خواب خوش و آرام تنها در کنار حیوان خانگی امکان پذیر است ۵

یش گفتار:

طبیعت انسان طوری است که همواره و در هرشرایطی به یک مونس و همراه، همدل و همراز نیاز دارد. انسان موجودی اجتماعی بوده و از این که زندگی و روزگار خود راباشرکت دیگری بگذراند لذت بیشتر می برد و از تکروی و تنهایی بیزار و متنفر است. کودکان با عروسک و اسباب بازی همراز دوست و با آنها بزرگ می شوند. انسان تنها به عکس و تابلو، مجسمه، بت، و یا به اعتقادات مذهبی که توسل به گذشتگان و مردگان است پناه برده و لذت و کامیابی خود را در گفتگو و راز نیاز بدانان می داند.

سگ از با وفاترین موجود شناخته شده است که در هرشرایط و بدون چون و چرا صاحب و مالک خود را دوست دارد و بارها دیده شده که جان خود را برای حفظ و حراست دارنده خود به خطر می اندازد. شناخت انسانی  به این حیوان وفادار و فداکار موجب گردیده که در کشورهای باختری سگ و گربه را جزئی از فامیل و خانواده خود دانشته در کوچه، خانه، سفر، و حتی در بستر با آنان همراه باشند. ولیکن در کشور مصیبت دیده  اسلام زده و ضد انسانی ما، سگهای وفادار و مهربان را دسته دسته و به روش مرگبار و دردناکی با زهر و شکنجه از پای در می آورند. در این ویدیو بدترین و دردناکترین روش سگ کشی را در شیراز نشان می دهد.

بارها دیده شده که انسانی دارای مشکلات و پیچیدگی های روانی در برابر کوه و صخره ای می ایستد و یا سربه درون چاهی کرده به راز و نیاز می پردازد، به امام زاده ای پناه می برد و یا در گورستان در برابر قبر مرده ای سفره دل را باز کرده و آنچه درون آنست بیرون می ریزد و از پیکر پوسیده امام زاده و یا مرده از دست رفته و متلاشی شده خود تقاضای حاجت و کمک می کند. همه اینها مسائلی است که گرچه از خرد و منطق به دور است، ولیکن در کوتاه مدت به انسان آرامش می بخشد و فرد را از زندگی پر از تلاطم و همراه با ناهنجاری و دشواری ها بیرون می برد.

خوابیدن با سگ و فادار خانگی امان به ما آرامش  بیشتری می دهدو خواب بدون دغدغه و ناراحتی در پییش خواهیم داشت.

خوابیدن با سگ و فادار خانگی امان به ما آرامش  بیشتری می دهدو خواب بدون دغدغه و ناراحتی در پییش خواهیم داشت.

هم خوابی با حیوانات

در کشورهای باختری که سگ و گربه را همدم، و شریک زندگی و عضوی از خانواده خود می دانند، در کنار سگ و گربه خود آرامش بیشتری می یابند و خود را جدا از آنان نمی دانند. ولیکن در کشورهای اسلام زده که سگ را نجس می دانند، این وفادارترین یار انسان را از خود رانده و حتی می بینیم که در شهرهای گوناگون میهنمان به دستور و امر ولی فقیه سگ های وفادار به انسان را  با مواد زهر آلود  و یا راههای دیگر  به طور جمعی نیست و نابود می کنند. زیرا در حقیقت اسلام  به غیر از افراد مطیع، متملق، چاپلوس، و مزدور، دشمن اصلی و به دنبال نیست و نابودی انسان های واقعی و شرافتمند راستین و حیوانات است.

گزارش دیلی میل

روزنامه دیلی میل اون لاین Daily Mail On Line  در تاریخ شنبه ۱۲ دسامبر ۲۰۱۵ روی چگونگی خواب افراد در کنار و همراه با حیوانات خانگی مانند سگ و یا گربه  گزارشی از  مرکز پزشکی مایو در آریزونای آمریکا Mayo Clinic in Scottsdale, Arizona دارد که به شرح زیر است:

گربه ها با خواب آرام خود به ما آرامش زیادی می دهند و شبهای خوب و آرام بخشی خواهیم داشت.

