آیا با دستورات کشت و کشتار دگراندیشان و خرافات در اسلام، بازهم باید به عقاید مسلمین احترام گذاشت؟ ۵۰

وَقَاتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (بقره/۲۴۴): در راه الله کشتار کنید و بدانید که الله شنواى داناست‏!!

خوانندگان گرامی، اگر گمان می  برید که این جمله دیالوگ یک فیلم جنگی است، باید خدمت شما عرض کنم که خیر، این جمله را الله مدینه به عنوان یک دستور به مسلمانان می گوید و از آن ها می خواهد که در راه الله، کافران ، یعنی دگر اندیشان را به خاک و خون بکشند.
این که الله شنونده ی داناست، استعاره دارد از اینکه الله ناظر اعمال آن هاست و در صورت کشتن انسان هایی که مخالف او و رسولش هستند، قاتلین را به بهشت خواهد فرستاد.

اسلام، دین کشت و کشتار، خون و شمشیر، تجاوز، شهوت رانی، زورگویی، بردگی، خاک سپاری و مرده پرستی است.

اسلام، دین کشت و کشتار، خون و شمشیر، تجاوز، شهوت رانی، زورگویی، بردگی، خاک سپاری و مرده پرستی است.

چه ادبیات مبهوت کننده ای، چه نبوغ بی نظیری در بیان عطوفت و مهربانی، چه دموکراسی دلنشینی…خواننده گرامی، آیا هرگز به خود اندیشیده اید این چه اللهی می تواند باشد که به امت خود سفارش کشتن دیگران دهد، و خود را ناظر و آگاه بر آن جنایت ها بداند؟
باید گفت؛ این الله یک دیوانه، و یا مجنون روانی است، که خون طلب است، و از کشتار دیگران لذت می برد!.  این گفته ها بی تردید نمی تواند زائیده یک پروردگار، آن هم پروردگاری مهربان باشد.

اگر به جانورهای انسان نمائی چون هیتلر، استالین، صدام، راسپوتین، و مانند آن ها نگاه کنیم، آنان نیز از کشتن دیگران و خونریزی لذت می بردند .
از این جا می توان برداشت کرد، که این گونه دستور کشتن دادن ها، و خود بر آن نظاره داشتن، از مغز انسان هایی تراوش می کند که در کودکی و نوجوانی به دلیل نارسایی خوانوادگی و مشکلات اجتماعی،  بیمار روانی شده اند، و همیشه به طور نا خواسته با بدبینی و کینه توزی در صدد انتقام کشیدن از جامعه و نابودی آنند.

اگر به کودکی محمد، یتیم و بی سرپرست ماندن و آوارگی او در کوچه ها نگاه کنیم که چه گونه مورد ضرب و شتم و حتی مسخره شدن و توی سرخوردن همسالان خودقرار گرفته بود،  به آسانی می توانیم برداشت کنیم که محمد در اجتماع خود به حالت یک بیمار روانی پرورش یافته است.
محمد که درفقر مادی، معنوی، و نرسیدن محبت از خانواده این چنین نا آرام و ناتوان بزرگ می شود، جاه طلب، خودکامه، مال دوست، و سرشار از شهوت جنسی، و همچنین پراز عقده های روانی می گردد، که می خواهد از هرکس، و هرچیز انتقام گیرد.

نخستین کاری که می کند، از شرایط دوران، و جامعه خود آگاهی پیدا می کند. کارگری در کاروان های تجارتی ورفت وآمد به سوریه، مصر، دمشق و دیگر شهرهای آن روز، او را با ادیان زردشتی، مسیحی، و یهودی آشنا می کند.
او برای خود یک الله خیالی انتقام کش و بی رحم که گویای فکر و اندیشه خود او بوده است، می سازد. برای تبلیغ و دیگران را به زیر چتر خود آوردن، به ثروت و شهرت اولیه نیاز داشته است، که بهترین راه آن ازدواج با پیره زن پول دار و مشهوری به نام خدیجه بوده است، و بقیه داستان ها..

اسلام ناب محمدی و دستورات الله مدینه که همانا انتقام جویی محمد از اجتماع  به دلیل بیماری روانی او بوده است، در این ویدیو به خوبی می بینید.

حال سوال پیش می آید که چه کسانی باید از نظر این الله خیالی که ساخته و هنر محمد انتقام گیر است، کشته شوند، که پاسخ این سوال نیز به شیوایی در نوشته های قرآن محمد  آمده است:

قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَةَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ (توبه/۲۹ ):و کسانیکه از اهل کتابى (یهودیان و مسیحیان) که به الله و روز آخرت ایمان ندارند و حرام داشته ی الله و پیامبرش را حرام نمى‏گیرند و دین حق نمى‏ورزند، آن ها را بکشید (آنقدر بکشید که تسلیم شوند و باج و خراج بدهند به پیامبر اسلام) تا به دست خویش و با حقارت جزیه بپردازند.

کشتار دسته جمعی مسیحیان به دست اسلام گرایان در نیجریه. این یکی از صدها جنایت مسلمانان است که به دستور قرآن و محمد صورت گرفته است.

کشتار دسته جمعی مسیحیان به دست اسلام گرایان در نیجریه. این یکی از صدها جنایت مسلمانان است که به دستور قرآن و محمد صورت گرفته است.

به راستی چه دنیای وحشتناکی میشد اگر مسلمانان  با آن اندیشه مالیخولیائی و انتقام کشی اداره ی جهان را نیز به دست می گرفتند. نمونه کوچک و کم رنگ آن را  از سه دهه گذشته تاکنون در ایران خودمان شاهد بودیم.

