سگان ولایت، درهفته سالروز ولادت فاطمه به جان بانوان گرانقدر کشورمان افتادند ۸۴

رژیم ضد ایرانی، موفقیت و پایندگی خود را تا به امروز بر دو اساس می داند: فریاد دروغین و بی محتوای مرگ بر آمریکا، و به بهانه بد حجابی به بانوان یورش آوردن:

الف- فریاد مرگ بر آمریکا – همانگونه که در مقاله های گذشته دیدیم، خمینی پس از ورود به ایران از احساسات گروههای چپ مانند توده ای ها، مجاهدین، و فدائیان بهره گرفت و با آنان هم صدا شد و فریاد مرگ بر آمریکا بر کشید. این عامل پیروزی بزرگی برای او بود. تا آن جا که در این سه دهه همواره از سوی جانشینان او نیز تکرار شده است.

ب- حمله به بانوان به بهانه بدحجاب بودن – نکته دیگر این که خمینی پس از ورود به ایران، خود را ناگهان در محاصره بانوان چادری دید. او با شارلاتانی و حقه بازی خود به خوبی می دانست که در ایران تنها گروه دنباله رو آخوند و در حقیقت آخوند پرور، همین بانوان چادر مشکی اند که روضه رفتن و پول به آخوند رساندن آنها مدام و همیشگی است.

از این روی، خمینی از این حمایت و پشتیبانی بهره گرفت، و چادری های امل و خرافاتی را به جان بانوان بی حجاب و یا با روسری انداخت. کاری که سه دهه همچنان تکرار شده، و نیمی از جامعه تا کنون گرفتار و در گیر این مسأله اند. هر آن گاه نیز که قافیه تنگ می شود و فشارهای سیاسی بر رژیم بیشتر می گردد، بی درنگ، خامنه ای و یا آخوند دیگری فیلشان یاد هندوستان می افتد و به بی حجابی و بدحجابی بانوان یورش می آورند.

مزدوران حلقه به گوش خامنه ای و سگان ولایت از هر فرصت و مناسبتی برای آسیب رساندن و آزار دادن بانوان ایرانی به بهانه موهوم حجاب اسلامی، استفاده می کنند و دختران ایران زمین را بازداشت کرده، کتک زده و گاهن به آن فرشتگان بی دفاع تجاوز می کنند. به راستی غیرت و شرف مردان این سرزمین کجا ناپدید گشته که اجازه می دهند تا مشتی جانور فرومایه زنان هم میهن شان را مورد آزار و اذیت روحی و جسمی قرار دهند؟

مزدوران حلقه به گوش خامنه ای و سگان ولایت از هر فرصت و مناسبتی برای آسیب رساندن و آزار دادن بانوان ایرانی به بهانه موهوم حجاب اسلامی، استفاده می کنند و دختران ایران زمین را بازداشت کرده، کتک زده و گاهن به آن فرشتگان بی دفاع تجاوز می کنند. به راستی غیرت و شرف مردان این سرزمین کجا ناپدید گشته که اجازه می دهند تا مشتی جانور فرومایه زنان هم میهن شان را مورد آزار و اذیت روحی و جسمی قرار دهند؟

البته رژیم دغلکار و حیله گر، اوقات سال را چنان برنامه ریزی کرده، که ایام عزاداری و مرگ اعرابی مفتخور و متجاوز، به نام امام، پشت سر هم و یکی پس از دیگری فرا می رسد. در نتیجه در این ایام بازار آخوندها گرم تر، و فشار آنان بر روی بانوان به بهانه بدحجابی بیشتر است.

درهفته سال در گذشت فاطمه دختر پیامبر نیز نمونه بودن این بانو را به بانوان کشورمان یادآور می شوند و آنچنان نشان می دهند که این بابا، یعنی فاطمه زهرا عیسی رشته و مریم بافته است و تا کنون نظیر او در جهان پیدا نشده، و هیچکدام از بانوان کشورمان هرگز نمی توانند مانند فاطمه زهرا زهد، تقوی، پرهیزکاری، و خانه داری داشته، و با او برابر باشند. آنگاه آخوندها، از همه بانوان می خواهند که از فاطمه درس عفت، پاکدامنی، و شوهرداری را فرا گیرند.

به تازگی بر این اساس، باردیگر خامنه ای به دلیل فشار سیاسی از بیرون، و وضع بد اقتصادی درون کشور، به مناسبت تولد فاطمه زهرا، به بدحجابی یورش آورده و آن را مورد نکوهش قرار داده است. روضه خوانی خامنه ای همان و مزدوران و سگان خلافت او همان. یعنی یورش آوردن و هتک حرمت کردن بانوان گرامی در سراسر کشور است.

روضه خوانی خامنه ای را می توان در بیشتر روزنامه های ایران که هیچگونه آزادی نوشتن مطلبی به دلخواه خودشان را ندارند، یافت می شود. چنانکه در روزنامه مردم سالاری در تاریخ ۲۴ اردی بهشت ۱۳۹۱ آمده است: «عفاف بانوان باعث افتخار، ارزش‌گذاری و سنگین شدن آبرو و احترام زن در جامعه می‌شود به همین دلیل باید از اسلام به خاطر توجه به مسئله حجاب تشکر کرد».

اگر این گفته روضه خوان ۵ تومانی درست باشد که حجاب باعث عفت، افتخار، آبرو و احترام زن در جامعه است، عکس آن نیز باید درست باشد. یعنی زنان بدون حجاب عفیف و پاکدامن نبوده، و در جامعه آبرو و احترامی ندارند. همانگونه که ما می دانیم بیشتر زنان جهان، حتی کشورهای اسلامی سوای عربستان و ایران بدون حجابند. پس بنا به گفته این آخوند، آنان بدون عفت و خیانت کارند، و در جامعه دارای آبرو و احترام نیستند!. آیا دادن عنوان بی عفتی به شاید بیش از ۸۰٪ زنان جهان، وقاحت انگیز و موجب شرمساری نیست؟!. این مردک با چه جرأت بدون هیچ شرم و حیایی این عنوان های نامطلوب و زشت را به زنان جهان می دهد؟…

در فضیلت فاطمه دختر پیامبر، چنین نوشته شده: «‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با تبریک روز تاریخی و فراموش نشدنی ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت تقارن این روز با تولد امام خمینی(ره)، ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا را الگوی جامعی از فضائل معرفی و خاطرنشان کردند:‌ نامگذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه‌ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور اسلامی ما دارد تا با آراستن خود به زیور تقوا، عفاف، دانش، شجاعت، ایستادگی، تربیت صحیح فرزند، و اهمیت دادن به خانواده، در راه و مسیر حضرت زهرا(س) حرکت کنند.».

در مورد زندگی فاطمه که چگونه پدر جاه طلب و خودخواه وی او را در کودکی وادار به ازدواج علی ابن ابیطالب که به نام جلاد اسلام معروف است در آورده، و زندگی نکبت بار این دختر بچه در خانه شوهر تا مرگ زودرس را همکار جوان و اندیشمند ما، سیروس پارسا طی مقاله ای به به نگارش  سرگذشت این دخترک بخت برگشته و فدایی جاه طلبی تازیان در آورده که خواندن آن برای همه به ویژه بانوان، و امت خردباخته شیعه ضروری است.

ازدواج با کودکان و یا ازدواج اجباری کودکان با افراد مسن، یکی از زشت ترین و ننگ آور ترین فرهنگ های جامعه عقب افتاده و بی تمدن اعراب آن روزگار است که شوم بختانه امروز، در ایران زمین نیز رواج پیدا کرده و در روستاها و شهرستان های کوچک و دور افتاده، رخ می دهند. ازواج کودکان، عین جنایت است و کودک آزاری خوانده می شود. فاطمه زهرا ی بینوا نیز قربانی دستورات پدر خود گشته و از فرط زجر و درد زندگی مشترک با علی، جوانمرگ شد.

ازدواج با کودکان و یا ازدواج اجباری کودکان با افراد مسن، یکی از زشت ترین و ننگ آور ترین فرهنگ های جامعه عقب افتاده و بی تمدن اعراب آن روزگار است که شوم بختانه امروز، در ایران زمین نیز رواج پیدا کرده و در روستاها و شهرستان های کوچک و دور افتاده، رخ می دهند. ازواج کودکان، عین جنایت است و کودک آزاری خوانده می شود. فاطمه زهرا ی بینوا نیز قربانی دستورات پدر خود گشته و از فرط زجر و درد زندگی مشترک با علی، جوانمرگ شد.

در این جا انتقاد ما از آخوندهای حقه باز شیعه بر اینست که چرا هرگز از دو دختر دیگر پیامبر رقیه و ام کلثوم که با عثمان ازدواج کردند، گفتگو نمی شود؟. آیا ارزش آن دو از فاطمه نزد پیامبر و یا مردم مسلمان کمتر بود؟. بیش از ۱/۵ میلیارد نفر مسلمانان جهان، فاطمه را تافته جدابافته نسبت به دو خواهر دیگر نمی دانند و برای او فضیلت و منزلتی بهتر قائل نیستند.

پیامبر از یک سوی فاطمه دختر بچه ۹ ساله را به همسری یک جلاد به نام علی در آورد تا آدم کشی در کنار خود داشته باشد و بتواند او را به سراغ دشمنان خود بفرستد. دختر بچه ای که مانند ماشین جوجه کشی تا ۱۸ سالگی همواره بچه تولید می کرد، و سرانجام زیر فشار ظلم و ستم شوهر در ۱۸ سالگی از میان رفت، چه درسی می تواند به بانوان بسیار تحصیل کرده و فاضل کشورما بدهد؟!. این یاوه گویی ها برای خاله زنک های خرد باخته و بی فرهنگ زیبنده تر است، تا بانوان ایرانی. از سوی دیگر دو دختر خود را به عثمان داد.

حالا چرا پیامبر دو دختر دیگر خود را به عثمان داد؟. پاسخ اینست که زنان نزد پیامبر و دیگر تازیان مانند گوسفند قربانی بودند و ارزش دیگری نداشتند. آنان را برای دلیل سیاسی و اقتصادی فدای امیال و خواسته های شخصی خود می کردند. عثمان نیز از خانواده بزرگ و مردی ثروتمند بود، و پیامبر به گرویدن او به اسلام و بهره برداری از ثروت او نیاز فراوان داشت.

همین بیش از ۱/۵ میلیارد مسلمان جهان غیر شیعه، آخوندها و مردم ایران را کافر و خارج شده از دین اسلام می دانند، و برای فاطمه هم تره خورد نمی کنند و زاد روز او را بی هیچ مناسبتی روز زن و یا روز مادر نمی دانند.در حقیقت روز زن و روز مادر ۸ مارس است که بیشترین زنان جهان آن را به رسمیت شناخته اند، و یک اتفاق و برداشت همگانی است، نه به دینی مربوط می شود، ویا به ضرب پول و قدرت رژیم کشوری.

