آیا اسلام سید علی خامنه ای، با اسلام محمد ابن عبدالله تفاوتی دارد؟ و گر نه پس اسلام واقعی کجاست؟ ۴۵۴

این اسلام واقعی است. اسلامی که برگرفته از قرآن است، محمد و جانشینانش آن را پیاده کردند. به گفته دیگر، اسلام دین خون و شمشیر است. از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون از سوی تازیان و نوکرانشان در ایران کشتار و خونریزی، و غارتگری همچنان ادامه داشته است. آخوندهای زنباره و شکمباره نیز در این ۳۲ سال دستورات اجداد خود را مو به مو در کشورمان اجراء کردند.

این اسلام واقعی است. اسلامی که برگرفته از قرآن است، محمد و جانشینانش آن را پیاده کردند. به گفته دیگر، اسلام دین خون و شمشیر است. از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون از سوی تازیان و نوکرانشان در ایران کشتار و خونریزی، و غارتگری همچنان ادامه داشته است. آخوندهای زنباره و شکمباره نیز در این ۳۲ سال دستورات اجداد خود را مو به مو در کشورمان اجراء کردند.

پس از هر مقاله و نگاشته روشنگرانه ما، عدّه ای از هم میهنان گرامی مسلمانمان، بدون لحظه ای درنگ، در مقابل ما جبهه می گیرند و پس از اتمام دشنام ها و توهین ها ی زیادی، سخنی کلیشه ای و موهوم را از خود بر جای می گذارند، این جمله ی خیالی که ساخته و پرداخته ی ذهن های متوهم شیعیان خرافات زده ی ایران است، بدین صورت می باشد:

“شما اسلام را با این حکومت اشتباه گرفته اید، سیاست را با دین مخلوط نکنید، اسلام واقعی چیز دیگری است.!”

پرسش ما از این گرامیان این است که هم میهن ارجمند، اسلام واقعی چیست؟. اسلام واقعی کجاست؟. و آیا اصولاً در سراسر تاریخ این اسلام واقعی که شما از آن دم میزنید، بر جامعه ای حکومت کرده است یا خیر؟. اگر آری، بفرمایید در چه تاریخی و زمانی اسلام واقعی وجود داشته است و اگر خیر که پس شما چگونه می دانید اسلام واقعی چیست؟.

نکته ی دیگر آنکه، اکنون هزار و چهارصد سال از پدیدار شدن اسلام می گذرد، به گفته ی شیعیان و فقهای دینی ایشان، اسلام واقعی فقط و فقط در زمان خلافت علی ابن ابی طالب وجود داشته است ( حقایق حکومت اسلامی ایشان را می توانید در مقاله های پیشین ما بیابید و مطالعه فرمایید) ، آیا نباید به اصل چنین دین و مسلکی شک و تردید داشت که در طی چهارده قرن، تنها یک نفر توانسته است اصل آن را در بطن جامعه پیاده کند؟.

دیگر اینکه دوست مسلمان من، در دنیا یک میلیارد و ششصد میلیون نفر مسلمان که اکثرا فقط مسلمان زاده اند، وجود دارد، تنها صد میلیون شیعه در جهان است که از این شمارش امکان دارد تنها ۲۰-۳۰ میلیون آن مذهب شیعه را باور داشته باشند، و به دستورات آن عمل کنند.

تمامی آن مسلمانان، به قوانین اسلامی که در کشورشان پیاده می شود اعتقاد دارند و بر این باورند که آن اسلام، اسلام واقعی است، حال شما بر چه پایه و اساس و مدرکی ادّعا دارید که اسلام واقعی چیز دیگری است؟. آیا اسلام واقعی چیزی سوای کشتار مخالفان و به بردگی کشاندن زنان و دزدی و غارت است؟.  آیا اسلام محمد ابن عبدالله، دین خون و شمشیر و تجاوز و دزدی نبوده است؟. آیا اسلام واقعی را نباید در عربستان یافت، که کشوری است سیاهی، و سرشار از جنایت، تاریکی و تیرگی؟.

حال سید علی خامنه ای چه می کند؟. او نماز می خواند، نماز شب به جای می آورد، قرآن را با همه ی تفاسیر و تعابیرش می فهمد، روزه میگیرد، از الله مدینه می ترسد و تمام تلاش او بر این است که بعد از مرگ، به بهشت موهوم اسلامی برود، او سال های سال برای درک اسلام و مفاهیمش درس خوانده و مطالعه کرده است و عمرش را وقف دانستن حقایق دستورات قرآن کرده است.

این ویدیو بیان گر اسلام راستین است. یکی از ویژگی های اسلام خون و شمشیر، زن ستیزی است که زن را به عنوان کالای مصرفی و برای دفع شهوت، و خدمتگاری شناخته و با او رفتاری غیر انسانی داشته است. در جوامع پیشرفته، هرگز یک حیوان را نیز کتک نمیزنند، در جایی که زن دارای مقامی شامخ و برجسته در اجتماع و خانواده است.

آیا شما از نتایج اعمال این مسلمان حقیقی شیعه ی دوازده امامی و نماینده ی بر حق الله بر روی زمین، راضی هستید؟.  آیا شما این مسلمان واقعی را شایسته ی مقام انسانیت و زندگی انسانی داشتن می دانید؟.
آیا اگر همین الان به شما بگویند که ایشان تک و تنها در فلان خیابان در حال گذر است، به قصد کشتن و صد پاره کردن او از خانه بیرون نمی روید؟. آیا هر روز، هزاران بار به او توهین نمی کنید و نفرین نمی فرستید که او چه ظلم ها بر شما کرده است؟. مگر او یک مسلمان واقعی که به طور قطع از همه ی شما شیعیان دو آشته اسلام را بهتر می شناسد، نیست؟. مگر نماز و روزه اش سر وقت و به جا نیست؟. پس مشکل کجاست؟.

مشکل اینجاست که سید علی، همانند جد و سرورش محمد ابن عبدالله، می کشد، تجاوز می کند، زندانی و شکنجه می کند، از سرمایه ی ملی و مردم می دزدد، اعتراضات را با نام خدا و در راه او سرکوب می کند، برای زنان ارزش و منزلتی قائل نیست و از دختران ایرانی برای پذیرایی از شیوخ عرب بادیه نشین استفاده می کند، دروغ می گوید  و خود را بهترین و برترین و دانا ترین و فیلسوف ترین فرد، و نزدیک به الله می پداند و به ضرب و زور گلوله، در حال محافظت از حکومت الهی خویش است.

اسلامی که او در حال اجرایش می باشد هنوز به مقدار قابل توجهی با اسلام متوحش محمد فاصله دارد، بن لادن و گروه های تروریستی، از جمله مسلمانانی بودند و هستند که در حال اجرای دستورات قرآن و قوانین اسلام واقعی می باشند و طبق آیات قرانی که در پایان مقاله آن ها را برایتان آورده ام، این دسته از جانوران که به کشت و کشتار انسان های بیگناه مشغول می باشند، در زمره ی برترین مسلمانان قرار دارند.

این اسلامی است که ۱۴۰۰ سال پیش وارد ایران شد. منطق و بحث و گفتگویی در کار نبود، بلکه هرچه بود، خون و شمشیر، و تسلیم پذیری در برابر اسلام بوده است. به عنوان نمونه، «سلام»، در اسلام به معنای تسلیم شدن، و نوکرپذیری، در برابر دکان داران دین است. این روش و عملکردی است که از ۳۲ سال پیش تاکون رژیم اسلامی در ایران پیاده کرده است.

این اسلامی است که ۱۴۰۰ سال پیش وارد ایران شد. منطق و بحث و گفتگویی در کار نبود، بلکه هرچه بود، خون و شمشیر، و تسلیم پذیری در برابر اسلام بوده است. به عنوان نمونه، «سلام»، در اسلام به معنای تسلیم شدن، و نوکرپذیری، در برابر دکان داران دین است. این روش و عملکردی است که از ۳۲ سال پیش تاکنون رژیم اسلامی در ایران پیاده کرده است.

هموطن مسلمان من، من نیک می دانم که تو حتی برای یک بار هم ترجمه ی پارسی قرآن را نخوانده ای و صرفا مشغول تکرار و تقلید سخنان و اعمال اطرافیانت هستی و خرافات و جهل به قدری در تو و افکارت ریشه دوانده که از دانستن حقایق می ترسی و حتی با اینکه سخنان ما را قبول داری، جرات پذیرفتن شان را نداری و ناخودآگاه به دشمنی با ما می پردازی ولی بدان که ما هیچ دشمنی با تو نداریم و قصد مان کمک کردن به تو است برای رهایی از اسارت جهل و خرافات.

از تو دوست مسلمان عزیزم خواهش می کنم که آیات زیر را که از قرآن جمع آوری شده است به همراه ترجمه ی پارسی آن ها بخوان و حقیقت اسلام واقعی را دریاب.

سوره توبه آیه ۱۲۳
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلِیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ.

ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است! (باید توجه داشت، همه دیگر باوران که گفتار خصمانه و هدف های جنگی و آشوب طلبی محمد و آخوندها را نپذیرند، و با آن مخالفت کنند، در زمره کافران به شمار آمده، و باید کشته شوند.)

سوره محمد آیه ۴
فَإِذا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِکَ وَلَوْ یَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَکِن لِّیَبْلُوَ بَعْضَکُم بِبَعْضٍ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَن یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.

چون با کافران روبرو شدید، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکندید، اسیرشان کنید و سخت ببندید. آنگاه یا به منت آزاد کنید یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پایان آید. و این است حکم خدا. و اگر خدا میخواست از آنان انتقام میگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل نمیکند. (البته خدا واژه فارسی است که در این ترجمه ها هیچ مناسبتی ندارد. زیرا تنها الله است که انتقام گیر، آدم کش، و ضعیف آزار است. شما می بینید که دستور الله، کشتن مخالفین است.)

این یک خردباخته مسلمان شیعه است. نظیر این انسان نا آگاه، در دهات و شهرهای ایران، از جمله کاشان، ابیانه، یزد، اردبیل، قم، سبزوار، و بسیاری نقاط دیگر، همچنین در پاکستان، افغانستان، و سوریه به میزان زیادی دیده می شود.

این یک خردباخته مسلمان شیعه است. نظیر این انسان نا آگاه، در دهات و شهرهای ایران، از جمله کاشان، ابیانه، یزد، اردبیل، قم، سبزوار، جهرم، و بسیاری نقاط دیگر، همچنین در پاکستان، افغانستان، و سوریه به میزان زیادی دیده می شود.

سوره انفال آیه ۳۹ صفحه ۱۸۲
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ .

با آنان نبرد کنید تا دیگر فتنه ای نباشد و دین همه دین خدا گردد پس اگر باز ایستادند ، خدا کردارشان را می بیند. (این الله مدینه تنها کارش نبرد با دگراندیشان، و مخالفین است. او مخالفین را فتنه گر می خواند. آخوند ۵ تومانی مشهدی هم مردم به پاخاسته میهنمان را فتنه گر، و انقلاب ۲ سال پیش تا کنون را فتنه می نامد.)

سوره احزاب آیه ۶۱ صفحه ۴۲۷
مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا.

اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردندو به سختی کشته شوند.     …(الله مدینه، و یا نایب برحق امام زمانش، جز دستگیر کردن، و کشتن کاری ندارد.)

سوره مائده آیه ۳۳
إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ.

سزاى کسانى که با [دوستداران] خدا و پیامبر او مى‏جنگند و در زمین به فساد مى‏کوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت‏ یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند این رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.

سوره مائده آیه ۳۸
وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَیْدِیَهُمَا جَزَاء بِمَا کَسَبَا نَکَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.

و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه کرده‏ اند دستشان را به عنوان کیفرى از جانب خدا ببرید و خداوند توانا و حکیم است. ( کار الله مدینه و فرستاده اش آخوند ۵ تومانی مشهدی به کره زمین، بریدن دست آفتابه دزد است، در حالی که دزدی کلان و چپاولگری خود خامنه ای، فرزندش، رفسنجانی، و یک گله آخوند شکمباره دیگر، در اسلام،دزدی به شمار نمی آید، و صواب زیاد هم دارد.) درصدر اسلام نیز دزدی و چپاولگری امام حسن، پیامبر، و دیگر یال و کوپال پیامبر دزدی به شمار نمی آید.

سوره التوبه آیه ۲۸ صفحه ۱۹۲
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَـذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَیْلَةً فَسَوْفَ یُغْنِیکُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ حَکِیمٌ.

ای کسانی که ایمان آورده اید، مشرکان نجسند و از سال بعد نباید به مسجد الحرام نزدیک شوند، و اگر از بینوایی میترسید، خدا اگر بخواهد به فضل خوش بی نیازتان خواهد کرد. زیرا خدا دانا و حکیم است.

سوره التوبه آیه ۲۹ صفحه ۱۹۲
قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَةَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ.

کسانی را از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرند بکشید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند.

این هم صحنه دیگری از اسلام خون و شمشیر است.

این هم صحنه دیگری از اسلام خون و شمشیر است.

سوره النساء (زنان) آیه ۸۹ صفحه ۹۳
وَدُّواْ لَوْ تَکْفُرُونَ کَمَا کَفَرُواْ فَتَکُونُونَ سَوَاء فَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ أَوْلِیَاء حَتَّىَ یُهَاجِرُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ وَجَدتَّمُوهُمْ وَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ وَلِیًّا وَلاَ نَصِیرًا.

دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.

سوره الانفال (غنایم جنگی) آیه ۱۲ صفحه ۱۷۹
إِذْ یُوحِی رَبُّکَ إِلَى الْمَلآئِکَةِ أَنِّی مَعَکُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِینَ آمَنُواْ سَأُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ کُلَّ بَنَانٍ.

و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.(کار الله به جای ایجاد محبت و دوستی در دل انسان ها، بیم و ترس به وجود می آورد.)

سورهُ توبه آیه ۵ صفحه ۱۸۸
فَإِذَا انسَلَخَ الأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِکِینَ حَیْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ کُلَّ مَرْصَدٍ فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّکَاةَ فَخَلُّواْ سَبِیلَهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

پس چون ماههای حرام به سر آمد  آنگاه مشرکان را هر جا یافتید به قتل رسانید. و آنها را دستگیر و محاصره کنید . و هر سو در کمین آنها باشید. چنانچه توبه کردند و نماز به پای داشتند و زکات دادند پس از آنها دست بدارید. که خدا آمرزنده و مهربان است. ( نگویید الله رحمن رحیم، بگویید، جلاد، و قصاب خون آشام، غارتگر، و متجاوز، به جان، مال، و ناموس مردم.) آیا عملکرد آخوند مشهدی سوای اینست؟.

سوره توبه آیه ۱۲ صفحه ۱۸۹
وَإِن نَّکَثُواْ أَیْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنتَهُونَ.

اگر پس از بستن پیمان، سوگند خود شکستند و در دین شما طعن زدند، با پیشوایان کفر قتال کنید که ایشان را رسم سوگند نگه داشتن نیست، باشد که از کردار خود باز ایستند. (همه را بیاد کشت، صدا و جیک کسی نباید در آید. اسلام، دین تسلیم است. تسلیم دربرابر آخوند، و تسلیم در برابر الله مدینه.)

سوره ماده گوساله(بقره) آیه ۱۹۱ صفحه ۳۱
وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى یُقَاتِلُوکُمْ فِیهِ فَإِن قَاتَلُوکُمْ فَاقْتُلُوهُمْ کَذَلِکَ جَزَاء الْکَافِرِینَ.

هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است. و در مسجد الحرام با آنها مجنگید مگر آنکه با شما بجنگند. و چون با شما جنگیدند بکشیدشان که  این است پاداش کافران.

البته این سیزده آیه، قطره های نا چیز از اقیانوس توحش و قصاوت و وقاحت اسلام واقعی هستند.

به امید رهایی ایران از بند و زنجیز اسلام و خرافات و جهل.

  • Nader

    I believe in Quran, but don’t tell me what is written in it, I don’t need to read it.” Majority of Iranians

  • Nader

    I believe in Quran, but don’t tell me what is written in it, I don’t need to read it.” Majority of Iranians

  • Nader

    I believe in Quran, but don’t tell me what is written in it, I don’t need to read it.” Majority of Iranians

  • Nader

    I believe in Quran, but don’t tell me what is written in it, I don’t need to read it.” Majority of Iranians

  • Nader

    خدایا، مملکت ما را از دست این سیدان و هرچی سادات حرامزاده هست پاک کن

    • Parkour Runner

      felan ke in shakhs ba khode khoda moshkel dare,unvaqt shoma migi khodaya!!!

  • Nader

    خدایا، مملکت ما را از دست این سیدان و هرچی سادات حرامزاده هست پاک کن

  • Nader

    خدایا، مملکت ما را از دست این سیدان و هرچی سادات حرامزاده هست پاک کن

  • Nbairami

    خدایا، مملکت ما را از دست این مسلمانان شیطان پرست نجات بده و ما را به راه راست هدایت کن.

  • Nbairami

    خدایا، مملکت ما را از دست این مسلمانان شیطان پرست نجات بده و ما را به راه راست هدایت کن.

    • Parkour Runner

      belakhare mosalman ya sheitan parast?!!!

      • Nader

        مگر فرق میکند؟   دعای خمینی (لعنت بر وی و آلش) در تبعید به شیطان: ایران را به من بده تا مثل دوران طلایی اسلام مردمانشان را بکشم، فقر و دزدی و فحشا را هم به جایی برسانم که خودت هم فکرشو نمیکردی.  

        • Ali Salehi

          لابد فرق نمی کنه دیگه,ماشالله به این همه اطلاعات!!

  • Nbairami

    خدایا، مملکت ما را از دست این مسلمانان شیطان پرست نجات بده و ما را به راه راست هدایت کن.

  • Redrose

    جناب فضول محله
    دیدگاههای تند و ضد مذهب شما را نمی توان دریک جامعه عقب مانده جهان سومی آموزش داد. نتیجه ضد دینی مردم ایران درسالهای اخیر چیزی نبوده جز بی بند و باری احمقانه درمیان جوانان کم سواد و کسانی که جزمذهب راه زندگی صحیح دیگری نمی دانستند. باید صبر کرد تا سطح سواد و اطلاعات آگاهی یک ملت به حدی برسد که خودشان قدرت تشخیص خوب و بد را داشته باشند تا دیگر به پیامبری نیاز نداشته باشند. این تفکرات و ژستهای روشنفکرانه که به درد این جامعه نمی خورد دوست عزیز!!!ا نه تنها دردی دوانخواهد کرد باعث رواج فساد درجامعه نیزخواهد شد.

    • Talabala

       جناب رز قرمز، من فکر می‌کنم بیسوادی یعنی‌ ،نذراته شما .همینطور
      که هست باید گذشت بمونه.و هیچ کاری هم نباید کرد .اگر هم کاری بکنید اشتباه
      است.
      اطلاعات یعنی‌ همه چیز .مردم کشور ما احتیاج به آگاهی‌ دارند.یعنی‌ در
      مورد هر چیز بتوانند صحبت کنند.آزادی بیان ،آغاز  تحول ایرانی‌ آزاد است.
      برای فهمیدن و ساختن همیشه زمان ملزوم است .اما برای رسیدن به هدف باید از همین الان شروع کرد.آنچنانکه خواستن توانستن است.
      و دین افیون مردم است.آنچنان که تمامی مشکلات از ناگاهی در مورد دین سرچشمه می‌گیرد.در تمامی تاریخ بشر.
      به امید رهایی ایران از بند و زنجیز اسلام و خرافات و جهل

      • Parkour Runner

        عزیز با سواد!! نذر غلطه,نظر درستش است!!

        • azadi

          asle matlabo bekhonid va dark konid behtare mola logat bodan neshon mide shoma ahle hashie hastin na asle matlab

          • Redrose

            اصل مطلب رو هم خوندیم و اتفاقا ایشون متوجه صحبت من نشده بود. کسی نگفت هیچ کاری نباید کرد اما تندروی و تغییر ناگهانی نه تنها ممکن نیست که درچنین جامعه ای باعث صدمه و آسیب اجتماعی هم خواهد شد. ملانقطی نیستیم- اما همین که فردی با این سواد کم و دیدگاه محدود و ناقص ریشه تمام مشکلات رادین میداند نشان میدهد که اتفاقا بی سوادی و اطلاعات ناقص ریشه تمام مشکلات هستند!

          • azadi

            etefagan az gazaye rozegar aksare iranihaye basavad moshkelate iran ra az eslam va mazhab midanand vali harkasi jorate bayane nadarad az tarse giamato jahaname sakhtegie molaha va eslamistha
            mohem nist be che zabani sohbat mikonid mohem nist chegadr savad darid vali azade bashid va az band afkare poside va mogadas maabi kharej shavid tanha rahe pishrafte yek jame nagde afkar ast

          • Ali Salehi

            پسندیدم!!   ولی حاشیه دیگه ربطی نداشت!!!

      • Redrose

         ننویسیم نذراته شما. بنویسیم نظرات شما.
        درضمن این رو یاد بگیر :‌مذهب و دین یک مساله بسیار بسیار شخصیه و هیچ کس حق تحمیل نظرخود به دیگری را هم ندارد. شما یا آقای فضول محله یا هرکس دیگری هم حق توهین به دین کسی را ندارید. لازم می دانم ذکر کنم که بنده شخصا به هیچ مذهبی معتقد نیستم و شاید این موضوع را برای شما جالب تر کند. اتفاقا این خردی که نگارنده این وبسایت صحبتش را می کند شامل همین مساله احترام به نظرات دیگران هم می شود. شاید بعضی از دینداران آدمهای بی سواد و کودنی باشند- اما درمیانشان کسانی هستند که ازبنده و شما خیلی خیلی باسواد ترند.

        • آقا یا خانم گل سرخ که در سایه راه میروی، و نشانی از خود جای نمی گذاری. در گذشته هم پابرهنه وارد صفحه ما شدید، و به عنوان پرچمدار اسلام، تلاش کردید، از دکان داران دین که یک گله آخوند شکمباره و زنباره اند، و مملکت و ملتی را به لجن کشیدند، با کمال بی منطقی و بدون داشتن کمترین آگاهی دینی و تاریخی دفاع کنید.
          پاسخ کامل شما، پاسخی است که به آقای آمریکا در پایین داده شده.

          گمان می کنم شما و ایشان، و چند نفر دیگر که در برابر دستمزد کلانی انجام وظیفه می کنید، یکی باشید، البته با نام های گوناگون. ولی گفتار و روش بحث همه شماها یکیست. ولی من به شما اطمینان می دهم که ما سالیان سال در مورد دین و مذهب و تاریخ مطالعه کرده ایم، و بیدی نیستیم که با چند جمله بی محتوا و کلیشه ای شما که در حقیقت چندش آور است، از جای به در رویم.
           
          ما جان و عمر خود را بر سر این کار گذاشتیم ، و با کسی کنار نخواهیم آمد. خدا روزی شما را جای دیگر حواله کند. بروید شاد باشید و دست از این شیطانی خود بردارید.

          • Redrose

            برای شما فقط و فقط متاسفم. این لحن صحبت شما فقط نشان دهنده اینست که یک کلمه ازحرفهای مرا نفهمیده اید و درافکار ایده الیستی ضدمذهبی خود غوطه ورید. شما جناب روشنفکر بی ادب- هرگز قادر نخواهید بود ۳ میلیارد آدم روی زمین را بی مذهب کنید. مذهب امریست بسیار شخصی و بنده و جنابعالی فقط درمورد شخص خود می توانیم انتخاب کنیم که مذهب داشته باشیم یا بی مذهب باشیم.  این چرت و پرت گویی های شما هم راه به جایی نخواهد برد، مشخصا کم سن و سال و بی تجربه وحتی بی سوادید با دید بسیار محدود. این دموکراسی مدل رضا خانی شما فقط به درد خودتان میخورد. شما-مثل خیلی ازمتوهمین دیگر ایران فکرمی کنید که هیچکس به اندازه شما نمی فهمد و شمایید که حق دارید چشم بقیه انسانها رابازکنید!!
            مرسی ازپاسخ محبت آمیز شما آقای باسواد همه چیز فهم!برو با هوادارانت خوش باش. 

          • Redrose

             به نظرم لحن صحبت شما با افراد و خودبزرگ بینی شماست که چندش آور و یادآور فرهنگ پوسیده ی عقب افتاده ای ایرانی ست. چیزی ندارم بگم جز اینکه واقعا برات متاسفم. خیلی آدم بدبختی هستی……برو بیشتر به درونیات خودت فکر کن تا اینکه بخوای به قول خودت پرچمدار ضد اسلام بشی. لحن صحبتت با افراد رو هم عوض کن. تو هیچی نیستی. فقط توهم داری. من دلیلی نمی بینم که اسم خودم- یا ضدمذهب بودن خودم یا سواد خودم رو به آدمی مثل تو ثابت کنم. اتفاقا چیزی که باعث شد به اینجا و صفحه فیس بوک جنابعالی بیام این بود که فکر کردم شاید اندیشه درستی رو مطرح کنی. دوست بینوای من- اگر مدتی درآمریکا زندگی کنی یادمیگیری که تو- و امثال تو دریک سیستم دموکراتیک نه تنها جایی ندارید بلکه مطرودید. چطور به خودت اجازه میدی درمورد مذهب آدمهای دیگه اینطوراظهارنظرکنی؟ اصل اول دموکراسی همینه که تو- و امثال تو به هیچ وجه حق توهین و زیر سوال بردن طرزتفکر هیچ آدم دیگه ای رو ندارید. یک عده ازمسیحیان به اسم مورمن ها به مراتب ازمسلمانان خرافی ترند اما تا به حال دیده ای کسی به این شدت و حدت آنها را تحقیر کند و مورد توهین قرار دهد؟‌یا اینکه فکر می کنی درآمریکا و اروپا روشنفکری مثل تو پیدا نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Ahmad Beik

        آزادی این نیست که به کسی بگویی دینت اشتباه است و با حرفای به اصطلاح روشن فکرانه و گداشتن عکس های مسلمانان افراطی نظر خودمان را تحمیل کنیم و  بگویم مردم دین را عوض کنید. آزادی بیان با نشان دادن دین افراد از لنز دوربین شما فرق میکند. پس دین یهود و مسیح را هم مینوان با لنز شما دید بنابراین همه اومانیسم میشویم

    • RED Rose پس اگر ما مردم را اموزش ندهیم کی آموزس بده چجوری سطح سواد مردم بالا می ره؟ خود به خود که بالا نمی ره. یک حرف منطقی بزنید یک راه حلی بدهید. اگر این نیست پس چه هست. امروز شما می خواهید این نشریه را خقه کنید فردا چه جایگزینی برای آن دارید. آیا هنوز فکر می کنید ما به آموزش احتیاج نداریم ؟ اگر داریم پس کی باید ما را آموزش دهد؟ مردم خودشون این رو می خونند و تشخیص می دهند. کسی شما رو زور نکرده که.

    • افغانی

      من یک افغانی هستم گه بنابر تداخل سیاست های منطقوی به مسایل ایزان علاقه دارم .دیدگاه شما جناب رز قرمزی (red roseo) را خواندم وبه چنین نتیجه رسیم که جناب عالی یکی از همقکران  اکبر های کنجی  ویا ماله کشان اسلام هستید. اسلام ناب محمدی دیگر تحمل ماله را ندارد دوست عزیز گل سرخ.  از فضول محله که حتما”  افغانستان هم درین محله شامل است خواهشمندم تا به روشنگری های خود  بی حراس وبا امید به آیندۀ نه چندان دور ،ادامه بدهد.

  • Redrose

    جناب فضول محله
    دیدگاههای تند و ضد مذهب شما را نمی توان دریک جامعه عقب مانده جهان سومی آموزش داد. نتیجه ضد دینی مردم ایران درسالهای اخیر چیزی نبوده جز بی بند و باری احمقانه درمیان جوانان کم سواد و کسانی که جزمذهب راه زندگی صحیح دیگری نمی دانستند. باید صبر کرد تا سطح سواد و اطلاعات آگاهی یک ملت به حدی برسد که خودشان قدرت تشخیص خوب و بد را داشته باشند تا دیگر به پیامبری نیاز نداشته باشند. این تفکرات و ژستهای روشنفکرانه که به درد این جامعه نمی خورد دوست عزیز!!!ا نه تنها دردی دوانخواهد کرد باعث رواج فساد درجامعه نیزخواهد شد.

    • Talabala

       جناب رز قرمز، من فکر می‌کنم بیسوادی یعنی‌ ،نذراته شما .همینطور
      که هست باید گذشت بمونه.و هیچ کاری هم نباید کرد .اگر هم کاری بکنید اشتباه
      است.
      اطلاعات یعنی‌ همه چیز .مردم کشور ما احتیاج به آگاهی‌ دارند.یعنی‌ در
      مورد هر چیز بتوانند صحبت کنند.آزادی بیان ،آغاز  تحول ایرانی‌ آزاد است.
      برای فهمیدن و ساختن همیشه زمان ملزوم است .اما برای رسیدن به هدف باید از همین الان شروع کرد.آنچنانکه خواستن توانستن است.
      و دین افیون مردم است.آنچنان که تمامی مشکلات از ناگاهی در مورد دین سرچشمه می‌گیرد.در تمامی تاریخ بشر.
      به امید رهایی ایران از بند و زنجیز اسلام و خرافات و جهل

      • Parkour Runner

        عزیز با سواد!! نذر غلطه,نظر درستش است!!

        • azadi

          asle matlabo bekhonid va dark konid behtare mola logat bodan neshon mide shoma ahle hashie hastin na asle matlab

          • Redrose

            اصل مطلب رو هم خوندیم و اتفاقا ایشون متوجه صحبت من نشده بود. کسی نگفت هیچ کاری نباید کرد اما تندروی و تغییر ناگهانی نه تنها ممکن نیست که درچنین جامعه ای باعث صدمه و آسیب اجتماعی هم خواهد شد. ملانقطی نیستیم- اما همین که فردی با این سواد کم و دیدگاه محدود و ناقص ریشه تمام مشکلات رادین میداند نشان میدهد که اتفاقا بی سوادی و اطلاعات ناقص ریشه تمام مشکلات هستند!

          • azadi

            etefagan az gazaye rozegar aksare iranihaye basavad moshkelate iran ra az eslam va mazhab midanand vali harkasi jorate bayane nadarad az tarse giamato jahaname sakhtegie molaha va eslamistha
            mohem nist be che zabani sohbat mikonid mohem nist chegadr savad darid vali azade bashid va az band afkare poside va mogadas maabi kharej shavid tanha rahe pishrafte yek jame nagde afkar ast

          • Redrose

            اتفاقا اشکال همین جاست. دوست عزیز صاحب این صفحه -اسم صفحه را دموکراسی سکولار می گذارد اما به اسلام و کلا مذهب حمله های تند میکند و تقریبا مشابه وب سایت شمر کم مانده فحش هم بدهد. شما دریک جامعه سکولار حق توهین به مذهب هیچکسی را ندارید. بازتکرار می کنم -من مذهبی نیستم- اما ریشه مشکلات این جامعه مذهب تنها و تنها نیست. فرهنگ پوسیده و عرف و تفکرات فسیل شده غلط- که مذهب درمواردی آنها را تشدید هم می کند. چرا مالزی مسلمان دچار مشکلات جامعه ما نیست؟‌چرا آمریکا با این همه مسیحی و یهودی دوآتشه دچارمسایل ما نیست؟‌همه مذاهب مشابهند – مساله تنفرازجمهوری اسلامی باعث شده که برخورد مردم با اسلام اینگونه شود. چطور درزمان شاه هیچکس به این شدت و حدت تنفرازاسلام نداشت؟

          • آقا من دقیقاً با نظر شما موافقم.
            این سایت داره میگه ما میخواییم به دموکراسی سکیولار دست پیدا کنیم ولی من تنها چیزی که توی این سایت میبینم، متریالیسم هستش!
            بابا از اصول اولیه ی سکیولاریسم و لیبرالیسم اینه که هر کسی باید توی انتخاب دینش آزاد باشه و دین باید از سیاست جدا باشه، ولی سکیولارها توی مسئله ی دین، نسبت به لیبرالها افراطی تر عمل میکنند ولی نه تا این حد کخ بگن دین و خدا و پیغمبر همه اش کشکه!! این دیگه میشه متریالیسم.

          • Redrose

            خیلی جالبه- که با وجود اینکه من چندین بارتکرارکردم که اصلا مذهبی نیستم -با اینکه نیازی به توضیح ندارم چون به کسی مربوط نیست!!-صاحب این وبسایت و افراد دیگه ای شروع کردن به بد وبیراه گفتن و انگهای نامربوط زدن. این تعصب احمقانه دیگر دردنیای مدرن جایی ندارد. فقط بین جهان سومی هایی که تازه به کشفیاتی -ان هم بعضا نادرست درزمینه مذهب دست پیدا کرده اند رواج دارد!!!

          • Ali Salehi

            پسندیدم!!   ولی حاشیه دیگه ربطی نداشت!!!

        • Rrr Mmaa

          مهم حرفش رو فهمیدیم نذر یا نظر .. , ولعنت بر محمد و ال محمد دزد

        • افغانی

          عزیز با سواد تر ! نطر نه بلکه نذرانه یا نذر با سکون ذ. قربان جدت برم

      • Redrose

        دوست عزیز. شما هنوز نوشتن نظرات رو بلد نیستی و ازسواد با من صحبت می کنی؟؟؟؟درکشوری که هنوز مردمش آویزان امامزاده هاهستند چطور میتوان ازبی مذهبی صحبت کرد؟‌ شاید بهتر این باشد که شما با مطالعه درمورد آموزش و تغییر رفتار درمردم که سخت ترین کارهای دنیاست اظهار فضل کنید؟‌ درضمن شاید ازاسم من بفهمی که من مرد نیستم که جناب خطابم می کنی.
         

      • Ahmad Beik

        آزادی این نیست که به کسی بگویی دینت اشتباه است و با حرفای به اصطلاح روشن فکرانه و گداشتن عکس های مسلمانان افراطی نظر خودمان را تحمیل کنیم و  بگویم مردم دین را عوض کنید. آزادی بیان با نشان دادن دین افراد از لنز دوربین شما فرق میکند. پس دین یهود و مسیح را هم مینوان با لنز شما دید بنابراین همه اومانیسم میشویم

    • RED Rose پس اگر ما مردم را اموزش ندهیم کی آموزس بده چجوری سطح سواد مردم بالا می ره؟ خود به خود که بالا نمی ره. یک حرف منطقی بزنید یک راه حلی بدهید. اگر این نیست پس چه هست. امروز شما می خواهید این نشریه را خقه کنید فردا چه جایگزینی برای آن دارید. آیا هنوز فکر می کنید ما به آموزش احتیاج نداریم ؟ اگر داریم پس کی باید ما را آموزش دهد؟ مردم خودشون این رو می خونند و تشخیص می دهند. کسی شما رو زور نکرده که.

      • Redrose

         درنظرداشته باشید- خیلی ازافراد متدین با مطالعه و با انتخاب به دین خود معتقدند. باید بدانیم که دین شخصی است و هرگز نبایدکسی را به خاطردینش تمسخر کرد یا مورد بی احترامی قرار داد. موضوع درکشور ما اینست که آزادی و دموکراسی وجود ندارد. حتی ازجانب خود مردم!!! این برخوردهای شدید ضددینی با برخوردهای جمهوری اسلامی فرق چندانی ندارد.

        • yosef

          شما چرا فکر می کنید ابراز نظر توهین محسوب میشه ؟ خوب در این صورت هر موضع گیری که بر خلاف نظر من و شما و هر کسی باشه توهین محسوب میشود و میشه نتیجه گرفت که کسی حق حرف زدن نداره چون در نهایت توهین به شخصی قلمداد میشه . به عناون مثال کسی که از دین اسلام حمایت می کند مرا مورد اهانت قرار داده چون سالیان سال نه فقط  با حرف  بلکه با عمل , اسیر و زخم خورده اسلام بوده ام . ما ها کی قصد داریم فرق بین توهین و ابراز نظر, هر چند زشت و زننده باشد را بدانیم و نیز فرق بین دموکراسی و احترام به نظر دیگران با این اصل که احترام به معنی احترام به حق ارائه نظر و نه خود نظر و دیدگاه اشخاص ,اشتباه نگیریم . اگر قرار بر احترام بر نظر هر فرد بر این منوال است پس هیچ کس حق نقد و اعتراض دیگری را بر طبق این دلیل ندارد. هر کسی در ارائه نظر خود ازاد است و دموکراسی به معنی احترام به نظر شخص و مسامحه با هر نظری نیست اما میبایست فرد مخالف نیز امکان دادن جواب و مخالفت کردن و ارائه دیدگاه خود را ازادنه داشته باشد .

        • Pars Mard

           کلا کس و شعر خوب میگی.یعنی گند گرفته دهانتو.آخه منگل،دینی که به طور بالقوه به حقوق انسانی تجاوز میکنه و حتی اعتقاد ۱ نفر به این دین،میتونه خطر اهانت و نقض حقوق بشر رو به دنبال داشته باشه،اونوقت چطور میشه از نگاهی انسانی و منطقی آزاد و بی تفاوت بدونیم انسان ها رو برای اعتقاد به چنین احکام ضد بشری که پیروان خود رو به برپایی حکومت اسلامی و جنایات بر علیه بشر دعوت میکنه! اما اگر یک دین یا مذهبی بود که دخالت در سرنوشت انسان نمیکرد و حکم جمعی و ضد بشری برای بشر نمیداد،اونوقت میشد گفت که انسان برای انتخاب چنین دینی که تنها در پس ذهن برای ارتقای معنویت و اخلاقیات تلاش میکنه،آزاد هست.

          شما هم بدون شک آخوندکی هستی که تلاش داری استخوان جنایت رو در لابلای گوشت لقم ارائه کنی.

          • Masood

            با کمال احترام،
            شما بدون گفتن اون جملات تند (که ترجیح می دم تکرارشون نکنم) هم می تونستید با مخاطبتون صحبت کنید.
            فکر می کنم:
            الف) اگر مخاطبتون مخالف شما باشه با شنیدن اون جملات احساس تنفر بیش تری نسبت به صحبت هاتون می کنه.
            ب) اگر موافق شما باشه که نیازی به اون جملات تند نبود.

