سپاه پاسداران، سپاه اختاپوس دزد و چپاولگر اصلی کشور است ۳

پیش گفتار:

به تازگی دولت آمریکا بر تأسیسات و مؤسسات سپاه پاسداران تحریم گذاشته است. سپاه با بی تفاوتی می گوید که این تحریمات اندک زیانی به اقتصاد سپاه وارد نمی کند بلکه زیان این تحریمات بر اقتصاد کشور است و دود آن به چشم ملت می رود. به راستی سپاه راست می گوید زیرا سپاه اختاپوس دزدی وچپاول کشوراصلی‌ترین نهاد سرکوب و صدور تروریسم در این رژیم می‌باشد، این ارگان امنیتی و سرکوبگر رژیم برای تأمین مالی بخشی از فعالیتهای نظام امنیتی برون مرزی و درون مرزی خود با برخورداری از امتیازات ویژه و انحصاری و استفاده ازرانت خواری درعرصه اقتصاد کشور تاخت و تاز می‌کند و مانع توسعه و رشد پایدار اقتصاد کشور شد

اینها فرماندهان سپاه و یا مفتخوران سر سفره ملت ایرانند که به ترتیب وزن نشسته اند.

اینها فرماندهان سپاه و یا مفتخوران سر سفره ملت ایرانند که به ترتیب وزن نشسته اند.

اختاپوس سپاه بر همه تار و پود کشور:

مؤسسه، سازمان، و تشکیلاتی در کشور نیست که بخواهند آن را برپا سازند و یا رشد و گسترش دهند و از شر تخم ریزی و به فساد کشیدن سپاه و دستیابی و  به آبیراهه کشاندن آن در امان بماند.

برای نمونه شماری ازبخشهای اقتصادی کشور که مورد دستیابی و غارتگری سپاه قرار گرافته رابه شرح زیر نامبرده می شود:

یک ـ پیمانکاری پروژه‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی و مشارکت در بهره‌برداری از این پروژه‌ها

دو پبمانکاری پروژه‌های بزرگ دولتی از جمله سد سازی، راهسازی، پل سازی راه‌آهن و ساخت بندر و اسکله قرارگاه موسوم به خاتم‌  بزرگترین پیمان‌کار پروژه‌های دولتی در ایران

سه– فعالیت در بازار سرمایه و بورس در قالب شرکتهای سرمایه‌گذاری و هلدینگ

چها – فعالیت در بازار پول و بانکداری رسمی و غیررسمی

پنج – فعالیت در بخش واردات و صادرات قاچاق و رسمی کالا

شش – فعالیت در بخش حمل و نقل مسافر و کالا

هفت – فعالیت در بخش ارتباطات و مخابرات

هشت – فعالیت در بخش تولید صنعتی و کشاورزی، شامل صنعت پتروشیمی، صنعت خودروسازی بهمن که این گروه دهها کارخانه بزرگ تولید خودرو یا قطعات خودرو می‌باشد.

در این تصویر جعفری فرمانده سپاه و همکار دیگرش که وبال جان و مال ملت ایرانند در این تصویر دیده می شوند.

در این تصویر جعفری فرمانده سپاه و همکار دیگرش که وبال جان و مال ملت ایرانند در این تصویر دیده می شوند.

