چگونه موجودی چون امام زمان که وجود خارجی ندارد، می تواند کشوری را اداره کند؟ ۶۰

دکتر لطف الله روزبهانی در کتاب “مهدی بیا” (بر روی “مهدی بیا” کلیک کرده تا کتاب را دانلود کنید) با استناد به متون قوی و اساسی اسلامی ثابت می کند که موجودی به نام “امام زمان” وجود خارجی نداشته و آمدن این شخص از آسمان ها برای برقراری عدالت اسلامی در جهان و ساقط کردن ریشه ظلم و استکبار غربی، به دلیل اینکه این شخص زاییده افکار پلید آخوندهاست و هیچگاه در این عالم نزیسته است، ممکن نیست.

در کتاب “مهدی بیا” که ۵۲ صفحه نیز می باشد، خواهید خواند که امام یازدهم شیعیان اصلن فرزندی نداشته است و در تمام کتب مذهبی و تاریخی وقتی به شکل و شمایلش اشاره می شود؛ قد بلند بوده و ریش و سبیل نداشته، رشد سینه هایش غیر طبیعی بوده و قیافه خواجه گونه داشته و بخاطر ظاهرش خود را از انظار و دید مردم مخفی می کرده است.

در فرتور امام زمان خیالی شیعیان را مشاهده می کنید. مسلمانان که هیچگاه زحمت خواندن کتاب و تحقیق را به خود نمی دهند و همواره به سخنان صد تا یک غاز آخوند محل شان بسنده می کنند، از بیماری جنسی حسن عسکری بی خبرند و نمی دانند که وی توانایی بچه دار شدن را نداشته است.

در فرتور امام زمان خیالی شیعیان را مشاهده می کنید. مسلمانان که هیچگاه زحمت خواندن کتاب و تحقیق را به خود نمی دهند و همواره به سخنان صد تا یک غاز آخوند محل شان بسنده می کنند، از بیماری جنسی حسن عسکری بی خبرند و نمی دانند که وی توانایی بچه دار شدن را نداشته است.

با این تفاصیل و در نظر گرفتن مسائل ظاهری امام حسن عسکری و تطبیق با علم ژنتیک امروز، امام یازدهم شیعیان مبتلا به بیماری “کلاین فلتر” بوده و بنابراین اصلا نمی توانسته بچه ای بسازد. این مساله را صدها بار برادرش جعفر بیان نموده است ولی علمای خالق خرافات شیعه می گویند که جعفر در خدمت خلیفه عباسی بوده و به برادرش خیانت کرده است.

نگارنده اندکی کنکاش در رابطه با بیماری “کلاین فلتر” انجام داده و مختصری در رابطه با این بیماری برای شما خوانندگان توضیح می دهد؛ این بیماری به علت نقص در کروموزهای جنسی مرد ایجاد می شود. فرمول جنسی کروموزوم مرد در شرایط طبیعی xy می باشد ولی در این بیماری فرد دارای یک x اضافی می باشد و در موارد نادری دارای ۲ الی ۳x اضافه می باشد. خصوصیات افراد مبتلا بدین بیماری به شرح زیر است:

۱) صفات ثانویه جنسی زنانه بیش ازحد رشد پیدامی کند رشد سینه ها وعدم رویش مو در صورت و نازک شدن صدا و غیره.
۲) اختلال دربیضه ها که درنتیجه آن اسپرم سازی دچار اشکال می شود و مبتلایان به این بیماری عقیم می باشند.
۳) ازنظر جسمی دارای قد بلند و خمیده می باشند .
۴)ازنظرشخصیتی و رفتاری افراد مبتلا به این اختلال به علت عقیم بودن،درزندگی زناشوئی با مشکل مواجه شده و در نتیجه به بیماریهای روانی واختلال شخصیت دچار می گردند.
۵)ازنظربهره هوشی ۲۵% افراد مبتلا به “کلاین فلتر” دچارعقب ماندگی ذهنی هستند که عقب ماندگی آنها معمولن درحد سطحی وخفیف می باشد.

از تطبیق دادن شکل ظاهری امام حسن عسکری که در کتاب های تاریخی و همچنین روایت ها و کتب اسلامی و شیعیان نوشته شده است، با ویژگی های مربوط به افراد مبتلا به “کلاین فلتر” بدین نتیجه خواهیم رسید که ایشان نیز مبتلا بدان بیماری بوده اند و هرگز توانایی بچه دار شدن را نداشته اند.

ضریح طلایی که در فرتور مشاهده می کنید متعلق به حسن عسکری و از پول و سرمایه ایرانیان ساخته شده است، باید گفت چه خردباختگان و دیوانگانی هستند کسانی که برای شفا گرفتن از این امام که خود بیمار و مریض بود و نتوانست کاری برای خودش بکند، پول خرج می کنند و به زیارت این مکان می روند.

ضریح طلایی که در فرتور مشاهده می کنید متعلق به حسن عسکری و از پول و سرمایه ایرانیان ساخته شده است، باید گفت چه خردباختگان و دیوانگانی هستند کسانی که برای شفا گرفتن از این امام که خود بیمار و مریض بود و نتوانست کاری برای خودش بکند، پول خرج می کنند و به زیارت این مکان می روند. و آنهایی که ارز مملکت را خارج کرده صرف این حماقت کاری ها می کنند چه دزدهای بیشرف و ضد مردم هستند. اینگونه دزدی با دزدی های خامنه ای و یا پسر شارلاتان او مجتبی تفاوتی ندارد.

پس عملن مهدی موعود، نمی تواند فرزند امام حسن عسکری باشد و چنانچه فرزند حسن عسکری نیست، پس در کل مهدی موعود امام نبوده و نمی تواند از نواده های محمد ابن عبدالله باشد و با تکیه به روایات اسلامی، اگر شخصی امام و یا پیامبر نیست، همچون یک انسان عادی است و یک انسان عادی نمی تواند بیش از هزار سال در غیبت به سر برده و هم اکنون نیز زنده باشد. حتی پیامبر هم نمی تواند عمر طولانی داشته باشد. چنانکه محمدابن عبدالله در سن ۶۳ سالگی پس از مدتی بیماری و بستری بودن مرد.

به انگورهای لطیف و بی دانه نیز انگور عسکری گویند؛ امام حسن عسکری نیز چون انگوری بی دانه، نا بارور بوده اند و مردانگی نداشته اند و نمی توانستند که فرزندی داشته باشند. در کتاب های تاریخ آمده است که پس از مرگ حسن عسکری، خلیفه عباسی تمام زن های وی را به مدت چندین ماه در جایی تحت نظارت خویش نگاه می دارد و چون نوزادی از هیچ کدام شان متولد نمی شود، همه شان را آزاد می نماید.

در کارتن به زیبایی این باور غلط و مضحک شیعیان به سخره گرفته شده است. حتی دیوانگان نیز نمی توانند قبول کنند که روزی شخصی پس از چند صد سال از چاهی سر بیرون خواهد آورد. برای تمامی کسانی که برین اندیشه سخیف و غیر منطقی باور دارند عمیقن متأسفیم.

در کارتن به زیبایی این باور غلط و مضحک شیعیان به سخره گرفته شده است. حتی دیوانگان نیز نمی توانند قبول کنند که روزی شخصی پس از چند صد سال از چاهی سر بیرون خواهد آورد. برای تمامی کسانی که برین اندیشه سخیف و غیر منطقی باور دارند عمیقن متأسفیم.