  • Redrose

    جناب فضول محله
    دیدگاههای تند و ضد مذهب شما را نمی توان دریک جامعه عقب مانده جهان سومی آموزش داد. نتیجه ضد دینی مردم ایران درسالهای اخیر چیزی نبوده جز بی بند و باری احمقانه درمیان جوانان کم سواد و کسانی که جزمذهب راه زندگی صحیح دیگری نمی دانستند. باید صبر کرد تا سطح سواد و اطلاعات آگاهی یک ملت به حدی برسد که خودشان قدرت تشخیص خوب و بد را داشته باشند تا دیگر به پیامبری نیاز نداشته باشند. این تفکرات و ژستهای روشنفکرانه که به درد این جامعه نمی خورد دوست عزیز!!!ا نه تنها دردی دوانخواهد کرد باعث رواج فساد درجامعه نیزخواهد شد.

    • Talabala

       جناب رز قرمز، من فکر می‌کنم بیسوادی یعنی‌ ،نذراته شما .همینطور
      که هست باید گذشت بمونه.و هیچ کاری هم نباید کرد .اگر هم کاری بکنید اشتباه
      است.
      اطلاعات یعنی‌ همه چیز .مردم کشور ما احتیاج به آگاهی‌ دارند.یعنی‌ در
      مورد هر چیز بتوانند صحبت کنند.آزادی بیان ،آغاز  تحول ایرانی‌ آزاد است.
      برای فهمیدن و ساختن همیشه زمان ملزوم است .اما برای رسیدن به هدف باید از همین الان شروع کرد.آنچنانکه خواستن توانستن است.
      و دین افیون مردم است.آنچنان که تمامی مشکلات از ناگاهی در مورد دین سرچشمه می‌گیرد.در تمامی تاریخ بشر.
      به امید رهایی ایران از بند و زنجیز اسلام و خرافات و جهل

      • Parkour Runner

        عزیز با سواد!! نذر غلطه,نظر درستش است!!

        • azadi

          asle matlabo bekhonid va dark konid behtare mola logat bodan neshon mide shoma ahle hashie hastin na asle matlab

          • Redrose

            اصل مطلب رو هم خوندیم و اتفاقا ایشون متوجه صحبت من نشده بود. کسی نگفت هیچ کاری نباید کرد اما تندروی و تغییر ناگهانی نه تنها ممکن نیست که درچنین جامعه ای باعث صدمه و آسیب اجتماعی هم خواهد شد. ملانقطی نیستیم- اما همین که فردی با این سواد کم و دیدگاه محدود و ناقص ریشه تمام مشکلات رادین میداند نشان میدهد که اتفاقا بی سوادی و اطلاعات ناقص ریشه تمام مشکلات هستند!

          • azadi

            etefagan az gazaye rozegar aksare iranihaye basavad moshkelate iran ra az eslam va mazhab midanand vali harkasi jorate bayane nadarad az tarse giamato jahaname sakhtegie molaha va eslamistha
            mohem nist be che zabani sohbat mikonid mohem nist chegadr savad darid vali azade bashid va az band afkare poside va mogadas maabi kharej shavid tanha rahe pishrafte yek jame nagde afkar ast

          • Redrose

            اتفاقا اشکال همین جاست. دوست عزیز صاحب این صفحه -اسم صفحه را دموکراسی سکولار می گذارد اما به اسلام و کلا مذهب حمله های تند میکند و تقریبا مشابه وب سایت شمر کم مانده فحش هم بدهد. شما دریک جامعه سکولار حق توهین به مذهب هیچکسی را ندارید. بازتکرار می کنم -من مذهبی نیستم- اما ریشه مشکلات این جامعه مذهب تنها و تنها نیست. فرهنگ پوسیده و عرف و تفکرات فسیل شده غلط- که مذهب درمواردی آنها را تشدید هم می کند. چرا مالزی مسلمان دچار مشکلات جامعه ما نیست؟‌چرا آمریکا با این همه مسیحی و یهودی دوآتشه دچارمسایل ما نیست؟‌همه مذاهب مشابهند – مساله تنفرازجمهوری اسلامی باعث شده که برخورد مردم با اسلام اینگونه شود. چطور درزمان شاه هیچکس به این شدت و حدت تنفرازاسلام نداشت؟

          • آقا من دقیقاً با نظر شما موافقم.
            این سایت داره میگه ما میخواییم به دموکراسی سکیولار دست پیدا کنیم ولی من تنها چیزی که توی این سایت میبینم، متریالیسم هستش!
            بابا از اصول اولیه ی سکیولاریسم و لیبرالیسم اینه که هر کسی باید توی انتخاب دینش آزاد باشه و دین باید از سیاست جدا باشه، ولی سکیولارها توی مسئله ی دین، نسبت به لیبرالها افراطی تر عمل میکنند ولی نه تا این حد کخ بگن دین و خدا و پیغمبر همه اش کشکه!! این دیگه میشه متریالیسم.

          • Redrose

            خیلی جالبه- که با وجود اینکه من چندین بارتکرارکردم که اصلا مذهبی نیستم -با اینکه نیازی به توضیح ندارم چون به کسی مربوط نیست!!-صاحب این وبسایت و افراد دیگه ای شروع کردن به بد وبیراه گفتن و انگهای نامربوط زدن. این تعصب احمقانه دیگر دردنیای مدرن جایی ندارد. فقط بین جهان سومی هایی که تازه به کشفیاتی -ان هم بعضا نادرست درزمینه مذهب دست پیدا کرده اند رواج دارد!!!

          • Ali Salehi

            پسندیدم!!   ولی حاشیه دیگه ربطی نداشت!!!

      • Redrose

        دوست عزیز. شما هنوز نوشتن نظرات رو بلد نیستی و ازسواد با من صحبت می کنی؟؟؟؟درکشوری که هنوز مردمش آویزان امامزاده هاهستند چطور میتوان ازبی مذهبی صحبت کرد؟‌ شاید بهتر این باشد که شما با مطالعه درمورد آموزش و تغییر رفتار درمردم که سخت ترین کارهای دنیاست اظهار فضل کنید؟‌ درضمن شاید ازاسم من بفهمی که من مرد نیستم که جناب خطابم می کنی.
         

      • Redrose

         ننویسیم نذراته شما. بنویسیم نظرات شما.
        درضمن این رو یاد بگیر :‌مذهب و دین یک مساله بسیار بسیار شخصیه و هیچ کس حق تحمیل نظرخود به دیگری را هم ندارد. شما یا آقای فضول محله یا هرکس دیگری هم حق توهین به دین کسی را ندارید. لازم می دانم ذکر کنم که بنده شخصا به هیچ مذهبی معتقد نیستم و شاید این موضوع را برای شما جالب تر کند. اتفاقا این خردی که نگارنده این وبسایت صحبتش را می کند شامل همین مساله احترام به نظرات دیگران هم می شود. شاید بعضی از دینداران آدمهای بی سواد و کودنی باشند- اما درمیانشان کسانی هستند که ازبنده و شما خیلی خیلی باسواد ترند.

        • آقا یا خانم گل سرخ که در سایه راه میروی، و نشانی از خود جای نمی گذاری. در گذشته هم پابرهنه وارد صفحه ما شدید، و به عنوان پرچمدار اسلام، تلاش کردید، از دکان داران دین که یک گله آخوند شکمباره و زنباره اند، و مملکت و ملتی را به لجن کشیدند، با کمال بی منطقی و بدون داشتن کمترین آگاهی دینی و تاریخی دفاع کنید.
          پاسخ کامل شما، پاسخی است که به آقای آمریکا در پایین داده شده.

          گمان می کنم شما و ایشان، و چند نفر دیگر که در برابر دستمزد کلانی انجام وظیفه می کنید، یکی باشید، البته با نام های گوناگون. ولی گفتار و روش بحث همه شماها یکیست. ولی من به شما اطمینان می دهم که ما سالیان سال در مورد دین و مذهب و تاریخ مطالعه کرده ایم، و بیدی نیستیم که با چند جمله بی محتوا و کلیشه ای شما که در حقیقت چندش آور است، از جای به در رویم.
           
          ما جان و عمر خود را بر سر این کار گذاشتیم ، و با کسی کنار نخواهیم آمد. خدا روزی شما را جای دیگر حواله کند. بروید شاد باشید و دست از این شیطانی خود بردارید.

          • Redrose

            برای شما فقط و فقط متاسفم. این لحن صحبت شما فقط نشان دهنده اینست که یک کلمه ازحرفهای مرا نفهمیده اید و درافکار ایده الیستی ضدمذهبی خود غوطه ورید. شما جناب روشنفکر بی ادب- هرگز قادر نخواهید بود ۳ میلیارد آدم روی زمین را بی مذهب کنید. مذهب امریست بسیار شخصی و بنده و جنابعالی فقط درمورد شخص خود می توانیم انتخاب کنیم که مذهب داشته باشیم یا بی مذهب باشیم.  این چرت و پرت گویی های شما هم راه به جایی نخواهد برد، مشخصا کم سن و سال و بی تجربه وحتی بی سوادید با دید بسیار محدود. این دموکراسی مدل رضا خانی شما فقط به درد خودتان میخورد. شما-مثل خیلی ازمتوهمین دیگر ایران فکرمی کنید که هیچکس به اندازه شما نمی فهمد و شمایید که حق دارید چشم بقیه انسانها رابازکنید!!
            مرسی ازپاسخ محبت آمیز شما آقای باسواد همه چیز فهم!برو با هوادارانت خوش باش. 

          • Redrose

             به نظرم لحن صحبت شما با افراد و خودبزرگ بینی شماست که چندش آور و یادآور فرهنگ پوسیده ی عقب افتاده ای ایرانی ست. چیزی ندارم بگم جز اینکه واقعا برات متاسفم. خیلی آدم بدبختی هستی……برو بیشتر به درونیات خودت فکر کن تا اینکه بخوای به قول خودت پرچمدار ضد اسلام بشی. لحن صحبتت با افراد رو هم عوض کن. تو هیچی نیستی. فقط توهم داری. من دلیلی نمی بینم که اسم خودم- یا ضدمذهب بودن خودم یا سواد خودم رو به آدمی مثل تو ثابت کنم. اتفاقا چیزی که باعث شد به اینجا و صفحه فیس بوک جنابعالی بیام این بود که فکر کردم شاید اندیشه درستی رو مطرح کنی. دوست بینوای من- اگر مدتی درآمریکا زندگی کنی یادمیگیری که تو- و امثال تو دریک سیستم دموکراتیک نه تنها جایی ندارید بلکه مطرودید. چطور به خودت اجازه میدی درمورد مذهب آدمهای دیگه اینطوراظهارنظرکنی؟ اصل اول دموکراسی همینه که تو- و امثال تو به هیچ وجه حق توهین و زیر سوال بردن طرزتفکر هیچ آدم دیگه ای رو ندارید. یک عده ازمسیحیان به اسم مورمن ها به مراتب ازمسلمانان خرافی ترند اما تا به حال دیده ای کسی به این شدت و حدت آنها را تحقیر کند و مورد توهین قرار دهد؟‌یا اینکه فکر می کنی درآمریکا و اروپا روشنفکری مثل تو پیدا نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Ahmad Beik

        آزادی این نیست که به کسی بگویی دینت اشتباه است و با حرفای به اصطلاح روشن فکرانه و گداشتن عکس های مسلمانان افراطی نظر خودمان را تحمیل کنیم و  بگویم مردم دین را عوض کنید. آزادی بیان با نشان دادن دین افراد از لنز دوربین شما فرق میکند. پس دین یهود و مسیح را هم مینوان با لنز شما دید بنابراین همه اومانیسم میشویم

    • RED Rose پس اگر ما مردم را اموزش ندهیم کی آموزس بده چجوری سطح سواد مردم بالا می ره؟ خود به خود که بالا نمی ره. یک حرف منطقی بزنید یک راه حلی بدهید. اگر این نیست پس چه هست. امروز شما می خواهید این نشریه را خقه کنید فردا چه جایگزینی برای آن دارید. آیا هنوز فکر می کنید ما به آموزش احتیاج نداریم ؟ اگر داریم پس کی باید ما را آموزش دهد؟ مردم خودشون این رو می خونند و تشخیص می دهند. کسی شما رو زور نکرده که.

      • Redrose

        درست می گویید. اما این آموزش و تغییر رفتار که اتفاقا فیلد کاری من است بسیار کار سختی است. بی مذهبی درکشورهای پیشرفته فرهنگی مثل کشورهای اسکاندیناوی کاربرد دارد- اما درجهان سوم – و حتی بعضی کشورهای جهان اول مثل همین آمریکای کوفتی که مردم سواد و فرهنگ کافی ندارند فاجعه به بار می آورد. خرد و روش صحیح زندگی را به این سرعت و بدون قانون مدون نمی توان درذهن مردم یک جامعه پیاده کرد.  همینطور که گفتم- جامعه باید آمادگی بی مذهبی را داشته باشد!!! خوب فکر کنید ببینید مردمی که هنوز دردسته های عاشورا تاسوعا شرکت دارند و به ضریح امام رضا که هیچ -به ضریح خمینی می چسبند آمادگی ازدست دادن این مذهب رادارند؟ فکر نمی کنید زیربنای این آموزش بی مذهبی چیزهای دیگری هستند؟

      • Redrose

         درنظرداشته باشید- خیلی ازافراد متدین با مطالعه و با انتخاب به دین خود معتقدند. باید بدانیم که دین شخصی است و هرگز نبایدکسی را به خاطردینش تمسخر کرد یا مورد بی احترامی قرار داد. موضوع درکشور ما اینست که آزادی و دموکراسی وجود ندارد. حتی ازجانب خود مردم!!! این برخوردهای شدید ضددینی با برخوردهای جمهوری اسلامی فرق چندانی ندارد.

  • Redrose

    جناب فضول محله
    دیدگاههای تند و ضد مذهب شما را نمی توان دریک جامعه عقب مانده جهان سومی آموزش داد. نتیجه ضد دینی مردم ایران درسالهای اخیر چیزی نبوده جز بی بند و باری احمقانه درمیان جوانان کم سواد و کسانی که جزمذهب راه زندگی صحیح دیگری نمی دانستند. باید صبر کرد تا سطح سواد و اطلاعات آگاهی یک ملت به حدی برسد که خودشان قدرت تشخیص خوب و بد را داشته باشند تا دیگر به پیامبری نیاز نداشته باشند. این تفکرات و ژستهای روشنفکرانه که به درد این جامعه نمی خورد دوست عزیز!!!ا نه تنها دردی دوانخواهد کرد باعث رواج فساد درجامعه نیزخواهد شد.

    • Talabala

       جناب رز قرمز، من فکر می‌کنم بیسوادی یعنی‌ ،نذراته شما .همینطور
      که هست باید گذشت بمونه.و هیچ کاری هم نباید کرد .اگر هم کاری بکنید اشتباه
      است.
      اطلاعات یعنی‌ همه چیز .مردم کشور ما احتیاج به آگاهی‌ دارند.یعنی‌ در
      مورد هر چیز بتوانند صحبت کنند.آزادی بیان ،آغاز  تحول ایرانی‌ آزاد است.
      برای فهمیدن و ساختن همیشه زمان ملزوم است .اما برای رسیدن به هدف باید از همین الان شروع کرد.آنچنانکه خواستن توانستن است.
      و دین افیون مردم است.آنچنان که تمامی مشکلات از ناگاهی در مورد دین سرچشمه می‌گیرد.در تمامی تاریخ بشر.
      به امید رهایی ایران از بند و زنجیز اسلام و خرافات و جهل

      • Parkour Runner

        عزیز با سواد!! نذر غلطه,نظر درستش است!!

        • azadi

          asle matlabo bekhonid va dark konid behtare mola logat bodan neshon mide shoma ahle hashie hastin na asle matlab

          • Redrose

            اصل مطلب رو هم خوندیم و اتفاقا ایشون متوجه صحبت من نشده بود. کسی نگفت هیچ کاری نباید کرد اما تندروی و تغییر ناگهانی نه تنها ممکن نیست که درچنین جامعه ای باعث صدمه و آسیب اجتماعی هم خواهد شد. ملانقطی نیستیم- اما همین که فردی با این سواد کم و دیدگاه محدود و ناقص ریشه تمام مشکلات رادین میداند نشان میدهد که اتفاقا بی سوادی و اطلاعات ناقص ریشه تمام مشکلات هستند!

          • azadi

            etefagan az gazaye rozegar aksare iranihaye basavad moshkelate iran ra az eslam va mazhab midanand vali harkasi jorate bayane nadarad az tarse giamato jahaname sakhtegie molaha va eslamistha
            mohem nist be che zabani sohbat mikonid mohem nist chegadr savad darid vali azade bashid va az band afkare poside va mogadas maabi kharej shavid tanha rahe pishrafte yek jame nagde afkar ast

          • Redrose

            اتفاقا اشکال همین جاست. دوست عزیز صاحب این صفحه -اسم صفحه را دموکراسی سکولار می گذارد اما به اسلام و کلا مذهب حمله های تند میکند و تقریبا مشابه وب سایت شمر کم مانده فحش هم بدهد. شما دریک جامعه سکولار حق توهین به مذهب هیچکسی را ندارید. بازتکرار می کنم -من مذهبی نیستم- اما ریشه مشکلات این جامعه مذهب تنها و تنها نیست. فرهنگ پوسیده و عرف و تفکرات فسیل شده غلط- که مذهب درمواردی آنها را تشدید هم می کند. چرا مالزی مسلمان دچار مشکلات جامعه ما نیست؟‌چرا آمریکا با این همه مسیحی و یهودی دوآتشه دچارمسایل ما نیست؟‌همه مذاهب مشابهند – مساله تنفرازجمهوری اسلامی باعث شده که برخورد مردم با اسلام اینگونه شود. چطور درزمان شاه هیچکس به این شدت و حدت تنفرازاسلام نداشت؟

          • آقا من دقیقاً با نظر شما موافقم.
            این سایت داره میگه ما میخواییم به دموکراسی سکیولار دست پیدا کنیم ولی من تنها چیزی که توی این سایت میبینم، متریالیسم هستش!
            بابا از اصول اولیه ی سکیولاریسم و لیبرالیسم اینه که هر کسی باید توی انتخاب دینش آزاد باشه و دین باید از سیاست جدا باشه، ولی سکیولارها توی مسئله ی دین، نسبت به لیبرالها افراطی تر عمل میکنند ولی نه تا این حد کخ بگن دین و خدا و پیغمبر همه اش کشکه!! این دیگه میشه متریالیسم.

          • Mehrdad

            manzooret molla loghati ast?

          • Ali Salehi

            پسندیدم!!   ولی حاشیه دیگه ربطی نداشت!!!

      • Redrose

        دوست عزیز. شما هنوز نوشتن نظرات رو بلد نیستی و ازسواد با من صحبت می کنی؟؟؟؟درکشوری که هنوز مردمش آویزان امامزاده هاهستند چطور میتوان ازبی مذهبی صحبت کرد؟‌ شاید بهتر این باشد که شما با مطالعه درمورد آموزش و تغییر رفتار درمردم که سخت ترین کارهای دنیاست اظهار فضل کنید؟‌ درضمن شاید ازاسم من بفهمی که من مرد نیستم که جناب خطابم می کنی.
         

      • Redrose

         ننویسیم نذراته شما. بنویسیم نظرات شما.
        درضمن این رو یاد بگیر :‌مذهب و دین یک مساله بسیار بسیار شخصیه و هیچ کس حق تحمیل نظرخود به دیگری را هم ندارد. شما یا آقای فضول محله یا هرکس دیگری هم حق توهین به دین کسی را ندارید. لازم می دانم ذکر کنم که بنده شخصا به هیچ مذهبی معتقد نیستم و شاید این موضوع را برای شما جالب تر کند. اتفاقا این خردی که نگارنده این وبسایت صحبتش را می کند شامل همین مساله احترام به نظرات دیگران هم می شود. شاید بعضی از دینداران آدمهای بی سواد و کودنی باشند- اما درمیانشان کسانی هستند که ازبنده و شما خیلی خیلی باسواد ترند.

        • آقا یا خانم گل سرخ که در سایه راه میروی، و نشانی از خود جای نمی گذاری. در گذشته هم پابرهنه وارد صفحه ما شدید، و به عنوان پرچمدار اسلام، تلاش کردید، از دکان داران دین که یک گله آخوند شکمباره و زنباره اند، و مملکت و ملتی را به لجن کشیدند، با کمال بی منطقی و بدون داشتن کمترین آگاهی دینی و تاریخی دفاع کنید.
          پاسخ کامل شما، پاسخی است که به آقای آمریکا در پایین داده شده.

          گمان می کنم شما و ایشان، و چند نفر دیگر که در برابر دستمزد کلانی انجام وظیفه می کنید، یکی باشید، البته با نام های گوناگون. ولی گفتار و روش بحث همه شماها یکیست. ولی من به شما اطمینان می دهم که ما سالیان سال در مورد دین و مذهب و تاریخ مطالعه کرده ایم، و بیدی نیستیم که با چند جمله بی محتوا و کلیشه ای شما که در حقیقت چندش آور است، از جای به در رویم.
           
          ما جان و عمر خود را بر سر این کار گذاشتیم ، و با کسی کنار نخواهیم آمد. خدا روزی شما را جای دیگر حواله کند. بروید شاد باشید و دست از این شیطانی خود بردارید.

          • Redrose

             به نظرم لحن صحبت شما با افراد و خودبزرگ بینی شماست که چندش آور و یادآور فرهنگ پوسیده ی عقب افتاده ای ایرانی ست. چیزی ندارم بگم جز اینکه واقعا برات متاسفم. خیلی آدم بدبختی هستی……برو بیشتر به درونیات خودت فکر کن تا اینکه بخوای به قول خودت پرچمدار ضد اسلام بشی. لحن صحبتت با افراد رو هم عوض کن. تو هیچی نیستی. فقط توهم داری. من دلیلی نمی بینم که اسم خودم- یا ضدمذهب بودن خودم یا سواد خودم رو به آدمی مثل تو ثابت کنم. اتفاقا چیزی که باعث شد به اینجا و صفحه فیس بوک جنابعالی بیام این بود که فکر کردم شاید اندیشه درستی رو مطرح کنی. دوست بینوای من- اگر مدتی درآمریکا زندگی کنی یادمیگیری که تو- و امثال تو دریک سیستم دموکراتیک نه تنها جایی ندارید بلکه مطرودید. چطور به خودت اجازه میدی درمورد مذهب آدمهای دیگه اینطوراظهارنظرکنی؟ اصل اول دموکراسی همینه که تو- و امثال تو به هیچ وجه حق توهین و زیر سوال بردن طرزتفکر هیچ آدم دیگه ای رو ندارید. یک عده ازمسیحیان به اسم مورمن ها به مراتب ازمسلمانان خرافی ترند اما تا به حال دیده ای کسی به این شدت و حدت آنها را تحقیر کند و مورد توهین قرار دهد؟‌یا اینکه فکر می کنی درآمریکا و اروپا روشنفکری مثل تو پیدا نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          • Masood

            با کمال احترام،
            نه تنها از طرز صحبت مخاطبتون با شما ناراحت شدم بلکه از این چنین جملات شما هم همین طور:
            خیلی آدم بدبختی هستی……. …. تو هیچی نیستی.

      • Ahmad Beik

        آزادی این نیست که به کسی بگویی دینت اشتباه است و با حرفای به اصطلاح روشن فکرانه و گداشتن عکس های مسلمانان افراطی نظر خودمان را تحمیل کنیم و  بگویم مردم دین را عوض کنید. آزادی بیان با نشان دادن دین افراد از لنز دوربین شما فرق میکند. پس دین یهود و مسیح را هم مینوان با لنز شما دید بنابراین همه اومانیسم میشویم

      • Masood

        با کمال احترام، از این تکه ی حرفتون ناراحت شدم: “…بیسوادی یعنی ،نذراته شما .”

    • RED Rose پس اگر ما مردم را اموزش ندهیم کی آموزس بده چجوری سطح سواد مردم بالا می ره؟ خود به خود که بالا نمی ره. یک حرف منطقی بزنید یک راه حلی بدهید. اگر این نیست پس چه هست. امروز شما می خواهید این نشریه را خقه کنید فردا چه جایگزینی برای آن دارید. آیا هنوز فکر می کنید ما به آموزش احتیاج نداریم ؟ اگر داریم پس کی باید ما را آموزش دهد؟ مردم خودشون این رو می خونند و تشخیص می دهند. کسی شما رو زور نکرده که.

      • Redrose

        درست می گویید. اما این آموزش و تغییر رفتار که اتفاقا فیلد کاری من است بسیار کار سختی است. بی مذهبی درکشورهای پیشرفته فرهنگی مثل کشورهای اسکاندیناوی کاربرد دارد- اما درجهان سوم – و حتی بعضی کشورهای جهان اول مثل همین آمریکای کوفتی که مردم سواد و فرهنگ کافی ندارند فاجعه به بار می آورد. خرد و روش صحیح زندگی را به این سرعت و بدون قانون مدون نمی توان درذهن مردم یک جامعه پیاده کرد.  همینطور که گفتم- جامعه باید آمادگی بی مذهبی را داشته باشد!!! خوب فکر کنید ببینید مردمی که هنوز دردسته های عاشورا تاسوعا شرکت دارند و به ضریح امام رضا که هیچ -به ضریح خمینی می چسبند آمادگی ازدست دادن این مذهب رادارند؟ فکر نمی کنید زیربنای این آموزش بی مذهبی چیزهای دیگری هستند؟

      • Redrose

         درنظرداشته باشید- خیلی ازافراد متدین با مطالعه و با انتخاب به دین خود معتقدند. باید بدانیم که دین شخصی است و هرگز نبایدکسی را به خاطردینش تمسخر کرد یا مورد بی احترامی قرار داد. موضوع درکشور ما اینست که آزادی و دموکراسی وجود ندارد. حتی ازجانب خود مردم!!! این برخوردهای شدید ضددینی با برخوردهای جمهوری اسلامی فرق چندانی ندارد.

    • Mehrdad

      jenabe aghaye oos gamish!
      sathe farhange mardom ra hamin roshangariha bala mibarad

  • Roshanaa99

    جالبه، پایین مقالات قبلی‌ که راجع به اشخاص بود؛ مثلا امام اول شیعیان و همسرشون؛ این همه کامنت اعتراض آمیز گذشته بودن، ولی‌ اینجا میبینم هیچ کس اعتراضی نکرده، پس راسته که اینا همشون مشرک و شخص پرستند نه الله پرست!!!

  • Roshanaa99

    جالبه، پایین مقالات قبلی‌ که راجع به اشخاص بود؛ مثلا امام اول شیعیان و همسرشون؛ این همه کامنت اعتراض آمیز گذشته بودن، ولی‌ اینجا میبینم هیچ کس اعتراضی نکرده، پس راسته که اینا همشون مشرک و شخص پرستند نه الله پرست!!!

  • Roshanaa99

    جالبه، پایین مقالات قبلی‌ که راجع به اشخاص بود؛ مثلا امام اول شیعیان و همسرشون؛ این همه کامنت اعتراض آمیز گذشته بودن، ولی‌ اینجا میبینم هیچ کس اعتراضی نکرده، پس راسته که اینا همشون مشرک و شخص پرستند نه الله پرست!!!

  • Roshanaa99

    جالبه، پایین مقالات قبلی‌ که راجع به اشخاص بود؛ مثلا امام اول شیعیان و همسرشون؛ این همه کامنت اعتراض آمیز گذشته بودن، ولی‌ اینجا میبینم هیچ کس اعتراضی نکرده، پس راسته که اینا همشون مشرک و شخص پرستند نه الله پرست!!!

  • Amereeca

    سلام به مدیر سایت باید بگم من یک مسلمان هستم و برای تمام سوالات و آیاتی که آورده اید پاسخ دارم اگر راست میگویی و نمیترسی کامنت هایم را حذف نکن تا شروع کنم به پاسخ دادن تا بار دیگر و این بار به شما ثابت کنم اسلام  یگانه دین سعادت بشری است و از شما خواهش میکنم مذهب ساخته دست بشر را با اسلام یکی ندانید. این تصاویر خود زنی  که نشان دادید ساخته مذهب است و لطفا آن را باه اسلام ربط ندهید. زیرا در قران هیچ آیه ای در رابطه با خود نزنی نیامده. اصلا این حرکت در اسلام حرام شمرده میشود. شروع کنم؟

    • Ls_km

       آقا ولش کن این بابارو، تو عنوان مقاله اش رو بخون و از فارسی روانش لذت وافر ببر!!! همین نشون میده که طرف خیلی اهل مطالعه بوده!!!! بیخیال

      • Parkour Runner

        داداش یعنی هرکی خوش خطه,خیلی باحاله دیگه نه؟!! خیلی باحالی!!!

    • Nader

      مسلمانان می گویند ابراهیم، می خواست اسماعیل را قربانی کند! ولی کلیمیان و مسیحیان میگویند اسحاق. آیا محمد اشتباه کرده، یا خدایش؟

  • Amereeca

    سلام به مدیر سایت باید بگم من یک مسلمان هستم و برای تمام سوالات و آیاتی که آورده اید پاسخ دارم اگر راست میگویی و نمیترسی کامنت هایم را حذف نکن تا شروع کنم به پاسخ دادن تا بار دیگر و این بار به شما ثابت کنم اسلام  یگانه دین سعادت بشری است و از شما خواهش میکنم مذهب ساخته دست بشر را با اسلام یکی ندانید. این تصاویر خود زنی  که نشان دادید ساخته مذهب است و لطفا آن را باه اسلام ربط ندهید. زیرا در قران هیچ آیه ای در رابطه با خود نزنی نیامده. اصلا این حرکت در اسلام حرام شمرده میشود. شروع کنم؟

    • Ls_km

       آقا ولش کن این بابارو، تو عنوان مقاله اش رو بخون و از فارسی روانش لذت وافر ببر!!! همین نشون میده که طرف خیلی اهل مطالعه بوده!!!! بیخیال

      • Parkour Runner

        داداش یعنی هرکی خوش خطه,خیلی باحاله دیگه نه؟!! خیلی باحالی!!!

    • Nader

      مسلمانان می گویند ابراهیم، می خواست اسماعیل را قربانی کند! ولی کلیمیان و مسیحیان میگویند اسحاق. آیا محمد اشتباه کرده، یا خدایش؟

  • Amereeca

    سلام به مدیر سایت باید بگم من یک مسلمان هستم و برای تمام سوالات و آیاتی که آورده اید پاسخ دارم اگر راست میگویی و نمیترسی کامنت هایم را حذف نکن تا شروع کنم به پاسخ دادن تا بار دیگر و این بار به شما ثابت کنم اسلام  یگانه دین سعادت بشری است و از شما خواهش میکنم مذهب ساخته دست بشر را با اسلام یکی ندانید. این تصاویر خود زنی  که نشان دادید ساخته مذهب است و لطفا آن را باه اسلام ربط ندهید. زیرا در قران هیچ آیه ای در رابطه با خود نزنی نیامده. اصلا این حرکت در اسلام حرام شمرده میشود. شروع کنم؟

    • Ls_km

       آقا ولش کن این بابارو، تو عنوان مقاله اش رو بخون و از فارسی روانش لذت وافر ببر!!! همین نشون میده که طرف خیلی اهل مطالعه بوده!!!! بیخیال

      • Parkour Runner

        داداش یعنی هرکی خوش خطه,خیلی باحاله دیگه نه؟!! خیلی باحالی!!!

    • Nader

      مسلمانان می گویند ابراهیم، می خواست اسماعیل را قربانی کند! ولی کلیمیان و مسیحیان میگویند اسحاق. آیا محمد اشتباه کرده، یا خدایش؟

      • Amereeca

        شما آدرس آیه ای که در تورات یا انجیل چنین  چیزی را گفته بیاورید تا پاسختان را بدهم.

  • Amereeca

    سلام به مدیر سایت باید بگم من یک مسلمان هستم و برای تمام سوالات و آیاتی که آورده اید پاسخ دارم اگر راست میگویی و نمیترسی کامنت هایم را حذف نکن تا شروع کنم به پاسخ دادن تا بار دیگر و این بار به شما ثابت کنم اسلام  یگانه دین سعادت بشری است و از شما خواهش میکنم مذهب ساخته دست بشر را با اسلام یکی ندانید. این تصاویر خود زنی  که نشان دادید ساخته مذهب است و لطفا آن را باه اسلام ربط ندهید. زیرا در قران هیچ آیه ای در رابطه با خود نزنی نیامده. اصلا این حرکت در اسلام حرام شمرده میشود. شروع کنم؟

    • Ls_km

       آقا ولش کن این بابارو، تو عنوان مقاله اش رو بخون و از فارسی روانش لذت وافر ببر!!! همین نشون میده که طرف خیلی اهل مطالعه بوده!!!! بیخیال

      • Parkour Runner

        داداش یعنی هرکی خوش خطه,خیلی باحاله دیگه نه؟!! خیلی باحالی!!!

    • Nader

      مسلمانان می گویند ابراهیم، می خواست اسماعیل را قربانی کند! ولی کلیمیان و مسیحیان میگویند اسحاق. آیا محمد اشتباه کرده، یا خدایش؟

  • Amereeca

    دوست عزیز شما ویدیوی شلاق خوردن یک زن را گذاشته اید و ادعا میکنید در کشور ها پیشرفته به زن احترام میزارن  و در کشور های غربی مجازاتی صورت نمیگیره.؟ ایا شما اعدام بوسیله تزریق داروهای سمی و صندلی الکتریکی در آمریکا رو نادیده میگیری؟ شما سکس با حیوانات اهلی و وحشی رو نادیده گرفته ای؟ شما خیانت به همسر و فرزند و خانواده را نادیده گرفته ای؟ رواج همجنس بازی را نادیده گرفته ای که حتی در میان پست ترین حیوانات هم تا حالا دیده نشده. احترام به زن یعنی خالی کردن کثیف ترین و نجس ترین چیزها در دهان یک زن؟ برادر عزیزم گوش کن اگر شما دنیایی را میخواهید که هیچ نوع مجازاتی در آن وجود نداشته باشد بدون شک آن دنیا متعلق به حیوانات است. یعنی چی زنی به خانواده خود خیانت کرده و مجازات نشه؟ زنی که در ابتدا به درخواست مرد جواب مثبت داده. و تصمیم گرفته با شریک زندگی اش پایه های یک خانواده رو تشکیل بده. منتظر بقیه پاسخ هایم باش.
     

  • Amereeca

    دوست عزیز شما ویدیوی شلاق خوردن یک زن را گذاشته اید و ادعا میکنید در کشور ها پیشرفته به زن احترام میزارن  و در کشور های غربی مجازاتی صورت نمیگیره.؟ ایا شما اعدام بوسیله تزریق داروهای سمی و صندلی الکتریکی در آمریکا رو نادیده میگیری؟ شما سکس با حیوانات اهلی و وحشی رو نادیده گرفته ای؟ شما خیانت به همسر و فرزند و خانواده را نادیده گرفته ای؟ رواج همجنس بازی را نادیده گرفته ای که حتی در میان پست ترین حیوانات هم تا حالا دیده نشده. احترام به زن یعنی خالی کردن کثیف ترین و نجس ترین چیزها در دهان یک زن؟ برادر عزیزم گوش کن اگر شما دنیایی را میخواهید که هیچ نوع مجازاتی در آن وجود نداشته باشد بدون شک آن دنیا متعلق به حیوانات است. یعنی چی زنی به خانواده خود خیانت کرده و مجازات نشه؟ زنی که در ابتدا به درخواست مرد جواب مثبت داده. و تصمیم گرفته با شریک زندگی اش پایه های یک خانواده رو تشکیل بده. منتظر بقیه پاسخ هایم باش.
     

  • Amereeca

    دوست عزیز شما ویدیوی شلاق خوردن یک زن را گذاشته اید و ادعا میکنید در کشور ها پیشرفته به زن احترام میزارن  و در کشور های غربی مجازاتی صورت نمیگیره.؟ ایا شما اعدام بوسیله تزریق داروهای سمی و صندلی الکتریکی در آمریکا رو نادیده میگیری؟ شما سکس با حیوانات اهلی و وحشی رو نادیده گرفته ای؟ شما خیانت به همسر و فرزند و خانواده را نادیده گرفته ای؟ رواج همجنس بازی را نادیده گرفته ای که حتی در میان پست ترین حیوانات هم تا حالا دیده نشده. احترام به زن یعنی خالی کردن کثیف ترین و نجس ترین چیزها در دهان یک زن؟ برادر عزیزم گوش کن اگر شما دنیایی را میخواهید که هیچ نوع مجازاتی در آن وجود نداشته باشد بدون شک آن دنیا متعلق به حیوانات است. یعنی چی زنی به خانواده خود خیانت کرده و مجازات نشه؟ زنی که در ابتدا به درخواست مرد جواب مثبت داده. و تصمیم گرفته با شریک زندگی اش پایه های یک خانواده رو تشکیل بده. منتظر بقیه پاسخ هایم باش.
     

  • Amereeca

    دوست عزیز شما ویدیوی شلاق خوردن یک زن را گذاشته اید و ادعا میکنید در کشور ها پیشرفته به زن احترام میزارن  و در کشور های غربی مجازاتی صورت نمیگیره.؟ ایا شما اعدام بوسیله تزریق داروهای سمی و صندلی الکتریکی در آمریکا رو نادیده میگیری؟ شما سکس با حیوانات اهلی و وحشی رو نادیده گرفته ای؟ شما خیانت به همسر و فرزند و خانواده را نادیده گرفته ای؟ رواج همجنس بازی را نادیده گرفته ای که حتی در میان پست ترین حیوانات هم تا حالا دیده نشده. احترام به زن یعنی خالی کردن کثیف ترین و نجس ترین چیزها در دهان یک زن؟ برادر عزیزم گوش کن اگر شما دنیایی را میخواهید که هیچ نوع مجازاتی در آن وجود نداشته باشد بدون شک آن دنیا متعلق به حیوانات است. یعنی چی زنی به خانواده خود خیانت کرده و مجازات نشه؟ زنی که در ابتدا به درخواست مرد جواب مثبت داده. و تصمیم گرفته با شریک زندگی اش پایه های یک خانواده رو تشکیل بده. منتظر بقیه پاسخ هایم باش.
     

  • Amereeca

    حالا  اگر میتوانی و اگر اهل مطالعه هستی به این سوال من جواب بده تا قیامت هم وقت داری برای پیدا کردن پاسخش. اگر قران و اسلام از طرف خداوند نیست پس چرا پس از ۱۴۰۰ سال هنوز  حتی یک حرکت یک نقطه یک صدا در قران تحریف و جابجا نشده؟ خوب شما یک کتاب ساخته دست بشر برای من مثال بزن که نیمی از قدمت قران را داشته باشه و حرکت و نقطه و حرف و کلمه که پیشکش، حداقل صفحه ای از آن تحریف نشده باشه.؟ حالا سوال دوم اگر اعتقاد داری که خدایی وجود نداره پس چه جوری جهان هستی از نیستی بوجود آمده؟ لطفا پاسخ این سوال را سریع بفرست تا کارم را شروع کنم.

