدین همه وطن پرستی و غیرت تمامی بانوان ایرانی اسیر شده در چنگال پنجه های حکومت اسلامی.

در این عکس، رقص زیبای دختران آزاد و میهن پرست و با شرف ایرانی را در جشن مهرگان تماشا می کنید، باید درود فرستاد بدین همه وطن پرستی و غیرت تمامی بانوان ایرانی اسیر شده در چنگال پنجه های حکومت اسلامی.

آن ها سال هاست که آرزوی فراموش شدن نوروز و چهارشنبه سوری و سیزده به در و جشن سده و دیگر روزهای جشن و سرور ایرانی را که با تاریخ این مملکت گره خورده اند، در سر دارند و می خواهند که با استفاده از انسان های خود فروخته و بی شرافتی که بدون داشتن کمترین حد دانش، و یا بینش انسانی، خود را دکتر و مهندس می نامند و استاد دانشگاه گشته اند، بدین هدف پلید و شومشان برسند ولی فراموش کرده اند که هویت ایرانی، همواره برای ایرانیان راستین مهم تر و با ارزش تر از هویت جعلی و زوری اسلامی بوده است.

خواستند که روز ننگین فطر و یا غدیر و یا زاد روز محمد ابن عبدالله را “عید” بنامند و نوروز را شیطانی و غیر اسلامی و پوچ جلوه دهند و در این راه زشت از شخصی وطن فروش و بی هویت، همچون صادق زیباکلام استفاده کردند ولی زهی خیال باطل که حنای افرادی همانند صادق زشت کلام، در نزد ایرانیان و جوانان رنگی ندارد و صادق های بسیاری بوده اند که شرف و ناموس و میهنشان را به زر فروختند و نزد مردم رو سیاه و خجل گشتند.

آن دسته از مردمی که جشن مهرگان را نادیده می گیرند و یا چیزی درباره اش نمی دانند و به کودکان خود نمی آموزند که مهرگان و سده و نوروز و چهارشنبه سوری چه روزهایی هستند و چه پیشینه تاریخی دارند ولی دور یکدیگر جمع می شوند و اشک می ریزند و بر سر و سینه می زنند تا کاروان نمادین معصومه تازی را تماشا کنند، همانا آنان خیانت کاران به این مرز و بوم و تاریخ و هویت و تمدن ایرانی هستند و هموطن خواندن آنان مایه ننگ و خجالت است.

یک ایرانی راستین که مهرگان را پاس می دارد و تاریخ را یاد کودکانش می دهد و از حمله تازیان به ایران و جنایات ایشان در حق ایرانیان برای فرزندانش سخن می گوید، هیچ نقطه مشترکی با آن دسته از مردمی که از سر و کول هم بالا می روند تا یک نظر بهتر کاروان نمادین کسی را ببینند که آمد تا همانند برادرش ایران و ایرانی را بچاپد و غارت کند ندارد و مام میهن از در خود داشتن چنین تازی پرستان و تازی صفتان و وطن فروشانی شرمگین و خجل است.

تعداد زیادی از زنان قمی که سال هاست با خردگرایی و اندیشیدن قهر کرده اند و به هیچ وجه حاضر نیستند ثانیه ای به کردار های شرم آورانه شان فکر کنند، از اینکه کاروان معصومه تازی در این روز به قم آمده است، در پوست خود نمی گنجند.

تعداد زیادی از زنان قمی که سال هاست با خردگرایی و اندیشیدن قهر کرده اند و به هیچ وجه حاضر نیستند ثانیه ای به کردار های شرم آورانه شان فکر کنند، از اینکه کاروان معصومه تازی در این روز به قم آمده است، در پوست خود نمی گنجند.

 

  • بابک موجرلو

    lمهرگان جشن ملی ایرانیان است ..ایزد مهر تا ۱۴ قرن پیش از میلاد در تاریخ نگاشته شده …ایزد مهر به معنای خورشید نیست و بعد از زرتشت مقام خدایان به ایزدان پائین امد …جشنی بود در حد نوروز و مراسمی مثل سینی هائی از کتاب اوستا ائینه سرمه دان شربت گلاب شیرینی سبزی انار و سیبو گل و کنار سفره با اویشن در ظرفی از اب و سکه ….و سفره با مرغ شکم پر و حتی قربانی گوسفند و دعای موبد و چیدن سینه گوسفند روی سه سنگ بابت گفتار و کردار نیک و …زیباست اما مشکل از اینجاست …سکولار یسم از ورود هر ایدوئولوژی در حکومت جلو گیری می کند حتی اگه استالین باشه ….بقیه فرمایش شما بابت فاطمه و ….ضد دموکراسی می باشه همانطور که هم جنس گرا ازاد است ایا شما می فرمائید کسی حق نداره حسین را دوست داشته باشه ..اصلا به کسی ربط داره …حالا این تفکر زرتشتی باشه یا اسلام یا ….اگه حکومت مبرا از تیدئو لوژی باشه احترام به قانون ترس از جهنم اتشی یا سرد زرتتشتی نباشه و دنبال بهشت نباشیم انوقت هر کسی حق داره کارنوال فاطمه بره یا جشن مهرگان بگیره …ضد مذهب ها باش ..نه فقط ضد اسلام ….دوست من اقای ارژنگ خواهش می کنم جواب بده تا با هم بحث کنیم …چون با این اختلاف نظر ها می توانیم به نتیجه برسیم

