رژیم فاسد اسلامی توان دفاع از ایران را برابر حمله خارجی ندارد ۸

شعار امروز آخوند و بسیج چیست؟

امروزه شاهد آنیم که در کوچه و بازار، بسیجیان و آخوندها در حال تبلیغ برای نظام فاسد و مندرس جمهوری اسلامی هستند. مرتب و مکرر مردم را از داعش و کردستان می ترسانند و به مردم ایران چنین القا می نمایند که رژیم اسلامی مدافع مرزها و جان و ناموسشان است! نظامی که هزاران ایرانی را رسما اعدام کرده است، میلیونها را آواره خارج نموده است و یک میلیون ایرانی را فدای کربلا و قدس نموده است.
آری رژیم اسلامی ایران که در ۳۵ سال گذشته مردم ایران را از همه لحاظ آزار داده است، امروز ادعا می کند که وجودش یک سد دفاعی در حفظ جان و مال مردم ایران است. در این گفتار سعی داریم بررسی نماییم که آیا رژیم اسلامی برای مردم ایران خیری هم داشته است و آیا امروز توان دفاع از مردم ایران را دارد؟

(تصویری که می بینید کار داعش نیست... کار رژیم اسلامی است.. خیلی وقت هم نیست کمتر از 5 سال است. ولی چه ساده مردم ایران کشتار فرزندان خود را بوسیله سپاه و بسیج فراموش کردند... چقدر ساده ایم.)

(تصویری که می بینید کار داعش نیست… کار رژیم اسلامی  و یا درحقیقت داعش ایران است.. خیلی وقت هم نیست کمتر از ۵ سال است. ولی چه ساده مردم ایران کشتار فرزندان خود را بوسیله سپاه و بسیج فراموش کردند… چقدر ساده ایم.)

کارنامه سیاسی رژیم ایران و از دست دادن منافع ملی

کارنامه سیاسی رژیم ایران پر است از اشتباهات و حماقتهایی که به از بین رفتن جان انسانها، هدر رفتن فرصتها و فرار مغزها و سیاه شدن آینده ایران انجامیده است. از اولین روز انقلاب با اعدام خلبانان نیروی هوایی ایران (به بهانه تحصیل در امریکا !) تا امروز سیاست داخلی و خارجی رژیم ایران مبتنی بر پوپولیسم مذهبی و هوچی گری بوده است.

۱- اعدام فرزندان ایران

اعدام نیروهای سالم و تحصیل کرده که در رژیم شاهنشاهی سوابق درخشانی داشتند در آغاز انقلاب ،لکه ننگی بر پیشانی جمهوری اسلامی است که اگر روشنفکران و مردم ایران هشیار بودند متوجه خطر این نوع تند روی و اعدامهای دسته جمعی می شدند.

۲- کشتار جوانان و نوجوان در سلاخ خانه جنگ عراق

در طول جنگ ۸ ساله با عراق از همان سال دوم جنگ با توجه به فرصت برقراری صلح و پشیمانی صدام، فرصتهای مختلف برقراری صلح مکررا از بین رفت و منطق کشور گشایی و شعار مشهور “راه قدس از کربلا می گذرد” که گفته روح الله خمینی بود نه تنها به ادامه جنگ انجامید، بلکه بیشترین کشته ها و تلفات جانی  و مالی ایرانیان در این دوره شش ساله اتفاق افتاد. عدم پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که تمامی درخواستهای ایران را در نظر گرفته بود یکی دیگر از اشتباهات خمینی در سال ۶۶ بود که سال پایانی جنگ را به بد ترین سال از نظر نظامی برای ایران بدل ساخت.