  • Amereeca

    حالا  اگر میتوانی و اگر اهل مطالعه هستی به این سوال من جواب بده تا قیامت هم وقت داری برای پیدا کردن پاسخش. اگر قران و اسلام از طرف خداوند نیست پس چرا پس از ۱۴۰۰ سال هنوز  حتی یک حرکت یک نقطه یک صدا در قران تحریف و جابجا نشده؟ خوب شما یک کتاب ساخته دست بشر برای من مثال بزن که نیمی از قدمت قران را داشته باشه و حرکت و نقطه و حرف و کلمه که پیشکش، حداقل صفحه ای از آن تحریف نشده باشه.؟ حالا سوال دوم اگر اعتقاد داری که خدایی وجود نداره پس چه جوری جهان هستی از نیستی بوجود آمده؟ لطفا پاسخ این سوال را سریع بفرست تا کارم را شروع کنم.

  • Amereeca

    حالا  اگر میتوانی و اگر اهل مطالعه هستی به این سوال من جواب بده تا قیامت هم وقت داری برای پیدا کردن پاسخش. اگر قران و اسلام از طرف خداوند نیست پس چرا پس از ۱۴۰۰ سال هنوز  حتی یک حرکت یک نقطه یک صدا در قران تحریف و جابجا نشده؟ خوب شما یک کتاب ساخته دست بشر برای من مثال بزن که نیمی از قدمت قران را داشته باشه و حرکت و نقطه و حرف و کلمه که پیشکش، حداقل صفحه ای از آن تحریف نشده باشه.؟ حالا سوال دوم اگر اعتقاد داری که خدایی وجود نداره پس چه جوری جهان هستی از نیستی بوجود آمده؟ لطفا پاسخ این سوال را سریع بفرست تا کارم را شروع کنم.

  • Amereeca

    شما فرمودید در اسلام به زن مثل یک کالای مصرفی نگاه میشه. باید خدمتتان عرض کنم در قران سوره ای مختص به زنها داریم به اسم نساء اما هیچ سوره ای مختص به مرد ها نداریم. شرط ازدواج در اسلام دادن مهریه به زن است اما اسمی از جهیزیه یا هر چیز دیگری برای مردها برده نشده. حالا گوش بده در همین کشور های غربی که شما اعتقاد داری به زن احترام میزارن چرا هر محصول جدیدی که تولید میکنن  از نوشابه گرفته تا ماشین و  ساعت و موبایل و غیره برای تبلیغش از یک خانوم کنار آن محصول استفاده میکنند؟ اصلا فلسفه این کار رو میدونی یعنی چی ؟ حالا کی از یک زن به عنوان ابزار  و کالا استفاده میکنه؟ بازم منتظر باش بقیه پاسخ ها در راهند.
     

    • Kartal

      از یک مسلمان  بی عقل  انتظاری جز  این نوع  سبک فکری نمیرود

    • Ali Salehi

      آقا در قرآن گفته شده که استفاده ی ابزاری از زن اشتباهه,من یه سوال برام پیش اومده و اون اینه که آیا حوری های بهشتی یه جورایی حکم ابزار تبلیغاتی برای تعریف بهشت رو ندارن؟!!  انگار خدا برای تبلیغ بهشت از حوری ها استفاده کرده!! آیا این طرز فکر درسته؟! خواهشن یه جواب منطقی و قطعی بدین!

  • Amereeca

    شما فرمودید در اسلام به زن مثل یک کالای مصرفی نگاه میشه. باید خدمتتان عرض کنم در قران سوره ای مختص به زنها داریم به اسم نساء اما هیچ سوره ای مختص به مرد ها نداریم. شرط ازدواج در اسلام دادن مهریه به زن است اما اسمی از جهیزیه یا هر چیز دیگری برای مردها برده نشده. حالا گوش بده در همین کشور های غربی که شما اعتقاد داری به زن احترام میزارن چرا هر محصول جدیدی که تولید میکنن  از نوشابه گرفته تا ماشین و  ساعت و موبایل و غیره برای تبلیغش از یک خانوم کنار آن محصول استفاده میکنند؟ اصلا فلسفه این کار رو میدونی یعنی چی ؟ حالا کی از یک زن به عنوان ابزار  و کالا استفاده میکنه؟ بازم منتظر باش بقیه پاسخ ها در راهند.
     

    • Kartal

      از یک مسلمان  بی عقل  انتظاری جز  این نوع  سبک فکری نمیرود

    • Ali Salehi

      آقا در قرآن گفته شده که استفاده ی ابزاری از زن اشتباهه,من یه سوال برام پیش اومده و اون اینه که آیا حوری های بهشتی یه جورایی حکم ابزار تبلیغاتی برای تعریف بهشت رو ندارن؟!!  انگار خدا برای تبلیغ بهشت از حوری ها استفاده کرده!! آیا این طرز فکر درسته؟! خواهشن یه جواب منطقی و قطعی بدین!

  • Amereeca

    شما فرمودید در اسلام به زن مثل یک کالای مصرفی نگاه میشه. باید خدمتتان عرض کنم در قران سوره ای مختص به زنها داریم به اسم نساء اما هیچ سوره ای مختص به مرد ها نداریم. شرط ازدواج در اسلام دادن مهریه به زن است اما اسمی از جهیزیه یا هر چیز دیگری برای مردها برده نشده. حالا گوش بده در همین کشور های غربی که شما اعتقاد داری به زن احترام میزارن چرا هر محصول جدیدی که تولید میکنن  از نوشابه گرفته تا ماشین و  ساعت و موبایل و غیره برای تبلیغش از یک خانوم کنار آن محصول استفاده میکنند؟ اصلا فلسفه این کار رو میدونی یعنی چی ؟ حالا کی از یک زن به عنوان ابزار  و کالا استفاده میکنه؟ بازم منتظر باش بقیه پاسخ ها در راهند.
     

  • Amereeca

    دوست عزیز شما آیاتی از قران را آورده اید که در آن فرمان جهاد داده شده خوب این چه اشکالی دارد؟ وقتی طرف میخواهد به شما صدمه بزند شما از خودتان دفاع نمیکنید؟ باید خدمتتان عرض کنم تمامی جنگ هایی که در صدر اسلام میان مسلمانان و کفار رخ داد شروع کننده جنگ کفار بودند و مسلمانان فقط از خودشان دفاع میکردند. به این قسمت خوب گوش کن. در قران آمده لا اکراه فی الدین یعنی هیچ اجباری در دین نیست اگر دین اسلام شما را متقاعد نمیکند و اینگونه میپندارید که درستی و برحق بودنش را به شما ثابت نمیکند اشکالی نداره به اسلام نپیوندید و به راه خودتان برید. خداوند بینیاز از هر چیزی است. اما کفاری که به این قانع نمیشدند و مدام علیه اسلام توطئه میکردند و علیه اسلام  جو و تبلیغات منفی راه می انداختند ،در این صورت بله باید با تمام قدرت جلوی آنها ایستاد و نابودشان کرد.

    • azadi

      ajab kalame khorafi va tasob maabanei darid ajab estedlalhaye khandedari baraye taid goran va eslam darid agar cheshmetan ra baz konid mibinid ke dar haman irane khodeman chegone az zan beonvane kalaye jensi estefade mikonan mibinid amare hamjensbazi dar iran cheshmgir ast va agar poste iran ra bolan konid zire an che manjelabi khabide ast

      • Ali Salehi

        والا زن و کالا که آمارش در کشور های غیر اسلامی که وحشتناکه,حالا کار به خیانت های زن به شوهرشون نداریم!!
        همجسنبازی که اصلا صحبتش رو نکن که باز غیر اسلامی ها پرچم دارن!!

  • Amereeca

    دوست عزیز شما آیاتی از قران را آورده اید که در آن فرمان جهاد داده شده خوب این چه اشکالی دارد؟ وقتی طرف میخواهد به شما صدمه بزند شما از خودتان دفاع نمیکنید؟ باید خدمتتان عرض کنم تمامی جنگ هایی که در صدر اسلام میان مسلمانان و کفار رخ داد شروع کننده جنگ کفار بودند و مسلمانان فقط از خودشان دفاع میکردند. به این قسمت خوب گوش کن. در قران آمده لا اکراه فی الدین یعنی هیچ اجباری در دین نیست اگر دین اسلام شما را متقاعد نمیکند و اینگونه میپندارید که درستی و برحق بودنش را به شما ثابت نمیکند اشکالی نداره به اسلام نپیوندید و به راه خودتان برید. خداوند بینیاز از هر چیزی است. اما کفاری که به این قانع نمیشدند و مدام علیه اسلام توطئه میکردند و علیه اسلام  جو و تبلیغات منفی راه می انداختند ،در این صورت بله باید با تمام قدرت جلوی آنها ایستاد و نابودشان کرد.

    • آقا و یا خانم آمریکا، شما یا یک متعصب خردباخته مذهبی هستید که کمترین اطلاعات و مطالعات دینی و تاریخی ندارید، و یا جیره خوار و وابسته به رژیم می باشید که برای حفظ و صیانت دکان داری رژیم که از تفاله های تازیانند، و ۱۴۰۰ سال است بر جان، مال و ،شرف و ناموس و هستی کشورمان مسلط شده اند، تاریخ و آیین کشورمان را مسخ کردند، و به لجن کشیدند، در تلاشید، و می خواهید این آبشخور آخوندهای بی شرافت و هرزه را همچنان حفظ کنید.

      بهتر است از قرآن حرف نزنید که سرتاپای آن کشتار، جنایت، سوختن و سوزاندن است که محمد عرب به کمک سلمان ضد پارسی برای منافع خود نوشتند. حتی استادان و اربابان شما آخوندها که دکانداران دینند، به خوبی این را می دانند. اکبر گنجی، سروش هم که از دست اندرکاران این رژیم بوده اند، اذعان دارند که این کتاب نوشته دست بشر است. این یک کتاب عربی است که به سبک ادبیات قدیم نوشته شده. برای آنان که عربی را به خوبی می دانند، جا به جا کردن و نوشتن نظیر جملات آن کار ساده ای است. البته برای آخوند بی سواد که نه فارسی می داند و نه عربی، و دیگر مدعیان خردباخته، قرآن کتابی بی همتا است. در هرحال، قرآن یک کتاب جنایت آفرین، و جنایت آموز است.  بهتر است که نظیر نداشته باشد. 

       

      دین اسلام اگر کمترین منطق داشت، با بحث و گفتگو وارد میدان می شد، نه با شمشیر.

      آیه های نوشته شده، دال بر جنایات اسلام است. سوره نساء به دلیل برتری و مقام زن نبوده است، بلکه برای بی ارزش نمودن و خوار سپردن زن است.

      بهتر است بروید اندکی چیز یاد بگیرید، با تصدیق دوچرخه سواری نمی توانید ادعای معلومات کنید. ما سال هاست که در مورد تاریخ و دین کذائی اسلام مطالعه می کنیم. لازم نیست با ما بحث کنید. منطق شما آن چنان بچه گانه و انحرافی است که موجب شرمساری است به امثال شما خردباختگان، و یا جیره خواران وارد گفتگو شد.

      منطق مجازات شما هم منطق آخوند و اسلام است. چرا همیشه زن خیانتکار است، و مرد بی گناه؟. تا کنون چند مرد در اسلام به جرم خیانت به همسرانشان مجازات شده اند؟. اگر قرار بود مردان را به جرم خیانت مجازات کنند، آنهم با شلاق و در ملاء عام که شما آن را تأیید نمودید، باید یک گله آخوند خیانت کار و ظالم را در خیابان ها و میدان های ایران به فلک ببندند، و شلاق بزنند. شلاق زدن در اسلام است، در جوامع انسانی غیر از اسلام حتی قبایل وحشی کمتر دیده می شود.

      در ضمن ما به ادیان و کشورهای دیگر کار نداریم. ما ضرب دیده، و ضربت خورده اسلامیم، و با آن تا زمانی که دست از جامعه و مردم ما بر ندارد، مبارزه می کنیم.

      آخرین پاسخ ما اینست. شما که پرچمدار اسلام خون آشامید چرا در سایه حرکت می کنید، و نام و نشانی از خود ندارید؟ اگر شما یک متعصب مذهبی بودید، ترس و ابائی نداشتید تا آشکارا مانند بسیاری دیگر خود را بشناسانید. ولی عملکرد فعلی شما نشان می دهد که مأمور و جیره خوار رژیم هستید و نمی توانید مقام و موقعیت خود را آشکار کنید، و ناچارید هرروز به نام های مستعار در مقام دفاع از آدم کشان رژیم و اسلام جنایتکار برآیید.

      البته ما از شر وجود نحس رژیم و نوکران آن در امان نیستیم. تا کنون هم سه بار جای خود را از شهری به شهر دیگر در ایران عوض کردیم.

      نکته آخر این که روز چهارشنبه مقاله ای در مورد نبودن آخرت می نویسیم و استدلال می کنیم که کلاه بردای اسلام و دکان داران دین تا چه حد بوده است. بخوانید و چیزیاد بگیرید.

      • Ls_Km

        خداییش از ادبیاتی که به کار می بری من یکی کاملا متقاعد شدم که واقعا اهل مطالعه هستی

      • Amereeca

        جناب ادمین. اولا باید به شما بگم من مدرک تحصیلیم فوق لیسانسه و  دارم مدارکم رو به یک انستیتو در پاریس میفرستم تا phd مو اونجا ادامه بدم. دوما اینکه شما منو به رژیم جهموری اسلامی و مذهب تشیع ربط میدید جهت اطلاع باید عرض کنم من یک مسلمان اهل سنت از کردستان هستم. سوما گفتید آقا یا خانم ؟ آقا. چهارم اینکه شما بازهم میگویید قران نوشته دست محمد بوده پس چرا تا زمان خلیفه سوم قران مکتوبی وجود نداشت. و قران به صورت شفایی بود محض اطلاع باید خدمتتون عرض کنم در زمان خلیفه سوم جنگی رخ داد و نزدیک به هفتاد تن از حافظان قران شهید شدند بنابراین در آن موقع تصمیم گرفته شد قران نگاشته شود. از طرفی شما هنوز به دو سوال من جواب نداده اید اگر قران نوشته دست بشر است پس چرا بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز نقطه ای از آن کم و زیاد نشده است؟ کتابی را که گفتم پیدا کردید؟ اگر نمیتوانید حداقل این انعطاف را داشته باشید و بگویید نمیتوانم. راستی پاسخ سوال دومم را هم هنوز نگرفته ام نکند برای آن هم پاسخی ندارید؟؟؟

        • Nader

          مسلمانان می گویند ابراهیم، می خواست اسماعیل را قربانی کند! ولی کلیمیان و مسیحیان میگویند اسحاق. آیا محمد اشتباه کرده، یا خدایش؟

      • این طور که نمشه به همه انگ جیره خوار بودن و افراطی بودن رو چسبوند برادر من!!
        خوب این آقا یا خانم امریکا داره راست میگه؛ شما اگه با اسلام ویا کلاً با خدا و دین و ایمان مشکل داری، چه اصراری داری که بقیه رو هم مثل خودت کنی؟!! آقای فضول محله، توجه کن که داری نظراات و عقاید خودت رو به ملت تحمیل (نمیخوام از واژه ی تزریق استفاده کنم!!) می کنی!

    • azadi

      ajab kalame khorafi va tasob maabanei darid ajab estedlalhaye khandedari baraye taid goran va eslam darid agar cheshmetan ra baz konid mibinid ke dar haman irane khodeman chegone az zan beonvane kalaye jensi estefade mikonan mibinid amare hamjensbazi dar iran cheshmgir ast va agar poste iran ra bolan konid zire an che manjelabi khabide ast

      • Ali Salehi

        والا زن و کالا که آمارش در کشور های غیر اسلامی که وحشتناکه,حالا کار به خیانت های زن به شوهرشون نداریم!!
        همجسنبازی که اصلا صحبتش رو نکن که باز غیر اسلامی ها پرچم دارن!!

    • Kartal

      ایراد دارد چون طرف نمیخواست به شما صدمه بزند این کون شما {مسلمانان}بود که شروع به خاریدن کرد و اگر اجباری در اسلام نیست چطور اسلام دارد با زور چوب و تفنگ حک.ومت میکند و صدای مخالف را با جنایت خاموش میکند  و اصولا اگر در دین اجباری نیست  ارتش وحشی مسلمانان در اسپانیا چه گوهی میخوردند ایا به عنوان توریست تا اسپانیا تشریف برده بودند {که غارت و تجاوز کردند} دعوت به اسلام میکردند؟

      • Nader

        حسین حسین شعارشان، تجاوز افتخارشان

  • Amereeca

    دوست عزیز شما آیاتی از قران را آورده اید که در آن فرمان جهاد داده شده خوب این چه اشکالی دارد؟ وقتی طرف میخواهد به شما صدمه بزند شما از خودتان دفاع نمیکنید؟ باید خدمتتان عرض کنم تمامی جنگ هایی که در صدر اسلام میان مسلمانان و کفار رخ داد شروع کننده جنگ کفار بودند و مسلمانان فقط از خودشان دفاع میکردند. به این قسمت خوب گوش کن. در قران آمده لا اکراه فی الدین یعنی هیچ اجباری در دین نیست اگر دین اسلام شما را متقاعد نمیکند و اینگونه میپندارید که درستی و برحق بودنش را به شما ثابت نمیکند اشکالی نداره به اسلام نپیوندید و به راه خودتان برید. خداوند بینیاز از هر چیزی است. اما کفاری که به این قانع نمیشدند و مدام علیه اسلام توطئه میکردند و علیه اسلام  جو و تبلیغات منفی راه می انداختند ،در این صورت بله باید با تمام قدرت جلوی آنها ایستاد و نابودشان کرد.

    • آقا و یا خانم آمریکا، شما یا یک متعصب خردباخته مذهبی هستید که کمترین اطلاعات و مطالعات دینی و تاریخی ندارید، و یا جیره خوار و وابسته به رژیم می باشید که برای حفظ و صیانت دکان داری رژیم که از تفاله های تازیانند، و ۱۴۰۰ سال است بر جان، مال و ،شرف و ناموس و هستی کشورمان مسلط شده اند، تاریخ و آیین کشورمان را مسخ کردند، و به لجن کشیدند، در تلاشید، و می خواهید این آبشخور آخوندهای بی شرافت و هرزه را همچنان حفظ کنید.

      بهتر است از قرآن حرف نزنید که سرتاپای آن کشتار، جنایت، سوختن و سوزاندن است که محمد عرب به کمک سلمان ضد پارسی برای منافع خود نوشتند. حتی استادان و اربابان شما آخوندها که دکانداران دینند، به خوبی این را می دانند. اکبر گنجی، سروش هم که از دست اندرکاران این رژیم بوده اند، اذعان دارند که این کتاب نوشته دست بشر است. این یک کتاب عربی است که به سبک ادبیات قدیم نوشته شده. برای آنان که عربی را به خوبی می دانند، جا به جا کردن و نوشتن نظیر جملات آن کار ساده ای است. البته برای آخوند بی سواد که نه فارسی می داند و نه عربی، و دیگر مدعیان خردباخته، قرآن کتابی بی همتا است. در هرحال، قرآن یک کتاب جنایت آفرین، و جنایت آموز است.  بهتر است که نظیر نداشته باشد. 

       

      دین اسلام اگر کمترین منطق داشت، با بحث و گفتگو وارد میدان می شد، نه با شمشیر.

      آیه های نوشته شده، دال بر جنایات اسلام است. سوره نساء به دلیل برتری و مقام زن نبوده است، بلکه برای بی ارزش نمودن و خوار سپردن زن است.

      بهتر است بروید اندکی چیز یاد بگیرید، با تصدیق دوچرخه سواری نمی توانید ادعای معلومات کنید. ما سال هاست که در مورد تاریخ و دین کذائی اسلام مطالعه می کنیم. لازم نیست با ما بحث کنید. منطق شما آن چنان بچه گانه و انحرافی است که موجب شرمساری است به امثال شما خردباختگان، و یا جیره خواران وارد گفتگو شد.

      منطق مجازات شما هم منطق آخوند و اسلام است. چرا همیشه زن خیانتکار است، و مرد بی گناه؟. تا کنون چند مرد در اسلام به جرم خیانت به همسرانشان مجازات شده اند؟. اگر قرار بود مردان را به جرم خیانت مجازات کنند، آنهم با شلاق و در ملاء عام که شما آن را تأیید نمودید، باید یک گله آخوند خیانت کار و ظالم را در خیابان ها و میدان های ایران به فلک ببندند، و شلاق بزنند. شلاق زدن در اسلام است، در جوامع انسانی غیر از اسلام حتی قبایل وحشی کمتر دیده می شود.

      در ضمن ما به ادیان و کشورهای دیگر کار نداریم. ما ضرب دیده، و ضربت خورده اسلامیم، و با آن تا زمانی که دست از جامعه و مردم ما بر ندارد، مبارزه می کنیم.

      آخرین پاسخ ما اینست. شما که پرچمدار اسلام خون آشامید چرا در سایه حرکت می کنید، و نام و نشانی از خود ندارید؟ اگر شما یک متعصب مذهبی بودید، ترس و ابائی نداشتید تا آشکارا مانند بسیاری دیگر خود را بشناسانید. ولی عملکرد فعلی شما نشان می دهد که مأمور و جیره خوار رژیم هستید و نمی توانید مقام و موقعیت خود را آشکار کنید، و ناچارید هرروز به نام های مستعار در مقام دفاع از آدم کشان رژیم و اسلام جنایتکار برآیید.

      البته ما از شر وجود نحس رژیم و نوکران آن در امان نیستیم. تا کنون هم سه بار جای خود را از شهری به شهر دیگر در ایران عوض کردیم.

      نکته آخر این که روز چهارشنبه مقاله ای در مورد نبودن آخرت می نویسیم و استدلال می کنیم که کلاه بردای اسلام و دکان داران دین تا چه حد بوده است. بخوانید و چیزیاد بگیرید.

      • Ls_Km

        خداییش از ادبیاتی که به کار می بری من یکی کاملا متقاعد شدم که واقعا اهل مطالعه هستی

        • Ali Salehi

          باز شما بحث ادبیات و کردی؟!!!

      • Amereeca

        جناب ادمین. اولا باید به شما بگم من مدرک تحصیلیم فوق لیسانسه و  دارم مدارکم رو به یک انستیتو در پاریس میفرستم تا phd مو اونجا ادامه بدم. دوما اینکه شما منو به رژیم جهموری اسلامی و مذهب تشیع ربط میدید جهت اطلاع باید عرض کنم من یک مسلمان اهل سنت از کردستان هستم. سوما گفتید آقا یا خانم ؟ آقا. چهارم اینکه شما بازهم میگویید قران نوشته دست محمد بوده پس چرا تا زمان خلیفه سوم قران مکتوبی وجود نداشت. و قران به صورت شفایی بود محض اطلاع باید خدمتتون عرض کنم در زمان خلیفه سوم جنگی رخ داد و نزدیک به هفتاد تن از حافظان قران شهید شدند بنابراین در آن موقع تصمیم گرفته شد قران نگاشته شود. از طرفی شما هنوز به دو سوال من جواب نداده اید اگر قران نوشته دست بشر است پس چرا بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز نقطه ای از آن کم و زیاد نشده است؟ کتابی را که گفتم پیدا کردید؟ اگر نمیتوانید حداقل این انعطاف را داشته باشید و بگویید نمیتوانم. راستی پاسخ سوال دومم را هم هنوز نگرفته ام نکند برای آن هم پاسخی ندارید؟؟؟

        • Nader

          مسلمانان می گویند ابراهیم، می خواست اسماعیل را قربانی کند! ولی کلیمیان و مسیحیان میگویند اسحاق. آیا محمد اشتباه کرده، یا خدایش؟

      • این طور که نمشه به همه انگ جیره خوار بودن و افراطی بودن رو چسبوند برادر من!!
        خوب این آقا یا خانم امریکا داره راست میگه؛ شما اگه با اسلام ویا کلاً با خدا و دین و ایمان مشکل داری، چه اصراری داری که بقیه رو هم مثل خودت کنی؟!! آقای فضول محله، توجه کن که داری نظراات و عقاید خودت رو به ملت تحمیل (نمیخوام از واژه ی تزریق استفاده کنم!!) می کنی!

    • azadi

      ajab kalame khorafi va tasob maabanei darid ajab estedlalhaye khandedari baraye taid goran va eslam darid agar cheshmetan ra baz konid mibinid ke dar haman irane khodeman chegone az zan beonvane kalaye jensi estefade mikonan mibinid amare hamjensbazi dar iran cheshmgir ast va agar poste iran ra bolan konid zire an che manjelabi khabide ast

      • Ali Salehi

        والا زن و کالا که آمارش در کشور های غیر اسلامی که وحشتناکه,حالا کار به خیانت های زن به شوهرشون نداریم!!
        همجسنبازی که اصلا صحبتش رو نکن که باز غیر اسلامی ها پرچم دارن!!

    • Kartal

      ایراد دارد چون طرف نمیخواست به شما صدمه بزند این کون شما {مسلمانان}بود که شروع به خاریدن کرد و اگر اجباری در اسلام نیست چطور اسلام دارد با زور چوب و تفنگ حک.ومت میکند و صدای مخالف را با جنایت خاموش میکند  و اصولا اگر در دین اجباری نیست  ارتش وحشی مسلمانان در اسپانیا چه گوهی میخوردند ایا به عنوان توریست تا اسپانیا تشریف برده بودند {که غارت و تجاوز کردند} دعوت به اسلام میکردند؟

      • Nader

        حسین حسین شعارشان، تجاوز افتخارشان

      • Amereeca

        جناب کارتال لطفا مواظب ادبیاتی که بکار میبرید باشید زیرا به سرعت شخصیت نهفته تان را مشخص میکند. اول اینکه اسلام نه تنها تا اسپانیا بلکه تا اندونزی و تا استرالیا هم رفته دوم اینکه شما یک مدرکی  بیاورید که ثابت کند مردمان مصر و الجزایر و تونس و فرانسه واندلس خودشان خواهان اسلام نبوده اند و به زور اسلام به آنها خورانده شده است. سوما اینکه اسلام برای تمامی مردمان جهان است نه یک عده بخصوص  چهارم اینکه ایا افرادی مانند گابریل عمر باتیستوتا، کاکا، محمد علی کلی، فرانک ریبری، نیکلاس آنلکا، روبین فام پرسی و هزاران چهره شناخته شده دیگر به زور شمشیر اسلام را قبول کرده اند؟

        • Kartal

          اولا خدمتت ارز کنم که من شخصیت نهفته ندارم  و تعریف شخصیت من با یک مسلمان محفظه کار و توجیح گرا وعمدتا کم سواد  متفاوت است .  شما  بفرما ببینم اصولا اسلام با چه روشی به همون اسپانیا رفت؟ با محبت به دلهای اسپانیایی و اروپایی رفت پس چطور شد که همون یحودیان و مسیحیان زمان محمد حتی از جان و مالشان هم گذشتند ولی اسلام را  قبول نکردند و پیش بینی قران نیز پشم از اب در امد که گفته بود{ اینرا کسانی که قبلا برایشان کتاب فرستاده ایم ایمان خواهند اورد}  ولی نیاورد و تا امروز هم نیاورده با ۱۰ یا ۲۰  نفر از ایجا و انجا هم مثال اوردن متاسفانه توان توجیح را نخواهید داشت جناب  امریکا   

          • Amereeca

            خوب شما یک نمونه از قتل غارت خونریزی در اندلس را مثال بزن با ذکر منبع؟ نگفتی باتیستوتا و کاکا با زور شمشیر مسلمان شدند؟

          • Amereeca

            مگر غیر از این بود که اندلس هفتصد سال دست مسلمانان بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • با سلام خدمت کارتال جان عزیز!
        باز هم که داری غلطهایی رو که خلیفه ها انجام دادن، به پای اسلام می نویسی!
        اسلام به خاطر این توی اسپانیا دووم نیاورد چون خلیفه های بنی امیه و بنی عباس، اسلام رو با زور شمشیر وارد اسپانیا کرده بودن.
        اگه بخوای برات چندتا مثال خوب از کشورهایی که اسلام بدون هیچ زوری وارد اونجا شده و مردم با آغوش باز اسلام رو پذیرفتن میزنم، مثل مالزی، اندونزی و …
        تنها چندتا اسم شهر عربی توی اسپانیا مونده. اندلس و کوردوبا(قرطبه).
        این نظر شخصی من هست، اگر خلیفه های طماع و شکم پرست اول تا سوم و بنی عباس و بنی امیه، میذاشتن که خلافت به دست اهلش (یعنی امام های معصوم) بیفته، هرگز مردم اینجوری از اسلام زده نمیشدن و اسلام این همه شاخه شاخه نمیشد.
        توجه کنید که خلیفه دوم (عمربن خطاب) بود که با زور شمشیر به ایران حمله کرد و ایران رو به زور مسلمون کرد ولی به نظر من اگر میذاشتن که خلافت به دست اهلش بیفته، خود مردم متوجه میشدن که اسلام (واقعی) دین کامل و خوبی هستش و با آغوش باز اون رو میپذیرفتن و هیچ احتیاجی به شمشیر و لشکر کشی نبود.
        میخوام این نتیجه گیری رو از صحبتام داشته باشم که به نظر من، اسلام حقیقی، تنها میتونه به دست یک معصوم اجرا بشه، نه ولی فقیه و ویا خلیفه های شکم پرست و یا هر کس دیگه ای!!

        • Kartal

          اسلام دووم نیاورد؟/؟ بهت توصیه میکنم برو جنگها و خونریزیها و تجاوزات به دختران و به اسارت بردن زنان و کثافت کاری های مسلمانان رو بررسی کن
           ۲٫ مگر اسلام  از بدو تا امروز به غیر از زور شمشیر طور دیگه هم جایی رفته ؟ حالا شما مالزی و اندونزی رو میگی ۲۰ تا کشورو میگم که با زور شمشیر فتح شده .

          ۳٫ چیزی به نام معصوم وجود خارجی ندارد و نداشته است این کلمات فقط اختراع شدند تا کسانی قانع شوند.
          ۴٫معصوم نمیتواند هم معصوم باشد هم سالها خون بر یزد   ؤبه کنیزان  تجاوز کند به کشورهای همسایه بدستور قران و محمد لشکر کشی و غارت کند و غنایم انرا بین لشکریان  قسمت کند ..

          • برادر من، باز هم که تند رفتی!!
            جواب سوال من رو بده، اسلام با زور شمشیر به مالزی و اندونزی و فیلیپین و سنگاپور و… رسیده؟!!
            اونطور که من مطالعه کردم، چندتا از مسلمونها توی قرن (نمیدونم چندم) هجری به اونجا مهاجرت میکنن تا اسلام رو توی اونجا ترویج بدن، هیچ اثری هم از شمشیر و زور توی روش اونا نبوده، فقط دعوت! مثل یاران حضرت مسیح که پراکنده شدند و مسیحیت رو با دعوت ترویج میدادن.
            آخه کدوم معصوم به کشورهای همسایه لشکرکشی کرد و به کنیزها تجاوز کرد و زنها رو به یغما برد؟ از بین معصوم ها، تنها امام علی فرصت خلافت پیدا کرد و اتفاقا از بین ایرانیها یاران بسیاری پیدا کرد، چون ایشون بود که بین عرب و عجم هیچ فرقی نمیذاشت و بسیاری از اعراب از این قضیه خوششون نمیومد و دور امام رو خالی کردن(یه کم تحقیق کن). امیدوارم دلیل قانع کننده ای برای حرفات داشته باشی. همونطور که میبینی، ما با هم هیچ دعوایی نداریم، داریم مثل دو تا دوست، نظراتمون رو بیان می کنیم. البته اگر منظورت از معصوم، خلیفه های بنی امیه و بنی عباس و خلیفه ی اول تا سوم هستند، باید بهت بگم که هیچ کدوم اونها (از نظر ما) معصوم نبودند و نیستند و اتفاقا همین ها بوند که امام های شیعیان رو از دم تیغ گذروندند و همچنین به بهانه ی ترویج اسلام، به قتل و غارت و لشکرکشی و تجاوز و … به کشورهای همسایه کردند.
            پیامبر اسلام، به هیچ کسی دستور نداده بود که لشکرکشی کنید و غارت کنید. همیشه این کفار بودند که توطئه میکردن  و میخواستن اسلام رو که با منافع اونها سازگاری نداشت، نابود کنند. خدا هم توی قرآن به پایمبر و مسلمونها دستور میده که با این اشخاص با نهایت توان مقابله کنید. دقت کن، با این اشخاص نه با حمله به کشورهای همسایه و غارت اونها. توجه کن که حمله به ایران، در زمان خلیفه ی دوم اتفاق افتاد (بین ۲ تا ۱۲ سال بعد از رحلت پیامبر؛ شرمنده تاریخ دقیقش رو نمیدونم!).

          • Kartal

            خوب پس لطفا چندسوال دارم فقط جواب بده توجیح نکن فقط بگو بله یا نخیر
            ۱٫ ایا علی ع  به کنیزه هایش تجاوز کرده یا خیر ؟  منظورم اینه که ایا اصولا علی ع با کنیزه هش سکس کرده یا نه؟
            ۲٫ ایا محمد ص  با کنیزه هاش سکس کرده یا نه؟
            ۳٫ایا  قران به محمد گفته که مجاز است با کنیزه هاش سکس کنه یا خیر؟
            ۴٫ فاصله  سنی محمد ص و عیشه  ایا ۵۰ سال بوده یا خیر؟
            ۵٫ایا اسلام برده داری را  معمول دانسته یا خیر؟ یعنی اصولا کنیز داری و فروش برده یا کنیزه رو ممنوع کرد یا به ان دخالتی نکرد ؟
            ۶٫ ایا اعراب مسلمان به ایران حمله و تجاوز کرده اند یا خیر؟ اگر کرده اند ایا خدا وند و قران توان انرا نداشته که اجازه جنین ابروریزی  بدهد یا داشته ولی نکرده؟                                                                                                                                            ۷٫ایا خداوند در قران ابو لحب را نفرین به شکستن ۲ دستش کرد یا خیر؟
            ۸٫ایا دستان ابولحب طبق پیش بینی قران شکسته شد یا خیر؟
            ۱۰٫ایا خدا در قران  مسلمان شدن مسیحیان و یهودیان را پیش بینی کرده بود یا خیر؟
            ۱۱٫ ایا یحودیان و مسیحیان در ان زمان یا بعدها مسلمان شدند یا خیر؟
            ۱۲٫ایا در قران به مرد اختیار داشتن چند زن داده شده یا خیر؟
            ۱۳٫ ایا  سنگ سار کردن در احکام اسلام و قران هست یا خیر؟
            ۱۴٫  ایا دختر علی  ام کلثم با عمر   با اجازه علی ع ازدواج کرده یا خیر؟
            ۱۵٫ ایا علی ع سهم خود را از غنایم و زنان  سرزمین پارسی از عمر می گرفت یا خیر؟
            ۱۶٫ ایا کسی که  جنایت کرده یعنی خون کسی را ریخته است مضلوم می باشد یا خیر؟

            لطفا به سوالات من طبق شماره هش فقط  بگو بله  یا  خیر  تا  با هم در موردشون بحث کنیم  و لطفا اصلا توضیح  یا  توجیهی  اضافه نکن  فقط بگو  بله  یا  خیر  یا  نمیدونم     محمد جان

          • سلام کارتال جون!
            ماشالله یه دفعه ای، ۵۰۰۰ سوال پرسیدی هان!!!مگه میشه توضیح ندم؟! بالاخره یه توضیح کوتاه لازم بود!!!۱- نه، سخن بی مدرک رو قبول نمیکنم.۲-نه، سخن بی مدرک رو قبول نمیکنم.۳- نه، دقیقا کجای قرآن رو میگی؟!! تا جایی که من قرآن خوندم ، چنین چیزایی (افتراهایی) توش نبود!!۴- نه، یه ذره فاصله ی سنی شون رو زیاد کردی (فکر کنم ۳۰ یا حداکثر ۴۰ سال). عایشه رو، خود پدرش (ابی بکر) توی سن ۶ سالگی (به زور) به عقد پیامبر در آورد. به خاطر اینکه رابطه اس رو با پیامبر بیشتر کنه (به نظر من، به خاطر منافعش). عمر هم همین کار رو کرد، دختر خودش رو (حصفه) توی ۶ سالگی (به زور) به عقد پیامبر درآورد. اینکه انقدر روی کلمه ی (به زور) تاکید می کنم، چون دقیقا همین طور بوده! تنها زنهای پیامبر که باکره بودند، همین دو نفر بودند. بقیه همگی بیوه بودند. توی اروپا وقتی میخوان از پیامبر ما اسم ببرن، میگن همونی که ۱۰۰۰۰ تا زن داشته!! نمیگن از این ۳۰ و خورده ای زن، ۳۰ تاش بیوه بودند.آخه آقایون، توی اسلام، به عقد درآوردن زن بیوه، برای اینکه زیر بال و پرش رو بگیری، صواب بسیار زیادی داره، میگی نه!، برو بپرس.۵-نه، هیچ مخافتی نکرد، ولی به نسبت با زمان قبل از خودش ( زمان اعراب جاهلیت) برای برده ها حق و حقوق بسیاری قائل شده بود. برو تحقیق کن، می بینی چه حق و حقوقی داشتن. اصلا یکی از اولین مسلمون ها، برده ها بودند، چون اسلام میگفت، هیچ فرقی بین انسانها از نظر مرتبه و .. نیست، فقط تقوا.۶-بله، حمله کردند. به شدت هرچه تمام هم حمله کردند و تجاوز کردند!! خداوند همیشه طرف مسلمونها رو گرفته! البته بعضی از جاها که مسلمونها دارای لغزش یا خطا میشدن، خدا به اونها هشدار میداد. توی قرآن، از این هشدارها زیاد میتونی ببینی.۷- بله. توی قرآن نوشته که دودست ابولهب قطع باد و هم خودش و هم زنش در جهنم، هیزم آتش ها را حمل میکنن و…۸- تا اونجایی که یادمه، این مرد کافر و مخالف سرسخت اسلام، به یه جایی پناهنده میشه، و پیامبر میگه ببخشیدش.(اونطور که من چند سال پیش خونده بودم، دقیقا یادم نیست به کجا پناهنده میشه، من اصلا ادعا نمیکنم که جواب همه سوالها رو بلد هستم)۹- هیچی ننوشتی!۱۰- نمیدونم، ولی یه چیزهای میدونم که فکر میکنم بیریبط نباشن با این موضوع، اگه خواستی بحث میکنیم در یاره این سوال۱۱- نمیدونم، ولی یه چیزهای میدونم که فکر میکنم بیریبط نباشن با این موضوع، اگه خواستی بحث میکنیم در یاره این سوال۱۲- بله، فکر کنم توی سوره ی نساء باشه.۱۳- بله هست. البته بعضی از احکام اسلام به صورت تدریجی توسط قرآن آورده شده، مثلا:زنا کردن (چه مرد، چه زن)، حرام بودن مشروبات الکلی.۱۴- بله ۱۰۰%. آخه این چه سوالی هست که می پرسی، مگه میشه دختر باکره ای بدون اجازه ی پدرش ازدواج کنه؟ ( متاسفانه، توی بعضی از کتابهای اهل سنت، یه سری نسبتهای ناروایی به علی ودخترش ام کلثوم زده شده!) اگه دوست داری درباره شون بحث میکنیم، تو رو خدا فقط بحث کوتاه، نه اینطوری!
            ۱۵- نمیدونم. باید مطالعه کنم.
            ۱۶-نه! این چه سوالی برادر من؟! کسی که جنایت کرده، ظالم هست نه مظلوم.

