بسیجی و حزب اللهی؛ مایه ننگ ایران و سبب شرمساری هر ایرانی باشرف و میهن دوست ۹

بسیجیان و حزب اللهی ها طی یک نمایش از پیش نوشته شده، وحشیانه به سفارت انگلستان حمله کردند و دست به تخریب و غارت اموال دولت بریتانیا زدند و با اعمال قرون وسطایی شان، آبروی ایرانیان را در سرتاسر جهان بردند. هر چند که مردم ایران می دانند کسانی که به سفارت حمله کردند، نه تنها دانشجو نبودند بلکه ایشان کسانی هستند که دست شان به خون “ندا” ها و “سهراب” ها و “کیانوش” ها و دیگر دانشجویان واقعی میهن آلوده است، اما در اخبار و سایت های بزرگ و نامی دنیا، از این رخداد شوم به عنوان “حمله دانشجویان معترض ایرانی” به سفارت بریتانیا نام بردند و این امر مایه سرافکندگی و خجالت تمام ایرانیان است.

فرتور نشان دهنده گوشه ای از بربریت وحوش بسیجی است، باید ملت ایران حسابش را از بسیجیان و مزدوران بی اخلاق و خائن رژیم جدا کرده و به جهانیان نشان دهند که سمبل دانشجویان ایرانی جاوید نام ندا آقاسلطان و سهراب اعرابی و کیانوش آسا و مجید دری و توکلی ها هستند و نه این جانوران بسیجی که خود را دانشجو جا می زنند.

فرتور نشان دهنده گوشه ای از بربریت وحوش بسیجی است، باید ملت ایران حسابش را از بسیجیان و مزدوران بی اخلاق و خائن رژیم جدا کرده و به جهانیان نشان دهند که سمبل دانشجویان ایرانی جاوید نام ندا آقاسلطان و سهراب اعرابی و کیانوش آسا و مجید دری و توکلی ها هستند و نه این جانوران بسیجی که خود را دانشجو جا می زنند.

بسیجی خشک مغز و دیوانه ای که توسط آخوند شستشوی ذهنی داده شده است و قادر به شنیدن و دیدن هیچ چیزی به غیر از آنچه که سید علی فرمان دهد نیست، کوچکترین ارزش و احترام و جایگاهی در ذهن و قلبش برای ایران و هم میهنان ایرانی اش وجود ندارد. ایشان حاضرند دست به هر جنایت و خیانت و غارت و تجاوزی بزنند تا حکومت ستم پیشه خامنه ای را پا بر جای نگاه دارند، این جماعت مزدور که شرافت و وجدان و انسانیت خویش را به مشتی زر فروخته اند، فرزندان راستین این مرز و بوم را در خیابان ها دستگیر کرده و مورد ضرب و شتم قرار داده و به اوین و کهریزک کشانده و به آن ها تجاوز می کنند.

بسیجی و حزب اللهی کوچکترین وجه مشترکی با یک ایرانی ندارند و به کلی بیگانه و دشمن این آب و خاک و مردمان بینوا و دردمندش هستند. یک بسیجی حتی از لحاظ ظاهری نیز با جوانان ایرانی تفاوت دارد و سر و صورت نتراشیده و زمخت و کثیفش و همچنین لباس های زشت و گشاد و پیراهن های نا مرتب افتاده روی شلوارهای تیره رنگ و یقه های آخوندی اش که تا خرخره دکمه هایش بسته شده است، او را همچون گاوی پیشانی سپید، از چند صد متری نمایان می کند.

این هم فرتوری از فاطی کماندوها و خواهران بسیجی که بیشتر شبیه به زنان عرب و تازی صفت می مانند و خود را دانشجو می نامند ولی در یک جمله ۴ کلمه ای ۳ اشتباه فاحش دارند. باید گفت ننگ بر این جماعت بی سواد که ایران ما را به جهنمی تبدیل کرده اند.

این هم فرتوری از فاطی کماندوها و خواهران بسیجی که بیشتر شبیه به زنان عرب و تازی صفت می مانند و خود را دانشجو می نامند ولی در یک جمله پنج کلمه ای چهار اشتباه فاحش دارند. باید گفت ننگ بر این جماعت بی سواد که ایران ما را به جهنمی تبدیل کرده اند.

بسیجی همانقدر که با دانش و شعور و منطق و عقل و اختیار بیگانه است، با نظافت و تمیزی و آداب معاشرت و ادب و نزاکت و فرهنگ نیز غریبه و نا آشناست.
بسیجی غافل از قرن بیست و یکم و دانش روز و بدون داشتن آگاهی از حقوق ابتدایی هر انسان و حقوق شهروندی هم میهنانش، هنوز در صدر اسلام زندگی می کند و بر آن است تا با روش پیامبر اسلام با دشمنانش برخورد کند، این بدان معناست که دشمن و بدخواه یک بسیجی یا باید کشته شود و یا اینکه به او باج دهد و گردنش را کلفت تر کند.

