آقای بنی صدر؛ ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان ۲۵

هرانا در مصاحبه ای با بنی صدر: آقای بنی صدر شما در کتاب حق قضاوت و انسان در قرآن گفته اید حقوق بشری که در قرآن وجود دارد از اعلامیه جهانی حقوق بشر کامل تر است، آیا کماکان بر این عقیده هستید؟.
بنی صدر: بله، من در آن کتاب چهارده اصل بیش تر از اعلامیه حقوق بشر برشمردم که در قرآن وجود دارد و در اعلامیه حقوق بشر نیامده است. اعلامیه جهانی حقوق بشر، حقوق بشر از دید فقهای دنیای اسلام و حقوق بشری که من از قرآن استخراج کردم در کتابی مقایسه و چنین نتیجه گیری شده که کامل ترین بیان حقوق بشر که بی ابهام و شفاف است حقوق بشری است که بنی صدر از قرآن استخراج کرده است.

حال نگارنده از خوانندگان در خواست می کند که آیات زیر را که بر گرفته از قرآن است بخوانید و کمی با حقوق بشر اسلامی آشنا شوید:
– وَقَاتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (بقره/۲۴۴): در راه الله کشتار کنید و بدانید که الله شنواى داناست‏!
– قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَةَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ (توبه/۲۹ ): و کسانیکه از اهل کتابى (یهودیان و مسیحیان) که به الله و روز آخرت ایمان ندارند و حرام داشته ی الله و پیامبرش را حرام نمى‏گیرند و دین حق نمى‏ورزند، آن ها را بکشید (آنقدر بکشید که تسلیم شوند و باج و خراج بدهند به پیامبر اسلام) تا به دست خویش و با حقارت جزیه بپردازند.

آقای بنی صدر یک دست عبا و عمامه کم دارند تا به جای صندلی، بر روی منبر نشسته و برای ملت ایران روضه علی اصغر بخوانند. ایشان در پی آن است که با تکیه بر قوانین وحشیانه اسلام، در ایران دموکراسی اسلامی پیاده کند. زهی خیال باطل!

آقای بنی صدر یک دست عبا و عمامه کم دارند تا به جای صندلی، بر روی منبر نشسته و برای ملت ایران روضه علی اصغر بخوانند. ایشان در پی آن است که با تکیه بر قوانین وحشیانه اسلام، در ایران دموکراسی اسلامی پیاده کند. زهی خیال باطل!

– وَقَالَتِ الْیَهُودُ عُزَیْرٌ ابْنُ اللّهِ وَقَالَتْ النَّصَارَى الْمَسِیحُ ابْنُ اللّهِ ذَلِکَ قَوْلُهُم بِأَفْوَاهِهِمْ یُضَاهِؤُونَ قَوْلَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن قَبْلُ قَاتَلَهُمُ اللّهُ أَنَّى یُؤْفَکُونَ (توبه/۳۰): و یهودیان مى‏گویند عزیر پسر الله و مسیحیان مى‏گویند مسیح پسر الله، این سخنى است که به زبان مى‏آورند و به سخن کافران پیشین تشبث مى‏جویند، الله (باید) آنها را بکشد که چگونه به بیراهه میروند.

– یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ (توبه/۱۲۳): اى کسانى که ایمان آورده‏اید با کافرانى که مجاور شما هستند بجنگید و بکشیدشان و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که الله با متقیان است.
– یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ… (توبه/۲۸): مؤمنان همانا مشرکان نجس هستند، لذا نباید پس به مسجدالحرام نزدیک شوند.

شاید آقای بنی صدر زمانی که مشغول استحراج حقوق بشر ناب محمدی از درون قرآن بودند، این آیه ها و هزاران آیه های ضد انسانی دیگر، از دید چشمان تیزبین شان پنهان مانده اند و شاید هم آقای بنی صدر مسلمان دو آتشه، هنگام استخراج حقوق بشر از معدن تازینامه، به اندازه کافی با قدرت، تیشه بر صخره های انسان ستیزی قرآن نزده اند تا تمامی جنایاتی که کتاب آسمانی مسلمانان در سینه دارد، بیرون ریزد و آقای بنی صدر که خود را مفسر قرآن می دانند، آن را برای ایرانیان به ارمغان آورند.