          • Kartal

            ازت خیلی ممنونم محمد جان . تو کاره من رو خیلی اسون کردی. حالا اگه بدون تعصب به جوابهای خودت نگاه بکنی و کمی بررسی بکنی متوجه خواهی شد که با اینکه قلمت خیلی نرم مودبانه و با محبت است {ومتشکرم} ولی کاملا با توجه به اعتقاداتت جواب دادی یعنی با تعصب.واگر من برات حتی دلیل و مرجع از خود کتابهای اسلامی هم بیارم باز توجیح خواهی کرد نکته ای که اینجا خیلی مهمه اینه که شخص شما ایا وقتی سوالی بر ضد اعتقادات مطرح میشه ایا حتی ۱۰ در صد هم امکان میدی که ممکنه درست باشه {یعنی بر خلاف عقیدت باشه}     اینو اضافه بکنم که من چند سال از عمرم رو تو مسجد گزروندم و با قران هم خیلی بیشتر از بعضی ها که همیجوری یه چیزی مینویسن اشنایی دارم . و روی معانی قران هم خیلی کار کردم و خیلی هاشونو حفظ هستم. 

          • Kartal

            وضمنا در خیلی از جوابهات متوجه شدم که زیاد با قران و احکام اسلامی و شیوه زندگی پیامبر و امامان اشنا نیستی و زندگی اونها اصلا اونی نیست که تو کتب دینی و مدرسه ای توش نوشتن برات یک مثال خیلی ساده میزنم . در کتب دینی بارها به فقیر بودن .ساده زیستی .و معصوم بودن پیامبر و امامان اشاره شده . در جواب باید بگم تمام یا حداقل ۹۵ درصد امامان و پیامبر  علاوه بر اینکه فقیر نبودند حتی سرمایه دار بودند . علاوه بر اینکه ساده زیست نبودن هر کدام دارای چندین کنیز و زندگی بسیار مرفح بودند {میخوام بگم کسی که تو منزلش چندین کنیز مشغول به کار هست نمیشه بهش گفت ساده زیست بوده } . ودر مورد معصومیت علاوه بر اینکه معصوم نبودند دستشون به خون خیلی ها الوده بود {حالا به هر دلیل} و در مورد سکس هم هممون خیلی خوب میدونیم که هرگز به یک نفر اکتفا نکردن .در مورد سکس با کنیز هم که نوشته بودی حرف بدون مدرک رو قبول نمیکنی باید بگم که در اسلام کنیز برای صاحبش حلال میباشد و وقتی کسی یک کنیز را میخرد یا بعد از جنگ او را به عنوان سهمی از غنایم در اختیار میگیرد تمامیت وجود او را در اختیار گرفته که البته بعد از گرفتن غسل میتواند با او همبستر شود.  پس کلمه مضلومیت دراینجا چندان مفهومی نخواهد داشت .

          • Kartal

            و این اشکالاتی که در قران چه از نظر علمی چه از نظر پیشبینی وجود داره در کتاب مقدس هم همان اندازه هست من برات یه مثال میزنم در کتاب مقدس در مورد ماه به صاف و سیقلی بودن اون .مرکز بودن زمین در کاعنات و ثابت بودن اون اشاره سریح شده . من اینو برات اینطوری توضیح میدم  .گالیله  
            در سال ۱۶۱۰ انتشار یافته‌های علمی وی در تائید نظر کوپرنیک مبنی بر ثابت نبودن زمین و گردش آن به دور خورشید باعث شد تا وی از سوی کلیسا مورد بازجویی و تفتیش عقاید قرار گیرد. این نظریه مخالف نص کتاب مقدس بود و از سویی با نظریات ارسطو که کلیسا حامی آن بود همخوانی نداشت. وی مجبور به امضای توبه نامه‌ای با این مضمون شد:
            «در هفتادمین سال زندگی در مقابل شما به زانو درآمده‌ام و در حالی که کتاب مقدس را پیش چشم دارم و با دستهای خود لمس می‌کنم توبه می‌کنم و ادعای خالی از حقیقت حرکت زمین را انکار می‌کنم و آنرا منفور و مطرود می‌نمایم.[۳] »
            وی شش سال بعد رسما از تدریس نظریه کوپرنیک در دانشگاه منع شد و تا سالها بعد مرتب مورد بازخواست کلیسا قرار می‌گرفت. سرانجام گالیله علیرغم اعتقاد درونی اش، مجبور شد اعتراف کند که نظریه ارسطو درست است و زمین مرکز جهان است.

          • Amereeca

            خوب باشه شما آیه ای از قران بیار که گفته باشه زمین مسطحه اگه راست میگی؟ صرفا جهت اطلاعتو عرض کنم در قران کروی و گرد بودن زمین رو با گفتن لفظ مشرق ها و مغربها ثابت کرده و خود شما هم میدونی  همچنان که من میدونم فقط یک زمین مسطح دارای یک شرق و یک غرب است اما در قران گفته زمین دارای مشرقها و مغربهاست حالا چی میگی؟

          • Kartal

            خوب  سینیور  امریکا  دیگه چی ؟؟  خوب سوال ۱٫ ایا نمیتو نست بگه زمین گرد است ؟ بجای اینکه بفرماید مشرقها مغربها     ۲٫ ولی در جایی دیگر در قران گفته شده زمین را  همچون فرش  گستراندیم . به این چی میگی ؟  ایا یک توپ گرد را میتوان همچون فرش گستراند ؟

          • Amereeca

            بازم یه کاری میکنی که به تفکرت شک داشته باشم. در مورد کنیز که گفتی  اینکه یک کنیز با یک کلفت یا یک مستخدم یا زن صیغه ای یا هرچیز دیگری فرق دارد یک کنیز در تمام سالهای زندگی همراه صاحبش است و در شادی و غم صاحبش شریک است صاحبش از او نگه داری میکند و  کاملا به هم محرم هستند و مهمتر اینکه بین یک کنیز و صاحبش خطبه محرمیت خوانده شده و کنیز به صاحبش حلال است. مگه توان مالی پیامبر چقدر بوده که بخواهد چندین کنیز داشته باشد. بر طبق روایات قرانی تا آنجایی که من اطلاع دارم یک کنیز به نام ماریه قبطی داشت چرا داری از کاه کوه میسازی جناب؟ در ضمن پیامبر با خدیجه که ۱۵ سال از خودش بزرگتر بوده و با ام سلمه که یک پیر زن بوده هم ازدواج کرده چرا در مورد اونها چیزی نمیگی؟

          • Kartal

            باشه رفیق تو  هرچقدر میتونی توجیح کن  .  در ضمن من از کاه کوه نمیسازم  در کتب اسلامی و نه فقط ایران اینارو میتونی در موزه استامبول هم بری و ببینی .  زنان و کنیزه های پیامبر که دیگه خیلی مشهوره یا نکنه میخوای بگی ۴۰ تا زن و با یک کنیز  ساپورت میکرد.خوب برای ۴۰ تا زن یه هف هش تایی هم کنیز لازمه که در غم پیامبر  شریک بشه دیگه حالا از این ۴۰  ۵۰ تا  دو سه تا م  پیرشو  زده بغل اونا که بگه هدفش اینه که در غمشون شریک بشه .

  • Amereeca

    دوست عزیز شما آیاتی از قران را آورده اید که در آن فرمان جهاد داده شده خوب این چه اشکالی دارد؟ وقتی طرف میخواهد به شما صدمه بزند شما از خودتان دفاع نمیکنید؟ باید خدمتتان عرض کنم تمامی جنگ هایی که در صدر اسلام میان مسلمانان و کفار رخ داد شروع کننده جنگ کفار بودند و مسلمانان فقط از خودشان دفاع میکردند. به این قسمت خوب گوش کن. در قران آمده لا اکراه فی الدین یعنی هیچ اجباری در دین نیست اگر دین اسلام شما را متقاعد نمیکند و اینگونه میپندارید که درستی و برحق بودنش را به شما ثابت نمیکند اشکالی نداره به اسلام نپیوندید و به راه خودتان برید. خداوند بینیاز از هر چیزی است. اما کفاری که به این قانع نمیشدند و مدام علیه اسلام توطئه میکردند و علیه اسلام  جو و تبلیغات منفی راه می انداختند ،در این صورت بله باید با تمام قدرت جلوی آنها ایستاد و نابودشان کرد.

    • آقا و یا خانم آمریکا، شما یا یک متعصب خردباخته مذهبی هستید که کمترین اطلاعات و مطالعات دینی و تاریخی ندارید، و یا جیره خوار و وابسته به رژیم می باشید که برای حفظ و صیانت دکان داری رژیم که از تفاله های تازیانند، و ۱۴۰۰ سال است بر جان، مال و ،شرف و ناموس و هستی کشورمان مسلط شده اند، تاریخ و آیین کشورمان را مسخ کردند، و به لجن کشیدند، در تلاشید، و می خواهید این آبشخور آخوندهای بی شرافت و هرزه را همچنان حفظ کنید.

      بهتر است از قرآن حرف نزنید که سرتاپای آن کشتار، جنایت، سوختن و سوزاندن است که محمد عرب به کمک سلمان ضد پارسی برای منافع خود نوشتند. حتی استادان و اربابان شما آخوندها که دکانداران دینند، به خوبی این را می دانند. اکبر گنجی، سروش هم که از دست اندرکاران این رژیم بوده اند، اذعان دارند که این کتاب نوشته دست بشر است. این یک کتاب عربی است که به سبک ادبیات قدیم نوشته شده. برای آنان که عربی را به خوبی می دانند، جا به جا کردن و نوشتن نظیر جملات آن کار ساده ای است. البته برای آخوند بی سواد که نه فارسی می داند و نه عربی، و دیگر مدعیان خردباخته، قرآن کتابی بی همتا است. در هرحال، قرآن یک کتاب جنایت آفرین، و جنایت آموز است.  بهتر است که نظیر نداشته باشد. 

       

      دین اسلام اگر کمترین منطق داشت، با بحث و گفتگو وارد میدان می شد، نه با شمشیر.

      آیه های نوشته شده، دال بر جنایات اسلام است. سوره نساء به دلیل برتری و مقام زن نبوده است، بلکه برای بی ارزش نمودن و خوار سپردن زن است.

      بهتر است بروید اندکی چیز یاد بگیرید، با تصدیق دوچرخه سواری نمی توانید ادعای معلومات کنید. ما سال هاست که در مورد تاریخ و دین کذائی اسلام مطالعه می کنیم. لازم نیست با ما بحث کنید. منطق شما آن چنان بچه گانه و انحرافی است که موجب شرمساری است به امثال شما خردباختگان، و یا جیره خواران وارد گفتگو شد.

      منطق مجازات شما هم منطق آخوند و اسلام است. چرا همیشه زن خیانتکار است، و مرد بی گناه؟. تا کنون چند مرد در اسلام به جرم خیانت به همسرانشان مجازات شده اند؟. اگر قرار بود مردان را به جرم خیانت مجازات کنند، آنهم با شلاق و در ملاء عام که شما آن را تأیید نمودید، باید یک گله آخوند خیانت کار و ظالم را در خیابان ها و میدان های ایران به فلک ببندند، و شلاق بزنند. شلاق زدن در اسلام است، در جوامع انسانی غیر از اسلام حتی قبایل وحشی کمتر دیده می شود.

      در ضمن ما به ادیان و کشورهای دیگر کار نداریم. ما ضرب دیده، و ضربت خورده اسلامیم، و با آن تا زمانی که دست از جامعه و مردم ما بر ندارد، مبارزه می کنیم.

      آخرین پاسخ ما اینست. شما که پرچمدار اسلام خون آشامید چرا در سایه حرکت می کنید، و نام و نشانی از خود ندارید؟ اگر شما یک متعصب مذهبی بودید، ترس و ابائی نداشتید تا آشکارا مانند بسیاری دیگر خود را بشناسانید. ولی عملکرد فعلی شما نشان می دهد که مأمور و جیره خوار رژیم هستید و نمی توانید مقام و موقعیت خود را آشکار کنید، و ناچارید هرروز به نام های مستعار در مقام دفاع از آدم کشان رژیم و اسلام جنایتکار برآیید.

      البته ما از شر وجود نحس رژیم و نوکران آن در امان نیستیم. تا کنون هم سه بار جای خود را از شهری به شهر دیگر در ایران عوض کردیم.

      نکته آخر این که روز چهارشنبه مقاله ای در مورد نبودن آخرت می نویسیم و استدلال می کنیم که کلاه بردای اسلام و دکان داران دین تا چه حد بوده است. بخوانید و چیزیاد بگیرید.

      • Ls_Km

        خداییش از ادبیاتی که به کار می بری من یکی کاملا متقاعد شدم که واقعا اهل مطالعه هستی

      • Amereeca

        جناب ادمین. اولا باید به شما بگم من مدرک تحصیلیم فوق لیسانسه و  دارم مدارکم رو به یک انستیتو در پاریس میفرستم تا phd مو اونجا ادامه بدم. دوما اینکه شما منو به رژیم جهموری اسلامی و مذهب تشیع ربط میدید جهت اطلاع باید عرض کنم من یک مسلمان اهل سنت از کردستان هستم. سوما گفتید آقا یا خانم ؟ آقا. چهارم اینکه شما بازهم میگویید قران نوشته دست محمد بوده پس چرا تا زمان خلیفه سوم قران مکتوبی وجود نداشت. و قران به صورت شفایی بود محض اطلاع باید خدمتتون عرض کنم در زمان خلیفه سوم جنگی رخ داد و نزدیک به هفتاد تن از حافظان قران شهید شدند بنابراین در آن موقع تصمیم گرفته شد قران نگاشته شود. از طرفی شما هنوز به دو سوال من جواب نداده اید اگر قران نوشته دست بشر است پس چرا بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز نقطه ای از آن کم و زیاد نشده است؟ کتابی را که گفتم پیدا کردید؟ اگر نمیتوانید حداقل این انعطاف را داشته باشید و بگویید نمیتوانم. راستی پاسخ سوال دومم را هم هنوز نگرفته ام نکند برای آن هم پاسخی ندارید؟؟؟

        • Nader

          مسلمانان می گویند ابراهیم، می خواست اسماعیل را قربانی کند! ولی کلیمیان و مسیحیان میگویند اسحاق. آیا محمد اشتباه کرده، یا خدایش؟

      • این طور که نمشه به همه انگ جیره خوار بودن و افراطی بودن رو چسبوند برادر من!!
        خوب این آقا یا خانم امریکا داره راست میگه؛ شما اگه با اسلام ویا کلاً با خدا و دین و ایمان مشکل داری، چه اصراری داری که بقیه رو هم مثل خودت کنی؟!! آقای فضول محله، توجه کن که داری نظراات و عقاید خودت رو به ملت تحمیل (نمیخوام از واژه ی تزریق استفاده کنم!!) می کنی!

    • azadi

      ajab kalame khorafi va tasob maabanei darid ajab estedlalhaye khandedari baraye taid goran va eslam darid agar cheshmetan ra baz konid mibinid ke dar haman irane khodeman chegone az zan beonvane kalaye jensi estefade mikonan mibinid amare hamjensbazi dar iran cheshmgir ast va agar poste iran ra bolan konid zire an che manjelabi khabide ast

      • Ali Salehi

        والا زن و کالا که آمارش در کشور های غیر اسلامی که وحشتناکه,حالا کار به خیانت های زن به شوهرشون نداریم!!
        همجسنبازی که اصلا صحبتش رو نکن که باز غیر اسلامی ها پرچم دارن!!

    • Kartal

      ایراد دارد چون طرف نمیخواست به شما صدمه بزند این کون شما {مسلمانان}بود که شروع به خاریدن کرد و اگر اجباری در اسلام نیست چطور اسلام دارد با زور چوب و تفنگ حک.ومت میکند و صدای مخالف را با جنایت خاموش میکند  و اصولا اگر در دین اجباری نیست  ارتش وحشی مسلمانان در اسپانیا چه گوهی میخوردند ایا به عنوان توریست تا اسپانیا تشریف برده بودند {که غارت و تجاوز کردند} دعوت به اسلام میکردند؟

  • ناشناس

    دوستان ګرام   مشګل در جایی دیګر است   در تمامیت خواهی  خود خواهی  جهل  فساد  بی انصافی  بی رحمی و نبودن دوستی و محبت   اګر به قانون اساسی ایران هم نګاه کنید  نوشته شده است  انسانیت  اسلامیت  ایرانیت  یعنی انسانیت اصل است و اسلام و ایرانیت بایست ظاهرا مردم را به طرف انسانیت سوق میداده است.  مګر استالین که میلیونها آدم بیګناه را کشت مسلمان بود  اوحتی کمونیست های ایرانی و یا حزب توده ای هارا هم که به کشور اتحاد جماهیر سوسیالیستی پناه برده بودند کشت     آیا هیتلر مسلمان بود که بیش از پنجاه میلیون نفر را بکشتن داد؟  قتلها و جنایات او و آدمکشی هایش انسان را از آدمیت شرمسار میکند  کشتن یهودیان در اتاقهای ګاز و ګرسنګی داده به آنان و بعد آنان را مثل چوب و الوار روی هم ریختن  آیا آنان هم پیروان اسلام بودند؟  سیروس عزیزم  بایست بدانید که این نوع بشر است که ظالم  خواه تمامیت خواه و بی انصاف است و از دین و یا از هر مکتبهای اجتماعی سو استفاده میکنند و برای خودشان دکانی کید باز میکنند.  آدم بد بد است در هر دین و در هر لباسی که باشد  مګر همین کمونیستهای بد آنهمه جنایت نکردند  مګر همان کاپیتالیست ها و امپریالیستها اینهمه آدمکشی جنایت نکرده اند 
    در همین ګل سرسبد مثلا آزای  ثروتمندان کاپیتالیست درست مثل همان شیوخ دزد عرب  مردم را با نهایت بی انصافی غارت میکنند و سرمایه  های کوچک مردم متوسط را بهر نحوی شده از چنګشان بیرون میکشند    سه میلیون آواره عراقی  دو میلیون آواره  افغانی  هفده میلیون آواره مسلمان عرب  مشګل تفرقه ها است  مشګل دزدی فساد است مشګل حرص و طمع است  مشګل  تمامیت خواهی و بی انصافی است  وګرنه مغز و دانش اندک ما  در برابر عظمت هستی در بزرګی و در کوچکی وامانده است   به عبارت دیګر هنوز هم دانشمندان  نتوانسته اند که  خدا را ثابت کنند   و یا  ثابت نکنند  شاید ما هم در برابر هستی همانند همان مورچه ای باشیم که از دنیا هیچ نمی داند  کهکشانهایی که میلیاردها سال نوری از ما فاصله دارند  بیکرانی فضا  و کوچک اتم که تمام  کره زمین را در یک سطل میتوان جای داد اګر فضای خالی بین الکترون و پروتون را از بین ببریم یا الکترونها را روی پروتون ها بنشانیم  میدانید که الکترونها مثل کرات دور پروتونها در حرکت  هستند. 
     
    مولوی  سعدی حافظ خیام  تا اندازه ای جواب هایی برای مجهولات داده اند  ولی همه آنان راه را در عشق دوستی و دلداده ګی میدانند   به عبارت دیګر ما بایست باهم متحد باشیم  و به فکرهای هم احترام بګذاریم   و باورها و یا فکرهای خود را تنها در اختیار دیګران بګذاریم بدون اینکه بخواهیم  باورهای خود را زور چپان به دیګران بکنیم   ما متاثر از محیط خودمان هستیم  ولی متاسفانه حربه مذهب و ملیت و نژاد به دستان نابابی افتاده که از آن سو استفاده میکنند وشاید هم اصلا به آن مذهب و یا آن مکتب اعتقادی نداشته باشند.  آنان تفرقه خلق میکنند و مردم را بجان هم می اندازند و خودشان به هم می خندند؟  بهاییان درایران خیلی ناراحتی کشیدند و بسیاری از آنان بی ګناه کشته شدند  مثلا ده عروس شیراز  ده زن جوان ودختر کودک سال تنها به جرم اینکه معلم درس اخلاق کودکان دیګر بودند اعدام شدند؟  حدود دویست بهایی بدون دلیل محکمه پسند اعدام شدند   بهاییان از ترس فرار کردند و به کشورهای دیګر پناهنده شدند  ولی در همان ایران  ناصر دوست من به فامیل بهایی اش اعتماد کرد با نهایت قساوت و سنګدلی اورا غارت وبخاک سیاه اورا نشاندند  در صورتیکه تمام آموزه های آنان انصاف عدالت دوستی محبت است  که ای پسر انصاف    ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار   یا سراپرده وحدت عالم انسانی بلند شده است به چشم بیګانګی در هم ننګرید که همه باری یک دارید و برګهای یک شاخسار  و ګلبرګهای یک ګلبن.   دوست دیګرم شاهین با اینکه بهایی نبود به عنوان بهایی در ایران ازکار اخراج شد  چون فامیل بهایی داشت   فامیل بهایی او دورش را ګرفتند و به او خیلی مهربانی کردند بطوریکه  اعتماد و اطمینان شاهین به آنان جلب شد  ولی بعد از آن اورا غارت و خانواده اش را پریشان کردند  
     
    دوست دیګر من به فامیل بهایی اش در آمریکا اعتماد کرد و بعد از اخراج از ایران  باز به علت بهایی بودن  یا نیمه بهایی بودن  به سراغ فامیل بهایی رفت   آنان شاید فکر میکردند که اورا در ایران به عنوان بهایی میکشند  ویا نمی تواند به آمریکا بیاید  و یا اګر بیاید  نمی تواند اقامت بګیرد  چون بهایی نبود  ولی به عنوان بهایی اخراج شده بود چون باز مادر بهایی داشت  و نمی توانست به مذهب مادرش توهین کند شاید که اخراج نشود.  فامیل بهایی ګفت که اګر به خانه آنان نزدیک شود پلیس خبر میکند و وی در خیابان سه روز پرسه زد تا مسیحیان اورا کمک کردند  فامیل بهایی فورا به تهران نوشت که فلانی مسیحی شده است   بعد هم اورا به عنوان مسلمان ناراحت لجن مالش کردند   خوب این تقصیر دین که میګوید که عنصر پاکی و لطافت باشید و بهایی یعنی جامع جمیع کمالات انسانی؟ 
     
    ماباید به انسانیت نظر بدوزیم  و انسانهای والا را ارج بنهیم وګرنه این سیستم طالب کشت کشتار تفرقه است  درهمین مهد تمدن آمریکا با پنبه سر میبرند  یعنی تمامی سرمایه های مردم طبقه متوسط را با انواع قوانین ظالمانه میګیرند  و آنان را بی خانمان میسازند   مثلا در همین آمریکا اګر دزدی خانه تان را سرقت کرد  بایست یک وکیلی بګیرید که  در همان وحله اول مقدار زیاد پول میخواهد   و اګر پول وکیل نداشته باشید کلاهتان پس معرکه است  به عبارت دیګر ثروتمندان با داشتن وکیلهای خبره همیشه برنده هستند .  و طبقه متوسط وفقیر همیشه بازنده   بقول آقای مطهری  که کمونیست و کاپیتالیست  ظاهرا باهم مخالف هستند ولی هر دوی آنان مثل قیچی در جهت مخالف انسان را له میکنند  همین طور هم دینهای که در درست شیادان درست مثل همان قیچی عمل میکنند. 
    مشګل ما نداشتن  مغزهای وارد خبره و کارشناس   مشګل نداشتن رهبران و مدیران دلسوز و تفرقه جهل تقلید های بدون درک  بیکاری  نداشتن همسر زن یا شوهر  به سبب ګرانی و نداشن کار به سبب سیستم  غارتګر بین المللی هست   مانبایست اصل را که انسانیت است فدای فرع کنیم دینها و مکتبهای اجتماعی ظاهرا برای این بوجود آمده اند که مردم را خوشبخت کنند نه بدبخت تر؟   راه چاره چیست  صبوری و دنبال علم و دانش رفتن  و دوست داشتن   که سعدی فرماید بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک ګوهرند   و…خیام  یک چند به کودکی چو استاد شدیم   یک چند به استادی خود شاد شدیم   پایان سخن نګر که مارا چه رسید   از خاک برآمدیم وبرباد شدیم   سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز    مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.   درخت تو ګربار دانش بګیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را   دین بایست مطابق علم و عقل باشد  وګرنه شیادان از هر خرافه ای و هر جهلی و دروغی به نام دین سو استفاده میکنند؟  مولوی  ای بی خبران کجایید کجایید  محبوب در همین جاست بیایید بیایید؟  اصل بدبختی انسانها نادانی و جهالت است   بالاخره انسان والا والا است درهرلباسی و هر دینی که باشد  و انسان شیاد هم شیاد است به هر مسلکی که درآید.  مردم خاورمیانه بایست باهم متحد شوند  عرب ترک فارس  پشتون  لر کرد  بلوچ و…. همګی بایست باهم متحد شده و بر جهل خود خواهی و تمامیت خواهی و تفرقه فراافکنی و فساد  و نفرت پراکنی پیروز شوند تا بازیچه  سیستم غارتګر بین المللی و خردباخته ګان و دزدان و عوامل داخلی شان نشوند   توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی    می بخور منبر بسوزان  مردم آزاری مکن   از حسادت دوری کنید وبه کردار نیک تسلیم شوید  زردشت   

    • ُSahameddin Afjel
      با برخی از تحلیل های شما موافقم ولی در مورد سیستم عدل دز آمریکا اشتباه می کنید. افرادی که متهم هستند هم وکیل دریافت می کنند که با پول مردم آمریکا حقوق می گیرند. بله پولدار ها همیشه می توانند وکیل های خیلی خوب بگیرند ولی دلیل نمی شود که این سیستم ناکاآمد باشد. همه سیستم های دادگستری در دنیا ساخته دست بشرند و هیچ کدام کامل و بی نقص نیستند. شما نمی توانید توقع داشته باشید که همه چیز بی نقص باشد.
      ادیان دنیا هم ساخته دین بشرند منتهی بعضی از انها منسوخ شدند و بعضی ماندند. در صد سال گذشته بشر بسیار پیشرفت کرده و دیگر ادیان در پی گذر زمان پیرایی خود را از دست می دهند. اما متاسفانه مردم کشور ما ول کن این اسلام ناب محمدی نستند. اگر می خواهید به افسانه های واهی ۱۴۰۰ سال پیش عربسنات سعودی دل ببندید می توانید ولی از آن نمی توانید دفاع کنید. این که فکر و خرد را تنها بگدارید و بر اساس قوانین عربستان سعودی زندگی کنید تصمیمی شخصی شماست ولی ما دیگر نمی خواهیم این قوانین وحشی بر ما جکومت کند.

    • Goli

      nazareto begu   dastan nazar  ۲ safeh

  • ناشناس

    دوستان ګرام   مشګل در جایی دیګر است   در تمامیت خواهی  خود خواهی  جهل  فساد  بی انصافی  بی رحمی و نبودن دوستی و محبت   اګر به قانون اساسی ایران هم نګاه کنید  نوشته شده است  انسانیت  اسلامیت  ایرانیت  یعنی انسانیت اصل است و اسلام و ایرانیت بایست ظاهرا مردم را به طرف انسانیت سوق میداده است.  مګر استالین که میلیونها آدم بیګناه را کشت مسلمان بود  اوحتی کمونیست های ایرانی و یا حزب توده ای هارا هم که به کشور اتحاد جماهیر سوسیالیستی پناه برده بودند کشت     آیا هیتلر مسلمان بود که بیش از پنجاه میلیون نفر را بکشتن داد؟  قتلها و جنایات او و آدمکشی هایش انسان را از آدمیت شرمسار میکند  کشتن یهودیان در اتاقهای ګاز و ګرسنګی داده به آنان و بعد آنان را مثل چوب و الوار روی هم ریختن  آیا آنان هم پیروان اسلام بودند؟  سیروس عزیزم  بایست بدانید که این نوع بشر است که ظالم  خواه تمامیت خواه و بی انصاف است و از دین و یا از هر مکتبهای اجتماعی سو استفاده میکنند و برای خودشان دکانی کید باز میکنند.  آدم بد بد است در هر دین و در هر لباسی که باشد  مګر همین کمونیستهای بد آنهمه جنایت نکردند  مګر همان کاپیتالیست ها و امپریالیستها اینهمه آدمکشی جنایت نکرده اند 
    در همین ګل سرسبد مثلا آزای  ثروتمندان کاپیتالیست درست مثل همان شیوخ دزد عرب  مردم را با نهایت بی انصافی غارت میکنند و سرمایه  های کوچک مردم متوسط را بهر نحوی شده از چنګشان بیرون میکشند    سه میلیون آواره عراقی  دو میلیون آواره  افغانی  هفده میلیون آواره مسلمان عرب  مشګل تفرقه ها است  مشګل دزدی فساد است مشګل حرص و طمع است  مشګل  تمامیت خواهی و بی انصافی است  وګرنه مغز و دانش اندک ما  در برابر عظمت هستی در بزرګی و در کوچکی وامانده است   به عبارت دیګر هنوز هم دانشمندان  نتوانسته اند که  خدا را ثابت کنند   و یا  ثابت نکنند  شاید ما هم در برابر هستی همانند همان مورچه ای باشیم که از دنیا هیچ نمی داند  کهکشانهایی که میلیاردها سال نوری از ما فاصله دارند  بیکرانی فضا  و کوچک اتم که تمام  کره زمین را در یک سطل میتوان جای داد اګر فضای خالی بین الکترون و پروتون را از بین ببریم یا الکترونها را روی پروتون ها بنشانیم  میدانید که الکترونها مثل کرات دور پروتونها در حرکت  هستند. 
     
    مولوی  سعدی حافظ خیام  تا اندازه ای جواب هایی برای مجهولات داده اند  ولی همه آنان راه را در عشق دوستی و دلداده ګی میدانند   به عبارت دیګر ما بایست باهم متحد باشیم  و به فکرهای هم احترام بګذاریم   و باورها و یا فکرهای خود را تنها در اختیار دیګران بګذاریم بدون اینکه بخواهیم  باورهای خود را زور چپان به دیګران بکنیم   ما متاثر از محیط خودمان هستیم  ولی متاسفانه حربه مذهب و ملیت و نژاد به دستان نابابی افتاده که از آن سو استفاده میکنند وشاید هم اصلا به آن مذهب و یا آن مکتب اعتقادی نداشته باشند.  آنان تفرقه خلق میکنند و مردم را بجان هم می اندازند و خودشان به هم می خندند؟  بهاییان درایران خیلی ناراحتی کشیدند و بسیاری از آنان بی ګناه کشته شدند  مثلا ده عروس شیراز  ده زن جوان ودختر کودک سال تنها به جرم اینکه معلم درس اخلاق کودکان دیګر بودند اعدام شدند؟  حدود دویست بهایی بدون دلیل محکمه پسند اعدام شدند   بهاییان از ترس فرار کردند و به کشورهای دیګر پناهنده شدند  ولی در همان ایران  ناصر دوست من به فامیل بهایی اش اعتماد کرد با نهایت قساوت و سنګدلی اورا غارت وبخاک سیاه اورا نشاندند  در صورتیکه تمام آموزه های آنان انصاف عدالت دوستی محبت است  که ای پسر انصاف    ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار   یا سراپرده وحدت عالم انسانی بلند شده است به چشم بیګانګی در هم ننګرید که همه باری یک دارید و برګهای یک شاخسار  و ګلبرګهای یک ګلبن.   دوست دیګرم شاهین با اینکه بهایی نبود به عنوان بهایی در ایران ازکار اخراج شد  چون فامیل بهایی داشت   فامیل بهایی او دورش را ګرفتند و به او خیلی مهربانی کردند بطوریکه  اعتماد و اطمینان شاهین به آنان جلب شد  ولی بعد از آن اورا غارت و خانواده اش را پریشان کردند  
     
    دوست دیګر من به فامیل بهایی اش در آمریکا اعتماد کرد و بعد از اخراج از ایران  باز به علت بهایی بودن  یا نیمه بهایی بودن  به سراغ فامیل بهایی رفت   آنان شاید فکر میکردند که اورا در ایران به عنوان بهایی میکشند  ویا نمی تواند به آمریکا بیاید  و یا اګر بیاید  نمی تواند اقامت بګیرد  چون بهایی نبود  ولی به عنوان بهایی اخراج شده بود چون باز مادر بهایی داشت  و نمی توانست به مذهب مادرش توهین کند شاید که اخراج نشود.  فامیل بهایی ګفت که اګر به خانه آنان نزدیک شود پلیس خبر میکند و وی در خیابان سه روز پرسه زد تا مسیحیان اورا کمک کردند  فامیل بهایی فورا به تهران نوشت که فلانی مسیحی شده است   بعد هم اورا به عنوان مسلمان ناراحت لجن مالش کردند   خوب این تقصیر دین که میګوید که عنصر پاکی و لطافت باشید و بهایی یعنی جامع جمیع کمالات انسانی؟ 
     
    ماباید به انسانیت نظر بدوزیم  و انسانهای والا را ارج بنهیم وګرنه این سیستم طالب کشت کشتار تفرقه است  درهمین مهد تمدن آمریکا با پنبه سر میبرند  یعنی تمامی سرمایه های مردم طبقه متوسط را با انواع قوانین ظالمانه میګیرند  و آنان را بی خانمان میسازند   مثلا در همین آمریکا اګر دزدی خانه تان را سرقت کرد  بایست یک وکیلی بګیرید که  در همان وحله اول مقدار زیاد پول میخواهد   و اګر پول وکیل نداشته باشید کلاهتان پس معرکه است  به عبارت دیګر ثروتمندان با داشتن وکیلهای خبره همیشه برنده هستند .  و طبقه متوسط وفقیر همیشه بازنده   بقول آقای مطهری  که کمونیست و کاپیتالیست  ظاهرا باهم مخالف هستند ولی هر دوی آنان مثل قیچی در جهت مخالف انسان را له میکنند  همین طور هم دینهای که در درست شیادان درست مثل همان قیچی عمل میکنند. 
    مشګل ما نداشتن  مغزهای وارد خبره و کارشناس   مشګل نداشتن رهبران و مدیران دلسوز و تفرقه جهل تقلید های بدون درک  بیکاری  نداشتن همسر زن یا شوهر  به سبب ګرانی و نداشن کار به سبب سیستم  غارتګر بین المللی هست   مانبایست اصل را که انسانیت است فدای فرع کنیم دینها و مکتبهای اجتماعی ظاهرا برای این بوجود آمده اند که مردم را خوشبخت کنند نه بدبخت تر؟   راه چاره چیست  صبوری و دنبال علم و دانش رفتن  و دوست داشتن   که سعدی فرماید بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک ګوهرند   و…خیام  یک چند به کودکی چو استاد شدیم   یک چند به استادی خود شاد شدیم   پایان سخن نګر که مارا چه رسید   از خاک برآمدیم وبرباد شدیم   سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز    مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.   درخت تو ګربار دانش بګیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را   دین بایست مطابق علم و عقل باشد  وګرنه شیادان از هر خرافه ای و هر جهلی و دروغی به نام دین سو استفاده میکنند؟  مولوی  ای بی خبران کجایید کجایید  محبوب در همین جاست بیایید بیایید؟  اصل بدبختی انسانها نادانی و جهالت است   بالاخره انسان والا والا است درهرلباسی و هر دینی که باشد  و انسان شیاد هم شیاد است به هر مسلکی که درآید.  مردم خاورمیانه بایست باهم متحد شوند  عرب ترک فارس  پشتون  لر کرد  بلوچ و…. همګی بایست باهم متحد شده و بر جهل خود خواهی و تمامیت خواهی و تفرقه فراافکنی و فساد  و نفرت پراکنی پیروز شوند تا بازیچه  سیستم غارتګر بین المللی و خردباخته ګان و دزدان و عوامل داخلی شان نشوند   توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی    می بخور منبر بسوزان  مردم آزاری مکن   از حسادت دوری کنید وبه کردار نیک تسلیم شوید  زردشت   

    • ُSahameddin Afjel
      با برخی از تحلیل های شما موافقم ولی در مورد سیستم عدل دز آمریکا اشتباه می کنید. افرادی که متهم هستند هم وکیل دریافت می کنند که با پول مردم آمریکا حقوق می گیرند. بله پولدار ها همیشه می توانند وکیل های خیلی خوب بگیرند ولی دلیل نمی شود که این سیستم ناکاآمد باشد. همه سیستم های دادگستری در دنیا ساخته دست بشرند و هیچ کدام کامل و بی نقص نیستند. شما نمی توانید توقع داشته باشید که همه چیز بی نقص باشد.
      ادیان دنیا هم ساخته دین بشرند منتهی بعضی از انها منسوخ شدند و بعضی ماندند. در صد سال گذشته بشر بسیار پیشرفت کرده و دیگر ادیان در پی گذر زمان پیرایی خود را از دست می دهند. اما متاسفانه مردم کشور ما ول کن این اسلام ناب محمدی نستند. اگر می خواهید به افسانه های واهی ۱۴۰۰ سال پیش عربسنات سعودی دل ببندید می توانید ولی از آن نمی توانید دفاع کنید. این که فکر و خرد را تنها بگدارید و بر اساس قوانین عربستان سعودی زندگی کنید تصمیمی شخصی شماست ولی ما دیگر نمی خواهیم این قوانین وحشی بر ما جکومت کند.

