مصاحبه ویژه خبرنگار فضول محله با مشهدی ملاحسین موسوی ۰

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی

روزگذشته اتل متل خبرنگارما دور از دید لشکریان ابن زیاد، با ملاحسین موسوی به گفتگو نشست.

کوتاه شده این گفتگو در این جا به آگاهی اتان می رسد:

خوانندگان ما این نکته را باید بدانند که جایگاه زندگی ویامقر نیمه خلافت آقاملاحسین در محاصره پلیس و گزمه های ولی وقیح واوباشان او بود. بنابراین برای انجام این مصاحبه، خبرنگارما ناگزیر بود باعملیاتی آرتیستی چند، مانند سوپرمن ویا تارزان، باروپوش ازلابلای انبوه آدم کشان بگذرد، و با ماسک زورو zoro، از دیواربالا رود، ساعاتی در پشت انبوه بوته و نهال های خانه ویلایی ملاحسین در کمین بماند و آنگاه باپای برهنه خود را به حجره و یا دفترکارمشهدی ملاحسین برساند.

دیوارهای دفتر کار ملاحسین پوشیده از پوستر وشعارهای مذهبی، و طاقچه ها در اشغال کتاب هایی چون مفاتیح الجنان، زادالمعاد، توضیح المسائل، مناجات نامه، تعبیر خواب، استخاره نامه، زیارت نامه ها، و مانند آن بود. درمیان پوسترها، تصویر جلاد بزرگ، خمینی انسان شکن چون هیولا و دیو خونخواری خودنمایی می کرد.

اتل متل (در گفتگو با مشهدی میرحسین)- جناب آملا، ممکن است هدف از بردن قرآن و مفاتیح الجنان رابا خود به زندان بفرمایید؟

ملاحسین (پس از دعا و ورد خوانی)- همان گونه که حضرت امام فرمودند، سیاست ما مانند دین ماست، و دین ما مانند سیاست ماست. بنابراین، این دو کتاب و کتاب های دیگری که در مورد فق فق و چخ چخ اسلام و به ویژه شیعه نوشته شده اند، مبنای کار و سیاست آینده کشورمان می باشد.

من با الهام و پیروی از دستورات عالیه اسلام که دراین کتاب ها فراوان دیده می شود در دوران بی کاری خود در زندان، برنامه سیاسی دولت آینده خود را تنظیم می کنم.

اتل متل- آخر، برگرفتن و کپی کردن از کتاب ها، خرافات، و روایات مذهبی که مربوط به سده های گذشته و دوران بی خبری انسان ها بوده است، نمی تواند در دنیای پیشرفته و تکنولوژی کنونی منطقی و مورد پسند انسان ها باشد. بهتر نیست که در مطالعه اتان از خواندن کتاب هایی مانند شاهنامه، بوستان، گلستان، حافظ نامه و دیگر کتاب های ارزنده از گنجینه بزرگ ایران بهره بگیرید؟

ملا حسین- این چنین نیست. کاربرد این دستورات از سوی امام خمینی در دوران شکوهمند و طلایی انقلاب اسلامی به آزمایش و تجربه درآمد.

برنامه دولت آینده من رونوشت و کپیه برداری از روش سیاسی عبادی امام خمینی خواهد بود، آن چنان که خود من هم در برنامه های سیاسی ایشان شرکت داشته ام.

در پرتو این شکوفایی با دست توانای خمینی بزرگ بود که همسر من و شماردیگری از اسلام طلبان راستین باداشتن مدرک سیکل اول دبیرستان و حتی دیپلم دوچرخه سواری توانستند به دانشگاهای بی همانند و کم نظیراسلامی و یا مراکز علمی دینی مانند فیضیه قم راه یابند، مدارک دکترا و فوق تخصص خود را دریافت نمایند، و به اصلاحات و پیشرفت های بی نظیرعلمی، مذهبی دست یابند. ضمناً با کتاب هایی که نام برده اید، من آشنایی ندارم.

اتل متل-رژیم کنونی ممکن است همان گونه که هزاران را تاکنون سربه نیست کرده و یا آنان را خود کشی نموده، خدای نکرده در زندان به شمانیزآسیبی برساند.

ملاحسین (آهسته در کنار گوش خبرنگار)- این برنامه ها جنگ زرگری است. ما از خودشانیم و چاقو هیچگاه دسته خود را نمی برد. چنانچه دوستان برنامه ریزما در فیضیه و در سپاه صلاح بدانند، همان گونه که شماری از نویسندگان و دانشجویان بنا به برنامه ازپیش ریخته شده، نخست دستگیر و به زندان روانه شدند، آنگاه آنان را آزاد کردند و یا راههای فرار از زندان را برایشان فراهم ساختند. سپس به کشورهای دیگر فرستاده شدند تا در راه خواسته های رژیم به جاسوسی پردازند، در مورد ما نیزبرنامه های ویژه ای پیاده می شود.

اتل متل- ممکن است روشن تر بفرمایید با شما چه برنامه ای در پیش است و چگونه به ریاست جمهوری خواهید رسید؟

ملاحسین (در حال خاراندن ریش خود)- حقیقت این است که مرا دستگیر و ظاهراً به زندان می اندازند، ملت گوسفند مزاج همیشه در صحنه در دفاع ازمن به تظاهرات و فریاد یاحسین میرحسین می پردازند، آن چنان که خودم از ولی وقیح خواسته ام، تا یک قدم به سوی مردم بردارد، من آزاد می شوم و بر اساس خواسته های رژیم کابینه خود را تشکیل می دهم و ولایت وقیح دست نخورده برجای می ماند.

اتل متل- من که باور نمی کنم این چنین سیاستی برگزارشود و شما بتوانید به قدرت برسید.

ملاحسین- این کار بسیار آسان است و بی سابقه نیست. در مورد آقای خاتمی عمل شد و ایشان با ۲۲ میلیون رای به قدرت رسید، به ریش مردم خندید و رژیم آخوندی را تثبیت کرد. من هم می توانم کمابیش همان روش را اجرا کنم.

اتل متل- پس تکلیف ملت چه می شود؟

ملاحسین- ملت، یا ملت بزغاله در کنار امت همیشه در صحنه همچنان به سماق مکیدن مشغول خواهد بود.

اتل متل- آیا بهتر نیست شمانیز مانند بیشترملت به ویژه در کنارجوانان پاک و سلحشور جنبش سبزایران  باشید، شعارتان استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی بوده، و خود را از رژیم مرگ بارآخوندی جدا کنید؟

ملا حسین- همان گونه که آقای خاتمی به رژیم باورمند بود، و از تمامی رژیم ولایت وقیح همواره پشتیبانی و حمایت می نمود، من نیز خود را از جمهوری مقدس اسلامی جدا نمی بینم و پاره ای از آنم.

اتل متل- شما اشتباه می کنید. جوانان ما که ۶۷٪ جمعیت کشورمان را تشکیل می دهند و جنبش سبز را باخون خود پایه ریزی کرده اند، تا زمانی شما راهمراهی و پشتیبانی می کنند که شعارتان نفی کامل رژیم و بر قراری یک رژیم مردمی کاملاً ایرانی  و دور بودن از دخالت هر مذهب و دین باشد.