دلاوران بی گناه ، شجاعی و حاج صفی از بودن در تیم ملی محروم شدند. ۵

مسعود شجاعی و  احسان حاج صفی

دو جوان برومند تیم ملی که هر دو از با استعدادترین های ایران هستند و الگوی فهم و کمال ؛ بدلیل بازی کردن در یونان با تیمی اسرائیلی مورد خشم خامنه ای قرار گرفته و در آستانه جام جهانی از عضویت در تیم ملی محروم شدند.

یکی از مقام‌های ورزشی ایران می‌گوید مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به دلیل بازی در مسابقه باشگاه پانیونیوس یونان مقابل تیم مکابی اسرائیل از حضور در تیم ملی فوتبال ایران محروم شده‌اند.

 معاون وزیر ورزش ایران، گفته است که سیاست جمهوری اسلامی ایران پرهیز از مسابقه با ورزشکاران اسرائیلی است و “هیچکس حق ندارد خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران را رد کند.”

آقای داورزنی گفته است: “وقتی دو فوتبالیست ما بی‌تفاوت به این موضوع عمل می‌کنند به صرف اینکه تعهدی به باشگاهشان دارد، پس تعهدشان به ملت شریف ایران چه می‌شود؟”

ملت شریف ایران بخاطر فلسطین نابود شد!

ملت شریف ایران بخاطر فلسطین نابود شد!

محمدرضا داورزنی گفته است که بازی آقایان حاج‌صفی و شجاعی مقابل تیم اسرائیلی “برای مردم ایران قابل تحمل نیست.”

او گفته است که “طبیعی است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آن تصمیم جدی درباره آینده این دوبازیکن فوتبال بگیرد اما در حال حاضر به طور قطع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نخواهند شد زیرا آنها خط قرمزها را زیر پا گذاشتند.”

در حالیکه فاسدترین دولت تاریخ ایران در ۳۹ سال گذشته بر مسند کار بوده است ، جای اندوه است که بجای رفع این فسادهای آشکار و دزدی های همه جانبه ، همچنان به روسری بانوان و خالکوبی و از این قبیل امور ظاهری و بی نتیجه پرداخته می شود. در حالیکه کل سران نظام درگیر فسادهای کلان و چپاول همه جامنبه مملکت هستند ، همین دزدان برای انحراف افکار عمومی  و گل آلود کردن آب ،دم مسایلی بیهوده و آرمانی می زنند. یکی از این مسایل ، حضور قانونی دو بازیکن ایرانی مقابل تیمی از اسرائیل در یونان بوده است.  این دو بازیکن طبیعتاً نسبت به باشگاه خود احساس دین داشته اند و نا جوانمردی دانسته اند اگر مربی و همبازیان خود را همچون بازی رفت تنها بگذارند.

آیا مردم سیستان و بلوچستان، کردستان ، خراسان جنوبی، ایلام ، بوشهر و خوزستان انسان نیستند ؟ پس چرا از منافع این ملت مظلوم ایران حمایت نکردید؟ فقط فلسطین مظلوم است؟ ما مظلوم نیستیم؟

آیا مردم سیستان و بلوچستان، کردستان ، خراسان جنوبی، ایلام ، بوشهر و خوزستان انسان نیستند ؟ پس چرا از منافع این ملت مظلوم ایران حمایت نکردید؟ فقط لبنان و  فلسطین مظلوم است؟ ما مظلوم نیستیم؟

توهین حکومت با عبارت “ملت شریف ایران !”

جالب است که هر زمان که قرار است از جانب خامنه ای و اطرافیانش سخن بگویند، می گویند :”ملت شریف ایران!” . به بینش دیگر ،عبارت ” ملت شریف ایران ” درووغی بیش نیست و البته برای جوسازی.

این جوسازی سران رژیم گهگاه جواب داده است. مثلا توانسته اند حمایت از بشار اسد در سوریه و دخالت در امور بحرین ، یمن ، عراق را توجیه کنند و گروه زیادی از افکار عمومی را به ” ملت شریف!” بدل ساخته اند. بنا به یکی از بررسی های اخیر ، سردار جنایتکار “سلیمانی” در حال حاضر محبوبترین فر در ایران است که جای شرمساری برای ما دارد . باید پرسید که ما به کجا رسیده ایم که از افرادی خادم ایران مانند جهانبانی به شغالی چون سلیمانی رسیده ایم؟آن هم بعنوان محبوبترین چهره؟!