زنان در ایران باستان دارای جایگاه والا و حقوق اجتماعی برابر با مردان بودند و همواره مورد ستایش و احترام جامعه قرار می گرفتند. مردان، زنان را چون زمین گرانبها و سبز و زاینده می دانستند و همواره با ایشان با مهر و محبت برخورد می کردند، حال به راستی آن همه اخلاق نیکو به کجا رفته که میهن پر از پلیدی و پلشتی است؟ ارزش و مقام والای زنان در جامعه ایرانی به حدی زیر و رو گشته و نابود شده که روز تولد فاطمه زهرا، که خود به دلیل زن ستیزی اسلام از میان رفت را "روز زن و مادر" می خوانند. آیا این امر مایه خجالت نیست؟

زنان در ایران باستان دارای جایگاه والا و حقوق اجتماعی برابر با مردان بودند و همواره مورد ستایش و احترام جامعه قرار می گرفتند. مردان، زنان را چون زمین گرانبها و سبز و زاینده می دانستند و همواره با ایشان با مهر و محبت برخورد می کردند، حال به راستی آن همه اخلاق نیکو به کجا رفته که میهن پر از پلیدی و پلشتی است؟ ارزش و مقام والای زنان در جامعه ایرانی به حدی زیر و رو گشته و نابود شده که روز تولد فاطمه زهرا، که خود به دلیل زن ستیزی اسلام از میان رفت را “روز زن و مادر” می خوانند. آیا این امر مایه خجالت نیست؟

  • خرمشهری ابدی

    این پعمبر اصولاء فرزندی نداشته چون اخته بوده و منطبق کردن روز جهانی مادر با این سالروز تولد کشکی که هزار و اندی سال است توی مخ ما ایرانیان بخت برکشته فر و کرده اند یکی از حربه های برنده این آخوندهای مادر جنده برای زدودن هرچه بیشتر فرهنگ اصیل ایرانیست و لا غیر

  • Zm Libra67

    نویسنده عزیز..درود بر تو
    با دیدن تیتر این مقاله و خواندنش به یاد روز بد و سیاهی که دیروز داشتم افتادم…
    دیروز – تو میدون ولیعصر تهران این سگ های وحشی به زور و اجبار منو سوار ماشین خودشون کردند…غرور و شخصیت خودم رو شکستم و با التماس و گریه ازشون خواستم بذارن برگردم خونه… نمیدونم با آدم حرف می زدم یا با سنگ …. سنگ هم بود آب شده بود و خاک ….منو و چند نفر دیگه رو به  زور به ادارشون بردند و بعد از گرفتن تعهد نامه بدترین رفتاری که ازشون دیدم این بود که یه کاغذی بزرگ رو که اسم و فامیلی و نام پدر ، و در آخر این کاغذ هم نوشته بود : اتهام : بدحجابی !!!!!! رو به دستم دادند و با کمال سنگ دلی و بی رحمی و بی توجه به التماس های من ، ازم عکس گرفتن…درست و دقیقا مثل قاتل ها .. مثل مجرم ها!!!! 
    احساس بدی داشتم. انگار پوشیدن مانتو کوتاه هم جرم شده و باید مانند قاتل ها ازت عکس بگیرن..
    چقدر التماس و خواهش کردم..گفتم من مریض هستم اسید معده دارم…بی توجه و بی رحم تر از اونکه فکرشو بکنید…و دقایق بعد دچار سوزش معده  شدم
    و در ضمن این آشغال ها به من گفتند در صورت تکرار و پوشیدن اون مانتو کوتاه تهدید کردند منو به دادگستری خواهند برد
    در عجبم سلیقه و پوشش شخصی من جرم شده است !
    عجب روز سیاهی داشتم دیروز….تمرکزی برای درس خوندن ندارم

    • Mani

      خواهر عزیزم! ( به انسانیت سوگند می خورم که خواهر خطاب کردن شما مطلقاً نیتِ پلیدِ اسلامی را ندارد )
      من بسیار متاسفم که برای شما این اتفاقِ ناگوار افتاده است.
      همانطور که شما، همه کاربران خردگرای این سایتِ مردمی و نیز شخص اینجانب می دانند، نیروی زیر پرچمِ نایبِ بحقِ ان مفتخورِ دوازدهمی، کسانی جز عده ای افراد بی ابرو، عقده ای، فاسد و بی شخصیت نیستند که امروزه با در دست گرفتنِ تمامیِ قدرت، از انجام هر عمل ضد انسانی کوتاهی نمی کنند، اسلامِ نامنزه هر روز گوشه ای تازه از کثافتِ وجود خود را به رخ ما و خانواده های اسیر  ما در این ماتمسرای اسلامی، به نمایش و قضاوت وجدان های بیدار این کشور، می َکشد.
      حکم بدون ردخورِ ِتاریخِ جوامعِ بشری به صراحت بیان شده است که هیچ دیکتاتوری برای همیشه بر مصدر قدرت نخواهد ماند.  
      خیلی ها، همچو من، منتظرِِ فرا رسیدنِ زمانِ مناسب برای تسویه حسابند.  
      با احترام به شما،
      مانی

      • خرمشهری ابدی

        آفرین بر تو باد مانی عزیز و این کلام رسایت

        • Mani

          صفاتو عشق است! دوست عزیز.

          با مهر،
          مانی

  • LALA

    مشکل جنسی فاطمه

    محمد پسر زکریا گوید: حدیث کرد ما را عباس پسر
    بکار و گفت: حدیث کرد ما را عبدالله مثنی از عمویش عبدالله پسر انس پسر
    مالک از مادرش که گفت: فاطمه نه در حیض خونی دید و نه در نفاس خونی مشاهده
    کرد.

    امالی شیخ صدوق، برگ ۲۸۹ـ۲۹۱

    • Ahadi_yasamin

      آهان بعد چجور بچه دار شدند خانوم؟فقط چرند گفتنو بلدین

  • نریمان

    هنوز یادم نرفته که این دختران و زنان به ظاهر شیک و مدرن با ان شمایل به اصطلاح بدحجاب در اسفند ماه گذشته پای صندوق رای رفتند و حماقت خود را تکمیل کردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یا در راه پیمایی ۲۲ بهمن پا در رکاب جمهوری اسلامی بودند  همانطور که عکسهایشان در اینترنت بود و همگان دیدند  !!!!!!!!!!!!!!…………………………. و هم اکنون از سوی همانها  تحت فشار سخت گیریهای دینی و فرهنگی هستند ……………….. !!!!!!!!!!!!…………………………………….
    این زنان و دختران به ظاهر خواهان ازادی پوشش جز همان جماعت سبکمغزی  و خرد باخته هستند که فقط در ظاهر امروزیند اما در پس حجاب این شمایل امروزی و متمدن با نسلهای سنتی و واپسگرا فرقی ندارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    انجا که پا به پای ارمانهای جمهوری اسلامی حرکت میکنند باید فکر امروز را میکردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نمیدانم بحث اعتقاد که پیش می اید هر کسی اعتقاداتی دارد و لو اینکه در ان واحد خواهان ازادی فردی حداقل در پوشیدن لباس هستند …………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نریمان از نژاد صد در صد اریایی  ………………………………….

    • camellot

       درود بی پایان بر تو ای دوست عزیز با این تحلیل بسیار زیبایت . آفرین

    • Kmanvato

       واقعاًگل گفتین اگه همه دخترایه ایرانی همچین تفکری روداشتن وبه شرطی که عملی کنن ظرف یه هفته رژیم آخوندافلنگوبسته پشت سرشم نگاه نمیکنه

    • Ahadi_yasamin

      ممنون

  • Camellot_111

    از یک مشت مزدور بی هویت که نه ناموس میشناسند ونه وطن چه انتظاری میتوان داشت

    • Ahadi_yasamin

      ناموس هم بره شما معنی داره؟ههههههههه

  • Carbinieri

    فاطمه ای در کار نبوده .تمام این ماجرا کشکیاتی است که برای زورتپاندن این مذهب تخمی اثنی عشری   انگلیس پفیوز بیهمه چیز بر سر ما ملت نگون بخت با استفاده از یک مشت مزدور خود به مرحله اجرا گذاشته است . محمد یک بچه بازی بیش نبوده و دختری نداشته . این ملت را با این ابزار تخمی بی هویت کرده اند .

    • Ahadi_yasamin

      ببند بو میاد

  • zane irani

     من زن ایرانی ام جوشیده از شعر و شراب
    خم نخواهد شد سرم هرگز به قانون حجاب
    پایه ی اسلام تان  را  ای  امام  جمعه ها
    می کنم با تار مویی من خراب اندر خراب
    گور بابای شما بر جد و آبای شما
    از جهنم تا بهشت و وحشت و رنج و عذاب

    ننگ و نفرت بادتان ای کرکسان ، شادی کشان

    زن به چشمان شما شد برده ای در رختخواب
    روی لب الله و اکبر سنگسارم کرده اید

    تا گلو در خاک ها ای قاتلان آفتاب
    روسری را در خیابان قعر آتش افکنم
    گیسوان را میدهم شادی کنان در پیچ و تاب
    میروم در ساحل دریا کمی عریان شوم
    پیکر زیبای خود را تا زنم رقصان بر آب
    لب بگیرم از لب معشوق خود درکوچه ها
    شیخکان را افکنم با بوسه ها در اضطراب
    تو چه دانی آیت الله پشمکی از شور و حال

    کشک خود را زیر ماتحتت سر منبر بساب
    من زنم زن مذهبم تنها جهان آزادی است
    می گشایم بال و پر در آسمانها چون عقاب
    آن سبو بشکست و آن پیمانه ها بر خاک ریخت

    مردسالاری شده در گور ای عالیجناب

    من زن ایرانی ام جوشیده از شعر و شراب

    خم نخواهد شد سرم هرگز به قانون حجاب

    • Anti_islam_persian_female

      منو ۲ روز پیش در میدان ۷ تیر گرفتن. اصلا ترس نداشتم. به فقر فرهنگی این جماعت بغض کردم. بعد از ۳ سال از خارج از ایران آمده ام. این جماعت نادان و بد بختند.

      • Ahadi_yasamin

        بد بخت باباته

  • Abazarghafary

    این حوریان پری پیکر کنار دریا لخت …. امت کس خل مسخ  ۵۷ انقلاب کردند //مایو پوشان  لعبت  ماه پیکر را آنجا دیدند …. به این پیرزن چادری اقتدا کردند //نعره  زدند که مایو چیست ؟ چادر میخواهیم … دو سه  نسل بعد  خود را فدا کردند //سجده  بر باسن این پریان دریایی نکردند  … صلوات بر جاکشان فرستادند و دعا کردند //کس کشان غار کهف را از دل تاریخ آوردند … بر مدرنیت تاختند و به نماز ، کون هوا کردند //روزگاری که علم و دانش حرف اول بود ….این کس کشان برای درمان رو به چاه کردند (جمکران ) //اباذر ،صد خمینی فدای این پری رویان ….که اینها را به پستو بردند و تو را فنا کردند //

  • Vafa201ahoo Com2

    بزغاله اون عکس که نشون دادی یه افغانیه که با یه دختر بچه ازدواج کرده
    کودن بی ناموس نان خایه مالی خور

    • Mani 13

      بیش از انکه به کامنتِ کمدی ات بخندم، اسم مسخره ات روده ُبرم کرد.
      مانی ۱۳

      • Vafa201ahoo Com2

        خفه شو بچه کونی

        • Mani 13

          من که چیزی نگفتم، چرا فحش میدی؟؟؟ یه کم عفت کلام داشته باش!!!
          اخه جاکش ُابنه ای!!! ادبت کجا رفته؟؟؟ بچه پر روی پشت دریده!!! چرا بد دهنی میکنی؟؟؟ مگر من در گذشته، سفت زنت بوده ام که امروز جلوم می ایستی و دشنام میدی.
          عفت کلام داشته باش! قرومساق التماسی!
          مانی ۱۳

  • Aliyazdi_1402

     ما که نمیفهمیم شما امامان شیعیان را قبول دارد یا ندارد؟ اونجا به امام هادی اهانت میکنید اینجا دلسوزی از حضرت زهرا(س) میکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ایهاالناس اینا خودشونم نمیفهمن چیکاره هستند خدا الهی ی خورده پول بده من ی خورده عقل بده شما.