اکنون پرسشی برای ما پیش آمده است که چرا الله دستور به کشتن مسیحیان و یهودیان و دیگر انسان هایی که به ادیان دیگر اعتقاد دارند می دهد، که باز هم خود شخص الله جواب را برای ما در کتاب پر محتوایش قرار داده است:

وَقَالَتِ الْیَهُودُ عُزَیْرٌ ابْنُ اللّهِ وَقَالَتْ النَّصَارَى الْمَسِیحُ ابْنُ اللّهِ ذَلِکَ قَوْلُهُم بِأَفْوَاهِهِمْ یُضَاهِؤُونَ قَوْلَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن قَبْلُ قَاتَلَهُمُ اللّهُ أَنَّى یُؤْفَکُونَ (توبه/۳۰): و یهودیان مى‏گویند عزیر پسر الله و مسیحیان مى‏گویند مسیح پسر الله، این سخنى است که به زبان مى‏آورند و به سخن کافران پیشین تشبث مى‏جویند، الله (باید) آنها را بکشد که چگونه به بیراهه میروند.

در اینجاست که الله مدینه،تبصره ای برای مسلمین قرار می دهد و به آن ها می گوید که ای مسلمین شما می توانید  یهودیان و مسیحیان را نکشید، در صورتی که آن ها به شما جزیه (رشوه )پرداخت کنند.
چه الله عادل و سخاوتمند و البته پول دوستی، چه دستورات به حق و به دور از خشونتی؟ اگر این دین الله آن چنان است که دکان داران آن  در این۱۴۰۰ سال به ما فروخته اند، چرا با باج گرفتن به نام جزیه، کافران هم چنان می توانند به دین و آئین خود باقی بمانند؟

واقعاً چه الله مهربان و دلسوزی، چه روح لطیفی دارد این الله و چقدر برای انسان ها که ادّعا می کند خوش آن ها را ساخته،ارزش و احترام قائل است، و چه گونه با گرفتن پول از کافران، آنان را هم چنان در کفر و گراهی خود باز می دارد؟.
درست مانند تعدادی از مأمورین گمرک ما که با گرفتن رشوه، چشم خود را بر روی کالای وارداتی می بندند، و یا آخوندهایی که در جای قاضی نشسته اند، و بادریافت رشوه، گناهکاری را آزاد، و یا بیگناهی را به چوبه دار می بندند.

الله دستورات بسیاری از این قبیل در قرآن دارد و راه و روش زندگی را به خوبی به مسلمانان آموخته است،برای مثال:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ (توبه/۱۲۳): اى کسانى که ایمان آورده‏اید با کافرانى که مجاور شما هستند بجنگید و بکشیدشان و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که الله با متقیان است.
کار الله همین است،کشتن و سرکوب کردن هر انسان آزاده ای که نمی خواهد زیر بار زور و خفّت برده شدن برای مسلمانان برود. از دید این الله قاتلان و کشندگان دیگر باوران، متقیان به شمار می آیند.
الله به تمامی انسان هایی که مسلمان نیستند، توهین نیز می کند. برایتان مثالی می آورم تا در تاریکی نمانید:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ…..(توبه/۲۸): مؤمنان همانا مشرکان نجس هستند، لذا نباید پس به مسجدالحرام نزدیک شوند.

این ویدیو کشتن یک دگر اندیش را به دست مسلمان پیرو محمد روانی و الله ساخته و پرداخته وی را نشان می دهد.
کشتاری که سی سال است رژیم جهل و جنایت ایران انجام داده است.
اگر توانایی دیدن جنایت اسلام را ندارید، به این ویدیو نگاه نکنید.

 

طبق آیات قبلی تمامی انسان هایی که به الله مدینه و رسولش و دستورات آن ها اعتقاد نداشته باشد، شرک ورزیده و کافر است،با استناد به این آیه(توبه/۲۸)تمامی کافر، و نجس می باشند.
الله که این باشد و آزادانه و بی پروا به انسان ها توهین کند و دستور قتل عام و کشتار و شکنجه و پول زور گرفتن بدهد،از یک فرد مسلمان چه انتظاری می رود؟

تا ما دست بر قلم می بریم و چیزی می نویسیم،در بالاترین و فیس بوک و…مسلمین به ما می گویند که به اعتقادات ما توهین نکنید،با دین ما کاری نداشته باشید،به عقاید ما احترام بگذارید و….
هموطن مسلمان، کلاه خودت را قاضی کن و ببین من بی احترامی می کنم یا الله تو که هزار و چهارصد سال است به هر غیر مسلمانی بی احترامی کرده و حقوق بشر را توسط استبداد و دیکتاتوری که در او به وفور یافت می شود پایمال کرده است؟
من به اعتقادات شما کار دارم یا این دین شماست که به شما اجازه می دهد تا به هر غیر مسلمانی به چشم نجاست نگاه کنید و ریختن خونش را حلال بدانید؟

هزار و چهارصد سال است همه جور توهین و تحقیر و ترور و نسل کشی را همین مسلمانان به نام الله در دنیا به راه انداخته اند. آن ها به اعتقادات دیگران کاری ندارند. آیا آن ها به عقاید دیگر انسان ها احترام می گذارند؟
از من و دیگر نویسندگانی که در پی خرافات زدایی و نشان دادن اسلام حقیقی همه جور توهین و خطر را به جان خریده ایم و می نویسم تا بلکه به مردم ایران مان خدمتی کرده باشیم و بهشان آگاهی داده باشیم.
حال، انتظار دارید که مهر خاموشی بر لبان خود بزنیم و خودمان را سانسور کنیم و دم از حقایق نزنیم؟ خیر، هموطن مسلمان من، همانقدر که تو ایرانی هستی، یک یهودی، یک مسیحی، یک زرتشتی، یک بی دین، ویا یک بهائی که در ایران زاده شده نیز ایرانی است.