اما درباره محروم شدن دو بازیکن ایرانی، باید گفت که “همان ملت باصطلاح شریف! ” هم حاضر نیست بخاطر شعارهای ساختگی شما ، از محرومیت این دو جوان بی گناه و برومند حمایت نماید!

دشمنی ابلهانه با اسرائیل

همین چندی پیش بود که فلسطین از بازی با ایران سر باز زد.  مردم ایران بخاطر حمایت از فلسطینی ها ، بیشتر از خود فلسطینی ها هزینه داده اند! اما خود فلسطینی ها و دیگر کشورهای عرب اسرائیل را برسمیت می شناسند و با تیمشان هم بازی کرده و خواهند نمود.  در منقابل برای ایران و “ملت شریف ایران ” تره هم خورد نمی کنند!

تنها کشوری که بنا به قانون نانوشته ، اسرائیل را برسمیت نمی شناسد و از بازی با تیمهای ورزشی آن خود داری کرده است “ایران” است.

آنچه آشکارا بدست این نظام جهل و فساد و خون زیر پا گذاشته شده است و خواهد شد ، منافع ملی ماست. براستی دشمنی با اسرائیل چه سودی برای ما داشته است؟

آنچه آشکارا بدست این نظام جهل و فساد و خون زیر پا گذاشته شده است و خواهد شد ، منافع ملی ماست. براستی دشمنی با اسرائیل چه سودی برای ما داشته است؟

منافع ملی چیست و کجاست؟

آنچه آشکارا بدست این نظام جهل و فساد و  خون زیر پا گذاشته شده است و خواهد شد ، منافع ملی ماست. براستی دشمنی با اسرائیل چه سودی برای ما داشته است؟ سودی برای ما نداشته که هیچ، هزاران پرونده سیاسی و اقتصادی بر علیه مردم ایران بوجود آورده است که یکی از پر سر و صدا ترین آن مصادره کتیبه های هخامنشی  و حراج آن برای دادن خسارت به قربانیان عملیات تروریستی اعراب است.

این حکومت دزد ، ذره ای هم حیا ندارد و شرم نمی کند که مردم ایران را در تنگنای فقر قرار داده است ، در میان اعراب منطقه ما را بی آبرو کرده است و در داخل و خارج ایران کمترین حمایتی از مردم بیچاره ندارد ، بطور خلاصه منافع ملی ما را بباد فنا داده است و همچنان هم با کمال وقاحت دم از فلسطین می زند. آیا مردم سیستان و بلوچستان، کردستان ، خراسان جنوبی، ایلام ، بوشهر و خوزستان انسان نیستند ؟ پس چرا از منافع این ملت مظلوم ایران حمایت نکردید؟ فقط فلسطین مظلوم است؟ ما مظلوم نیستیم؟

رژیم جنایتکار، در میان اعراب منطقه ما را بی آبرو کرده است و در داخل و خارج ایران کمترین حمایتی از مردم بیچاره ندارد ، بطور خلاصه منافع ملی ما را بباد فنا داده است و همچنان هم با کمال وقاحت دم از فلسطین می زند.

رژیم جنایتکار، در میان اعراب منطقه ما را بی آبرو کرده است و در داخل و خارج ایران کمترین حمایتی از مردم بیچاره ندارد ، بطور خلاصه منافع ملی ما را بباد فنا داده است و همچنان هم با کمال وقاحت دم از فلسطین می زند.

انقلاب اسلامی برای هیچ!

اگر دشمنی با اسرائیل و امریکا را از نظام اسلامی و در بالای آن  از خامنه ای بگیریم چه چیزی از آن باقی می ماند؟ اگر کسی بتواند جز ویرانی ایران،فقر و تباهی مردم و بی آبرویی در جهان ، دست آوردی برای نظام ولایت فقیه بشمرد جایزه دارد! این انقلاب اسلامی برای “هیچ” آغاز شد و هیچ دستاورد و هویتی ندارد. دشمنی با امریکا و اسرائیل هویت این نظام است چون خدمتی انجام نداده است که بدان شناخته شود.

 

  • why do you delete

    را می پذیرید.
    ارسال نظر به عنوان مهمان

    آواتار
    margazideh.rismani@siah.sefid • در چندین ثانیه

    شعارهای ضد ایرانی طرفداران صدر در عراق

    http://news.gooya.com/۲۰۱۷/

    برای یکصدمین بار ثابت شد
    عرب اول عرب است بعد دشمن ایرانی و بعد قابل خرید بین ده میلیون تا ۴۰ میلیون دلار

    شیعه و سنی ندارد . عراقی و سوری و سودانی و فلسطینی و سعودی و اردنی و مصری فرقی نمیکند .