(در دوران نخست وزیری هویدا بیشترین پیشرفت اقتصاد که تاکنون ایران به خود دیده است بوقوع پیوست و ایران پله های ترقی اقتصاد را بسرعت پیمود.  اما در روزهای انقلاب، شاه او را به زندان انداخت! بعد هم در دادگاه خلخالی در میان جلسات محاکمه با کلت کمری اعدام انقلابی شد! این است همان چیزی که "آغاز" نظام مقدس اسلامی نامیدندش! " )

(در دوران نخست وزیری هویدا بیشترین پیشرفت اقتصاد که تاکنون ایران به خود دیده است بوقوع پیوست و ایران پله های ترقی اقتصاد را بسرعت پیمود.  اما در روزهای انقلاب، شاه او را به زندان انداخت! بعد هم در دادگاه خلخالی در میان جلسات محاکمه با کلت کمری اعدام انقلابی شد! این است همان چیزی که “آغاز” نظام مقدس اسلامی نامیدندش! ” )

بسیار جالب است که قطعنامه ای که ۸ سال جوانان ایران را بخاطر بند بندش به کشتن دادند، به گوشه ای نهاده شد و باز پرداخت غرامت جنگ که می توانست مرهمی بر افت اقتصادی و انسانی دوران جنگ باشد، کاملا به فراموشی سپرده شد؛ گویی که تنها هدف رژیم ایران و خمینی ، ادامه دیوانه وار جنگ بوده است و مابقی درخواستها از سازمان ملل بهانه ای بیش نبوده است.

۳- تبلیغ و اشاعه شیعه گری

پس از جنگ، رژیم اسلامی سیاست اشاعه و تبلیغ تشیع را در کشورهای منطقه ایجاد کرد و میلیلردها دلار را صرف شیعه کردن مسلمانان کشورهای سوریه و هند و پاکستان نمود. در کشورهایی نظیر مالزی و بسیاری از کشورهای جهان مفت خورانش را به بهانه تبلیغ تشیع فرستاد. این سیاست تهاجمی ایران، نا خرسندی و خشم دولتهای عربی را به همراه داشت و بسیاری از کشورهای عربی روابط خود با ایران را محدود نمودند.

۴- سیاست ضدملی تحقیقات هسته ای

سیاست پنهان کاری هسته ای و ایجاد تزلزل سیاسی در ایران؛ رژیم اسلامی از دهه هفتاد خورشیدی برنامه های هسته ای خود را پنهان کرد و در برابر اعتراض مجامع جهانی مقاومت نمود. وابستگی یش از حد ایشان به  روسیه و سرازیر شدن تسلیحات دست دوم و عقب مانده روسها به ایران کمک اقتصادی بزرگی به روسیه شد و دولت ورشکسته روسیه تا جایی که توانست هزینه تراشی کرد تا دلارهای نفتی ایران را بدست آورد. اما آنچه ایران بدست آورد نه فن آوری در خوری بود و نه روسیه اجازه آموزش دیدن کارشناسان ایرانی را می داد.  نیروگاه اتمی بوشهر پس از صرف میلیاردها دلار و سه دهه وقت کشی روسها هنوز توان تولید برق را ندارد و اگر تا ابد هم برق تولید کند نمی تواند هزینه های سرسام آور دریافت شده از طرف روسها را باز پس دهد.

(موشکهای روسی اسکاد که کپی موشک وی-۲ هستند میلیاردها دلار سود برای روسیه داشتند ،سپاه پاسداران ایران به داشتن این موشک 70 ساله افتخار می کند، در حالیکه هیچ دقتی در حملات خود ندارد و از فن آوری جنگ دوم جانی بهره می برد)

(موشکهای روسی اسکاد که کپی موشک وی-۲ هستند میلیاردها دلار سود برای روسیه داشتند ،سپاه پاسداران ایران به داشتن این موشک ۷۰ ساله افتخار می کند، در حالیکه هیچ دقتی در حملات خود ندارد و از فن آوری جنگ دوم جهانی بهره می برد)

در برابر این حاتم بخشی ایران به روسیه ، ایران متهم ردیف اول هسته ای جهان شد و خود روسیه هم آرام آرام به جمع معترضین به سیاست هسته ای ایران پیوست! روسیه ابتدا ساتریفوژ و تجهیزات غنی سازی را به ایران فروخت و سپس در سازمان ملل به جمع رای دهندگان علیه رژیم ایران پیوست! تردیدی نیست که غنی سازی و بلند پروازیهای هسته ای ایران در تولید اورانیوم ۲۰٪ خطر بزرگی برای صلح و آرامش منطقه است ولی روسها نشان دادند که به هیچ عنوان متحد و همراه با ایران نیستند و تنها هدفشان داشتن سهمی از دلارهای نفتی آخوند بوده است.