به هر حال باید خدمت آقای بنی صدر که خود را هنوز رییس جمهور برگزیده ملت ایران می داند، گفت که آقای محترم، بیش از سه دهه است که گوشه ای از اسلام ناب محمدی توسط خمینی و خلخالی و خامنه ای و قاضی صلواتی ها، در ایران زمین پیاده شده و می شود؛ بهترین و با سواد ترین جوانان آزادی خواه این مرز و بوم، به خاطر دستورات مستقیم و روشن قرآن مبنی بر ملحد و مرتد خواندن کسانی که بدان خزعبلات باور ندارند، یا کشته شده و به دار آویخته گشته اند و یا در زندان های مخوف حکومت اسلامی در حال جان دادن و زیر شکنجه های جسمی و روحی و تجاوز فیزیکی سربازان امام زمان که اتفاقن آنان نیز به شدت مسلمان هستند، قرار دارند.

فرتور ابولحسن خان بنی صدر را در حال بوسیدن دست پدر معنوی اش، خمینی جنایتکار نشان می دهد. ایشان تا به امروز کوچکترین عذرخواهی و اظهار ندامتی به پیشگاه ملت بزرگ ایران تقدیم نکرده اند و همواره سفسطه می کنند و می گویند که خمینی مرا گول زد.!!

فرتور ابولحسن خان بنی صدر را در حال بوسیدن دست پدر معنوی اش، خمینی جنایتکار نشان می دهد. ایشان تا به امروز کوچکترین عذرخواهی و اظهار ندامتی به پیشگاه ملت بزرگ ایران تقدیم نکرده اند و همواره سفسطه می کنند و می گویند که خمینی مرا گول زد.!!

قانون برده داری و زن ستیزی اسلام چی؟. آیا آنها نیز از قوانین سازمان ملل بالاتر هستند؟. این همان قانون زن ستیزی نیست که شما به زور دختر دلبند و بیگناه خود فیروزه خانم را به عقد مردک خودکامه ای به نام  مسعود رجوی در آوردید؟. شما همان کاری را کردید که ابوبکر دختر بچه نازنین ۶ ساله خود عایشه را در اختیار محمدابن عبدالله مردک خودکامه و زنباره گذاشت تا با او وقت گذرانی و بچه بازی کند؟.

حال آقای بنی صدر که پس از سه دهه ای که از عمر ننگین انقلاب اسلامی می گذرد و بلاهایی که شما و دوستان تان با آن انقلاب بر سر مردم ایران آوردید، هنوز نام وبسایت رسمی تان “انقلاب اسلامی” است، شما با چه رویی از جمهوری اسلامی بنی صدری، برای آینده ایران سخن می گویید؟. آیا واقعن باور دارید که جوانان آزادی خواه ایران، به حکومتی به جز یک نظام سکولار دموکرات که در آن هر شهروندی در انتخاب دین و مسلک و باورهای خویش آزاد باشد و آزادی بیان و عدالت اجتماعی یکسان برای همگان وجود داشته باشد، راضی خواهند شد؟.

شما هم اکنون بسیار پیر و فرتوتید و در سن بالایی به سر می برید که به احتمال قوی، این خشک مغزی و مهمل بافی های تان ناشی از فرسودگی ذهن تان به خاطر سن بالای تان می باشد. گرچه پول های مفت مملکت و ارزهای فرستاده شده به وسیله پدر آیت الله تان توانسته شما را تا این سن برساند و در شما بی غیرتی  و وطن فروشی اثر گذار نباشد، ولی یقیناً شما شاید یک گونی نمک زیادتر از سهمتان در دنیا مصرف کرده باشید و بهتر است خود را بازنشست کنید که به زودی رخت از این جهان خواهید بست و حوریان چهل متری بهشتی در انتظارتان صف آرایی خواهند کرد.!

