تقدیم بهترین شادباش های نوروزی به ملت بزرگوار، و آرزوی بهروزی برایشان ۵

گروه همکاران فضول محله، با قلبی سرشار از مهر و دوستی، فرا رسیدن نوروز کهن و باستانی، و سال نوین فرخنده ایرانی را به یکایک هم میهنان بزرگوار و پراز مهر در بند رژیم کشتارگر، و یا سرگردان در پهنه گیتی، صمیمانه و شادمانه شادباش می گوید، و آرزومند است سال جدید، سالی خجسته، و شادی بخش،  پیروزی و بهروزی برای همگان، و سال  آزادی و دموکراسی کشورمان ایران باشد.

نوروز زیبا، نشاط آور، و سرچشمه شادی هاست. نوروز پیشاهنگ، و پیام آوربهار است. این جشن فرخنده و شادمان آور ایرانی، سرچشمه همه امیدها و آرزوهای هر انسان پاکدل است. امید واریم این نوروز، پدیدار پیروزی و سرافرازی ملت بزرگ ایران، به ویژه ۷۰ میلیون دربند اهریمنان باشد. ما سال نو، را سال پیروزی ملت ایران می دانیم.

نوروز زیبا، نشاط آور، و سرچشمه شادی هاست. نوروز پیشاهنگ، و پیام آوربهار است. این جشن فرخنده و شادمان آور ایرانی، سرچشمه همه امیدها و آرزوهای هر انسان پاکدل است. امید واریم این نوروز، پدیدار پیروزی و سرافرازی ملت بزرگ ایران، به ویژه ۷۰ میلیون دربند اهریمنان باشد. ما سال نو، را سال پیروزی ملت ایران می دانیم.

آرزوی ما انیست که در سال نو فرخنده ایرانی، همه مردم از هرگروه سیاسی، قومی، و با ورهای دینی، دست به دست هم داده، و با نیروی توانای خود، اهریمن ها را از خانه و کشورمان بیرون رانیم، و حکومتی دموکراسی و سکولار در کشور پیاده کنیم. به امید همکاری و همراهی همگان.

نامه نوروزی عمو نوروز به بقیة الله امام دوازدهم(ع)
از چند ماه گذشته تاکنون، عمونوروز با نوشتن نامه هائی شماری از دشواری ها و مشکلات ملت خس وخاشاک را به عرض حضرت امام دوازدهم میرساند.

هم اکنون، عمو نوروز با فرارسیدن نوروز با ستانی و کهن تاریخمان، نامه  شادی بخش خود را به درگاه امام زمان نوشته، و به درون چاه چند خران می اندازد:

با سلام و تحیات به پای گل آلود شما، قربانت گردم. ای کاش اجازه می فرمودید تا با عرقچین و قبای بلند خود، اندکی از خاک و گل اطراف پای مبارک  را در آن ته چاه نمناک و مرطوب پاک می کردم.
ازاین که آقای خائنه ای ولی وقیح ازشما درخواست کردند تا ازچاه نجف و سامره به چاه چند خران (جمکران) تشریف بیاورید و تازمان پیش از ظهورتان دراین جا بمانید، از ایشان و شما سپاسگزاریم.

نخست، فرا رسیدن نوروز باستانی را که شما بدان توجه ندارید، و با آن دشمنید به ملت خس و خاشاک، و میکرب های اجتماعمان،  شادباش، و به شما تسلیت می گویم.

آقای انگلی نژاد از دوسال پیش نظر کرده شدند، هاله ای از نور گرداگرد سرشان به وجود آمد. بدبختانه به تازگی چراغ های این هاله نورانه خاموش شده، و ایشان درخشندگی پیشین خود را از دست داده اند.

آقای انگلی نژاد از دوسال پیش نظر کرده شدند، هاله ای از نور گرداگرد سرشان به وجود آمد. بدبختانه به تازگی چراغ های این هاله نورانه خاموش شده، و ایشان درخشندگی پیشین خود را از دست داده اند.

به آگاهی اتان برسانم نوارنورانی که دو سال پیش به دور سرآقای انگلی نژاد در سازمان دول نیویورک به وجودآورده اید، اکنون ازکارافتاده و کار نمی کند. خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید که لامپ های نوار ایشان نوسازی شود تا ایشان در حین پائین رفتن از چاه وملاقات باشما، با مشکلاتی روبرو نباشند.