قاچاق اسلحه به کشورهای آفریقائی؛

 به دنبال کشف محموله تسلیحاتی از جمله موشک، مواد منفجره در بندر لاگوس نیجریه در آبان ماه سال گذشته، عظیم آقاجانی ۴۴ ساله همراه با علی عباس جگا عضو سپاه پاسداران دستگیر شدند. بر اساس کیفرخواست دادستان های نیجریه ای، این دو متهم در زمان کشف این محموله اعلام کرده بودند که کانتینرهای توقیفی حامل مواد ساختمانی هست. به دنبال کشف این محموله مقام های پلیس نیجریه اعلام کرده بودند که علاوه بر این دو نفر، یک ایرانی دیگر نیز متهم به دست داشتن در این پرونده است که به دلیل مصونیت دیپلماتیک، بازداشت نشده و مورد بازجویی قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در بیانیه ای که از سوی عظیم آقاجانی  متهم ایرانی  تهیه و در دادگاه نیجریه خوانده شد، آمده است که «شرکت تجارت عمومی بین‌المللی و ساختمانی» که در گامبیا به ثبت رسیده و آقای آقاجانی برای آن شرکت کار می‌کند، از سوی دولت ایران و از سوی دولت نیجریه مجوز واردات یا صادرات اسلحه به نیجریه و گامبیا و حتی هیچ کشور دیگری نداشته است. این اظهارات در حالی بیان می شود که جمهوری اسلامی ایران پیشتر اعلام کرده بود مقصد سلاح‌های ارسالی ایران کشور گامبیا بوده است.

سنگال و گامبیا در اعتراض به ارسال این تسلیحات، روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کردند و نیجریه نیز در مورد ضبط این تسلیحات به شورای امنیت سازمان ملل گزارش داد. بر اساس قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت در سال ۲۰۰۷، ایران از صادرات و انتقال انواع سلاح منع شده است.

این  تصویر پاسدارقالی باف عامل مؤثر و اجراء کننده قتل عام دانشجویان دانشگاه در ۱۸ تیرماه دیده می شود.

این تصویر پاسدارقالی باف عامل مؤثر و اجراء کننده قتل عام دانشجویان دانشگاه در ۱۸ تیرماه دیده می شود.

قاچاق مواد مخدر به  همه کشورها توسط سران سپاه:

پیشینه فعالیت سپاه در تجارت و قاچاق مواد مخدر به زمان جنگ ایران و عراق بر می گردد. حکومت ایران در دوران هشت ساله جنگ با توجه به نیاز شدید به تامین منابع مالی جهت خرید اسلحه و مهمات و گرم نگه داشتن بازار جنگ، با استفاده از مصونیت های دیپلماسی و امکانات وسیع لوجستیکی زمینی، دریایی و هوایی که در اختیار داشت، اقدام به تجارت مواد مخدر به سراسر جهان نمود.

همچنین پس از شکست ایران در جنگ هشت ساله عراق و اتخاذ سیاست پرهزینه تسلیحات هسته ای نیاز به خرید و فروش این مواد ضد انسانی بیشتر احساس شد. البته با توجه به اینکه سرانه اقتصاد مواد مخدر ۲۶۰۰ میلیارد دلار سود سالانه آن است به عنوان منبع پر درآمد مورد توجه مقامات ایرانی واقع شد.

نقشه راههای قاچاق مواد مخدر از ایران که مورد استفاده پاسداران قرار میگرفت

نقشه راههای قاچاق مواد مخدر از ایران که مورد استفاده پاسداران قرار میگرفت

 راههای قاچاق مواد مخدر به وسیله سپاه

بنا به گزارس رضا وضعی، افغانستان نزدیک به ۷۴ درصد خشخاش جهان را تولید می کند نوشته: رضا وضعیو با توجه به اینکه ایران به عنوان گذرگاه مهم عبور مواد مخدر و تغذیه کننده جهان محسوب می شود، نقش ارگانهای حکومتی مانند سپاه پاسداران در این تجارت غیر قابل انکار می شود. با این وجود حکومت ایران جهت تحریف افکار عمومی جهان تا کنون اقدام به اعدام هزاران نفر از قاچاقچیان نموده است و به اعتقاد برخی فعالین این اقدام حکومت تنها یک روی سکه را نمایان می کند. تحقیقات امنیتی و اطلاعاتی انجام شده در برخی کشورها  از نقش مستقیم و گسترده شاخه برون مرزی لشکر قدس سپاه پاسداران در این تجارت پرمنفعت پرده برداشت.