گویا آقای بنی صدر به تازگی با بی بی سی لندن هم مصاحبه داشته است. البته همه ما می دانیم که دولت بریتانیای کبیر بیش از ۴ سده است که پدرخوانده کشور ما شده، و حکومت های هر دوره را تعین و یا بر آن ها نظارت کرده است. همان بریتانیایی که با تبلیغات زهر آگین ۳۳ سال پیش، و اخبار دروغین که به وسیله همین آقای بنی صدر در اختیار آنان گذاشته می شد، توانست به کمک بنی صدر جنایت کاری به نام خمینی را به حلق مردم ایران فرو کند.

اکنون که به همت بریتانیای کبیر و آمریکا، ظاهراً شکل حکومت های منطقه تغییر یافته و همگی از عراق، افغانستان، تونس، و مصر کاملاً در طلسم جادویی اسلام فرو رفته اند، دولت بریتانیا با برگزاری مصاحبه با بنی صدر، می خواهد در پیکر نزدیک به مرگ این خردباخته اسلامی بدمد، و باردیگر او را در ایران به پست و مقامی برساند. اینجاست که جوانان مملکت باید مواظب حرکات و دعوت هایی که دولت انگلیس از مزدوران اسلامی خود می کند، باشند و کلاه گشاد دیگری مانند گذشته بر سر ملت فلک زده ما نرود.

شباهت رجوی با بنی صدر، که یکی خود را رهبر مقاومت و دیگری خود را رییس جمهور برگزیده ملت ایران می داند، بسیار زیاد است. بنی صدر و رجوی هر دو ایدئولوژیست های متصعب و خشک مغز اسلامی و از شاگردان مکتب علی شریعتی جنایت کار اند و به دنبال برقراری نظامی بر پایه اسلام ناب محمدی در ایران زمین هستند. جدا از نسبت فامیلی که بنی صدر و رجوی، پس از ازدواج فیروزه بنی صدر، دختر ابوالحسن خان، با مسعود رجوی با یکدیگر پیدا کردند، ایشان از لحاظ فکری نیز بسیار شبیه یکدیگرند و بر آن هستند که مغز جوانان ایران زمین را شستشو داده و از ایشان ابزاری بسازند برای به قدرت رسیدن و حکومت اسلامی خود را آغاز کردن.

عجیب اینجاست آقای بنی صدر و علی شریعتی که هرکدام یک دکترای قالیچه ای (دادن قالیچه، و گرفتن دکترا) برای خود دست و پا کردند، چرا مدرکی دهان پر کن هم برای مسعود رجوی در دوران فامیلی او با بنی صدر دست و پا نکردند. شاید در این مورد هم آقای بنی صدر خواسته اند کمی جلوتر از داماد سیاسی خود باشند. ولی بد نیست آقای بنی صدر در مورد تز دکترای اقتصاد اسلامی خود  که بنا به گفته خمینی کار خر است، کمی بنویسند تا ما بعدها اگر گذرمان به پاریس افتاد، تز کذایی اشان را بخوانیم تا ببینیم علاوه بردادن قالیچه، ایشان صفحات کاغذی هم حرام کرده اند، یا نه؟!.

آقای بنی صدر، در توهمات خویش گمان می کند که جوانان آزادی خواهی که از جان و مال و هستی شان گذشته اند تا روزی میهن شان از اسارت اسلام و آخوند و پاسدار و بسیجی رها گردد و گل آزادی در وجب به وجب ایران زمین، غنچه دهد؛ برای ایشان فرش قرمز پهن خواهند کرد تا آقای بنی صدر بیایند و برای ایرانیان فرهیخته، دوباره همچون خمینی جنایتکار، از دموکراسی اسلامی و حقوق بشر قرآنی سخن بگویند.

علی شریعتی، تئوریسین حکومت اسلامی و ولایت فقیه که با استفاده از جملات زیبا و نا مفهوم و همچنین تقلید عقاید و اندیشه ها و گفتارهای فیلسوف های غربی و تبدیل آن ها به نظریات اسلامی، لباس زیبایی را تن عروس زشت اسلام کرد و انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد و جوانان ایران زمین را فریب داد.