  • Sherluk33

    این برخوردی که نظام آخوندادارن میکنن بامردم هیچ ربطی به اسلام نداره شماهم اینقدازاین نوشته های یهودیت زداسلام نخونیدحیف نیست وقت میزارین واسشون اسلام هیچ وقت درحق انسانی ظلم نکرده چه زن چه مردامیدوارم اسلام روبشناسیدتااینقدقضاوت بی جانکنیددوستتان دارم

    • Ahadi_yasamin

      ممنون لایک

  • Lilalforag

    اگه خودتونوواقعاًاینقدایرانی وبافرهنگ میدونیدسعی کنیدهیچ وقت مسخره یااهانت به دیگران روقبول نکنیدوهرگزفکرنکنیدکه برقوم دسگری برتری دارید

  • kamelia

    ممنون از سایت پرمحتواتون.من یکی که واقعا از دست این خواهرای زینب کلافه شدم!هر وقت که میرم شرکت حتما یکی از اینا باید آویزونم شه!!!من و بیشتر دخترای ایرانی که به اصطلاح بدحجابیم واقعا همینیم!ظاهر و باطنمون یکیه.اما ۹۹ درصد اونایی که به قول شما لحاف پیچن به اسم مثلا حجاب هر غلطی که به فکرتون برسه میکنن.تو رمضان منی که روزه نمیگیرم برای یه جرعه آب باید برم زیرزمین پاساژها!!!آخه روزه خواری تو ملاعام حبس داره!!!خسته شدم یعنی من و امثال من خسته شدیم.من عاشق ایرانم ولی با این تبعیضی که بین ما و چادری ها قائل میشن تصمیم گرفتم  بقیه ی عمرم رو خارج از ایران بگذرونم.

    • Ahadi_yasamin

      به سلامت خوشحال شدیم

  • Ahadi_yasamin

    گرانقدر؟ههههه منظورت.ن همین دخترایین که تو فیس بوک و اینا میگن شبی ۳۰٫۴۰٫۵۰ تومن؟وای خیلی گرانقدره همینان که به پیامبر و دخترش توهین کردن دیگه نه؟۵گرانقدر تو ذهن شما=شارژ۵۰۰۰ تومنی+شماره بزار من حراج تو دیدی چقد گرونم؟خاک تو سر بد بختتون من با این گشت ارشاد موافق نیسم ولی با گرانقدر بودن این دخترا هم موافق نیستم

  • Ahadi_yasamin

    کسی که زیبایی اندیشه دارد ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد

  • Ahadi_yasamin

    گفت : چیه تو این گرما خودشون رو گونی پیچ کردن ( حجاب)! ینی اینقدر آدم های املی هستیم!

    *                                     *                                     *

    با ربط نوشت : خودرو هم داشته باشی ، باید در و پیکرش را قفل کنی ، به تعمیر گاه ببری اش

    و….

    نگهداری و حفظ خودرو هم سختی های خاص خودش را دارد

    چه برسد به دین و ایمان

  • Ahadi_yasamin

    حجاب عزت من است

    گرمای تابستان چه لذت بخش است وقتی با خدا معامله بهشت و جهنم می کنم

    گرما را به جان می خرم …

    اما حجابم را با جهنم عوض نخواهم کرد

  • Ahadi_yasamin

    میگه  : چرا با کسایی که این نوع پوشش ( بد حجابی ) رو انتخاب می کنن ، برخورد میشه؟؟؟

    چرا ما باید به خودمون سختی بدیم تا ، یکی دیگه به گناه نیوفته؟؟؟

     

    ——————————————————————————————–

    می گم :  کسایی که به صورت مست میان بیرون ( تو خیابون ) رو هم می گیرن.

    آیا فرد مست هم می تونه بگه : به من چه که شاید تو حالت مستی ، به کسی آسیب میزنم

    چرا من باید به خودم سختی بدم ، تا دیگران صدمه نبینند؟؟؟

     

    می گم : جلوی مست رو می گیرن ، تا به دیگران صدمه نزنه

    گناه هم صدمات خودش رو میزنه

    می گم : جسارت نباشه ها ، اما تو هم مستی و حالیت نیست که چه صدمه ای به دیگران میزنی!

  • Ahadi_yasamin

    تو می توانی روسری نصفه نیمه ات را ، هی برداری و دوباره بذاری
     می توانی گاهی بادبزنش کنی
     می توانی مانتوی سفید کوتاه نازک چسبان بپوشی تا گرمت نشود
     می توانی شلواری بپوشی که دمپایش تا صندل ات ۲۰ سانتیمتر فاصله داشته باشد
     می توانی جوراب هم نپوشی
     لاک هم لابد خنک کننده است
     بستنی هم لیس بزن روی نیمکت پارک
     بوی ادکلنت هم می تواند تا ده متر پشت سرت تعقیبت کند
     فرض کن اینها بلد نیستند مثل تو باشند
     فرض کن اینها عادت کرده اند به این پارچه ی سیاه در این گرما
     فرض کن گرمشان نمیشود
     فرض کن تو روشنفکری و اینها امل
     آخر تو چه می دانی چادر ترنم عطر یاس در فضای غبار آلود دنیاست؟
     آخر تو چه می دانی حجاب خنکا و زیبایی به وجود هر دختر می نشاند؟
     تو می توانی خوش باشی به عرق نکردن در دنیا
     خنکای بهشت گوارایتان ، دختران چادری

  • Ahadi_yasamin

    خواهرم ، دوستم ، هم وطنم ! از یک حقیقت می نویسم :
    توی این گرمای تابستان واقعا حجاب داشتن سخت است ؛…

     

    خواهرم ابریشم زیبا و ظریف وجودت ، کمتر از مروارید نیست آن را به چوب حرّاج هوسرانان مسپار.

  • Ahadi_yasamin

    زن بدحجاب در کوچه و خیابان خود را در معرض هجوم نظرها و نگاه های مردان می بیند و از طرفی قدرت عکس العمل و تجزیه و تحلیل همه این نگاه ها را ندارد

  • Ahadi_yasamin

    بدحجاب بی دین نیست ولی فردی است که یکی از دستورات مهم خدا
    را نادیده گرفته ! بدحجاب به دلخواه خود یک قسمتی از دین خدا را در زندگی
    خود تعطیل کرده است ! اما یادمان نره که گناه بدحجاب مثل گناه درغگویان یا
    … نیست بلکه گناهش بزرگتر است چرا که بدحجاب هم خود گناه می کند هم زمینه
    گناهکاری دیگران را مهیا کرده است

  • Ahadi_yasamin

    آثار رعایت نکردن حجاب۱- ناخشنودی پروردگار۲- مورد توجه افراد غافل و خطاکار واقع شدن۳- امیدوار نمودن شیطان۴- تضعیف اراده در اثر اطاعت از هوای نفس۵- به خطر انداختن خود و دیگران۶- از بین بردن سلامت معنوی۷- سرد شدن روابط و به خطر افتادن نظام خانواده۸- افزایش تنش و نگرانی۹- تضعیف قوه ی فرهنگی و اقتصادی جامعه ۱۰- کم کردن ارزش و حرمت زن۱۱- مجری نقشه های بد اندیشان و شیادان قرار گرفتن۱۲- مشارکت در جرم و خطای دیگران۱۳- دور کردن دیگران از ارزش ها۱۴- محرومیت از دعای خیر خوبان

  • Ahadi_yasamin

    ختربا نازبه خداگفت:
    چطور زیبا می آفرینی ام و انتظار داری خود را برای همگان جلوه گر نکنم؟

    خدا گفت:زیبای من!تو را فقط برای خودم آفریدم

    دخترک،پشت چشمی نازک کرد و گفت:خدا که بخل نمی ورزد،بگذار آزاد باشم

    *خدا چادر را به دخترک هدیه داد*

    دخترک با بغض گفت:با این؟اینطور که محدودترم.اصلا می خواهی زندانی ام کنی؟یعنی اسیر این چادر مشکی شوم ؟؟؟؟

    خدا قاطع جواب داد:بدون چادر،اسیر نگاه های آلوده خواهی شد…هر چیز قیمتی را که در دسترس همه نمی گذارند.تو جواهری

  • Ahadi_yasamin

    دخترک،زبان دور دهان چرخانید و گفت: مگر خودت زیبایی را دوست نداری؟اینطور ساده که نمی شود! می خواهم جذاب تر شوم و خریدنی….

  • Ahadi_yasamin

    ………….***************…………..

    تو خیابون
    داشتم می رفتم ؛ دیدم زنش را با آرایش غلیظی بیرون آورده بود ولی شوهرش
    داره کیف می کنه که این زنه منه! این طوری خودشو ترگل ورگل کرده و به نمایش
    گذاشته!! شوهرش را صدا کردم گفتم داداش ؛ یه لحظه کشوندمش یه گوشه بهش
    گفتم : داداش خانوم شما هم مثل خواهر خودم اگه می شه بهش بگید یک کم مراعات
    کنه . تا همین رو گفتم یه سیلی زد تو صورتم . گفتم: داداش بازم بزن اما به
    خانومت بگو خودش را درست کنه .

    ………………**************………………

    • marko

      اخ چه فداکاری چ کار بزرگی.می بینید مشکلات مملکت همینجوری داره یکی پس از دیگری با کمک این برادرای دلسوز و مخلص بحمدالله حل می شه!

  • Ahadi_yasamin

    این ادعا که همه ی بی حجاب ها مغرضند و
    مجرم، ما را فوراً به برخورد مستقیم رهنمون می سازد، اما آیا همه ی بدحجاب
    های ما واقعاً مغرضند و مجرم؟!

    من می گم : نه ؛ حالا چرا ؟

    زیرا تعداد زیادی از همین بدحجابها در
    انتخابات و ۲۲ بهمن و روز قدس به میدان می آیند و در کنار محجبه ها رأی می
    دهند و یا در راهپیمایی شرکت می کنند. من نمی خواهم قبح بدحجابی را بشکنم
    ولی نگاه افراطی به بدحجاب ها را مانع کار فرهنگی می دانم؛ اگر یقین داشته
    باشیم که بدحجابان مغرضند و مشرک و بی ایمان، آن موقع کار فرهنگی را نیز
    مفید نخواهیم دانست .