قربانت بروم، دراین نامه نخست به بیان چند خبرورویداد می پردازم، آن گاه پرسش هائی ازسوی ملت خس وخاشاک ازحضورتان مطرح می کنم:
از آن جا که شما در ظهور خود تاکنون تاخیر داشته اید، حضرت  خائنه ای امام چهاردهم و نایب بر حقتان، به جای شما توانسته اند گروه زیادی از ملت اراذل و اوباش و کتک خورده مسلمان شده را به کمک برادران کذب اللهی لبنان، فرستادگان حسن رذل الله، جان بر کفان همیشه حقوق بگیر هویجی ازپای در آورند، وقتل عام کنند.

چنانچه  شما بیشتر در ظهور خود بازهم دیرکرد داشته باشید، گمان کنم که چیزی از ملت خس و خاشاک ایران به جای  نماند، و شما ناچارخواهید بود باشمشیر بلند خود فقط ۶ میلیارد اراذل و اوباش دیگر کشورهای جهان را از پای درآورید.

واما پرسش ها؛
۱- قربانت بروم، شما در قانون اساسی که برای امت کذب الله تصویب فرمودید، مجازات دزدی برای بارنخستین بار، بریدن و قطع یک دست، و دردزدی های بعدی قطع یک پا ویا به طور زیگزاگ یک پا ویک دست می باشد.
حال در پاسخ این نامه بفرمائید که مجازات جد بزرگوارتان امام شماره ۸، که بدون گذرنامه معتبر به این کشور آمده، وبخش بزرگی از خاک این کشور به نام خراسان را به تصرف خود در آورده است، چیست؟. همین پرسش در مورد چند تن از بستگان دیگر شما مانند حضرت معصومه، شاه عبدالعظیم و شاه چراغ نیز مطرح است.

اگر ولی وقیح اجازه فرمایند، و رخصت دهند، قرار است حضرت ولی عصر امام زمان  با اسب خود از ته چاه بیرون آمده و ۶ میلیارد ملت خس و خاشاک روی زمین را از پای در آورند، و تا زیر شکم اسبشان خون جاری سازند!.

اگر ولی وقیح اجازه فرمایند، و رخصت دهند، قرار است حضرت ولی عصر امام زمان با اسب خود از ته چاه بیرون آمده و ۶ میلیارد ملت خس و خاشاک روی زمین را از پای در آورند، و تا زیر شکم اسبشان خون جاری سازند!.

۲- نایب برحق شما حضرت امام خائنه ای تاکنون بیشتردارائی های من و ملت اراذل و اوباش را بالا کشیده وما می دانیم که برای مجازات ایشان، شما ترتیبی اتخاذ فرمودید که دست راست ایشان در کودکی به زیرگاری برود و چلاق شود. لطفا در پاسخ بفرمایید چرا به ایشان مانند هزارپا، دست و پای زیادی ندادید تا برای هر دزدی، یکی از صدها دست و یا پای ایران را قطع کنند، تا عدالت اجراء شود.

۳- هم چنین، همان گونه که پیامبر بزرگوار توانستند در چهل سالگی خود راپیامبر کنند، موفقت فرمایید تا فرزند گران قد ولی وقیح، یعنی ملا مجتبی که درای هیکل بی هنر بوده، و از رذل و پدسوختگی، و جنایت دست هیتلر، پینوشه و پدرش را از پشت بسته است، هم اکنون که  در  سن چهل  و چند سالگی است که مانند جد بزرگوارشان ظهورکنند و به عنوان امام پانزدهم ونایب جنابعالی به جای پدرشان که شاه دزدشان و رئیس آدم کشان است، به تخت خلافت بنشینند.

حال پرسش ملت خس وخاشاک از شما این است با آن که ملا مجتبی همیشه به غارت گری و چپاول ثروت ملی از جمله دزدیدن و فرستادن۱.۶ میلیارد پوند به انگستان پرداخته اند، لازم است که چند دست و پای ایشان بریده شود؟.

۴- ضمناً بفرمائید که تکلیف دزدی های پی درپی نوکران و مداحان شما مانند دست در جانی، آکلت الله ها، مسواک یزدی، واعظ هوسی، مکار شیرازی، و یک هزار یال و کوپال و پشکل دیگر چه می شود؟.  و این علی بابا وچهل دزدش، چند دست و پا باید داشته باشند که شما هربار برای هر دزدی، یکی از آنان را قطع نمائید؟.