۵- رشوه گیری و فساد در قراردادهای نفتی و نظامی

ژمانی که در قراردادهای نفتی،قرار دادهای نظامی و هر نوع امضای قرار داد ردّپای فساد و رشوه باشد امیدی به پیشرفت و کیفیت نیست.  بنابر این توان ارتش و سپاه ایران پوشالی است و رشوه خواری در خرید تسلیحات باعث شده است که بی کیفیت ترین و عقب مانده ترین  نوع  تسلیحات در نیروی دفاع ایران موجود باشد. در یک جنگ فرضی نیروی هوایی و هوانیروز ایران عملا همان نیروی پایان جنگ ایران و عراق است و توان سپاه هم به موشکهای اسکاد روسی محدود شده است. موشکهایی که دقت بسیار پایینی دارند و هرگز بعنوان یک توان موشکی واقعی پذیرفته نیستند. موشک اسکاد در واقع کپی روسی همان موشک معروف وی است که هفتاد سال از طراحی نمونه اولیه آن می گذرد.

سیاست فساد مافیایی و ارعاب معترضان

بارها شنیده ایم از اعتراض گروهی مردم به فساد اقتصادی و دروغهای موجود در سیستم فاسد جمهوری  اسلامی ، اعتراضهایی که همواره به بازداشت معترضان و زندانهای طولانی مدت و تبعید ایشان انجامیده است. سیستم فاسد  اداره حکومت ایران جای را برای پوشش دادن کاستیها و ضعفها باز گذاشته است. بطوری که امکان اعلام و ایراد مشکلات نیست و هر نوع بازرسی از نقاط مختلف سیستم اداری را ناممکن می نماید. بقول معروف : “وای به روزی که بگندد نمک !”

(شاه رفت؟ اما مفهوم شاه چیست؟ آیا  دیکتاتوری هم رفت؟ هزاران اعدام و کشتار گسترده معترضان در 35 سال رژیم اسلامی نشانه دموکراسی است و یا دیکتاتوری؟)

(شاه رفت؟ اما مفهوم شاه چیست؟ آیا  دیکتاتوری هم رفت؟ هزاران اعدام و کشتار گسترده معترضان در ۳۵ سال رژیم اسلامی نشانه دموکراسی است و یا دیکتاتوری؟)

مافیای قدرت اما تلویزیون را در اختیار دارد و همواره در بوق و کرنا اعلام می کند که مخالفان رژیم وابسته به غرب هستند و این مشکلات اقتصادی و فساد و چلشته خور شدن کارمندان و مافیای قدرت را پنهان می کند. سیاست ساده  این رژیم فرافکنی  و وابسته کردن مشکلات به  دولتهای خارج بوده است.
لایه های مختلف فساد درون رژیم در حال حیف و میل هستند و مردم با وجود اطلاع از فساد گسترده معمولا بخاطر ترس سکوت اختیار می کنند.

فریب از راه مذهب و ملیت

فریب علنی مردم از طریق خرافات و دست گذاشتن بر زخمهای کهنه و نقاط ضعف ملیت و مذهب ایرانیان روش اصلی اداره مردم بوده است. به هنگام رای گیری از طریق مراجع وابسته سعی دارند به مذهبیون یاد  آور شوند که رای دادن یک امر واجب است و از طریق پخش سرودهای ملی در رسانه خود سعی در شور اندازی در دلهای مردم ملی گرا دارند. این گونه است که در اکثر انتخابات با حضور مردم فریب خورده ایران مواجه می شویم. گروه زیادی به امید بهتر شدن اوضاع رای می دهند غافل از این که هر رأیی که داده می شود عمر این نظام را افزایش داده و فساد و توطئه های ملایان بی وطن را تأیید می کند.