     البته این سکه
    یک روی بد دیگر هم دارد و آن روی دیگر این است که اصلاً نسبت به حجاب هیچ
    حساسیتی وجود نداشته باشد و کم کم یک فرهنگ سکولار را در جامعه مجاز و
    معروف بدانیم که این نیز منجر به حذف هر گونه برنامه ریزی در خصوص جاری
    نمودن فرهنگ عفاف و حجاب خواهد شد،

    این مسئله که بسیاری از بدحجابان جامعه
    به انقلاب و رهبر و مسئولان آن اعتقاد و اعتماد دارند، خود نشانه ی عدم
    موفقیت مسئولان فرهنگی در نشر جایگاه رفیع اسلام و حجاب و عفاف است که
    نتوانسته اند به نهادهای انسان های پاکی که
    انقلاب اسلامی ایران را با تمام وجود دوست دارند، مفهوم حجاب و عفاف را
    منتقل نمایند. یقیناً اگر چنین بی حجابانی عمیقاً به بی حجابی اعتقاد
    داشتند، هیچگاه در سنگر انقلاب حاضر نمی شدند بلکه بایستی در شمار کم شمار
    ضدانقلاب در می آمدند.

    و اما تاوان این کم کاری و تعلل مسئولان در آموختن و یادآوری فرهنگ درست زندگی کردن و جامعه ی پاک داشتن را کی خواهد داد!

    تمام آن خواهران و برادرانی که در دوران
    خوش نوجوانی و جوانی و از روی غفلت ، اسیر دنیای زیبا و رنگارنگ و اما اما
    بی وفا و فانی می شوند

    پس خواهرم و برادرم هر چند صدا و سیما و مسئولان ما کم کاری کردند ولی خواهرانه و دلسوزانه بگویم خودت مراقب خودت باش

    اسلام به ذات خود ندارد عیبی 
     هر عیب که هست از مسلمانی ماست

  • Ahadi_yasamin

    یکی از آثاری که حفظ حجاب می تونه در جامعه داشته باشه ایجاد آرامش روان است 

    از نگاه یه خانم به مساله نگاه کنید.
    صبح از خونه میای بیرون بری سر کار و درس و دانشگاه و اداره و… بخوای
    نخوای هستند کسانی تو کوچه خیابون که آدما رو بر اساس تیپ و رنگ و نگار و
    ظاهر و آرایش و تناسب اندام و عشوه و … ارزش گذاری می کنند.

    حساب کن  قیمتت قیمت لباسی باشه که تنته یا عطری که ازت بلند شده، رژی که به لب داری، و… و نه بیشتر.

     براشون هیچ ربطی نداره
    که مهندسی، دانشجویی، دکتری، محصلی، هنرمندی، کارمندی، احساس داری، یانه.
    همینی که میبینن بسشونه. عاشق این اندامند. تو تن هرکی باشه مجذوب اون
    میشن. نمی دونم با این اوضاع و احوال روحیه و انگیزه و اعصاب برات می مونه

    حالا از نگاه یه پسر جوون به مساله نگاه کنید.

    • gut

      آورین…ن آورین!اخوی ی سوال شرعی.ببینم شما نظرتون درمورد دیسکو و اینکه جایی باشه که جوونا برن اون تو و خودشونو از لحاظ جنسی تخلیه کنن و طبق برداشتی که می شه از فرمایش شما کرد دیگه چشمشون ندوئه لابلای دخترای مردم.آیا با برپایی کازینو موافقین؟اگه موافقین بلند بگین الله اکبر!:)

  • Ahadi_yasamin

    یک راه حمله کردن به یک موضوع، بد دفاع
    کردن است. تقریبا هر جا که بحث حجاب مطرح می‌شود، در دفاع از آن مطرح
    می‌شود که حجاب محدودیت نیست.

    اگر بگویم حجاب محدودیت نیست غلو کردم …

  • Ahadi_yasamin

    آنها که تو را بی‌حجاب کردند
    همانهایی هستند که تو را به بردگی کشاندند واز گوشتت خورشها ساختند و
    خوردند و در طول تاریخ از هیج جنایتی نسیت به تو دریغ نکردند و همجون
    حیوانات با تو رفتار کردند وامروز هم نسل همان زشت سیرتان،برای رسیدن به
    مقاصد شیطانی تو را وسیله قرار داده، وجود با ارزشت را هدف ساخته، و با
    جاذبه‌ات سرمایة ملل ضعیف را جذب نموده، و با تباه ساختن تو جوامع بشری را
    منحفط کرده‌‌اند.

     

    حال وظیفه
    توست مه خود را بازشناسی و خود را به رایگان در اختیار اهداف شیاطین پلید
    قرار ندهی، عظمت تو در هنر و خلاقیت توست و جامعه بشری نیز نیازمند
    سرمایه‌های عظیم وجودت. تو انسان‌پروری و در وجودت عالی‌ترین عواطف و صفات
    متعالی انسانی وجود دارد.

    جسم تو تنها ملاک ارزش و شخصیت تو نیست، خالق هستی پس از آنکه همه خوبیها را
    در جان و جسم تو قرار داد پوششی برای جسم و جانت نهاد تا گنجهای وحودی تو
    بدست نااهلان و ناکثان غارت نشود. عفت و حیاء پوشش جان توست تا طالبان
    حقیقی خویش را محک بزنی و شیادان و مفسدان رااز صالحان بازشناسی.

  • Ahadi_yasamin

    پیام زن باحجابوقتی
    زن با حجاب، با وقار و متین گام بر می‌دارد و بدون ناز و عشوه سخن می‌گوید
    در حقیقت با عمل خود پیام می‌دهد که من گل خوشبویی هستم که تنها به
    خانواده‌ام تعلق دارم. با چادرم که چون خاری است از گل وجودم محافظت می‌کنم
    و چشم ناپاکان را کور و آنان را در اهداف شیطانیشان ناامید می‌گردانم. با
    چادر و حجابم، غیرت شوهرم، پدر و برادرم را به نمایش می‌گذارم که
    پروانه‌وار به‌دور گلشان می‌چرخند و آن را از دید نامحرمان حفظ می‌کنند.

    پوشش من دلی روشن،
    درونی پاک . ایمانی قوی می‌دهد. می‌گوید: من اسیر نفس و مطیع شیطان و دچار
    کمبودهای دیگر نیستم. از هر بند و اسارتی آزاد گشته‌ام و در سایة ولایت
    الهی درآمده‌ام و همچون مروارید در چادر صدف گونه‌ام جای گرفته‌ام.

    پیام زن بی‌حجاب

    زن بی‌حجاب و بدحجاب با
    طرز پوشش و سخن، ناز و عشوه‌های خود ناخودآگاه می‌گوید: من به ظاهر
    مسلمانم، اما در عمل خیر، و به خدا و قیامت چندان اعتقادی ندارم و ظاهرم و
    گواه روشنی از باطنم است.این قبیل زنان با حرکات تحریک آمیز خود اظهار
    می‌کنند که شوهر، پدر و برادرشان نسبت به ناموس، غیرت و مردانگی از خود
    نشان نمی‌دهند، زیرا اگر غیور بودند اجازه نمی‌دادند آنها این گونه پا به
    محیط بیرون از خانه بگذارند

    و این بهانه آزادی است ولی نمی دانند اسیرند در دست بدترین دشمن انسان که قسم خورده او را به ذلالت می کشاند یعنی : شیطان

    به قول شاعر: از کوزه همان برون تراود که در اوست

  • Ahadi_yasamin

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، غیر از قیمت مادی اش، ارزشی ندارد، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، ارزشمند می شود.

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، نشانه ی چیزی نیست، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، نشان دین و ملیت اوست.

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، حرفی برای گفتن ندارد، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، سرشار سخن از باور و اعتقاد او می شود.

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، آرمان خواهی را نشان نمی دهد ، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، آرمانی بلند را فریاد می کند.

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، معنایی نهفته ندارد ، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، سراسر نشانه ی تسلیم است در برابر رب.

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، جز تیرگی نیست ، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، نور است در برابر ظلمت شیطان و وسوسه هایش.

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، جز سنگینی نیست ، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، سنگینی مسئولیت او در برابر خانواده و اجتماع را یادآور می شود.

    پنج متر پارچه مشکی به خودی خود، پاسداری را نمی شناسد ، اما وقتی چادری شد بر سر زنی مسلمان، یاری می کند زن مسلمان را در پاسداری از ارثیه ی پرارزش دلیل آفرینش.

  • Ahadi_yasamin

    هیچ کس با نام آزادی ، دیوار خانه خود را برنمی دارد و شبها حیاطش را باز نمی گذارد ، چون خطر رخنه ی دزد ، جدی است. هیچ صاحب گنج و گوهری
    هم جواهرات خود را بدون حفاظ ، در معرض دید رهگذران نمی گذارد تا بدرخشد ،
    جلوه کند و چشم دل برباید ؛ چون جواهر ربوده می شود وقتی در خانه را می
    بندی ، یا پشت پنجره ی اتاقت پرده می آویزی ، خانه ی خود را از ورود بیگانه
    و نگاههای مزاحم در پناه قرار داده ای ، نه که خود را در قید و بند حصار
    افکنده باشی ؛ اگر برای ایمنی از خطرها و آسودگی از مزاحمان ، خود را بپوشانی ، نه کسی ایراد می گیرد و نه اگر هم ایراد بگیرد ، اعتنا می کنی ، چرا که سخنش را بی منطق و نا آگاهانه می دانی و می بینی.زن به خاطر ارزش و کرامتی که دارد
    ، باید محفوظ بماند و خود را حراج نکند . زن بخاطر لطافتی که دارد ، نباید
    در دستهای خشن کامجویان دیو سیرت ، که نقاب مهربانی بر چهره دارند ،
    پژمرده شود. پس از آنکه گل عصمتش را چیدند او را دور اندازند. یا زیر
    پایشان له کنند . خراب کردن همه ی دیوارها و برداشتن همه ی پرده ها و
    بازگذاشتن همه ی پنجره ها نشانه ی تیره اندیشی است ، نه روشنفکری ؛ علامت
    جاهلیت است ، نه تمدن.پس نباید به پای بیگانه ، اجازه ورود به مزرعه
    نجابت داد، که بوته های نورس عصمت را لگدمال کند ولی… گریه بی حاصل است و
    بی ثمر ، وقتی که شاخه شکست و گل چیده شد…

    حجاب یک مأمن امن برای حفظ ارزش هاست نه پوست لعابی دوم

  • Ahadi_yasamin

    چند روز است تب حجاب در رسانه های جمعی بالا گرفته .هرکسی راهکاری پیشنهاد میکند.اما به راستی کدام راهکار جواب خواهد داد؟

    هنر نیست اگر کسی را به زور به کاری وادار کنیم.هنر این است که کسی را با منطق درست به کاری دعوت کنیم.هنر این است که زن بدحجاب را با حجاب واقعی یک زن و احساس خوب و اثرات این حجاب آشنا کنیم.اگر روش دعوت را برگزینیم بدون ممنوعیت هم ، زن ما با حجاب خواهد بود.

    حجاب اوج آرمان شخصیت بخشیدن به زن و مرد است

    درسته حجاب زورکی نیست
    ولی حجاب برای موقعی مطرح می شود که در اجتماع هستیم پس یک پدیده اجتماعی
    هم است ، همه ما طبق قوانین یک اجتماع ملزم به رعایت آن قوانین هستیم حال بگذریم که این پدیده اجتماعی جنبه اسلامی هم داشته باشد باید
    همه دست در دست هم بدهیم تا حجاب را به صورت درست معرفی کنیم تا از آسیب
    های اجتماعی جلوگیری شود ، چه بسا جوانانی که ناآگاهانه در دام افتادند  و
    کانون های گرم خانواده آنها تبدیل به سردابی از خوشبختی تبدیل شده است خواهرم
    ، برادرم ما ایرانی مسلمانیم و همه با هم باید آرامش را برای جامعه به
    ارمغان بیاوریم ، آرامش هم در انجام دستورات اسلامی ما است

    دشمن هم از حجابم و غیرتم می ترسد
    چون خوب می داند این حجابم است که من را تا اوج شخصیت و آزادگی بالا می
    برد و از هر بند بردگی نجات می دهد ، دیگر تهدیدهای نظامی او هم کارساز
    نخواهد بود وقتی من در سایه حجابم آزاد باشم ، به این سخن خوب دقت کنید :

    معاون سازمان سیا :‌
    فعلاً پروژﻩای که بخواهیم فکر کنیم ایران مثل عراق است، منتفی است؛ برویم
    ببینیم آیا مـﻰتوانیم ایـﻦها را بـﻰغیرت کنیم!