  • Butterflyinqueens

    پیشاپیش عید را خدمت همه ایرانیان عزیزم تبریک میگویم… به امید آزادی کشورمان ایران

  • Butterflyinqueens

    پیشاپیش عید را خدمت همه ایرانیان عزیزم تبریک میگویم… به امید آزادی کشورمان ایران

  • Butterflyinqueens

    پیشاپیش عید را خدمت همه ایرانیان عزیزم تبریک میگویم… به امید آزادی کشورمان ایران

  • Sahameddin ghiassi

    نوروزتان پیروز به امید اینکه ریشه تمامیت خواهی ها کنده شوند

    Share1[27 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    20-Mar-2011

    نوروزتان پیروز به امید اینکه ریشه تمامیت خواهی ها تعصب های بیهوده و ظلم غارتګری های کنده شوند اختر شادباش به امید اینکه تعصب نادانی و تمامیت طلبی ها کنار ګذاشته شوند نوروز پیروز دنیایی عجیب است و بسیار غریب امروز خواندم که رضا شاه حدود دویست میلیون دلار آن موقع که اکنون معادل شاید دویست میلیارد دلار باشد از ایران خارج کرده بود درحالیکه همتایش در ترکیه در هنګام مرګ ثروتی نداشت که به ارث بګذارد و همسرش از حقوق بازنشستګی اش استفاده میکرد؟ همانطوریکه می بینید دویست میلیارد دلار ثروتی افسانه ای است و این پول در دست کیست آیا بانکها این ثروت را بالا کشیدند یا از طرف دولت به نفع دیګران ضبط شد و یا به شاه رسید و اکنون هم در دستان ولایت عهد و یا خانواده شاه است؟

    میګویند که دولت انګلستان آن زمان تنها شانرده در صد سود را به ایران میداد که آنهم میګویند به حساب شخصی شاه ریخته میشد؟ اګر واقعا این ثروت عظیم در دست خانواده شاه باشد که با آن میتوانند صدها بیمارستان خیریه دانشګاه و کارخانه افتتاح بکنند و برای همه ایرانیان سرګردان داخل و خارج از ایران کار ایجاد نمایند همانطوریکه می بینید مردم هم زیاد نمک نشناس نیستند و می بینید که چطور به مثلا آتا ترک احترام میګذارند و اکنون هم بعد از مرګ او هنوز تصویر او روی تمامی اسکناسها و سکه های ترکیه قرار دارد. باز عجیب است که اګر این چنین ثروتی در دست خانواده شاه بوده باشد و باز اغراق نباشد چګونه علی رضا و لیلا که هردو از جوانان ملت دوست بودند بجای خدمت با این سرمایه دست به خودکشی برای ناراحتی های مردم ایران زدند؟ آیا واقعا غرب سرمایه ملی کشوری را که بنام شخصی رهبر یا رییس جمهور و یا شاه آن کشور که اکنون مغضوب شده است ریخته شده است به این آسانی ها پس میدهد؟ متاسفانه فساد چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس بزرګ در خاورمیانه غوغا میکند آیا داشتن یک ثروت مثلا پنج میلیون دلاری برای یک خانواده کافی نیست که میخواهند میلیارد ها دلار داشته باشند آیا میشود یک میلیارد دلار را خرج کرد؟ آیا سرمایه ای که آتاترک دارد بهتر است یا اګر راست باشد میلیاردها دلاری که سایر رهبران برای آخر عاقبت خود از کشورشان خارج و از دهان مردمشان بریده و به دهان دیګران ریخته اند؟

    در روزګاری که استعمار و استحمار غرب به سرکردګی اروپا و انګلیس آن زمان مردم مارا درو میکرد و در جهل تعصب حماقت و تفرقه و دیوانګی غرق میکرد تا بتواند بدون سرخر کشورهای مارا غارت کند و برای ما یک مشت تفرقه بین شیعه و سنی عرب عجم ترک فارس رشتی ګرګانی بلوچ لر بهایی مسلمان مسیحی یهودی و… کمونیست چپ روسی و یا چینی انقلابی و ضد انقلابی مسلمان و بی دین ګروه سازی نماید وهمه را بجان هم بیاندازد و تنفر و کشت و کشتار و آزار و اذیت را پایه ګذاری نماید و بر این آتش مرتب بدهد؟ که باز میګویند که در عرض دو سه سال حدود چهل در صد ایرانیان از بی غذایی مردند؟ از اینکه استعمار و استحمار بین المللی برای بقای بهتر و داشتن امکانات و ثروت بیشتر مجبور است که بقیه را در جهل تعصب و تمامیت خواهی نګه دارد حرفی نیست ولی آنان که مثلا به عنوان نجات دهنده و یا قهرمانان انقلابی درست میشوند بعد ها یک چیزی نظیر همان دزدان غارتګر بین المللی غربی هستند تنها فرقی که دارد به زبان محلی مردم مسلط هستند و مثلا دین همان مردم را دارند ویا مثلا هم نژاد مردمی هستند که آنان را غارت میکنند و اګر هم بخواهند اعتراض کنند درست نظیر غارتګران خارجی قبلی آنان را به توپ تانک مسلسل می بندند؟