بر اساس همین دوز و کلک و حقه بازی، امروز هم  به مردم اینگونه تلقین شده است که رژیم ایران سدی محکم در برابر داعش است و برای جلوگیری از حمله داعش باید از رژیم اسلامی حمایت کرد. غافل از آن که رژیم اسلامی در این ۳۵ سال خود یک “داعش”، و حتی خطرناک تر از “داعش” برای مردم و کشور ایران بوده است.

(هر رأیی که ملت می دهند، دهن کژی به کشته ها و اعدامی های 35 سال گذشته اشت. تأیید تبعیض قومی و دینی است. هر رأیی که به صندوق می رود ، تأیید رژیم فاسد اسلامی است.)

(هر رأیی که ملت می دهند، دهن کژی به کشته ها و اعدامی های ۳۵ سال گذشته اشت. تأیید تبعیض قومی و دینی است. هر رأیی که به صندوق می رود ، تأیید رژیم فاسد اسلامی است.)

این فریبی بیش نیست! آنچه ایران را از داعش حفظ می کند ، همان چیزی است که نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرده است: نیروی مردم. هرچند که رژیم اسلامی از شور مردم به روشهای پوپولیستی سوء استفاده کرده است ولی همین مردم ایرانزمین بدون توجه به رژیم منحوس اسلامی و خامنه ای جنایتکار همواره برای دفاع از مرزهای ایران آماده اند.

قضیه وارونه است!

پس قضیه وارونه است. مردم ایران در صورت حمله احتمالی به کشور، نیازی به ملایان فاسد و بسیجیان خودفروخته و تهی مغز ندارند. این رژیم فاسد است که برای دفاع از خود نیاز به خیل مردم دارد. همان مردمی که برای دفاع از میهن و ملیّت ۸ سال جنگیدند ولی این رژیم آن را دفاع از اسلام می نامد!  همان ملتی که برای مخالفت با خامنه ای جنایتکار و سعید جلیلی ، با اکراه بپای صندوق رای رفتند و به کاندید مقابل ایشان روحانی رای دادند. درست  اندیشیدن و تشخیص موقعیت ها چیزی است که باید دنبال کنیم. جمهوری اسلامی ابدی نیست و روزی خواهد رفت، تاریخ رفتنش  را مردم ایران تعیین خواهند کرد.

  • mahsa

    سرنگونی جمهوری اسلامی و برپایی حکومتی برپایه ی لیبرال دموکراسی خواست ماست.

  • neda

    نزدیک به پنج سال از خیزش آزادی خواهی مردم ایران گذشت
    دیگر ندای آزادی خواهی از ایران بر نمی خیزد
    مبارزان اکنون تمرکزشان بر روی فضای مجازی است چرا که کمترین
    خطر را برای مبارزان آزادی خواه دارد.
    ما آزادی خواهان در فضای مجازی پیروزیم ولی آیا در عمل نیز این چنین است؟
    من به همه ی آزادی خواهان در ایران هشدار می دهم که این تنها راه مبارزاتی
    کم خطر ما که اینترنت باشد دیر یا زود از دسترس خارج خواهد شد
    و اینترنت ملی به دیواری بزرگ برای کاربران ایرانی تبدیل خواهد شد
    بیاییم تا خود را برای آمدن به کف خیابان ها آماده بکنیم و بار دیگر
    آتش آزادی خواهی را به خرمن سرکوبگران جمهوری اسلامی بیندازیم.

  • اسلام

    وای خدا مردم از خنده…. یکی از دوستام هست مث شما هر میبینمش میگه ۶ ماه دیگه حکومت سرنگونه. الان یه ۲ سالی میگذره هنوز میگه ۶ ماه دیگه. شما تلاشتون رو بکنید حتما موفق میشوید. وای نفس از خنده بند اومد… لیوان آب لطفا

