بنگاه دروغ پراکنی پرس تیوی بسته شد، ولی خیانت غرب و مزدوران به مردم و کشور، تعطیل بردار نیست ۴

ما پرس تی وی را تنها تلویزیون رژیم ایران نمی دانیم، بلکه پرس تی وی و بی بی سی هردو پا به پای هم در سمپاشی و گمراه کردن افکار مردم ناآگاه ایران و سراسر اروپا همکاری داشته اند، و به اصطلاح نان قرض هم می دادند. ظاهراً پرس تی وی پس از سال ها خیانت به مردم ایران، و آب در آسیاب غرب ریختن، تعطیل شده است. ولی دیری نمی پاید که با دادن امتیازات بالاتری از سوی دولت ایران، به پخش برنامه های جاسوسی و خرابکاری بیشتر خواهد پرداخت. زیرا گفته اند توبه گرگ مرگ است، و رژیم اسلامی را اجتنابی از دغل کاری، و حقه بازی نخواهد بود…

اینگونه کارهای کودکانه و سطح پایین دولت انگلیس، جنگ زرگری ای بیش نیست. زیرا هم اکنون بی بی سی فارسی برنامه ای برای نظریابی مردم ایران ترتیب داده، که به ترتیب صف مزدوران رژیم از سفارتخانه ها در اروپا، و یا درون ایران زنگ می زنند، و فریادشان به هوا می رود که چرا به حریم آزادی توهین گردیده، و یک رسانه عمومی توقیف شده است؟. البته در این میان پاسخ گویی نیست که با مراجعه به سمپاشی ها و دروغ پردازی های رژیم در آن تلویزیون، چهره دروغین رژیم جهل و جنایت ایران را بیشتر برملا و رسوا کند.

رژیم ضد انسانی و متحجر اسلامی از ابتدا با همکاری و حمایت انگلستان و آمریکا روی کار آمد و هم اکنون نیز آن کشورها هستند که به خاطر منافع خودشان در ایران و خاورمیانه از سقوط رژیم ایران به هر شکلی که می توانند جلوگیری می کنند.

رژیم ضد انسانی و متحجر اسلامی از ابتدا با همکاری و حمایت انگلستان و آمریکا روی کار آمد و هم اکنون نیز آن کشورها هستند که به خاطر منافع خودشان در ایران و خاورمیانه از سقوط رژیم ایران به هر شکلی که می توانند جلوگیری می کنند.

روابط دولت های غرب به ویژه انگلیس با رژیم ایران، بر اساس معامله و سودجویی است. تصور نمی رود رژیمی بیشتر از رژیم اسلامی تا کنون به نفع دولت های غرب کار کرده باشد. تنها اشکالی که برای غرب وجود دارد آنست که چرا رژیم ایران مقداری از کالاهای خود را از چین، روسیه، و یا کره شمالی می خرد؟، و چرا همه چیز را صد در صد از غرب خریداری نمی کند؟!.

البته ما می دانیم که دولت های غرب پا به پای چین، همه گونه وسائل شکنجه، اعتراف گیری، سرکوب معترضین، اختلال در اینترنت، جاسوسی از خانه افراد مخالف و یا رقیبان رژیم، با گرفتن خون ملت، در اختیار رژیم گذاشته اند، و آن را طوری مجهز نمودند، تا در هر قیام و یا اعتراض مردمی، سگ های وحشی و هار خود را میان ملت رها کنند.

دولت های غرب و کسانی هم که در این سه دهه ظاهراً طرفدار و از جانب مردم بودند، در حقیقت سر به آخور رژیم داشتند. عملکرد آنان موجب شد که رژیم در طی دو سال گذشته صدها جوان پاک سرشت ایرانی را از پای در آورند، ویا در زندان ها آنان را شکنجه، بدانان تجاوز جنسی، و سرانجام اعدام کنند. ما در همه این مراحل، کمک و همراهی دولت های غربی به ویژه انگلیس را دخیل و معتبر می دانیم.

