تولد کودکان اتمی و تنفس گازهای سمی، حق مسلم ما نبود! ۱

بیماری و مرگ تدریجی پیامد نا رسایی ها، و بی توجهی ها

چنانچه در مقاله پیشین به آن اشاره شد، هوای آلوده و کشنده، مرگ تدریجی و بیماریهای گوناگون را برای مردم ستمدیده ایران رقم زده است. حکومت فاشیست مذهبی ایران، حتی هوای سالم را از مردم محروم دریغ کرده و ایران را به بزرگترین اتاق گاز، اردوگاه مرگ نازی ها تبدیل کرده است. اثرات تشعشات اتمی، پارازیت های ماهواره ای، آب و هوای آلوده در تمام ایران به چشم می خورد. چه بسیار خانواده هایی که در اطرافمان از آلودگی هوا، آب و تشعشات اتمی و پارازیت های هوایی آسیب دیده و یا عزیزی را از دست داده اند.

سقط جنین، انواع و اقسام سرطان ها و بیماری های تنفسی در ایران رشد فراگیر و باورنکردنی داشته اند. آرزوی داشتن کودکانی سالم برای بسیاری از هموطنانمان آرزویی دست نیافتی و غریب است، که سیل خون آلود سقط جنین و تولد کودکان اتمی بیمارستان ها و خانه ها را فراگرفته است.
در این وضعیت بحرانی، اثرات مرگ آور بنزین غیر استاندارد کنونی در آلودگی هوا، بیماریهای تنفسی و مرگ و میر هر روزه شهروندان ایرانی کاملا مشهود می باشد. به طوری که حتی عضو کمیسیون انرژی مجلس ایران، عسگر جلالیان، بنزین کنونی تولید شده در پالایشگاه‌ها را سرطان‌زا خوانده و خواهان توقف تولید آن شده است.

آلودگی هوا در ایران بر اثر سوخت نامناسب، و رعایت نکردن بهداشت موجب بیماری های گوناگون تنفسی و مرگ است. اثر این گازهای سمی در کودکان و پیران بیشتر و واضح تر است.

آلودگی هوا در ایران بر اثر سوخت نامناسب، و رعایت نکردن بهداشت موجب بیماری های گوناگون تنفسی و مرگ است. اثر این گازهای سمی در کودکان و پیران بیشتر و واضح تر است.

خطری که از سوخت  بالای متان ایجاد می شود

جدیدترین خبر باورنکردنی از اقدامات جنایتکارانه حکومت اسلامی برای قتل عام دسته جمعی مردم ایران،  ازمتن نامه هوشدارانه احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران  به سازمان محیط زیست برداشت می شود که می نویسد: “استفاده از مخلوط متانول ۳۵ درصدی در بنزین برای جان و سلامت انسان‌ها بسیار خطرناک است.”

بخارهای  برخاسته از متانول به شدت سمی بوده و علاوه بر صدمات ریوی، حتی ممکن است باعث کوری چشم شود!. همچنین استفاده از سوخت متانول ۳۵ درصدی در بنزین؛ سیستم سوخت رسانی، باک ، فیلتر و پمپ بنزین ، لوله های فلزی ، واشرها و قطعات پلاستیکی خودرو را دچار خوردگی شدید کرده، در نتیجه سبب نشت بنزین می شود، که خطر آتش سوزی خودروها را تشدید می کند.
در همین راستا، رئیس فراکسیون محیط‌زیست و توسعه‌پایدار مجلس، با تأکید بر اینکه بنزین تولید داخل تا ۱۰ سال آینده یک نسل از کودکان کشور را به بیماری‌های بهبود ناپذیر مبتلا می‌کند، گفت:
“اعلام آمار و هشدارها درباره آلودگی هوا موجب افزایش فشار بر مسئولان و تلاش برای کاهش عوامل بروز این پدیده در کشور می‌شود.”

وجود اتانول و متانول در ترکیبات سوختی

متانول به طور کلی یکی از مشتقات الکل است. این ماده معمولا در ترکیبات سوختی با گازوئیل ترکیب شده و به صورت محدود در موتورهایی با سیستم احتراق داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. به گزارش خبرگزاری بی بی سی در بعضی از کشور‌های اروپایی و همچنین برای حدود یک دهه در ایالت کالیفرنیای آمریکا از سوخت متانول استفاده می‌شد.