  • ایرانی

    اگه کشوری بعد عراق جرات حمله داشت شک نکنید حمله میکرد. کونشون را ندارند حمله کنند.همیه ایران چه مسلمان هر مذهب دیگه هر عقیده دیگه مادرشون را به عذاشون مینشونیم. شما چند تا ادم فروش مثل ندا خانم{مستعار} دارید که حرفتون را براتون میزنند . اینو بدونید هیچ وقت از ایرانمون دست نمیکشیم.ایران را میسازیم حالا یه مشکلاتی هم داره

  • Sia

    زندگی آن بسیجیهای جنگ؛ تنها برای نادانی یک فردبیگانه پرست نادان احمق روانی ببادرفت. صداقت آنها قابل تمجید است . ولی پیر مردی رذل، پست، بی شرف، دروغ گو و بی حیثیت از صداقت آنها سوء استفاده نمود و آنهمه جوان را بکشتن داد. صدام سگ کی بود که در مقابل ارتش قبل از انقلاب به ایران حمله نماید. ولی این مردک رذل و پست فطرت عقده ای و حما قت ما ایرانیان وقبول آن دیوث به نام رهبر باعث شد که صدام به ایران حمله نماید. چون این احمق لجام گسیخته،نادان، وبی شئور، که در زندگی فقط از نجاسات وبول سردر میآورد، یعنی آن لعنتی خمینی میخواست از بغداد به اورشلیم برود چون فکر میکرد که که میخواهد به مستراح برود. ما چقدر نادانیم که هنوزهم گول این زنا راده های ملا را میخوریم. کی بناست که آدم بشویم و گول این حرامزاده هارا نخوریم.

  • Sia

    زندگی آن بسیجیهای فداکار زمان جنگ؛ تنها برای نادانی یک فردبیگانه پرست؛ حرام زاده، نادان، احمق، روانی و کینه توز ببادرفت. صداقت آنها قابل تمجید است .این پیر مردی رذل، پست، بی شرف، دروغ گو و بی حیثیت و حرام زاده از صداقت آنها سوء استفاده نمود و آنهمه جوان را بکشتن داد.
    صدام سگ کی بود که در مقابل ارتش قبل از انقلاب به ایران به ایستد و یا حمله نماید. ولی این مردک رذل و پست فطرت عقده ای با کشتن سران ارتش ایران و حما قت ما ایرانیان وقبول آن دیوث دیو صفت به نام رهبر باعث شد که صدام به ایران حمله نماید. چون این احمق لجام گسیخته،نادان، وبی شئور، که در زندگی فقط از نجاسات وبول سردر میآورد، یعنی آن لعنتی خمینی میخواست از بغداد به اورشلیم برود چون فکر میکرد که که میخواهد به مستراح برود. ما چقدر نادانیم که هنوزهم گول این زنا راده های ملا را میخوریم. کی بناست که آدم بشویم و گول این حرامزاده هارا نخوریم.