    همان گونه که برای هزارمین بار ثابت شد روس ها دشمن شماره یک مردم ایران ، خواهان اشغال و سلطه بر خاک ایران و منابع مالی و کاسپین و استفاده از ایران برای حمله به دیگران ، تهدید دیگران و سپر دفاعی گوشتی هستند

    همان گونه که ده ها بار ثابت شده است اسرائیل بهترین و طبیعی ترین دوست و متحد ایران محاصره شده در میان این اعراب و روسیه و اقمار روسیه و پاکستان و افغانستان و ترکیه سنی است .

    اما مارکسیست های روسی و اسلامیست های مارکسیست چنان سر سپرده روسیه هستند و مامور حفظ منافع استراتژیک روسیه که عمدا اخبار و مقالات رسانه های اشغالی فارسی زبان را با سکوت در این مورد و تبلیغات دروغین در مورد هلال شکسته شیعه که فقط در قم وجود دارد و به عراق هم نمیرسد تا چه رسد به لبنان و سوریه و بحرین و یمن و بلای جان مردم ایران گردیده و میلیاردها دلار منابع مالی مملکت را به باد فنا داده و مشتی آخوند عقب مانده وابسته را بر مملکت حاکم کرده .

    مردم ایران
    دشمنان داخلی شما هر کس و هر گروه است که امریکا ستیزی و اسرائیل ستیزی و عرب پرواری و روس محوری را به هر شکلی توجیه ، تبلیغ و یا حمایت مستقیم و غیر مستقیم میکند .
    حالا هر ماسکی به چهره زده باشد فرقی نمیکند
    بگوید سلطنت طلب است
    بگوید هوادار ترامپ است
    بگوید سوسیال دموکرات است
    بگوید لیبرال است
    بگوید هوادار مصدق است
    بگوید ضد دین و هوادار سکولاریسم است
    هر چه بگوید فرقی نمیکند اگر به عرب پرواری و روسیه رفیق پنداری و دشمنی با اسرائیل و امریکا به هر شکلی اشاره کرد
    شک نکنید !
    که او مزدور پوتین و خواهان نابودی ایران برای روسیه است

  • sasan

    درود چند وقتی هست ک سید نجس و حرامزاده ای ک ب حرامزادگی خودش هم افتخار میکنه سید محمد حسینی برنامه ای عرفانی فلسفی خزعبل ب نام ری استارت را شروع کرده و داره از نارضایتی مردم از حکومت ننگین و شرم گین اسلامی استفاده میکنه تا ارتشی ۲۰ میلیونی از جوانان کشور را ب طریقت تصوف و صوفی گری و پشمینه پوشی در بیاره و این مزدور اطلاعاتی تا جایی پیش رفته ک کوروش بزرگ را هم رده و سده با امامان عرب خونده و اون را صوفی دانسته هدفش هم بازگشت ب ایران براندازی حکومت اسلامی و راه اندازی حکومت صفویه هست خودش هم لابد میخواد رهبر بشه متاستفانه گرچه برنامه اش چرند و پرندی بیش نیس ولی داره از ناآگاهی و بیبسوادی مردم ایران سو استفاده میکنه و بیشتر جوانان را ب اسم زردشت و کوروش ب تصوف و ب سمت خودش میاره از باران بهاری عزیز و دیگر عزیزان این سایت خواهش میکنم نقدی بر نکوهش تصوف و صوفی گری و همچنین سخنی از حیله ی مکارانه این سید حرام زاده در مقاله ای بنویسید و روشن گری کنید داره خیلی جدی مفاخر ادبیات ایران و کوروش بزرگ را با هدف پلید خودش مورد بازی قرار میده

  • ایرانی

    مرگ بر خامنه ای مزدور و اختلاسگر و حرومزاده
    مرگ بر نظام نامقدس و دزد و غارتگر اسلامی اسهالی

  • شهروند

    مرگ بر خامنه ای سراسر نجاست

  • مریم داد

    شد یه مطلبی بنویسیو چند تا موضوع رو بهم ندوزی؟ چه دسته پایی میزنی هر موضوعی رو به سیاست بکشونی و ربطش بدی به نظام. والا اگه این همه وقت و انرزی رو صرف کسب درآمد کرده بودی الان مقدار زیادی میتونستی به به بنیاد خیریه تهدا کنی که وجودت بیهوده نباشه. امثال شما جز ناله و گوه خوری هیچ کاری بلد نیستین و خیرتون به هیچکس نمیرسه فقط زر میزنید و در توهمین که ژورنالیست هستید