همه ی ایرانیانی که به دین دیگری غیر از اسلام اعتقاد دارند، سال هاست خون دل می خورند و تحقیر می شوند و بهشان همه گونه بی احترامی می شود. زندان میروند، شکنجه می شوند، اعدام می شوند، دیگر چه بی حرمتی باید به این ایرانیان هموطن عزیزمان میشد، که نشده است؟

این طیف آگاه و روشن ضمیر از ترس از دست دادن خانواده هایشان و عزیزانشان در مقابل توهین های شما، از درون پر از غم شدند و اندوهگین گشتند ولی خم به ابرو نیاوردند. مجبور به ترک آب و خاکشان گشته اند و حال ادّعای دموکراسی و احترام به عقایدت را می کنی؟

هر وقت دینتان را به خانه هایتان و درون قلب و اندیشه اتان محدود کردید، بیایید و از دموکراسی صحبت کنید.
من تا نفس می کشم، واقعیات اسلام را به رخ تمامی ایرانیان می شکم و از هموطنان رنج دیده و ستم کشیده ی عزیزم که به دیگر ادیان معتقند، دفاع خواهم کرد. چرا که این آب و خاک همان اندازه که برای شماست، برای آن ها نیز هست. ولی شما با تهدید ها و توهین هایتان آن ها را زاده ی این سرزمین بودن پشیمان کرده اید.

با درود به تمام ایرانیان عزیز و به امید ایرانی آزاد به دور از هر گونه خشونت و بی احترامی به یکدیگر.

  • آخوند کُش

    مرگ بر اسلام وحشیگر
    مرگ بر خامنه ای
    مرگ بر هرچی عربه مزخرفه
    مملکت رو به فنا دادین با این الله مسخرتون
    بردید گم شید
    برید تو همون بیابونهای عربستان
    همونجا که سوسمار می خوردید
    همونجا که دختراتون رو زنده به گور می کردید

  • آخوند کُش

    مرگ بر اسلام وحشیگر
    مرگ بر خامنه ای
    مرگ بر هرچی عربه مزخرفه
    مملکت رو به فنا دادین با این الله مسخرتون
    بردید گم شید
    برید تو همون بیابونهای عربستان
    همونجا که سوسمار می خوردید
    همونجا که دختراتون رو زنده به گور می کردید

  • آخوند کُش

    مرگ بر اسلام وحشیگر
    مرگ بر خامنه ای
    مرگ بر هرچی عربه مزخرفه
    مملکت رو به فنا دادین با این الله مسخرتون
    بردید گم شید
    برید تو همون بیابونهای عربستان
    همونجا که سوسمار می خوردید
    همونجا که دختراتون رو زنده به گور می کردید

  • کوروش کبـــــــــــــیر

    کوروش تو نخواب که ملتت در خواب است
    آرامـــگـهـت غـــرقــه بـه زیـــر آب اسـت

    ایـنبار نـه بیــگانه که دشـمن ز خـود است
    صد ننـگ به ما کـه روح تو بی تاب است

    • کوروش نازنین، درود برشما، بسیار زیبا بود. شما حقیقت را فرمودید

  • کوروش کبـــــــــــــیر

    کوروش تو نخواب که ملتت در خواب است
    آرامـــگـهـت غـــرقــه بـه زیـــر آب اسـت

    ایـنبار نـه بیــگانه که دشـمن ز خـود است
    صد ننـگ به ما کـه روح تو بی تاب است

    • کوروش نازنین، درود برشما، بسیار زیبا بود. شما حقیقت را فرمودید

  • کوروش کبـــــــــــــیر

    کوروش تو نخواب که ملتت در خواب است
    آرامـــگـهـت غـــرقــه بـه زیـــر آب اسـت

    ایـنبار نـه بیــگانه که دشـمن ز خـود است
    صد ننـگ به ما کـه روح تو بی تاب است

    • کوروش نازنین، درود برشما، بسیار زیبا بود. شما حقیقت را فرمودید

  • یک مسیحی

    من یک مسلمان زاده هستم
    ولی بعد از اینکه عقلم رسید که کیم و کجام، فهمیدم که در اشتباه بودم
    از اینکه اینقدر در جهل بودم خیلی خجلم
    الآن به خداوند عیسی مسیح ایماندارم
    ولی چرا باید همیشه با تهدید روبرو باشم؟
    چرا اگه علناً اعلام کنم که مسیحی شدم، حکم اعدامم صادر میشه؟
    چرا نمی تونم به کلیسا برم؟
    چرا تو ایران کتابمقدس رو آتش می زنند؟
    چرا دوستان مسیحی من باید زندانی بشوند فقط بخاطر اینکه خدای خودشون رو تو خونه خودشون پرستش کردند؟
    و هزاران سوال دیگه

    آزادی در ایران چه معنی میده؟
    وقتی تو میدون آزادی، آزادی آدم رو سلب می کنند

  • یک مسیحی

    من یک مسلمان زاده هستم
    ولی بعد از اینکه عقلم رسید که کیم و کجام، فهمیدم که در اشتباه بودم
    از اینکه اینقدر در جهل بودم خیلی خجلم
    الآن به خداوند عیسی مسیح ایماندارم
    ولی چرا باید همیشه با تهدید روبرو باشم؟
    چرا اگه علناً اعلام کنم که مسیحی شدم، حکم اعدامم صادر میشه؟
    چرا نمی تونم به کلیسا برم؟
    چرا تو ایران کتابمقدس رو آتش می زنند؟
    چرا دوستان مسیحی من باید زندانی بشوند فقط بخاطر اینکه خدای خودشون رو تو خونه خودشون پرستش کردند؟
    و هزاران سوال دیگه

    آزادی در ایران چه معنی میده؟
    وقتی تو میدون آزادی، آزادی آدم رو سلب می کنند

  • یک مسیحی

    من یک مسلمان زاده هستم
    ولی بعد از اینکه عقلم رسید که کیم و کجام، فهمیدم که در اشتباه بودم
    از اینکه اینقدر در جهل بودم خیلی خجلم
    الآن به خداوند عیسی مسیح ایماندارم
    ولی چرا باید همیشه با تهدید روبرو باشم؟
    چرا اگه علناً اعلام کنم که مسیحی شدم، حکم اعدامم صادر میشه؟
    چرا نمی تونم به کلیسا برم؟
    چرا تو ایران کتابمقدس رو آتش می زنند؟
    چرا دوستان مسیحی من باید زندانی بشوند فقط بخاطر اینکه خدای خودشون رو تو خونه خودشون پرستش کردند؟
    و هزاران سوال دیگه