علی شریعتی، مردک فانتزی با دکترای قلابی قالیچه ای از فرانسه، تئوریسین حکومت اسلامی و ولایت فقیه که با استفاده از جملات زیبا و نا مفهوم و همچنین تقلید عقاید و اندیشه ها و گفتارهای فیلسوف های غربی و تبدیل آن ها به نظریات اسلامی، لباس زیبایی را تن عروس زشت منظر اسلام کرد و انقلاب اسلامی را پایه ریزی نمود، و جوانان ایران زمین را فریب داد.

باید خدمت آقای بنی صدر گفت که مردم ایران، یک بار فریب علی شریعتی و اسلام بزک دوزک شده وی را خوردند و گرفتار خمینی و رژیم ستمکارش گشتند و سه دهه است که در فقر و درماندگی و بیچارگی به سر می برند و اکنون جوانان آزادی خواه ایرانی از بالاترین حد شعور و درک اجتماعی و سیاسی برخوردارند و نیک می دانند که آخر و عاقبت یک حکومت دینی به کدامین قهقرا ختم می شود؛ امروز نگارنده به عنوان یک جوان ایرانی اعلام می کند که آقای بنی صدر؛ برو این دام بر مرغ دگر نِه!

باید یادواره های مشهور پارسی را طلا گرفت و قاب کرد و بر سر در هر خانه ای جای داد، چنانچه یادواره ای معروف می گوید: عاقبت گرگ زاده گرگ شود/ گرچه با آدمی بزرگ شود؛ حال آقای بنی صدر آخوند زاده که سه دهه پیش به خمینی کمک کرد تا بر جان و مال و ناموس ایرانیان تسلط پیدا کند و با در دست داشتن ظاهراً مدرک دکترای اقتصاد، زمانی که پدر معنوی اش، خمینی گفت: اقتصاد مال خر است.! لال مانی گرفت و لام تا کام حرف نزد، امروز ماهیت واقعی خود که همان “آخوند کراواتی” است را نشان می دهد و دم از حقوق بشر اسلامی می زند.
خلاصه کلام اینکه آقای بنی صدر؛ ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان.

  • Mazdak63

    با درود به همه خردگرایان
    اقای بنی صدر بهتر است در همان قبرستانی که بودید بمانید ما ملت بدبخت دیگر توان بدبختی بیشتر و بزرگتر را نداریم

  • شاهرخ

    فقط می توانم بگم، دست مریزاد
    سپاس از شما هم میهن گرامی

  • Mehrabadian

    من نمیدانم دوستان چرا به هر بهانه ای شروع به عقده گشائی میکنند . نظر بنی صدر یا درست هست یا نیست . همان را نقد کنید . “قاتلو” هم از مصدر قتال به معنی جنگیدن است ، نه کشتن .

    • Iranehfarda

      این معنی را از فرهنگنامه خودتان نوشتید؟. حتی شاگرد سال دوم دبیرستان می داند که قاتلو فعل امر از مصدر قتل به معنای کشتن می آید . چرا شما هم مانند آخوندها  راه گول زدن مردم را پیش گرفتید؟!.سهراب ارژنگ

    • این معنی را از فرهنگنامه خودتان نوشتید؟. حتی شاگرد سال دوم دبیرستان می داند که قاتلو فعل امر از مصدر قتل به معنای کشتن می آید . چرا شما هم مانند آخوندها  راه گول زدن مردم را پیش گرفتید؟!.سهراب ارژنگ

  • Arash Kamangir2000

    تاریک اندیشان
    در تاریکی جهل و سانسور و تحریف است که اذهان مردم را مسموم نموده و دیو
    صفتان با تخریب چهره مبارزان و بزرگان واقعی‌ است که فرصت اشغال جایگاه
    بزرگان را یافته، ملک و ملتی را به روز سیاه می‌‌نشانند وگر نه کدام یک از
    این آقایان رژیم جانیان لیاقت و شایستگی هدایت کشور را داشته و یا دارد
    خامنه‌ای یا رفسن جانی ، احمدی نژاد یا موسوی،خزعلی یا نوری زاد ؟ امثال
    این سیروس پارسا  هم مطمئن
    باشند پرتو باریکی از نور حقایق قادر است تمامی بافته‌های مراکز جهل و دروغ
    را پنبه کرده و نوکران را به چالش بکشد و امید که دوستداران وطن و آنانکه
    دغدغه آزادی و شرافت دارند با هشیاری و دقت میزان همیاری و موفقیت را
    افزایش دهند .

