سرانجام مشخص شد چه کسانی به خانه آقای کروبی حمله کردند ۰

طبق آخرین گزارش های رسیده سپاه محمّد رسول الله تهران اعلام کرده که حمله به منزل شیخ کروبی کار ایشان نبوده و شک و گمان این محافظان انقلاب به موارد زیر است:

۱- سران آمریکای جهان خوار در دنیای اسلام دست به یک حمله ی سازماندهی شده زده اند تا کهروبی را ترور کرده و خونش را گردن ما که از تار مویی نازک تر است بیاندازند و ما را در پیش چشم مسلمین و مسلمات جهان سکه یک پول کنند.

 شعار نوشتن و به آتش کشاندن خانه کروبی

شعار نوشتن و به آتش کشاندن خانه کروبی

۲- افرادی ناشناس  از سوی اسراییل غاصب در پاسخ به سی و اندی سال راهپیمایی علیه آن ها در روز مقدّس قدس و سر دادن شعارهای تحریک آمیز بر ضدّ اسراییل از جانب آقا کروبی، تصمیم به انتقام گرفتند.

۳- بچّه محل های آقای کروبی که از طرز لباس پوشیدن ایشان در آن منطقه ی با کلاس ناراضیند و صد مرتبه به طور دوستانه به ایشان گفته بودند که آقا جان! اینجا باید با شلوارک و یاشلوار جین بیای بیرون و اگه دوست داری کلاه سرت بزاری، باید یک کلاه درست حسابی باشه.

شیخ مهدی نیز زیر بار شلوارک و تاتو روی بازو و رنگ مو نرفت و نتیجه اش آن اقدام شرورانه بر علیه ایشان بود.
از آنجا که آن ها با وجود داشتن اسلحه به مغز آقای کروبی شلیک مستقیم  نکردند، ما نیز خود را در دستگیری آنان دخالت ندادیم که به نحوی از حسن عمل آن ها، تشکری کرده باشیم …

۴– این یک درگیری طرّاحی شده توسط جنبش سبز و طرفداران معلوم الحالش  بود و در یک طرف آقای موسوی و یارانش و از طرف دیگر آقای کهروبی و دوستدارانش قرار داشتند و آن را جنگ با بسیجیان فرضی نامیدند و قصد داشتند که آمادگی خود را امتحان کرده و قدرت جنبش سبز را به نمایش بگذارند و مسئولیت تمامی خسارات وارده و سلب آسایش همسایگان بر عهده ی آقای موسوی است و ما رسماً و شدیداً و جداً با اجازه ی مقام معطّل ولایت وقیح امام خائنه ای دامة الظلماة این اقدام جنبش سبز را محکوم و من بعد محدود می کنیم.

توطئه گران خارجی به دستور اسرائیل در حال آسیب رساندن به خانه کروبی

توطئه گران خارجی به دستور اسرائیل در حال آسیب رساندن به خانه کروبی

۵- شاید هم در این توطئه روح شعبون بی مخ دخالت داشته. او که تجربه خوبی از کودتای ۲۸ مرداد داره، تصمیم گرفت به کمک ارواح خبیثه همکاران دیگرش؛ رمضون یخی، اصغر پارکاب، و رضائی، کارچاق کن میدون امین السلطان، و به کمک اشرف خانم درپاریس، کودتای دیگری بکنند تا پای کهروبی از میدان در بره.

۶- جای دیگری که میشه تصور این توطئه خائنانه را کرد، از سوی ملا مسعود خان رجوی است. ملا مسعود که میخواد جای ولی وقیح کنونی رابگیره و امام پونزدهم بشه، به بی بی مریم بیگم شهبانوی دلاور خود دستور دادن، تا کور و کچل ها را جمع کنن، و یواشکی به خونه آقای کهروبی سنگ پرونی و جفتک  پرونی کنن.

۷- آخرین جا و کسی که میشه  به اون بد بین بود،  فاضل آب خانم فرزند بزن بهادر آقای دستنجانی است که زیاد از چهره و سگرمه های توهم رفته آ شیخ کهروبی دل خوشی نداره.

قراره به زودی از سوی ملا خائنه ای ولی وقیح مسلمین در زمین و آسمان، یک دادگاه حلقی ویژه روحانیت به ریاست فرزند کشتارگر ایشون ملا مجتبی که به نام ملا قصاب خلافت خونه نام گرفته، تشکیل بشه، و سر ضرب تکلیف این ۷ تا متهم را معلوم کنن .

خبرنگار فضول از دفتر دستک آقا مجتبی قصاب پرسش کرد که اگه متهم شماره ۵ یعنی شعبون بی مخ محکوم بشه چه کار باید کرد؟. آقا مجتبی، پس از چند فس فس و پخ پخ، زرزر فرمودن  که باید جسد اون خیانتکار را از گور در آورد، اول، بسیجی ها چند بار به اون مانند ندا و سهراب و بقیه محکومان، تیر اندازی کنن، آن گاه، آن را چند بار به آتش بکشن ، بعد به عنوان مقاربه بااسلام، اونا سنگسار کرد.

حال شما خوننده گرامی خودتون می دونید با این رای و تصمیم  سراپا عادلانه دادگاه  روحانیت.