    • Goli

      nazareto begu   dastan nazar  ۲ safeh

  • Sahameddin9

    دوستان ګرام   مشګل در جایی دیګر است   در تمامیت خواهی  خود خواهی  جهل  فساد  بی انصافی  بی رحمی و نبودن دوستی و محبت   اګر به قانون اساسی ایران هم نګاه کنید  نوشته شده است  انسانیت  اسلامیت  ایرانیت  یعنی انسانیت اصل است و اسلام و ایرانیت بایست ظاهرا مردم را به طرف انسانیت سوق میداده است.  مګر استالین که میلیونها آدم بیګناه را کشت مسلمان بود  اوحتی کمونیست های ایرانی و یا حزب توده ای هارا هم که به کشور اتحاد جماهیر سوسیالیستی پناه برده بودند کشت     آیا هیتلر مسلمان بود که بیش از پنجاه میلیون نفر را بکشتن داد؟  قتلها و جنایات او و آدمکشی هایش انسان را از آدمیت شرمسار میکند  کشتن یهودیان در اتاقهای ګاز و ګرسنګی داده به آنان و بعد آنان را مثل چوب و الوار روی هم ریختن  آیا آنان هم پیروان اسلام بودند؟  سیروس عزیزم  بایست بدانید که این نوع بشر است که ظالم  خواه تمامیت خواه و بی انصاف است و از دین و یا از هر مکتبهای اجتماعی سو استفاده میکنند و برای خودشان دکانی کید باز میکنند.  آدم بد بد است در هر دین و در هر لباسی که باشد  مګر همین کمونیستهای بد آنهمه جنایت نکردند  مګر همان کاپیتالیست ها و امپریالیستها اینهمه آدمکشی جنایت نکرده اند 
    در همین ګل سرسبد مثلا آزای  ثروتمندان کاپیتالیست درست مثل همان شیوخ دزد عرب  مردم را با نهایت بی انصافی غارت میکنند و سرمایه  های کوچک مردم متوسط را بهر نحوی شده از چنګشان بیرون میکشند    سه میلیون آواره عراقی  دو میلیون آواره  افغانی  هفده میلیون آواره مسلمان عرب  مشګل تفرقه ها است  مشګل دزدی فساد است مشګل حرص و طمع است  مشګل  تمامیت خواهی و بی انصافی است  وګرنه مغز و دانش اندک ما  در برابر عظمت هستی در بزرګی و در کوچکی وامانده است   به عبارت دیګر هنوز هم دانشمندان  نتوانسته اند که  خدا را ثابت کنند   و یا  ثابت نکنند  شاید ما هم در برابر هستی همانند همان مورچه ای باشیم که از دنیا هیچ نمی داند  کهکشانهایی که میلیاردها سال نوری از ما فاصله دارند  بیکرانی فضا  و کوچک اتم که تمام  کره زمین را در یک سطل میتوان جای داد اګر فضای خالی بین الکترون و پروتون را از بین ببریم یا الکترونها را روی پروتون ها بنشانیم  میدانید که الکترونها مثل کرات دور پروتونها در حرکت  هستند. 
     
    مولوی  سعدی حافظ خیام  تا اندازه ای جواب هایی برای مجهولات داده اند  ولی همه آنان راه را در عشق دوستی و دلداده ګی میدانند   به عبارت دیګر ما بایست باهم متحد باشیم  و به فکرهای هم احترام بګذاریم   و باورها و یا فکرهای خود را تنها در اختیار دیګران بګذاریم بدون اینکه بخواهیم  باورهای خود را زور چپان به دیګران بکنیم   ما متاثر از محیط خودمان هستیم  ولی متاسفانه حربه مذهب و ملیت و نژاد به دستان نابابی افتاده که از آن سو استفاده میکنند وشاید هم اصلا به آن مذهب و یا آن مکتب اعتقادی نداشته باشند.  آنان تفرقه خلق میکنند و مردم را بجان هم می اندازند و خودشان به هم می خندند؟  بهاییان درایران خیلی ناراحتی کشیدند و بسیاری از آنان بی ګناه کشته شدند  مثلا ده عروس شیراز  ده زن جوان ودختر کودک سال تنها به جرم اینکه معلم درس اخلاق کودکان دیګر بودند اعدام شدند؟  حدود دویست بهایی بدون دلیل محکمه پسند اعدام شدند   بهاییان از ترس فرار کردند و به کشورهای دیګر پناهنده شدند  ولی در همان ایران  ناصر دوست من به فامیل بهایی اش اعتماد کرد با نهایت قساوت و سنګدلی اورا غارت وبخاک سیاه اورا نشاندند  در صورتیکه تمام آموزه های آنان انصاف عدالت دوستی محبت است  که ای پسر انصاف    ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار   یا سراپرده وحدت عالم انسانی بلند شده است به چشم بیګانګی در هم ننګرید که همه باری یک دارید و برګهای یک شاخسار  و ګلبرګهای یک ګلبن.   دوست دیګرم شاهین با اینکه بهایی نبود به عنوان بهایی در ایران ازکار اخراج شد  چون فامیل بهایی داشت   فامیل بهایی او دورش را ګرفتند و به او خیلی مهربانی کردند بطوریکه  اعتماد و اطمینان شاهین به آنان جلب شد  ولی بعد از آن اورا غارت و خانواده اش را پریشان کردند  
     
    دوست دیګر من به فامیل بهایی اش در آمریکا اعتماد کرد و بعد از اخراج از ایران  باز به علت بهایی بودن  یا نیمه بهایی بودن  به سراغ فامیل بهایی رفت   آنان شاید فکر میکردند که اورا در ایران به عنوان بهایی میکشند  ویا نمی تواند به آمریکا بیاید  و یا اګر بیاید  نمی تواند اقامت بګیرد  چون بهایی نبود  ولی به عنوان بهایی اخراج شده بود چون باز مادر بهایی داشت  و نمی توانست به مذهب مادرش توهین کند شاید که اخراج نشود.  فامیل بهایی ګفت که اګر به خانه آنان نزدیک شود پلیس خبر میکند و وی در خیابان سه روز پرسه زد تا مسیحیان اورا کمک کردند  فامیل بهایی فورا به تهران نوشت که فلانی مسیحی شده است   بعد هم اورا به عنوان مسلمان ناراحت لجن مالش کردند   خوب این تقصیر دین که میګوید که عنصر پاکی و لطافت باشید و بهایی یعنی جامع جمیع کمالات انسانی؟ 
     
    ماباید به انسانیت نظر بدوزیم  و انسانهای والا را ارج بنهیم وګرنه این سیستم طالب کشت کشتار تفرقه است  درهمین مهد تمدن آمریکا با پنبه سر میبرند  یعنی تمامی سرمایه های مردم طبقه متوسط را با انواع قوانین ظالمانه میګیرند  و آنان را بی خانمان میسازند   مثلا در همین آمریکا اګر دزدی خانه تان را سرقت کرد  بایست یک وکیلی بګیرید که  در همان وحله اول مقدار زیاد پول میخواهد   و اګر پول وکیل نداشته باشید کلاهتان پس معرکه است  به عبارت دیګر ثروتمندان با داشتن وکیلهای خبره همیشه برنده هستند .  و طبقه متوسط وفقیر همیشه بازنده   بقول آقای مطهری  که کمونیست و کاپیتالیست  ظاهرا باهم مخالف هستند ولی هر دوی آنان مثل قیچی در جهت مخالف انسان را له میکنند  همین طور هم دینهای که در درست شیادان درست مثل همان قیچی عمل میکنند. 
    مشګل ما نداشتن  مغزهای وارد خبره و کارشناس   مشګل نداشتن رهبران و مدیران دلسوز و تفرقه جهل تقلید های بدون درک  بیکاری  نداشتن همسر زن یا شوهر  به سبب ګرانی و نداشن کار به سبب سیستم  غارتګر بین المللی هست   مانبایست اصل را که انسانیت است فدای فرع کنیم دینها و مکتبهای اجتماعی ظاهرا برای این بوجود آمده اند که مردم را خوشبخت کنند نه بدبخت تر؟   راه چاره چیست  صبوری و دنبال علم و دانش رفتن  و دوست داشتن   که سعدی فرماید بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک ګوهرند   و…خیام  یک چند به کودکی چو استاد شدیم   یک چند به استادی خود شاد شدیم   پایان سخن نګر که مارا چه رسید   از خاک برآمدیم وبرباد شدیم   سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز    مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.   درخت تو ګربار دانش بګیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را   دین بایست مطابق علم و عقل باشد  وګرنه شیادان از هر خرافه ای و هر جهلی و دروغی به نام دین سو استفاده میکنند؟  مولوی  ای بی خبران کجایید کجایید  محبوب در همین جاست بیایید بیایید؟  اصل بدبختی انسانها نادانی و جهالت است   بالاخره انسان والا والا است درهرلباسی و هر دینی که باشد  و انسان شیاد هم شیاد است به هر مسلکی که درآید.  مردم خاورمیانه بایست باهم متحد شوند  عرب ترک فارس  پشتون  لر کرد  بلوچ و…. همګی بایست باهم متحد شده و بر جهل خود خواهی و تمامیت خواهی و تفرقه فراافکنی و فساد  و نفرت پراکنی پیروز شوند تا بازیچه  سیستم غارتګر بین المللی و خردباخته ګان و دزدان و عوامل داخلی شان نشوند   توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی    می بخور منبر بسوزان  مردم آزاری مکن   از حسادت دوری کنید وبه کردار نیک تسلیم شوید  زردشت   

    • Goli

      nazareto begu   dastan nazar  ۲ safeh

  • B_chekfornet

    با سلام میخواستم به اون اقا امریکا  اینو بفهمونم .
    ۱٫اصلا و اصولا اسلام چگونه وارد ایران شده؟   جواب= با لشگر کشی وادییه نشینان عرب با شمشیر وخون و اتش زدن و به غنیمت بردن مادر ان ودختران و زنان امسال توی نفهم  که حالا بهتون سید یعنی اولاد پیغمبر یا به عبارت دیگر
    گاییده شدگان توسط اعراب که روی دختران ایران زمین در سرزمین اعراب حتی میان خودشان هم دعوا بود و غنایم {کوس مادر خواهر} ما ایرانیان با توجه به مقدار نزدیک بودن به پیامبر بزرگوار {قورمساخ}مورد مصرف قرار میگرفت.

    ۲٫ ایشان چگونه خداونگار و پیغمبریست که فرمان غارت و تاراج و جنایت و تجاوز سرزمین های اباد اطراف را صادر کرده؟

    ۳٫ یک عمل زشت و حیوانی هرگز قابل توجیه نیست ولی اگر کسی بخواهد میتواند همه چیز را توجیه کند حتی شما اگر هیتلر را زنده کنید او ۶۰ میلیون قتل عام اروپاییان را می تواند توجیه کرده و  کسانی را قانع کند.

    ۴٫کسانی که در گذشته برخی ادعا ها در مورد قران میکردند امروز دیگر باید خفه شوند چون در این عصر مزخرف بودن بسیاری از فرموده ها و پیش بینی ها هم در این  زمان وهم در ان زمان غلط از اب در امده و بخشی هم توجیه علمی
    ندارند.

    خلاصه  دیگه مزخزف  نگو   مردک  من ۱۰۰۰ تا ذلیل میتونم بیارم که  مزخرف میگی البته اگر خودت واقعا به چیزی که میگی معتقدی؟؟؟؟؟

    • Amereeca

      ای خاک بر اون سرت کنن بدبخت برو یه کم مطالعه داشته باش در زمان حیات پیامبر که به ایران حمله نشد. بلکه بسیار محترمانه بوسیله یک نامه از  خسرو شاهنشاه ایران دعوت به اسلام به عمل آمد. حالا کجا پیامبر اسلام دستور قتل و غارت داده؟ چرا داری تاریخو تحریف میکنی؟ دوم اینکه من سید نیستم و اصلا هم اعتقادی به سیدیسم ندارم. بازهم تکرار میکنم هرکس که ادعایی داره به این دو سوال جواب بده تا قیامت هم وقت داری برای پیدا کردن پاسخش. اگر قران و اسلام از طرف خداوند نیست پس چرا پس از ۱۴۰۰ سال هنوز حتی یک حرکت یک نقطه یک صدا در قران تحریف و جابجا نشده؟ خوب شما یک کتاب ساخته دست بشر برای من مثال بزن که نیمی از قدمت قران را داشته باشه و حرکت و نقطه و حرف و کلمه که پیشکش، حداقل صفحه ای از آن تحریف نشده باشه.؟ حالا سوال دوم اگر اعتقاد داری که خدایی وجود نداره پس چه جوری جهان هستی از نیستی بوجود آمده؟

      • Kartal

        من نگفتم محمد به ایران حمله کرده محمد اونقدر حمله کرده بود که دیگه وقتش و نداشت خودش دست و پا کنه و افتخار گاییدن ایرانیان وطن فروش رو بده  ولی عمر دیوس  با توجه به دستورات قران که در ان وعده غارت و تجاوز
        به سرزمینهای اباد اطراف اشاره شده بود دست محمد هم از قبل در همان کاسه بود.  و ازدواج عمر دیوس با  ام کلثوم دختر علی بن ابیطالب  و نوه ممد چوپان هم خود نمایانگر  نقش علی در سود جستن از سهم غنایم بدون  جنگ و بی سروصدا بوده است.{حدا اقل  به نظر میرسد}  این کار گروهی اعراب با وجود در گیریها و کشمکش بین خودشان انها را در یک زمینه همیشه همسو ساخته ان هم حمله و غارت و غنیمت گیری است.

        • Amereeca

          اولا اینکه دیوس خودتی و هفت جد وآبادت دوما اگر مردم امپراطوری ایران خودشان اسلام را نمیخواستند پس چه جوری شد تمامی ایران تا هندو مالزی و اونطرف تر مسلمان شدند؟ این همه مسلمان مگه میشه همشون فقط با زور شمشیر مسلمان بشن؟ خوب سالهای بعد از اون چی چرا مردم به دین و مسلک قبلی خود باز نگشتند در عصر حاضر چی چرا هندیها و اندونزیایها به دین قبلی خود برنمی گردند؟ شما یعنی شباهت کردارنیک و گفتار نیک و پندار نیک رو با دستورات قران درک نکردی هنوز؟ مردم ایران زمین از دیر باز به یکتا پرستی اعتقاد داشتن تو هیچ میدونی شاعرانی که ایرانیان بهشون افتخار میکنن همگی مسلمان اهل سنت بودند مانند فردوسی و سعدی و حافظ و مولانا و … این انگلیس مارمولک کاری کرد بینمون اختلاف بوجود بیاد

          • Kartal

            خوب منکه به تو دیوس نگفتم . ۲٫ اگر ۷ جد و اباد من بخواد دیوس باشه یعنی تقریبا از دوران کریمخان زند به بعد باید هممون دیوس باشیم  تا امروز .  تو که داری با تعصب و خشم بحث میکنی و با خوندن اینها ناراحت میشی چرا مییای اینجا ؟    ضمنان من گاهی با حالت سرد یا کمی توهینی چیزی مینویسم واقعا قصدم توهین به کسی نیست فقط دوست دارم اون دیوار تعصب و قداست رو که از اینا تو دهن خیلی هاست بشکنم وبگم هیج  شخص یا ماده یا الکترونی در جهان فیزیکی انقدر مقدس نیست و اصولا اصلا مقدس نیست از عیسی که میگن پدرش خداست یعنی خدا با مریم خوابیده یا خرافه ها وداستانهای محمد ص و خواندان جنایتکارش  گرفته تا امام بازی های ما ایرانیان بدبخت و بی سواد .

      • Wonderland

        اره . جناب امریکا   اعراب با فرهنگ و اصلا فرا فرهنگ بسیار محترمانه فقط نامه نوشتند . پس خار مادر ایرانیان رو  چه کسانی با یورش وحشیانه خود  مورد عنایت خداوند قرار داد .؟؟؟؟  و دوما اخه از پیدایش جهان هستی چه ربطی به ممد چوپان سفلیسی و دارو دسته ی اعراب داره ؟    سوما با چه سندی میگی اصلا تحریف نشده ؟؟ چهارم  خیلی از کتب با ستانی یا تاریخی هستند که خیلی بیشتر از قران قدمت دارند .  پنجم .اصلا فکر کنیم که تحریف نشده با این همه مغایرات علمی و اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی  و خشونت طلبی و پیام های ضد نقیض چه کنیم ؟

  • B_chekfornet

    با سلام میخواستم به اون اقا امریکا  اینو بفهمونم .
    ۱٫اصلا و اصولا اسلام چگونه وارد ایران شده؟   جواب= با لشگر کشی وادییه نشینان عرب با شمشیر وخون و اتش زدن و به غنیمت بردن مادر ان ودختران و زنان امسال توی نفهم  که حالا بهتون سید یعنی اولاد پیغمبر یا به عبارت دیگر
    گاییده شدگان توسط اعراب که روی دختران ایران زمین در سرزمین اعراب حتی میان خودشان هم دعوا بود و غنایم {کوس مادر خواهر} ما ایرانیان با توجه به مقدار نزدیک بودن به پیامبر بزرگوار {قورمساخ}مورد مصرف قرار میگرفت.

    ۲٫ ایشان چگونه خداونگار و پیغمبریست که فرمان غارت و تاراج و جنایت و تجاوز سرزمین های اباد اطراف را صادر کرده؟

    ۳٫ یک عمل زشت و حیوانی هرگز قابل توجیه نیست ولی اگر کسی بخواهد میتواند همه چیز را توجیه کند حتی شما اگر هیتلر را زنده کنید او ۶۰ میلیون قتل عام اروپاییان را می تواند توجیه کرده و  کسانی را قانع کند.

    ۴٫کسانی که در گذشته برخی ادعا ها در مورد قران میکردند امروز دیگر باید خفه شوند چون در این عصر مزخرف بودن بسیاری از فرموده ها و پیش بینی ها هم در این  زمان وهم در ان زمان غلط از اب در امده و بخشی هم توجیه علمی
    ندارند.

    خلاصه  دیگه مزخزف  نگو   مردک  من ۱۰۰۰ تا ذلیل میتونم بیارم که  مزخرف میگی البته اگر خودت واقعا به چیزی که میگی معتقدی؟؟؟؟؟

  • B_chekfornet

    با سلام میخواستم به اون اقا امریکا  اینو بفهمونم .
    ۱٫اصلا و اصولا اسلام چگونه وارد ایران شده؟   جواب= با لشگر کشی وادییه نشینان عرب با شمشیر وخون و اتش زدن و به غنیمت بردن مادر ان ودختران و زنان امسال توی نفهم  که حالا بهتون سید یعنی اولاد پیغمبر یا به عبارت دیگر
    گاییده شدگان توسط اعراب که روی دختران ایران زمین در سرزمین اعراب حتی میان خودشان هم دعوا بود و غنایم {کوس مادر خواهر} ما ایرانیان با توجه به مقدار نزدیک بودن به پیامبر بزرگوار {قورمساخ}مورد مصرف قرار میگرفت.

    ۲٫ ایشان چگونه خداونگار و پیغمبریست که فرمان غارت و تاراج و جنایت و تجاوز سرزمین های اباد اطراف را صادر کرده؟

    ۳٫ یک عمل زشت و حیوانی هرگز قابل توجیه نیست ولی اگر کسی بخواهد میتواند همه چیز را توجیه کند حتی شما اگر هیتلر را زنده کنید او ۶۰ میلیون قتل عام اروپاییان را می تواند توجیه کرده و  کسانی را قانع کند.

    ۴٫کسانی که در گذشته برخی ادعا ها در مورد قران میکردند امروز دیگر باید خفه شوند چون در این عصر مزخرف بودن بسیاری از فرموده ها و پیش بینی ها هم در این  زمان وهم در ان زمان غلط از اب در امده و بخشی هم توجیه علمی
    ندارند.

    خلاصه  دیگه مزخزف  نگو   مردک  من ۱۰۰۰ تا ذلیل میتونم بیارم که  مزخرف میگی البته اگر خودت واقعا به چیزی که میگی معتقدی؟؟؟؟؟

    • Amereeca

      ای خاک بر اون سرت کنن بدبخت برو یه کم مطالعه داشته باش در زمان حیات پیامبر که به ایران حمله نشد. بلکه بسیار محترمانه بوسیله یک نامه از  خسرو شاهنشاه ایران دعوت به اسلام به عمل آمد. حالا کجا پیامبر اسلام دستور قتل و غارت داده؟ چرا داری تاریخو تحریف میکنی؟ دوم اینکه من سید نیستم و اصلا هم اعتقادی به سیدیسم ندارم. بازهم تکرار میکنم هرکس که ادعایی داره به این دو سوال جواب بده تا قیامت هم وقت داری برای پیدا کردن پاسخش. اگر قران و اسلام از طرف خداوند نیست پس چرا پس از ۱۴۰۰ سال هنوز حتی یک حرکت یک نقطه یک صدا در قران تحریف و جابجا نشده؟ خوب شما یک کتاب ساخته دست بشر برای من مثال بزن که نیمی از قدمت قران را داشته باشه و حرکت و نقطه و حرف و کلمه که پیشکش، حداقل صفحه ای از آن تحریف نشده باشه.؟ حالا سوال دوم اگر اعتقاد داری که خدایی وجود نداره پس چه جوری جهان هستی از نیستی بوجود آمده؟

      • Kartal

        من نگفتم محمد به ایران حمله کرده محمد اونقدر حمله کرده بود که دیگه وقتش و نداشت خودش دست و پا کنه و افتخار گاییدن ایرانیان وطن فروش رو بده  ولی عمر دیوس  با توجه به دستورات قران که در ان وعده غارت و تجاوز
        به سرزمینهای اباد اطراف اشاره شده بود دست محمد هم از قبل در همان کاسه بود.  و ازدواج عمر دیوس با  ام کلثوم دختر علی بن ابیطالب  و نوه ممد چوپان هم خود نمایانگر  نقش علی در سود جستن از سهم غنایم بدون  جنگ و بی سروصدا بوده است.{حدا اقل  به نظر میرسد}  این کار گروهی اعراب با وجود در گیریها و کشمکش بین خودشان انها را در یک زمینه همیشه همسو ساخته ان هم حمله و غارت و غنیمت گیری است.

        • Amereeca

          اولا اینکه دیوس خودتی و هفت جد وآبادت دوما اگر مردم امپراطوری ایران خودشان اسلام را نمیخواستند پس چه جوری شد تمامی ایران تا هندو مالزی و اونطرف تر مسلمان شدند؟ این همه مسلمان مگه میشه همشون فقط با زور شمشیر مسلمان بشن؟ خوب سالهای بعد از اون چی چرا مردم به دین و مسلک قبلی خود باز نگشتند در عصر حاضر چی چرا هندیها و اندونزیایها به دین قبلی خود برنمی گردند؟ شما یعنی شباهت کردارنیک و گفتار نیک و پندار نیک رو با دستورات قران درک نکردی هنوز؟ مردم ایران زمین از دیر باز به یکتا پرستی اعتقاد داشتن تو هیچ میدونی شاعرانی که ایرانیان بهشون افتخار میکنن همگی مسلمان اهل سنت بودند مانند فردوسی و سعدی و حافظ و مولانا و … این انگلیس مارمولک کاری کرد بینمون اختلاف بوجود بیاد

          • Kartal

            خوب منکه به تو دیوس نگفتم . ۲٫ اگر ۷ جد و اباد من بخواد دیوس باشه یعنی تقریبا از دوران کریمخان زند به بعد باید هممون دیوس باشیم  تا امروز .  تو که داری با تعصب و خشم بحث میکنی و با خوندن اینها ناراحت میشی چرا مییای اینجا ؟    ضمنان من گاهی با حالت سرد یا کمی توهینی چیزی مینویسم واقعا قصدم توهین به کسی نیست فقط دوست دارم اون دیوار تعصب و قداست رو که از اینا تو دهن خیلی هاست بشکنم وبگم هیج  شخص یا ماده یا الکترونی در جهان فیزیکی انقدر مقدس نیست و اصولا اصلا مقدس نیست از عیسی که میگن پدرش خداست یعنی خدا با مریم خوابیده یا خرافه ها وداستانهای محمد ص و خواندان جنایتکارش  گرفته تا امام بازی های ما ایرانیان بدبخت و بی سواد .

      • Wonderland

        اره . جناب امریکا   اعراب با فرهنگ و اصلا فرا فرهنگ بسیار محترمانه فقط نامه نوشتند . پس خار مادر ایرانیان رو  چه کسانی با یورش وحشیانه خود  مورد عنایت خداوند قرار داد .؟؟؟؟  و دوما اخه از پیدایش جهان هستی چه ربطی به ممد چوپان سفلیسی و دارو دسته ی اعراب داره ؟    سوما با چه سندی میگی اصلا تحریف نشده ؟؟ چهارم  خیلی از کتب با ستانی یا تاریخی هستند که خیلی بیشتر از قران قدمت دارند .  پنجم .اصلا فکر کنیم که تحریف نشده با این همه مغایرات علمی و اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی  و خشونت طلبی و پیام های ضد نقیض چه کنیم ؟

  • B_chekfornet

    با سلام میخواستم به اون اقا امریکا  اینو بفهمونم .
    ۱٫اصلا و اصولا اسلام چگونه وارد ایران شده؟   جواب= با لشگر کشی وادییه نشینان عرب با شمشیر وخون و اتش زدن و به غنیمت بردن مادر ان ودختران و زنان امسال توی نفهم  که حالا بهتون سید یعنی اولاد پیغمبر یا به عبارت دیگر
    گاییده شدگان توسط اعراب که روی دختران ایران زمین در سرزمین اعراب حتی میان خودشان هم دعوا بود و غنایم {کوس مادر خواهر} ما ایرانیان با توجه به مقدار نزدیک بودن به پیامبر بزرگوار {قورمساخ}مورد مصرف قرار میگرفت.

    ۲٫ ایشان چگونه خداونگار و پیغمبریست که فرمان غارت و تاراج و جنایت و تجاوز سرزمین های اباد اطراف را صادر کرده؟

    ۳٫ یک عمل زشت و حیوانی هرگز قابل توجیه نیست ولی اگر کسی بخواهد میتواند همه چیز را توجیه کند حتی شما اگر هیتلر را زنده کنید او ۶۰ میلیون قتل عام اروپاییان را می تواند توجیه کرده و  کسانی را قانع کند.

    ۴٫کسانی که در گذشته برخی ادعا ها در مورد قران میکردند امروز دیگر باید خفه شوند چون در این عصر مزخرف بودن بسیاری از فرموده ها و پیش بینی ها هم در این  زمان وهم در ان زمان غلط از اب در امده و بخشی هم توجیه علمی
    ندارند.

    خلاصه  دیگه مزخزف  نگو   مردک  من ۱۰۰۰ تا ذلیل میتونم بیارم که  مزخرف میگی البته اگر خودت واقعا به چیزی که میگی معتقدی؟؟؟؟؟

    • Amereeca

      ای خاک بر اون سرت کنن بدبخت برو یه کم مطالعه داشته باش در زمان حیات پیامبر که به ایران حمله نشد. بلکه بسیار محترمانه بوسیله یک نامه از  خسرو شاهنشاه ایران دعوت به اسلام به عمل آمد. حالا کجا پیامبر اسلام دستور قتل و غارت داده؟ چرا داری تاریخو تحریف میکنی؟ دوم اینکه من سید نیستم و اصلا هم اعتقادی به سیدیسم ندارم. بازهم تکرار میکنم هرکس که ادعایی داره به این دو سوال جواب بده تا قیامت هم وقت داری برای پیدا کردن پاسخش. اگر قران و اسلام از طرف خداوند نیست پس چرا پس از ۱۴۰۰ سال هنوز حتی یک حرکت یک نقطه یک صدا در قران تحریف و جابجا نشده؟ خوب شما یک کتاب ساخته دست بشر برای من مثال بزن که نیمی از قدمت قران را داشته باشه و حرکت و نقطه و حرف و کلمه که پیشکش، حداقل صفحه ای از آن تحریف نشده باشه.؟ حالا سوال دوم اگر اعتقاد داری که خدایی وجود نداره پس چه جوری جهان هستی از نیستی بوجود آمده؟

      • مهدی

        به خدا قسم خوب اومدی
        جز اینکه گفتی اعتقادی به سادات نداری
        به خون پاک امام حسین قسم که شیعه بهترین دینه اگر مردم و ملتها بفهمند
        این عکسها مربوط به شیعه نیست مال منحرفان دینه

    • مهدی

      در پاسخ شماره۲ تو باید بگم
      کسی مثل تو نفهم باید چوب بالا سرش باشه

  • با سلام!
    امیدوارم که نظرم رو انعکاس بدید و سانسورش نکنید (مثل کاری که جمهوری اسلامی انجام میده!)
    ابن نظر شخصی من هستش، من با اسلام واقعی کاملاً موافق هستم و با نسبت دادن کارهایی که جمهوری اسلامی به نام اسلام انجام میده، به اسلام واقعی کاملاً مخالفم. این که جمهوری اسلامی توی این ۳۳ سال چه بلاهایی سر این مردم اورده و جالبتر از همه اینکه همه این کارها رو به نام اسلام انجام داده، دلیل خوبی برای رد کردن اسلام نیست.
    این عکسهایی هم که شما گذاشتید مال عزاداری ماه محرم توی بعضی از شهرها هستش (توی ایران، به خصوص شهرهای آذری زبان از این کارها انجام میدن) و نسبت دادن این عزاداری ها که از اعتقادات شخصی ناشی میشه با اسلام واقعی، اصلا منصفانه نیست. آخه کجای اسلام گفته شده برای کسی که شهید شده، یقه ی خودتون رو پاره کنید و یا باخنجر رگ خودتون بزنید؟! توی شهر ما (اهواز)،اونهایی که به عزاداری برای امام حسین اعتقاد دارند، فقط یه مراسم عزاداری ساده میگیرن و از این کارهای مسخره انجام نمیدن!
    بعد هم، من شیعه هستم و به امام های معصوم اعتقاد دارم و همچنین به آزادی بیان هم اعتقاد دارم، ولی میگم این عکسی که اول مقاله تون گذاشتید، (اینطور که به نظر میاد) امام علی هستش و این عکس به نظر من توهین آمیز هستش. هیچ جای دنیا وقتی میخوان نظرشون رو به طور آزادانه بیان کنند، اجازه ندارند که به شخص و یا اشخاصی توهین کنند ( و گرنه دیگه چه فرقی با آقای … میتونید داشته باشید که توی جریان مناظره های انتخاباتی، آبروی یه شخص مهم و خانواده اش رو توی تلویزیون برد)
    به نظر من، این مقاله ای که نوشتید، بیشتر سعی دارید نظریات خودتون رو به مردم تحمیل کنید تا اینکه اجازه بدید خودشان آزادانه فکر کنند و به نتیجه برسند.
    در آخر باز هم امیدوارم که نظر من رو سانسور نکنید!
    به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!

    • Nader

      به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!؟               کدام رسانه اسلامی این اجازه را به ما میدهد؟          

    • دوست گرامی، اعتقاد و باور داشتن به چیزی بسیار خطرناک است. بیشتر جنایات در دنیا به دلیل همین اعتقادات بوده است. آنچه را شما بدان باور دارید، کاملاً بی اساس و بی محتوا است. فردا چهارشنبه در یک مقاله علمی ما نشان خواهیم داد، که موضوع بهشت و جهنم و آخرت یک داستانی بیش نیست. در مورد امامان و پیامبران نیز همین است. اگر آیت الله خامنه ای نماینده امام زمان است، محمد ابن عبدالله نیز فرستاده خدا است. نکته آخر این که هیچکس در این جهان معصوم نبوده، و نخواهد بود امامان یک مشت مفت خورهایی بودند که از دسترنج زنان و مردان کشاورز ایرانی که هرساله به عنوان باج و خراج به عربستان ، عراق، و دمشق  فرستاده می شد، تزریق می کردند. این اولین گناه آنان بود. گناه دیگر، تجاوز به زنان زیادی به عنوان کنیز بوده است، گناه دیگر، کنار آمدن با جنایتکاران زمان، و داشتن زندگی خوب و راحت. حال، اگر خامنه ای بیگناه است، امامان نیز بیگناه بودند.  بهتر است پاسخ ما به آقای آمریکا در بالا نگاه کنید.

      • Nader

        یک روز تو عمرشون کار نکرده اند، مفت خوردند و چپ و راست بچه آوردند.  معصوم؟                        

  • با سلام!
    امیدوارم که نظرم رو انعکاس بدید و سانسورش نکنید (مثل کاری که جمهوری اسلامی انجام میده!)
    ابن نظر شخصی من هستش، من با اسلام واقعی کاملاً موافق هستم و با نسبت دادن کارهایی که جمهوری اسلامی به نام اسلام انجام میده، به اسلام واقعی کاملاً مخالفم. این که جمهوری اسلامی توی این ۳۳ سال چه بلاهایی سر این مردم اورده و جالبتر از همه اینکه همه این کارها رو به نام اسلام انجام داده، دلیل خوبی برای رد کردن اسلام نیست.
    این عکسهایی هم که شما گذاشتید مال عزاداری ماه محرم توی بعضی از شهرها هستش (توی ایران، به خصوص شهرهای آذری زبان از این کارها انجام میدن) و نسبت دادن این عزاداری ها که از اعتقادات شخصی ناشی میشه با اسلام واقعی، اصلا منصفانه نیست. آخه کجای اسلام گفته شده برای کسی که شهید شده، یقه ی خودتون رو پاره کنید و یا باخنجر رگ خودتون بزنید؟! توی شهر ما (اهواز)،اونهایی که به عزاداری برای امام حسین اعتقاد دارند، فقط یه مراسم عزاداری ساده میگیرن و از این کارهای مسخره انجام نمیدن!
    بعد هم، من شیعه هستم و به امام های معصوم اعتقاد دارم و همچنین به آزادی بیان هم اعتقاد دارم، ولی میگم این عکسی که اول مقاله تون گذاشتید، (اینطور که به نظر میاد) امام علی هستش و این عکس به نظر من توهین آمیز هستش. هیچ جای دنیا وقتی میخوان نظرشون رو به طور آزادانه بیان کنند، اجازه ندارند که به شخص و یا اشخاصی توهین کنند ( و گرنه دیگه چه فرقی با آقای … میتونید داشته باشید که توی جریان مناظره های انتخاباتی، آبروی یه شخص مهم و خانواده اش رو توی تلویزیون برد)
    به نظر من، این مقاله ای که نوشتید، بیشتر سعی دارید نظریات خودتون رو به مردم تحمیل کنید تا اینکه اجازه بدید خودشان آزادانه فکر کنند و به نتیجه برسند.
    در آخر باز هم امیدوارم که نظر من رو سانسور نکنید!
    به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!

    • Kartal

      mohammad jan cheghad to malusi va ba kelas sobat mikoni   پس تو  با کدوم اسلام موافقی  اسلام عربستان که از بزرگترین نقض کننده گان حقوق بشره؟ یا اسلام  سوریه  که  مردم رو قتل عام کرد؟  اسلام طالبان چطوره ؟  یا اسلام  در یمن ؟  در ایران چی اینکه دیگه کشور خودمونه؟  اصولا اسلامی که میگی اوجود خارجی داره؟؟

    • Nader

      به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!؟               کدام رسانه اسلامی این اجازه را به ما میدهد؟          

      • Amereeca

        رسانه اسلامی یا رسانه مذهبی؟ دقت کن چه چیزی داری مینویسی درستش اینه رسانه های مذهبی این اجازه را به ما میدن؟

        • Nader

          کدام؟

        • Kartal

          تو کاملا مسخره کردی دیگه یا خودت احمقی یا مخاطب رو احمق حساب کردی .

      • sسلام نادر جون!
        بهتر بود میگفتی کدوم رسانه این اجازه رو میده، نه کدوم رسانه ی اسلامی!
        حالا شاید ندونی ولی بزرگترین رسانه ها و شبکه های خبری دنیا مثل سی ان ان، فاکس نیوز،سی بی اس و… به دست نظام سرمایه داری (اون هم از نوع بدش، مثل صهیونیستها، فراماسون ها و…) میچرخه.
        به نظر من، تنها جایی که میشه آدم نظریات شخصی خودش رو آزادانه بیان کنه، سایت و یا وبلاگ خودش هست (البته به شرطی که دولت یا حکومت اون کشور، اون سایت یا وبلاگ رو فیلتر نکنه!!!).

    • Nader

      امام های معصوم!  سوسکها هم اندازۀ این معصومین زاد و ولد نمیکنن. بیشترینشون عمر کوتاهی داشتند، ولی مثل خرگوشها هی بچه دار میشدن.   

      • با عرض سلام خدمت آقا نادر گل!
        فکر کنم بهتر باشه به جای اینکه به کسی توهین کنیم، نظرات خودمون رو بیان کنیم.
        حالا واقعا دلیل تنفر شما از امامهای معصوم، میزان زیاد زاد و ولد اونها بوده یا دلیل دیگه ای داره؟! این بیچاره ها که توی زندگیشون آزارشون به یه مورچه هم نرسیده بود و خلیفه های زمانشون همه شون رو از دم تیغ گذرندون.
        زاد و ولد اونها میتونه به چند دلیل زیر زیاد بوده باشه:
        ۱- دشمنان زیادی داشتن که به صورت مداوم مراقبشون بودن و هر حرکت مشکوکی ازشون سر میزد یا به زندانی میگرفتنشون و یا شهیدشون میکردن. حالا شما فرض کن توی این وضعیت یه بچه داشته باشی، اگر کشتنش، چی کار میتونی بکنی؟! از بین امام ها، امام موسی کاظم بیشترین فرزند رو داشته(فکر کنم ۳۵تا) و امام رضا کمترین (۱ فرزند=امام جواد). حالا باز هم میگی زاد و ولدشون زیاد بوده؟! یه کم مطالعه بد نیست!
        ۲- آقا رسم اعراب این بوده که زنهای زیادی داشته باشن و ازشون بچه دار بشن. این گفته ی حضرت محمده: فرزند زیاد به دنیا آورید، من در روز قیامت، به فزونی امتم بر امت های دیگر می بالم.
        همین الانش هم توی روستاها و بعضی از استانهای کشورمون (به خصوص جنوبی مثل سیستان و بلوچستان، خوزستان و …) بعضی از مردم قبیله ای زندگی میکنن و تعداد بیشماری بچه میارن؛ حالا باید بهشون گفت: سوسک!!