سپاه پاسداران در ایران از همان آغاز جنگ ایران و عراق و به فتوای خمینی برای تامین مخارج نظامی به قاچاق مواد مخدر مشغول گردید. این نیرو در کردستان از پخش ارزان مواد مخدر به عنوان ابزاری علیه جوانان استفاده کرد. با گسترش جنگ انقلابی در کردستان استفاده از مواد مخدر توسط سپاه وسعت بیشتری گرفت. اما نیاز اصلی سپاه برای دست زدن به قاچاق مواد مخدر در جنگ ایران و عراق بارز گردید. پس از شکست در جنگ و اتخاذ سیاست مسلح شدن جمهوری اسلامی به سلاح هسته ای نیاز سپاه به تامین درآمد از تهیه، تولید و خرید و فروش مواد مخدر را افزایش داد. در ضمن سران رژیم از دست انداختن بر کار و بار قاچاق مواد مخدر در دیپلماسی استفاده کردند.

پس از دستیابی به اسناد سری وزارتخارجه آمریکا از نقش جهانی سپاه پاسداران ایران در قاچاق مواد مخدر پرده برداشته شد. روزنامه دی ولت در اواخر سال۲۰۱۱ با استفاده از اخبار منتشر شده توسط ویکیلیکس نوشت: “درآمد سپاه پاسداران از قاچاق مواد مخدر به اروپا بالغ بر چندین میلیارد یورو است. بر اساس این اسناد، مواد مخدر توسط ایران به آذربایجان منتقل می‌شود و از آن‌جا به اروپا صادر می گردد.”

هروئینی که  از ایران به آذربایجان صادر می شود، از بیست هزار کیلوگرم در سال ۲۰۰۶ به ۵۹ هزار کیلوگرم درسه ماهه سال ۲۰۰۹ رسیده است.

روزنامه واشینگتن پست هم طی مقاله ای در اواخر سال ۲۰۱۱ اعلام کرد سپاه قدس با حزب الله لبنان و کارتلهای قاچاق در آمریکای لاتین درتجارت و ترانزیت مواد مخدر در سراسر جهان حتی آمریکای لاتین همکاری دارند. که در قسمت دیگر بیشتر به نقش حزب الله لبنان در قاچاق مواد مخدر اشاره خواهم کرد.

روزنامۀ انگلیسی تایمز در شمارۀ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۱ به استناد به سخنان مقامات پیشین اطلاعاتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از نقش مرکزی سپاه پاسداران در قاچاق مواد مخدر در ایران و خارج از ایران نوشت:

قاچاق مواد مخدر سالانه میلیاردها دلار نصیب سپاه پاسداران ایران می کند که هم اکنون هم انحصار قاچاق مواد مخدر در ایران را در دست گرفته است و هم با شبکه های تبهکار در جهان ارتباط دارد.

نشریۀ تایمز همچنین نوشته است که بر طبق اظهارات سخنگوی دولت آمریکا واحدهای قدس سپاه پاسداران ایران در تبانی با یک کارتل بزرگ مواد مخدر در مکزیک قصد داشته سفیر عربستان را در واشنگتن را به قتل برسانند.

ماجرای سپاه و قاچاق هروئین به نیجریه:

در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۸۹ مقامات دولتی نیجریه اعلام کردند که ۱۳۰ کیلو گرم هروئین در محموله ای که از طرف ایران وارد کشور نیجریه شده بود را کشف کردند که مقصد نهایی آن اروپا بود. علاوه بر آن در اوایل آبان ماه همان سال، نیروهای امنیتی نیجریه از توقف ۱۳ کانتینر حاوی سلاح غیر قانونی که از کشور ایران آمده بودند خبر داد. انتشار این خبر ایران را به تکاپو وا داشت و منوچهر متکی با سفر به نیجریه قصد آرام کردن اوضاع را کرد و در عکس العمل به انتشار دو خبر آنها را “سوء تفاهم” خواند.

البته نیروهای امنیتی نیجریه چندین نفر ایرانی را در ارتباط با این محموله ها دستگیر کردند و رسما لشکر قدس سپاه پاسداران را مسئول قاچاق مواد مخدر و اسلحه به نیجریه دانستند. در همین رابطه ابوالحسن بنی صدر با ذکر نام دو نفر از متصدیان قاچاق در نیجیریه به نامهای “عظیم آقا جانی و سید احمد تهماسبی” که از عناصر عالی رتبه لشکر قدس سپاه ایران هستند، پرده برداشت.