  • Ahadi_yasamin

    پوشش من ، به من دلی روشن ،  درونی پاک ، ایمانی قوی می دهد و می گوید : من اسیر نفس و مطیع شیطان و دچار کمبودهای دیگر نیستم از هر بند و اسارتی آزاد گشته ام و در سایه ولایت الهی درآمده ام و همچون مروارید در چادر صدف گونه ام جای گرفته ام.

    رمز و کلید این گوهر گرانبها ، همان حجابی است که حفاظت می کند بر اسرار حقیقت ذاتم و آن را پاس می دارد و با حفظ آن می توانم حجاب بین خود و خدا را بردارم

  • Ahadi_yasamin

    زن چه نیکو مقامی دارد که فاطمه علیهاالسلام از افق او تجلی کرد و مریم و زینب از آسمان او درخشیدند و آسیه و خدیجه از هستی او طلوع کردند. پس ای زن، گوهر
    وجود خود را به صدف حجاب زینت بخش که حجاب اسلامی از جلوه های زیبای بندگی
    است. حجاب، نمایشگر سیمای زیبای ایمان است. حجاب، هدیه والای خون های
    شهیدان است و شمشیری برّان بر دنیای تبهکاران. حجاب آمده است
    تا فرهنگ برهنگی را بزداید و گناه را بمیراند و پلیدی را بسوزاند و ایمان و
    اسلام و تقوا را باز گرداند. حجاب آمده است تا فرهنگ فساد را بسوزاند و
    فرمان خداوند را جاری سازد. حجاب آمده است تا رنگی جهانی پیدا کند و فرهنگی
    آسمانی بیافریند. سلام بر حجاب، کوبنده تبهکاران، و درود بر عفاف، یار و
    یاور پرهیزکاران.

    پوشش معنادار

    زنِ پوشیده از بین هوای نفس و خدا،
    خدا را برگزیده است و از بین احکام دین و خواسته های نفس، به احکام دین رو
    کرده است. چنین انتخابی به روحیه، تفکر و عمل او حال و هوای دیگری می بخشد
    و به پوشش او معنا می دهد و آن را عملی منطقی، خداپسندانه و در مسیر حرکت
    های تکاملی او قرار می دهد که به زیبایی های درونی او تجلی بخشیده است. امام باقر علیه السلام
    از قول خداوند عزوجل فرموده است: «به عزت و جلال و بزرگی و بلندای مقامم
    سوگند که بنده مؤمنی مرا در امری از دنیا بر هوای خود بر نمی گزیند، مگر
    این که او را غنی کرده، خواهش او را در آخرتش قرار می دهم و آسمان ها و
    زمین را عهده دار روزی اش می کنم».

  • Ahadi_yasamin

    برای خرید مانتو رفته بود…
    میگفت: باورت میشه دوتا خیابونِ بورس مانتو رو گشتم و مناسب ۲۸سالگی م چیزی پیدا نکردم؟!
    چرا خیاط های روزگار ما، هرچی میدوزن مناسب دخترای ۱۰-۱۲ ساله ست؟!
    همه کوتاه…
    همه تنگ…
    همه جیغ رنگ…!

  • Ahadi_yasamin

    کشف حجاب برای اینکه روسری ام خیس نشود!!

    رفته ام دکترقرار است گوش سمت راست ام را شستشو بدهد!دکتر وارد مطب می شود در را پشت سرش می بنددمی گوید: خوب روسری ات را در بیار!!یک لحظه سکوت می کنمبعد حواسم نیستحواسم به هیچ چیز نیستحواسم به خودم هم نیست..کم کم حواسم را جمع می کنم_ دکتر! می خواین گوش ام را شستشو بدهید ! _ روسری ات خیس می شود ها !!توی دلم خنده ام می گیردگوشه ی روسری ام را جمع می کنم..با روسری خیس بر می گردم خانه!لذت خاصی دارد وقتی باد نم روسری ام را می برد!..توی دلم به این فکر می کنمکه چه دلیل خنده داری می شودکشف حجاب برای اینکه روسری ام خیس نشود!!

    + نوشته شده در  چهارشنبه ۲۲ آذر۱۳۹۱ساعت ۱۸:۴۳  توسط ریحانه 

    |  ۶۱ نظر

    گاهی می خواهم بزرگ باشم!

    گاهی می خواهم بزرگ باشممی خواهم روح بزرگی داشته باشم!
    چشم هایم را ببندم
    با خودم تکرار کنم 
    این چند خط نوشته چه ارزشی دارد
    فکر کن ندیدی
    اصل خواندن این چند خط نوشته است
    چه قدر خوب که منتشر می شود خیلی زود و راحت
    مگر نمی خواهی خوانده شود؟!
    چه فرقی می کند اسم وبلاگت پایین نوشته باشد!

    ولی نمی توانم
    ته دلم ناراحت می شوم
    احساس خاصی می کنم

    دعا کنید بزرگ بشوم!
    دعا کنید که فقط نگران خوانده نشدن مطلبم باشم نه نوشته نشدن اسمم!
    ………………………………………………………………………………………………………………

    پ.ن۱:
    یه استاد داشتیم که می گفت یه موقعی ناراحت بودم که آثار تاریخی ایران توی
    موزه ی لووره ولی بعد وقتی رفتم اونجا دیدم توی یه روز چه قدر بازدیدکننده
    داره خیالم راحت تر شد!

  • Ahadi_yasamin

    با من بزرگ شدی!با لحظه های زندگیم همراه بودی
    با من زیر باران ماندی و خیس شدی
    با من قد کشیدی 
    تغییر کردی
    با من زیر آفتاب گرمت شد
    رنگ مشکی ات زیر نور آفتاب رنگ باخت تا رنگ از زندگی ام نبازد!
    تو با من بزرگ شدی!

  • Ahadi_yasamin

    بعضی آدم ها برای روز هایی اند که دلت گرفته که می خواهی سر روی شانه هایشان بگذاری و گریه کنی!
    اما گاهی…

    دلت می خواهد تنها باشی

    گریه کردنت را کسی نبیند

    اما باز دلت شانه ای می خواهد برای گریه

    من این روزها

    وقتی دنبال شانه ای می گردم برای گریه هایم

    یه جایی وسط این شهر

    آرام سرم را روی چادر مشکی ام می گذارم

  • Ahadi_yasamin

    ترسیدم

    آن قدر ترسیدم که

    حتی رفتم که این ۲ واحد اختیاری رو حذف کنم

    بچه ها همه می گفتن این استاد با چادری ها لجه!!

    تمام ترم های پیش به چادری ها پایین نمره داده بود!

    ..

    واحدهایم کم بود مجبور شدم این واحد و نگه دارم

    توی طول ترم من و دختر محجبه ای که قشنگ می خنده صدا می کرد!

    تمام ترم منتظر آخر ترم بودم

    منتظر نمره دادن استادی که از محجبه ها بدش می آمد

    دیروز نمره ها اومد روی سایت

    من ۲۰ شدم

    استادی که از محجبه ها بدش می آمد

    به دختر محجبه ای که قشنگ می خندد ۲۰ داد!

  • Ahadi_yasamin

    زن مثل قطاره و حجاب مثل ریل قطار ، و اونایی که میگن بی حجاب بودن آزادیه ،
    بدونن که قطار باید اسیر ریل باشه وگرنه آزادی قطار فاجعه آفرینه !

  • Ahadi_yasamin

    همیشه همراه من است!

    با هم رفتیم بیرون!

    یه چادر مشکی همیشه روی صندلی عقب ماشینه!

    بهش می گم : تو که هیچ وقت سرت نمی کنی چرا با خودت میاری؟

    می گه: وقتی شب ها دیر می رم خونه لازمم می شه! واسه امنیت!

  • Ahadi_yasamin

    ساعت نزدیک ۱۰ شبه! رسیدیم در خونه

    موقع خداحافظی دوستم می گه :

    با تو که باشم بابام می گذاره تا ۱ شب هم بیرون باشم!

    …………………………………………………………………………………………………………

    بعد از تعطیلات ترم رفتم دانشگاه

    از دور دوستم و می بینم که چادر مشکی اش را سرش نکرده!

    همیشه می گفت برای امنیت چادر مشکی می پوشه

    ……………………………………………………………………………………………………….

     

    امنیتی که روی صندلی عقب ماشین توست

    همیشه همراه من است !

    اعتمادی که پدر تو به تو دارد وقتی همراه من هستی

    همیشه همراه من است!

    چادر مشکی ای که وقتی امنیت باشد همراه تو نیست

    همیشه همراه من است!

  • Ahadi_yasamin

    نقاشی های بچگی ما دختری بود با مو های طلایی و لباس آستین پوفی!

    فکر می کردیم تمام زیبایی دنیا در همین دو چیز است : آستین پوفی و مو های طلایی!

    این نقاشی هم  کوه های هشتی اش با خورشیدش مثل مال ماست

    آسمان همان آسمان بچگی ماست

    چیزی که فرق کرده دختر نقاشی است بدون آستین پوفی و مو های طلایی!

    ما انگار خودمان را نمی دیدیم آدم های نقاشی ما شبیه ما نبود

    این نقاشی اما شبیه آدم های دور و بر ماست!

    همیشه آسمان همان آسمان است ماییم که تغییر می کنیم

  • Ahadi_yasamin

    این روزها چادر ما برای خیلی از مردم هیچ معنایی ندارد،نه نجابت از آن 

    میفهمند، نه معصومیت، نه حرمت!
    درد من بیشتر از افتضاحات صدا و سیما یا قوه قضائیه است.
    آن زن مجرم نباید آن قدر محجبه می بود!
    نباید چادر لباس فرم زندانیان در دادگاه می شد!
    نباید چادر از ملزومات طراحی لباس در فیلم ها باشد!
    زنان فرودست سریال ها نباید چادری نشان داده میشدند!
    چادر اعاده حیثیت میکند از کسانی که هرکدام به نوعی با قلمشان، 
    بارفتارشان و حتی با نگاهشان در غربت آن کوشیدند.
    آن روزها …دستان کوچکم میان آن همه سیاهی به سیاهی چادرت گره میخورد و گم نمیشدم .این روزها …بین این همه رنگ دیگر گم نمیشوی…زود پیدایت میکنم اما …اینجا انگار همه، چیـــــزی گم کرده اند .