  • Ali

    ممنون از متن زیبایتان

  • Alpha_12

    سگ شاشید تو قبر پدر معصومه علی نژاد و خاتمی هفت رنگ و میرحسین کثافت کروبی شغال و بنی سگ خائن شریعتی فاحشه مغزی فرج دباغ لجن و بقیه اشغالها

  • Alpha_12

    اکبر گنجی  کثافت رو یادم رفت

  • Asto

    حرام زاده ها همگی اینجا جمعن

  • Alpha_12

    اون الاغی که که زر میزنه میگه قاتلو  یعنی جنگیدن باید بگیم شاشیدم تو مغزت  قاتلو یعنی بکشید  نه بجنگید اخه کیرم تو فرق سرت  جنگ از حرب میاد اینقد رکس شعر نگو 

  • Abcdef

    Che jaleb. Yek nazare manfi inja nist. Che demokrasie bahali. Age amsale shoma harfe dorosti dashtid ke kharidar dasht vali be in vasf rah be jai nakhahid bord. 

  • sam golzar

    آخ که حرف دل مردم را زدی این فرصت طلب ویکی از اصلی ترین معماران دیکتاتوری حاکم من نمیدانم با چه رویی میخواهد خودرا مبرا سازد مگر اونبود که از فرانسه با خمینی آمد مگر او نبود که در زمان قدرتش بسیاری از همین قوانین امروزی را اجرا کرد وساخت من در دانشگاه تهران در مورد ایرادم به کتابهایش حرف زدم انسانی دیدمش بشدت فرصت طلب وحیله گر اقتصاد توحیدی اصلی ترین کتابش است مگر اقتصاد توحیدی را هم هیچ اقتصاد دانی در جهان میشناسد این کتاب سراسر دروغ وپر از راهکارهای بدرد نخور است راستش ۲ ریال هم گران است کسیکه دخترش را برای قدرت قربانی کرد ملت را قربانی نمیکند؟ او مزدور فرانوی هاست بلاخره آنها هم باید کسی را علم کنند این نمک پرورده بهترین است هم بچه ملا است هم عقب مانده ذهنی با عین حالیکه ادای امروزی ها را در میاورد اگر بخواهیم عاملین بذبختی مردم را مجازات کنیم او در رده های اول است به خاطر جنگ قدرت وفرارش با لباس زنانه که مردمی نمیشود  او امروز فکر میکند که شاهزاده باز خواهد گشت حتما هم اینطور خواهد شد زیرا وی محبوب وتنها راه حل ما است اگر عقل داشته باشیم واگر مردم پیروز شوند او باید به خیانت هایی که کرده است جواب دهد اما میداند که به ایران برگشتنی نیست وشاهزاده رضا پهلوی کوچکترین اتهامی متوجهش نیست این بنی درد است که هزاران خطا وخیانت را کرده است بهتر است دهانش را بنبندد

  • Info

    دعوا های مفت را ول کنید بچسبید به ولایت با فحش به هم چیزی حل نمیشود ابوالحسن هم اگر راه امده بود الان بهترین زندگی داشت اوهم سهمی داده و باید طلب کار باشد 

  • داوود ناصری

    بابا اینقدر  باد به پرچم پوشالی  نیم پهلوی نزنید  زیرا پدر بزرگ قلدرش و همچنین پدر دیکتاتورش باعث بروز این حکومت شدند.