علی فرنود کارشناس محیط زیست در سوخت‌های دیزلی، به بی‌بی‌سی فارسی می‌گوید: “در حال حاضر در آمریکا بیشتر از سوخت حاوی اتانول تا ترکیب ۱۵ درصد استفاده می‌کنند”.
در اروپا از سوخت اتانول استفاده می شود که از منابع گیاهی چون ذرت و نیشکر قابل تولید می باشد. شگفت انگیز این که در ایران، خوردن مشروبات الکلی ممنوع می باشد، و مجازات وحشیانه و بیرحمانه ای در حد شلاق و اعدام دارد. ولی تنفس بخارات سمی مشتقات الکلی برای مرگ دسته جمعی مردم ایران آزاد و حتی اجباری است!.”

بوییدن و استشمام گازهای سمی روی بیشتر بخش های تن آدمی مانند شش، جگر، قلب، و حتی استخوان می تواند عوارض بسیار ناگواری داشته باشد.

بوییدن و استشمام گازهای سمی روی بیشتر بخش های تن آدمی مانند شش، جگر، قلب، و حتی استخوان می تواند عوارض بسیار ناگواری داشته باشد.

عوارض بسیار خطرناک اشعه های پارازیت

چنانچه قبلا به طور کامل به این جنایت فاحش اشاره شد. امواج پارازیت، ایران را به بزرگترین کوره آدم سوزی دنیا مبدل کرده است!. ایران، بزرگترین کشتارگاه سقط جنین اجباری در جهان است، و حکومت اسلامی ایران سردمدار بزرگترین کشتار جنین انسان در جهان می باشد. هشدارهای در راه بودن سونامی های سرطان‌ ها بویژه سرطان پستان در زنان و عقیم شدن مردان در ایران تحت تاثیر اثرات بسیار مخرب پرتوهای پارازیت‌ بر سلامتی سلول‌های بدن انسان است.

امواج پارازیت منشاء بسیاری از بیماری‌ها و به طور قطع موجب اختلال در سیتسم ایمنی بدن انسان است. آمار سرطان و سقط جنین آنچنان ناگهانی و سرسام آور رو به افزایش است که حتی بسیاری از مسئولین حکومت اسلامی نسبت به این جنایت هولناک بشری زبان به اعتراض گشوده اند. اما خواب خرگوشی سردمداران دیکتاتور ایران را، تنها تجمعات خیابانی و اعتراضات میلیونی بر هم خواهد زد. نه اعتراضات و هشدارها و آمارهای پزشکی.

پارازیت بر روی اعصاب و مغز اثر تخریبی و پیامدهای ناگوار دارد. امواج الکترومنیتیک آن نیز بی تردید سرطان زا است. بنابراین، کسانی که در کنار و نزدیک به بشقاب های تلویزیون هستند، در معرض خطر بیشتر قرار می گیرند.

پارازیت بر روی اعصاب و مغز اثر تخریبی و پیامدهای ناگوار دارد. امواج الکترومنیتیک آن نیز بی تردید سرطان زا است. بنابراین، کسانی که در کنار و نزدیک به بشقاب های تلویزیون هستند، در معرض خطر بیشتر قرار می گیرند.

امنیت نیروگاه های هسته ای

کنترل تشعشعات اتمی و ساخت نیروی هسته ای صلح آمیز خارج از قدرت حکومتیست که بوسیله اراذل و اوباش مذهبی اداره می شود.حکومتی که مسئولینش نه بر اساس دانش و لیاقت بلکه بر پایه خرافات مذهبی و رذالت در سرکوب مردم انتخاب می شوند. حتی شرافت و قدرت نجات جان کارکنان خود را ندارد. چنانچه هر زمان که زمان آن فرا رسد. چون سرنوشت سعید امامی با کاسه ای واجبی از جنایت خونین آنان تشکر می کند. پس حتی کارکنان حکومت اسلامی بویژه نیروی انتظامی، خائنین به مردم، شکنجه گران، کارکنان نیرو گاههای اتمی و…، هرگز در امنیت نیستند و نخواهند بود.