تحریم فرماندهان سپاه توسط دولت آمریکا:

روز سه‌شنبه ۹آبان ۹۶ خزانه‌داری آمریکا به‌عنوان گام اول در اجرای قانون تحریمهای کاتسا، بیش از ۴۰ مهره و شرکت سپاه پاسداران را در فهرست تحریمها قرارداد. بر اساس قانون کاتسا، دارایی‌های این افراد و شرکتها در آمریکا بلوکه شده، شرکتها و افراد آمریکایی امکان معامله با آنها را نداشته و این افراد امکان ورود به آمریکا را نخواهند داشت

https://www.mojahedin.org/news/207219/بیش-از-۴%DB%B0مهره-و-شرکت-سپاه-پاسداران-در-فهرست-تحریمهای-خزانه-داری-آمریکا

این فهرست از این قرار است:

🔸علی اکبر احمدیان🔸عبدالله عراقی🔸پرویز فتاح🔸احمد فروزنده🔸محمد حجازی🔸محمدعلی جعفری🔸محمدرضا نقدی🔸رستم قاسمی🔸مرتضی رضایی🔸یحیی رحیم صفوی🔸حسین سلیمی🔸حسین طائب🔸دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) 🔸نیروی مقاومت بسیج🔸بنیاد تعاون سپاه🔸شرکت فناوری آبهای عمیق🔸مؤسسه مهندسی فاطر

🔸قرارگاه سازندگی قائم🔸قرب کربلا🔸قرب نوح🔸شرکت حرا🔸دانشگاه امام حسین (ع) 🔸مؤسسه مهندسان مشاور ایمن سازان🔸شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)

🔸سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوافضای سپاه🔸نیروی هوافضای سپاه🔸فرماندهی موشکی الغدیر سپاه🔸سازمان جهاد خودکفایی سپاه🔸قرارگاه سازندگی نوح

🔸مؤسسه مکین🔸بانک مهر🔸شرکت سرمایه‌گذاری مهر اقتصادی ایرانیان🔸مؤسسه عمران ساحل🔸شرکت اورینتال اویل کیش🔸مؤسسه راه ساحل🔸مؤسسه رهاب

🔸مؤسسه مهندسان مشاور ساحل🔸شرکت مهندسی نفت و گاز سپانیر🔸شرکت مهندسی سپاسد🔸شرکت تهران گسترش🔸شرکت تایدواتر خاورمیانه.

رستم قاسمی یکی از مزدوران سپاه که سمت وزارتخانه ای را اشغال کرده بود.

رستم قاسمی یکی از مزدوران سپاه که سمت وزارتخانه ای را اشغال کرده بود.

از آنچه گفته شد:

۳۹ سال انقلاب شکوهمند اسلامی ثمره اش پرورش و نیرومند شدن اختاپوس پاسداراران ، و ریشه دواندن آنها در همه ارکان مملکت از جمله هستی ها، تولیدی، ساخت و ساز، و امور بین المللی مانند تجارت، حمل و نقل، ، صادرات و واردات بوده است.جائی نیست و سازمانی را نمی یابایم که از از پنجه خون آلود اختاپوس زمان، سپاه پاسداران در امان بوده باشد. رنش جنایتکارانه و غارتگری این ثپاولگران هنگامی بهتر روشن می شود که بند و بست و راههای ارتباطی آنان را با کشورهای دیگر دنبال کنیم.از انتقال ۷۴٪ تولید مواد مخدر جهان به وسیله کشور افغانستان و گذر دادن آن از بنادر ایران به سرتاسر جهان به وسیله سپاه پاسداران و به اعتیاد کشاندنا و نابود کردن نسل جوان ایران،قدرت جنبش و حرکت را از نسل باقیمانده مسن ایران ساقط ساختند و در نتیجه همه راهها و هستی های کسورمان به دست  چپاولگران سپاه افتاده است.