    • میهمان ناخوانده

      این جامعه بع بع کن عقب افتاده و متحجر قجری رو همون بابا بزرگ قلدر آدم کرد و پسر دیکتاتورشم اگر خیلی دیکتاتور بود که حیف مثل باباش قلدر نبود ۱۵ سال قبل از این انفجار نور همه ء باعث و بانی های این بدبختی امروز ایران رو می فرستاد سینه کش قبرستون و همه خیالشون راحت می شد که نکرد ولی منکر اشتباهات محاسباتیش نمی شد شد… جامعه ای که هنوز فرق بین حکومت ولایت مطلقه و دیکتاتوری رو نمی دونه رو چه به غلطهای زیادی جمهوری دموکراتیک؟؟؟ وقتی باید به حکومت جمهوری اسلامی رای بده آری یا نه بدون اینکه بدونه اگر نه باشه  بعدش چی دیگه  می تونه انتخاب کنه چه انتظاری دارین ازش از دموکراسی چی آخه می دونه؟ چرا کسی اونروز نگفت اگر بگم نه پس چیرو انتخاب میکنم… اون بابا بزرگ و پسرش از سرشم زیاد بود چون اگر استلال تاریخی شما دیکتاتوری شاه بود و  باعث انقلاب شد پس کوشن اون جماعت غیور و ستم ستیز امروز؟ لااقل انقدر دیکتاتور فهیمی بود که بیاد علنی بگه اشتباه کردم تو تلویزیون و نه مثل بقیه دیکتاتورهای معدوم و غیر معدوم و یا در خط انتظار انقراض تا آخرش هم مردمشو موش و حشره و خس و خاشاک ببینه و کوتاه نیاد و بمیره!!!

  • shadanlou

    مسول مقاله یا سایت فضول محله  .. آقای سیروس  پارسا :جز دروغ و تهمت  و تحریف چیز دیگری در این نوشته به چشم نمیخورد؟ در مورد آیه‌‌های قرآن هم که همه دروغ و تهریفی بیش نیست برای نسل جوان که دنبال حقیقت و آزادی و استقلال وطن میباشند این نوشته‌ها جز کمک به رژیم جهل و جنایت آخوند‌ها کار دیگری انجام نمیدهد دست از دروغ و فریب بردارید و حقیقت را آنطور که هست بنویسید نه به دل‌ خواه خود جنایت‌های این رژیم آدم کش ضد ایران و ایرانی‌ به نام اسلام  همه مردم را از اسلام  و خدمت گذران به ایران و ایرانی‌ متنفر کرده بکشید. همانطور که در بالای صفحه این سایت نوشته آید برای استقلال و آزادی ،دموکراسی‌ ولی‌ با گفتن حقیقت (نه دروغ و تحریف) مردم را آگاه کنید.با سپاس

    • Reza Reyhani2003

      با درود و سپاس از گرداننده گان سایت
      به اندازه کافی هستن افراد ماله کش شما غم اینها را نخورید باید رید به بساط اسلام و مسلمان بی خرد و دیگران را اگاه کرد

  • Behruz

    نویسندگان آزاد، باید همواره در دو جبهه مبارزه کنند. جبهه اشخاص سوپرمدرن و
    سوپرنوگرا و سوپرآزاد که می‌خواهند دهان هر چه مرتجع و عقب‌مانده و
    سنت‌گراست خرد کنند و آنان را وادار به تسلیم و سکوت نمایند، و جبهه
    سوپراخلاقیان و سوپرمذهبیان و سوپرغیرتیان،…..

    اما… اما هستند در این میان کسانی که نه جزو این گروه اند و نه جزو گروه
    “مثلا” مدرنیست سرکوب‌گر اول. عده ای شاید اندک، و بیش‌تر ساکت, مطلق نمی بینند و در بیان شان، نه
    تائید مطلق هست، نه نفی مطلق.. …

    تنها با ایستادگی در مقابل سرکوب سوپرمدرن هاست که می توان امیدوار بود،
    ایران بعد از خروج از چنگال متعصبان مرتجع، دوباره به دامن استبداد، و این
    بار استبداد مدرن نیفتد… 

  • Abazarghafary

    این کس کش خر روزی رییس جمهور بودست // از طایفه ان سه بیق مشهور بودست در کس کشی این بچه ملا این شاره بس است // که این جاکش  کاشف اشعه مو   بودست /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////این کره خران ، ز تخم آخوند هستند // با ان کس کش شریعتی و فردید همدستندبا ال احمد جاکش که ضد بشر است  // از توده بریدند  و به دین کیری پیوستند ..