پس تعجبی نیست که چندی پیش به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ایران غلامرضا معصومی، چند تن از ساکنان منطقه‌ای تاسیسات هسته‌ای UCF اصفهان دچار مشکلات ناشی از تشعشات اتمی شده باشند. به نقل از همین منبع از حدود دو سال پیش، آموزش یک نیروی ویژه اورژانس هسته‌ای آغاز شده است که وظیفه اش ارائه خدمات به آسیب دیدگان احتمالی در صورت وقوع آلودگی های هسته‌ای است.

عوارض وحشتناک تشعشعات اتمی

سرطان،‌ خونریزی، بروز ‌مشکلات در دستگاه هاضمه، بیماریهای عفونی، عقیم شدن مردان و نازایی در زنان، جهش ناگهانی و بسیار خطرناک کروموزم ها در انسان ها و تولد کودکان اتمی و…از اثرات فجیع قرار گرفتن بدن انسان در معرض تشعشعات هسته ای می باشد. پروفسور پاتریک گورمِلون مدیر امور حفاظت انسان در برابر اشعه رادیویی موسسه فرانسوی حفاظت اشعه و ایمنی هسته ای، در مصاحبه خود با فرانس پرس درباره “بررسی اثرات تشعشعات هسته ای” چنین می گوید:
“برای مردمی که در معرض آلودگی به چنین اشعه های رادیو اکتیوی هستند،‌ خطر اصلی ابتلا به انواع سرطان از قبیل خون، ریه،‌ روده بزرگ و غیره است. میزان خطر به نسبت شدت اشعه دریافتی در هر فرد متفاوت خواهد بود. به منظور جلوگیری از سرطان تیروئید به ویژه در میان جمعیت جوان اعم از کودکان و‌ نوجوانان و زنان باردار و شیرده پاستیلهای یددار بین آنها توزیع شده است تا به این ترتیب با اشباع غده تیروئید از تثبیت ید رادیو اکتیو در این غده ممانعت به عمل آید.”

جایگاههای انرژی اتمی در ایران، در سرتاسر کشور، و مجاور محل زیست مردم و کنار شهرها قرار گرفته است. هرگونه نشت تشعشعات اتمی می تواند تا کیلومترها آتراف خود زندگی و هستی انسان ها را به خطر اندازد، و بیماری های گوناگونی به ویژه سرطان در مردم به وجود آورد.  نشت چرنوبیل در روسیه و همچنین پایگاههای اتمی ژاپن، دارای تلفات زیادی بوده، که همچنان در نسل های بعد ادامه دارد.

جایگاههای انرژی اتمی در ایران، در سرتاسر کشور، و مجاور محل زیست مردم و کنار شهرها قرار گرفته است. هرگونه نشت تشعشعات اتمی می تواند تا کیلومترها  اطراف خود، زندگی و هستی انسان ها را به خطر اندازد، و بیماری های گوناگونی به ویژه سرطان در مردم به وجود آورد. نشت چرنوبیل در روسیه و همچنین پایگاههای اتمی ژاپن، دارای تلفات زیادی بوده، که همچنان در نسل های بعد ادامه دارد.

کودکان اتمی

خبر تولد فراگیر کودکان اتمی در سراسر ایران، نشان از آمار اعلام نشده ولی رو به افزایش جنایت هسته ای حکومت اسلامی بر علیه مردم ایران است. جنایت مخوفی که با شعار ساده لوحانه و دروغین؛انرژی هسته ای حق مسلم ماست به مردم معرفی شد!. اخبار از گوشه و کنار ایران تولد نوزادان عجیب الخلقه اتمی، یا نوزادانی بدون قلب یا به شکل ظاهری نوزادان مبتلا به هیدروسفالی، یا نوزادانی بدون سفیدی چشم یا با صورت هایی غیر عادی و سری شکافته که مغزشان قابل دیدن است، خبر میدهند. شبیه فیلم های هالیوودی اثرات تشعشعات اتمی بر کودکان و عکس های واقعی کودکان اتمی زاده شده در جهان را عنوان می کنند.

تشعشعات اتمی  می تواند بر روی کودک درون رحم نیز اثرات ناگوار داشته باشد. امواج الکترومنیتیک اعم از پارازیت بر روی امواج و یا نزدیک بودن به کارخانه های برق، و ترانسفورموتورهای قوی در کاربرد ولتاژ بسیار بالا نیز در منطقه اطراف خود سرطان زا می باشد. آیا رژیم جهل و جنایت ایران، این نکته ها را هرگز رعایت می کند؟!.

