امواج پارازیت ایران را به بزرگترین کوره آدم سوزی دنیا مبدل کرده است! ۱۱

مقایسه کشتار یهودیان در اتاق‌ های گاز بوسیله حزب نازی هیتلر و کشتار هر روزه مردم ایران بوسیله اشعه‌های پارازیتی که هر لحظه در فضای ایران با جمعیتی بیش از ۷۴ میلیون انسان پراکنده می شود، نشان از اوج بربریت و خشونت سردمدارن حکومتی مذهبیست که حتی وحشتناک‌ ترین و فاشیست‌ ترین و فجیع‌ ترین حکومت‌های ننگین تاریخ بشریت را رو سپید کرده اند!

ایران، بزرگترین کشتارگاه سقط جنین اجباری در جهان و حکومت اسلامی ایران، سردمدار بزرگترین کشتار جنین انسان در جهان، آغاز سونامی سرطان‌ ها بویژه سرطان پستان در زنان، افزایش آمار سرسام آور سقط جنین و عقیم شدن مردان در ایران همه و همه تحت تاثیر اثرات بسیار مخرب پرتوهای پارازیت‌ بر سلامتی سلول‌های بدن انسان است که منشاء بسیاری از بیماری‌ها و به طور قطع موجب اختلال در سیتم ایمنی بدن انسان است.

آمار سرطان و سقط جنین آنچنان ناگهانی و سرسام آور رو به افزایش است که حتی برخی دست اندرکاران حکومت اسلامی را نیز نسبت به این جنایت هولناک بشری به اعتراض واداشته؛ به طور مثال معصومه ابتکار عضو شورای
شهر تهران و دبیر کمیته محیط زیست شورا با اشاره به هشدار برخی متخصصان از در راه بودن “سونامی سرطان” تاکید کرد که وجود این تشعشات ممکن است از جمله عوامل تاثیر گذار بر چنین وضعیتی باشد.

و کودکانی که به دنیا نیامده، محکوم به مرگ و تباهی اند؛ این است عدالت اسلامی و فرجام حکومت استبدادی مذهبی که تمامی هستی و نیستی ایرانیان را ویران کرده است.

و کودکانی که به دنیا نیامده، محکوم به مرگ و تباهی اند؛ این است عدالت اسلامی و فرجام حکومت استبدادی مذهبی که تمامی هستی و نیستی ایرانیان را ویران کرده است.

و با انتقاد از جوابگو نبودن هیچ نهادی در کشور در رابطه با موضوع پارازیت و آلودگی امواج گفت: آن چه در حال حاضر برای سلامتی شهروندان تهرانی نگران کننده است ارسال پارازیت هایی است که منشا آنها نیز مشخص نیست؛من به عنوان یک متخصص ایمونولوژی و محقق می‌گویم که سر منشا بسیاری از عوارض و بیماری‌های بدن می‌تواند این امواج باشد.

امروزه وقتی شاهد افزایش بیماری‌های مختلف با منشاء ناشناخته هستیم به طور قطع و یقین می‌توانیم بگوئیم تشعشع می‌تواند موجب اختلال در سیتم ایمنی بدن شود و این موضوع قطعیاست. همچنین دکتر ابوطالب صارمی رئیس مرکز تحقیقات سلولی صارم در مصاحبه با ایرنا از افزایش سقط جنین و بارداری خارج از رحم در دو سال اخیر خبر داد و گفت: بر اساس آمار مراجعان به بیمارستان فوق تخصصی صارم، طی دو سال اخیر آمار سقط جنین غیر عمدی ۳.۵ درصد و آمار بارداری خارج رحم حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

به نظر می رسد با توجه به افزایش پارازیت‌ها و امواج الکترومغناطیسی در محیط اطراف شاهد افزایش این آمار بوده ایم. وی ادامه داد: در حالی میزان سقط غیر عمدی جنین در فروردین تا مرداد سال ۸۹ در این مرکز درمانی ۳۸ مورد گزارش شده که در مدت مشابه سال ۹۰ این آمار به ۶۷ مورد و در سال ۹۱ به ۱۱۴ مورد افزایش یافته است و آمار بارداری‌ های خارج از رحم در این مدت نیز از ۹ مورد در سال ۸۹ به ۱۳ مورد در سال ۹۰ و ۱۶ مورد به سال ۹۱ رسیده که آمارها بیانگر سیر صعودی این عارضه است.