        • Nader

          توهین را هم که خودشون شروع میکنند و ادامه میدهند. آیا برای مثال، مسلمانان به بهاییان احترام می گذارند؟  آیا به اشخاصی مثل من که به دین عقیده ندارند توهین نمیکنند؟ آیا نمی خواهند به اسم کافر مرا نکشند؟ آیا نمی خواهند در مسایل شخصی من دخالت کنند و امر و نهی کنند؟ هر وقت دست از کارهای زشتشان بر دارند، ما هم مثل قدیم با ایشان با احترام رفتار خواهیم کرد.

  • با سلام!
    امیدوارم که نظرم رو انعکاس بدید و سانسورش نکنید (مثل کاری که جمهوری اسلامی انجام میده!)
    ابن نظر شخصی من هستش، من با اسلام واقعی کاملاً موافق هستم و با نسبت دادن کارهایی که جمهوری اسلامی به نام اسلام انجام میده، به اسلام واقعی کاملاً مخالفم. این که جمهوری اسلامی توی این ۳۳ سال چه بلاهایی سر این مردم اورده و جالبتر از همه اینکه همه این کارها رو به نام اسلام انجام داده، دلیل خوبی برای رد کردن اسلام نیست.
    این عکسهایی هم که شما گذاشتید مال عزاداری ماه محرم توی بعضی از شهرها هستش (توی ایران، به خصوص شهرهای آذری زبان از این کارها انجام میدن) و نسبت دادن این عزاداری ها که از اعتقادات شخصی ناشی میشه با اسلام واقعی، اصلا منصفانه نیست. آخه کجای اسلام گفته شده برای کسی که شهید شده، یقه ی خودتون رو پاره کنید و یا باخنجر رگ خودتون بزنید؟! توی شهر ما (اهواز)،اونهایی که به عزاداری برای امام حسین اعتقاد دارند، فقط یه مراسم عزاداری ساده میگیرن و از این کارهای مسخره انجام نمیدن!
    بعد هم، من شیعه هستم و به امام های معصوم اعتقاد دارم و همچنین به آزادی بیان هم اعتقاد دارم، ولی میگم این عکسی که اول مقاله تون گذاشتید، (اینطور که به نظر میاد) امام علی هستش و این عکس به نظر من توهین آمیز هستش. هیچ جای دنیا وقتی میخوان نظرشون رو به طور آزادانه بیان کنند، اجازه ندارند که به شخص و یا اشخاصی توهین کنند ( و گرنه دیگه چه فرقی با آقای … میتونید داشته باشید که توی جریان مناظره های انتخاباتی، آبروی یه شخص مهم و خانواده اش رو توی تلویزیون برد)
    به نظر من، این مقاله ای که نوشتید، بیشتر سعی دارید نظریات خودتون رو به مردم تحمیل کنید تا اینکه اجازه بدید خودشان آزادانه فکر کنند و به نتیجه برسند.
    در آخر باز هم امیدوارم که نظر من رو سانسور نکنید!
    به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!

    • Kartal

      mohammad jan cheghad to malusi va ba kelas sobat mikoni   پس تو  با کدوم اسلام موافقی  اسلام عربستان که از بزرگترین نقض کننده گان حقوق بشره؟ یا اسلام  سوریه  که  مردم رو قتل عام کرد؟  اسلام طالبان چطوره ؟  یا اسلام  در یمن ؟  در ایران چی اینکه دیگه کشور خودمونه؟  اصولا اسلامی که میگی اوجود خارجی داره؟؟

      • Amereeca

        جناب کارتال به دقت به حرفی که میخوام بزنم گوش بده. در قران آمده که ربا خواری جنگ مستقم با خداست. حالا در نظر داشته باش سود تعلق گرفته به وامهای بانک های ایرانی را که گاهی به ۲۰ تا ۳۰ درصد هم میرسه خوب این ربا نیست پس چیه؟ حتی اگه یک درصد هم باشه رباست. در ایرانی که حکومت اسلامی و نظام بانک داری اسلامی داره. حالا به نظر شما باید این حرکت را به اسلام ربط بدهیم یا به سیاست اجرایی نظام جمهوری اسلامی؟ بله با شما موافقم که در عربستان و یمن و…چه جنایت ها که نشده اما اینها به تصمیمات سیاسی آن کشورها  ارتباط داره نه به اسلام که یک دین خدایه.

        • Kartal

          پس جنایاتی که محمد ص وخاندانش ۱۴۰۰ سال پیش کردن هم به اسلام ربطی نداره -؟؟؟  جنایاتی که عثمانی ها ۴۰۰ سال کردند طبق دستورات قران نبوده؟؟؟؟   جنایاتی که در تاریخ توسط این همه حکام  مسلمان شده رو چطور توجیح میکنید ؟؟

          • کارتال عزیز، 
            در هر دوره ای از زمان، هر خلیفه یا سلطان یا پادشاهی، برداشتی شخصی از اسلام داشته؛ مثلا همین سلطان عثمانی که کلی ارمنی رو قتل عام کرد، برداشتش از اسلام این بود که اینها کافرند و زد دهن اون بدبختها رو سرویس کرد! حالا برداشت شخصی اون از اسلام، باید باعث بشه که بعضی ها فکر کنند اسلام دین غارتگری و وحشگری هستش؟
            خوب اگر اینطوره، جواب سوال من رو بده؛ 
            همین چندسال پیش که توی منطقه ی بالکان، صربستانی ها قتل عام و خونریزی دسته جمعی مسلمونها رو راه انداختن، چرا هیچ کدوم از این کشورهای به ظاهر صلحدوست و یا مسیحی، نیومد جلوشون رو بگیره، حتی یه اعتراض خشک و خالی هم نکردن؛
            نه تنها اعتراضی نکردن، به صربها کمک هم کردن، چرا؟! فقط برای اینکه مسلمون بودن، باید کشته میشدن؟ اون هم با بدترین وضع و توی گورهای دسته جمعی؟!!

          • Amereeca

            نام ببر چه جنایاتی؟ در ضمن عپمانی هاهم به اسلام خدایی هیچ ربطی نداره یک آدم زمانی مسلمان میشه که بگه شهادت میدهم که هیچ خدایی جز الله نیست و محمد فرستاده اوست همین دیگه به خلفای راشدین و دوازده امام و بقیه هیچ ربطی نداره پس اسلام یعنی الله و کلامش که میشه قران و فرستاده اش یعنی محمد. دیگه چه جوری شما ربطش میدی به عثمانیها نمیدونم

          • Kartal

            اهان  . درسته .  اسلام  با جنایت ارتباطی نداره   . ربطی به امامان و حکام اسلامی نداره . ربطی به عثمانی ها نداره . به حکومت جنایتکار عربستان صعودی مربوط نیست . با حکومت جانی جمهوری اسلامی که اصلا ربطی نداره . به لابد به دوران خلافت خلیفه های اسلامی هم ربطی نداره . اگر با پرچم اسلام در هر جای دنیا مثل مسیحیان وحشی جنا یت شده باز به اسلام مربوط نیست . واصلا  اسلام یه چیز دیگست اره؟   تو که نوشتی اسلام یعنی کلام خدا تو همون کلام خدا هم  همینارو نوشته که اینا دارن میکنن دیگه یعنی دارن خلاف اسلام عمل میکنن؟

      • سلام کارتال جون!
        ممنونم از ابراز محبتت!
        خوب من هم همین رو میگم دیگه! میگم اسلام (واقعی) به خودی خود دین خوب و کاملی هستش، ولی دولتها یا حکومتها ( ویا حتی خود ما به ظاهر مسلمونها) درست اجراش نمیکنیم!
        نتیجه اش میشه چی؟! کسایی که اسلام واقعی رو نمیشناسن، میگن اسلام اینطوره، چند مثال:
        ۱-رانندگی تو عربستان
        آخه کجای اسلام اومده گفته که زن نباید رانندگی کنه؟!
        ۲-ورزش بانوان
        آخه کجای اسلام گفته زن باپد بشینه توی خونه و ظرف بشوره و کلفتی کنه و در آخر بپوسه؟!! کجا گفته ورزش بانوان حرامه؟!!
        و…..
        بابا به خدا اسلام دین خیلی خوبیه، ما درست و کامل اجراش نمیکنیم، بذار چندتا مثال برات بزنم:
        توی اسلام گفته شده که اگر تو شب، با شکم سیر بخوابی و همسایه ات گرسنه بخوابه؛ مسلمان نیستی و گناه بزرگی کردی! پیامبر گفته: آنقدر جبرییل درباره ی همسایه به من سفارش کرد که من فکر کردم همسایه ها از هم دیگه ارث میبرن و در باره ی همسایه، چیزهای زیادی گفته که از حوصله خارجه!
        ویا اینکه در ربطه با صله رحم (ارتباط با دوستان و آشنایان) کلی چیز گفته و اینکه هر قدمی که یه مسلمان برمیداره تا به خونه ی برادر دینی اش سر بزنه نمیدونم چند هزار ثواب داره.
        توی اسلام(واقعی) هیچ کس بر کس دیگه ای برتری نداره مگر به تقوا و ایمان (رنگ پوست و نژاد و زبان و … هیچ تاثیری ندارن) اما خود شما میدونید وقتی اعراب(زمان عمربن خطاب) به ایران حمله میکنن، چه فجایعی به بار میارن! حالا باید اون غلطهایی رو که عمربن خطاب انجام داده، به پای اسلام نوشت؟ این عمربن خطاب، کسی هست که کلی بدعت توی اسلام به وجود آورد و فکر کنم خودتون خیلی بهتر از من می دونید.
        باز هم بگم؟   بگم؟!!!! 🙂
        چیزهای خیلی زیادی هست، به امید اون روزی که اسلام واقعی اجرا بشه!
        Amen

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

          • Kartal

            مثل اینکه نظرم و زیادی مترح کردم.یعنی گیر کرده بود

          • اسلام این رو میگه:
            زن میتونه با حفظ کامل حجاب خود، در تمامی جاهایی که مرد میتونه حضور پیدا کنه، حضور داشته باشه. حالا نوع این پوشش رو توی قرآن نوشته: فقط قرص کامل صورت و دستها تا مچ و روی پاها میتونه پوشیده نباشه، حالا اینکه مراجع تقلید دم به دقیقه گیر میدن که: ای داد، ای هوار، اسلام در خطر است و …. نگذارید زنها از خانه بیایین بیرون، این نظر شخصی خودشون هست، نه نظر اسلام. اسلام توی قرآن حدو وحدود حجاب زن رو تعریف کرده و نه بیشتر.
            اتفاقا جالبه بدونی که حجاب فقط برای زنها نیست، برای مردها هم هست، ولی در حدود کمتر، چون مردها جذابیت کمتری نسبت به زنها دارن!!! 🙂 . گفتن حد و حدود حجاب برای مردها از حوصله ی من و تو خارجه.
            بعد هم، عزیز من، بهتر نیست یه کمی با عفت کلام بیشتر صحبت کنی؟! من از دوست خوبی مثل شما، انتظار شنیدن چنین کلمه های زشتی رو نداشتم!!

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • Kartal

          محمد جان  باید بهت بگم به نظرم  اطلاعات ت در مورد قران و اسلام خیلی کمه .
          ۱٫در قران به صراحت در مورد زنان نظرش رو گفته و شما ایا انتضار داشتید که دودنه دونه بگه مثلا زن نبااید ماشین سواری کنه  نباید اسب سواری کنه ..نمیتونه ورزش کنه .نمیتونه  در حکومت یا کارهای سیاسی دخالت کنه ……….  باید اینارو دودنه دونه مینوشت؟؟؟؟    یا ما باید نصبت به زمان با فرمایشات قران رفتار کنیم . مثلا زنان ما باید با چادر برن کنار دریا یا با چادر مثلا فوتبال بازی کنیم  ؟  با کمی اسلام مدرن شده چطوری مثلا اسکی با چادر و مقنعه چون اگه زن لباس اسکی بپوشه فرم بدنش نمایان میشه و مرد مسلمان دجار توهش میشه چون غیر از چادر چیزی ندیده یا چطوره که یه چادر از الیاف ضد باد وسرما با رنگ مشکی {چون رنگهای دیگه جلب توجه میکنه و مرد مسلمان بهش توحش دست میده} بدیم به کمپا نی های انگستان برامون طراحی و تولید بکنن…………….

          ۲٫راستی نظرت در مورد ورزش های رزمی بانوان چیه ؟  با چادر بکنن یا مانتو    چون اگه با یه پوشش اسلامی مثلا کاراته بازی کنن وقتی پاشو بلند میکنه که ضربه بزنه ممکنه شکل کوس نمایان بشه و این از نظر قران زیاد خوب نیس  و مرد مسلمان تحریک جنسی میشه . 
           

        • azadi

          inaro ke mohammad nagofte hazrate mosa dar dah farmane khodesh va dar tosiehayi ke be yahodiha karde gofte mohammad hich harfe tazei az khodesh darmorede shariat va mazhab nagofte tamami taglid va balgour az adyane dige va zartoshte
          lotfan bible ro bekhonid hamintor avestaro
          ajibe ma fekr konim ba dashtane avesta niazi be goran darim

    • Nader

      به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!؟               کدام رسانه اسلامی این اجازه را به ما میدهد؟          

      • Amereeca

        رسانه اسلامی یا رسانه مذهبی؟ دقت کن چه چیزی داری مینویسی درستش اینه رسانه های مذهبی این اجازه را به ما میدن؟

        • Nader

          کدام؟

        • Nader

          ناراحت نشوی، ولی حرف از دقت زدی و برایم جالب بود که جمله را بجای نقطه با علامت ؟ تمام کردی! 

          (((((( دقت کن چه چیزی داری مینویسی درستش اینه رسانه های مذهبی این اجازه را به ما میدن؟ )))))) 

          • Amereeca

            ای خاک برسر اون دقتت کنن آقای آی کیو من دقیقا جمله شما را نوشتم منتها بجای اسلامی مذهبی نوشتم گفتم درست جمله شما باید اینجوری باشه حالا گرفتی ابله؟

        • Kartal

          تو کاملا مسخره کردی دیگه یا خودت احمقی یا مخاطب رو احمق حساب کردی .

          • Kartal

            وکلا فقط داری با کلمات بازی میکنی و توجیح میکنی .   یعنی به حالت ساده     سیکیو سریمیسن

      • sسلام نادر جون!
        بهتر بود میگفتی کدوم رسانه این اجازه رو میده، نه کدوم رسانه ی اسلامی!
        حالا شاید ندونی ولی بزرگترین رسانه ها و شبکه های خبری دنیا مثل سی ان ان، فاکس نیوز،سی بی اس و… به دست نظام سرمایه داری (اون هم از نوع بدش، مثل صهیونیستها، فراماسون ها و…) میچرخه.
        به نظر من، تنها جایی که میشه آدم نظریات شخصی خودش رو آزادانه بیان کنه، سایت و یا وبلاگ خودش هست (البته به شرطی که دولت یا حکومت اون کشور، اون سایت یا وبلاگ رو فیلتر نکنه!!!).

        • Nader

          حرف شما در کل صحیح است. ولی مبحث اسلام بود. در مورد سی ان ان وغیره با شما موافقم.

    • دوست گرامی، اعتقاد و باور داشتن به چیزی بسیار خطرناک است. بیشتر جنایات در دنیا به دلیل همین اعتقادات بوده است. آنچه را شما بدان باور دارید، کاملاً بی اساس و بی محتوا است. فردا چهارشنبه در یک مقاله علمی ما نشان خواهیم داد، که موضوع بهشت و جهنم و آخرت یک داستانی بیش نیست. در مورد امامان و پیامبران نیز همین است. اگر آیت الله خامنه ای نماینده امام زمان است، محمد ابن عبدالله نیز فرستاده خدا است. نکته آخر این که هیچکس در این جهان معصوم نبوده، و نخواهد بود امامان یک مشت مفت خورهایی بودند که از دسترنج زنان و مردان کشاورز ایرانی که هرساله به عنوان باج و خراج به عربستان ، عراق، و دمشق  فرستاده می شد، تزریق می کردند. این اولین گناه آنان بود. گناه دیگر، تجاوز به زنان زیادی به عنوان کنیز بوده است، گناه دیگر، کنار آمدن با جنایتکاران زمان، و داشتن زندگی خوب و راحت. حال، اگر خامنه ای بیگناه است، امامان نیز بیگناه بودند.  بهتر است پاسخ ما به آقای آمریکا در بالا نگاه کنید.

      • Nader

        یک روز تو عمرشون کار نکرده اند، مفت خوردند و چپ و راست بچه آوردند.  معصوم؟                        

      • آقا من اصلا با این طرز فکر شما موافق نیستم!
        خیلی عذر میخوام، ولی این طرز تفکرهایی که شما دارید، بیشتر شبیه ماتریالیسم الحادی هستش.
        یعنی شما میگی آفرینش این جهان کشکی بوده و خدایی وجود نداشته و بهشت و جهنم همه دروغه؟!
        پس هدف ما از زندگی چیه؟!
        این که ۶۰ یا ۷۰ سال عمر کنیم و بعدش زیر ۱تن خاک، دفنمون کنند و بعد بپوسیم؟!! همین؟!! واقعا طرز تفکر شما اینه؟!
        در ضمن من اعتقاد ندارم که آیت الله خامنه ای نایب امام زمانه و …!!
        کی چنین حرفی زده؟!! فقط آدم های رادیکال و تندرو از این حرفها میزنن! البته متاسفانه، آدم تندرو از هر دو نوعش هست، هم این سمتی، هم اون سمتی! فکر کنم منظورم رو متوجه شده باشید!
        از فضای سایت که یه جور آزاد اندیشی و بحث و تبادل نظر هست، واقعا خوشم اومده، خدا کنه همینجور بمونه.

    • Nader

      امام های معصوم!  سوسکها هم اندازۀ این معصومین زاد و ولد نمیکنن. بیشترینشون عمر کوتاهی داشتند، ولی مثل خرگوشها هی بچه دار میشدن.   

      • با عرض سلام خدمت آقا نادر گل!
        فکر کنم بهتر باشه به جای اینکه به کسی توهین کنیم، نظرات خودمون رو بیان کنیم.
        حالا واقعا دلیل تنفر شما از امامهای معصوم، میزان زیاد زاد و ولد اونها بوده یا دلیل دیگه ای داره؟! این بیچاره ها که توی زندگیشون آزارشون به یه مورچه هم نرسیده بود و خلیفه های زمانشون همه شون رو از دم تیغ گذرندون.
        زاد و ولد اونها میتونه به چند دلیل زیر زیاد بوده باشه:
        ۱- دشمنان زیادی داشتن که به صورت مداوم مراقبشون بودن و هر حرکت مشکوکی ازشون سر میزد یا به زندانی میگرفتنشون و یا شهیدشون میکردن. حالا شما فرض کن توی این وضعیت یه بچه داشته باشی، اگر کشتنش، چی کار میتونی بکنی؟! از بین امام ها، امام موسی کاظم بیشترین فرزند رو داشته(فکر کنم ۳۵تا) و امام رضا کمترین (۱ فرزند=امام جواد). حالا باز هم میگی زاد و ولدشون زیاد بوده؟! یه کم مطالعه بد نیست!
        ۲- آقا رسم اعراب این بوده که زنهای زیادی داشته باشن و ازشون بچه دار بشن. این گفته ی حضرت محمده: فرزند زیاد به دنیا آورید، من در روز قیامت، به فزونی امتم بر امت های دیگر می بالم.
        همین الانش هم توی روستاها و بعضی از استانهای کشورمون (به خصوص جنوبی مثل سیستان و بلوچستان، خوزستان و …) بعضی از مردم قبیله ای زندگی میکنن و تعداد بیشماری بچه میارن؛ حالا باید بهشون گفت: سوسک!!

        • Nader

          توهین درست نیست و با حرف درست نباید جنگید. هدف این است که طلسم خرافات را بشکنیم. به ما میگفتند اینها مقدسند و توهین به ایشان ما را سوسک و غیره خواهد کرد. امتحان میکردم.  شاید باور کردنی نباشد، ولی من از آنها تنفری ندارم. تنفر من از کارهای زشت و غیر انسانی آنهاست. بحث معصومیت بود و من هیچ معصومیتی در این اشخاس ندیده و نشنیده ام، اما عکس ان را از زبان و نوشته هایشان بسیار دیده و شنیده ام.

        • Nader

          چند امام زاده داریم؟

          • آخه آقا نادر گل، خرافات ما ایرانیها رو چرا به اسلام ویا معصومین میچسبونی؟
            عزیز من، بیشتر این امامزاده هایی که توی هر شهر یا روستایی، دست کم ۱۰ یا ۱۵تاشون هست!!، از نوادگان و یا نتیجه های امام ها بودن، فرزند خود امام که نبودن. اگه اینطوره، باید بگیم حضرت آدم چرا اینقدر بچه داشته، ۶میلیارد الان داره، مثلا ۶ میلیارد هم مردن، میشه ۱۲ میلیارد فرزند!! آخه خودت بگو با عقل جر درمیاد؟؟!!
            البته مطمئنم که آقای فضول محله با نظرات من مخالفه، چون اصولاً ایشون به هیچی اعتقاد ندارن، نا خدا، نه پیامبر، نه بهشت و جهنم، نه حضرت ادم و…

        • Nader

          توهین را هم که خودشون شروع میکنند و ادامه میدهند. آیا برای مثال، مسلمانان به بهاییان احترام می گذارند؟  آیا به اشخاصی مثل من که به دین عقیده ندارند توهین نمیکنند؟ آیا نمی خواهند به اسم کافر مرا نکشند؟ آیا نمی خواهند در مسایل شخصی من دخالت کنند و امر و نهی کنند؟ هر وقت دست از کارهای زشتشان بر دارند، ما هم مثل قدیم با ایشان با احترام رفتار خواهیم کرد.

        • Nader

          من فقط هشت کلاس درس خوانده ام و کلأ باهوش نیستم. ولی مثلی داریم که از قوانین منطقی تبعیت میکند؛ گردو گرد است ولی هر گردی گردو نمیشه. گفتم این معصومین مثل سوسک می زایند. نگفتم هر کی که اولاد زیاد دارد سوسک است! منظور تعداد بی شمار امامزاده هاییست که در ایران داریم. 

          • باز هم سلام نادر جان!
            جواب سوالتو بالا دادم!

          • Kartal

            اصولا از لحاظ علمی چون این معصومها  خرما زیاد میخوردن دچار توحش میشدند و میافتادن روی کنیزهاشون {حالا نکن کی بکن}  نتیجه این همه امام زاده یا همون{ ضنا زاده ها هستند}  بخشی هم قربانی الت تناسلی سربازان غیور اسلام در ایران شدند که به سید معروف هستند.

  • با سلام!
    امیدوارم که نظرم رو انعکاس بدید و سانسورش نکنید (مثل کاری که جمهوری اسلامی انجام میده!)
    ابن نظر شخصی من هستش، من با اسلام واقعی کاملاً موافق هستم و با نسبت دادن کارهایی که جمهوری اسلامی به نام اسلام انجام میده، به اسلام واقعی کاملاً مخالفم. این که جمهوری اسلامی توی این ۳۳ سال چه بلاهایی سر این مردم اورده و جالبتر از همه اینکه همه این کارها رو به نام اسلام انجام داده، دلیل خوبی برای رد کردن اسلام نیست.
    این عکسهایی هم که شما گذاشتید مال عزاداری ماه محرم توی بعضی از شهرها هستش (توی ایران، به خصوص شهرهای آذری زبان از این کارها انجام میدن) و نسبت دادن این عزاداری ها که از اعتقادات شخصی ناشی میشه با اسلام واقعی، اصلا منصفانه نیست. آخه کجای اسلام گفته شده برای کسی که شهید شده، یقه ی خودتون رو پاره کنید و یا باخنجر رگ خودتون بزنید؟! توی شهر ما (اهواز)،اونهایی که به عزاداری برای امام حسین اعتقاد دارند، فقط یه مراسم عزاداری ساده میگیرن و از این کارهای مسخره انجام نمیدن!
    بعد هم، من شیعه هستم و به امام های معصوم اعتقاد دارم و همچنین به آزادی بیان هم اعتقاد دارم، ولی میگم این عکسی که اول مقاله تون گذاشتید، (اینطور که به نظر میاد) امام علی هستش و این عکس به نظر من توهین آمیز هستش. هیچ جای دنیا وقتی میخوان نظرشون رو به طور آزادانه بیان کنند، اجازه ندارند که به شخص و یا اشخاصی توهین کنند ( و گرنه دیگه چه فرقی با آقای … میتونید داشته باشید که توی جریان مناظره های انتخاباتی، آبروی یه شخص مهم و خانواده اش رو توی تلویزیون برد)
    به نظر من، این مقاله ای که نوشتید، بیشتر سعی دارید نظریات خودتون رو به مردم تحمیل کنید تا اینکه اجازه بدید خودشان آزادانه فکر کنند و به نتیجه برسند.
    در آخر باز هم امیدوارم که نظر من رو سانسور نکنید!
    به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!

    • Kartal

      mohammad jan cheghad to malusi va ba kelas sobat mikoni   پس تو  با کدوم اسلام موافقی  اسلام عربستان که از بزرگترین نقض کننده گان حقوق بشره؟ یا اسلام  سوریه  که  مردم رو قتل عام کرد؟  اسلام طالبان چطوره ؟  یا اسلام  در یمن ؟  در ایران چی اینکه دیگه کشور خودمونه؟  اصولا اسلامی که میگی اوجود خارجی داره؟؟

    • Nader

      به امید روزی که همه بتونن نظریات خودشون رو بدون ترس و واهمه و توهین به کسی، بیان کنند!؟               کدام رسانه اسلامی این اجازه را به ما میدهد؟          

      • Amereeca

        رسانه اسلامی یا رسانه مذهبی؟ دقت کن چه چیزی داری مینویسی درستش اینه رسانه های مذهبی این اجازه را به ما میدن؟

        • Nader

          کدام؟

      • sسلام نادر جون!
        بهتر بود میگفتی کدوم رسانه این اجازه رو میده، نه کدوم رسانه ی اسلامی!
        حالا شاید ندونی ولی بزرگترین رسانه ها و شبکه های خبری دنیا مثل سی ان ان، فاکس نیوز،سی بی اس و… به دست نظام سرمایه داری (اون هم از نوع بدش، مثل صهیونیستها، فراماسون ها و…) میچرخه.
        به نظر من، تنها جایی که میشه آدم نظریات شخصی خودش رو آزادانه بیان کنه، سایت و یا وبلاگ خودش هست (البته به شرطی که دولت یا حکومت اون کشور، اون سایت یا وبلاگ رو فیلتر نکنه!!!).

    • دوست گرامی، اعتقاد و باور داشتن به چیزی بسیار خطرناک است. بیشتر جنایات در دنیا به دلیل همین اعتقادات بوده است. آنچه را شما بدان باور دارید، کاملاً بی اساس و بی محتوا است. فردا چهارشنبه در یک مقاله علمی ما نشان خواهیم داد، که موضوع بهشت و جهنم و آخرت یک داستانی بیش نیست. در مورد امامان و پیامبران نیز همین است. اگر آیت الله خامنه ای نماینده امام زمان است، محمد ابن عبدالله نیز فرستاده خدا است. نکته آخر این که هیچکس در این جهان معصوم نبوده، و نخواهد بود امامان یک مشت مفت خورهایی بودند که از دسترنج زنان و مردان کشاورز ایرانی که هرساله به عنوان باج و خراج به عربستان ، عراق، و دمشق  فرستاده می شد، تزریق می کردند. این اولین گناه آنان بود. گناه دیگر، تجاوز به زنان زیادی به عنوان کنیز بوده است، گناه دیگر، کنار آمدن با جنایتکاران زمان، و داشتن زندگی خوب و راحت. حال، اگر خامنه ای بیگناه است، امامان نیز بیگناه بودند.  بهتر است پاسخ ما به آقای آمریکا در بالا نگاه کنید.

      • Nader

        یک روز تو عمرشون کار نکرده اند، مفت خوردند و چپ و راست بچه آوردند.  معصوم؟                        

    • Nader

      امام های معصوم!  سوسکها هم اندازۀ این معصومین زاد و ولد نمیکنن. بیشترینشون عمر کوتاهی داشتند، ولی مثل خرگوشها هی بچه دار میشدن.   

      • با عرض سلام خدمت آقا نادر گل!
        فکر کنم بهتر باشه به جای اینکه به کسی توهین کنیم، نظرات خودمون رو بیان کنیم.
        حالا واقعا دلیل تنفر شما از امامهای معصوم، میزان زیاد زاد و ولد اونها بوده یا دلیل دیگه ای داره؟! این بیچاره ها که توی زندگیشون آزارشون به یه مورچه هم نرسیده بود و خلیفه های زمانشون همه شون رو از دم تیغ گذرندون.
        زاد و ولد اونها میتونه به چند دلیل زیر زیاد بوده باشه:
        ۱- دشمنان زیادی داشتن که به صورت مداوم مراقبشون بودن و هر حرکت مشکوکی ازشون سر میزد یا به زندانی میگرفتنشون و یا شهیدشون میکردن. حالا شما فرض کن توی این وضعیت یه بچه داشته باشی، اگر کشتنش، چی کار میتونی بکنی؟! از بین امام ها، امام موسی کاظم بیشترین فرزند رو داشته(فکر کنم ۳۵تا) و امام رضا کمترین (۱ فرزند=امام جواد). حالا باز هم میگی زاد و ولدشون زیاد بوده؟! یه کم مطالعه بد نیست!
        ۲- آقا رسم اعراب این بوده که زنهای زیادی داشته باشن و ازشون بچه دار بشن. این گفته ی حضرت محمده: فرزند زیاد به دنیا آورید، من در روز قیامت، به فزونی امتم بر امت های دیگر می بالم.
        همین الانش هم توی روستاها و بعضی از استانهای کشورمون (به خصوص جنوبی مثل سیستان و بلوچستان، خوزستان و …) بعضی از مردم قبیله ای زندگی میکنن و تعداد بیشماری بچه میارن؛ حالا باید بهشون گفت: سوسک!!

        • Nader

          توهین را هم که خودشون شروع میکنند و ادامه میدهند. آیا برای مثال، مسلمانان به بهاییان احترام می گذارند؟  آیا به اشخاصی مثل من که به دین عقیده ندارند توهین نمیکنند؟ آیا نمی خواهند به اسم کافر مرا نکشند؟ آیا نمی خواهند در مسایل شخصی من دخالت کنند و امر و نهی کنند؟ هر وقت دست از کارهای زشتشان بر دارند، ما هم مثل قدیم با ایشان با احترام رفتار خواهیم کرد.

  • B_chekfornet

    اسلام واقعی چند سالی در افغانستان توسط طالبان اجرا شد سپس با دخالت نیروهای خارجی متاسفانه طالبان ان تور که باید نتوانستند انرا اجرا کنند اسلا م واقعی در ایران کاملا اجرا نشده و گرنه زنان حتی نباید صورت خود را نمایان کنند یا صدای  پایشان توسط مردی شنیده شود .  ببین این پیغمبر و ادیگر اعراب پدر سگ چقدر هیز و حیوان صفت بودند و نگاهشان به جنس مخالف خود چگونه بود  ببین خدا چه کس کشی که چنین پیغمبر مادر جنده ای رو مامور هدایت مردم کرده  ظمنا چون خودش دستش بند بود نتونسته داده ممد چوپان بکشه و بکنه.

  • B_chekfornet

    اسلام واقعی چند سالی در افغانستان توسط طالبان اجرا شد سپس با دخالت نیروهای خارجی متاسفانه طالبان ان تور که باید نتوانستند انرا اجرا کنند اسلا م واقعی در ایران کاملا اجرا نشده و گرنه زنان حتی نباید صورت خود را نمایان کنند یا صدای  پایشان توسط مردی شنیده شود .  ببین این پیغمبر و ادیگر اعراب پدر سگ چقدر هیز و حیوان صفت بودند و نگاهشان به جنس مخالف خود چگونه بود  ببین خدا چه کس کشی که چنین پیغمبر مادر جنده ای رو مامور هدایت مردم کرده  ظمنا چون خودش دستش بند بود نتونسته داده ممد چوپان بکشه و بکنه.

    • واقعا نمیدونم چی بگم؟!!
      انگار دوستان توی این سایت، به جای اینکه نظراتشون با دلیل و منطق بیان کنند، به سمت فحش و فحش کشی اون هم از نوع ناموسی روی آوردن!!
      آقا به خدا زشته، این جور فحش ها رو حتی نباید به دشمنت بدی! اومدیم یه خانم اومد نوشته هات رو خوند، به خدا زشته، نکن این کار رو!!

      • Redrose

        وقتی صاحب یک صفحه به نام دموکراسی این طور با کسانی که درصفحه ش نظرمیدن برخورد میکنه ازبقیه چه انتظاری دارین؟؟‌به من میگه پابرهنه وارد صفحه ماشده اید! بعد اسم صفحه ش دموکراسیه. این آدم فقط شنیده. ندیده و دریک جامعه دموکراتیک زندگی نکرده که بدونه یعنی چی.  

        • به من هم دقیقه همین رو گفت به علاوه ی چندتا توهین دیگه! البته توی مقاله ای که به قول خودش برای اثبات وجود دناشتن بهشت و جهنم نوشته بود.

  • B_chekfornet

    اسلام واقعی چند سالی در افغانستان توسط طالبان اجرا شد سپس با دخالت نیروهای خارجی متاسفانه طالبان ان تور که باید نتوانستند انرا اجرا کنند اسلا م واقعی در ایران کاملا اجرا نشده و گرنه زنان حتی نباید صورت خود را نمایان کنند یا صدای  پایشان توسط مردی شنیده شود .  ببین این پیغمبر و ادیگر اعراب پدر سگ چقدر هیز و حیوان صفت بودند و نگاهشان به جنس مخالف خود چگونه بود  ببین خدا چه کس کشی که چنین پیغمبر مادر جنده ای رو مامور هدایت مردم کرده  ظمنا چون خودش دستش بند بود نتونسته داده ممد چوپان بکشه و بکنه.

  • Sahameddin Ghiassi

    هرګز نمیرد آنکس که زنده بود با عشق   ثبت است در جریده عالم دوام ما.  متاسفانه با حسادت  با توهین  با تمامیت خواهی با فحش و ناسزا  کارها پیشرفت نخواهد کرد   ما کسانی مانند مولوی  خیام  سعدی  حافظ فردوسی و  نابغه های دیګری داریم که راه با بما نشان داده اند.  چرا ایران پاره پاره شده و مردمش دربدر؟  بقول خانمی ایران همین فرزندان ایران هستند که حتی پسر ودختر شاه هم از فرط ناراحتی خودکشی میکنند؟  چرا ما نبایست باهم متحد باشیم و بهم برسیم ؟ چرا بقول یک نفری تمامی ایرانیان در خارج حتی مثل سګ ګربه باهم یک بدو و دعوا دارند؟  چرا خاورمیانه های ثروتمند دست دیګران را نمی ګیرند تا آنان هم بتوانند روی پاهای خود بایستند؟  چرا ثروتمندان ما برای پروانه های آواره خاورمیانه دانشګاه و کار ایجاد نمی کنند؟  و دعوای ما سر یک مشت باروهای تاثیر از کودکی است که تا مغز استخوان ما فرورفته است  وحتی حاضر نیستیم که به باورهای دیګران حتی ګوش کنیم. و بافحشهای جنسی و توهین با آن برخورد میکنیم    تعصب های غیرعلمی و تمامیت خواهی ها وحسادت ها و اینکه یاد نګرفته ایم تیمی کار کنیم از مشګلات ماست.  نهال دشمنی برکن که مشګل ساز است و درخت دوستی بنشان که ثمر پربها آرد.  آی دوست بر جنازه دشمن چو بګذری   شادی مکن   که برتو هم این ماجرا رود.   ما با وحدت و دوستی شاید بتوانیم تمامی مشګلها را حل کنیم ولی با فحش ناسزا   مشګل ها پیچیده تر خواهد شد.  

  • Sahameddin Ghiassi

    هرګز نمیرد آنکس که زنده بود با عشق   ثبت است در جریده عالم دوام ما.  متاسفانه با حسادت  با توهین  با تمامیت خواهی با فحش و ناسزا  کارها پیشرفت نخواهد کرد   ما کسانی مانند مولوی  خیام  سعدی  حافظ فردوسی و  نابغه های دیګری داریم که راه با بما نشان داده اند.  چرا ایران پاره پاره شده و مردمش دربدر؟  بقول خانمی ایران همین فرزندان ایران هستند که حتی پسر ودختر شاه هم از فرط ناراحتی خودکشی میکنند؟  چرا ما نبایست باهم متحد باشیم و بهم برسیم ؟ چرا بقول یک نفری تمامی ایرانیان در خارج حتی مثل سګ ګربه باهم یک بدو و دعوا دارند؟  چرا خاورمیانه های ثروتمند دست دیګران را نمی ګیرند تا آنان هم بتوانند روی پاهای خود بایستند؟  چرا ثروتمندان ما برای پروانه های آواره خاورمیانه دانشګاه و کار ایجاد نمی کنند؟  و دعوای ما سر یک مشت باروهای تاثیر از کودکی است که تا مغز استخوان ما فرورفته است  وحتی حاضر نیستیم که به باورهای دیګران حتی ګوش کنیم. و بافحشهای جنسی و توهین با آن برخورد میکنیم    تعصب های غیرعلمی و تمامیت خواهی ها وحسادت ها و اینکه یاد نګرفته ایم تیمی کار کنیم از مشګلات ماست.  نهال دشمنی برکن که مشګل ساز است و درخت دوستی بنشان که ثمر پربها آرد.  آی دوست بر جنازه دشمن چو بګذری   شادی مکن   که برتو هم این ماجرا رود.   ما با وحدت و دوستی شاید بتوانیم تمامی مشګلها را حل کنیم ولی با فحش ناسزا   مشګل ها پیچیده تر خواهد شد.  