تشعشعات اتمی می تواند بر روی جنین درون رحم نیز اثرات ناگوار داشته باشد. امواج الکترومنیتیک پیامد ایجاد پارازیت  و یا نزدیک بودن به کارخانه های برق، و ترانسفورموتورهای قوی در کاربرد ولتاژ بسیار بالا نیز در منطقه اطراف خود سرطان زا می باشد. آیا رژیم جهل و جنایت ایران، این نکته ها را می داند، و اگر می داند هرگز رعایت می کند؟!.

از آنچه گذشت

فقر گسترده ناشی از مافیای اقتصادی و دزدی های میلیاردی حکومت اسلامی و فشارهای ناشی از تحریم های اقتصادی کاملا در سراسر ایران مشهود است. آثار باستانی بسیار ارزشمند و طبیعت زیبای جنگل های ایران هر روزه در حال تخریب و ویرانی بوسیله عوامل حکومتی است. این همه، هر ایرانی وطن پرست و انسان دوستی را می آزارد، که آیا به راستی حق مردم ستمدیده سرزمینی که جوانان برومند و نخبه اش در سراسر جهان افتخار آفرین هستند، تنها پرداخت وام های مالی بدون عوض، به کشورهای مصر و لبنان و فلسطین و عراق و افغانستان و …است؟.

آیا سهم شادی هموطنانمان، تنها عزاداری های مذهبی هر روزه و پرداخت مبالغ سرسام آور، ساخت ضریح های میلیاردی برای امامان هزارسال مرده در کشوری دور بوده است؟. آیا جوانان ایران به جبهه ها رفتند و بر خاک این سرزمین جان باختند تا سهم خانواده هایشان، چیزی بیشتر از تششعات اتمی و اشعه های پارازیت و کتک خوردن بوسیله گشت ارشاد و اعدام و تجاوز و شلاق نباشد؟. آیا حتی آسمانی آبی و تنفس به دور از بخارات سمی بنزین غیر استاندارد، سهم مردم این سرزمین نبود؟!.

نگارنده به عنوان عضوی از یک (خانواده شهید) خانواده ی ایرانی که جان باخته ای در راه دفاع از سرزمینش را از دست داده است، می پرسم!؛ آیا هیچ گوش شنوایی یا فردی پاسخگو و یاری دهنده، جز قدرت میلیونی اعتراضات خیابانی مردم ایران، برای حل این مشکلات و متوقف کردن جنایت کشتار دسته جمعی مردم ایران، توسط حکومت اسلامی، موجود است؟

  • Sahameddinghiassi

    داستان القاعده طالبان و
    سایر گروه های تروریستی  کاپیتالیستی  کمونیستی امپریالیستی

     

    همیشه گروهی از مردم
    میخواهند دیگران را برده ومطیع خود ساخته از دست رنج آنان و یا حتی از بدن آنان
    استفاده یا سو استفاده کنند که سیستم برده داری در طول تاریخ گواهی این است که
    غارتگران و ستمکاران با انواع حیله ها سعی داشتند مردمی را به زیر ستم خود بکشند و
    از آنان سو استفاده کنند. چرا برای آنکه آنان با هوش ترند و بقول معروف سوار برکار
    شده اند. آنان ثروتهای نجومی دارند براحتی پول خرج میکنند بهترین دانشمندان خود
    فروخته را استخدام کرده اند و از علم و هنر و تجربه های آنان استفاده میکنند تا
    دیگران را به بند بکشند. همان یک درصدیها که ۹۹ درصدیها را تابعی از خودشان کرده
    اند. آنان باهم متحد هستند وبا نقشه برنامه ریزی جلو میروند در حالیکه ۹۹ درصدیها
    نه برنامه ای دارند و نه باهم متحد هستند برعکس سایه های هم را با تیر می زنند بین
    آنان آنقدر تفرقه های مختلف انداخته اند که حتی پسر با پدر هم آهنگی ندارد و هرکسی
    ساز خودش را میزند و ساز دیگری کوک کرده است. حالا چرا ما نودی نه درصدیها ها باهم
    متحد نیستیم ولی آن تک درصدیهای با هم متحد ویک پارچه هستند.آنان بیش از ۴۰ درصد
    ثروت دنیا را نیز در کنترل خود دارند. با پول آنان است که حتی در کشورهای مثلا
    دمکرات و آزاد هم رییسان جمهوری که آنان طالب هستند از صندوقها بیرون میخزند. زیرا
    آنان رای برای آنان از طریق دمکراتیک خریداری کرده اند با صرف میلیونها دلار مردم
    را تحریک وتشویق میکنند که به کسی که آنان انتخاب کرده اند رای دهند.