  • razhaye.rousi

    سوال خیلی ساده ولی در عین حال بسیار تعیین کننده است و جواب هزاران سوال بی جواب در تاریخ ۳۰۰ سال گذشته ما را میدهد .
    چرا استاندارد دوگانه وجود دارد ؟ چرا این دوگانگی اینقدر فاحش است ؟ در هیچ کشوری و در میان هیچ مرام و مسلکی و فرهنگی چنین دوگانگی وحشتناک و ژرف وجود ندارد الا ایران . درست به همین دلیل است که ما هرگز صاحب دموکراسی و توسعه پایدار و آزادی و حقوق بشر نخواهیم شد . چون نمی دانیم مفهوم عناوین فوق چیست و نیروهای تاریکی در کشور ما که در میان همه گروه ها و احزاب و اندیشه ها و روزنامه ها و ارگانهای روشنفکری و اندیشه پرداز حضور قوی دارند با استفاده از این استاندارد دوگانه بیشترین صدمات را به مغز ها و روانهای ایرانیان وارد آورده اند . مارکسیست های روسی ( قبل از ان فراماسونری روسی ) در ایران همواره بر اساس استاندارد دوگانه اقدام به بت سازی و قهرمان سازی دروغین میکنند و تبلیغات فراوان برای هم پالکی های خودشان و دیکتاتوری های محبوب خودشان میکنند . در این راه حقوق بشر را به هیچ می انگارند ، از حقوق زنان هیچ نمی گویند ، از حقوق دگر اندیشان به راحتی آب خوردن میگذرند ، از زندانی کردن روزنامه نگاران ، به هیچ گرفتن مخالفین ، زندانی ، کشتار ، و شکنجه مردم و حمله های جنایت کارانه به کشورهای دیگر اصلا سخنی بر زبان نمی آورند . همه کثافت کارهای قهرمان دروغین خودشان را می پوشانند و وقتی کم می اورند به توجیه می پردازند که بله اگر امپریالیسم حمله نمی کرد ، اگر توطیه نبود ، اگر محاصره نبود ، اگر امریکا و غرب پول مفت میریختند به جیب این دیکتاورهای ضد آمریکایی و ضد دموکراسی و ضد بشر ، اگر شبانه روز بیشتر از ۲۴ ساعت بود و یا زمین گرد نبود آنوقت کوبا و کره شمالی و بلاروس و سوریه و قذافی و صدام و میلوشویچ و … کشور از طلا می ساختند . اگر بپرسی کره جنوبی ، سنگاپور ، …. بدون اینها پیشرفت کردند میگردند یک چیز کوچکی آنجا ها پیدا میکنند و آنرا انقدر بزرگ میکنند که همه کثافت کاریها و جنایات کاسترو ، اسد ، صدام ، قذافی در میان ان جنجال ها گم شود . آنوقت فداییان و توده ایها میشوند هوادار دموکراسی بهتر از امریکا و انگلیس و هند ، از حقوق زنان و هم جنس گرایان و دگر اندیشان و ملیت ها و ادیان و احزاب و افراد سخنرانی ها میکنند که در سرسخت ترین ارگانهای فمینیستی و لیبرتاریان های امریکا و آزادی خواهان اروپایی هم نمی توانید نظر ان پیدا کنید . آنوقت اینها میشوند وکیل همه زجر کشیدگان اما نه آنهایی که تحت ستم مارکسیست ها ، بعثی ها ، روس ها ، روس محوران بوده اند . چون معنی ندارد کسی به مارکسیسم و روسیه و کوبا و حزب توده و فدایی انتقاد بکند .