    آزادی در ایران چه معنی میده؟
    وقتی تو میدون آزادی، آزادی آدم رو سلب می کنند

    • Fs 18158

       از صحنت هات معلومه که درد تو سیاسته …نه اسلام و نه مسیحیت…..  بی سواد حکم اعدام رو برای کسی صادر می کنن که از دین برگشته و برای جامعه ی الهی مشگلات بزرگی ایجاد میکنه….نه اینکه بخوان برای هر کسی که از دین بر میگرده…حکم اعدام صادر کنن……… واقعا واسه عقاید پوچ و بی ارزشت متاسفم….کمی فکر کن…..مگه تاحالا چند نفر از سوی مراجع دینی در دنیا مرتد شناخته شدن؟؟؟ عتی تعدادشون به ۵ نفر هم نمیرسه……  لطفا کمی بهتر دروغ بگو……

  • درود برشما مسیحی گرامی، از دید یک مسلمان، همه کافرند و باید از بین بروند، و یا رشوه بدهندتا زنده بمانند. شما هم یک مسیحی هستید، و تکلیفتان روشن است. زنده و پاینده باشید

  • درود برشما مسیحی گرامی، از دید یک مسلمان، همه کافرند و باید از بین بروند، و یا رشوه بدهندتا زنده بمانند. شما هم یک مسیحی هستید، و تکلیفتان روشن است. زنده و پاینده باشید

  • درود برشما مسیحی گرامی، از دید یک مسلمان، همه کافرند و باید از بین بروند، و یا رشوه بدهندتا زنده بمانند. شما هم یک مسیحی هستید، و تکلیفتان روشن است. زنده و پاینده باشید

  • ضد عرب

    آهای مردم ایران
    آی مسلمون ها
    برید تو یو تیوب و در قسمت سرچ فقط اسم اسلام یا خمینی رو بنویسید
    ببینید جنایات این رژیم کثیف رو
    ببینید این اسلام با مردم ما چه کرده
    ببینید برادران و خواهران عزیزمون رو چطوری میکشن
    ما پسران پادشاهیم
    پادشاه چهار گوشه ی زمین
    کوروش کبیر، پادشاه صلح و محبت
    این سرنوشت شوم، قسمت من و تو نیست
    به خدایی که می پرستی این نیست
    نامه یزد گرد سوم به عمر خطاب(عرب کثیف)رو بخون
    ما مهد تمدن بودیم
    این عرب های کثافت به طمع کشور زیبای ما حمله کردند
    نه به خاطر الله وحشیشون

    تو رو به همون خدایی که می پرستی، یکم بدون تعصب فکر کن
    وضع الآن من و تو چیه؟
    الآن مملکت رو با ۲۵۰۰ سال پیش مقایسه کن
    چی بودیم و چی شدیم؟
    تو این سی سال چه پیشرفتی داشتیم؟
    مرگ بر عرب وحشی
    مرگ بر عرب لاشخور

  • ضد عرب

    آهای مردم ایران
    آی مسلمون ها
    برید تو یو تیوب و در قسمت سرچ فقط اسم اسلام یا خمینی رو بنویسید
    ببینید جنایات این رژیم کثیف رو
    ببینید این اسلام با مردم ما چه کرده
    ببینید برادران و خواهران عزیزمون رو چطوری میکشن
    ما پسران پادشاهیم
    پادشاه چهار گوشه ی زمین
    کوروش کبیر، پادشاه صلح و محبت
    این سرنوشت شوم، قسمت من و تو نیست
    به خدایی که می پرستی این نیست
    نامه یزد گرد سوم به عمر خطاب(عرب کثیف)رو بخون
    ما مهد تمدن بودیم
    این عرب های کثافت به طمع کشور زیبای ما حمله کردند
    نه به خاطر الله وحشیشون

    تو رو به همون خدایی که می پرستی، یکم بدون تعصب فکر کن
    وضع الآن من و تو چیه؟
    الآن مملکت رو با ۲۵۰۰ سال پیش مقایسه کن
    چی بودیم و چی شدیم؟
    تو این سی سال چه پیشرفتی داشتیم؟
    مرگ بر عرب وحشی
    مرگ بر عرب لاشخور

  • ضد عرب

    آهای مردم ایران
    آی مسلمون ها
    برید تو یو تیوب و در قسمت سرچ فقط اسم اسلام یا خمینی رو بنویسید
    ببینید جنایات این رژیم کثیف رو
    ببینید این اسلام با مردم ما چه کرده
    ببینید برادران و خواهران عزیزمون رو چطوری میکشن
    ما پسران پادشاهیم
    پادشاه چهار گوشه ی زمین
    کوروش کبیر، پادشاه صلح و محبت
    این سرنوشت شوم، قسمت من و تو نیست
    به خدایی که می پرستی این نیست
    نامه یزد گرد سوم به عمر خطاب(عرب کثیف)رو بخون
    ما مهد تمدن بودیم
    این عرب های کثافت به طمع کشور زیبای ما حمله کردند
    نه به خاطر الله وحشیشون

    تو رو به همون خدایی که می پرستی، یکم بدون تعصب فکر کن
    وضع الآن من و تو چیه؟
    الآن مملکت رو با ۲۵۰۰ سال پیش مقایسه کن
    چی بودیم و چی شدیم؟
    تو این سی سال چه پیشرفتی داشتیم؟
    مرگ بر عرب وحشی
    مرگ بر عرب لاشخور

  • کوروش کبـــــــــیر

    دارا جـــهان نــدارد، ســــارا زبـــان نـــــدارد
    بابا ستاره ای در ، هفت آسمان ندارد