     

    حتما شما هم از کشتن مرموز
    کندیهای اطلاع دارید که شاید حرفهای آنان را گوش نکرده بودند وبراحتی در روز روشن
    شهید راه بهشت شدند. باحتمال آنان حرفهای دیکته شده را قبول نداشتند و از خود مایه
    میخواستند بگذارند.

     

    یک درصدیها از یک مطلب
    بسیار مهم بهره می برند  نادانی و تعصب بی
    پایه  تفرقه بین مردم و همصدا نبودن ها
    ونیز همکاری نکردنها وکشتن اعتماد اطمینان بین مردم ظلم و نبود عدالت و نبود کار و
    مشگلهای مادی و معنوی. اینها کارد های برنده و حربه هایی است که آنان مردم را
    متشتت میکنند تا بتوانند بر گرده آنان سوار شوند اگر شما فیلم اسپارتاکوس را دیده
    باشید میدانید که همان سیستم وهمان روش هم اکنون بخدمت گرفته میشود.

     

    جوانان طبقه متوسط و فقیرهمه
    کشورها بخصوص کشورهای ما دارای مشگلهایی هستند که آنان از همین مشگلها برای رام
    کردن و به دام انداختنشان استفاده کرده و میکنند.

     

    جوانان طبقه ثروتمند از
    این مشگلها بری هستند زیرا به بهترین مدرسه ها میروند والدین آنان برایشان معلم
    های گرانقیمت خصوصی میگیرند تا از درس و زندگی عقب نباشند. اگر پسر داشته باشند
    کلفت های زیبا و جوان استخدام میکنند و اگر مذهبی باشند همان کلفت را به عقد صیغه
    پسرانشان در میآورند تا مشگل جنسی مانع تحصیل فرزندانشان نشود و اگر هم دختر داشته
    باشند که خیلی ها طالب ازدواج با دختر خانواده های ثروتمند هستند.

     

    مشگل برمیگردد به طبقه
    متوسط و فقیر ما. پسران ما بعد از تمام کردن دبیرستان کم سواد هستند زیرا مثلا در
    تمامی دوره دبیرستان معلم ریاضی نداشته اند و یا معلم زبان. بعضی وقتها معلم
    ادبیات فارسی معلم ریاضی میشده است و خودش را آماده میکرده تا درس ریاضی بدهد یا
    معلم فارسی معلم زبان انگلیسی میشده زیرا تحصیکرده های ریاضی و زبان براحتی
    شرکتهای خصوصی حقوقی بسیار بیشتر میگرفتند. سد کنکور برای کسانیکه بامعدلهای پایین
    دیپلم گرفته بودند آنان را از تحصیل دانشگاهی باز میداشته است.  کار هم که نبوده  ورزش هم که مشگل بوده حالا این فارع تحصل شده
    ها بایست چکار کنند؟  یا بخارج بروند  یا سعی کنند در کشوریمان کاری پیدا کنند یا
    برای ادامه تحصیل به تحصیل شبانه بپردازند و یا جذب کارهایی شوند که خوب نبوده ویا
    به اعتیاد پناه ببرند. مشگل تهیه پول و غذا و مسکن هم بسیاری از آنان داشته بودند.

     

    طالبان ها و بن لادنها که
    مثلا ادعای این را دارند که میخواهند ملت های مسلمان را آزاد کنند نه برای اینان
    کار ایجاد کرده بودند نه پوهنتون  نه وسیله
    ای که آنان بتوانند امرار معاش کنند بلکه از آنان به عنوان آدمک برای مقاصد خود سو
    استفاده کردند. جوانی که نه پولی دارد  نه
    میتواند در پوهنتون درس بخواند  نه میتواند
    ازدواج کند و مسکن داشته باشد براحتی جذب اینها میشده.

     

    برخی از آنان تسلیم طالبان
    یا القاعده شدند برای اینکه معاشی میگرفته اند بعضی برای رسیدن به بهشت و دیدن
    حوریان بهشتی با آنان همراه شده اند و برخی هم برای اینکه واقعا به اسلامی که آنان
    میگفتند معتقد شده بودند.