    اگر بکند هم نشان از بورژوا بودن ، نو لیبرال بودن ، آمریکایی و امپریالیستی بودن طرف دارد به اینکه خدای مارکس نکرده ایرادی به مارکسیسم و مارکسیست و یا روسیه و یا اسد و قذافی و ، کاسترو و میلو وارد باشد . از آنطرف همین نیروهای تاریکی از صبح تا شب به کار تخریب و تخطئه هر کسی که با آنها نباشد مشغول هستند . اگر طرف هزار کار مثبت داشته باشد . مملکتش اباد ، سرانه کشور ۲۴۰۰۰ دلار ، پنج برابر کوبا، صنایع ان پیشرفته و محصولات آنها در سراسر جهان به فروش رود حتا در امریکا و اروپا از صنایع و محصولات داخلی آنها معتبرتر باشد ، همینکه یکنفر از نزدیکان رئیس جمهور پارتی بازی کرده و یا حتا خود رئیس جمهور آنوقت مارکسیست های روسی در دوچه ولله و رادیو فردا و زمانه و اخبار روز و بی بی سی فارسی و دیگر نوچه های آنها ارکستر سمفونی روسی به رهبری پوتین – دوگین مینوازن تو گویی این خانم رئیس جمهور کره جنوبی و کشورش از اسد و قذافی و کاسترو و پوتین بیشتر فاسد و جنایت کار بوده و حتا از لاریجانی ها و دار و دسته آخوند های روسی و انگلیسی متحد اینها هم بدترند . به وقت سانسور دگر اندیشان که میرسد باز این استاندارد دوگانه حکم است . روزانه صد ها مقاله اشغال روسی و بی خاصیت از روشنفکران خود فروخته و عمله اکره های حزب توده و فداییان جنگلی و سپاهیان تحت امر روس و آخوندهای روسی و بچه آخوندهای روسی در همه رسانه های تحت اشغال اینها میرود روی آنتن . هیچ کدام آنها هم اندکی به دانش و اطللاعات مردم نمی افزاید . تماما برای فریب مردم و کشاندن آنها پی صندوق قلابی رای آخوندی ، یا شیون و اشک تمساح اینها برای چند تا دون پایه های خودشان که در اثر حماقت و یا مغز شویی و روش غلط خود اینها نابود شده اند و یا رژیم های روسی آنها را در معامله شیرین تر با امریکا و انگلیس قربانی کرده ، و یا ترساندن مردم از امریکا و دموکراسی و نظام بازار آزاد است . یا دائم از خطر حمله میگویند تا مردم یکوقت جرات نکنند به رژیم روسی اعترا ض بکنند . اما اگر کسی مطلبی به غیر بگوید چه بنی صدر باشد ، چه اسماعیل نوری الا ، چه رضا پهلوی ، چه امیر انتظام ، چه جبهه ملی ، چه مجید محمدی ، چه حتا کروبی از داخل ج ا ، اینها انر آسانسور میکنند . حدود این سانسور از سانسور ج ا هم فراتر میرود . چون وب سایت فرارو و روزنامه شرق در داخل حد اقل یک چیز هایی مینویسد در انتقاد و یا اعتراض به روسی گری و مارکسیسم روسی و دیکتاتوری امثال کاسترو و …. اما فاروقی در دوچه ولله ، آرمان مستوفی در رادیو فردا ، صادق صبا قبلا در بی بی سی و الان در رادیو فردا ، ادیب زاده و شرکا در زمانه و فواد تابان در اخبار روز ، …. ماموریت رسمی دارند از طرف فراماسونری ما رکسیست های روسی و باند توده ایها به نمایندگی از پوتین -دوگین که رژیم ج ا بر آمده از انحراف صد در صد از انقلاب مردم ایران برای استقلال و آزادی را که با اشغال حساب شده سفارت امریکا در تهران ، انفجار حساب شده حزب ج ا و دفتر نخست وزیری ، بلواهای فرقه ای کردستان و ترکمن صحرا و خوزستان و روی کار آمدن با ند رفسنجانی – موسوی – خوئینی ها – با خوش رقصی ملی مضحکیستهای مارکسیست اسلامی پس از کودتا علیه بازرگان و بنی صدر و اخراج و کشتار همه نا همسوها با روس مداران شکل گرفت و تبدیل به شبه بعث اسلامی -شیعه تروریستی نظیر سایر نظام های دیکتاتوری فاسد و خونخوار ساخت روسیه مثل صدام و اسد و قذافی گردید ، در خط منافع روسیه و امپریالیسم روسیه حفظ کند و اگر بتواند در دراز مدت آنرا با دور نگه داشتن از غرب و دموکراسی غربی تبدیل به زائده روده دراز روسیه از خزر تا آبهای گرم در خلیج فارس کنند . رجوع کنید به طرح اورو -آسیا ی دوگین و وصیت نامه پطر کبیر و سابقه کودتاها ی مارکسیستی روسی در کشورهای همجوار و دور از افغانستان تا لهستان و کوبا و ویتنام و کره و … به نام انقلاب ! برای آزادی و عدالت ! حتا یکی از آنها امروزه عدالت و آزادی ندارد !!!! همه فقیر و کاسه لیس امریکا هستند . در حالیکه ژاپن و آلمان از خاک جنگ جهانی رستاخیز دوباره کردند . کشورهای اسه ان به اژدهای زرد معروف شدند و پیشرفت های چشمگیر با دوری از روسیه و ما رکسیسم