رشد جنین در داخل لوله‌های رحمی به جای رحم سبب حاملگی خارج رحمی شده که در صورت تاخیر در مراجعه یا تشخیص دیر هنگام خطر مرگ سریع را برای مادر به همراه دارد. در این میان اظهار بی‌اطلاعی از منابع ارسال پارازیت‌های مخابراتی توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حکومت اسلامی و تاکید همزمان او بر آثار وعواقب بسیار سوء و متعدد آن نشان از به صدا درآمدن زنگ خطر آمار فجایع غیرانسانی و جبران ناپذیری است.

حکومت اسلامی با برقراری هزاران هزار دستگاه پارازیت انداز ثابت و سیار در تمامی شهرهای کشور، موجب به خطر افتادن سلامتی تمامی شهروندان این سرزمین شده و حتی کودکان بسیاری نیز تا کنون از بین رفته اند.

حکومت اسلامی با برقراری هزاران هزار دستگاه پارازیت انداز ثابت و سیار در تمامی شهرهای کشور، موجب به خطر افتادن سلامتی تمامی شهروندان این سرزمین شده و حتی کودکان بسیاری نیز تا کنون از بین رفته اند.

حتی یکی از مسئولین مستقیم این جنایت از اعتراف به همدستی در آن واهمه دارد چرا که نه از شرافت بیان حقایق و نه از قدرت سیاسی لازم برای پایان دادن به انتشار اشعه‌های مرگ آور پارازیت و کشتار تدریجی مردم برخورد دار است.

مسئول اصلی این جنایت هولناک علنی سپاه پاسداران و در راس آن آیت الله خامنه‌ای است که خواستار تدوام این کوره آدم سوزی هفتاد و چند میلیون نفری در سرتاسر فضای ایران هستند و براستی ارمغان اشعه‌های پارازیت در ایران چه چیزی جز سرطان و مرگ و سقط جنین و نازایی بوده است؟

حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط ایران می توان دیش های روئیده بر پشت بام‌ها و یا در حیاط‌ها خانه‌ها را دید و این عطش وصف ناشدنی غریزی هموطنانم که برای دستیابی به اخبار، اطلاعات و یا حتی شادی که تنها با نگاه به جعبه جادویی تلویزیون میسر است که تصاویری از کشوری دور و متمدن به تصویر می کشد برخلاف کوچه و خیابان‌های ایران که از زنان دهشتناک سیاه پوش گشت ارشاد و نظامیان خشن بی‌وطن انباشته است.

یلدا ی بینوا، قربانی دیگری است که رژیم اسلامی و مسئولین بی کفایتش سلامتی اش را از وی گرفته اند؛ وی به دلیل تزریق اشتباه واکسن، تا کنون یک چشمش را از دست داده و در رنج و عذاب به سر می برد.

یلدا ی بینوا، قربانی دیگری است که رژیم اسلامی و مسئولین بی کفایتش سلامتی اش را از وی گرفته اند؛ وی به دلیل تزریق اشتباه واکسن، تا کنون یک چشمش را از دست داده و در رنج و عذاب به سر می برد.