    کارون زچشمه خشکید ، البرز لب فرو بست
    حتی دل دماوند ، آتـــش فشان ندارد

    دیـــو سیـــاه در بند ، آســان رهید بگــریخت
    رسـتم در این هیاهو ،گرز گـران ندارد

    روز وداع خورشـــید ، زایـــنده رود خشـــکید
    زیرا دل ســپاهان ، نقش جهـان ندارد

    بر نام پــــــارس دریا ، نامی دگــــر نهــــادند
    گویی که آرش ما ، تیر و کمـــان ندارد

    دریــــای مازنی ها ، بر کـــــام دیگـــران شد
    نادر ز خاک برخیز ، میهن جــوان ندارد

    دارا کـــجای کـاری ، دزدان ســــرزمیـــن ات
    بر بــیستون نویسند ، دارا جهان ندارد

    آیـــیم به دادخواهی ، فریادمان بلــند اسـت
    اما چه سود که اینجا ، نوشیروان ندارد

    سرخ و سپید و سبز است ، این بیرق کیانی
    اما صد آه و افسوس ، شیر ژیان ندارد

    کو آن حکیم طوسی ، شـــهنامه ای سراید
    شاید که شاعــر ما ، دیگر بیـــان ندارد

    هرگز نخواب کـــــوروش ، ای مهر آریایی
    بی نـــام تو وطــن نیز نام و نشان ندارد

    زنــــــــــــــده باد ایــــــــــــــران زمــــــــــــین

  • کوروش کبـــــــــیر

    دارا جـــهان نــدارد، ســــارا زبـــان نـــــدارد
    بابا ستاره ای در ، هفت آسمان ندارد

    کارون زچشمه خشکید ، البرز لب فرو بست
    حتی دل دماوند ، آتـــش فشان ندارد

    دیـــو سیـــاه در بند ، آســان رهید بگــریخت
    رسـتم در این هیاهو ،گرز گـران ندارد

    روز وداع خورشـــید ، زایـــنده رود خشـــکید
    زیرا دل ســپاهان ، نقش جهـان ندارد

    بر نام پــــــارس دریا ، نامی دگــــر نهــــادند
    گویی که آرش ما ، تیر و کمـــان ندارد

    دریــــای مازنی ها ، بر کـــــام دیگـــران شد
    نادر ز خاک برخیز ، میهن جــوان ندارد

    دارا کـــجای کـاری ، دزدان ســــرزمیـــن ات
    بر بــیستون نویسند ، دارا جهان ندارد

    آیـــیم به دادخواهی ، فریادمان بلــند اسـت
    اما چه سود که اینجا ، نوشیروان ندارد

    سرخ و سپید و سبز است ، این بیرق کیانی
    اما صد آه و افسوس ، شیر ژیان ندارد

    کو آن حکیم طوسی ، شـــهنامه ای سراید
    شاید که شاعــر ما ، دیگر بیـــان ندارد

    هرگز نخواب کـــــوروش ، ای مهر آریایی
    بی نـــام تو وطــن نیز نام و نشان ندارد

    زنــــــــــــــده باد ایــــــــــــــران زمــــــــــــین

  • کوروش کبـــــــــیر

    دارا جـــهان نــدارد، ســــارا زبـــان نـــــدارد
    بابا ستاره ای در ، هفت آسمان ندارد

    کارون زچشمه خشکید ، البرز لب فرو بست
    حتی دل دماوند ، آتـــش فشان ندارد

    دیـــو سیـــاه در بند ، آســان رهید بگــریخت
    رسـتم در این هیاهو ،گرز گـران ندارد

    روز وداع خورشـــید ، زایـــنده رود خشـــکید
    زیرا دل ســپاهان ، نقش جهـان ندارد

    بر نام پــــــارس دریا ، نامی دگــــر نهــــادند
    گویی که آرش ما ، تیر و کمـــان ندارد

    دریــــای مازنی ها ، بر کـــــام دیگـــران شد
    نادر ز خاک برخیز ، میهن جــوان ندارد

    دارا کـــجای کـاری ، دزدان ســــرزمیـــن ات
    بر بــیستون نویسند ، دارا جهان ندارد

    آیـــیم به دادخواهی ، فریادمان بلــند اسـت
    اما چه سود که اینجا ، نوشیروان ندارد

    سرخ و سپید و سبز است ، این بیرق کیانی
    اما صد آه و افسوس ، شیر ژیان ندارد

    کو آن حکیم طوسی ، شـــهنامه ای سراید
    شاید که شاعــر ما ، دیگر بیـــان ندارد

    هرگز نخواب کـــــوروش ، ای مهر آریایی
    بی نـــام تو وطــن نیز نام و نشان ندارد

    زنــــــــــــــده باد ایــــــــــــــران زمــــــــــــین

  • کوروش کبـــــــیر

    یاری اندر کس نمی بینیم
    یاران را چه شد؟
    شهریاران بود و جای مهربانان این دیار
    مهربانی کی سرآمد، شهریاران را چه شد؟

  • کوروش کبـــــــیر

    یاری اندر کس نمی بینیم
    یاران را چه شد؟
    شهریاران بود و جای مهربانان این دیار
    مهربانی کی سرآمد، شهریاران را چه شد؟

  • کوروش کبـــــــیر

    یاری اندر کس نمی بینیم
    یاران را چه شد؟
    شهریاران بود و جای مهربانان این دیار
    مهربانی کی سرآمد، شهریاران را چه شد؟

  • آریایی

    من مخالف صد در صد حرفهای آخوندها،رجوی ها،پهلویها و هر کسی که برای ایران کیسه دوخته است هستم. اما :

    . – من یک ایرانی مسلمانم! برداشت غلط از دین من سبب نمیشه خوبیهاشو نبینم
    همه میدانیم که بسیاری از خزعبلاتی که به نام دین به خورد ما میدهند زاده تخیلات مالیخولیایی آخوندهاست.پس اگر میبینیم و نمیفهمیم،بهتر که در جهل مرکب بمانیم
    بسیاری از آیات قرآن در زمان خودش مصداق داشته است. من وشما و هر مسلمان عاقلی این را میداند. اگر دستور خداست که الان کفار را بکشیم،پس من بنده خوبی نیستم!
    اولین سوره ای که بر پیامبر نازل شد چه بود؟ سوره علق! و با این شروع شد که بخوان به نام پروردگارت! هیچ جنگ و خونریزی هم نبود. اما زمانی که کفار با مسلمانان ستیز کردند آیات ستیز هم نازل شد.