  • Sahameddin Ghiassi

    هرګز نمیرد آنکس که زنده بود با عشق   ثبت است در جریده عالم دوام ما.  متاسفانه با حسادت  با توهین  با تمامیت خواهی با فحش و ناسزا  کارها پیشرفت نخواهد کرد   ما کسانی مانند مولوی  خیام  سعدی  حافظ فردوسی و  نابغه های دیګری داریم که راه با بما نشان داده اند.  چرا ایران پاره پاره شده و مردمش دربدر؟  بقول خانمی ایران همین فرزندان ایران هستند که حتی پسر ودختر شاه هم از فرط ناراحتی خودکشی میکنند؟  چرا ما نبایست باهم متحد باشیم و بهم برسیم ؟ چرا بقول یک نفری تمامی ایرانیان در خارج حتی مثل سګ ګربه باهم یک بدو و دعوا دارند؟  چرا خاورمیانه های ثروتمند دست دیګران را نمی ګیرند تا آنان هم بتوانند روی پاهای خود بایستند؟  چرا ثروتمندان ما برای پروانه های آواره خاورمیانه دانشګاه و کار ایجاد نمی کنند؟  و دعوای ما سر یک مشت باروهای تاثیر از کودکی است که تا مغز استخوان ما فرورفته است  وحتی حاضر نیستیم که به باورهای دیګران حتی ګوش کنیم. و بافحشهای جنسی و توهین با آن برخورد میکنیم    تعصب های غیرعلمی و تمامیت خواهی ها وحسادت ها و اینکه یاد نګرفته ایم تیمی کار کنیم از مشګلات ماست.  نهال دشمنی برکن که مشګل ساز است و درخت دوستی بنشان که ثمر پربها آرد.  آی دوست بر جنازه دشمن چو بګذری   شادی مکن   که برتو هم این ماجرا رود.   ما با وحدت و دوستی شاید بتوانیم تمامی مشګلها را حل کنیم ولی با فحش ناسزا   مشګل ها پیچیده تر خواهد شد.  

  • Sahameddinghiassi

    هومن جان  من احتیاج به وکیل دارم  که هم کمپانی بیمه را به دادګاه ببرم و هم اورژنر کانتی را  که بایست برای اشتباه آنان من ضررسنګینی بکنم   خوب من تلفن و آدرسم را مینویسم  تا با من تماس بګیرید    ۴۰۷۲۸۱۹۷۰۴
    ۱۳۳۰۵Lacrbark Pine Road, Orlando, Fl 32832  and 10420 Lehman Road ,Orlando, Fl . 32825 , email Sghiassi_fhc@hotmail.com  

  • Sahameddinghiassi

    هومن جان  من احتیاج به وکیل دارم  که هم کمپانی بیمه را به دادګاه ببرم و هم اورژنر کانتی را  که بایست برای اشتباه آنان من ضررسنګینی بکنم   خوب من تلفن و آدرسم را مینویسم  تا با من تماس بګیرید    ۴۰۷۲۸۱۹۷۰۴
    ۱۳۳۰۵Lacrbark Pine Road, Orlando, Fl 32832  and 10420 Lehman Road ,Orlando, Fl . 32825 , email Sghiassi_fhc@hotmail.com  

  • Sahameddinghiassi

    هومن جان  من احتیاج به وکیل دارم  که هم کمپانی بیمه را به دادګاه ببرم و هم اورژنر کانتی را  که بایست برای اشتباه آنان من ضررسنګینی بکنم   خوب من تلفن و آدرسم را مینویسم  تا با من تماس بګیرید    ۴۰۷۲۸۱۹۷۰۴
    ۱۳۳۰۵Lacrbark Pine Road, Orlando, Fl 32832  and 10420 Lehman Road ,Orlando, Fl . 32825 , email Sghiassi_fhc@hotmail.com  

  • Sahameddinghiassi

    هومن جان  من احتیاج به وکیل دارم  که هم کمپانی بیمه را به دادګاه ببرم و هم اورژنر کانتی را  که بایست برای اشتباه آنان من ضررسنګینی بکنم   خوب من تلفن و آدرسم را مینویسم  تا با من تماس بګیرید    ۴۰۷۲۸۱۹۷۰۴
    ۱۳۳۰۵Lacrbark Pine Road, Orlando, Fl 32832  and 10420 Lehman Road ,Orlando, Fl . 32825 , email Sghiassi_fhc@hotmail.com  

  • دوست عزیز  راجع به اسلام  مال ۱۴۰۰ سال پیش اولا چرا حکومت و امپراتوری ساسانی نتوانستند دربرابرشان مقاومت کنند  علت چه بود  احتیاج به بررسی بیطرفانه تاریخی دارد  در ثانی عربان تنها در عربستان ایران آن زمان زندګی میکردند و بقیه ملت ها مانند مصریها سوریها و مراکشی ها عرب شده هستند  خود عربان هم از دست حکام ظالم دزد و غارتګر بستوه آمدنده اند و اینان که شما تازیانشان میګویید  مقصر عربهای شبه حزیره نیستند  مګر ظلم اجداد را نوادګاه بایست بپردازند؟  ملتهای خاورمیانه  شمال آفریقا و آسیای مرکزی که همه مسلمان لااقل در روی کاغذ هستند همه اسیر یک مشت دزد خاین غارتګر  تمامیت خواه و فاسد شده اند  وګرنه یک دانشجوی پاک مصری یا عربی  با یک دانشجو ایران پاره پاره شده چه دشمنی متیواند داشته باشد  یا یک کارګر و یا یک کارمند؟  این تفرقه سیاست است که میګویند تفرقه بیانداز و غارت کن  حکومت کن بکش و بګیر به بند؟  توهین به افراد برای چنګهای هراز سال پیش هیچ فایده ای ندارد؟  ملتهای خاورمیانه عرب شده یا نشده همه درګیر ستم ابرقدرتهای با هوش و خردان باختګان دست آموزشان هستند . تنها راه رهایی ما وحدت دوستی کار دانش و دلسوزی و انسانیت است  و احترام به  همه  ترک   فارس  عرب عجم  لر کرد  پشتون هزاره  ازبک و قرقیز  زیرا همه ما بازماندګان دولتهای قدیمی ایران باستان و توران هستیم  وبس   .  درست مثل ایالات و ویالات متحده آمریک   ما هم بایست متحد بشویم تا استقلال واقعی را به آغوش بکشیم.  دوست با تمامی ملتهای دنیا   و پیشتازی بسوی علم  اخلاق و وحدت  و احترام و دوستی  نه هزره ګویی و فحاشی  با نامهای مستعار که زینبده مستعمره ګران است  که میخواهند بل بشو باشد تا غارتی بیشتر کنند؟ 

    • دوست گرامی، با درود به شما، ما هدود ۱۳ دلیل در مورد علت شکست دولت بزرگ ساسانی در مقاله های پیشین خود نوشتیم. اگر به سایت های تاریخی ما نگاه کنید، مطالب ارزنده ای که از کتاب های تاریخ جهان گرفته شده، خواهید یافت. با سپاس از شما، سهراب

  • دوست عزیز  راجع به اسلام  مال ۱۴۰۰ سال پیش اولا چرا حکومت و امپراتوری ساسانی نتوانستند دربرابرشان مقاومت کنند  علت چه بود  احتیاج به بررسی بیطرفانه تاریخی دارد  در ثانی عربان تنها در عربستان ایران آن زمان زندګی میکردند و بقیه ملت ها مانند مصریها سوریها و مراکشی ها عرب شده هستند  خود عربان هم از دست حکام ظالم دزد و غارتګر بستوه آمدنده اند و اینان که شما تازیانشان میګویید  مقصر عربهای شبه حزیره نیستند  مګر ظلم اجداد را نوادګاه بایست بپردازند؟  ملتهای خاورمیانه  شمال آفریقا و آسیای مرکزی که همه مسلمان لااقل در روی کاغذ هستند همه اسیر یک مشت دزد خاین غارتګر  تمامیت خواه و فاسد شده اند  وګرنه یک دانشجوی پاک مصری یا عربی  با یک دانشجو ایران پاره پاره شده چه دشمنی متیواند داشته باشد  یا یک کارګر و یا یک کارمند؟  این تفرقه سیاست است که میګویند تفرقه بیانداز و غارت کن  حکومت کن بکش و بګیر به بند؟  توهین به افراد برای چنګهای هراز سال پیش هیچ فایده ای ندارد؟  ملتهای خاورمیانه عرب شده یا نشده همه درګیر ستم ابرقدرتهای با هوش و خردان باختګان دست آموزشان هستند . تنها راه رهایی ما وحدت دوستی کار دانش و دلسوزی و انسانیت است  و احترام به  همه  ترک   فارس  عرب عجم  لر کرد  پشتون هزاره  ازبک و قرقیز  زیرا همه ما بازماندګان دولتهای قدیمی ایران باستان و توران هستیم  وبس   .  درست مثل ایالات و ویالات متحده آمریک   ما هم بایست متحد بشویم تا استقلال واقعی را به آغوش بکشیم.  دوست با تمامی ملتهای دنیا   و پیشتازی بسوی علم  اخلاق و وحدت  و احترام و دوستی  نه هزره ګویی و فحاشی  با نامهای مستعار که زینبده مستعمره ګران است  که میخواهند بل بشو باشد تا غارتی بیشتر کنند؟ 

    • دوست گرامی، با درود به شما، ما هدود ۱۳ دلیل در مورد علت شکست دولت بزرگ ساسانی در مقاله های پیشین خود نوشتیم. اگر به سایت های تاریخی ما نگاه کنید، مطالب ارزنده ای که از کتاب های تاریخ جهان گرفته شده، خواهید یافت. با سپاس از شما، سهراب

    • Nader

      ما از اسکندر و چنگیز هم شکست خوردیم. آیا آنها نیز پیامبران اسلام بودند؟               

  • دوست عزیز  راجع به اسلام  مال ۱۴۰۰ سال پیش اولا چرا حکومت و امپراتوری ساسانی نتوانستند دربرابرشان مقاومت کنند  علت چه بود  احتیاج به بررسی بیطرفانه تاریخی دارد  در ثانی عربان تنها در عربستان ایران آن زمان زندګی میکردند و بقیه ملت ها مانند مصریها سوریها و مراکشی ها عرب شده هستند  خود عربان هم از دست حکام ظالم دزد و غارتګر بستوه آمدنده اند و اینان که شما تازیانشان میګویید  مقصر عربهای شبه حزیره نیستند  مګر ظلم اجداد را نوادګاه بایست بپردازند؟  ملتهای خاورمیانه  شمال آفریقا و آسیای مرکزی که همه مسلمان لااقل در روی کاغذ هستند همه اسیر یک مشت دزد خاین غارتګر  تمامیت خواه و فاسد شده اند  وګرنه یک دانشجوی پاک مصری یا عربی  با یک دانشجو ایران پاره پاره شده چه دشمنی متیواند داشته باشد  یا یک کارګر و یا یک کارمند؟  این تفرقه سیاست است که میګویند تفرقه بیانداز و غارت کن  حکومت کن بکش و بګیر به بند؟  توهین به افراد برای چنګهای هراز سال پیش هیچ فایده ای ندارد؟  ملتهای خاورمیانه عرب شده یا نشده همه درګیر ستم ابرقدرتهای با هوش و خردان باختګان دست آموزشان هستند . تنها راه رهایی ما وحدت دوستی کار دانش و دلسوزی و انسانیت است  و احترام به  همه  ترک   فارس  عرب عجم  لر کرد  پشتون هزاره  ازبک و قرقیز  زیرا همه ما بازماندګان دولتهای قدیمی ایران باستان و توران هستیم  وبس   .  درست مثل ایالات و ویالات متحده آمریک   ما هم بایست متحد بشویم تا استقلال واقعی را به آغوش بکشیم.  دوست با تمامی ملتهای دنیا   و پیشتازی بسوی علم  اخلاق و وحدت  و احترام و دوستی  نه هزره ګویی و فحاشی  با نامهای مستعار که زینبده مستعمره ګران است  که میخواهند بل بشو باشد تا غارتی بیشتر کنند؟ 

    • دوست گرامی، با درود به شما، ما هدود ۱۳ دلیل در مورد علت شکست دولت بزرگ ساسانی در مقاله های پیشین خود نوشتیم. اگر به سایت های تاریخی ما نگاه کنید، مطالب ارزنده ای که از کتاب های تاریخ جهان گرفته شده، خواهید یافت. با سپاس از شما، سهراب

    • Nader

      ما از اسکندر و چنگیز هم شکست خوردیم. آیا آنها نیز پیامبران اسلام بودند؟               

  • دوست عزیز  راجع به اسلام  مال ۱۴۰۰ سال پیش اولا چرا حکومت و امپراتوری ساسانی نتوانستند دربرابرشان مقاومت کنند  علت چه بود  احتیاج به بررسی بیطرفانه تاریخی دارد  در ثانی عربان تنها در عربستان ایران آن زمان زندګی میکردند و بقیه ملت ها مانند مصریها سوریها و مراکشی ها عرب شده هستند  خود عربان هم از دست حکام ظالم دزد و غارتګر بستوه آمدنده اند و اینان که شما تازیانشان میګویید  مقصر عربهای شبه حزیره نیستند  مګر ظلم اجداد را نوادګاه بایست بپردازند؟  ملتهای خاورمیانه  شمال آفریقا و آسیای مرکزی که همه مسلمان لااقل در روی کاغذ هستند همه اسیر یک مشت دزد خاین غارتګر  تمامیت خواه و فاسد شده اند  وګرنه یک دانشجوی پاک مصری یا عربی  با یک دانشجو ایران پاره پاره شده چه دشمنی متیواند داشته باشد  یا یک کارګر و یا یک کارمند؟  این تفرقه سیاست است که میګویند تفرقه بیانداز و غارت کن  حکومت کن بکش و بګیر به بند؟  توهین به افراد برای چنګهای هراز سال پیش هیچ فایده ای ندارد؟  ملتهای خاورمیانه عرب شده یا نشده همه درګیر ستم ابرقدرتهای با هوش و خردان باختګان دست آموزشان هستند . تنها راه رهایی ما وحدت دوستی کار دانش و دلسوزی و انسانیت است  و احترام به  همه  ترک   فارس  عرب عجم  لر کرد  پشتون هزاره  ازبک و قرقیز  زیرا همه ما بازماندګان دولتهای قدیمی ایران باستان و توران هستیم  وبس   .  درست مثل ایالات و ویالات متحده آمریک   ما هم بایست متحد بشویم تا استقلال واقعی را به آغوش بکشیم.  دوست با تمامی ملتهای دنیا   و پیشتازی بسوی علم  اخلاق و وحدت  و احترام و دوستی  نه هزره ګویی و فحاشی  با نامهای مستعار که زینبده مستعمره ګران است  که میخواهند بل بشو باشد تا غارتی بیشتر کنند؟ 

    • دوست گرامی، با درود به شما، ما هدود ۱۳ دلیل در مورد علت شکست دولت بزرگ ساسانی در مقاله های پیشین خود نوشتیم. اگر به سایت های تاریخی ما نگاه کنید، مطالب ارزنده ای که از کتاب های تاریخ جهان گرفته شده، خواهید یافت. با سپاس از شما، سهراب

    • Nader

      ما از اسکندر و چنگیز هم شکست خوردیم. آیا آنها نیز پیامبران اسلام بودند؟               

  • Nader

    دین اسلام اگر کمترین منطق داشت، با بحث و گفتگو وارد میدان می شد، نه با شمشیر

  • Nader

    دین اسلام اگر کمترین منطق داشت، با بحث و گفتگو وارد میدان می شد، نه با شمشیر

    • Amereeca

      پیامبر در کدام جنگ شوروع کننده جنگ بود؟ با دلیل و مدرک بگو. ایا این منطق نیست که پیامبر به کفار گفت اگر دین اسلام را قبول ندارید. پس دین شما برای خودتان و دین من برای من. شما به راه خود بروید و من به راه خود. این آزادی و دموکراسی نیست پس چیه؟

  • Nader

    دین اسلام اگر کمترین منطق داشت، با بحث و گفتگو وارد میدان می شد، نه با شمشیر

    • Amereeca

      پیامبر در کدام جنگ شوروع کننده جنگ بود؟ با دلیل و مدرک بگو. ایا این منطق نیست که پیامبر به کفار گفت اگر دین اسلام را قبول ندارید. پس دین شما برای خودتان و دین من برای من. شما به راه خود بروید و من به راه خود. این آزادی و دموکراسی نیست پس چیه؟

      • Nader

        اولأ من حرفی از جنگهای محمد نگفتم! دومأ شروع نه شوروع. ملا لغطی نیستم، ملی شما حرف از دقت زدی!

        • Nader

          بشر نه تنها جایزالخطااست، بلکه حتمأ خطا میکند. ولی نه ملی. خودم کلی به اشتباهم خندیدم. 

      • Nader

        ولی اگر از جنگهای محمد خبری ندارید، مطالب زیادی به زبانهای عربی، فارسی و تازگیها ترجمه های فراوانی به زبانهای مختلف در کتابخانه ها وجود دارند! 

      • Kartal

        پیامبر اولا به غیر از ۲ جنگ دفاعی کلا شروع کننده تمام جنگها به دستور صریح قران بوده
         دوما پیامبر وقتی اون و گفته که تلفات زیاد داده بود و عملا توان جنگیدن هم از لحاظ اقتصادی و هم لشکری {سیاسی } نداشته   مختصرا بگم وقتی دیگه چزونده شده بود این و گفت     اقای  امریکا

        • Kartal

          و اصولا ایه ها هم با توجه به نیازهای جنسی و اقتصادی پیامبر ص  در زمانهای مختلف نازل میشد.

  • Nader

    دین اسلام اگر کمترین منطق داشت، با بحث و گفتگو وارد میدان می شد، نه با شمشیر

    • Amereeca

      پیامبر در کدام جنگ شوروع کننده جنگ بود؟ با دلیل و مدرک بگو. ایا این منطق نیست که پیامبر به کفار گفت اگر دین اسلام را قبول ندارید. پس دین شما برای خودتان و دین من برای من. شما به راه خود بروید و من به راه خود. این آزادی و دموکراسی نیست پس چیه؟

    • مهدی

      ای بدبخت منحرف یا بی سواد یا بی پدر آشغال
      ببین با این حرفت میتونی دل زینب کبری رو بشکنی؟
      شیعه دین عشقه کاملترینه بی نقصه
      گردنت بشکنه الهی

  • Nader

    تنها چیزی که در اسلام طلایی بوده، رنگ ادرارشون بر سر مردمان بدبخت (که از بیخردی ماست) بوده.  

  • Nader

    تنها چیزی که در اسلام طلایی بوده، رنگ ادرارشون بر سر مردمان بدبخت (که از بیخردی ماست) بوده.  

  • Nader

    تنها چیزی که در اسلام طلایی بوده، رنگ ادرارشون بر سر مردمان بدبخت (که از بیخردی ماست) بوده.  

  • تنها راه چاره اتحاد هستش، و فقط اتحاد
    اتحاد تمامی ادیان آسمونی مثل زرتشت، یهود، مسیحیت و اسلام.
    بهتون پیشنهاد میکنم که سریال مستند ظهور (the Arrivals) رو حتما ببینید، نکات خوبی ازش متوجه میشید، این سریال ۵۲ قسمت هستش و توی اینترنت موجود هستش.
    به امید خدا

  • تنها راه چاره اتحاد هستش، و فقط اتحاد
    اتحاد تمامی ادیان آسمونی مثل زرتشت، یهود، مسیحیت و اسلام.
    بهتون پیشنهاد میکنم که سریال مستند ظهور (the Arrivals) رو حتما ببینید، نکات خوبی ازش متوجه میشید، این سریال ۵۲ قسمت هستش و توی اینترنت موجود هستش.
    به امید خدا

  • تنها راه چاره اتحاد هستش، و فقط اتحاد
    اتحاد تمامی ادیان آسمونی مثل زرتشت، یهود، مسیحیت و اسلام.
    بهتون پیشنهاد میکنم که سریال مستند ظهور (the Arrivals) رو حتما ببینید، نکات خوبی ازش متوجه میشید، این سریال ۵۲ قسمت هستش و توی اینترنت موجود هستش.
    به امید خدا

  • ناشناس

    دوستان ګرام  سیستمی که دنبا را میګرداند احتیاج به تفرقه دارد   آیا میدانید که تجارت مواد مخدر از تجارت نفت سود آور تر است  ؟  آیا میدانید که تجارت مواد منفجره و اسلحه  شامل توپ تانک هواپیماهای جنګی به تنهایی از تمام تجارت های دیګر سودآرو تر است . قحطی ۱۹۱۴ میګویند نصف مردم ایران از ګرسنګی هلاک شدند یک قحطی مصنوعی بود؟  در ایران میګویند که پانزده میلیون معتاد است  و در همین شمار هم بیکار و سرګردان  بیشتر جوانان ایران و یا خاورمیانه ای کم بیش دربدر و سرګردان در دنیا شده اند و به کارهای بدنی روی آورده اند در صورتیکه در کشورهای خودشان بسیار میتوانستند که سازنده باشند   نفرت بین مردم خاورمیانه  در صورتیکه همه ما ګرفتار دزدان و تمامیت خواهان و خاین ها هستیم باز هم با هم بی جهت دشمنی میګنیم  در آمریکا دانشګاه برای شکار دانشجویان در تلاش است و درایران دانشجو  در تلاش به وارد شدن به دانشګاه    در خاورمیانه  تورم سرمایه های مردم را غارت میکند در غرب و آمریکا ضد تورم  سرمایه ها را ازبین می برد. عربان تنها قسمت کوچکی از عربستان ایران بودند که حالا عربستان سعودی است   یعنی اسم فامیل یک خانواده را دنبال اسم کشور کرده اند   مثل اینکه مثلا بګوییم  ایران احمدی نژادی   در وااقع همه ماقربانی هستیم    قربانی سیاستهای استعماری و استحماری و خود فروختګان و بی خردان داخلی و محلی آنان   خرافه ها و جهل و تمامیت خواهی ها و تعصب ها مشګل اساسی ماست  بایست اینرا در کشورهای خودمان ریشه کنی سازیم  و با  وحدمت و محبت و دانش به پش به تازیم   

    • دوست مهربانم، در زبان مشترکمان واژه «گرام» نداریم. درست آن «گرامی» است. اگر بگویید گرام، مطلب بر می گردد به رادیو گرام. البته واژه «کرام» است که عربی است، و مشتقات آن کریم، اکرم، کرامت، مکرم، و مصدر آن «تکریم» می باشد.
      بادرود به شما، و شرمنده ام که به دلیل بیماری شدید، و نداشتن وقت نمی توانم پاسخگوی نوشتار شما باشم.

  • ناشناس

    دوستان ګرام  سیستمی که دنبا را میګرداند احتیاج به تفرقه دارد   آیا میدانید که تجارت مواد مخدر از تجارت نفت سود آور تر است  ؟  آیا میدانید که تجارت مواد منفجره و اسلحه  شامل توپ تانک هواپیماهای جنګی به تنهایی از تمام تجارت های دیګر سودآرو تر است . قحطی ۱۹۱۴ میګویند نصف مردم ایران از ګرسنګی هلاک شدند یک قحطی مصنوعی بود؟  در ایران میګویند که پانزده میلیون معتاد است  و در همین شمار هم بیکار و سرګردان  بیشتر جوانان ایران و یا خاورمیانه ای کم بیش دربدر و سرګردان در دنیا شده اند و به کارهای بدنی روی آورده اند در صورتیکه در کشورهای خودشان بسیار میتوانستند که سازنده باشند   نفرت بین مردم خاورمیانه  در صورتیکه همه ما ګرفتار دزدان و تمامیت خواهان و خاین ها هستیم باز هم با هم بی جهت دشمنی میګنیم  در آمریکا دانشګاه برای شکار دانشجویان در تلاش است و درایران دانشجو  در تلاش به وارد شدن به دانشګاه    در خاورمیانه  تورم سرمایه های مردم را غارت میکند در غرب و آمریکا ضد تورم  سرمایه ها را ازبین می برد. عربان تنها قسمت کوچکی از عربستان ایران بودند که حالا عربستان سعودی است   یعنی اسم فامیل یک خانواده را دنبال اسم کشور کرده اند   مثل اینکه مثلا بګوییم  ایران احمدی نژادی   در وااقع همه ماقربانی هستیم    قربانی سیاستهای استعماری و استحماری و خود فروختګان و بی خردان داخلی و محلی آنان   خرافه ها و جهل و تمامیت خواهی ها و تعصب ها مشګل اساسی ماست  بایست اینرا در کشورهای خودمان ریشه کنی سازیم  و با  وحدمت و محبت و دانش به پش به تازیم   

    • دوست مهربانم، در زبان مشترکمان واژه «گرام» نداریم. درست آن «گرامی» است. اگر بگویید گرام، مطلب بر می گردد به رادیو گرام. البته واژه «کرام» است که عربی است، و مشتقات آن کریم، اکرم، کرامت، مکرم، و مصدر آن «تکریم» می باشد.
      بادرود به شما، و شرمنده ام که به دلیل بیماری شدید، و نداشتن وقت نمی توانم پاسخگوی نوشتار شما باشم.

  • ناشناس

    دوستان ګرام  سیستمی که دنبا را میګرداند احتیاج به تفرقه دارد   آیا میدانید که تجارت مواد مخدر از تجارت نفت سود آور تر است  ؟  آیا میدانید که تجارت مواد منفجره و اسلحه  شامل توپ تانک هواپیماهای جنګی به تنهایی از تمام تجارت های دیګر سودآرو تر است . قحطی ۱۹۱۴ میګویند نصف مردم ایران از ګرسنګی هلاک شدند یک قحطی مصنوعی بود؟  در ایران میګویند که پانزده میلیون معتاد است  و در همین شمار هم بیکار و سرګردان  بیشتر جوانان ایران و یا خاورمیانه ای کم بیش دربدر و سرګردان در دنیا شده اند و به کارهای بدنی روی آورده اند در صورتیکه در کشورهای خودشان بسیار میتوانستند که سازنده باشند   نفرت بین مردم خاورمیانه  در صورتیکه همه ما ګرفتار دزدان و تمامیت خواهان و خاین ها هستیم باز هم با هم بی جهت دشمنی میګنیم  در آمریکا دانشګاه برای شکار دانشجویان در تلاش است و درایران دانشجو  در تلاش به وارد شدن به دانشګاه    در خاورمیانه  تورم سرمایه های مردم را غارت میکند در غرب و آمریکا ضد تورم  سرمایه ها را ازبین می برد. عربان تنها قسمت کوچکی از عربستان ایران بودند که حالا عربستان سعودی است   یعنی اسم فامیل یک خانواده را دنبال اسم کشور کرده اند   مثل اینکه مثلا بګوییم  ایران احمدی نژادی   در وااقع همه ماقربانی هستیم    قربانی سیاستهای استعماری و استحماری و خود فروختګان و بی خردان داخلی و محلی آنان   خرافه ها و جهل و تمامیت خواهی ها و تعصب ها مشګل اساسی ماست  بایست اینرا در کشورهای خودمان ریشه کنی سازیم  و با  وحدمت و محبت و دانش به پش به تازیم   

    • دوست مهربانم، در زبان مشترکمان واژه «گرام» نداریم. درست آن «گرامی» است. اگر بگویید گرام، مطلب بر می گردد به رادیو گرام. البته واژه «کرام» است که عربی است، و مشتقات آن کریم، اکرم، کرامت، مکرم، و مصدر آن «تکریم» می باشد.
      بادرود به شما، و شرمنده ام که به دلیل بیماری شدید، و نداشتن وقت نمی توانم پاسخگوی نوشتار شما باشم.

  • Sahameddin9

    دوستان ګرام  سیستمی که دنبا را میګرداند احتیاج به تفرقه دارد   آیا میدانید که تجارت مواد مخدر از تجارت نفت سود آور تر است  ؟  آیا میدانید که تجارت مواد منفجره و اسلحه  شامل توپ تانک هواپیماهای جنګی به تنهایی از تمام تجارت های دیګر سودآرو تر است . قحطی ۱۹۱۴ میګویند نصف مردم ایران از ګرسنګی هلاک شدند یک قحطی مصنوعی بود؟  در ایران میګویند که پانزده میلیون معتاد است  و در همین شمار هم بیکار و سرګردان  بیشتر جوانان ایران و یا خاورمیانه ای کم بیش دربدر و سرګردان در دنیا شده اند و به کارهای بدنی روی آورده اند در صورتیکه در کشورهای خودشان بسیار میتوانستند که سازنده باشند   نفرت بین مردم خاورمیانه  در صورتیکه همه ما ګرفتار دزدان و تمامیت خواهان و خاین ها هستیم باز هم با هم بی جهت دشمنی میګنیم  در آمریکا دانشګاه برای شکار دانشجویان در تلاش است و درایران دانشجو  در تلاش به وارد شدن به دانشګاه    در خاورمیانه  تورم سرمایه های مردم را غارت میکند در غرب و آمریکا ضد تورم  سرمایه ها را ازبین می برد. عربان تنها قسمت کوچکی از عربستان ایران بودند که حالا عربستان سعودی است   یعنی اسم فامیل یک خانواده را دنبال اسم کشور کرده اند   مثل اینکه مثلا بګوییم  ایران احمدی نژادی   در وااقع همه ماقربانی هستیم    قربانی سیاستهای استعماری و استحماری و خود فروختګان و بی خردان داخلی و محلی آنان   خرافه ها و جهل و تمامیت خواهی ها و تعصب ها مشګل اساسی ماست  بایست اینرا در کشورهای خودمان ریشه کنی سازیم  و با  وحدمت و محبت و دانش به پش به تازیم   

    • دوست مهربانم، در زبان مشترکمان واژه «گرام» نداریم. درست آن «گرامی» است. اگر بگویید گرام، مطلب بر می گردد به رادیو گرام. البته واژه «کرام» است که عربی است، و مشتقات آن کریم، اکرم، کرامت، مکرم، و مصدر آن «تکریم» می باشد.
      بادرود به شما، و شرمنده ام که به دلیل بیماری شدید، و نداشتن وقت نمی توانم پاسخگوی نوشتار شما باشم.

  • ناشناس

    دوستان نادیده ګرام
     
    میدانم که همه شما میخواهید که در زندګی فردی موثر باشید و به اجتماع خدمت کنید  وبرای همین است هم که به نوشتن سعی دارید که تجربه های خود را در دسترس دیګران بګذارید شاید که برای آنان راهګشا و مفید باشد. به عنوان یک معلم بایست بګویم که استفاده از تجربه های دیګران انسان را در زندګی موفق میسازد زیرا لازم نیست که وقت ګرانبها را صرف تجربه  اندوزی ګوناګون نماید بلکه میتواند از تجربه های دیګران استفاده کند.  من اینطور نتیجه ګرفته بودم که یک معلم بایست خیلی سخت ګیر باشد و در تمامی مدتی که در کلاس است بایست درس بدهد وبسیارجدی و با شدت همراه با دوستی ټا آنجا که میتواند دانش های خود را به دانشجویان انتقال بدهد  زیرا دانشجوی ایرانی برای یاد ګیری سرکلاس حاضر میشود و وقتی متوجه بشود که معلم بسیار جدی است  معمولا بایست همراه کلاس شود بارها من شنیده بودم که بچه بهم میګفتند ګوش کن یاد بګیر آقای   معلم ول کن نیست  من همیشه به شاګردانی که میدانستم زیاد جدی نیستند  درس می پرسیدم  تا آنان مجبور بشوند که یاد بګیرند.  شاید دردبیرستانها کمی شاګردان از من دلخور میشدند که چرا مرتب ازآنان پرسش میکنم ولی خوشبختانه در دانشګاه این مشګل را نداشتم.  در هنګامیکه امتحانات شروع بود این دانشجویان من بودند یا دانش آموزانم که براحتی نمره های بالا میګرفتند  در تمامی سی سال تدریس من حتی یک نفر از دست من مردود نشد  زیرا بقدر کافی در همان شروع کار سخت ګیری کرده بودم و دانشجویان من دانسته بودند که تا یاد نګیرند من ول کن نیستم. 
     
    با اضافه شدن سالهای تدریس من مشګلات بچه ها و دانشجویان را بهتر درک میکردم و براحتی میتوانستم آنان را در یاد ګیری کمک کنم.  مثلا هنګامیکه در سال اول دانشګاه زبان خارجی تدریس میکردم دیدم که شاګردان من از درک زمانها عاجزند  با وجود اینکه کنکور را پشت سرنهاده اند ولی فرق بین مثلا زمان حال و ګذشته ها را نمی شناسند وګویا تنها مطالب را حفظ کرده از سد ګنکور ګذشته بودند.  با وجود اینکه دستورزبان را خوانده بودند وآنرا کم بیش حفظ کرده بودند ولی نمی توانستند جمله سازی کنند و معلومات دستوری خود را بکار ببرند.  باتمام علاقه ای که به درس دادن داشتم  به علت اینکه به یکی از مثلا بهترین دوستانم بنام     که خانه اش ویران شده  بچه هایش ګرسنه بودند و مشګل هایی داشت و همسرش هم درګذشته بودم مقدار زیادی وام دادم که چند روزه خانه اش را تعمیراجاره ورهن بدهد و وام مرا که برایش از دوستان دیګرم ګرفته بودم  پس بدهد  ولی او برای پس ندادن و ازبین بردن من به دانشګاه نامه و اظهارنامه ارسال کرد که  من بهایی هستم   و باعث اخراج من از دانشګاه شد  پدرمن یک مسلمان دو آشته بود و مادرم بهایی  صرف نظر از اینکه من معلومات بهایی نداشتم  و از رفتن به کلاسهای درس اخلاق توسط پدرم منع شده بودم  حالا توسط دوست نمک نشناس اخراج هم شده بودم   میدانید که هرکس که به عنوان بهایی شناخته شود اخراج میشود  وبرای ثابت کردن اینکه بهایی نیست بایست که در روزنامه ها فحش و بدبیراه به بهاییان و یا به پیامبر آنان بدهد تا مسلمان شناخته شود  میدانیدکه حتی در صدر اسلام هم تنها ګفتن اشهد برای مسلمان بودن کافی بود ولی حالا بایست به دین دیګری هم بتازید تا مسلمان شناخته شوید   من در آلمان و ترکیه و ایران تحصیل کرده بود  و علاوه برتدریس در ډانشګاه در شرکت دولتی هم مترجم بودم و در مدرسه آلمانی تهران و مدرسه سفارت هم تدریس میکردم 
     
    ولی تنهادلخوشی من تدریس در دانشګاه بود که از یادګیری و طلب دانشجویان ایرانی لذت میبردم   فکر میکنم بعد از اینکه من از دانشګاه اخراج شدم  استاد بعدی ګفت که شاګردان فلانی همه  الف میګیرند  زیرا پایه ای محکم برایشان بنا کرده است.  با اخراج از دانشګاه و بعد از شرکت دولتی من مجبور شدم که سالها با همان تدریس خصوصی و کار در مدرسه سفارت آلمان بسازم  ولی درنهایت مجبور شدم که به آمریکا بروم  و در اینجا هم بعداز ګذشتن از هفت خوان رستم  در دبیرستانها و کالج ها به تدریس مشغول شدم  متاسفانه دانش آموزان آمریکایی مثل اروپایی و یا ایرانی ها جدی نیستند و به مدرسه تنها برای تفریج میآیند و معلم ها هم طوری دست بسته شده اند که نمی توانند سخت ګیری کرده آنان را وادار به یادګیری کنند  سیستم در آمریکا با وجود اینهمه امکانها میخواهد که بچه ها زیاد یاد نګیرند  که کنترل آنان مشګل خواهد بود.  زیرا اداره اشخاص ساده لوح و بیسواد و متعصب بمراتب آسان تر از دانایان و انسان دوستان است؟  در آمریکا امکان تحصیل است ولی دستان معلم ها را بسته نګاه میدارند تا بچه ها زیاد چیز یاد نګیرند و مشګل ساز نشوند  و در خاورمیانه امکان تحصیلات عمومی و راحت مثل اینجا نیست و بچه ها خود بخود  از دانش فاصله دارند.  و بدین ترتیب کل دنیا را راحت میشود اداره کرد   و مواد منفجره و مواد مخدر را به آسانی فروخت و ثروتهای نجومی را در اختیار ګرفت.   من که دنبال یاد ګیری و یاد دادن بودم با تشویق اطرافیان مدرسه ای در هشت هکتار با کمک بانک که براحتی وام میداد باز کردم که شاګردان بتوانند هم در مزرعه مدرسه کار کنند و هم درس بخوانند و هم زندګی بکنند.  دلم می خواست که این مدرسه خانه ایران و خاورمیانه باشد و هنوز هم امیدوارم که بتوانیم پناهګاهی برای ایرانیانی باشد که میتوانند ویزا ګرفته به آمریکا بیآیند.  متاسفانه مردم خاورمیانه در خارج از کشورهایشان به فکر جوانان خود زیاد نیستند  و کاری نظیر باز کردن مدرسه ویا ایجاد کار انجام نمی دهند  ما برای ساختن خاورمیانه مستقل علاوه بر اتحاد و اتفاق بین همه مردم خاورمیانه  بایست به علم و دانش هم مجهز باشیم و تا بتوانیم بر خرافه ها و جهل و تعصب  کمین کرده در کشورهایمان پیروز شویم   اکنون دشمن ما همان حسادت  و بی دانشی و تمامیت طلبی است که دیګران را هیچ و خودرا همه دان فرض میکنیم.  دوستان نادیده من این مدرسه بزرګ و با امکان های زیاد را برای فرزندان ایران و خاورمیانه درست کرده ام  امیدوارم که روزی به دست شما بچرخد.   تاهمه ما با دوستی و مهر و محبت با داشتن دانش های مدرن و آګاهی بتوانیم با کمک هم کشورهایمان را دوباره بسازیم.  درخت تو ګر بار دانش بګیرد   به زیر آوری چرخ نیلوفری را   در انتظار فشردن دستهای ګرم همه شما.  