نکته پایانی؛

کمربند همکاری سپاه و خامنه ای، همچنین سپاه و بسیجی، خامنه ای و آخوندها، وخامنه ای و بسیجی، آنچنان بر روی کشور بسته و مهار شده که همه درآمدها و امکانات کشور را میان این چند گروه نگه می دارد و دیگر سازمانی قدرت دستیبابی به مؤسسات و کارهای تولیدی کشور را نخواهد داشت. همکاری متقابل این چهار گروه موجب گردیده که تنها یک سازمان بیگانه مانند دولت آمریکا می تواند پرده از دزدی هاو قاچاق های سپاه پرده بردارد و به ملت ایران آمار نشان دهد.

  • putin yare marxistha va mollah

    سوال ساده ای که همیشه بی جواب میماند این است
    چرا همه رسانه ها ی فارسی ، روشنفکران ، فعالین سیاسی ، نویسندگان ، هنرمندان ، مادران پارک فلان و سندیکای رانندگان و دلواپسان دیگر که خودشان را مخالف این رژیم میدانند ، مخالف آخوند میدانند ، مخالف حکومت دینی میدانند ، بازرگان و بنی صدر و رضا پهلوی و مجاهدین خلق و امریکا و نو لیبرالیسم و سرمایه داری جهانی را به وجود آورنده ، محافظ ، توطیه گر پشت پرده این رژیم ملاها مینامند
    کسانی که برای دو کیلو گیلاس اسرائیلی در بازار اتهام اسرائیلی بودن به ملا ها میزنند
    کسانی که با مسافرت موگرینی ، نمایندگان پارلمان اروپا ، نمایندگان سوئد ، فلان وزیر اروپایی به ایران ، علاقه مندی ایر باس یا توتال به بستن قرارداد با دولت ملاها
    چنان عربده میکشند و جنجال میکنند و فریاد که پشت پرده چه خبر است ؟ چه قرارداد ترکمانچای امضا شده ؟ حقوق بشر چه میشود ؟ جیغ میکشند که سرمایه داری به فکر حقوق بشر نیست و ریشه امریکا و غرب را با دموکراسی و آزادی بیان و توسعه پایدار یکجا میزنند
    چرا
    چرا
    چرا
    پوتین که به تهران میرود چپ و راست ، مثل آب کس پیر زن از کار افتاده بدون کنترل به هر مقدار که بخواهد ، هر زمان که لازم بداند ، با یک جلد کلام الله فلان و بیسار !!! یا یک بزغاله کله طلایی یا با سخنان سرشار از عشق و معرفت به خامنه ای ( دیدن چهره مسیح !!! در سیمای آخوند دیکتاتور وابسته که دستش به خون مردم ایران و سوریه و عراق و افغانستان و یمن و بحرین و لبنان و آرژانتین و ….. آلوده است ) پشت درهای بسته میبرند و میدوزند و غارت میکنند آنچه در عیان نمی توانند

    ( یعنی چیزی بدتر از غارت دریای خزر از ۵۰ درصد به ۱۱ درصد ، چیزی پلیدتر از میلیتاریسم در سوریه و عراق و افغانستان برای منافع روسیه – چون پوتین خواب بوده سه تا دیکتاتور او را آمریکایی ها سرنگون کرده اند حالا نمی خواهد طرطوس و پایگاه نظامی در کنار مدیترانه را از دست بدهد باید رفیق ایت الله خامنه ای از جیب مردم ایران هزینه کند ، یا فروختن اشغال های روسی که عسگر اولادی میگوید سه برابر است در برابر آنچه از ملاها میرود آنجا ، موشک بی خاصیت که به همه می فروشد یعنی هیچ ، نیروگاه اتمی که پیش از آغاز به کار عمر مفیدش تمام شده بود ، میله های اتمی که دادند به روس ها طی بازیهای سیاسی گرو کشانه پوتین با امریکا و حالا گندش در دولت ترامپ در آمده ، هواپیماهای توپولف از رده خارج که هر روز سقوط میکنند ، هر چیزی که هیچ کس نمیخرد ، …)