    در هر حال، انسان آزاد زاده شده و آزاد نیز باید از دنیا برود. جز این باشد، زندگی را به فنا داده ایم

    دوستدار-

  • آریایی

    من مخالف صد در صد حرفهای آخوندها،رجوی ها،پهلویها و هر کسی که برای ایران کیسه دوخته است هستم. اما :

    . – من یک ایرانی مسلمانم! برداشت غلط از دین من سبب نمیشه خوبیهاشو نبینم
    همه میدانیم که بسیاری از خزعبلاتی که به نام دین به خورد ما میدهند زاده تخیلات مالیخولیایی آخوندهاست.پس اگر میبینیم و نمیفهمیم،بهتر که در جهل مرکب بمانیم
    بسیاری از آیات قرآن در زمان خودش مصداق داشته است. من وشما و هر مسلمان عاقلی این را میداند. اگر دستور خداست که الان کفار را بکشیم،پس من بنده خوبی نیستم!
    اولین سوره ای که بر پیامبر نازل شد چه بود؟ سوره علق! و با این شروع شد که بخوان به نام پروردگارت! هیچ جنگ و خونریزی هم نبود. اما زمانی که کفار با مسلمانان ستیز کردند آیات ستیز هم نازل شد.

    در هر حال، انسان آزاد زاده شده و آزاد نیز باید از دنیا برود. جز این باشد، زندگی را به فنا داده ایم

    دوستدار-

  • آریایی

    من مخالف صد در صد حرفهای آخوندها،رجوی ها،پهلویها و هر کسی که برای ایران کیسه دوخته است هستم. اما :

    . – من یک ایرانی مسلمانم! برداشت غلط از دین من سبب نمیشه خوبیهاشو نبینم
    همه میدانیم که بسیاری از خزعبلاتی که به نام دین به خورد ما میدهند زاده تخیلات مالیخولیایی آخوندهاست.پس اگر میبینیم و نمیفهمیم،بهتر که در جهل مرکب بمانیم
    بسیاری از آیات قرآن در زمان خودش مصداق داشته است. من وشما و هر مسلمان عاقلی این را میداند. اگر دستور خداست که الان کفار را بکشیم،پس من بنده خوبی نیستم!
    اولین سوره ای که بر پیامبر نازل شد چه بود؟ سوره علق! و با این شروع شد که بخوان به نام پروردگارت! هیچ جنگ و خونریزی هم نبود. اما زمانی که کفار با مسلمانان ستیز کردند آیات ستیز هم نازل شد.

    در هر حال، انسان آزاد زاده شده و آزاد نیز باید از دنیا برود. جز این باشد، زندگی را به فنا داده ایم

    دوستدار-

  • Malangkabuli

    با ابراز درود و سپاس از معلومات شما .
    من زمان که فرهنگ خود را شناختم در حقیقت خداوند را شناختم
    با شناخت فرهنگ و تمدن ما ضرورت ندارد به فرهنگ و دین عربی

  • Malangkabuli

    با ابراز درود و سپاس از معلومات شما .
    من زمان که فرهنگ خود را شناختم در حقیقت خداوند را شناختم
    با شناخت فرهنگ و تمدن ما ضرورت ندارد به فرهنگ و دین عربی

  • Malangkabuli

    با ابراز درود و سپاس از معلومات شما .
    من زمان که فرهنگ خود را شناختم در حقیقت خداوند را شناختم
    با شناخت فرهنگ و تمدن ما ضرورت ندارد به فرهنگ و دین عربی

  • Malangkabuli

    با ابراز درود و سپاس از معلومات شما .
    من زمان که فرهنگ خود را شناختم در حقیقت خداوند را شناختم
    با شناخت فرهنگ و تمدن ما ضرورت ندارد به فرهنگ و دین عربی نداریم

  • Malangkabuli

    با ابراز درود و سپاس از معلومات شما .
    من زمان که فرهنگ خود را شناختم در حقیقت خداوند را شناختم
    با شناخت فرهنگ و تمدن ما ضرورت ندارد به فرهنگ و دین عربی نداریم

  • Malangkabuli

    با ابراز درود و سپاس از معلومات شما .
    من زمان که فرهنگ خود را شناختم در حقیقت خداوند را شناختم
    با شناخت فرهنگ و تمدن ما ضرورت ندارد به فرهنگ و دین عربی نداریم