آیا با پارازیت انداختن بر روی فرکانس یک شبکه خبری نمی توان به راحتی با تنظیم چند دقیقه‌ای ماهواره فرکانسهای دیگری که همان برنامه خبری یا برنامه هایی شبیه آنرا را پخش می کنند، پیدا کرد؟ پس به چه دلیل حکومت اسلامی ایران به کشتار تدریجی مردم و قتل کودکانی که هنوز متولد نشده اند و شیوع و رواج بیماری های ناشناخته حتی در نسل هایی که هنوز به دنیا نیامده اند، دامن زده؟

آیا نسل کشی ۶۰۰۰ تن از یهودیان به طور روزانه در اتاق‌های گاز بوسیله حزب نازی آلمان با نسل کشی علنی ایرانیان به طور روزمره در زندانی با گنجایش بیش از ۷۰ میلیون انسان قابل مقایسه نیست؟ و آیا جز حکومت فاشیست مذهبی ایران، چنین جنایت علنی مخوفی در هیچ برهه‌ای از تاریخ بشریت در چنین ابعاد گسترده انسانی و در طی سالیان متمادی هرگز بوسیله هیچ حکومت دیگری سابقه داشته است؟!

و آیا حتی لحظه‌ای درنگ در برابر چنین حکومت جنایتکاری که دست به چنین جنایت بزرگ ضد بشری زده است، عاقلانه و شایسته است؟ زمانی که آقازاده‌ های حکومتی با مبالغ میلیونی و میلیاردی اختلاس‌ها به کشورهای خارجی مهاجرت می کنند تا به دور از قوانین قرون وسطایی حکومت مذهبی ایران و خطرات امواج پارازیت و آلودگی هوا، آزاد و ثروتمند زندگی کنند و در ایران حکم مرگ را حتی برای کودکانی که هنوز متولد نشده اند در فضای سرزمینت منتشر می کنند، چگونه می توان درنگ کرد و ساکت ماند هموطن؟

  • Salaman Absal

    آقا جان چرا یک تقسیم ساده را نیز بلد نیستید همین اعداد را که داده اید بروید تقسیم کنید ۳.۵ درصد کجا بود می شود  ۲۰۰ درصد نسبت به سال ۸۹ و ۷۰ درصد نسبت به سال ۹۰

    • شما این مقاله مستند و  اطلاع رسانی را نادیده گرفتی و یک پرسش بچه گانه می کنی؟. شما گاو را ول کرده ای و به دم گاو چسبیدی؟!. این یا از کاتاه فکری شماست و یا آنکه ریگی ته کفشتان است. سهراب ارژنگ

    • Kaveh

      توبرونوکری اخوندروبکن توراچه به این حرفها؟یک نفرمیادانتقادمینویسه شما گیرمیدی.

  • Humanbeing

    اگر چندتا آدم با وجود در این ۷۰ ملیون نیست که جلوی این جنایات را بگیره خوب خلایق هر چه لایق (از جمله خودم ). مشکل ایران رهبر یا حکومت اسلامی نیست، مشکل در مردم  ایران است که بزدل و یا بی تفاوت و یا خودخواه هستند.

  • Hosseinymaa

    نقد و بررسی مشکلات و بدبختی های ایران کار بسیار خوب و ارزنده ای هست اما این ادبیات نه قابل طرح در ایران می خورد و نه قابل استفاده در بحث ها  اگر می خواهید موثر باشد یک مقاله استدلالی با سند ومدرک برای داخل ایران تهیه کنید و بعد همان مقاله را با چاشنی های سیاسی  برای خارج از ایران  

  • Arad

    می گویید چه کار کنیم برویم تظاهرات کنیم وسپس انقلاب کنیم انقلابی که حداقل ۳ تا ۴ میلیون کشته خواهد داد سپس مجاهدین پس فطرت برکشور حکومت کنند شاید ما الان در حکومت منحوس ملایان بتوانیم نفس بکشیم ولی می دانم در حاکمیت مجاهدین حق نفس کشیدن هم نداریم بنابراین هر حکومتی بیاد فقط در پی پر کردن جیب های بی سر وته خودش ان هم از دسترنج مردمی زحمتکش بنابر این تا زمانی که انقلاب فرهنگی نشود انقلاب سیاسی کاری بیهوده است درضمن ببخشید که زیاده گویی کردم

    • Humanbeing

      آراد عزیز، این ترس شما ناشی از تلقینات ۳۳ ساله ملاها است. اگر ما بتوانیم از سد این حکومت نحس بگذریم، بر خودکامه احتمالی بعدی هم میتوانیم غلبه کنیم. با تشکیل هسته های مقاومت و ضربتی موقت و بدون نیاز به سازماندهی پیچیده. ما راهگشای هیچ سازمان خارج از کشوری نمیشویم. این کار نیاز به آگاهی و ایمان و ایثار دارد. آگاهی سیاسی،اجتماعی و رزمی. 