    آنچه پوتین در عیان میکند ، حمایت از ملاها ( یعنی همین ملاها که تابان و آرمان و فرخ و نیکفر و اتحاد جمهوری خواهان و فدائیان و توده ایها و سبز و سرخ و سوسیالیست و کمونیست کارگری و راه کارگر و سوسیال دموکرات ها و بختیاریست ها و سکولارها و … عربده میکشند که فقط آنها مخالف ملاها هستند !!!! نه کس دیگر ) ، توطیه علیه مردم منطقه با مشارکت ملاها ، توطیه علیه مردم ایران با مشارکت ملاها ، سنگ اندازی سر راه سازمان ملل و کشورهای غربی به نفع دیکتاتورهای شیمیایی ، اتمی ، تروریستی ، مداخله گر مثل ملاها و اسد و طالبان و حزب الله و حماس و شرق اکراین و کردهای تروریست همدست ملاها و ….. است .
    پس ان چیست که اینها پشت درهای بسته با حضور ملیجک حسن چاخان میکنند ؟ چه قراری میگذارند که از مورد کثیف و جنایت کرانه بالا بدتر است تری که پیک نت میگوید “باید مخفی بماند ” و تابان در اخبار روس با نقل قول خبر از بیت رهبری عملا بر اینکه چیزی نباید مطرح شود خارج از خبر رسمی بیت رهبری صحه میگذارد . خیل جاسوسان روسیه در غرب که در مردم رپورت و اتحاد جمهوری خواها ن و صدای امریکا و بی بی سی فارسی و دوچه ولله و زمانه و ایران امروز و عصر نو و صدای فرانسه و اروپا نیوز و پیک ایران و …. خیمه زده و قیمه نذری روسی میخورند به خرج ملاها از جیب مردم ایران سکوت کرده اند .
    سکوتی وحشتناک . انگار نه انگار که این پوتین تزار اشغالگر ک گ ب الیگارش مافیایی ارتدکس رفته تهران که خامنه ای را حفظ کند !!!! از او چون بچه یتیمی درمانده سو استفاده کرده و نقشه های شیطانی خودش را که به دلیل پر هزینه بودن خودش نمیتواند اجرا کند توسط این رهبر بی خرد وطن فروش که حالا خودش را با مصدق پیشوای خردمند مستقل و دموکرات و آزادیخواه و وطن دوست مقایسه میکند و روسی گری عروسکی خودش را بی شرمانه با رفتار عاقلانه مصدق در استفاده از تفاوت منافع امریکا در نبرد با شوروی و انگلیس ( سیاست موازنه منفی ) که متاسفانه توسط همین جاسوسان شوروی و آخوندهای روسی و انگلیسی بی اثر گردید و شکست خورد ، مقایسه کند .
    زهی بی شرمی روسی
    آقا تو همه سیاست خارجی ات شکست خورده در سودان ، بورکینا فاسو ، مالدیو ، سوریه ، عراق ، لبنان ، میان مسلمانان ، سنی ها ،. شیعیان ، آفریقایی ها ، آسیایی ها ، حتا آسیای مرکزی روسی ، ترکیه ، پاکستان ، بحرین یمن ، فلسطین ، مصر ، عربستان ، … همه دشمن تو هستند و رژیمت . به هر کس رو انداختی و حاتم بخشی کردی دشمن خودت شد . تو حالا مصدق را مسخره میکنی چرا وقتی با شوروی و انگلیس سر نفت شمال و جنوب درگیر بود چرا با امریکا هم ستیز نکرد ؟ مگر مغز خر خورده بود ؟ اینکه آمریکایی ها بالاخره از دخالت های حزب توده و امکان افغانستان کردن ایران و یا کودتای لنینیستی توده ایها ، یا اشغال شبیه چک و لهستان و یا ضمیمه کردن شبیه کریمه و ۱۴ جمهوری آسیای مرکزی و شرق اروپا با کودتا و بلوا ، به تنگ آمدند و ترسیدند و با شوروی و انگلیس توافق کردند مصدق برود و شاه بیایید که جیب همه را پر کند ، تقصیر مصدق نبود . تقصیر حزب توده بود و عروسک های روسی مثل تو !
    جای متهم و قربانی را عوض نمی توانی بکنی با این ارتش سایبری میلیتاریستی مارکسیستی روسی که پوتین به سراسر جهان اعزام کرده
    چون
    گند کار روس ها در امریکا عنقریب بالا می اید
    من به تو هشدار میدهم توهم صدامیستی ، غذافیستی ، یاکونوویستی بسیار مسری است
    هر دیکتاتور مفلوکی به ان امیدوار میشود که او با بقیه فرق دارد .
    این که تو و پوتین و حزب الله تروریست لبنان با سو استفاده از خنثی گری اوباما و عدم حضور او در خاور میانه و با کمک داعش روسی شده توسط ازبک ها و چچنی ها و داغستانی ها و تاجیک ها توانستید به قیمت نبود کردن سوریه اسد جنایت کار را روی سر نیزه با کن پاره و خونین تا کنون نگه دارید ، اسمش پیروزی نیست . چون همین پوتین آدم فروش مافیایی خودش نهایتا او را به آمریکایی ها و اسرائیلی ها تحویل میدهد تا مادرش را بگایند .
    قبل از اینکه جشنی بگیری
    منتظر بلای آسمانی باش
    شانس بیاوری دعوای دخالت پوتین در انتخابات امریکا بالا بگیرد و مدتی بتوانی در این حکومت حقارت باری که به مردم ایران به کمک مارکسیست ها و ملی مضحکی ها و بقیه اپوزیسیون قلابی روسی ، تحمیل کرده ای بمانی .