در لندن نزدیک به راه آهن ویکتوریا، ساختمان عظیم و بزرگی است که به ایران تعلق دارد. این ساختمان را سالیان پیش سپاه در اختیار خود گرفته، و مرکز همه گونه جاسوسی، و تروریستی بین المللی، قرار داده است. دولت انگلیس همه اقدامات ضد انسانی ایران را می داند، ولی از آن جا که معامله گر است، در برابر هر عملکرد نادرست رژیم ارزش و بهایی دریافت می کند، هرگز این توطئه های ضد انسانی را برملا نمی سازد.

خود بی بی سی فارسی به تنهایی قادر است وضع سیاسی کشوری را به هم بزند، و اقتصاد آن را دگرگون سازد. ما هنوز یادمان نرفته که چگونه بچه آخوند خودکامه و فرصت طلبی به نام بنی صدر، که کمترین اطلاعات سیاسی و اقتصادی  و حتی مدرک قابل ارائه نداشت، با همکاری همه روزه بی بی سی، به مدت چند ماه، شاه را در نظر مردم سکه یک پول کرد، و آخوند جنایتکاری به نام خمینی که دوست پدرش بود، به پاریس آورد، و بازهم به کمک بی بی سی و رسانه های دیگر، از کاه کوهی ساخت، و چهره نامیمون و جنایت پیشه این آخوند ضد بشر را مهربان، مردم دوست، نشان داد، و ملتی را به گمراهی و بدبختی کشانید.

مصاحبه هایی که بی بی سی ترتیب می دهد، عموماً حساب شده، و با افراد مذهبی طرفدار رژیم اسلامی است. در این مصاحبه ها، شخص بی طرف و میهن دوست کمتر دیده می شود. صدای آمریکا هم به تأسی و پیروی بی بی سی و پا به پای آن، همان افراد مذهبی طرفدار رژیم مانند بنی صدر، سروش، بازرگان، اکبر گنجی، معصومه قمی، را به نشست و گفتگو دعوت می کند.

فرتور اکبر گنجی و محسن کدیور را نشان می دهد که هر دوی آن ها خواهان اصلاح رژیم موجود به صورت کنار گذاشته شدن افرادی مانند احمدی نژاد و بازگشت خودشان و دوستان اصلاح طلب دیگرشان به صندلی های قدرت و  زندگی زیر سایه آغای شان خامنه ای هستند. ایشان همواره میهمان برنامه های بی بی سی و صدای آمریکا هستند.

فرتور اکبر گنجی و محسن کدیور را نشان می دهد که هر دوی آن ها خواهان اصلاح رژیم موجود و کنار گذاشته شدن افرادی مانند احمدی نژاد و بازگشت خودشان و دوستان اصلاح طلب دیگرشان به صندلی های قدرت و زندگی زیر سایه آغای شان خامنه ای هستند. ایشان همواره میهمان برنامه های بی بی سی و صدای آمریکا می باشند و هرگز خواهان سقوط رژیم نیستند.

دولت های غرب به آسانی توانستند در عراق، افغانستان، رژیم طالبانی، و در مصر، تونس، حکومت اسلامی پیاده کنند، در یمن هم موافقت کردند رئیس جمهور جنایتکار آن با امنیت کامل، و همه دارایی های دزدی خود بیرون رود، و تازه حکومت به دست معاونش سپرده شود!. در سوریه نیز به کمک سرمایه داران انگلیس، بشار اسد جنایتکار شبانه روز آدم می کشد، و دولت های غربی اعتراضی ندارند، و در آینده هم این جنایتکار با پول های دزدی خود کشور را با آرامی ترک می کند، و یک رژیم اسلامی جایگزین او خواهد شد.

در این فرتور بالا لیلا زند – نفر سمت چپ – یکی از همکاران لابی نایاک در کنار آلن ایر(سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا) در ضیافتی که در رستوران برگزار شده دیده میشود. فرتور پایین یکی از آخرین فرتورهای لیلا زند عضو نایاک و همکار لابی تریتا پارسی با رحیم مشائی در تهران را نشان می دهد. خوانندگان ما باید بدانند که رابطه پشت پرده آمریکا با رژیم ایران بسیار گسترده و ضد مردمی است.