حال پرسش اینجاست مهدی موعودی که هیچگاه وجود خارجی نداشته است و زاییده اندیشه های پلید آخوندها برای برقراری استبداد دینی و به سلطه کشیدن مردمان شریف ایران زمین می باشد، چگونه می تواند مملکتی را اداره کند و در کارهای حکومت ننگین اسلامی ایران دخالتی داشته باشد؟.

چگونه سید علی خامنه ای جنایتکار خود را نائب بر حق کسی می داند که هرگز وجود نداشته است؟. آیا زمان آن فرا نرسیده که مردمان ایران زمین با دانستن حقایق، آخوند دروغگو را رسوا کرده و او را از تخت خلافت به زیر بکشند؟.

چرا مردم ایران زمین باید به امام زمان موهومی باور داشته باشند که نیامده، آخوندها از جانبش قول داده اند که با ظهورش آنقدر خواهد کشت تا خون تا زانوان اسبش را فرا بگیرد؟.  آیا امام زمان خیالی و خلق شده به دست مشتی آخوند گدای بی سواد، ابزار و اهرم محرکی برای سرکوب بیشتر آزادی خواهان و ادامه حیات حکومت استبدادی اسلامی نیست؟

داستان کودکانه امام زمان را اگر به مرغ پخته بگویید، از دیس غذا بلند شده، و قاه قاه می خندد. این داستان مسخره که برای تحمیر  امت بی سواد و خردباخته درست کرده اند، تنها آبشخور و دکان رزق و روزی است که آخوندهای گذشته برای پیرزن و پیرمردهای نا آگاه روضه برو درست کرده بودند.

به هر روی داستان امام زمان و بازگشت وی از درون چاه و نجات مسلمانان، قصه ای بس پوچ و بی مفوم و غیر قابل باور است؛
برخی مسائل در دنیا چون شفا دادن کور توسط عیسی مسیح و یا باز شدن دریا به دستور موسی و… خلاف عقل و منطق انسانی است و دروغ هایی هستند که مذهبیون برای سواری گرفتن از مردم عادی ساخته اند.

  • خیار

    مقاله خوب بود
    اما اون قسمت که حسن عسکری رو با انگور عسکری مقایسه کردین خوشم نیومد از این به بعد دیگه رغبت نمیکنم انگور عسکری بخورم
    ضمنا اگر لطف کنید و بفرمایید کدوم امام مثلا نارگیل هست یا کدوم یکی آناناس کدوم یکی کاهو کدوم یکی طالبی کدوم سیر و کدوم یکی پیازه تونستین کمک زیادی به مومنین کنید تا از این به بعد از این میوه ها و صیفی جات و سبزیجات به جای نمادی از امامان خود استفاده کنند.
    و شاخه جدیدی از بت پرستی که از مرده پرستی و آرامگاه پرستی نشات گرفته در بین مومنین مخلص شیعه بوجود میاد به نام گیاه پرستی.
    با سپاس از شما خیار

  • Mamad3312

    به همین خیال باشید تا مرگتان فرا رسد انشاءاله اگه جرأت داری این کامنت را منتشر کنید. انشاء بعد از ظهورش و چوب در آستین مبارکتان کرد آن وقت خواهید چه چیزی دروغ است چه چیز راست ، ولی دیگر خیلی دیر است.

    • Somrit

      mamad shor dar khab beeand pambe daneh, mardak ablah ta amsal shoam be in charandiat deeni ro bavar dari be hamin khial bash ,molaha as hamin adami mesl to ka nadan hastan soestefdeh mekonand ka mamlekato be in goh rersonnad, mardak be ji in khorafat boro kari savab bekona va be mamlekatet khedamt kon nazar mola va englis as nadani to va amsal to estefadeh kon va mamlekato be virani bekesahn, aya vaze aragh va afghanestan  ro nemibini, say kon dars begeri ,hMESH ABLAHAN ALAT DAst mola va englis hast, adam shoooooooooooooooo.

    • Mazdak63

      درورد به همه خرد گرایان
      پس بشین تا ظهور کنه تا احمقهایی مثل تو در این سرزمین هست ملت ما بدبخت و بیچاره باقی خواهد ماند به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا اینچنین ما سرانجام بد داشتیم

      • omid

        بدبختا خود همون اسراییلی ها با امریکایی ها که شما احمقا برده ی اونا هستید و همین سایت که کاملا وظیفه ی نوکریش معلومه چی هست همون ها هم قبول کردن که امام هست و ظهور میکند شما ها دیگه چی میگید

    • Razmjoo Kafar

      دعا میکنیم که انشاالله حضرت شیطان بشما شفای عاجل مرحمت فرماید. آمین!!!

      • Anti Satan

        خوبه نشون دادی داری از کی پیروی میکنی! (حضرت شیطان) !!!
        وقتی دشمنای اسلام هم امام زمان رو قبول دارن، دیگه تو چی میگی؟! ابله

  • Ali

     چهار تا بدبختی که همه جور دروغ احمقانه جعل میکنند با ابلهانه ترین منطق منکر همه چیز اسلامند  ,خود را اسلام شناس هم میدانند.

    • اسلام شناس

      ببخشید ولی تا انجا که معلوم است جایی در قرآن صحبت از مهدی موعود نمیکند و اصلاً اسلامی نیست این افسانه… دین یهود منتظر مسیح موعود خودشان بنا به تورات هستند و مسیحیان هم بنا به کتاب خود منتظر بازگشت مسیح ولی کجای این قرآن اسمی از منجی عالم بشریت برده؟ و کجای این مقاله بنا به نظر شما غیر اسلامی است؟ ۹۴ درصد مسلمانان دنیا در انتظار ظهور نیستند آنها هم نا مسلمانند و اسلام فقط قرائت شیعه است؟؟؟

      • Mahdi- mohtada

        agar jayi az qoran naveshta shoda ke namaz sobh 2rakat ast neshan bede? chira ehanat mekonad ,, har nafasi ra ke mekashi az kibro jaheliat ast.

        • اسلام شناس

          در عجبم که صحبت از جهالت می کنید و نمیدانید که نماز در بین شیعیان از فروع دهگانه دین است و بین اهل سنت از ارکان خمسه!!! واجبات را چه به امام زمان؟؟؟؟ خدا رو شکر که شما یکی که پایه های دینتم نمی دانی جاهل نیستی چون آنکس که نداند و نداند که نداند  در جهل مرکب چون شما تا ابدالدهر بماند!!! عجب استدلال آبکی و بی بضاعتی داشتین… همچون منبریهای امروزی… دردناک و مضحک! 

          «وَ إِذَا قِیلَ لَهُمُ اتَّبِعُواْ مَاأَنزَلَ اللَّهُ قَالُواْ بَلْ نَتَّبِعُ مَاأَلْفَینَا عَلَیهِ ءَابَاءَنَا أَوَ لَوْ کاَنَ ءَابَاؤُهُمْ لَایعْقِلُونَ شَیا وَ لَایهْتَدُونَ» بقره ۱۷۰«و هنگامى که به آنها گفته شود: از آنچه خدا نازل کرده است، پیروى کنید! مى‏گویند: نه، ما از آنچه پدران خود را بر آن یافتیم، پیروى مى‏نماییم. آیا اگر پدران آنها، چیزى نمى‏فهمیدند و هدایت نیافتند (باز از آنها پیروى خواهند کرد)؟!»