  • Kashany

    به نظر شما شاه مستبد بود که فقر بیخردی، بی‌فرهنگی و نداشتن نه تجربه و
    داشتن علوم سیاسی شما بنی‌صدر ها،بازرگانها،سنجا بیها،فرهرها و دیگران (چه آگاهانه
    و ناا آگاهانه،چه دانسته و ندانسته ) ایران فروشان بود و هست که ایران و ایرانیان
    را با قهقرای نابودی بردید و هنوز دست بردار نیستید.آیا هنوز بنی‌صدر ها نیستند که
    می‌‌گویند انقلاب اسلامی و روزنامه به این نام دارند؟

    شما اراذل و اباشها که سر کار بودید تا مرز رئیس جمهوری، چه غلطی کردید جز دست
    بوسی و……

    شرم و حیا و دورویی،بدذاتی درون وجود بی‌ هویتتان را گرفته. شما فسیلهای ۵۷ ترا
    به اسلام کثیفتان دست از سر ما بردارید و مارا رهها کنید.

  • Stormyweathers08

    من تازه ده سالم شده بود و هنوز از قدرت گرفتن آخوند جماعت چند ماهی نگذشته بود که یکشب بنی صدر که حالا رئیس جمهور بود بر صفحه تلویزیون ظاهر شد و گوشه ای از اعلامیه خلبانان پادگان نوژه را خواند و گفت خوشبختانه این توطئه کشف بر ملا شد! در طی روزهای آتی ادّعا کرد که خواهری در ماشینش نامه ای انداخت و بدینوسیله او را آگاه کرد! امیدوارم روزی برسد که بنش بر چوبه دار برقصد!!!!!!!

  • http://mpmtdbhm.blogspot.ch/

    – وَقَاتِلُواْ فِی سَبِیلِ
    اللّهِ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (بقره/۲۴۴):

     

     

     

    در
    راه الله کشتار کنید و بدانید که الله شنواى داناست‏!

     

    معنای
    حقیقی ایات این است

         
    ۲۴۴) و نبرد کنید در جهت (حاکمیت ولایت
    جمهورمردم بجانشینی از حاکمیت ولایت مطلقه) خداوند و علم داشته باشید همانا خداوند
    شنوای عا لم است.

     

    – قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ
    یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ
    اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ
    الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَةَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ (توبه/۲۹ ):

     

     

     و کسانیکه از اهل کتابى (یهودیان و مسیحیان) که به الله و روز آخرت ایمان ندارند و حرام داشته
    ی الله و پیامبرش را حرام نمى‏گیرند و دین حق نمى‏ورزند، آن ها را بکشید (آنقدر
    بکشید که تسلیم شوند و باج و خراج بدهند به پیامبر اسلام) تا به دست خویش و با
    حقارت جزیه بپردازند.

     

     

     

    ۲۹) نبرد
    کنید ( با متجاوزان به حقوق انسان )آنان را که ایمان نمی آورند به خداوند و نه بدوران
    آخرت و حرام نمی کنند آنچه را که حرام کرد خداوند و رسولش(استبداد را) و دیانت (
    قانونمند) نمی کنند به قانون حق – از آنان که داده شدند کتاب را تا بدهند جزیه (
    مالیات بدل از زکات که مسلمانان هم می دهند ) را از دستی ( از دست آوردشان ) و
    ایشان کوچک کنندگانند ( خودشان رابا جدا شدن از جمع حقمدار ).