بسیجی و حزب اللهی و مزدوران جیره خوار سید علی خامنه ای، چون رهبر و مولای شان کوچکترین سنخیتی با ایران و فرهنگ و هویت و تاریخ ایرانی نداشته و ندارند و حضورشان در جامعه مایه ننگ و سبب خجالت و شرمساری است. ایشان با استفاده از امتیازات بسیجی بودن و پول نفتی که در اختیارشان قرار گرفته است، هر کدام یک صندلی در دانشگاه های دولتی ایران زمین که روزگاری جای نخبگان و دانشمندان بوده است، در اختیار دارند و صاحب زندگی های خوب و تأمینی گشته اند.

بسیجیان و حزب اللهی ها دست شان به خون جوانان آزاده و دلاور ایران زمین آغشته است و دشمنان واقعی این مرز و بوم و تاریخ و فرهنگ و  هنر و هویت ایرانی هستند. وظیفه هر ایرانی شرافتمند است که بسیجیان اطرافش را شناسایی کرده و عکس و اطلاعات خصوصی آن شخص را در اختیار رسانه های ملی و سایت های سیاسی گذاشته و در صورت امکان بسیجی تازی را به سزای اعمالش رساند و او را به طوری گوشمالی دهد که دمش را روی کولش گذاشته و از ایران زمین کوچ کند و به سرزمین پدرانش در صحراهای حجاز باز گردد.

  • Sadasd

    روی چنگیز مغول رو کم کردن

  • Babakpersa

    آن درندگان و لاشخوران گله گرگهای حزب الله شیعه عراقی؛ نه تنها بنام دروغین دانشجویان ایرانی که هرگز و هیچ؛ چه بسا که اینان خرافه جویان و حدیث جویان امام زمانی هستند که از دانشگاه آیات شیطانی قرآن، از همان کودکی؛ آدمکشی. گردن زنی. شکنجه. تجاوز. دروغ. دزدی را آموزش می بینند. ایرانیان امروزین، به ویژه جوانان خسته دل و پریشان روان؛ دگر بار پرخروش و آتشین در نبرد با ستمگران اسلامی، آوای داد خواهی سر می دهند و همچنان بامدادان وشامگاهان؛ به سوی فروریختن و بدورانداختن منبر و عمامه ننگین و چرکین دستگاه شیعی اسلامی پیش می روند. نه اسلام – نه قرآن – جاوید نام ایران – ” بابک پرسا ”

  • samira kh

    نوشته هاتون حقیقت است اما به بدوبیراه آلوده با این حال تشکر.

  • Behzad Arya

    دوستان چرا بیخود به این بسیجیان عزیز توهین میکنید خدمتیکه اینها به ایران و ایرانی کرده بینظیره زیرا با  همین حزکات و امثال آن اسلامی را که ۱۴۰۰ ساله کسی نتونسته بود به عوام بشناسونه ولی اینان نشان دادند که از صدر اسلام اساس آن بر زور و کشتار و شکنجه و وحشی گری و درنده خویی استوار بوده و هست خواهد بود.

  • Po_m1370

    درود به هرچی بچه بسیجی و حزب اللهی
    مرگ بر شما منافقین کوردل تا دیر نشده به آغوش ملت برگردید تا بخشیده شوید.

    • Jaguar_viper

      اگه منظورت از ملت آغوش شما حزب ملایی ها هست
      ما نمیایم چون هم بوی گند میدین هم کثیفین
      هم اینکه شما تخم عربید.
      گوریل و شامپانزه و انتر و عرب باید تو آغوش شما بیاد.

    • Man 13

      خوبه! بالاخره یه نخاله ای پیدا شد که با کامنتش رید به هیکلِ قناسِ هرچی بچه بسیجی و حزب اللهیه.
      مبارکشون باشه!!!
      مانی ۱۳

  • Liberaman

    yaki nist bege agar iUK terroriste chera poole mamrdom ya aghaaye khaameneii tu hesabhaaye bankie Uk balatar az 4 Mil. Ponde? man mundam ke darough ghuiie in ahmaghhaa taa be che hade.

  • Mansoorhallhj

    بادرود.واحترام..ایاتصور.نمیکنید.حمله.به.سفارت.بریتانیا.یک.خیمه.شب.بازی.ازپیش.ساخته.بود؟.نه.اسنادی.سیاسی.ونه.مانندسفارت.امریکا.گروگان.گیری.واینجور.چیزها.رژیم.اگر.بخانه.اربابش.بیش.از.نقشه.تعیین.شده.جسارت.میکرد.۴۸ساعت.بعد.مثل.جناب.سرهنگ.قذافی.اون.کاررا.برایش.انجام.میدادند.؟؟؟؟باتشکر