    زیادی اما پر رو نشو و به قهرمان ملی ایران که بزرگترین اشتباه سیاستمدارن وقت امریکا در تاریخ ان کشور ساقط کردن او بود و پاره کردن زنجیر ارتجاع سرخ و سیاه برای تبدیل جهان به میدان جولانگاه تروریسم اسلامی روسی مارکسیستی ، توهین نکن .
    همین که به ایران ریده اید کافی است
    به شعور ایرانیان نرینید
    شما عرب زاده های روسی از مغول ها بدترید چون ترور هویت میکنید

  • ایران

    مرگ بر خامنه ای

  • ناشناس

    فاجعه انفجار نارنجک جنگی در روز سیزده در باغرود نیشابور
    باغرود نیشابور یکی از مناطق خوش آب و هوای این شهر است که همیشه بعنوان ییلاق و محل تفریح وتفرج مردم نیشابور بوده وهست.
    بعد از انقلاب سپاه پاسداران در این روستا و زمینهای اطراف آن اقدام به احداث یک پادگان آموزشی برای سربازانی که به خدمت میگیرد کرد.
    امسال روز سیزده مردمی که مثل هر ساله برای بدر کردن سیزده به باغرود رفته بودند شاهد فاجعه ای تلخ بودند،که در هیج شبکه خبری منعکس
    نشد و سپاه هم شدیدا مواظب است که این خبر به جائی درز نکند.لطفا و خواهشا ابتدا تحقیق کنید از بیمارستان امدادی مشهد و بیمارستانهای
    دیگر و سپس اطلاع رسانی کنید و نگذارید خون این مردم بیگناه روستائی براحتی پایمال شود.
    در روز سیزده یک بچه از خانواده ای که برای سیزده بدر به باغرود رفته بودند یک نارنجک جنگی پیدا میکند و آنرا پیش خانواده می آورد.پدر
    خانواده نارنجک را از بچه گرفته و توضیح میدهد که این وسیله اینطور کار میکند و خطرناک است ولی این ممکن است اصلی نباشد و آنرا به
    بچه بازمیگرداند.بچه از پدر سوال میکند آنرا به زمین بکوبم؟پدر میگوید نه ممکن است خطر داشته باشد.ولی بچه اصرار میکند و بخیال اینکه
    این هم مثل نارنجک های شب چهار شنبه سوری است آنرا در میان جمع خانواده محم بزمین میزند.
    متاسفانه و شوربختانه نارنجک واقعی بوده و انفجار مهیبی روی میدهد.خود بچه تکه تکه شده،هر دو دست پدرش قطع شده،شکم مادرش پاره
    شده و روده هایش بیرون ریخته،پنج یا شش نفر دیگر هم کشته شده اند.ده دوازده نفر دیگر هم بشدت و بعضی هم کمتر مجروح شده ودر
    بیمارستان های مشهد و نیشابور بستری هستند.
    سپاه شبانه محل را محاصره کرده و رفت وآمد مردم عادی به محل حادثه را ممنوع کرده،از مجروحین حادثه با آن وضع اسف بار و رقت انگیز