  • Ahadi_yasamin

    دخترم با تو سخن مےگویم
    زندگے درنگہم گلزاریست ‏ و تو با قامت چون نیلوفر،شاخہ ے پر گل این گلزارے ‏ من بہ چشمان تو یک خرمن گل مے بینم ‏ گل عفت ، گل صدرنگ امید ‏ گل فرداے بزرگ گل فرداے سپید چشم تو آینہ ے روشن فرداے من است ‏ گل چو پژمرده شود جاے ندارد در باغ ‏ کس نگیرد زگل مرده سراغ دخترم با تو سخن مے گویم ‏ دیده بگشاے و در اندیشہ گل چینان باش همہ گل چین گل امروزند ‏ همہ هستے سوزند ‏ کس بہ فرداے گل باغ نمے اندیشد ‏ آنکہ گرد همہ گل ها بہ هوس مے چرخد ‏ بلبل عاشق نیست ‏ بلکہ گلچین سیہ کرداریست ‏ کہ سراسیمہ دود در پے گل هاے لطیف ‏ تا یکے لحظہ بہ چنگ ارد و ریزد بر خاک دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک ‏ تو گل شاداے ‏ بہ ره باد مرو ‏ غافل از باد مشو اے گل صد پر من ‏ همہ گوهر شکنند ‏ دیو کے ارزش گوهر داند ‏ دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من تو کہ تک گوهر دنیای منے ‏ دل بہ لبخند حرامے مسپار دزد را دوست مخوان ‏ چشم امید بہ ابلیس مدار ‏ اے گوهر تابنده بے مانند ‏ خویش را خار مبین ‏ آرے اے دخترکم ‏ اے سراپا الماس از حرامے بہراس ‏ قیمت خود مشکن ‏ قدر خود را بشناس ‏ قدر خود را بشناس

  • Ahadi_yasamin

    کاش نیازی به گشت ارشاد نبود…
    کاش خودمان پوشش دینیمان را رعایت می کردیم…
    کاش لااقل به عقیده ی اکثریت مردم احترام می گذاشتیم…
    کاش گرما و سرما عقیده مان را سست نمی کرد…
    کاش ظرفیت پذیرش تذکر را داشتیم…
    کاش نسبت به مسائل اجتماعی بی تفاوت نبودیم…
    کاش امر به معروف و نهی از منکر را ترک نمی کردیم…
    مگر می شود مسلمان بی تفاوت باشد؟
    اما…
    شاید گشت ارشاد نتیجه ی بی تفاوتی من و توی مسلمان به هتک حرمت دین دیگران باشد…!

  • Ahadi_yasamin

    چادرم سند بندگی و عبودیتم را امضا می کند!

    می گویند سیاهی ِ چادرم چشم را میزند!

    چشم آدم های حریص و هرزه را

    چشم را که هیچ !

    خبرندارند تازگی ها دل را هم می زند!

    دل آدم های مریض و بیمار دل را!

    از شما چه پنهان چادرم دست و پا گیر هم هست!

    دست و پای بی بند و باری را می بندد!

  • Ahadi_yasamin

    برو این آدرس خیلی باحالهhttp://b-a-shabestar.blogfa.com/post/93

  • Ahadi_yasamin
  • Ahadi_yasamin
  • Ahadi_yasamin
  • Ahadi_yasamin

    ایراد دیگری که بر حجاب گرفته اند این است که موجب سلب حق آزادی که یک حق
    طبیعی بشری است می گردد و نوعی توهین به حیثیت انسانی زن به شمار می
    رود.

    می گویند احترام به حیثیت و شرف انسانی یکی از مواد اعلامیه حقوق بشر است.
    هر انسانی شریف و آزاد است، مرد باشد یا زن، سفید باشد یا سیاه، تابع هر کشور یا هر
    مذهبی باشد. مجبور ساختن زن به اینکه حجاب داشته باشد بی اعتنایی به حق آزادی او
    واهانت به حیثیت انسانی اوست و به عبارت دیگر ظلم فاحش است به زن. عزت و کرامت
    انسانی و حق آزادی زن، و همچنین حکم مطابق عقل و شرع به اینکه هیچ کس بدون موجب
    نباید اسیر و زندانی گردد، و ظلم به هیچ شکل و به هیچ صورت و به هیچ بهانه نباید
    واقع شود، ایجاب می کند که این امر از میان برود.

    پاسخ : یک بار دیگر لازم است تذکر دهیم که فرق است بین زندانی کردن زن در
    خانه و بین مووظف دانستن او به اینکه وقتی که می خواهد با مرد بیگانه مواجه شود
    پوشیده باشد. در اسلام محبوس ساختن و اسیر کردن زن وجود ندارد. حجاب در اسلام یک
    وظیفه ای است بر عهده زن نهاده شده که در معشرت و برخورد با مرد باید کیفیت خاصی را
    در لباس پوشیدن مراعات کند. این وظیفه نه از ناحیه مرد بر او تحمیل شده است و نه
    چیزی است که با حیثیت و کرامت او منافات داشته باشدو یا تجاوز به حقوق طبیعی او که
    خداوند برایش خلق کرده است محسوب شود.

    اگر رعایت پاره ای مصالح اجتماعی ، زن یا مرد را مقید سازد که در معاشرت
    روش خاصی را اتخاذ کنند و طوری راه بروند که آرامش دیگران را بر هم نزنند و تعادل
    اخلاقی را از بین نبرند چنین مطلبی را زندانی کردن یا یا بردگی نمی توان نامید و آن
    را منافی حیثیت انسانی و اصل آزادی فرد نمی توان دانست.

    در کشور های متمدن جهان در حال حاضر چنین محدودیت هایی برای مرد وجود دارد.
    اگر مردی برهنه یا در لباس خواب از خانه خارج شود و یا حتی با پیژامه بیرون آید،
    پلیس ممانعت کرده به عناون اینکه این عمل بر خلاف حیثیت اجتماع است او را جلب می
    کند. هنگامی که مصالح اخلاقی و اجتماعی، افراد اجتماع را ملزم کند که در معاشرت
    اسلوب خاصی را رعایت کنند مثلا با لباس کامل بیرون بیایند، چنین چیزی نه بردگی نام
    دارد و نه زندان، و نه ضد آزادی و حیثیت آزادی است و نه ظلم و ضد حکم عقل به شمار
    می رود.

    برعکس، پوشیده بودن زن – در همان حدودی که اسلام نعیین کرده است – موجب
    کرامت و احترام بیشتر اوست، زیرا او را از تعرض افراد جلف و فاقد اخلاق مصون می
    دارد.

    شرافت زن اقتضاء می کند که هنگامی که از خانه بیرون می رود متین و سنگین و
    با وقار باشد، در طرز رفتار و لباس پوشیدنش هیچگونه عمدی که باعث تحریک و تهیج شود
    به کار نبرد، عملا مرد را به سوی خود دعوت نکند، زباندار لباس نپوشد، زباندار راه
    نرود، زبان دار و معنی دار به سخن خود آهنگ ندهد. چه آنکه گاهی اوقات ژست ها سخن می
    گویند، راه رفتن انسان سخن می گوید، طرز حرف زدنش یک حرف دیگری می زند.

    ممکن است زن یک طرز لباس بپوشد یا راه برود که اطوار و افعالش حرف بزند،
    فریاد بزند که به دنبال من بیا،سر به سر من بگذار، متلک بگو، در مقابل من زانو بزن،
    اظهار عشق و پرستش کن. آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟ آیا اگر ساده و
    آرام بیاید و برود، حواس پرت کن نباشد و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود
    جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر
    خلاف اصل آزادی فرد است؟

    آری اگر کسی بگوید زن باید د خانه حبس و در را به رویش قفل کرد و به هیچ
    وجه اجازه بیرون رفتن از خانه به او نداد، البته این با آزادی طبیعی و حیثیت انسانی
    و حقوق خدادای زن منافات دارد. چنین چیزی در حجاب های غیر اسلام بوده است ولی در
    اسلام نبوده و نیست.

    شما اگر از فقه ها بپرسید آیا صرف بیرون رفتن زن از خانه حرام است؟ جواب می
    دهند نه. اگر بپرسید خرید کردن زن و لو بر اینکه فروشنده مرد باشد حرام است؟ پاسخ
    می دهند حرام نیست. آیا شرکت کردن زن در مجالس و اجتماعات ممنوع است؟ باز هم جواب
    منفی است چنانکه در مساجد و مجالس مذهبی و پای منبرها شکت می کنند و کسی نگفته است
    که صرف شرکت کردن زن در جاهایی که مرد هم وجود دارد حرام است. آیا تحصیل زن، فنو
    هنر آموختن زن و بالاخره تکمیل استعدادهایی که خداوند در وجود او نهاده است حرام
    است؟ باز جواب منفی است.

    فقط دو مسئله وجود دارد، یکی اینکه باید پوشیده باشد و بیرون رفتن به صورت
    خودنمایی و تحریک آمیز نباشد و دیگر اینکه مصلحت خانوادگی ایجاب می کند که خارج شدن
    زن از خانه توام با رضایت شوهر و مصلحت اندیشی او باشد.

    البته مرد هم باید در حدود مصالح خانوادگی نظر بدهد نه بیشتر. گاهی ممکن
    است رفتن زن به خانه اقوام و فامیل خودش هم مصلحت نباشد. فرض می کنیم زن می خواهد
    به خانه خواهر خود برود و فی المثل خواهرش فرد مفسد و فتنه انگیزی است
    که زن را علیه مصالح خانوادگی تحریک می کند. تجربه هم نشان می دهد که
    اینگونه قضایا کم نظیر نیست. گاهی هست که رفتن زن حتی به خانه مادرش نیز برخلاف
    مصلحت خانوادگی است، همینکه نفس مادر به او برسد تا یک هفته در خانه ناراحتی می
    کند، بهانه می گیرد، زندگی را تلخ و غیر قابل تحمل میسازد. در چنین مواردی شوهر حق
    دارد که از این معاشرت های زبانبخش (که زیانش نه تنها متوجه مرد است، متوجه به زن و
    فرزندان ایشان نیز می باشد) جلوگیری کند. ولی در مسائلی که مربوط به مصالح خانواده
    نیست دخالت مرد مورد ندارد.

  • Ahadi_yasamin

    دختر
    مسلمان آمریکایی عضو تیم بسکتبال ایالت ماساچوست که یکی از بهترین
    بازیکنان بسکتبال تاریخ آمریکا شده،‌ دین و حجاب خود را عامل اصلی ستاره
    شدنش دانست. 
    “بلقیس
    عبدالقادر” که اخیرا رکورد بیشترین امتیاز در یک مسابقه را شکست، طی
    اظهاراتی می گوید: دین برای من در مقام اول اهمیت دارد و از همه چیز برایم
    مهم تر است.
    حجاب مانع ورزش کردن من نیست و هیچ مشکلی را برایم به وجود نمی آورد زیرا به گفته های مردم در مورد حجابم توجه زیادی نمی کنم.
    من روزه هم می گیرم. روزه هم برایم مشکل ساز نیست. گرسنگی و تشنگی برایم مهم نیست و مشکلی در ورزش کردنم ایجاد نمی کند. “بلقیس
    عبدالقادر” که در حال حاضر یک دانش آموز دبیرستانی است،‌ در ادامه اظهارات
    خود می گوید: من به دینم افتخار می کنم و همواره بر بیشتر آموختن تعالیم
    دین مبین اسلام اصرار می ورزم. با وجود اینکه در کشوری مسیحی هستم، اما
    بسیاری از اطرافیانم به دین من احترام می گذارند. من از تمام آنان
    سپاسگذارم
    وی
    همچنین افزود: در این ماه رمضان،‌ هر روز وقت تمرین که وقت اذان مغرب
    میشد، مربی تیم که احترام زیادی برای من قائل است، دقایقی به من اجازه می
    داد تا برای افطار کردن، تمرین را رها کنم. این کار کمک زیادی به من می
    کرد. حتی وقتی وقت نماز می شود، تمرین متوقف شده و به من اجازه داده می شود
    که نماز بخوانم
    این
    دختر جوان مسلمان در ادامه می گوید: امیدوارم که حجاب من برای دیگر الگو
    باشد. آرزو می کنم که دیگر دختران مسلمان هم با حجاب خود با قدرت وارد
    عرصه های مختلف شوند تا ستاره شوند و به همگان نشان دهند که حجاب هیچ گونه
    مانعی برای زنان مسلمان نیست.