  • ناشناس

    دوستان نادیده ګرام
     
    میدانم که همه شما میخواهید که در زندګی فردی موثر باشید و به اجتماع خدمت کنید  وبرای همین است هم که به نوشتن سعی دارید که تجربه های خود را در دسترس دیګران بګذارید شاید که برای آنان راهګشا و مفید باشد. به عنوان یک معلم بایست بګویم که استفاده از تجربه های دیګران انسان را در زندګی موفق میسازد زیرا لازم نیست که وقت ګرانبها را صرف تجربه  اندوزی ګوناګون نماید بلکه میتواند از تجربه های دیګران استفاده کند.  من اینطور نتیجه ګرفته بودم که یک معلم بایست خیلی سخت ګیر باشد و در تمامی مدتی که در کلاس است بایست درس بدهد وبسیارجدی و با شدت همراه با دوستی ټا آنجا که میتواند دانش های خود را به دانشجویان انتقال بدهد  زیرا دانشجوی ایرانی برای یاد ګیری سرکلاس حاضر میشود و وقتی متوجه بشود که معلم بسیار جدی است  معمولا بایست همراه کلاس شود بارها من شنیده بودم که بچه بهم میګفتند ګوش کن یاد بګیر آقای   معلم ول کن نیست  من همیشه به شاګردانی که میدانستم زیاد جدی نیستند  درس می پرسیدم  تا آنان مجبور بشوند که یاد بګیرند.  شاید دردبیرستانها کمی شاګردان از من دلخور میشدند که چرا مرتب ازآنان پرسش میکنم ولی خوشبختانه در دانشګاه این مشګل را نداشتم.  در هنګامیکه امتحانات شروع بود این دانشجویان من بودند یا دانش آموزانم که براحتی نمره های بالا میګرفتند  در تمامی سی سال تدریس من حتی یک نفر از دست من مردود نشد  زیرا بقدر کافی در همان شروع کار سخت ګیری کرده بودم و دانشجویان من دانسته بودند که تا یاد نګیرند من ول کن نیستم. 
     
    با اضافه شدن سالهای تدریس من مشګلات بچه ها و دانشجویان را بهتر درک میکردم و براحتی میتوانستم آنان را در یاد ګیری کمک کنم.  مثلا هنګامیکه در سال اول دانشګاه زبان خارجی تدریس میکردم دیدم که شاګردان من از درک زمانها عاجزند  با وجود اینکه کنکور را پشت سرنهاده اند ولی فرق بین مثلا زمان حال و ګذشته ها را نمی شناسند وګویا تنها مطالب را حفظ کرده از سد ګنکور ګذشته بودند.  با وجود اینکه دستورزبان را خوانده بودند وآنرا کم بیش حفظ کرده بودند ولی نمی توانستند جمله سازی کنند و معلومات دستوری خود را بکار ببرند.  باتمام علاقه ای که به درس دادن داشتم  به علت اینکه به یکی از مثلا بهترین دوستانم بنام     که خانه اش ویران شده  بچه هایش ګرسنه بودند و مشګل هایی داشت و همسرش هم درګذشته بودم مقدار زیادی وام دادم که چند روزه خانه اش را تعمیراجاره ورهن بدهد و وام مرا که برایش از دوستان دیګرم ګرفته بودم  پس بدهد  ولی او برای پس ندادن و ازبین بردن من به دانشګاه نامه و اظهارنامه ارسال کرد که  من بهایی هستم   و باعث اخراج من از دانشګاه شد  پدرمن یک مسلمان دو آشته بود و مادرم بهایی  صرف نظر از اینکه من معلومات بهایی نداشتم  و از رفتن به کلاسهای درس اخلاق توسط پدرم منع شده بودم  حالا توسط دوست نمک نشناس اخراج هم شده بودم   میدانید که هرکس که به عنوان بهایی شناخته شود اخراج میشود  وبرای ثابت کردن اینکه بهایی نیست بایست که در روزنامه ها فحش و بدبیراه به بهاییان و یا به پیامبر آنان بدهد تا مسلمان شناخته شود  میدانیدکه حتی در صدر اسلام هم تنها ګفتن اشهد برای مسلمان بودن کافی بود ولی حالا بایست به دین دیګری هم بتازید تا مسلمان شناخته شوید   من در آلمان و ترکیه و ایران تحصیل کرده بود  و علاوه برتدریس در ډانشګاه در شرکت دولتی هم مترجم بودم و در مدرسه آلمانی تهران و مدرسه سفارت هم تدریس میکردم 
     
    ولی تنهادلخوشی من تدریس در دانشګاه بود که از یادګیری و طلب دانشجویان ایرانی لذت میبردم   فکر میکنم بعد از اینکه من از دانشګاه اخراج شدم  استاد بعدی ګفت که شاګردان فلانی همه  الف میګیرند  زیرا پایه ای محکم برایشان بنا کرده است.  با اخراج از دانشګاه و بعد از شرکت دولتی من مجبور شدم که سالها با همان تدریس خصوصی و کار در مدرسه سفارت آلمان بسازم  ولی درنهایت مجبور شدم که به آمریکا بروم  و در اینجا هم بعداز ګذشتن از هفت خوان رستم  در دبیرستانها و کالج ها به تدریس مشغول شدم  متاسفانه دانش آموزان آمریکایی مثل اروپایی و یا ایرانی ها جدی نیستند و به مدرسه تنها برای تفریج میآیند و معلم ها هم طوری دست بسته شده اند که نمی توانند سخت ګیری کرده آنان را وادار به یادګیری کنند  سیستم در آمریکا با وجود اینهمه امکانها میخواهد که بچه ها زیاد یاد نګیرند  که کنترل آنان مشګل خواهد بود.  زیرا اداره اشخاص ساده لوح و بیسواد و متعصب بمراتب آسان تر از دانایان و انسان دوستان است؟  در آمریکا امکان تحصیل است ولی دستان معلم ها را بسته نګاه میدارند تا بچه ها زیاد چیز یاد نګیرند و مشګل ساز نشوند  و در خاورمیانه امکان تحصیلات عمومی و راحت مثل اینجا نیست و بچه ها خود بخود  از دانش فاصله دارند.  و بدین ترتیب کل دنیا را راحت میشود اداره کرد   و مواد منفجره و مواد مخدر را به آسانی فروخت و ثروتهای نجومی را در اختیار ګرفت.   من که دنبال یاد ګیری و یاد دادن بودم با تشویق اطرافیان مدرسه ای در هشت هکتار با کمک بانک که براحتی وام میداد باز کردم که شاګردان بتوانند هم در مزرعه مدرسه کار کنند و هم درس بخوانند و هم زندګی بکنند.  دلم می خواست که این مدرسه خانه ایران و خاورمیانه باشد و هنوز هم امیدوارم که بتوانیم پناهګاهی برای ایرانیانی باشد که میتوانند ویزا ګرفته به آمریکا بیآیند.  متاسفانه مردم خاورمیانه در خارج از کشورهایشان به فکر جوانان خود زیاد نیستند  و کاری نظیر باز کردن مدرسه ویا ایجاد کار انجام نمی دهند  ما برای ساختن خاورمیانه مستقل علاوه بر اتحاد و اتفاق بین همه مردم خاورمیانه  بایست به علم و دانش هم مجهز باشیم و تا بتوانیم بر خرافه ها و جهل و تعصب  کمین کرده در کشورهایمان پیروز شویم   اکنون دشمن ما همان حسادت  و بی دانشی و تمامیت طلبی است که دیګران را هیچ و خودرا همه دان فرض میکنیم.  دوستان نادیده من این مدرسه بزرګ و با امکان های زیاد را برای فرزندان ایران و خاورمیانه درست کرده ام  امیدوارم که روزی به دست شما بچرخد.   تاهمه ما با دوستی و مهر و محبت با داشتن دانش های مدرن و آګاهی بتوانیم با کمک هم کشورهایمان را دوباره بسازیم.  درخت تو ګر بار دانش بګیرد   به زیر آوری چرخ نیلوفری را   در انتظار فشردن دستهای ګرم همه شما.  

  • Sahameddin9

    دوستان نادیده ګرام
     
    میدانم که همه شما میخواهید که در زندګی فردی موثر باشید و به اجتماع خدمت کنید  وبرای همین است هم که به نوشتن سعی دارید که تجربه های خود را در دسترس دیګران بګذارید شاید که برای آنان راهګشا و مفید باشد. به عنوان یک معلم بایست بګویم که استفاده از تجربه های دیګران انسان را در زندګی موفق میسازد زیرا لازم نیست که وقت ګرانبها را صرف تجربه  اندوزی ګوناګون نماید بلکه میتواند از تجربه های دیګران استفاده کند.  من اینطور نتیجه ګرفته بودم که یک معلم بایست خیلی سخت ګیر باشد و در تمامی مدتی که در کلاس است بایست درس بدهد وبسیارجدی و با شدت همراه با دوستی ټا آنجا که میتواند دانش های خود را به دانشجویان انتقال بدهد  زیرا دانشجوی ایرانی برای یاد ګیری سرکلاس حاضر میشود و وقتی متوجه بشود که معلم بسیار جدی است  معمولا بایست همراه کلاس شود بارها من شنیده بودم که بچه بهم میګفتند ګوش کن یاد بګیر آقای   معلم ول کن نیست  من همیشه به شاګردانی که میدانستم زیاد جدی نیستند  درس می پرسیدم  تا آنان مجبور بشوند که یاد بګیرند.  شاید دردبیرستانها کمی شاګردان از من دلخور میشدند که چرا مرتب ازآنان پرسش میکنم ولی خوشبختانه در دانشګاه این مشګل را نداشتم.  در هنګامیکه امتحانات شروع بود این دانشجویان من بودند یا دانش آموزانم که براحتی نمره های بالا میګرفتند  در تمامی سی سال تدریس من حتی یک نفر از دست من مردود نشد  زیرا بقدر کافی در همان شروع کار سخت ګیری کرده بودم و دانشجویان من دانسته بودند که تا یاد نګیرند من ول کن نیستم. 
     
    با اضافه شدن سالهای تدریس من مشګلات بچه ها و دانشجویان را بهتر درک میکردم و براحتی میتوانستم آنان را در یاد ګیری کمک کنم.  مثلا هنګامیکه در سال اول دانشګاه زبان خارجی تدریس میکردم دیدم که شاګردان من از درک زمانها عاجزند  با وجود اینکه کنکور را پشت سرنهاده اند ولی فرق بین مثلا زمان حال و ګذشته ها را نمی شناسند وګویا تنها مطالب را حفظ کرده از سد ګنکور ګذشته بودند.  با وجود اینکه دستورزبان را خوانده بودند وآنرا کم بیش حفظ کرده بودند ولی نمی توانستند جمله سازی کنند و معلومات دستوری خود را بکار ببرند.  باتمام علاقه ای که به درس دادن داشتم  به علت اینکه به یکی از مثلا بهترین دوستانم بنام     که خانه اش ویران شده  بچه هایش ګرسنه بودند و مشګل هایی داشت و همسرش هم درګذشته بودم مقدار زیادی وام دادم که چند روزه خانه اش را تعمیراجاره ورهن بدهد و وام مرا که برایش از دوستان دیګرم ګرفته بودم  پس بدهد  ولی او برای پس ندادن و ازبین بردن من به دانشګاه نامه و اظهارنامه ارسال کرد که  من بهایی هستم   و باعث اخراج من از دانشګاه شد  پدرمن یک مسلمان دو آشته بود و مادرم بهایی  صرف نظر از اینکه من معلومات بهایی نداشتم  و از رفتن به کلاسهای درس اخلاق توسط پدرم منع شده بودم  حالا توسط دوست نمک نشناس اخراج هم شده بودم   میدانید که هرکس که به عنوان بهایی شناخته شود اخراج میشود  وبرای ثابت کردن اینکه بهایی نیست بایست که در روزنامه ها فحش و بدبیراه به بهاییان و یا به پیامبر آنان بدهد تا مسلمان شناخته شود  میدانیدکه حتی در صدر اسلام هم تنها ګفتن اشهد برای مسلمان بودن کافی بود ولی حالا بایست به دین دیګری هم بتازید تا مسلمان شناخته شوید   من در آلمان و ترکیه و ایران تحصیل کرده بود  و علاوه برتدریس در ډانشګاه در شرکت دولتی هم مترجم بودم و در مدرسه آلمانی تهران و مدرسه سفارت هم تدریس میکردم 
     
    ولی تنهادلخوشی من تدریس در دانشګاه بود که از یادګیری و طلب دانشجویان ایرانی لذت میبردم   فکر میکنم بعد از اینکه من از دانشګاه اخراج شدم  استاد بعدی ګفت که شاګردان فلانی همه  الف میګیرند  زیرا پایه ای محکم برایشان بنا کرده است.  با اخراج از دانشګاه و بعد از شرکت دولتی من مجبور شدم که سالها با همان تدریس خصوصی و کار در مدرسه سفارت آلمان بسازم  ولی درنهایت مجبور شدم که به آمریکا بروم  و در اینجا هم بعداز ګذشتن از هفت خوان رستم  در دبیرستانها و کالج ها به تدریس مشغول شدم  متاسفانه دانش آموزان آمریکایی مثل اروپایی و یا ایرانی ها جدی نیستند و به مدرسه تنها برای تفریج میآیند و معلم ها هم طوری دست بسته شده اند که نمی توانند سخت ګیری کرده آنان را وادار به یادګیری کنند  سیستم در آمریکا با وجود اینهمه امکانها میخواهد که بچه ها زیاد یاد نګیرند  که کنترل آنان مشګل خواهد بود.  زیرا اداره اشخاص ساده لوح و بیسواد و متعصب بمراتب آسان تر از دانایان و انسان دوستان است؟  در آمریکا امکان تحصیل است ولی دستان معلم ها را بسته نګاه میدارند تا بچه ها زیاد چیز یاد نګیرند و مشګل ساز نشوند  و در خاورمیانه امکان تحصیلات عمومی و راحت مثل اینجا نیست و بچه ها خود بخود  از دانش فاصله دارند.  و بدین ترتیب کل دنیا را راحت میشود اداره کرد   و مواد منفجره و مواد مخدر را به آسانی فروخت و ثروتهای نجومی را در اختیار ګرفت.   من که دنبال یاد ګیری و یاد دادن بودم با تشویق اطرافیان مدرسه ای در هشت هکتار با کمک بانک که براحتی وام میداد باز کردم که شاګردان بتوانند هم در مزرعه مدرسه کار کنند و هم درس بخوانند و هم زندګی بکنند.  دلم می خواست که این مدرسه خانه ایران و خاورمیانه باشد و هنوز هم امیدوارم که بتوانیم پناهګاهی برای ایرانیانی باشد که میتوانند ویزا ګرفته به آمریکا بیآیند.  متاسفانه مردم خاورمیانه در خارج از کشورهایشان به فکر جوانان خود زیاد نیستند  و کاری نظیر باز کردن مدرسه ویا ایجاد کار انجام نمی دهند  ما برای ساختن خاورمیانه مستقل علاوه بر اتحاد و اتفاق بین همه مردم خاورمیانه  بایست به علم و دانش هم مجهز باشیم و تا بتوانیم بر خرافه ها و جهل و تعصب  کمین کرده در کشورهایمان پیروز شویم   اکنون دشمن ما همان حسادت  و بی دانشی و تمامیت طلبی است که دیګران را هیچ و خودرا همه دان فرض میکنیم.  دوستان نادیده من این مدرسه بزرګ و با امکان های زیاد را برای فرزندان ایران و خاورمیانه درست کرده ام  امیدوارم که روزی به دست شما بچرخد.   تاهمه ما با دوستی و مهر و محبت با داشتن دانش های مدرن و آګاهی بتوانیم با کمک هم کشورهایمان را دوباره بسازیم.  درخت تو ګر بار دانش بګیرد   به زیر آوری چرخ نیلوفری را   در انتظار فشردن دستهای ګرم همه شما.  

  • Redrose

    جناب صاحب این صفحه
    فقط می خوام بهت بگم اینایی که میگی -همه حرفهات- خیلی قدیمی شدن. شما گوزیدی ازخواب بیدارشدی. برو مطالعات جدیدتری رو شروع کن بعد اسم صفحه ت رو بذار دموکراسی سکولار!!! اصلا درکی ازین مفهوم نداری روشنفکربعد ازانقلابی. 

  • Redrose

    جناب صاحب این صفحه
    فقط می خوام بهت بگم اینایی که میگی -همه حرفهات- خیلی قدیمی شدن. شما گوزیدی ازخواب بیدارشدی. برو مطالعات جدیدتری رو شروع کن بعد اسم صفحه ت رو بذار دموکراسی سکولار!!! اصلا درکی ازین مفهوم نداری روشنفکربعد ازانقلابی. 

  • Redrose

    جناب صاحب این صفحه
    فقط می خوام بهت بگم اینایی که میگی -همه حرفهات- خیلی قدیمی شدن. شما گوزیدی ازخواب بیدارشدی. برو مطالعات جدیدتری رو شروع کن بعد اسم صفحه ت رو بذار دموکراسی سکولار!!! اصلا درکی ازین مفهوم نداری روشنفکربعد ازانقلابی. 

  • Shorsh_1917

    faqro bisawadi, nabode emkanat ,mahdodiyat, sonnathaye korkorane,khorafat,wa pishineye digar adyan baese bewojod amadane eslam dar 1400 sal pish shod. wa tarozike ensan bain moshkelato mozalat dast be gariban bashad wa natawanad haleshan konad( mesle taqriban jameye auropa) eslam hamchonan qorbani gerefte wa migirad , hamantowrike dar auropa ham gereft shayadam bishtar az eslame kununi. amma dalile asliye faeq amadan bar in mozalato moshkelat dar marhale awal agahgari bod wa kotah kardane daste din az hkomat. din agahgari lazem darad ta mahiyatesh malom shawad na dast zadan be chizhay ke din anra haram karde ,, pas ba ehtiyato tahamol azizan

  • Shorsh_1917

    faqro bisawadi, nabode emkanat ,mahdodiyat, sonnathaye korkorane,khorafat,wa pishineye digar adyan baese bewojod amadane eslam dar 1400 sal pish shod. wa tarozike ensan bain moshkelato mozalat dast be gariban bashad wa natawanad haleshan konad( mesle taqriban jameye auropa) eslam hamchonan qorbani gerefte wa migirad , hamantowrike dar auropa ham gereft shayadam bishtar az eslame kununi. amma dalile asliye faeq amadan bar in mozalato moshkelat dar marhale awal agahgari bod wa kotah kardane daste din az hkomat. din agahgari lazem darad ta mahiyatesh malom shawad na dast zadan be chizhay ke din anra haram karde ,, pas ba ehtiyato tahamol azizan

  • Shorsh_1917

    faqro bisawadi, nabode emkanat ,mahdodiyat, sonnathaye korkorane,khorafat,wa pishineye digar adyan baese bewojod amadane eslam dar 1400 sal pish shod. wa tarozike ensan bain moshkelato mozalat dast be gariban bashad wa natawanad haleshan konad( mesle taqriban jameye auropa) eslam hamchonan qorbani gerefte wa migirad , hamantowrike dar auropa ham gereft shayadam bishtar az eslame kununi. amma dalile asliye faeq amadan bar in mozalato moshkelat dar marhale awal agahgari bod wa kotah kardane daste din az hkomat. din agahgari lazem darad ta mahiyatesh malom shawad na dast zadan be chizhay ke din anra haram karde ,, pas ba ehtiyato tahamol azizan

  • Afs3330

    من نمیدونم چرا بعضیهامون روی این مذهب اسلام البته میشه به جای مذهب اسلام از قوانیین اجباری هم استفاده کرد تاصب دارند (وابستگى غیرمنطقى به چیزى)آخه چه چیز مثبتی داره من تا به امروز هیچ چیز خوبی از این دین ندیدم خوب که عربا بهمون اعمال کردن یکم غیرت داشته باشیم بد نیستا

    • Amereeca

      اینکه میگه به یتیم و فقیر و نیازمند کمک کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه دروغ نگید و تهمت نزنید و غیبت نکنید چیز بدیه؟ اینکه میگه مال دیگران را نخورید چیز بدیه؟ اینکه میگه به عهد و پیمانی که میبندید وفا کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه با اسیر مدارا کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه از دارایی و  ثروتتون به نیازمندان زکات بدید تا وضعیت جامعه متعادل بشه چیز بدیه؟ اینکه میگه به زنان مهریه بپردازید چیز بدیه؟ اینکه میگه ربا نخورید چیز بدیه؟ اینکه جامعه رو از ترویج بی بند و باری و همجنس بازی باز میداره چیز بدیه؟  اینکه به صراحت عنوان کرده به هر شخص به اندازه تواناییهایش تکلیف و وظایف داده شده و بیشتر از آن از کسی انتظار نداره چیز بدیه آیا این مفهوم برابری و آزادی رو نمیرسونه؟ اینکه به مردم میگه امانتدار باشید چیز بدیه؟ خوب شما چند تا از بدی هاشو نام ببر فقط کارهایی رو که عده ای مذهبی به نام اسلام انجام میدن رو نمیگم منظورم از  دستورات قران بود. تویی که این حرف هارو میزنی که هیچ خوبی از اسلام ندیدم آیا در ماه یک صفحه قران میخونی تا بدونی چی گفته؟ به نظرت سکس با حیوانات خوبه؟ خیانت به همسر و فرزندان خوبه؟ رواج همجنس بازی خوبه؟ قمار  خوبه؟ برای به دست آوردن پول دست به هر کار کثیفی زدن خوبه؟ خوردن گوشت خوک خوبه؟ که خوکها منبع عمده تغذیه شون از کثافت خودشونه. تو دوست داری گوشت حیوانی رو بخوری که از کثافت خودش تغذیه میکنه؟ اون عقلت رو به کار بنداز فرصتی که الان داری شاید فردا نداشته باشی که برگردی. وسلام

  • Afs3330

    من نمیدونم چرا بعضیهامون روی این مذهب اسلام البته میشه به جای مذهب اسلام از قوانیین اجباری هم استفاده کرد تاصب دارند (وابستگى غیرمنطقى به چیزى)آخه چه چیز مثبتی داره من تا به امروز هیچ چیز خوبی از این دین ندیدم خوب که عربا بهمون اعمال کردن یکم غیرت داشته باشیم بد نیستا

    • Amereeca

      اینکه میگه به یتیم و فقیر و نیازمند کمک کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه دروغ نگید و تهمت نزنید و غیبت نکنید چیز بدیه؟ اینکه میگه مال دیگران را نخورید چیز بدیه؟ اینکه میگه به عهد و پیمانی که میبندید وفا کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه با اسیر مدارا کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه از دارایی و  ثروتتون به نیازمندان زکات بدید تا وضعیت جامعه متعادل بشه چیز بدیه؟ اینکه میگه به زنان مهریه بپردازید چیز بدیه؟ اینکه میگه ربا نخورید چیز بدیه؟ اینکه جامعه رو از ترویج بی بند و باری و همجنس بازی باز میداره چیز بدیه؟  اینکه به صراحت عنوان کرده به هر شخص به اندازه تواناییهایش تکلیف و وظایف داده شده و بیشتر از آن از کسی انتظار نداره چیز بدیه آیا این مفهوم برابری و آزادی رو نمیرسونه؟ اینکه به مردم میگه امانتدار باشید چیز بدیه؟ خوب شما چند تا از بدی هاشو نام ببر فقط کارهایی رو که عده ای مذهبی به نام اسلام انجام میدن رو نمیگم منظورم از  دستورات قران بود. تویی که این حرف هارو میزنی که هیچ خوبی از اسلام ندیدم آیا در ماه یک صفحه قران میخونی تا بدونی چی گفته؟ به نظرت سکس با حیوانات خوبه؟ خیانت به همسر و فرزندان خوبه؟ رواج همجنس بازی خوبه؟ قمار  خوبه؟ برای به دست آوردن پول دست به هر کار کثیفی زدن خوبه؟ خوردن گوشت خوک خوبه؟ که خوکها منبع عمده تغذیه شون از کثافت خودشونه. تو دوست داری گوشت حیوانی رو بخوری که از کثافت خودش تغذیه میکنه؟ اون عقلت رو به کار بنداز فرصتی که الان داری شاید فردا نداشته باشی که برگردی. وسلام

  • Afs3330

    من نمیدونم چرا بعضیهامون روی این مذهب اسلام البته میشه به جای مذهب اسلام از قوانیین اجباری هم استفاده کرد تاصب دارند (وابستگى غیرمنطقى به چیزى)آخه چه چیز مثبتی داره من تا به امروز هیچ چیز خوبی از این دین ندیدم خوب که عربا بهمون اعمال کردن یکم غیرت داشته باشیم بد نیستا

    • Amereeca

      اینکه میگه به یتیم و فقیر و نیازمند کمک کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه دروغ نگید و تهمت نزنید و غیبت نکنید چیز بدیه؟ اینکه میگه مال دیگران را نخورید چیز بدیه؟ اینکه میگه به عهد و پیمانی که میبندید وفا کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه با اسیر مدارا کنید چیز بدیه؟ اینکه میگه از دارایی و  ثروتتون به نیازمندان زکات بدید تا وضعیت جامعه متعادل بشه چیز بدیه؟ اینکه میگه به زنان مهریه بپردازید چیز بدیه؟ اینکه میگه ربا نخورید چیز بدیه؟ اینکه جامعه رو از ترویج بی بند و باری و همجنس بازی باز میداره چیز بدیه؟  اینکه به صراحت عنوان کرده به هر شخص به اندازه تواناییهایش تکلیف و وظایف داده شده و بیشتر از آن از کسی انتظار نداره چیز بدیه آیا این مفهوم برابری و آزادی رو نمیرسونه؟ اینکه به مردم میگه امانتدار باشید چیز بدیه؟ خوب شما چند تا از بدی هاشو نام ببر فقط کارهایی رو که عده ای مذهبی به نام اسلام انجام میدن رو نمیگم منظورم از  دستورات قران بود. تویی که این حرف هارو میزنی که هیچ خوبی از اسلام ندیدم آیا در ماه یک صفحه قران میخونی تا بدونی چی گفته؟ به نظرت سکس با حیوانات خوبه؟ خیانت به همسر و فرزندان خوبه؟ رواج همجنس بازی خوبه؟ قمار  خوبه؟ برای به دست آوردن پول دست به هر کار کثیفی زدن خوبه؟ خوردن گوشت خوک خوبه؟ که خوکها منبع عمده تغذیه شون از کثافت خودشونه. تو دوست داری گوشت حیوانی رو بخوری که از کثافت خودش تغذیه میکنه؟ اون عقلت رو به کار بنداز فرصتی که الان داری شاید فردا نداشته باشی که برگردی. وسلام

  • Afs3330

    من نمیدونم چرا بعضیهامون روی این مذهب اسلام البته میشه به جای مذهب اسلام از قوانیین اجباری هم استفاده کرد تاصب دارند (وابستگى غیرمنطقى به چیزى)آخه چه چیز مثبتی داره من تا به امروز هیچ چیز خوبی از این دین ندیدم خوب که عربا بهمون اعمال کردن یکم غیرت داشته باشیم بد نیستا

  • انسان

    از نظر یک مسلمان دوران طلایی اسلام واقعی مربوط به زمانیست که ازش هیچ اطلاعی نداره و به شنیدهاش از سران این ایدئولوژِی اکتفا میکنه. اسلام به شما یاد میدهد تا در سیاهی و پلیدی فرو برید و از ماندن در آن وضع احساس لذت بکنید اون گوش ها و چشمهای شما رو بر روی حقیقت و هستی بنیان آفرینش و نیکی میبنده و شما رو مجبور میکنه که بهش احترام بزارید در حالی اون به شما هیچ احترامی نمیزاره این ایدئولوژِیدر حدود هزار و اندی سال پیش با همدستی فردی بنام بهروز مزدک که ما با نام مستعار سلمان فارسی میشناسیم پایه ریزی شد تاریخ به ما ثابت کرده اگر جمعیت زیادی به این سیاهی آلوده بشن بازگرداندن آنها کاریست نزدیک به غیر ممکن.
    اما آیا راهی وجود داره که بصورت فردی بتونیم باهاش مقابله کنیم؟ بله راه ازین مسیر میگذره: خودداری از دروغ به هر شکل (همه چیز را نگفتن بدتر از دروغ گفتن است) ، ارزش و احترام نهادن به بدن و هویت زنان و دختران (چیزی که در جامعه امروزی ایران ناپدید شده)، پایبندی به بنیان خانواده (متشکل از یک مرد و یک زن و فرزندانشان) ، تقویت احساس علاقه و دلبستگی به خاک و سرزمین خود ، آشنایی کامل با تاریخ باستانی ایران و همبستگی و همبستگی و همبستگی با هم میهنان خود حتی اگر از آنان متنفرید.

  • انسان

    از نظر یک مسلمان دوران طلایی اسلام واقعی مربوط به زمانیست که ازش هیچ اطلاعی نداره و به شنیدهاش از سران این ایدئولوژِی اکتفا میکنه. اسلام به شما یاد میدهد تا در سیاهی و پلیدی فرو برید و از ماندن در آن وضع احساس لذت بکنید اون گوش ها و چشمهای شما رو بر روی حقیقت و هستی بنیان آفرینش و نیکی میبنده و شما رو مجبور میکنه که بهش احترام بزارید در حالی اون به شما هیچ احترامی نمیزاره این ایدئولوژِیدر حدود هزار و اندی سال پیش با همدستی فردی بنام بهروز مزدک که ما با نام مستعار سلمان فارسی میشناسیم پایه ریزی شد تاریخ به ما ثابت کرده اگر جمعیت زیادی به این سیاهی آلوده بشن بازگرداندن آنها کاریست نزدیک به غیر ممکن.
    اما آیا راهی وجود داره که بصورت فردی بتونیم باهاش مقابله کنیم؟ بله راه ازین مسیر میگذره: خودداری از دروغ به هر شکل (همه چیز را نگفتن بدتر از دروغ گفتن است) ، ارزش و احترام نهادن به بدن و هویت زنان و دختران (چیزی که در جامعه امروزی ایران ناپدید شده)، پایبندی به بنیان خانواده (متشکل از یک مرد و یک زن و فرزندانشان) ، تقویت احساس علاقه و دلبستگی به خاک و سرزمین خود ، آشنایی کامل با تاریخ باستانی ایران و همبستگی و همبستگی و همبستگی با هم میهنان خود حتی اگر از آنان متنفرید.

  • انسان

    از نظر یک مسلمان دوران طلایی اسلام واقعی مربوط به زمانیست که ازش هیچ اطلاعی نداره و به شنیدهاش از سران این ایدئولوژِی اکتفا میکنه. اسلام به شما یاد میدهد تا در سیاهی و پلیدی فرو برید و از ماندن در آن وضع احساس لذت بکنید اون گوش ها و چشمهای شما رو بر روی حقیقت و هستی بنیان آفرینش و نیکی میبنده و شما رو مجبور میکنه که بهش احترام بزارید در حالی اون به شما هیچ احترامی نمیزاره این ایدئولوژِیدر حدود هزار و اندی سال پیش با همدستی فردی بنام بهروز مزدک که ما با نام مستعار سلمان فارسی میشناسیم پایه ریزی شد تاریخ به ما ثابت کرده اگر جمعیت زیادی به این سیاهی آلوده بشن بازگرداندن آنها کاریست نزدیک به غیر ممکن.
    اما آیا راهی وجود داره که بصورت فردی بتونیم باهاش مقابله کنیم؟ بله راه ازین مسیر میگذره: خودداری از دروغ به هر شکل (همه چیز را نگفتن بدتر از دروغ گفتن است) ، ارزش و احترام نهادن به بدن و هویت زنان و دختران (چیزی که در جامعه امروزی ایران ناپدید شده)، پایبندی به بنیان خانواده (متشکل از یک مرد و یک زن و فرزندانشان) ، تقویت احساس علاقه و دلبستگی به خاک و سرزمین خود ، آشنایی کامل با تاریخ باستانی ایران و همبستگی و همبستگی و همبستگی با هم میهنان خود حتی اگر از آنان متنفرید.

  • انسان

    از نظر یک مسلمان دوران طلایی اسلام واقعی مربوط به زمانیست که ازش هیچ اطلاعی نداره و به شنیدهاش از سران این ایدئولوژِی اکتفا میکنه. اسلام به شما یاد میدهد تا در سیاهی و پلیدی فرو برید و از ماندن در آن وضع احساس لذت بکنید اون گوش ها و چشمهای شما رو بر روی حقیقت و هستی بنیان آفرینش و نیکی میبنده و شما رو مجبور میکنه که بهش احترام بزارید در حالی اون به شما هیچ احترامی نمیزاره این ایدئولوژِیدر حدود هزار و اندی سال پیش با همدستی فردی بنام بهروز مزدک که ما با نام مستعار سلمان فارسی میشناسیم پایه ریزی شد تاریخ به ما ثابت کرده اگر جمعیت زیادی به این سیاهی آلوده بشن بازگرداندن آنها کاریست نزدیک به غیر ممکن.
    اما آیا راهی وجود داره که بصورت فردی بتونیم باهاش مقابله کنیم؟ بله راه ازین مسیر میگذره: خودداری از دروغ به هر شکل (همه چیز را نگفتن بدتر از دروغ گفتن است) ، ارزش و احترام نهادن به بدن و هویت زنان و دختران (چیزی که در جامعه امروزی ایران ناپدید شده)، پایبندی به بنیان خانواده (متشکل از یک مرد و یک زن و فرزندانشان) ، تقویت احساس علاقه و دلبستگی به خاک و سرزمین خود ، آشنایی کامل با تاریخ باستانی ایران و همبستگی و همبستگی و همبستگی با هم میهنان خود حتی اگر از آنان متنفرید.

  • Shamman

    no ,the real mosliems is not killing civil one ,this killing is from arabic people mohammad wanted to be deleted in his people but didnot succeded .they killed his sones hasan u hussain.the arab people pressed mohammad to fight .I think if your part if become strong you will kill your enymay

  • Shamman

    no ,the real mosliems is not killing civil one ,this killing is from arabic people mohammad wanted to be deleted in his people but didnot succeded .they killed his sones hasan u hussain.the arab people pressed mohammad to fight .I think if your part if become strong you will kill your enymay

  • Shamman

    no ,the real mosliems is not killing civil one ,this killing is from arabic people mohammad wanted to be deleted in his people but didnot succeded .they killed his sones hasan u hussain.the arab people pressed mohammad to fight .I think if your part if become strong you will kill your enymay

  • Shamman

    no ,the real mosliems is not killing civil one ,this killing is from arabic people mohammad wanted to be deleted in his people but didnot succeded .they killed his sones hasan u hussain.the arab people pressed mohammad to fight .I think if your part if become strong you will kill your enymay

  • Pingback: مضرات روزه گرفتن از نظر علمی و پزشکی (قسمت سوم) بررسی جامعه شناختی و علمی « گرانوم(نقد اسلام)()

  • Pingback: مضرات روزه گرفتن از نظر علمی و پزشکی (قسمت سوم) بررسی جامعه شناختی و علمی « گرانوم(نقد اسلام)()

  • Mani-maniyan

    dadash chera chasbidi be 1400sal pish khobo badeshonam paye khodeshon va ba in kara ke in mosabebe badbakhti ma hast hichi dorost nemishe begoo emrozz rahe shoma chiye ta ma roshan shim ba zire radikal bordane eslam chizi dorost nemishe va inam neshone zafe shoma mishe

    • Musiclove538

      dooste man mani !!!mardom bayad az eslam agah beshan va eslame haghighi hamini hastesh ke mikhooni !!!hadaf asli shenakhtan selahi hastesh ke akhonda va arab az oon estefade mikonan manzooram hamoon eslam hastesh vagti mardom agah beshan dige in selah karbordi nakhahad dasht !!!!ba dorood

  • ریدم به دهن محمد و خاندانش و پیروانش

  • Arjang

    آیت الله گلسرخ،هیچ چیزی در جهان مقدس نیست که نشود آنرا به نقد
    کشید.شما فرهنگ ایرانی‌ ،یک ملّت را پوسیده و عقب افتاده می‌‌نامید،ملّت
    آمریکا را بی‌ فرهنگ می‌‌دانید ولی اجازه نقد دین را بکسی نمیدهید؟ خود را
    هم متخصص در آموزش میدانید؟ آخوند ها  خود را همه کاره میداند. از منبر
    پایین آمده و بدنبال حقیقت باشید آیت الله سرخ.
     

  • Www Abet Nozhan

    ب نام خدای زردشت و یاد کورش کبیر اهورا مزدا مگر قرار تو با یگانه جاوید تاریخ بشر کورش کبیرجز این بود ک سرای ایرانیان را از دروغ تزویر ب دور بداری؟؟؟ اهورا مزدا کورش را برای ما باز گردان. که دروغ و تزویر کافیست.abet

  • Pingback: آیا اسلام سید علی خامنه ای، با اسلام محمد ابن عبدالله تفاوتی دارد؟ و گر نه پس اسلام واقعی کجاست؟ ادامه مطلب: آیا اسلام سید علی خامنه ای، با اس()

  • Pingback: سنگسار نود جوان عراقی به دلیل مُدل موی شان نمونه دیگری از رأفت اسلامی است – اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، تحلیلی()

  • خرافات شیعی با ایلام یکی نیست

    چرا چرت وپرت میگی اینهایی که تو میگی همش خرافات مذهب شیعه است بهتر بگیم دین شیعه قمه زنی و صیغه و هزاران خرافات دیگه تشیع به اسلام ربطی نداره اینهارو علمای شیعه ساختن واسه منفعت خودشون

  • bardia

    اتفاقاً این رژیم اسلامی خیلی زیاد به زن بها داده است. دوست من که تمام دارایی اش توسط زن پست فطرتی به عنوان مهریه بالا کشیده شده الان در زندان به سر میبرد!! زن به یکباره از قفس آزاد شد و بلای جان جامعه شد.

  • رسول

    شما یک کتاب قرآن رو ول کردید چسبیدید به چندتا آیه که از سوره ها پیدا کردید شما به جای این که به یک آیه اکتفا کنید و معنی کنید برید تمام سوره رو معنی و تفسیر کنید و اینکه چرا شما هرچیزی که تو قرآن اومده و باب میل شماست کاری ندارید؟ فقط جنگ و خون ریزی رو میبینید و اگه قرار به جنگ و خون ریزی بود کل دنیا جمعیتش ۱۰۰ میلیون هم کمتر میبود ولی بعضی جاهایی که قرآن گفته:
    (اى بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‏ اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را مى‏ آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است. زمر آیه ۵۳)
    یا اینکه : (دلها به یاد خدا آرام میگیرد. رعد آیه ۲۷)

    حتی به گفته دانشمندان جهان اکثر اکتشافات در قرآن آمده مثل آیه ای که میگه ما زمین و آسمان رو با ستون هایی که دیده نمی شود استوار کرده ایم که منظور همون جاذبه بوده.
    کاش به جای اینکه افکار خودمان را محدود کنیم بیشتر فکر میکردیم و بزرگ تر می اندیشیدیم.
    بنده نه زیاد تابع دین هستم نه خیلی کافر، بیشتر دنیال تحقیق و فکر کردن درمورد این جور موارد هستم.

  • Pingback: چرا باید اسلام را نقد کنیم؟ – نقد اسلام و دین()