  • Shamloo

    من حاضرم جلوی دوربین خودم را بکشم اگر یه مهندس الکترونیک ادعا کند که صرفا پارازیت باعث بیماری می‌شه، امواج رادیویی اگر برا سلامتی‌ مضر است فرقی‌ نمیکنه این امواج به صورت پارازیت باشه یا حامل صوتی تصویری یا دیتا باشه و اگه مضر نیست هیچکدوم نیست،اگه به رژیم ایراد میگیرد حرفی‌ نیست ولی‌ به شعور مردم هم توهین نکنید

    • Humanbeing32

      آقای شاملو، حتمأ میدانید که امواج بر اساس طول موج و فرکانس اثرات متفاوتی را اعمال می کنند، اگر پارازیتها در طیف رادیویی باشند حق با شماست ولی برای غلبه بر امواج عادی نیاز به پارازیت با قدرت بیشتری است که طبعأ فرکانس بالاتری دارد. نگرانی در این است که هیچ فرد مسئولی با شفافیت این مطلب را توضیح نمیدهد و بدلیل بی اعتمادی مردم به دولت ، این گمانها قوت می گیرد.

    • Ali

       جدا متاسفم که افقدر دید شما به این مسئله پایینه
      اصلا امواج پارازیت چیست ای کسی که با سلب آزادی مردم مخالفی و طرفدار سانسور و پارازیت اندزی هستید؟
      من توضیح میدم:
      امواج پارازیت ماهواره ای امواجی الکترمغناطیسی هستند که هدف اون ها اختلال در امواج رادیویی و ماهواره ای فرستاده میشن و معمولا با فرکانس شبکه ها یکی بوده و جایگزین امواج ماهواره ای میشن
      تحقیقات پزشکان و متخصصان نشان میدهد که این اموج تاسیر زیای بر روی پوست و اعصاب انسان میگذارد به طور این که بعد ها باعث به وجود آمودن سرطان پوست و بیماری های روانی میشود
      کرومزمهای Y که جنسیت نر دارند به علت حساسیت بالا و در صورت تداوم امواج
      می توانند به شدت تخریب شوند. با این حال اختلالات جنسیتی و خونی و مغزی از
      اثرات اثبات شده این امواج  برای انسانهائی است که در معرض جدی قرار دارند
      .
      این امواج نه تنها بر روی انسان اثر میگذارد بلکه روی موجودات دیگر هم اثرات زیادی میگذارد از جمله جهش خونی که در پایان باعث ایجاد سرطان خود در انسان و موجودات دیگر میشود
      این امواج نمونه ی کوچکی از همان دستگاه ماکرو ویو که شما برای پختن یا گرم کردن غذا از اون استفاده میکنید.

      بازم با خوندن این مطالب اگه بازم طرفداری این کار شوم رژیم که فقط برای سرکوب مردم حاظرند آنان را تا مرز نابودی بکشند بکنید

      منابع:

      http://www.pezeshk.us/?p=17760

      و

      http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AA_%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C

      • Shamloo

        خودت هم میگى با امواج شبکه یکى است وجایگزین ان میشه که همین طور هم است،ولى این منطق تو را نمى فهمم که چطور این یکى کباب میکنه اون یکى ثواب؟بعد چه انتظارى دارى از مردم ؟ با چه منطقى به شما دل خوش کنند و با این رژیم مبارزه کنند؟این رژیم نمى توانست ٣٣ سال دوام بیاره اگر این اوپوزسیون در پیتى نبود.این رژیم مدیون شماست که با این منطقتون مردم نا خواسته به طرف سازش و مماشات با رژیم هل میدید.