  • Mohsen Lgvm

    جمع کن برو دیگه.انسانیت و وقار و خودم رو رها کنم بزنم برقصم.از رقصیدن چی نصیب من می شه ؟ ما فرهنگ برتر اسلامی رو با جون دل قبول کردیم. تو خوشت میاد زنت بیاد با من برقصه یا در دید همه.اشک خیلی قشنگه.دیدین حتما هر کس واقعا خوشحال می شه اشک شوق می ریزه.من با بچه مذهبی ها هم رفت و آمد دارم.ده برابر آدمای دیگه شادند با اینکه ساده زندگی می کن.
    جانم فدای ایران.ایرانم فدای انسانیت و خدا و اسلام.

    • iran

      برو چرت نگو عرب زاده ی حروم لقمه… تخم عربی تو …. زنده باد ایران و ایرانی و مرگ بر حروم زاده  های عرب پرست مثل تو کثافت

      • Mohsen Lgvm

        همیشه همین طور بوده کسی که نمی تونه جواب منطقی بده فحاشی می کنه. اسلام هیچ ربطی به عرب ها نداره.اسلام یعنی انسانیت.هر کسی که رفتاری انسانی انجام داده می بینه که به دستور اسلام عمل کرده. فکر نمی کنم اصیل تر از همدانی ها ن‍ژادی باشه.

  • Kaveh

    اگر ملت ما هویت خودش را گم نکرده بود که اساسا گرفتار نظام کثیف اسلامی نمی شد.

  • Asdfasf

    KIRAM TO SAR DARE ESLAM

  • majid

    دوست عزیز پیامت خوبه و کاملا قبول دارم ولی‌ برای نابودی اسلام باید
    به ریشه زد، استدلال منطقی‌ کرد، در رد نظریات مذهبی‌ سوالهای بجا مطرح
    کرد، با تحقیر مذهبی‌ها مشکلی‌ حل نمیشه.

    • Mohsen Lgvm

      استدلال منطقی؟ یک رشته تحصیلی در اسلام منطق هست.تو می خوای برای رد اسلام منطق بیاری.

  • Senkey

    به حال ملتی باید گریست که تاریخش سراسر جعل و دروغه و تا قبل از اسلام حتی برای نمونه هم که شده یک سند علمی در هیچ زمینه ای ندارد.قبل از اسلام هر چه بوده به خط دیگران و بعد از آن نیز به خط عربیست.

  • As iranian Man living abroad after seeing this kind of pictures and reading various articles about my heritage and 7000 yrs old civilasation, all i can do to bow my head in shame and come to only logical conclusion which is: Look and see how the Mighty fall from the Grace.
    May God preserve and protect Iran and Iranian Patriots….As the mullahs dont careand they never have and never will.

  • Mohsen

    آخه دانشمند مکتب ندیده! تو رو چه به صحبت درباره ی اسلام، حضرت معصومه و امام رضا (ع)؟ تو که دم از مهرگان میزنی یا باید بتونی ثابت کنی که جشن مهرگان از بدو آفرینش در خطه ای بنام فارس یا ایران امروز جشن محسوب می شده و یا اگه نتونی چنین چیزی رو ثابت کنی و مشخص بشه که در عصر میترائیم یا زردشتی گری این جشن وارد تاریخ ایران شده، باید بپذیری که این جشن هم بقول خودت اصالت نداره و با منطق خودت نباید بهش محل گذاشت؛ گرچه بعید می دونم بفهمی که چی میگم. در ضمن در این آلمان که من در اون زندگی می کنم و همچنین در بسیاری از دیگر کشورهای غربی، هر سال ۲۴ دسامبر رو  بعنوان سالروز تولد حضرت عیسی ع جشن می گیرند و هیچ بی شعوری نمیاد بگه که حضرت عیسی بچه ی بیت اللحم در فلسطین بوده و آلمانی مسیحی نباید سالروز تولد ایشون رو جشن بگیره و باید پیرو جشن ها و عقاید آلمانی اصیل باشه! این یعنی اینکه دین فرامرزیه، ممکنه یک فلسطینی مسیحی نباشه ولی یک آلمانی پیرو حضرت عیسی بشه. ایجاد مرز و محدوده ی جغرافیایی برای دین و جهان بینی عمل احمقانه ایه که امیدوارم دیگه تکرارش نکنی. محسن از آلمان