  • Ahadi_yasamin

    حجاب مانع ورزش دختران!؟http://b-a-shabestar.blogfa.com/post/77

  • Ahadi_yasamin
  • Ahadi_yasamin
  • Ahadi_yasamin
  • Ahadi_yasamin
  • Ahadi_yasamin

    نظر مراجع تقلید درباره چادر مشکی

    “حجاب
    گوهر زن است” این جمله ای است که برای امروز و دیروز نیست.از قرن ها پیش
    حتی قبل از اسلام، حجاب و عفاف در فرهنگ ایرانی حضور پررنگ داشته است و
    نجابت و پوشیدگی زنان ایرانی زبانزد همگان بوده است.بعد
    از ورود اسلام به ایران، این امر در ایران اسلامی تجلی بیشتری یافت و در
    لایه های زندگی مردم ردپای آن به وضوح بیشتر و بیشتر دیده شد.اما با پیشرفت فن آوری های ارتباطی، حجاب دستمایه خوبی برای جنگ فرهنگی غرب با ایران محسوب شد.غرب
    و صهیونیسم حجاب را که در فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی اهمیت ویژه دارد هدف
    آماج حملاتخود قرار دادند و با انواع و اقسام شیوه های ضد فرهنگی سعی در
    رواج بی حجابی بخصوص در نسل جوان کشور دارند.برای
    همین زنان جامعه اسلامی ایران امروز باید به گونه‌ای رفتار کنند که الگوی
    زنان سایر کشورهای جهان قرار گیرند و باید در راه انتقال مفهوم حجاب به
    دختران جوان نهایت تلاش خود را به کار بندند تا این ترفند غرب را نیز خنثی
    سازند و پشت سر بگذارند.اما هر سال تابستان و
    فصل گرما که می آید، حضور بدحجابان در جامعه بیشتر نمود پیدا می کند.انگار
    گرمای هوا بهانه ای می شد برای پوشش نامناسب برخی دختران و پسران
    جوان.پوششی که شایسته فرزندان ایران اسلامی نیست.در
    این میان اکثریت سیاسیون مقصر اصلی وضعیت فرهنگ حجاب در کشور را دولت نهم و
    دهم می دانند چرا که با تصویب شدن قانون حجاب و عفاف در سال ۸۴ ، هنوز
    وضعیت آنطور که مورد انتظار بود بهبود نیافته است.این
    در حالی است که دولتی ها مدعی هستند، فرهنگ حجاب را به خوبی در جامعه
    گسترش داده اند و قانون حجاب و عفاف را نیز کامل اجرایی کرده اند.در
    هر حال مقصر هر کسی باشد ، تفاوتی نمی کند چرا که باید همه ارگان ها و
    نهاد ها در کشور دست به دست هم بدهند تا کشور، این معضل بزرگ فرهنگی و
    اجتماعی را پشت سر گذارددر این میان نظر مراجع نیز بسیار جالب توجه است و می تواند راهگشای جوانان باشد.سوال از مراجع اما این بود: ۱- آیا حجاب از ضروریات دین است؟ حکم کسانی که به آن بی‌اعتنایی می‌کنند، چیست؟آیت الله خامنه‌ای: اصل حجاب، ضروری دین محسوب است و بی‌اعتنایی به اصل حجاب و عدم رعایت آن معصیت و گناه است.آیت
    الله صافی گلپایگانی: اصل وجوب حجاب فی الجمله از ضروریات اسلام است و
    منکر آن مرتد است ولی بی‌اعتنایی به آن با عدم انکار وجوب آن، فسق است.آیت
    الله تبریزی: اصل حجاب برای زنان از ضروریات دین است و حکم کسانی که به آن
    بی‌اعتنایی نمایند حکم بی‌اعتنایی به سایر تکالیف دینی است.آیت
    الله سیستانی: اصل حجاب از مسلّمات شریعت است و در قرآن آمده است ولی
    کسانی که توجه به وضوح آن ندارند، انکار آن‌ها مستلزم انکار نبوت نیست و
    بی‌اعتنایی، عملی گناه است.آیت الله مکارم
    شیرازی: آری حجاب از ضروریات دین است ولی انکار آن برای کسانی که از ضروری
    بودن آن آگاهی ندارند، موجب ارتداد نمی‌شود.آیت الله بهجت (ره): بی‌اعتنایی به حجاب گناه است و داشتن حجاب واجب است.۲- امروز حرکت خزنده‌ای بر علیه چادر که یک حجاب ملی و سنتی است آغاز شده است، خواهشمندیم نظر مبارک را در این مورد مرقوم فرمایید.آیت
    الله فاضل لنکرانی (ره): سزاوار است خانم‌ها از چادر استفاده کنند چون
    چادر در کشور اسلامی ایران از مظاهر و شعائر اسلام می‌باشد و با حفظ این
    شعار سعی کنند بانوان محترم حرکت مورد سئوال را خنثی کنند.آیت
    الله صافی گلپایگانی: چادر بهترین پوشش برای خانم‌ها است، چون تمامی مفاتن
    بدن را می‌پوشاند. خانمهای مسلمان باید آداب و سنن اسلامی را در لباس
    پوشیدن مراعات کنند و از تجدد گرایی مضر پرهیز کنند.آیت الله بهجت (ره): چادر حجاب پسندیده است.آیت الله سیستانی: چادر حجاب بهتر است و سزاوار نیست زنهای مؤمن بدون چادر خارج شوند.آیت
    الله مکارم شیرازی: حجاب یکی از قوانین مسلّم اسلام است و اساس آن،
    پوشاندن بدن و مو‌ها غیر از صورت و دست‌ها تا مچ است ولی بی‌شک، چادر حجاب
    بر‌تر است.آیت الله تبریزی: پوشیدن بدن بر زن واجب و بهترین نوع پوشش واجب،‌‌ همان چادر مشکی است که زنهای مؤمنه خود را با آن می‌پوشانند.

  • Ahadi_yasamin

    ایرنا:
    هفته نامه آمریکایی تایم در مقاله ای کوشیده به این پرسش پاسخ دهد که چطور
    می توانید یک زن مسلمان باشید و تناسب اندامتان را حفظ کنید.
     
    نویسنده این گزارش با ذکر خاطراتش از حضور در ایران
    نوشته است:” زنان مسلمان هم می‌توانند در عین حفظ حجاب به انجام انواع
    ورزش‌ها بپردازند و تناسب اندام خود را حفظ کنند.”
     
    وی افزود:”اولین باری که برای پیاده‌روی سریع در
    تهران از خانه بیرون رفتم روسری سر کرده بودم و کفش‌های نایک پوشیده
    بودم.من از دوستان ایرانی‌ام پرسیدم: “اینجا چطور باید تناسب وزنم را حفظ
    کنم؟” آنها پیشنهاد‌های مختلفی به من دادند از جمله باشگاه‌هایی که فقط
    مخصوص زنان بود.این درحالی است که در فرانسه این مشکل وجود دارد که نمی
    دانند چطور مهاجران مسلمان را با قوانین سکولار این کشور تطبیق بدهند.پس زن
    مسلمان باید چه کار کند؟ مکاتب اعتقادی زیادی وجود دارند که این مشکل را
    مورد توجه قرار داده‌اند. ”

  • عمار سید علی

    بزار لخت بیان دوست دارن خودشون ارزششون به اندازه یه تیکه گوشت کنن لیاقت میخواد نوکری خانم فاطمه زهرا بعدشم باید گشت ارشاد جمع بشه تا نجسا معلوم بشن

  • جهنم

    دنیایی که شماها دارین میسازین دنیای لجن است آقای سهراب ارژنگ لعنت بر تو

  • ayyneh adr barabare marxistha

    بحران ونزوئلا؛ فیلم: جنگ خیابانی و ۱۴ کشته

    در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تظاهرات ضد دولتی گسترده‌ای در ونزوئلا برگزار شد. در این ناآرامی ها دستکم چهارده نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند. منابع قضایی ونزوئلا روز جمعه اعلام کردند شمار کشته‌های ناآرامی‌های کاراکاس پایتخت این کشور به ۱۱ نفر افزایش یافت. به گفته معاون مجمع ملی ونزوئلا، در جریان اعتراضات روزهای ۱۹ و ۲۰ آوریل دستکم ۵۸۵ نفر بازداشت شدند. صندوق بین المللی پول امروز با توجه به استمرار رکود اقتصادی در ونزوئلا و کوچک تر شدن اقتصاد این کشور، نرخ تورم ونزوئلا را در سال آینده میلادی بیش از ۲ هزار درصد برآورد کرد.

    http://www.iranpressnews.com/source/205992.htm
    ———————————————————————————————

    تمام رسانه های فارسی زبان مخصوصا رادیو زمانه و را دیو فردا و بی بی سی فارسی و دوچه ولله و کیهان لندن و مردم رپورت از صبح تا شب ، تمام روزهای سال در مورد اردوغان و کره جنوبی لجن پراکنی و اخبار رسانی جهت دار میکنند و دائما دنبال تعریف و تمجید از روسیه ، نقش روسیه ، اندازه های خایه های پوتین و اسد هستند . انقدر آشکار این کار را میکنند که شما حتا در رسانه های رژیم ملاها و روسیه این چنین یقه درانی و اخبار دروغ جهت دار نمی بینید .

    اما در مورد این دیکتاتور سوت بلبلی جانشین ان مردی که همسنگر احمدی نژاد بود در انتظار ولی عصر و احترام میگذاشت فراوان به دین اسلام مثل طبری و خسرو گلسرخی و دیگر روس محوران و جاسوسان مارکسیست روسی . هرگز حتا یک کلمه نمی نویسند .

    سوال من از شما مارکسیست های روسی و همه اپوزیسیون همراه اسلام سیاسی (ضد آمریکایی – ضد اسرائیلی – ضد دموکراسی لیبرال ) این است :

    فرق شما با رژیم اسلامی – روسی که پشت پرده از ان حمایت میکنید و برای خالی نبودن عریضه و عوام فریبی و رد گم کردن و سیاه بازی در برابر دولت های غربی میگویید مخالف ان هستید ، چیست ؟

    وقتی شما سانسور میکنید . چرا به ملاها اعتراض میکنید ؟

    وقتی شما برای پیشبرد ایدو لو ژی ورشکسته خودتان به مخالفین تان حمله میکنید ، آنها را سانسور میکنید ، اما برای هزار بار بدتر از ان در مورد خودی ها چشم و گوش تان را میبندید چه گونه به این رژیم ایراد میگیرد چرا چنان میکند ؟

    مگر شما به بنی صدر و شاهزاده و مجاهدین اجازه حرف زدن میدهید ؟ هنوز به قدرت هم نرسیده اید .