    حجم دروغ هایی که همه روزه روی آنتن روسی این رسانه های فارسی زبان با بودجه غرب میرود از حجم دروغ های پراودا و راشا تودی بیشتر است . چون اینها میدانند کسی آنها را نمی خواند . آیا هرگز اندیشیده اید چرا یکباره این همه مارکسیست ریختند به کشورهای غربی و پناهنده شدند به امپریالیست ها ! و جهان خواران سرمایه داری !! و نرفتند روسیه و کوبا و بلاروس ؟ اگر شاه و امریکا کمونیست کش بودند چه گونه این همه روشنفکر ! فعال سیاسی ! روزنامه نگار ! هنر مند ! مارکسیست روسی در این رسانه ها انحصاری حضور پیدا کرده اند ؟ چرا آمریکایی ها و انگلیسی ها و دیگر کشورهای غربی به اینها اجازه میدهند با بودجه آنها به جای تبلیغ دموکراسی لیبرال و نظام بازار آزاد و کشورهای متحد امریکا ، اینهمه مزخرف و دروغ علیه امریکا و نظام دموکراسی و بازار آزاد به حلقوم ایرانیان بدبخت بریزند ؟ این همه دروغ به نفع کثیف ترین جنایتکارترین و مفلوک ترین دیکتاتورهای جهان مثل کاسترو ، اسد ، قذافی ، صدام ، میلوشویچ ، و ارباب آنها پوتین و لنین و استالین بنویسند ؟ چرا اینها در غرب با زندگی دولوکس و مرفه غربی نشسته و منع رطب میکنند و اندر فواید و شیرینی گنداب زهر آگین روسی چنین تبلیغ ؟
    یا اینها به دروغ به امریکا ییان و غربی ها گفته اند مردم ایران ضد امریکا و ضد امپریالیست هستند و آنها به حرف های دموکراتیک و آزادی خواهی علاقه ای ندارند و هوادار اعراب و روس ها هستند . پس شما به ما اجازه دهید با زبان مارکسیستی با آنها صحبت کنیم و به نفع شما آنها را از این مذهب عقب افتاده نجات دهیم ، یا گفته اند ما و دیکتاوری های جنایت کاری که ما و روس ها میسازیم اگر چه ضد بشری ها هستند اما ما تروریست های اسلامی را میکشیم پس شما امن تر هستید ، هر دو مورد دروغ است . مردم ایران هوادار امریکا و فرهنگ غربی هستند ، این تروریسم اسلامی هم مارکسیستی روسی است . چون اینها به جوانان مغز شسته مسلمان تلقین میکنند که امریکا دشمن مسلمانان و عامل بدبختی مسلمانان است . خود اینها و روسیه و اسد در ساخت و پرورش دا عش با همراهی نظام های فاسد متحد امریکا مثل عربستان سعودی و پاکستان و مصر نقش اصلی را بازی کردند . اگر خود مارکسیست های روسی مصدق و شاه را با همراهی داعشیان ایرانی شیعه روسی سرنگون نمیکردند اصلا در خاور میانه کسی جز بعثی ها ضد امریکا نبود و اصلا تروریست اسلامی نداشتیم . کاسترو هواپیما ربایان و تروریست ها را تعلیم میداد و پناه میداد ، اسد و قذافی و صدام هم به او کمک میکردند . تروریست های شیعه هم مثل نواب و مجاهدین و فرقان همدستان همین توده ای ها علیه مصدق و شاه بودند . پس در حقیقت اگر شوروی افغانستان را اشغال نمیکرد و اگر اسد و صدام و قذافی از کشته ها پشته نمی ساختند و ترور و وحشت و مغز شویی نمیکردند اگر فیدل و پوتین و لوله و چاوز احمدی نژاد را روی چشم نمی گذاشتند ، بنی صدر و
    با زرگان و حتا بهشتی بودند مسائل رنگ دیگری داشت. اگر….

  • opposition loves Putin more

    علی خامنه‌‏ای؛ از اتهام نوکری به محمدرضا شاه پهلوی تا غش و ضعف رفتن برای پوتین
    – کسی که پس از چهار دهه، تقصیر فلاکت‌های اقتصادی و اجتماعی را به گردن
    گذشتگان بیندازد، قطعا بر «رهبر»ی یک نظام با پایه‌هایی به شدت لرزان تکیه
    زده که بزرگترین هنرش گدایی «روبل» بی ارزش به جای «دلار» است.
    http://news.gooya.com/2017/11/post-8919.php