    • Antonioskisses

      محسن تمامه نوشته ها رو خوندم به این نتیجه رسیدم که بهت بگم که تو عجب روئی داری پست فطرت اگر اسلام خوبه خب لشه تو بیار تو همین لجن زار زنگی کن خب حروم زاده، بیرونه گد نشستی میگی لنگش کن ؟ مردیکه پوفوز همه نادون تو احمق فقط درست میگی کثافته عرب گایده، دستت اگر به خونه این مردم آلوده نباشه قلبو فکرت به خونه مردمه ایران آلوده است، ۱۳۹۰ سال با بهترین حرفا بدترین جنایات رو مخصوصن به ایرانیان روا داشتن با همین دینه کثیفه اسلام، حروم زاده تخمه عرب، همه اینجا دروغ میگن فقط تو راست میگی؟ هیخ کی اینجا سواد نداره فقط تو با سوادی، منطقه همه اینجا قلته تو فقط با منطقی؟ ریدم تو قرآن و تو دهنه ان محمده کثیف و ون سلمانه فارسی کثیفت تر از توی اوام فریم دروغ گو، کثافت.

    • نسل سوخته

      تو بی غیرت با اون سلمان فارسی بی غیرت با اون خاندان برامکه بی غیرت با این آخوندای بی ناموس
      همتون عین همدیگه این تف به غیرت نداشتتون
      سالهاست دارن ایرانیهارو به اسم دین میکشن و تکه تکه میکنن اون وقت تو بی غیرت میگی دین فرا مرزیه!!!!!!!!!!

  • binam

    تو اول برو یه ذره شعور و ادب مقاله نوشتن یاد بگیر بعد ادعای وطن دوستی کن . مردم یه کشور جدا از اون کشور نیستند. اگر هم اینهمه آدم بقول تو عرب زاده اند خاک عالم بر سرت که کشورت رو عرب زاده برداشته تو چسبیدی به مهرگان! به میلیونها نفر توهین میکنی بعد عکس چند تا رقاص میذاری میگی ؛رقص زیبای دختران آزاد و میهن پرست و با شرف ایرانی؛!! همین رقاصی های رو امثال شما کردن که هر کس و ناکسی اومد بابای این مملکت در آورد!

  • Lovelife1784

    دو نفر در تاریخ ایران سعی‌ کردند که حجاب را از سر مردم بردارند، رضا شاه با
    قلدوری و خمینی با منطق، درود بر خمینی که بدون بدون خشونت ماهیت کثیف حجاب
    انگلیسی‌ را به ایرانیان نشان داد.

    • Mokhalefe_zolm

      Lovelife احمقانه ترین حرفی که تا به حال تو عمرم شنیدم، تو دیگه چه حروم زدی هستی!!!د

  • ali

     تو احمق بی سواد بی تربیت ,خود نافهمت را ملاک قضاوت درباره دیگران به حساب نیاور.بدون هیچ فهم و منطق و دلیل شروع به عرعر کردن در سایت بالاترین میکنی,به عشق خرهای دیگر همین سایت که در تایید تو عرعر کنند.
     دعا کن به جان این ایرانی آمریکائی شده پفیوز ,که ارواح شکمش در MIT
    درس خوانده ولی تظاهر میکند که نمیداند مجله ای بدون هیات داوران نداریم.
    جایی که هر خر عقد ه ای بیسواد بی منطق دروغگو ,اجازه نشر مطلب دارد ,کثافت بازا ر بالاترین است.
    چون بانی آمریکائی شده آن خوب ,پول به جیب زدن و شهرت طلبی با تکیه بر عوام عقده ا ی را بلد است.
    Good Buisness

  • mihman

    آفرین بر تو و نوشته هایت 
    شرط اصلی خرافات زدایی همان آگاه سازی است …خرافات از آگاهی وحشت دارد 

  • Sma Madayen

    باد بر ملتی گریست که می خواهند یا فقط بگریند یا فقط بخندند

  • نسل سوخته

    ننگ بر عرب پرستان و عرب دوستان که خائنین به مملکتند.

  • Bagheri_light

    واقعا که فضول محله هستید یعنی چه این حرفها پس فرقی بین شما و حاکمان در چیست . شما اطلاع رسانیتو بفرما گریه پیشکشت .دربهار که درپس سحر میاید . همه ازاد هستند.گریه موقفمیباشد.

  • Behzad Arya

    آقا محسن کاملا راست میگه  کسی حق حرف زدن در مورد معصومه و فاطمه و خدیجه و عایشه و هر فاحشه دیگر و ولایت مطلقه فقیه را ندارد  و تمامی ایرانیان نیز مانند همین محسن و پاسداران حامی رژیم آخوندی گوسفندوار باید از دین نخنما شده و رهبر کره خرمان پیروی و اطاعت کنیم ../..