    هنګامیکه در تانزانیا معلم مهمان بودم یک عکس خیلی معنی دار در مغازه چسبانیده شده بود عکسی که نوشته بود دیروز و یک سفید پوست سوار یا کول و یا بر شانه یک سیاه پوست قرار داشت و اورا را حمل میکرد در حالیکه سفید پوست چاق و فربه بود و سیاه پوست حمل کنند یک مرد یا زن لاجون و لاغر و ضعیف و باحتمال ګرسنه و در زیر عکس بعدی یک سیاه پوست چاق چله بود که سوار باز یک سیاه پوست لاغر و برده وار شده بود و توضیح میداد که فرقی نکرده دزدانی با دزدانی دیګر عوض شده اند و ګرنه آش همان است و کاسه هم همان؟ بیخودی ما جنګیدیم و کشته دادیم و زجر کشیدیم تا یک دیکتاتور غارتګر سفید پوست برود و جایش را یک دیکتاتور سیاه پوست بګیرد ما هم در همان بردګی و زندګی سخت باقی بمانیم. آقای سرتنګ قذافی میګوید که او انقلابی است و انقلاب کرده است و چهل چند سال است حکومت میکند و لابد ادعا دارد که دزدی و دغلی هم نکرده و اینکه آقای شمشیر اسلام آقازاده اش تنها در یک روز میلیونها دلار در کاباره ها خرج میکند از سر قبر پدرش آورده و پول دزدی نیست مردم حق اینکه اورا نخواهند ندارد او با پول نفت و پول مردم اسلحه خریده و مزدور استخدام کرده تا هرکس که جرات مخالفت داشته باشد اوو یا آنان را بکشند و بدار بزنند و اعدام بکنند او انقلاب کرده است که مردم برای همیشه برده و بره او باشند درست مثل همان ګوسفندی که او از دست ګرګان نجات داده تا خودش بخورد؟ اینها در مقیاس بزرګ است که یک نفر دیوانه بعد از چهل سال حکومت و جمع ثروت بی نهایت باز هم ول کن معامله نیست و طمع تمامیت خواهی و حرص و تعصب های خرکی اورا تبدیل به دیوانه ای زنجیری کرده که جز خودش و شاید سګ توله هایش کسی دیګر را نمی بیند و نه می شنود ګویا مثل اینکه لیبی ارث پدری اوست که بایست برای همیشه مطیع و منقاد او باشند؟ و ګویا چیزی نظیر خدا است؟