          • Amirali1365

             تو که خودت را اسلام شناس؟! میدانی به ما بگو ارکان (اصول ) وفروع دین چه هستند؟
            ار کان یااصول نزد سنی ها ۳ ونزد شیعیان ۵هستند
            ارکان اهل سنت: توحید نبوت معاد
            ارکان (اصول دین) شیعه: توحید نبوت امامت معاد وعدل
            بقیه را فروع دین گویند مثل نماز وروزه وحج وزکات و…
            تو که از بدیهیات دین اطلاعی نداری چرا وارد چنین بحثهایی میشوی؟

          • اسلام شناس

            ای که بسیار دانی!!!

            ارکان دین اهل سنت : نماز – روزه – شهادت – ذکات و حج
            اونی که شما عرض داشتید اصول دین اهل تسنن بود…

            ای از بدیهیات با خبر!!!!!!!!!!! 

          • Razmjoo Kafa

            حاج خانم و شاید هم حاج اقا اسلام شناس!!!
            وقتی یک دین بوسیله شخصی معرفی میشود که سراسرِ زندگیش همراه با عیاشی و هوسبازی بوده و اخر عمری هم از یک دختربچهِ بخت برگشته بنامِ عایشه، نگذشت، دیگر چه جای شناختن و شناساندن دارد؟؟؟

          • جویای حقیقت

            لایک واقعا

          • Mahdi-Mohtada

            goftom har chiz lazim nist ke dar qoraan zikr shawad, to ablah hasti ki nadanisti, man mesal avardam ke chira dar qoraan az Namaz zikr nashoda ast ke sobh ra 2rakat sham ra 3rakat bekhanid,,, pas amadane Mahdi ajarollah nez zikr nashoda ast bedan ke khili az knowledge dor asti chon ahmaqan ghorra mekashi.

          • اسلام شناس

            ابله اون تویی و اون نالج احمقانته بی شعوره نکبت که فرق بین واجبات دین و تفسیر شیعه از مهدی رو نمی تونی تشخیص بدی.
            ۹۶ درصد مسلمونا اون مهدی و این استدلال دوزاریتو قبول ندارن مسلمون نیستن اونوقت و اون چهار درصد شیعه مقبول . واجبات چه بیاد تو قران چه نیاد مثل نماز سنت پیامبرته الاغ!!! مهدی رو چه به واجبات دین آخه خیار شور!!!

             ای گاومیش، مهدی ساخته یک بخشی از شیعه است اونم دوازده امامیش… حالا هزاریم برو حدیث چرت بیار تو این دوره زمونه با این همه علم و تکنولوژی و ضبط و کامپیوتر و اینترنت الاغای ذوب شده در ولایتی مثل تو … زیر حرفشون می زنن و عوض می کنن حدیثشونو اونوقت من بیام بشینم باور کنم اون سگه یا گوسفنده هزارو دویست سال پیش اینو طبق دلخواه تو احمق گفته یا نه!!!

            برو گوساله خیلی وقته دیگه از expire date شما گذشته جونم!

      • Amirali1365

        پس همین که یهودیان ومسیحیان منتظر کسی هستند نشان می دهد خبرایی هست .گرچه ایراد ماهیتی به اعتقادات یهود ونصارا دارم ولی ایا شما دوست ندارید این کسی که می اید از مسلمانان باشد؟ تازه در صحاح سته اهل سنت به طور مستقیم از مهدی به نقل از پیامبر عزیز صحبت شده وحدیث متواتر اورده شده است.پس کمی فکرتان را بکار اندازید ضرر نمیکنید

        • Razmjoo Kafa

          نه! نه!! نه!!! من یکی به هیچوجه دوست ندارم کسی که می اید؟! از مسلمانان باشد.
          بن لادن ، خمینی و سپس جانشینان انها برای هفتاد نسل کنونیِ بشر، کافی است.

        • نسل سوخته

          اسلام از دین یهود و مسیحیت گرفته شده و آنها از آیین زرتشت و میترا.
          به یک عده انسان ظلم میشده اونها هم هی میگفتن یکی میاد نجاتمون میده.
          این تخیلات احمقانه را کنار بگذارید دنیا بدون این اراجیف زیبا تر است.

    • DRYAR

      Ali jon gor pedar harch eslam va amahi on ,in nadanhai esalmi bodan ka mamlekat ma iran ro be in roz nashondan,kam abahi va nadani bekon, khodavan be bashar aghl va shor  dadeh kamion aghlat ra be kar beyandaz va fekerat ra ba in harfhi chat=rand ,mola alodeh nakon mebini mola panch tomani hala dar iran bedon kamtari kar beelyarede shodeh hanoz bavar dari in dozdh va ablah aharo , tashoma shooretan ra be dast in shahadan medahi mamlekat ma doros be sho nest,

  • jahangir

    aslan in dine Eslam hamechish baa zour shoru mishe. Mantegh halish nemishe.  nemitunin beudune biehterami bahs konin? hatman bayad farhangetuno neshun bedin ke unam eslamie 100%? ke hamash be zur va naasezaa goftan motewasel mishin. agar ke mahdi bud awal sharre shomaaharo mikand ke dige be mardome biginaah zour nagin bisawaada.

  • Amirali1365

    ایراداتی به این مطلبت وارد از جمله:
    ۱٫ اولا کسی ادعا نکرده که حضرت مهدی در اسمان است وفرود می اید ؟ امام زمان عج ) مثل مردم عادی بر روی زمین زندگی می کند وروزی به امر خدا ظهور می کند ونه اینکه از اسمان می اید .البته نزول ایشان از اسما ن هم هیچ عجب نیست اما انکه از اسمان می اید حضرت عیسی ع است که می اید به حقانیت موعود امم شهادت می دهد.
    ۲٫ من استدلال تو در باره امام حسن عسکری ع وبیماری به قول تو ” کلاین فلتر”را به عهده شعور خوانندگان می گذارم که گفته ای براساس :
    (تطبیق دادن شکل ظاهری امام حسن عسکری که در کتاب های تاریخی و همچنین روایت ها و کتب اسلامی و شیعیان نوشته شده است)
    این مطلب را بر اساس کدام کتب اسلامی وشیعی نوشته ای؟  دقیقا میگفتی کدام کتب ؟ مدرک وسند معتبری که نوشته شده کدام است؟ وتو چطور براساس این کتب حکم به داشتن بیماری … می دهی؟ ثابت کن .
    البته از کسانی که عقده دشمنی با اسلام وتشیع دارند انتظاری جز این نیست اما بدان هیچ کس نمی تواند کمترین تردیدی در عقاید شیعیان بوجود اورد .قبل از تو هم چنین مسیری رفته اند اما دست خالی بر گشته اند .دشمنی بهائیان وکفار که به صهیونیزم پشت گرم هستند ناچارا باید چنین حرفی بزنند واگر اینرا نگویند چه بگویند ؟ دراخر هم به بهانه ای مسائل سیاسی روز را به موضوع امام کشانده ای وبیش از نیمی از مطلبت را به مسائل سیاسی اختصاص داده ای که نشان از سیاسی کاری شما دارد .من حاضرم با روزهانی در این مورد مناظره کنم وبه او ثابت کنم دروغ میگوید وحرفهایش مستند نیست

    • امام زمان خیالی

      با سلام ، برام سوال شده که خدا به طریق وحی به امام زمان ( ع ج ) میگه که ظاهر شود .مگه خدا نگفت بعد از حضرت محمد صلى الله علیه وسلم دیگر حجت به انسان تمام شد و ارتباط زمین با وحی قطع شده پس حتماً مثل حضرت موسی علیه السلام با خدا مستقیم حرف میزند ولی باز هم نمیشه باور کرد چرا که خدا فرموده است فقط موسی کلیم الله است و بدون واسطه با خدا صحبت میکرد پس نتیجه میگریم که این امام خیالی هیچ وقت نمیاد زیرا وجود خارجی نداره که بیاد این افکار یک مشب آدم خرافاتی جاهل است و بس

      • من

        دوست عزیز منظور از قطع شدن وحی آن است وحی بصورتی که بر پیامبر برای نزول قرآن بوده است دیگر امکان پذیر نیست وگرنه نس صریح قرآن است که زمین از حجت الهی خالی نمیشود. پانیا خداوند ابدا بطور مستقیم با موسی سخن نگفت و در ادامه تصریح میکند که هیچ بشری لایق صحبت (بدون واسطه با خداوند) نیست منظور از وحی نزول جبرائیل بر حضرت مهدی است که در قرآن چنین چیزی غیر ممکن دانسته نشده است. اگر واقعا سوالی در ذهن دارید بهتر است از اهلش بپرسید مگر شما برای دندان درد به روانپزشک مراجعه میکنید؟!!!