     

     

     

     

    – وَقَالَتِ الْیَهُودُ
    عُزَیْرٌ ابْنُ اللّهِ وَقَالَتْ النَّصَارَى الْمَسِیحُ ابْنُ اللّهِ ذَلِکَ
    قَوْلُهُم بِأَفْوَاهِهِمْ یُضَاهِؤُونَ قَوْلَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن قَبْلُ
    قَاتَلَهُمُ اللّهُ أَنَّى یُؤْفَکُونَ (توبه/۳۰):

     

     

     

     و یهودیان مى‏گویند عزیر پسر الله و مسیحیان مى‏گویند مسیح پسر الله، این سخنى است
    که به زبان مى‏آورند و به سخن کافران پیشین تشبث مى‏جویند، الله (باید) آنها را
    بکشد که چگونه به بیراهه میروند.

     

     

    ۳۰)
    و گفتند یهود که عزیر فرزند خداوند است و گفتند نصاری که مسیح فرزند خداوند است -آن
    است گفتارشان بدهانهایشان – شبیه می کنند ( خودشان را ) به گفتار آنان که کافر
    شدند(انکار کردند حق و حقوق مردم راو خود را نماینده خدا کردند  ) از قبل –  کشت ایشان را خداوند(زنده های مرده اند ) –
    چگونه منحرف می شوند

     

    – یَا أَیُّهَا الَّذِینَ
    آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ
    فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ (توبه/۱۲۳):

     

     

     اى کسانى که ایمان آورده‏اید با کافرانى که مجاور شما هستند بجنگید و
    بکشیدشان و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که الله با متقیان است.

     

     

    ۱۲۳)
    ای آنان که ایمان آوردید( به توحید و برابری در حقوق )  – نبرد کنید آنان را که نزدیکند به شما از
    کافران ( از منکران و متجاوزان  به حقوق انسان)
    و باید بیابند در شما غلظتی را – و علم داشته باشید همانا خداوند با متقین ( حفظ
    کنندگان اصول راهنما ی حق ) است  

    – یَا أَیُّهَا الَّذِینَ
    آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ…
    (توبه/۲۸):

     

     

    مؤمنان
    همانا مشرکان نجس هستند، لذا نباید پس به مسجدالحرام نزدیک شوند.

    ۲۸) ای آنان
    که ایمان آوردید – قطعا  مشرکین ( کسانی که
    مطلق العنانی اصل راهنمای اندیشه و عملشان است ) میکروبند ( بزور گوئی و استبداد  ) پس نزدیک نشوند به مسجد الحرام(جامعه اولیه
    توحیدی  که استبداد در ان  حرام=ممنوع 
    است ) بعد  از  سالشان این ( بار ) و چنانچه ترسیدید فقری را
    (از تجارت و کسب مال ) پس به زودی غنی  می
    کند شما را خداوند از فضلش چنانچه بخواهد – همانا خداوند عالم حکیم است.

  • Haghighatgo

    این حضرت آقا بنی صدر که با کمال پرو روئی و بیشرمی هنوز که هنوز است آچار بدست در صف ایستادن و منتظرن که انگلیس و فرانسه و اسرائیل اگر مایل باشن ایشان بتوانند در ایران ” آینده” دوباره پیچ های اقتصاد اسلامی در ایران رو شل و سفت کنن و ایشان هم فردی هستند که با کمک آقای رجوی و یزدی و بازرگان دم پائی های اژدهای عبا بدوش خون آشام خمینی رو جفت میکردن ..که با این کیسه کشی ها بتونند به جاه و مقامی برسند  ایشان با فلسفه های عوام فریبانه ” بی سوادها و هالوها و ماسخیست ها” بلاخره توانستند یا همون چوب کبریت هایشان آتش هولناگ کوره های ایرانی سوزی و فرهنگ ایرانی سوزی سی و چند ساله در ایران را روشن کنند و بعد از آن هم به فرانسه فرار کنند ….چقدر جالب است که حکومت فرانسه شاهپور بختیار را در مدتی کوتاه کشت ولی ایشان سرو مر و گنده در آنجا و مشغول پرتاب موشک های فلسفه های اقتصاددانی و حکومت گردانی اسلامی بطرف ایران هستند….!!!     

  • علی

    چهاتا فحش ناموسی هم بهش میدادی بیشتر خالی شی
    نویسنده جان از خودت بپرس محرک قلمت منطقه یا عقده های انباشته؟!