    حالا چگونه میشود این فریب
    خورده گان را به دامان مردم بازگردانید. متاسفانه با کشتن وبستن آنان مشگل زیادتر
    خواهد شد زیرا مظلوم کشی راه می افتد و طالبان هم که از بی تفاوتی رنج میبرند به
    مردم بیگناه حمله میکنند و از آنان کشتار میکنند. شیادان هم که از این اختلافها
    خوشحال هستند به اینکار ها دامن میزنند. مبارزه با طالبان و القاعده از راه کشتار
    کاری بسیار منفی است. مگر هسته های مرکزی آنان یعنی آنان که رهبری میکنند و مردم
    را به کشتارگاه ها هدایت میکنند تنها کشتن ویا زندانی کردن آنان خوبست ولی بقیه
    کسانیکه به طالبان یا القاعده پیوسته اند براحتی میتوان از آنان بازیافت های خوبی
    تهیه کرد. آنان فریب خورده اند  آنان
    خودشان مطالعه دینی و تحقیقی نداشته اند آنان مجذوب سخنان دلفریب کسانی شده اند که
    در این راه تبحر دارند. حتی هسته های مرکزی و کادر رهبری طالبان والقاعده هم شامل
    لااقل دو گروهند  گروهی که واقعا مسلمان
    تندرو هستند وفکر میکنند از راه جهاد و کشتن دیگران باورمندان به اسلام خدمت
    میکنند و درحالیکه شعور اینرا ندارند که اکنون دوره علم و دانش و صنعت و اقتصاد
    است نه دوره جنگاوری و کشت کشتار. زیرا اکنون سیستم دنیا ثروت و پول میخواهد نه
    برده زیرا برده داری اکنون گرانتر است این است که برده ها آزاد باشند ولی توان
    اقتصادیشان دزدیده شود.

     

    مثلا کتی که در چین ۱۰
    دلار فروش میرود در افغانستان  ۳۰
    دلار  در آمریکا ۱۰۰ دلار  خوب این اختلاف قیمت کجامیرود؟ به جیب گشاد
    سرمایه دار. یک کارگر چینی شاید روزی یک دلار مزد بگیرد این است که سرمایه داران
    کارخانه در آنجا درست میکنند و کالای ارزان با کیفیت بسیار پایین تولید میکنند.
    مثلا یک تلویزیون ساخت چین با مارک مثلا آر سی آی. بزحمت یکسال دوام میآورد بعد هم
    قابل تعمیر نیست و بایست سیصد دلاری که بابت خرید آن پرداخت شده دور ریخته شود. در
    صورتیکه تلویزیون آر سی آر که شصت سال پیش تولید آمریکا بوده هنوز هم کار میکند. اکنون
    تمام کارهای منشی گری به هند انتقال یافته شده و کارهای تولید به چین وسایر
    کشورهایی که کارگر در آنجا ارزان است.

     

    تولید نفرت کینه بین مذهب
    ها و نژاده ها و دینها و ملیتها و ملتها و زبانها نیز از شاهکارهای آنان است که
    مردم را در غرق خرافات تعصب های گفته شده زندانی میکنند و بین آنان تفرقه های
    مردافکن می اندازند تا کار خودشان آسان تر باشد.

     

    آنان هر رییس جمهور حرف
    نشنو رهبری که فراموش کرده است که کی بوده و چگونه به قدرت رسیده است را درو
    میکنند. با در دست داشتن وسایل ارتباط جمعی هرچه که بخواهند را به خورد مردم  میدهند. 
    شکاف و اختلاف بین زن مرد   دیندار
    و بی دین   مسلمان و یهودی  مسلمان و بهایی  بابی بهایی 
    صوفی و شرعیتی درویش  و بنیاد
    گرا   ترک کرد   عرب عجم 
    پارسی و …. رشتی تهرانی   پشتون و
    هزاره همه از شاهکارهای آنان است.