      • Sajjad

        Payambar farmoodan ke badazman dice jebreeil fereshteye vahy barkasi nazen nemishe na inke ertebat ghatmishe
        Darmorede sohbat kardane mostaghim Ham bayad be etela beresoonam ke maghame emam az pay am baran balatare pas vaghti payambari mitoone bakhoda mostaghom dar ertebat bashe mosallaman emam ham mitoone

  • Amirali1365

    نوشته ای :
    به انگورهای لطیف و بی دانه نیز انگور عسکری گویند؛ امام حسن عسکری نیز چون
    انگوری بی دانه، نا بارور بوده اند و مردانگی نداشته اند و نمی توانستند
    که فرزندی داشته باشند)
    از همین مطلب سستی ومستهجن بودن مطلبت ثابت میشود وخوانندگان عزیزی که دنبال واقعیت هستند می توانند دریابند که مطلبی بی مایه وفطیر مواجه هستند اما جهت بالابردن اطلاعات نویسنده مطلب باید بگویم که امام حسن عسکری تقریبا تمام مدت امامت خود را در زندان که در پادگانی نظامی بود ،
    سپری کرد ودر اخر هم خلیفه عباسی اورا تحمل ننمود وبا سم او را به شهادت رساند .انجا که گفته ای مردانگی نداشت  وبقیه توهین هایت را به خدا واگذارمی کنم واز خدا می خواهم ابرویت را هر چه بیشتر در دنیا واخرت ببرد ولی بدان اهل بیت ع درس مردانگی به همه جهان دادند و.جد بزرگوار امام حسن عسکری ،ان یگانه دهر امام شهیدان وسیدالشهدا با ۷۲نفر دربرابر ۳۰ هزار نفر ایستاد مردانه به شهادت رسید و یگانه عالم ومردان مردان شد.حضرت امیر المومنین علی ع که شیر خدا بود از همین سلاله شریف است .روزبهانی ها بدانند با اهل بیت درافتادن عاقبتی ندارد .

    • شیما

      تکبیر. این نفهما چون نمی تونن گناه نکنن و پرده حجاب براشون نمیافته و تا حالا تو عمرشون یه بار فرشته یا عالم غیب رو ندیده اند این حرف ها رو میزنن هر کی مثل من دیده و فهمیده که قرآن به حقه خواست خدا بوده که هدایت بشه هر کی هم ندیده مثل این آقای نویسنده خواست خداست که به راه کج بره .من امام زمان رو دیدم توبیابونهای عربستان منتظر ظهور بود همون شبی که روزش به برج های دوقلو حمله شده بود این خواب رو دیدم

  • Amirali1365

    عسکری را به این خاطر عسکری خواندند که سالها در پادگانی نظامی زندانی بود به همین خاطر به عسکری لقب گرفت وگرنه نا م مبارک ایشان حسن ابن علی ابن محمد تقی بود  .

  • Amirali1365

    درپاسخ به یک ایمیل پاسخی به همه کسانی  امامت ائمه را قبول ندارند وبه ان تشکیک میکنند:
     
     رابطه مستقیم توحید با امامت، جزو معارف ما است. اگر کسی امام خودش را نشناخته است اصلاً خدا را نشناخته است، لذا رکن اساسی در اسلام و مسئله­ای که محوریت دارد، امام شناسیِ امام زمان است و در این مورد روایات زیادی داریم، نظیر این روایت که از امام باقر(ع) است که حضرت فرمود: «مَنْ عَرَفَنَا کَانَ مُؤْمِناً وَ مَنْ أَنْکَرَنَا کَانَ کَافِرا»(بحارالأنوار، ج۳۲، ص۳۲۵ ) اگر کسی ما را بشناسد و امامت ما را بپذیرد، مؤمن است، ولی اگر ما را انکار کند کافر است. در باب مسئله ایمان به خدا و پیغمبر اکرم، راجع به نبوت می­گوییم که باید به پیغمبر «و کلما جاء به النبی» و آنچه که او از ناحیه خدا آورده است ایمان بیاوریم. راجع به نمازش، روزه­اش و هرچه را که او آورده است و مسلّم است که او گفته است و همه هم قبول دارند، ایمان بیاوریم. ما «نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَکْفُرُ بِبَعْض»(سوره نساء، آیه ۱۵۰) نداریم، دیدید که قرآن هم صریحاً این را رد می­کند، حتی گفته­اند که اگر کسی یکی از ضروریات دین را انگار کند، کافر است.یکی از آن اموری که «جاء به النبی» پیغمبر آورد چه بود؟ مسئله امامت بود. عامه اصلاً این موضوع را انکار نمی­کنند، حتی بعضی از آنها راجع به غدیر خیلی غلیظتر از ما بیان می­کنند، غدیر را انکار نمی­کنند، اما یک چیز دیگری می­گویند. خود غدیر را همه­شان قبول دارند که پیغمبر در غدیر آمد علی را به امامت نصب کرد.

    در این شبهه­ای ندارند. لذا اینجا هم امام حسین(علیه­السلام) چهارمین پرسشی را که از همین صحابه و تابعین می­کند، مسأله غدیر است، می­فرماید: «قَالَ أَنْشُدُکُمُ اللَّهَ أَ تَعْلَمُونَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص نَصَبَهُ یَوْمَ غَدِیرِ خُمٍّ فَنَادَى لَهُ بِالْوَلَایَةِ وَ قَالَ لِیُبَلِّغِ الشَّاهِدُ الْغَائِبَ قَالُوا اللَّهُمَّ نَعَم»(کتاب‏سلیم‏بن‏قیس، ص۷۹۰)آنها را به خدا قسم داد که آیا پیغمبر روز غدیر علی(ع) را به ولایت، یعنی سرپرستی امت که ما اسمش را امامت می­گذاریم، نصب کرد «قالوا اللهم نعم» همه این هزار جمعیت دویست صحابه و هشتصد تابعین همه گفتند: بله. بهتر از این دیگر نمی­شود گفت.لذا تمام این لفظ مؤمن­هایی که در قرآن آمده است- این مطلب علمی است- مربوط به کسانی است که امامت را قبول دارند. «یا ایها المؤمنون» مؤمن کیست؟ آن کسی که به پیغمبر و «کلما جاء به» هرچه که او از جانب خدا آورده است و به بشر عرضه کرده است، ایمان آورده باشد. یکی از آنهایی که پیامبر آورده است امامت علی(ع) بوده است، بنابراین اگر کسی این را قبول نداشته است، مؤمن نیست.