گربه ها با خواب آرام خود به ما آرامش زیادی می دهند و شبهای خوب و آرام بخشی خواهیم داشت.

نتیجه آمار گیری کلینیک مایو در آریزونا

از ۱۵۰ نفر مراجعه کننده به این مرکز پزشکی در باره چگونگی خواب و آرامش آنان پرسش و آمار گیری شد. از صد نفر آمار گرفته، ۵۶ نفرشان در کنار حیوان خانگی خود مانند سگ و یا گربه می خوابند که از این گروه، ۲۰٪ آنها گله داشتند که شبها بر اثرجابه جایی و یا سر و صدای حیوان همراه خود از خواب بیدار می شدند و خواب آرامی نداشتند. ولیکن برعکس، ۴۱٪ خوشحال بودند که با وجود سگ و یا گربه در کنار خودخواب و آرامش بهتری دارند. این گروه ۴۱٪، دلیل آن را آرامش و امنیت بیشتر و بهتر در کنار حیوان خانگی خود میدانند.
این آمار گیری همچنین نشان داده که علاقمندان به گربه افرادی حساسند در حالی که دوست داران سگ دارای انرژی بیشتر بوده، بیشتر به بیرون روی و رفت و آمد علاقمندند و رویهم رفته فعال ترند و آمار دانشگاه کارل در ویسکونسین آمریکا Carroll University, Wisconsin حکایت بر آن است  که دارندگان گربه در درجه هوش و استعداد بالاتری از آنهایی قرار می گیرند که سگ در اختیار دارند.

سگ گله آلمانی در خوابیدن کودک خردسال کمک می کند.

پروفسور دنیز گوآستللو در گزارش سالانه انجمن روانشناسی در شیکاگو گفت که کسانی که از گربه حمایت می کنند حساس تر، روشنفکتر تر و خویشتن گرا تر از دیگرانند. از ۶۰۰ دانشجویی که آمارگیری شد، ۶۰٪ آنان طرفدار و دوست دار نگهداشتن سگ بودند که ۶ برابر آنهایی بودند که به نگهداری گربه علاقه نشان می دادند. بسیاری از دوست داران سگ و گربه، آنان را عضوی از فامیل و وابستگان خود می دانند. و تنها ۱۰٪ آمار گرفته شده ها در سال ۲۰۱۳ از همراه بودن و در کنار حیوانی مانند سگ و یا گربه خوابیدن اظهار ناخشنودی نمودند.

نکته پایانی:

انسان موجودی است اجتماعی که به همراه، همراز، هم گفتگو و هم خواب نیاز دارد. اگر تنهاست و یا احساس تنهایی می کند به حیواناتی مانند سگ و یا گربه پناه می برد، به امام زاده و قبر ردگان متوسل می شود، به کوه و دشت پناه می برد، به طلسم و جادو متوسل می شود، و یا مشکلات خود را در کنار چاهی و سر به درون آن بیان می کند. نتیجه آمار و بررسی ها نشان می دهد که خوابیدن در کنار سگ و یا گربه بیشتر به ما آرامش می دهد.

  • آرسنال

    این چوسلمونا کارشون آدم کشی و دروغ و دزدی و حیوان کشیه . تو ذات کثیفشونه . مملکت ایران هم به گند و لجن کشیدن . زنده باد اروپا و آمریکا که بهترین و قشنگترین جای دنیا هستن و پر از انسانیت

  • ایرانی

    ای حروم زاده کیرم دهن خامنه کس کش مادر جنده ببین با حیون چیکار میکنن مادرجنده ها جیگر ادم کباب میشه

  • مجتبی

    شیاطین جهنمی با چفیه و عبا در ایران حکم روایی میکنند, لعنت به روحشون !

  • شهروند

    مرگ بر خامنه ای شیطان بزرگ

  • مریم داد

    فرض کنیم اسلام موافق سگ بود و توصیه به سگ بازی میکرد و نظام هم حامی سگ باز ها بود.. الان امثال شما سگ بازی رو بد میدونستین و با سفسطه های شبه علمی میخواستین نگهداری سکس رو رد کنید. کل زندگیتون جاهل بودین و فقط لجبازی کردین