در فرتور بالا لیلا زند – نفر سمت چپ – یکی از همکاران لابی نایاک در کنار آلن ایر(سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا) در ضیافتی که در رستوران برگزار شده دیده میشود. فرتور پایین یکی از آخرین فرتورهای لیلا زند عضو نایاک و همکار لابی تریتا پارسی با رحیم مشائی در تهران را نشان می دهد. خوانندگان ما باید بدانند که رابطه پشت پرده آمریکا با رژیم ایران بسیار گسترده و ضد مردمی است.

به عنوان یک نمونه از بازی غرب با مردم ایران، مسأله بمب اتمی است. همه می دانند که ایران در حدی نیست که بتواند با بمب اتمی کشور دیگری را تهدید کند. مقابله ایران با غرب، مانند مبارزه تیر و کمان با تفنگ است. ولی بهانه ساختن بمب اتمی موجب شده که مسائل انسانی، زندان های ایران، شکنجه و آزار مردم، غارت و چپاولگری کشور، همه و همه به باد فراموشی سپرده شود، و غرب همچنان به باجگیری و معاملات خود پردازد.

آخر اگر رژیم و وابستگانش تمام سرمایه مملکت را می دزدند و به بیرون کشور می برند، به ضرر کشورهای دیگر نیست، بلکه آن پول ها به جیب کشورهای دیگر می رود. ما دزدی های خامنه ای، رفسنجانی، مجتبی خامنه ای، کامران دانشجو، و صدها غارتگر دیگر را دیدیم. بنابراین، تجربه نشان می دهد که دولت های غربی برای کشورهای خاورمیانه آشی پخته اند که روی آن یک وجب چربی ایستاده است. حال، ملت اسیر و سرگشته ایران باید مواظب باشند که این چربی زیاد حالشان را به هم نزند، و برایشان بیماری قلبی نیاورد.

از آنچه گفته شد، جوانان ایران باید بدانند تا کنون آنان که داعیه آزادی ایران داشتند، مانند موسوی، و گروه نشست در منشور اسلامی، همه و همه به طور مستقیم ویا غیر مستقیم وابسته به رژیم بوده، و هستند.

آنان بیشتر طرفدار فلسطین، و حزب الله لبنانند تا مردم و کشور ایران. بنا به گفته ای، آنان خروس دزدانی هستند که دم خروس از جیبشان پیداست. حال، جوانان بهتر است از میان خود ویا از میان افرادی که در زندان به سر می برند، برای رهبری گروه و قیام خود برگزینند، تا هرچه زودتر با یک جنبش و قیام ملی و مردمی، رژیم را بر کنار کرده، و یک حکومت سکولار دموکرات در ایران، برخلاف کشورهای عرب اسلام زده به پا گیرد.

  • Iraneh Farda

    مقاله ها و نوشته ها باسم ناشناس سهراب یا پارسا ارزش ندارد .
    در هر صورت آقایان میر حسین ،گنجی ، نوریزاد ها و خانم علینژاد چیزی داشتند،شما همون هم ندارید.

  • نسل سوخته

    عکسها و مقاله خوب بود کاش کسانی که خواب هستند از خواب زمستانی بیدار بشن و ببینن اصلاح طلب ها هم هیچ …….. نیستن.

  • Tennisne1

    آخه بابا جان، به نظر شما بانی صدر با بی بی سی شاه را یک سکه کرد و خمینی رو آورد سر کار ؟ پس اون دو میلیون نفر الاغ تو خیابونا، به رهبری “روش ان فکران” ایرانی برگ چغندر بودند ؟ بابا جان، خودت رو میخواهی گول بزنی یا مارو ؟

    • آنها هم برای انقلاب واقعی آمدند ولی بنی صدر، یزدی، قطب زاده خمینی را شناساندند و بنی صدر با همکاری بی بی سی مردم ایران را آماده کرد تا به دنبال خمینی باشند. ما در جریان وقایع بودیم شما چکاره بودید؟