    این خیلی روشن است پیچیدگی هم ندارد. ایمان غیر از اسلام ظاهری است، من این مطلب را در بحث­های گذشته­ام، ظاهراً در دهه اول محرّم گفتم. تعبیراتی که در قرآن آمده است، «یا ایها المؤمنون» یا «مؤمن» اصلاً هرجا که ایمان به کار رفته است، یک رابطه مستقیم بین امامت و توحید است، حتی اگر آنهایی که اهلش هستند به قرآن مراجعه کنند وقتی که آن آیه مربوط به مسأله غدیر را نگاه کنند، این مطلب روشن است. «الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی‏ وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دینا»(سوره مائده، آیه۳)

    امام حسین(ع) در منا اول چیزی را که مطرح کرد این بود که ای جمعیت، شما که ادعا می­کنید موحد هستید، شما که رأس مؤمنین هستید، ای مسلمانها که می­گویید ما مسلمان هستیم، دارم به شما می­گویم، آیا اینها درست است؟ پیغمبر اینها را گفته است و این کارها را کرده است، درست است؟ شنیدید؟ دیدید؟ همه گفتند «قالوا اللهم نعم».

    اگر می­گویید: «اللهم نعم»، پس چرا این وضع است؟ به تعبیر من با یک زبان بی زبانی و بدون صراحت فرمودند هیچ کدامتان دین ندارید، شما مسلمان مؤمن نیستید، چون امامت را به آن معنا که در اسلام وارد شده است، قبول ندارید. یک جا دو جا هم نیست.

    روایتی از امام حسین خواندید: «سئل الحسین بن علی(علیهالسلام) مَا مَعْرِفَةُ اللَّهِ» آقا هم این را فرمودند، نه خیر این نیست، من طلبه هستم اشتباه نکنید، بنده روی این تکیه نکردم، گفتم این مطلب در معارف ما پخش است که فرصتی ندارم بخواهم این روایات را مطرح کنم که «مَنْ مَاتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إِمَامَ زَمَانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیَّةً» که اینها را هیچ کسی انکار نکرده است، عامه هم انکار نکرده­اند. امام حسین(ع) این چیزی را که جلو انداخت، نقش اساسی و حیاتی برای اسلام داشت، یعنی زنده بودن اسلام به مسأله امامت و پذیرش امامت و سرپرستی اهل بیت است.

    اگر این را پذیرفتی، تو مسلمان هستی، تو مؤمن هستی. منظور، پذیرش از نظر بیرونی است که به آن اطاعت می­گوییم و هم­چنین پذیرش درونی که مسأله محبت است که البته این بحثی است که من بعد مطرح می­کنم که جابر هم داشت.شما نگاه کنید که وقتی سراغ قرآن میرویم، قرآن از نظر ارزشی، نبوت را کمتر از امامت مطرح می­کند. نبوت را مادون امامت مطرح می­کند. یعنی ارزش معنوی این منصب و جایگاه را بالاتر از نبوت می­داند. در ذیل این آیه شریفه که راجع به حضرت ابراهیم است و دارد: «وَ إِذِ ابْتَلى‏ إِبْراهیمَ رَبُّهُ بِکَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قالَ إِنِّی جاعِلُکَ لِلنَّاسِ إِماماً»(سوره بقره، آیه۱۲۴) روایتی از امام باقر(ع) است که می­فرماید: «إِنَّ اللَّهَ اتَّخَذَ إِبْرَاهِیمَ عَبْداً قَبْلَ أَنْ یَتَّخِذَهُ نَبِیّاً» قبل از آن که بخواهد منصب نبوت به او بدهد، عبودیت را به او عطا کرد، عبودیتش که تثبیت شد بعد او را نبی کرد «وَ إِنَّ اللَّهَ اتَّخَذَهُ نَبِیّاً قَبْلَ أَنْ یَتَّخِذَهُ رَسُولًا» نبوت را داد اما رسالت را نه و بعد از نبوت رسالت را به او داد.«وَ إِنَّ اللَّهَ اتَّخَذَهُ رَسُولًا قَبْلَ أَنْ یَتَّخِذَهُ خَلِیلًا» رسالت را به او داد، اما هنوز خلیل بودنش را که دوست­اش با خداست بگیرد به وی نداد «وَ إِنَّ اللَّهَ اتَّخَذَهُ خَلِیلًا قَبْلَ أَنْ یَتَّخِذَهُ إِمَاماً» ببین چه قدر فاصله شد. خلیلش کرد، اما امامش نکرد، «فَلَمَّا جَمَعَ لَهُ الْأَشْیَاءَ قَالَ إِنِّی جاعِلُکَ لِلنَّاسِ إِماما»(بحارالأنوار، ج۲۵، ص۲۰۵)وقتی همه اینها در او جمع شد، آخر کار به او گفت حالا تو لیاقت پیدا کردی که من منصب و جایگاه امامت را به تو بدهم. من اینها را می­گویم که یک وقت تحاشی نکنید. آن روایتی را که من خواندم برای کسانی که اهلش نیستند یک مقدار موجب غرابت از ذهن می­شود که از امام حسین پرسیدند چه­طور خدا را بشناسیم؟ گفتند برو امام را بشناس، امام را بشناسی بعد خدا را می­شناسی. همه تعجب می­کنند، اما تمام اینها حساب شده بود.

    • Razmjoo Kafar

      ان امام زمانی که جنابعالی میگوئید، به زور که نمیشود. و ضمنا خدا فقط الله نیست. ان پیامبر فاسدِ کودک گرای تان که فقط بفکر پائین تنهِ مبارکشان بودند، همانطور که بدون هیچ شرم و حیائی از یک دختربجه نه ساله هم نگذشت ( عایشه ) . ایا شما این عمل را انسانی میدانید و یا نه! حیوانی؟؟؟

      • Hasanakvazir

        توکه سرت از پایین تنت درنمیاد راجع به حضرت پیامبر نظر نده اخه ببعی وقتی شاه اسماعیل صفوی تو ۱۲ سالگی پادشاه ایران بوده بنظرت یک دختر تو چند سالگی عروس میشده اونزمان؟؟؟؟؟درضمن بهتره بدونی قد یک دختر از ۱۲ سالگی به بعد اونقدر رشد نمیکنه فرقش با ۱۸ سالگی درحد ۱۰ سانته

        • Razmjoo

          تو دیگه چقدر چرتو پرت درهم برهم، سرهم کرده ای!
          رزمجو

          • Teezbeen

            Ba dorood bar Razmjooye aziz.

          • Razmjoo

            سپاسگزارم!
            با
            مهر،
            رزمجو

        • Teezbeen

          Malood shod ke cheghadr savad dari. Behtar ast dige harf nazani ta bishtar az in khodeto gave pishani sepid nakoni. Senne shah esmail che rabti be bolooghe dokhtarha darad. Boro yek kami motale’e kon ta befahmi bolooghe jensi va senni chist va tarife Paedophilia chist va chera Mohammad ra Paedophile minaman.

    • Teezbeen

      Che rabti darad? emam Hoseinet ham mikhast az manafe’e khodesh defa kond. Taze ma shahede zede az Khomeyni va Khameneyi va hezaran moftkhor gardan kolofte digar darim ke hame midanand che kesafathayi boodand va hastand. Aga Allaheshan ra ba emameshan bayad beshenasim man migooyam ke Mara be kheyre to Omid nist shar maresan.