    مگر شما اجازه ذره ای انتقاد به خودی ها تان و یا حتا پخش خبر در مورد جنایات آنها میدهید ؟

    مشتی توده ای فدایی همه مملکت ما را در سانسور و بی خبری و دروغ پراکنی به جای خبر , و حمله یک جانبه و بی اساس به غرب و هواداران ان یعنی : امریکا ، اسرائیل ، ترکیه ، کره جنوبی ، … فرو برده اند . همه تاریخی که شما مینویسید از این زمان حال تان روشن است . شما نیروهای تاریکی در مملکت ما هستید ، شما تاریکی میزایید ، شما نفرت انگیز ترین گروهی هستید که تاریخ بشر به خودش دیده .

    هر چه بگویید دروغ است و خیانت انهم برای یک کشور امپریالیست بیگانه که بیشترین جنا یات را به مردم ما و کشور ما کرده و هنوز ادامه میدهد .

    روسیه !

    مردم ایران روز روشن نخواهند دید تا روزی که شما نفرت پراکنان دروغ گوی بد ذات و جاسوس را از کشور ما بیرون بریزند

    چون شما و این رژیم مثل هم هستید . شکل هم هستید .

    میگویید چرا رژیم کشتار ۶۷ را محکوم نمیکند ؟ مگر شما کشتار ژاندارم ها در سیاه کل را محکوم کردید ؟ مگر شما کشتار اسد و میلوشویچ و پوتین و مادرو و چه گوارا و کاسترو را محکوم کردید ؟

    میگویید چرا رژیم یک قاتل را می خواهد رئیس جمهور کند ؟ همه رهبران شما قاتل هستند . اسد قاتل ترین فرد روی زمین است . چه گوارا ۵۰۰ نفر را بدون دادگاه کشت .

    مرگ بر روسیه

    مرگ بر جاسوسان روسیه

  • Dariush Sabeti

    مقاله شما رو خوندم رک و راست بگم ورای هر گونه اندیشه، آیین یا مذهبی مفت نمی ارزید نه یک نکته تحلیلی و علمی داشت و نه ذهن انسان رو به چالش میکشید واقعا متاسفم واستون با این سایت مزخرفتون ولی به عنوان یک مسلمان یا حداقل مسلمان زاده که شما تفاله های باقی مانده از لیبرال دموکراسی رو به افول غربی سعی در خدشه دار کردن اون دارید سعی دارم به ارجیفتون پاسخ بدم
    علاوه بر اینکه شما با وجود شعار ها و آرمان های مزخرفتون مثل لیبرالیسم، دموکراسی، سکولاریسم و آزادی بیان و اندیشه؛ ذره ای به عقاید و اعتقادات مردم و دگراندیشان احترام نمیذارین بلکه انتقادات شما کاملا غیر منصفانه و از روی بغض و کینه است. بالفرض که شما با جمهوری اسلامی یا دین سالاری در ایران مشکل دارین آیا قراره به عقاید یک و نیم میلیارد مسلمان یا حداقل پانصد میلیون شیعه توهین کنید ؟؟؟ البته از شما ها که از وجود عقل و منطق بی بهره هستید جز این انتظار نمیره. شما ها به ما میگین سگ ولایت؛ اوکی با نهایت وقاحت به ما توهین کنین فرض کنین که ما سگ هستیم آخه شما ها به اندازه کثافت و نجاست سگ هم نیستین اینو بدونین که سگ هر چی باشه صد شرف داره به امثال شما که جز توهین کردن کار دیگه ای بلد نیستین سگ صفات بسیار نیکو و زیبایی داره که در وجود شما نیست و البته صفات زشت و زننده شما هم در وجود اون نیست. مقاله شما به اندازه ای غیر منطقیه که حال آدم از خوندنش به هم میخوره ولی برای اثبات خریت شما احمق ها برخلاف میل باطنی مجبور هستم به سخنان شما پاسخی درخور خودتون بدم. اولا شعار مرگ بر آمریکا شعاری بسیار زیبا و با محتوا و به معنای مرگ بر استعمار و استثمار ملت ها و ظلم به اونها یعنی مرگ بر امپریالیسم و زیاده خواهی آمریکاست، مخاطب شعار هم به هیچ وجه ملت مظلوم و به معنای واقعی کلمه مستضعف آمریکا نیستن بلکه منظور ما دولتمردان و سرمایه داران صهیونیستی هستن که دنیا رو به قبضه گرفتن و ما وظیفه داریم در مقابل اونها بایستیم. البته به کوری چشمان شما تفاله های غربزده این شعار این روز ها از ویسکانسین، کالیفرنیا یا سایر نقاط آمریکا هم شنیده میشه. آمریکا ستیزی به اعتراف آمریکایی های ساکن در ایران در وجود ملت ما نهفته بود و ربطی به توده ای ها یا گروه های چپ مارکسیستی نداشت خمینی از اوایل مبارزات خودش در ابتدای دهه چهل بر ضد کاپیتولاسیون سخنرانی کرده بود پس سابقه آمریکا ستیزی به زمان انقلاب برنمیگرده و خیلی قبل تر از اون بوده.
    اما در مورد بند دوم و قسمت اصلی مقاله، تحلیل های شما بسیار کودکانه و در حد جوک به شمار میره. یقینا هر فردی با عقل سلیم با شنیدن این تحلیل که خمینی به خاطر جلب رضایت زنان محجبه حجاب رو اجباری کرد چون اونها تنها کسانی بودن که از آخوند ها حمایت میکنن به حماقت شما خواهد خندید چون اساسا موجوداتی مثل شما اندیشه دینی و اسلامی خمینی رو که به خاطرش پانزده سال تو تبعید بود رو از یاد بردین که این اتفاق هم برگرفته از همون اصول و اندیشه هاست درست اوایل انقلاب و دهه شصت تندروی های زیادی در این مورد اتفاق افتاد که من به شدت با اونها مخالف هستم ولی الآن جوری شما ها دارین سیاه نمایی میکنین که آی دارن خانم ها رو به خاطر پوشش اذیت میکنن انگار وضعیت حجاب در مملکت چجوریه البته بنده کاملا شما ها رو درک میکنم چون واسه اینجور کار ها پول میگیرین.
    بعد از اون شما ها هر توهینی رو که بلدین بدون رعایت اندکی ادب و نزاکت و رجوع به منابع تاریخی میکنین ولی این رو بدونین هیچ گاه نور و چهره خورشید با چند قطره ادرار شما تابندگی خودش رو از دست نمیده تمامی حرف هایی که راجع به حضرت فاطمه زدین دروغ محضه اگه عرضه دارین سند درست و حسابی و معتبر بیارین اولا ازدواج دختران در جزیره العرب به خاطر درشتی هیکل و رشد بدنی در سن پایینی در حدود ۹ تا ۱۲ سالگی انجام میشد و به هیچ وجه به معنای کالا حساب کردن و بی ارزش بودن زن نبود ثانیا ایشون زیر فشار یا اذیت همسرش کشته نشده بلکه به خاطر دفاع از امامت حضرت علی به شهادت رسیده بعد هم میای میگی به این علت پیامبر دخترش رو به حضرت علی داد که علی جلاد خوبی بود و واسه آدم کشی نیازش داشت که اصلا هم اینطور نبود. حضرت علی به هیچ وجه جلاد نبود بلکه مرد قوی هیکل و قدرتمندی بود یا به عبارتی مرد جنگ و مبارزه بود یعنی زمانی که در جنگ شرکت میکرد از جونش مایه میذاشت و شجاعت به خرج میداد که صفت بسیار نیکو و شریفی برای یک مرده ولی چیزی که شما ها اذیت میکنه بزرگواری شرافت و هیبت اون مرد بود واسه همین از فرط ناچاری شما دائما به اون حمله میکنین و بد و بیراه میگین. سوال بعدی شما که نهایت پفیوزی و خردباختگی شما رو نشون میده در حالی که این صفات رو به ما نسبت میدین اینه که چرا از فاطمه میگین ولی از دو دختر دیگه پیامبر چیزی نمیگین یا اینکه ارزش اون دو تا دختر از فاطمه نزد پیامبر یا باقی امت کمتر بوده. در پاسخ به این سوالات باید عرض کنم علت این موضوع بر اساس عقاید شیعه در عصمت فاطمه زهرا خلاصه میشه و اصلا ربطی به این که همسر علی یا مادر حسنین یا حتی فرزند پیامبر بوده نداره ولی سایر فرزندان پیامبر این ویژگی رو نداشتن ثانیا این موارد به هیچ وجه ارزش و احترام هیچ زنی حتی سایر دختران پیامبر رو زیر سوال نمیبره چون تمام نسل بشر به علت انسان بودن شایسته احترامه ولی چیزی در فاطمه زهرا و باقی معصومین متفاوته عصمت و اتصال آنها به علم الهیه که ما رو موظف به اطاعت از اونها میکنه و لا غیر. در ادامه شما در نهایت ابتذال می نویسی که پیامبر دخترش رو به زور به علی داد تا اون رو همراه خودش داشته باشه. واقعا از این همه ابتذال و دیاثت خجالت نمی کشین ؟ نه به این خاطر که به بهترین بندگان و مخلوقات خدا اهانت میکنین ؛ چون شما در حدی نیستین که بشه این انتظار رو از شما داشت بلکه به خاطر توهینی که در درجه اول به خودتون و بعد به مخاطبینتون میکنین. بر اساس مستندات تاریخی علی بن ابی طالب از کودکی نزد پیامبر بزرگ شده بود و اون رو مربی و سرور خودش میدونست و به اندازه ای پیامبر علاقه داشت که بار ها حتی قبل از ازدواج با دختر اون جونش رو به خاطر پیامبر به خطر انداخته بود نمونه اش هم ماجرای لیله المبیت. بعد از اون حضرت فاطمه خواستگاران زیادی از بزرگان و اشراف عرب داشت که حاضر بودن در قبال ازدواج با دختر پیامبر ثروت انبوهی رو به فاطمه ببخشن ولی حضرت فاطمه در میان همه اونها علی رو که جز اندکی از مال دنیا مثل شمشیر و زره و یک شتر نداشت انتخاب کرد. توهین بعدی که شما نسبت به پیامبر میکنین میگی که دختر به اندازه گوسفند پیش اون ارزش داشت گفته شما شاید درباره اکثریت اعراب صحت داشته باشه ولی به هیچ وجه راجع به پیامبر ما درست نیست چون پیامبر ما اولین فردی بود که این سنت رو بین اعراب ساقط کرد ولی متاسفانه باز هم این اندیشه جاهلی بین اعراب قدرت گرفته. بعد هم شما از کجا فهمیدی باقی مسلمان ها ما رو کافر میدونن؟ اگه کافر میدونستن ما رو به مراسم حج و مکه مکرمه راه نمیدادن. شما ها که حاضرین گوه غربی ها رو هم بخورین بنابراین اگه میخواین میتونین هشت مارس رو جشن بگیرین کسی جلوتون رو نگرفته فقط یه چیز میتونم بهتون بگم خدا به خاطر دروغ هایی که میگین لعنت و نسلتون رو قطع کنه.