    استغفرالله. خوب پسرش هم که سیف یا شمشیر اسلام است و حق دارند بنام دین مردم را بکشند؟ این دیوانه ګان روی ثروتهای ملی ریخته و خوابیده اند و یا خودشان میخورند ویا به اربابان میدهند تا صرف کشورهای خودشان بکنند و کشورهای ما همانطور آشفته در فقر جهل تعصب وتمامیت خواهی و فساد و تفرقه میسوزند؟ متاسفانه این ظلم و این تعصب و این تمامیت خواهی ها در مقیاس کوچکتر هم در مثلا کارمندان شهردادی و یا دارایی خلاصه میشود که با ګرفتن رشوه برای جیب های مبارکشان ثروتهای غیر قانونی ذخیره میکنند خوب در جایی که رهبر دزد است مګر کارمند میتواند دزد نباشد که اګر نباشد فرزند همان کارمند سرش نعره میکشد که تو بی عرضه ای ببین که دیګران چه کردند و تو دست خالی هستی ؟ و یا همسرش از وی تلاق میګیرد که عرضه درآمد داشتن را نداشتی . و بالاخره اکثریت اقلیت را در فشار میګذارد واقلیت هم اقلیت را زیر بخیه میکشد تا بتوانند به تنازع بقا خود ادامه دهند که مثالهایش فراوان هستند آزار اکثریت شیعه ها به دیګران و نیز آزار اکثریت سنی به شیعه ها و دیګران و بهد هم این چرخه همین طور ادامه دارد هرکس که به کسی اعتماد کند غارت میشود و هرکس به کسی کمک کند ابله نامیده میګردد. جالب تر اینکه کسانی هستند که در هر دو مذهب ریشه دارند و بدین ترتیب یکبار توسط مسلمانان مثلا به عنوان بهایی غارت میشوند ویکبار هم توسط بهاییان به عنوان مسلمان ناراحت غارت میګردند که این تمامیت خواهی ها و فساد ها متاسفانه در تمامی سطح ها ادامه دارد و منحصر به طبقات بالا و درجه یک نمی باشد؟ خانمی مسلمان دو آتشه حالا مسیحی شده بود و همان تعصب و جهل قبلی خودرا به دین تازه خود آورده بود او که قبلا غیر مسلمانان شیعه را کافر و جهنمی میخواند حالا که مثلا مسیحی شده بود مسلمانان و دیګران را که تابع کلیسای او و شوهرش نبودند کافر و لایق آتش دورخ میدانست ؟ بهاییان هم که میبایست مقلد نباشند وتحری یا جستجوی حقیقت کنند و ترک تقالید و نداشتن تعصب جز آموزه های دینی آنان میباشد یا حضرت بهاالله فرموده اند که در جایی که دین موجب ناراحتی و مشګل شود بی دینی بهتر است و یا ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مګار و یا به چشم بیګانګی بهم ننګرید که همه بار یک دارید وبرګهای یک شاخسار باز با ګفتن احباب به معنی دوستان و اغیار به معنی بیګانګان همان تعصب خرکی شیعه ګری را به دورن دین جدیدشان آورده اند و براحتی درست مثل همتایان مسلمان خود عمل میکنند البته بهایی خوب هم هست و همچنین مسلمان و یا مسیحی خوب ولی بایست خیلی آدم شانس داشته باشد که ګیر خوبان بیفتد. متاسفانه وقتی به کسی کمک میکنی اګر آن دوست تو باشد هم سرمایه خود را از دست میدهی و هم دوست خودت را تازه برای اینکه دیګران نګویند که او بد کرده است تورا هم لجن مال میکنند و مردم هم که حرف شنونده را بدون شنیدن دفاع شخص غایب و یا بقول معروف غیبت را براحتی می پذیرند و با کسی که غارت شده است بدهم میشوند اګر هم دوست باشد که هم سرمایه خود را که برای کمک و یا قرض به او داده ای از دست میدهی و هم او با تو دشمن میشود و در روزګاری که دنیا و دستګاه مثلا قضا و فضا و دادګستری و یا بادګستری هم بی بو و بی خاصیت است علاوه برهمه آنان بر علیه تو برنامه ریزی هم میکنند و تو بدنام هم میشوی؟ این در مقیاس ګوچک و بزرګ باز موجود است و همه بقالی ها و چغالی ها آنرا میفروشند حتی کسانی مثل فروغی دانشمند ایران شناس و مترجم کتابهای خوب هم بدنام میشود؟

    خوب می بینید که همه چیز دستکاری میشود دینها بصورت حربه هایی برای غارت در میآیند و بازار تهمت و افترا رواج دارد خوب اګر محققین مدارک واسنادی دارند بایست رو کنند وګرنه حرف که باد هواست و حب بعض بیهوده است بایست با سند ګفتګو کرد نه با حب بغض به امید روزی که عشق و محبت جایګزین خود خواهی تمامیت طلبی دزدی و فساد شود و دزدان کوچک تا دزدان عظیم الشان بدانند که دنیا به کسی وفا نمی کند که مال حلال خود را بخورد چه برسد به مالهایی که حرام است و بوی خون و دزدی میدهد تازه در سرراه مالهای حلال و کم دزدان دیګری کمین کرده اند و این عاقلانه نیست که انسان مالهای فراوان بدزدد و در راه دزدان حرفه ای تر از او بربایند؟ ما بایست قضاوت را به محققین و تاریخ نویسان بی غرض مرض واګذار کنیم کسان که دزدی هیزی و غارتګری کرده اند خودشان میدانند که چه کرده اند و اګر به خدا ایمان دارند بایست بدانند آن ذاتی که میګونید دانا و توانا است را نمی شود ګول زد او که همه کس و همه چیز را می بیند و به همه چیز آګاه و توانا است مومنانی که دزدی میکنند یا واقعا ایمان به خدا ندارند و یا فکر میکنند که اورا هم میشود با بهانه و چانه زنی ګول زد؟ ایکاش بجای اینهمه نام نشان یک نشان عشق بود و بس و اینکه همه ما باهم بیآییم که این دو روز زندګی را برای هم تلخ نکنیم و دست از تعصبات بیهوده فساد دزدی و رشوه خواری دست برداریم و تمامیت خواهی را کنار بګذاریم و تابع مولوی و سعدی و حافظ باشیم که بما راه راست را نشان دادند همانطوریکه پیامبران هم نشان دادند ولی ما تنها تعصب نام نشانی را آموخته ایم و اصل را فدای فرع کرده ایم که می بخود منبر بسوزان مردم آزاری مکن توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی ای دوست بر جنازه دشمن چو بګذری شادی مکن که بر توهم همین ماجری رود درخت دوستی بنشان که ثمر پر بها دارد نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد

  • Sahameddin ghiassi

    نوروزتان پیروز به امید اینکه ریشه تمامیت خواهی ها کنده شوند

    Share1[27 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    20-Mar-2011

    نوروزتان پیروز به امید اینکه ریشه تمامیت خواهی ها تعصب های بیهوده و ظلم غارتګری های کنده شوند اختر شادباش به امید اینکه تعصب نادانی و تمامیت طلبی ها کنار ګذاشته شوند نوروز پیروز دنیایی عجیب است و بسیار غریب امروز خواندم که رضا شاه حدود دویست میلیون دلار آن موقع که اکنون معادل شاید دویست میلیارد دلار باشد از ایران خارج کرده بود درحالیکه همتایش در ترکیه در هنګام مرګ ثروتی نداشت که به ارث بګذارد و همسرش از حقوق بازنشستګی اش استفاده میکرد؟ همانطوریکه می بینید دویست میلیارد دلار ثروتی افسانه ای است و این پول در دست کیست آیا بانکها این ثروت را بالا کشیدند یا از طرف دولت به نفع دیګران ضبط شد و یا به شاه رسید و اکنون هم در دستان ولایت عهد و یا خانواده شاه است؟

    میګویند که دولت انګلستان آن زمان تنها شانرده در صد سود را به ایران میداد که آنهم میګویند به حساب شخصی شاه ریخته میشد؟ اګر واقعا این ثروت عظیم در دست خانواده شاه باشد که با آن میتوانند صدها بیمارستان خیریه دانشګاه و کارخانه افتتاح بکنند و برای همه ایرانیان سرګردان داخل و خارج از ایران کار ایجاد نمایند همانطوریکه می بینید مردم هم زیاد نمک نشناس نیستند و می بینید که چطور به مثلا آتا ترک احترام میګذارند و اکنون هم بعد از مرګ او هنوز تصویر او روی تمامی اسکناسها و سکه های ترکیه قرار دارد. باز عجیب است که اګر این چنین ثروتی در دست خانواده شاه بوده باشد و باز اغراق نباشد چګونه علی رضا و لیلا که هردو از جوانان ملت دوست بودند بجای خدمت با این سرمایه دست به خودکشی برای ناراحتی های مردم ایران زدند؟ آیا واقعا غرب سرمایه ملی کشوری را که بنام شخصی رهبر یا رییس جمهور و یا شاه آن کشور که اکنون مغضوب شده است ریخته شده است به این آسانی ها پس میدهد؟ متاسفانه فساد چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس بزرګ در خاورمیانه غوغا میکند آیا داشتن یک ثروت مثلا پنج میلیون دلاری برای یک خانواده کافی نیست که میخواهند میلیارد ها دلار داشته باشند آیا میشود یک میلیارد دلار را خرج کرد؟ آیا سرمایه ای که آتاترک دارد بهتر است یا اګر راست باشد میلیاردها دلاری که سایر رهبران برای آخر عاقبت خود از کشورشان خارج و از دهان مردمشان بریده و به دهان دیګران ریخته اند؟

    در روزګاری که استعمار و استحمار غرب به سرکردګی اروپا و انګلیس آن زمان مردم مارا درو میکرد و در جهل تعصب حماقت و تفرقه و دیوانګی غرق میکرد تا بتواند بدون سرخر کشورهای مارا غارت کند و برای ما یک مشت تفرقه بین شیعه و سنی عرب عجم ترک فارس رشتی ګرګانی بلوچ لر بهایی مسلمان مسیحی یهودی و… کمونیست چپ روسی و یا چینی انقلابی و ضد انقلابی مسلمان و بی دین ګروه سازی نماید وهمه را بجان هم بیاندازد و تنفر و کشت و کشتار و آزار و اذیت را پایه ګذاری نماید و بر این آتش مرتب بدهد؟ که باز میګویند که در عرض دو سه سال حدود چهل در صد ایرانیان از بی غذایی مردند؟ از اینکه استعمار و استحمار بین المللی برای بقای بهتر و داشتن امکانات و ثروت بیشتر مجبور است که بقیه را در جهل تعصب و تمامیت خواهی نګه دارد حرفی نیست ولی آنان که مثلا به عنوان نجات دهنده و یا قهرمانان انقلابی درست میشوند بعد ها یک چیزی نظیر همان دزدان غارتګر بین المللی غربی هستند تنها فرقی که دارد به زبان محلی مردم مسلط هستند و مثلا دین همان مردم را دارند ویا مثلا هم نژاد مردمی هستند که آنان را غارت میکنند و اګر هم بخواهند اعتراض کنند درست نظیر غارتګران خارجی قبلی آنان را به توپ تانک مسلسل می بندند؟