    راه مبارزه چیست    دوستی مهربانی باهم  داشتن تساهل و قبول کردن دیگران  گوش کرده به هم  همکاری 
    همیاری  ترک ظلم وجور دزدی و فسادی
    که گریباگیر ما شده است به سبب کمبود درآمد ها 
    داشتن اطمینان و اعتماد وباز سازی آن. از بین بردن جهل و نادانی عمومی  تحصیلات عمومی و همگانی  یاد گرفتن زبانهای هم و روش زندگی همدیگر  از بین بردن غرورهای کاذب که من بهترم بهتر
    میدانم دین من بهتر است  نژاد من بهتر
    است  و… حضرت سعدی  فرموده است که 
    بنی آدم اعضای یک پیکرند  که در
    آفرینش زیک گوهرند   چو عضوی به درد آورد
    روزگار

    دگر عضوها رانماند  قرار  
    توکز محنت دیگران بی غمی   نشاید که
    نامت نهند آدمی  تمامی فلاسفه و دانشمندان مردم
    دوست هم این چنین گفته اند ولی کو گوش شنوا. مولوی بلخی به حاجیان فرمود   که ای بی خبران کجایید کجایید   محبوب همین جاست بیایید بیایید  تو در بیابان حیران چرایی که  محبوب تو همسایه دیوار به دیوار و..و.  یا در اسلام هم گفته شده که طلب علم بر هر مرد
    وزن مسلمان واجب و فرض است ولو اینکه در چین آموزش داده شود. ولی آیا رهبران
    مسلمان تریلیونها دلار را خرج اینکار میکنند؟ یا صرف خودشان و ساختن ماشین های از
    تلا و حمامهایی از عاج فیل.

     

    رهبران ملی و محلی یا
    پادوهای همان قدرتهای پشت پرده در پس کشورهای قدرتمند به این ناراحتی ها دامن
    میزنند. وبرای نفع شخصی خودشان اجازه تحصیلات و دانش را به مردم عادی نمی دهند
    آنان را به تماشای کشتار ها مشغول میسازند و از علم و دانش کنارشان می کشند. به آوردن
    هیزم برای تعصب و جهالت  و دزدی فساد ظلم و
    جور ادامه میدهند تا همه از هم متنفر باشند بدون اینکه حتی بدانند چرا.

    حضرت بهاالله با هشیاری
    تمام برای اینکه بعدها پیروانشان همان راه قدیمی تعصب  را بیراهه نرود گفت.   که اگر دین سبب عداوت و دشمنی است بی دینی
    بهتر است. یعنی انسانیت تنها هدف ماست 
    یعنی انسان دوستی و احترام گذاشتن به کرامت انسانی. آقایان و یا خانم های
    طالبان و القاعده اگر شما واقعا میخواهید ملت های اسلام دارای احترام و شخصیت
    شوند   همان کاری را کنید که مادر ترزا کرد  یعنی خدمت به بیماران  ایجاد کار و پوهنتون برای جوانان  ایجاد شفاخانه 
    مدرسه  ایجاد کتابخانه  و دادن سرویس های علمی به مردم  نه کشت کشتار مردم و کودکان بی گناه کنار جاده  تا کی شما در خواب غفلت و نادانی هستید؟ دنیای
    امروز دنیای علم  صنعت  ورزش 
    کار و تولید است. تولیدهای پاک و زیاد با وسایل علمی  ورزش و هنر صنعت و پیشرفتهای علمی. اگر تمامی
    رهبران دنیا دلسوز بشوند واین ثروتهای عظیمی را که صرف خرابی کشتار و جنگ میکنند
    صرف انسانیت ها  کنند بسیاری از مشگها حل
    میشود   رسد آدمی بجایی که بجز خدای نبیند.
    پیشرفتهای علمی میتواند مسیر انسانها را تغییر دهد و همه ما را به کمال مطلوب
    هدایت نماید. که اینهمه جنگ جدل حاصل کوته نظری است   چون دورن پاک کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه
    یکی است. هم اکنون هم مثلا در همین آمریکا یک کشیش صاحب یک کلیسا میگوید تنها
    کلیسای من و راه من به بهشت میرود وباقی کلیساها کلیساهایی هستند که شیطان آنها را
    رهبری میکند.  به همین ترتیب هم سنی های
    متعصب شیعه ها را کافر می پندارند و شیعه های متعصب و بنیاد گرا هم دیگران را کفر
    گو میخوانند. بیچاره ما که گیر یک مشت نادان متعصب افتاده ایم که اصل دین را کنار
    گذاشت و تنها سر جزییات وارد جنگ جدل شده اند.