  • Razmjoo Kafar

    تف بر ان علی خر زورشان، تف بر ان محمد فاسدِ کودک گرای شان، تف بران الله بی غیرت شان و تف بر این اسلامِ سرطان زای شان

    • عبداالله

      سبحان الله عن ما تقولون-یا الله یا الله یا الله – اعوذبک یا الله من شر شیطان الرجیم – اعوذبک یا الله من شر الوسواس الخناس من الجنه و الناس- اسلام یعنی اهل سنت و شیعه یهودی الاصل است و دین جدایی از اسلام است اسلام را با مکتب نه افراد
      بشناسیم

  • kavehAhangar

    چرا روز شهادت امام نقی رو تعطیل نمیکنن آخه؟!مگر او امام نبود یا امامیتش کمتر بود از دیگران؟!بعد رهبر فرمدند که تو این کشور ۵ نفر راستگو نیست که امام زمون ظهور کنه!من به همه ی دشمنان حسن و حسین و علی و نقی هشدار میدم که صبر کنند تا مهدی بیاد با دستای خودش چوب بکنه تو کونتون تا ما پرچم رافضی گری رو در دنیاا به اهتزاز در بیاریم در این جا من توجه شما را به ایاتی چند از کلام الله مجید کریم جلب میکنم: 

    اَلم تَرَی کیفَ فَعَلَ ربُکَ باصحابِ الخَر@ الَم یَجْعَل ذِکرَهم عَرعَر@ فاَرسَلَ علیهم طَیراً کفتَر@ تَرمیهِم بالفَضلَةِ الخشکِ وَالتَر @ یپاکونَهُ بالچفیةِ وِ الچادُر @ وَ جَعَلهم فی طویلةِ وِ الآخور@ 

    آیا نمی‌بینی که خدا با اصحاب خ.ر چه کرد@ آیا ذکر (همیشگی) آنها را عرعر قرار نداد@ پس پرندگانی به نام کفتر را بر سر آنها فرستاد@ که بر آنها فضله‌ی خشک و تر ببارانند @ که به ناچار آن را با چفیه و چادر پاک کنند @ و آنها را در طویله و آخور قرار داد@aca33f832b473e295dd71c5c6de012db:disqus 

    • Hasanakvazir

      فکر کردی حضرت مهدی مثل تو منحرفه ابله تو نمیخواد از حضرت مهدی دفاع کنی دهنت رو ببندی کافیه

  • Razmjoo Kafar

    همدیاران گرامی ام
    دیشب من در خواب کسی را زیارت کردم که خود را اقا امام زمان معرفی میکرد. پس از ان، به این نتیجه رسیدم که حضرت مهدی ( عج ) واقعا وجود دارد.
    از طرف دیگر تاریخ گواهی میدهد که امام یازدهم یعنی حضرت امام حسن عسگری ( ع  ) فاقدِ قدرتِ تولیدِ مثل بوده است. با یک حسابِ کوچکِ ریاضی،
    نتیجه این خواهد بود که حضرت صاحب الزمان هست ولی نه از پدری که ما مسلمانان میگوئیم، بلکه نطفه ای است که به اصطلاعِ معمول به ان حرامزاده خطاب میکنند.
    و این امکان هم وجود دارد که صفتِ  * حرامزاده  * ای را که ما معمولا در موقع دستگیری در راه پیمائی ها از برادرانِ مامورِِ حفظِ نظم و یا بازجوهایِ محترم، دائما می شنویم، بهمین خاطر است.

     

  • Hojattsaadat

    khaeili harmozade hastin bi namosa  haghetone ke hamon khamenei chob to astineton kone

  • Behzad Arya

     مهدی موعود  ۱۴۰۰سال قبل با مخفی شدن در چاه غیبت خود را شروع نمود و در تمام این مدت نیز در همین چاه بود و ملائک نیز هر روز برای این امام غذا به درون چاه میبردند تا ایشان میل نمایند ولی چون بعد از غذا خوردن آنرا دفع نیز فرمودند لذا پس از مدتی چاه پرشده و وجود شریف آن امام در گوهشان غرق گردید و حتی با تخلیه چاه نیز اثری از وجود مبارکشان یافت نشد ./.

    • جویای حقیقت

      شما مدرکی بنا بر وجود ایشون دارید?

  • khaphe gosaleh

    تو خدا را نمی بینی پس وجود ندارد
    تو هوا را نمی بینی پس وجود ندارد
    تو گرما را نمی بینی پس وجود ندارد
    تو سرما را نمی بینی پس وجود ندارد
    یک مشت دییوس به اسم اسلام هر گهی را می خورند شما پافیوزها هم به جایی به خود انترشون گیر بدهید امامان معصوم ما را زیر سوال می برید
    هوی اسکل تپه svshyans.rozblog.com
    یک احمقی مثل تو را بتونم یک ذره به خودت بیارم برام بسه

  • Sasha 1985

    اگرم نمی‌پسندی مدهم به دست دشمن
    که من از تو برنگردم به جفای ناپسندان

  • امیر

    ای داده بی داد…..

  • امیر

    ببخشید شما شمایل حضرت عسگری رو به نقل از روایات دارید میگید که هیچ کدومشون پایه و اساس ندارن.ولی روایاتی ثبت شده از نوع همون نوشته ها از آمدن امام مخفی شیعیان خبر میده.در ضمن برای اثبات نوع بیماری که شما گفتید نمونه ژن یا دی ان ای لازمه برو خودتو سیا کن با شکل ضاهری که از روایات ناقص العقل هایی مثله تو گفته شده نمیشه گفت امام حسن عسگری عقیم بوده.تو قرآن هم اشاره ی بسیار زیرکانه ای بارها و بارها از امام زمان آمده که نیامدن نام مبارک ایشان هم مثله نام مبارک حضرت علی به دلیل حفظ کتاب آسمانی بوده تا مثل تورات و انجیل تغییر پیدا نکنن.درضمن امام خامنه ای همین که کونه تو و ناموسه تو روحفظ کرده باید متشکر باشی.یه نیگا به کشورای اطراف بنداز خودت میفهمی چه حقی به گردنته اسکل.

  • رسول شکری

    سلام من تعجب از این دارم چرا همیشه دم از احتراخ به اعتقادات و عقاید دیگر ملل و یهود و مردم مختلف جهان میشود ولی وقتی که اعتقادات شیعه به میان می آید به سخره گرفته میشود از طرفی باید بگویم به قول دوستمان آقای امیر علی ۱۳۶۵ این مطالب کلاً سخیف و معلوم و واضح است که توسط یک شخص بی سواد نوشته شده است انگور عسگری در زبان فارسی به معنی انگور بی دانه است اما عسگری در زبان عربی به نظر شما هم این معنا را دارد اگر چنین فکر میکنید برای خود شما و طرفداران سخنانتان متاسفم عسگری در زبان عربی به معنای لشگری می باشد و چون آقا امام حسن عسگری (ع) در محاصره لشگر حکومت وقت بودند این صفت را بی ایشان داده اند در ضمن شما که ادب دارید و ادعا دارید که اشخاص روحانی و یا مذهبی سبک مغز هستند شما چرا متانت ادب به خرج نداده اید و حد اقل از کلمه آقا برای امام یک قوم و نژاد و ملت استفاده نکرده اید از سمتی شما که اشاره به منابع شیعیان می کنید میشود بگویید در کدام منابع شیعه و صفحات و کدام چاپ چنین مطالبی را بدست آورده اید از طرفی همیشه طرفداران حق از ابتدای آفرینش زمین مورد سخره و تهمت اشخاصی چون حضرتعالی بوده اند و این حرف جدیدی نیست در ضمن قابل ذکر است که بنده ابتدا زرتشتی بوده ام و با تحقیقات بسیار دین اسلام و مذهب تشیع را برگزیده ام اگرچه شاید برخی از دوستان ( بی احترام به کسی حساب نشود ) نتوانند به دلیل جواب برخی شبهات رو بدهند اما من با هر دینی بر سر اسلام و تشیع حاضر به مناظره بر سر اثبات حقانیت تشیع هستم

  • مجید

    با توجه به فرمایشات جناب عالی عرض کنم که دو تکه شدن ماه (شق القمر ) دروغه؟؟؟؟ ولی پژوهشگران امریکایی باتوجه به اینکه مسلمان نیستند تایید کردند. یا ترک برداشتن کعبه که وهابی ها ۳۰ بار تعمیرش نمودند که مردم متوجه ترکش نشوند؟؟؟؟؟؟
    عصای موسی دروغ بوده؟؟؟ که باز دانشمندان غربی پیدا کردند نه مسلمانان جاهل با متعصب کورکورانه. جایی رو که دریا شکافته شده یا غرق شدن فرعون که همگیه اینها کشف شده توسط غیر مسلمانان هستند.
    ایا به وجود خدا یقین دارید یا نه؟ اگر ندارید که دیگر ادامه بحث نیاز نیست.اما اگر دارید میدانید که هرکاری از دست خدا بر می اید.
    زکریا در پیری صاحب فرزند شد طوریکه خود اقرار به عقیم بودنش کرده بود. به مریم عیسی را داد یا پیامبرمان را با تار عنکبوتی حفظ نمود و یا موسی را چگونه حفظ کرد در خانه خود فرعون. ایا نمیتواند امامی را در شکم مادر حفظ کند؟؟؟؟؟
    من با حکومت اخوندها کاری ندارم ولی امام جایگاهی دارد که هیچکس نمیتواند داشته باشد. ایا امام جز سعادتمندی من و شما را می خواهد ایا برای خود او منفعت دارد ؟ ادم تو خونش نمیتونه توقع هر کسی رو براورده بکنه چه برسه به جامعه.
    ا امام با این امام های قلابین خیلی فرق میکنه حتی تو کتاب همین اخوندا اومده که وقتی امام اومد همین اخوندا مخالفت میکنن باهاش و میگن تو دین جدیدی اوردی و … پس ببین مارو چقدر اینا در حچل انداختن. بعدشم الان دارن ظلم میکنن تا فسادو فحشا رو به افزایش کردند با کارهاشون(حضرت علی می فرماید که مردم اصلاح نمیشوند مگر حاکمان اصلاح شوند می بینیم که این همه فساد در جامعه زیاد شده به این دلیله که حاکمان فاسدند)حکومت اقا امام مهدی به تاخیر بیافته.
    قصدم فضولی و بی ادبی نبود چون تحقیق فرموده بودین در خصوص امام گفتم نکاتی رو که بنده تحقیق کردم به تحقیقاتتون اضافه نمایید.
    من بیزارم از حکومت تن پروران و بدعت گذاران دینی

  • مجید

    ببینید بزرگان توهین به کسی جایز نیست هرکس می تواند نظر شخصی داشته باشد. ولی توهین به اعتقادات به نظرم خوشایند نمی اید چه انکس که به امام توهین کرده و چه انکس که توهین کننده را توهین کرده.

    بنظر بنده حقیر درک امام و جایگاهش به قدرت تفکر و تعقل هر شخص ارتباط دارد.

    در سوره بقره ایه دوم میگه این قران برای مسیر دادن به افراد پرهیزکاران نوشته شده پس کسانی که پرهیزکار نیستند قران اصلا بدرد نمیخورد. یعنی فرضا کسی که پرخور و شکمو هست هی بگو نخور اونم که بیشتر میخوره اصلا بهت توجه نمیکنه که.

    اگر بخدا ایمان دارید بقیه سخنان را بخوانید وگرنه نیازی به خواندن بقیه مطالب ندارید.

    ضمن سپاس از خداوندم که این زمان را برای من داد که بنویسم انچرا که میدانم و قبول کنم انچرا که نمیدانم.

    همانطور که میدانید خداوند مظهر پاکی (سبحان) و قدرت (قدیر) و حکمت (حکیم) و رحمانیت (مهربانی) و عطوفت است. از سر رحمتش برای ما پنج وعده در روز برای حضور در پیشگاهش را داده (چرا ۵ بار؟؟؟؟؟) اما برای انهایی که سرکشی می نمایند مانند مسیحیان و یهودیان در یک هفته فقط یکبار انهم روز شنبه که مسیحیان بدعت گذار انرا به دوشنبه تغییر دادند. ایا نباید چنین خدایی را مسلمانان حمد و ستایش نکنند؟؟؟؟؟؟

    برای اینکه بدانید چرا خدا نماز خواندن را گذاشته می توانید به بنده ایمیل بزنید یا میتوانید متافیزیک در نماز و وضو را مطالعه کرده و دلیلش را خودتان متوجه شوید.

    خداوند در همین قران سوره کوثر را اورده که به معنی کثرت دادن از نسل پیامبر است. دومین مطلب اینکه خداوند فرمود عاقبت زمین مال پرهیزکاران است. و سوم اینکه عمر نوح ۱۰۰۰ سال خواب اصحاب کهف ۳۰۹ سال و … عمر سلمان فارسی ۳۵۰ سال بود که نه امام بود نه پیامبر و از این قبیل افراد که عمرهایی بالای ۳۰۰ است زیاد است. چهارم اینکه گفته ما این ها را پاک و پاکیزه گردانیدیم یعنی عاری از هر عیب و نقص هستند. دوستی که فرموده امام حسن عسگری بی بار بودند ایا به این نکته توجه نکرده اند که نقص در امامت راه ندارد؟؟؟ ایا با این وجود باز عمر امام زمان را می توان انکار کرد یا وجود خودش را ؟؟؟

    ببینید عزیزان امامت امام های ما فقط از ناحیه خداوند تعیین می شود نه بندگان ناپاک. امام فقط ۱۲ نفر است و بس. بقیه فقط می توانند رهبر یا شاه یا بزرگ یا فقیه مملکت باشند همین. الان بنا به دلایلی حکومت و سردمداران با کارهایی که انجام می دهند مردم را به بیدینی دل زدگی از همه مقدسات و اعتقادات سوگ می دهند. ولی باید به فرمایشات امام علی گوش دهیم که گفته ر فتنه ها چونان شتر دو ساله باش، نه پشتی دارد که سواری دهد و نه پستانی تا او را بدوشند. پس ما نباید اعتقاداتمان را بخاطر چندتا اخوند بیسواد از دست بدهیم بیایید تحقیق کنیم در دینمان و مانند بت پرستان انچه که پدرانشان می کردند انها هم میکردند نباشیم چون نمازهایمان عین بت پرستی فرزندان بت پرستان است.

  • مجید
  • کامران فروهر

    مقاله ء شما خوب بود؛ ولی بهتر می شد اگر بدون توهین نوشته شود ؛ اما اشکالی ندارد ، چون شیعیان ( بلکه همهء مسلمانان ) دائما” در حال توهین به یکدیگر هستند ( شیعیان در زیارتنامه ها و دعاها ، دائما” به بزرگان اهل تسنن و یاران نزدیک پیامبر ، لعنت می فرستند ؛ سنی ها نیز شیعیان را کافر و رافضی می دانند !!!… بگذریم …..

    ۱- هیچ خرد سالم و انسان آگاه نمی تواند قبول کند که خداوند یک شخص را ۱۳۰۰ سال زنده نگه دارد ، تا روزی برسد که وی جها را پر از عدل وداد کند ؟!…. اگر خدا بخواهد جهان را از دست ظالمان نجات دهد ، همان لحظه می تواند با قدرت خود اینکار را انجام دهد و نیازی به انسان ۱۳۰۰ ساله ندارد !!!!!!!!!!!!………

    ۲- مگر نه این است که شیعیان ادعا میکنند مهدی موعود فرزندی از فرزندان ائمه است ؟… پدران مهدی در زمان خودشان ، نتوانستند از خود دفاع کنند !… علی را ابن ملجم کشت … حسن را معاویه …. حسین رایزید و … الی آخر …. جواب شیعیان این است : تقدیر خداوند چنین بود !!!!!!!!!!!!!………… اگر خدا اراده میکرد ، ملائکه و اجنه را به یاری امام حسین می فرستاد !!!… ببینید این شیعیان ( که جزو بی خردترین مردمان جهان هستند) ، هر سخن یاوه و منسخره را به راحتی می پذیرند ؛ اما وقتی حقیقت را می شنوند ، آشفته میشوند، فریاد میزنند ، فحش میدهند و منکران خرافات را به کفر متهم میکنند ؛ درد این بی چاره های بیمار درمان ندارد.
    ۳- چرا دوستداران مهدی موعود ، بیشترشان از قشری هستند که نام مهدی ، ابوالفضل العباس ، حسین و………… را در شیشهء عقب ماشین خود نوشته اند ، اما بی توجه به قوانین راهنمائی ورانندگی ، مانند حیوانی وحشی در خیابان ها رانندگی میکنند ؛ اگر هم اعتراض کنید ، با چاقو و قمه و قداره به شما حمله ور میشوند ؛ آیا شما دوستدار کسی هستید که قرار است عدالت را دذرجهان برقرار کند ؟ ……… لازمه عدالت ، اجرای قانون است ؛ شما که از قانون شکنان هستید !!!!!…………..

  • لوسیفرین

    همه ی اینارو من قبول می کردم صرفا اگر هر امام دیگری بود ، مثال عرض میکنم اگر امام پانزدهم بود میگفتم اره اگر امام هشتم بود میگفتم اره اما چرا دوازدهمی ? در مورد اون یکی اما داریم هفتادو دو ، “مراجعه به کتاب هفتادو دو دیو یک پری ” ، کمی محتاتانه تر نگاه کنیم به قضایا صرف نفرت از اسلام مشت خرافجه ی دیگه به خورد ملت ندین هرکسی عقل داره شعور داره رجوع کنه به شعور خودش

  • Iman

    Chanell:
    شبهه ی جدید صهیونیستی برای جماعت عوام الناس…!!!
    شبهه: آیا میدانید چرا به پدر بزرگوار امام زمان(عج) لقب عسگری دادند(امام حسن عسگری)…؟؟؟
    اینا با مطرح کردن این سئوال که بیشتر برای عوام الناس هست. وبیشتر در مبادی عمومی مثل داخل تاکسی ها واتوبوسها مطرح می کنند، دنبال القاء این مطلب مضحک هستند که بواسطه لقب عسگری بودن امام حسن (ع)، ایشون اصلا دارای فرزندی نبودند که تازه امام زمان (عج) فرزند ایشان باشند…
    حالا قصه چیه…؟
    قصه از این قراره که اینا با طرح واژه عسگری با حرف ((گ)) که متاسفانه حتی در بسیاری از بنرهای مناسبتی برای ایام شهادت و ولادت این امام بزرگوار از طرف مساجد با همین عنوان ((عسگری با حرف “گ” )) مواجه می شویم، دنبال این هستند که عسگری بودن امام حسن (ع) را منتج شده از انگور عسگری که خیلی هم معروفه، بدانند…
    همانطور که می دونید انگور عسگری دانه ندارد… اینا با طرح این مطلب مضحک می خواهند بگویند چون برای امام حسن (ع) هیچ فرزندی نبوده لذا مردم زمان آن حضرت به ایشان لقب عسگری دادند… یعنی امام بدون دانه … بدون فرزند…
    این قضیه رو اتفاقا دو سه روز پیش تو یه جلسه ای، از یکی از دوستان شنیدم، لذا شایسته دیدم با شما دوستان بزرگوار فیس نیز جهت آگاهی درمیون بگذارم …
    وحالا جواب ما برای این ابلهان :
    خیلی ساده است … با دو گزینه جواب سئوال ایشان داده میشه…
    اولا: امام حسن (ع) عسکری با حرف “ک” هستند دلیل بر اینکه در ادبیات عرب اصلا حرق “گ” وجود ندارد. عسکری به معنای لشکر ولشکرگاه ، که حضرت توسط حاکم وقت در زمان خود توسط در یک محیط کاملا نظامی وتحت کنترل ونظارت نگهداری می شدند. بنابراین عسکری با “ک” در زبان عربی به معنای لشکری ولشکرگاه بودن است که دلیلش هم عنوان شد…
    دوماً: کنار حضرت امام حسن عسکری پدر بزرگوارشان حضرت امام هادی (ع) هم بودند. یعنی ایشون هم لقب عسکری دارند. همونطوری که وقتی قبور شریف این حضرات را میخواهیم عنوان کنیم می گوییم : ((حرمین امامین عسکریین)) وایشون هم بدلیل زندانی بودن در محیط نظامی لقب عسکری گرفتند. حالا سئوال اینجاست: میخواهیم از این معاندین بپرسیم: حضرت امام هادی هم امام عسکری بودند. چرا این شبهه رو برای ایشان مطرح نمی کنید؟ واین درحالیست که برای فرزند ایشون حضرت امام حسن عسکری ، شبهه سازی می کنید. اگر امام هادی (ع) هم بنابه تعبیر شما ، مثل انگور عسگری بی دانه و بی فرزند هستند، چطور می تونید برای دانه یا فرزند ایشون شبهه سازی کنید.
    سوماً: این ابلهان باید بدانند که انگور عسگری مربوط به ادبیات ما فارسی زبون هاست. به معنای تنها (بنابه اظهار یکی از تاریخ دانان) بنابراین استعمال عسگر با “گ” در ادبیات عرب غلط وبی معناست.

    با تشکر
    ایمان

  • Donald Trump

    اعتقاد نداری نداشته باش دیگه چرا توهین میکنی
    بیش‌تر تخلیه عقده بود تا یه مطالعه علمی-فلسفی
    دانشمند انگلیسی که هیچی از اسلام نمیدونه
    میاد از مردانگی های فردی مثه علی بن ابی طالب میگه
    بعد تویی که اسلام و زورکی کردن تو مغزت بایدم
    اینجوری مغرضانه حمله کنی تقصیری نداری
    امیدوارم با خودت کنار بیای

  • ساسان

    نویسنده متوهم کاملا مشخصه چقدر پست و حقیری به زوزه کشیدنت ادامه بده البته قیاس تو با حیوون توهین به حیوونه در جوار پدرت ابلیس باشی

  • پدرت

    اخه پفیوز روش عن فکر جیره خور خامنه ای
    نکنه خودت به این بیماری مبتلا هستی اینقدر خوب توضیح دادی؟
    یا اونجا بودی و دیدی؟
    وقتی خودت اینقدر واضح توضیح میدی فلان بوده و بهمان پس مشخصه وجود داره و تو سوزشت از جای دیگه اس
    مرد باش یک کلام بگو نیست والسلام
    دیگه زر زرات برا چیه؟!!!
    خلاصه که ریدم تو تفکراتت خل مشنگ نون به نرخ روز خور ولایت معاش

  • هالو

    چی مصرف میکنی نویسنده محترم؟
    بگو مام بزنیم