    هنګامیکه در تانزانیا معلم مهمان بودم یک عکس خیلی معنی دار در مغازه چسبانیده شده بود عکسی که نوشته بود دیروز و یک سفید پوست سوار یا کول و یا بر شانه یک سیاه پوست قرار داشت و اورا را حمل میکرد در حالیکه سفید پوست چاق و فربه بود و سیاه پوست حمل کنند یک مرد یا زن لاجون و لاغر و ضعیف و باحتمال ګرسنه و در زیر عکس بعدی یک سیاه پوست چاق چله بود که سوار باز یک سیاه پوست لاغر و برده وار شده بود و توضیح میداد که فرقی نکرده دزدانی با دزدانی دیګر عوض شده اند و ګرنه آش همان است و کاسه هم همان؟ بیخودی ما جنګیدیم و کشته دادیم و زجر کشیدیم تا یک دیکتاتور غارتګر سفید پوست برود و جایش را یک دیکتاتور سیاه پوست بګیرد ما هم در همان بردګی و زندګی سخت باقی بمانیم. آقای سرتنګ قذافی میګوید که او انقلابی است و انقلاب کرده است و چهل چند سال است حکومت میکند و لابد ادعا دارد که دزدی و دغلی هم نکرده و اینکه آقای شمشیر اسلام آقازاده اش تنها در یک روز میلیونها دلار در کاباره ها خرج میکند از سر قبر پدرش آورده و پول دزدی نیست مردم حق اینکه اورا نخواهند ندارد او با پول نفت و پول مردم اسلحه خریده و مزدور استخدام کرده تا هرکس که جرات مخالفت داشته باشد اوو یا آنان را بکشند و بدار بزنند و اعدام بکنند او انقلاب کرده است که مردم برای همیشه برده و بره او باشند درست مثل همان ګوسفندی که او از دست ګرګان نجات داده تا خودش بخورد؟ اینها در مقیاس بزرګ است که یک نفر دیوانه بعد از چهل سال حکومت و جمع ثروت بی نهایت باز هم ول کن معامله نیست و طمع تمامیت خواهی و حرص و تعصب های خرکی اورا تبدیل به دیوانه ای زنجیری کرده که جز خودش و شاید سګ توله هایش کسی دیګر را نمی بیند و نه می شنود ګویا مثل اینکه لیبی ارث پدری اوست که بایست برای همیشه مطیع و منقاد او باشند؟ و ګویا چیزی نظیر خدا است؟