  • یا امیر مومنان امروزه دنیا بر اقتصاد علم و پیروزیهای ادبی فنی صنعتی اخلاقی هنری و انسانی می چرخد. داشتن یک مشت مسلمان جاهل بیسواد بهتر است یا داشتن مسلمانانی دانشمند فیهم دارای ارزشهای علمی اخلاقی؟ رشوه خواری دزدی فساد دریوزګی بیکاری خود سوزی عملیات انتحاری بهتر است یا جوانانی تحصیکرده پوهنتون دیده متخصص و کاردان؟ آیا مولانا جلال الدین بلخی رومی که اکنون هم دنیا در برابر عظمت فکری و اخلاقی …و اجتماعی او سر تعظیم فرود میآورد بهتر است یا کسی نظیر بن لادن که باعث سرشګستګی مسلمانان است؟ آیا ابن سینا مایه فخر اسلام بود وهست یا تروریستهای کور دل که تنها به کشتن و آزار مباهات میکنند. میلیونها مسلمان ګرسنه هستند ولی شیوخ عرب در قصرهای تلا با اصراف و شهوت رانی و خوش ګذرانی زندګی میکنند دست یک دزد ګرسنه را قطع میکنند ولی شیخی که دزدی میلیاردی کرده است آزاد است؟ اسلام که یک دین با فضیلت با اخلاق و علمی و هنری بوده است اکنون بصورتی دیګر به دنیا معرفی میشود؟ کسانی مانند صدام قذافی با خرید اسلحه های نامتعارف ثروتهای ملی مردم را بباد میدهند و بقول شما خارجی هارا به امورشان مسلط میکنند؟ در اسلام میګویند فی مشاور فی امر ولی خودتان ببینید که کشورهای اسلامی تحت تسلط خود خواهان دزدان غارتګران محلی وملی پادوهای استعمار تمامیت خواهان است و مردم ما به اعتیاد بیکاری بی اخلاقی دزدی فساد تروریست شدن بیسوادی جنګهای و جهاد های کور روی آورده اند. اګر مثلا کشورهای اسلامی به قدر لااقل کشورهای اروپایی یا آمریکایی پوهنتون کار و قانون داشتند آیا بهتر نبود؟ مردم احتیاج به کار مسکن خوراک سالم ازدواج تحصیل تولید و زندګی سالم دارند نه به قتل جنایت دزدی رشوه خواری و فساد اداری و شهوت رانی بچه بازی؟ اګر شما دلتان واقعا برای مردم میسوزد و میخواهید که اسلام قدرو منزلت ومقام علمی سابق را داشته باشد در راه علم و دانش و اخلاق ګام بردارید همکاری دوستی محبت بهم دوری از فساد و رشوه خواری باید در مرحله نخست باشد. درحالیکه کلام سعدی شیرازی از دهان رییس جمهور آمریکا با احترام جای میګیرد که بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک ګوهرند مردم ما با جهل فساد آلوده شده اند. میلیونها مسلمان در شرایط ناګواری زندګی میکند حتی در کشورهای پیشرفته هم انسانهای کنار ګذارده شده و حاشیه ای هستند به غیر از باهوشان و تیزهوشان یا ثروتمندان مردم عادی حتی دکتر ها استاد های دانشګاه کشورهای اسلامی که مثلا به کشورهای پیشرفته پناه آورده اند در کارهای بدنی یا خرید فروش دلالی و یا داشتن مغازه دوران سپری میکنند. در صورتیکه می توانستند در کشورهای اسلامی مصدر خدمان مهمی باشند؟ خودتان نګاه به رهبران کشورهای اسلامی بکنید قذافی مردم را میکشد و جوانانی را برعلیه جوانان همان کشور بسیج میکند تا خون هم دیګر را بریزند و خودش با داشتن ثروتهای ملی آن کشور به بیخردی و کارهای بیهوده مشغول است و دیوانه ګی میکند؟ او فکر میکند که از مردمش جداست و بایست همیشه رهبر یک مشت انسانهای شست شوی مغزی داده شده باشد؟ بیش از سی میلیون مسلمان پوهنتون دیده در کشورهای صنعتی مثلا پیشرفته به دریوزګی و کارهای بدنی مشغول هستند؟ چرا؟ برای اینکه دیکتاتوران و ابله ها و دزدانی که شغلهای کلیدی کشور های مسلمان را در دست دارند به فساد مالی و دزدی دست زده اند؟ و مردم را آواره وبیچاره کرده اند. همه آنان هم دم از بزرګواری مسلمانان میزنند ولی مسلمانان را در خفت بیسوادی جهل و بی دانشی و فقر نګه میدارند و از آنان استفاده های ابزاری میکنند فکر میکنید که کارخانه های اسلحه سازی غرب و شرق از بازاریابانی مثل بن لادن ناراحت هستند؟ اګر امثال او نباشند به کی این همه سلاحهای انبار شده شان بفروشند؟ دورویی بی سوادی تمامیت خواهی و منم منم کردن مرضی مسری است که دامان رهبران مسلمان را ګرفته است و آنان خود را بت کرده اند در صورتیکه در اسلام بت پرستی حرام است؟ خودتان ببینید که چه آتشی در شرق برپا کرده اند ګروهی دزد خواه بر منابع مالی و ملی کشوری چنګ انداخته و با پخش نفرت و فقر و جهل میخواهند مردم را وادار به سکوت کنند یا ترس و وحشت؟ اسلام دین علم حکمت دوستی و دانش است آنرا بصورت دینی با تعصبهای خشګ و جهل و نفرت آدمکشی و ترور آلوده نکنید؟ که این همان چیزی است که غارتګران بین المللی خواستار آن هستند تا بتوانند مواد منفجره و مواد مخدر خود را بفروش برسانند و شرکتهان آنان کشورهای مسلمان را غارت کنند. سرعقل بیآیید و اګر دوستدار ملت هستید بدانید که آنان کار بیمارستان مسکن رفاه پوهنتون میخواهند نه جنګ فساد رشوه خواری دزدی و تروریست بازی و جنګهای کور و بیهوده ؟

  • این نامه به پشتو نوشته شده بود و خطاب به ملا محمد عمر است  که برای اطلاع شما اینجا گذاشتم. در کشور ما افغانستان تعصب دینی و خرافه ها خیلی بمراتب بیشتز از ایران است. 

  • akhe khare har chi mosalmoone khoobo man gaiedam.khar koseie ke migi dahane kasifeto baz mikoni migi eslam khoobe man ye mosalmoone khoobam.esalm faghat khahareto migad bad bakht.akhe 1400sal baraye shoma bisharafa bas nist?yaroo umade khaketo be tobre keshide ,khareto jelo cheshet gaiede,sare pedaro madareto boride va farhange soosmarkhorisho be khordet dade ,hala bade1400sal to khene kasife vatanforoosh shodi sine chakeshoon.to haghete hamin alan araba berizan khoonat khareto began.bemoon too hamoon jehalat.faghat mitoonam begam nang  bar har che mosalmoone irani.va dorood bar harche adame ba kherad

    • Alliedtow

      harfe shoma hagh ast dooste aziz.

  • Saba_tolo

     در دنیا هر کشوری که نام اسلام بر خود گذاشته اولین جنایت را به اسلام کرده.اسلام در زات خود ندارد هیچ عیبی هر چه هست در مسلمانی ماست.اگر در کشورهایی که نام اسلام بر خود گذاشته اند جنایتی رخ داد نباید پای دین اسلام  یا حضرت محمد گذاشت.اگر در کشور هایی که معروف به مصیحی بودن هستند جنایتی رخ داد نباید پای دین مصیح یا حضرت عیسی گذاشت .تصور من این است وقتی نفاق اختلاف یا جنگی بین به ظاهر دو دین رخ می دهد عیسی و محمد هر دو دست به دعا بر می دارند و از خدای متعال طلب مغفرت وامرزش برای هر دویشان را دارند

    • Lord_aras

      دوست عزیز! اگه ممکنه به ما بگید این اسلام واقعی چه شکلیه؟! در ضمن، اول کمی روی سوادتان کار کنید بعد نظریه پردازی کنید. مسیحیت با ص نیست. 

  • Habib Chikoo

    من یک مهاجر افغانم که از ایران به المان امدم  من این اجازه را به خودم نمی دم که تورات یا قران یا انجیل را رد کنم اما میتوانم به جرات بگم  تمام دولتهای دنیا ضد خدایند هر دولت به نهوی دستورات خدا را زیر پا می گذارد یکی با فتنه انگیزی در بین دیگران.یکی با ظلم وجنایت . و هر کسی به نهوی .

  • Habib Chikoo

     اسلام یعنی ابراهیم خلیل الاه وقتی ندا میرسد پسرت را قربانی کن .قربانی کرد اما به خواست خدای متعال از این خواسته خود در گذشت وابراهیم مسلمان بود ومسلمان شد چون تسلیم امر خدا شد .حال تصور کنیم به من یا شما ویا دیگری ندا اید خوابی ببینیم که پسرت را قربانی کن ایا می کنیم? یا نه با خود می گوییم که این یک کابوسی وخیالی بیش نبوده. اسلام وجدان پاک توست . هرگاه به دستورات وجدان پاکت چون ابراهیم عمل کردی . بگو من مسلمان و تسلیم امر خدایم هستم.من خودم شاخصا نمی توانم بگویم مسلمان زاده ام  مسلمان بودن من که هیچ .حال که ما مسلمان وتسلیم امر خدا نیستیم چطور این دولتها با این همه ظلم و دروغ جنایت متوانند باشند .مسلمان در دنیا وجود ندارد ویا اگر هست در کنج خانه ها صدا یشان را خفه کرده اند. حال انکه مسلمان ارام نمی نشیند وقتی بر مظلومی ظلمی می شود به پا میخیزد همچون حسین . و اگر هم مسلمانی پیدا شود در صدر حکومت که بخواهد حکومت خدا را بر پا کند برای خلق خدا .همین خلق خدا به پیروی از هوای نفس خود این مسلمان را از میان بر می دارند همچون علی .

    • نسل سوخته

      سربریدن وجدان پاکه؟
      گول این قصه ها رو نخورید؟
      اصلا شخصی بنام ابراهیم وجود نداشته.

      • Habib Chikoo

         منظور منو نفهمیدی نسل سوخته .اسلام وجدان پاک توست. یعنی به حرف این و ان زیاد گوش نکن هرچه وجدانت  می گوید عمل کن .در اینجا سر بریدن به معنای قتل وقتال نیست به این معناست که بگوید بر خلاف میلم پا بر روی خواسته نفسم میگذارم و خواسته خدا اجابت میکنم .همانتور که موسی پا به دریا گذاشت و به خدای خود اعتماد کرد واز دریا گذشت . حال شخسی به نام ابراهیم وجود شخصی دارد یا نه .در اینجا (المان)هر دو هفته یک بار مروجین کلیسا می ایند و با هم به کلیسا برای دعا میرویم انان که داستان ذبح شدن اسماعیل توسط ابراهیم را انکار نکردند . حالا به اینها کار نداریم  به خدا و وجدان که اعتقاد داری؟ به نظر من اگر همه ما به وجدان پاکمان رجوع ببریم و عمل کنیم دنیا گلستان میشه . و هیچ نیازی به موسی عیسی محمد وغیره نیست چون همه در خط راست به سوی خدا می روند اگر ادم و حوا پا بر روی نفس خود می گذاشتند و به گفته خدا و وجدان خود عمل می کردند و یا اگر همه ما به گفته وجدان خود عمل می کردیم ایا گناهی پیش میامد ؟ کاغذی که سفید است نیاز به پاک کن نداره جامعه ای هم گناه نداشته باشه نیاز به پیغمبر نداره .

  • Habib Chikoo

    من این جمله را  که گفته اند ( دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست) میخواهم تصحیح کنم و بگویم که ( نفسانیت شما عین سیاست شما وسیاست شما عین نفسانیت شماست)

  • Pingback: ادیان موهوم آسمانی تهدیدی جدی برای امنیت جوامع انسانی می باشند « برای آزادی()

  • Pingback: ادیان موهوم آسمانی تهدیدی جدی برای امنیت جوامع انسانی می باشند. | آزادی کمونیست()

  • Pingback: همه چیز در قاموس اسلامِ عزیز، اجباری است! « تنها ایران()

  • Pingback: ادیان موهوم آسمانی تهدیدی جدی برای امنیت جوامع انسانی می باشند. « آزادی کمونیست()

  • ffffffffffsssssssssss

    مردک کور……..  بیچاره….که نمی تونی از اسلام یه ایراد اساسی بگیری، این عکس ها ،عکس مردم میانمار هستش که مسلمان هستن و کشته شدن….نه مسیحی ها…هنوز نمیدونی کشته شده های این عکس مسلمون هستن یا مسیحی…واقعا انسان کثیفی هستی….