    در بیمارستان مشغول بازجوئی هستند.تاکید زیادی دارند که مجروحان و خانواده ۀنها با کسی گفتگو نکنند وخبر آن به جائی درز نکند.
    خواهش میکنم سریعا تحقیق کنید ، خصوصا از بیمارستانهای مشهد ونیشابور،بیمارستان امدادی مشهد یا همان شهید کامیاب و سایر بیمارستانها.
    مادر بچه از همه وضعش خرابتر بوده چون شکمش پاره شده و داخل بدنش پر ترکش نارنجک است و آنروز هیچ جراحی در بیمارستان نبوده
    که بتواند اورا عمل کرده ،ترکشها در بیاورد و شکم اورا بدوزد،بدبخت را با شکم پاره بستری کردند تا روزهای بعد جراح ها از تعطیلات نوروزی
    برگردند تا او را عمل جراحی کنند و روده هایش را سر جایش گذاشته و شکمش را ببندند.
    آخر نباید یک جراح کشیک در بیمارستان باشد؟
    چون اینها روستائی هستند باید اینطور با اینها رفتارکنند؟
    سپاه جنازه کشته شده ها را به خانواده ها تحویل نمیدهد که بتوانند آنهارا دفن کنند.
    امروز که پنج شنبه شانزدهم فروردین است هنوز مراسم تشییع و دفن کشته شده ها انجام نشده.
    هیچ کس مسئولیت نمی پذیرد.چرا باید آنجا نارنجک جنگی رها شده باشد که یک بچه بتواند آنرا پیدا کند؟
    مگر نارنجک جنگی سپاه یا هر خراب شده دیگر صورت ندارد که یکی در هر مراسمی مثل تمرین یا مانور گم بشود و مسئول ان هم بیخیال
    محل را ترک کنند و نارنجک را بحال خودش توی بیابان یا کوه وکمر یا در ییلاق رها کنند و بروند،و حالا چنین فاجعه ای رخ بدهد؟
    چه کسی مسئول خون این کشته شده ها است؟
    جان مجروحین حادثه بعهده کیست؟
    چرا بوضعیت آنها رسیدگی نمی شود؟
    چرا فقط دنبال بازجوئی از مجروحین و همراهان آنها در بیمارستان هستند؟
    مجروحین را آورده اند بیمارستان که درمان شوند،آنهم بسرعت،ولی سپاهیان بیمارستان را با آگاهی و بازپرسی اشتباه گرفته اند و دنبال بازجوئی هستند.
    تازه دارند سوال میکنند از همراهان که اینهائی که کشته شده اند دارای سلاح جنگی بوده اند ، آیا نارنجک در خانه هایشان داشته اند؟
    میخواهند یکی از آنها را متهم کنند که نارنجک از خودشان بوده و مسئولیت را از گردن خودشان رد کنند.
    خواهش میکنم لطفا اطلاع رسانی کنید.
    از یک نفر که به داخل بیمارستان راه دارد ومیتواند به شماها خبر بدهد سوال کنید تا صحت و سقم موضوع برایتان روشن شود.
    بخاطر خدا و بخاطر ایران نگذارید خون این مردم پاک و ساده دل روستائی پایمال شود.
    ببخشید که طولانی شد.متشکرم.