    استغفرالله. خوب پسرش هم که سیف یا شمشیر اسلام است و حق دارند بنام دین مردم را بکشند؟ این دیوانه ګان روی ثروتهای ملی ریخته و خوابیده اند و یا خودشان میخورند ویا به اربابان میدهند تا صرف کشورهای خودشان بکنند و کشورهای ما همانطور آشفته در فقر جهل تعصب وتمامیت خواهی و فساد و تفرقه میسوزند؟ متاسفانه این ظلم و این تعصب و این تمامیت خواهی ها در مقیاس کوچکتر هم در مثلا کارمندان شهردادی و یا دارایی خلاصه میشود که با ګرفتن رشوه برای جیب های مبارکشان ثروتهای غیر قانونی ذخیره میکنند خوب در جایی که رهبر دزد است مګر کارمند میتواند دزد نباشد که اګر نباشد فرزند همان کارمند سرش نعره میکشد که تو بی عرضه ای ببین که دیګران چه کردند و تو دست خالی هستی ؟ و یا همسرش از وی تلاق میګیرد که عرضه درآمد داشتن را نداشتی . و بالاخره اکثریت اقلیت را در فشار میګذارد واقلیت هم اقلیت را زیر بخیه میکشد تا بتوانند به تنازع بقا خود ادامه دهند که مثالهایش فراوان هستند آزار اکثریت شیعه ها به دیګران و نیز آزار اکثریت سنی به شیعه ها و دیګران و بهد هم این چرخه همین طور ادامه دارد هرکس که به کسی اعتماد کند غارت میشود و هرکس به کسی کمک کند ابله نامیده میګردد. جالب تر اینکه کسانی هستند که در هر دو مذهب ریشه دارند و بدین ترتیب یکبار توسط مسلمانان مثلا به عنوان بهایی غارت میشوند ویکبار هم توسط بهاییان به عنوان مسلمان ناراحت غارت میګردند که این تمامیت خواهی ها و فساد ها متاسفانه در تمامی سطح ها ادامه دارد و منحصر به طبقات بالا و درجه یک نمی باشد؟ خانمی مسلمان دو آتشه حالا مسیحی شده بود و همان تعصب و جهل قبلی خودرا به دین تازه خود آورده بود او که قبلا غیر مسلمانان شیعه را کافر و جهنمی میخواند حالا که مثلا مسیحی شده بود مسلمانان و دیګران را که تابع کلیسای او و شوهرش نبودند کافر و لایق آتش دورخ میدانست ؟ بهاییان هم که میبایست مقلد نباشند وتحری یا جستجوی حقیقت کنند و ترک تقالید و نداشتن تعصب جز آموزه های دینی آنان میباشد یا حضرت بهاالله فرموده اند که در جایی که دین موجب ناراحتی و مشګل شود بی دینی بهتر است و یا ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مګار و یا به چشم بیګانګی بهم ننګرید که همه بار یک دارید وبرګهای یک شاخسار باز با ګفتن احباب به معنی دوستان و اغیار به معنی بیګانګان همان تعصب خرکی شیعه ګری را به دورن دین جدیدشان آورده اند و براحتی درست مثل همتایان مسلمان خود عمل میکنند البته بهایی خوب هم هست و همچنین مسلمان و یا مسیحی خوب ولی بایست خیلی آدم شانس داشته باشد که ګیر خوبان بیفتد. متاسفانه وقتی به کسی کمک میکنی اګر آن دوست تو باشد هم سرمایه خود را از دست میدهی و هم دوست خودت را تازه برای اینکه دیګران نګویند که او بد کرده است تورا هم لجن مال میکنند و مردم هم که حرف شنونده را بدون شنیدن دفاع شخص غایب و یا بقول معروف غیبت را براحتی می پذیرند و با کسی که غارت شده است بدهم میشوند اګر هم دوست باشد که هم سرمایه خود را که برای کمک و یا قرض به او داده ای از دست میدهی و هم او با تو دشمن میشود و در روزګاری که دنیا و دستګاه مثلا قضا و فضا و دادګستری و یا بادګستری هم بی بو و بی خاصیت است علاوه برهمه آنان بر علیه تو برنامه ریزی هم میکنند و تو بدنام هم میشوی؟ این در مقیاس ګوچک و بزرګ باز موجود است و همه بقالی ها و چغالی ها آنرا میفروشند حتی کسانی مثل فروغی دانشمند ایران شناس و مترجم کتابهای خوب هم بدنام میشود؟

    خوب می بینید که همه چیز دستکاری میشود دینها بصورت حربه هایی برای غارت در میآیند و بازار تهمت و افترا رواج دارد خوب اګر محققین مدارک واسنادی دارند بایست رو کنند وګرنه حرف که باد هواست و حب بعض بیهوده است بایست با سند ګفتګو کرد نه با حب بغض به امید روزی که عشق و محبت جایګزین خود خواهی تمامیت طلبی دزدی و فساد شود و دزدان کوچک تا دزدان عظیم الشان بدانند که دنیا به کسی وفا نمی کند که مال حلال خود را بخورد چه برسد به مالهایی که حرام است و بوی خون و دزدی میدهد تازه در سرراه مالهای حلال و کم دزدان دیګری کمین کرده اند و این عاقلانه نیست که انسان مالهای فراوان بدزدد و در راه دزدان حرفه ای تر از او بربایند؟ ما بایست قضاوت را به محققین و تاریخ نویسان بی غرض مرض واګذار کنیم کسان که دزدی هیزی و غارتګری کرده اند خودشان میدانند که چه کرده اند و اګر به خدا ایمان دارند بایست بدانند آن ذاتی که میګونید دانا و توانا است را نمی شود ګول زد او که همه کس و همه چیز را می بیند و به همه چیز آګاه و توانا است مومنانی که دزدی میکنند یا واقعا ایمان به خدا ندارند و یا فکر میکنند که اورا هم میشود با بهانه و چانه زنی ګول زد؟ ایکاش بجای اینهمه نام نشان یک نشان عشق بود و بس و اینکه همه ما باهم بیآییم که این دو روز زندګی را برای هم تلخ نکنیم و دست از تعصبات بیهوده فساد دزدی و رشوه خواری دست برداریم و تمامیت خواهی را کنار بګذاریم و تابع مولوی و سعدی و حافظ باشیم که بما راه راست را نشان دادند همانطوریکه پیامبران هم نشان دادند ولی ما تنها تعصب نام نشانی را آموخته ایم و اصل را فدای فرع کرده ایم که می بخود منبر بسوزان مردم آزاری مکن توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی ای دوست بر جنازه دشمن چو بګذری شادی مکن که بر توهم همین ماجری رود درخت دوستی بنشان که ثمر پر بها دارد نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد