گسترش سریع و غیرقابل کنترل بیماری های روانی در جامعه در نتیجه اشاعه روز افزون خرافات اسلام ۲۷

مردی که خود را امام زمان می داند، دختر شش ساله اش را در بیابان های شهرستان اراک، می کشد و دفن می کند و ادعا می کند که به او الهام شده است که دخترش “حرام زاده” است.

به گزارش محبت نیوز و به نقل از اعتماد، قتل دختر ۶ ساله به دست پدرش در استان اراک، خبری بود که ماموران ۱۱۰ این استان را در ساعت  ۱۰:۵۰  صبح  پنج‌شنبه ۱۲  آبان‌ماه به ۲ کیلومتری شهرک امیرکبیر کشاند. این خبر از طریق تماس کارگری در یکی از بیابان‌های نزدیک این شهرستان داده شده بود. این حادثه در کیلومتر ۴۵ جاده اراک ـ قم اتفاق افتاد.

در فرتور یک پدر شیعه ایرانی دیوانه را مشاهده می کنید که یا قمه سر کودک خردسال خویش را زخمی می کند تا بلکه آغایش امام حسین از او راضی باشد، آیا این کار جنایت نیست؟آیا نباید این به اصلاح پدر و همه ی دیگر پدران و مادرانی را که چنین جنایاتی را مرتکب می شوند، در تیمارستان بستری کرد؟ این است خرافات دین اسلام و شیعیان.

در فرتور یک پدر شیعه ایرانی دیوانه را مشاهده می کنید که یا قمه سر کودک خردسال خویش را زخمی می کند تا بلکه آغایش امام حسین از او راضی باشد، آیا این کار جنایت نیست؟آیا نباید این به اصطلاح پدر و همه ی دیگر پدران و مادرانی را که چنین جنایاتی را مرتکب می شوند، در تیمارستان بستری کرد؟ این است خرافات دین اسلام و شیعیان.

پس از دستگیری این پدر قاتل و شناسایی محل کشف جسد، آن مرد که خود را پدر قربانی ۶ ساله معرفی کرد، درباره علت قتل کودکش مدعی شد:
“من ولی‌عصر هستم، از تهران به همراه دخترم، ریحانه به جمکران و زیارت حضرت معصومه رفته بودیم، قصد داشتیم از آنجا به بروجرد، محل زندگی پدرم برویم که در بین راه به من الهام شد که دخترم حرام‌زاده است و باید او را بکشم.”

این پدر ۳۵ ساله درباره چگونگی قتل دختر ۶ ساله خود گفت: “ابتدا گلوی او را بریدم، ولی بعد از اینکه مشاهده کردم او دست و پا می‌زند، برای اطمینان از حصول مرگ او با سنگ چندین ضربه به سرش زدم تا بالاخره صدایش قطع شد. بعد هم او را دفن کردم”. این فاجعه را چگونه می توان تحلیل کرد؟ مگر بار اولی است که چنین جنایاتی به دلیل باور ها و اعتقاد های مسلمانان در ایران به وقوع می پیوندد؟ مگر آن دختر روستایی بینوا را فقط به این دلیل که خیال کرده بودند با کسی رابطه جنسی برقرار کرده است، به دستور الله نکشتند؟

دختر بچه بینوای ایرانی در حال انجام تکالیف مدرسه اش بر روی پل عابر پیاده، شاید او پدری معتاد دارد و می ترسد به خانه رود و شاید اصلن مانند میلیون ها کودک خیابانی دیگر خانه ای برای رفتن ندارد. در زمانی که جامعه باید برای رفع چنین مشکلاتی تلاش کند، شوربختانه ذهن مردم درگیر تمبان خونین علی اصغر و علی اکبر است. آیا رفتار مردمان بی تفاوت خجالت آور نیست؟

دختر بچه بینوای ایرانی در حال انجام تکالیف مدرسه اش بر روی پل عابر پیاده، شاید او پدری معتاد دارد و می ترسد به خانه رود و شاید اصلن مانند میلیون ها کودک خیابانی دیگر خانه ای برای رفتن ندارد. در زمانی که جامعه باید برای رفع چنین مشکلاتی تلاش کند، شوربختانه ذهن مردم درگیر تمبان خونین علی اصغر و علی اکبر است. آیا رفتار مردمان بی تفاوت خجالت آور نیست؟

خرافات این دین جنایت بار، هر روز بیشتر از دیروز گسترش می یابد و پلیدی آن دامن گیر جامعه می شود، بسیجیان و پاسداران هم بنا بر اعتقادات مذهبی شان و باور شان به اینکه سید علی خامنه ای جانشین مهدی موعود و معصوم است، حاضر به کشتن، تجاوز، شکنجه و ضرب وشتم هم وطنان شان شده اند.
اگر همین گونه دست روی دست گذاشته شود و مردم فقط نظاره گر این مسائل باشند، باید منتظر روزهایی باشند که از ترس نتوانند خانه شان را ترک کنند چرا که همسایه شان گمان کرده است که ایشان کافر هستند و باید خون شان ریخته شود.!

نگارنده توانایی درک این سکوت سرسام آور مردم در مقابل جنایاتی که می دانند از اسلام و دین ناشی می شود را ندارد و بر این باور است که جامعه با سرعت زیادی به سمت قرون وسطایی و بربریت صحراهای حجاز، در حرکت است.

آخوند های مفت خور که انگل جامعه اند، هر روز با ساخت روایات و احادیث و مطرح کردن آن چرندیات از طریق رسانه های گسترده ای که در اختیارشان قرار دارند، در حال شستشوی مغزی کودکان، نوجوانان و جوانان، و زنان خردباخته ایران زمین هستند.

آنان به زودی موفق خواهند شد  نیمی از جامعه را آن چنان بی عقل و خرافاتی کنند که تیمارستانی به بزرگی نصف ایران برای نگهداری و درمان آنها مورد نیاز خواهد بود.
تعداد زیادی از فرزندان  خرافاتی و بدون اندیشه و فکر این سرزمین را تبدیل به بسیجیان وحشی و خونخواری کنند که جز خامنه ای و آخوند، به هیچ کسی رحم و مروت نشان نخواهند داد.

حال راه چاره چیست؟

فضول محله در مقاله های بیشماری راه چاره و نجات را بیان کرده است، کافی است مردمان ایران زمین، روزی پانزده دقیقه به مطالعه اختصاص دهند و سری به آرشیو مقالات فضول محله و یا سایت های دیگر بزنند.
برای از بین بردن خرافات و این تاریکی ناشی از اسلام کشتارگر که بر سرزمین مان سایه شومش را پهن کرده است، احتیاج به اسلحه و تفنگ و شمشیر نیست، بلکه نیازمند یک اراده قوی مردمی و اتحاد همه ایرانیان است تا یک انقلاب فرهنگی صورت بگیرد و تمامی ایرانیان حتی در دورترین روستاها نیز از حقیقت اسلام آگاه شوند و قرآن هایشان را دور بریزند و کتاب های تازه ای را بخوانند و چیزی یاد بگیرند.

این هم نمونه دیگری از خرافات زدگی و خردباختگی مردمان میهن مان، این عده دیوانه بر این باورند که در روز عاشورا از این درخت خون بر زمین می چکد!! یک انسان تا جه حد باید روان پریش و مالیخولیایی باشد تا چنین مهملی را باور کند؟ آیا تا کنون یکی از آن هایی که به دور درخت حلقه زده اند در روزی به جز عاشورا به آنجا سر زده است تا از حقیقت درخت آگاه شود؟ مردمان ایران در حال پس دادن تاوان خردباختگی این جماعت می باشند،

این هم نمونه دیگری از خرافات زدگی و خردباختگی مردمان میهن مان، این عده دیوانه بر این باورند که در روز عاشورا از این درخت خون بر زمین می چکد!! یک انسان تا جه حد باید روان پریش و مالیخولیایی باشد تا چنین مهملاتی را باور کند؟ آیا تا کنون یکی از آن هایی که به دور درخت حلقه زده اند در روزی به جز عاشورا به آنجا سر زده است تا از حقیقت درخت آگاه شود؟ مردمان ایران در حال پس دادن تاوان خردباختگی این جماعت می باشند،

منبع قدرت و نیروی آخوند، اسلام و دین و خرافات است، وقتی که شما قصد نابود کردن سلطنت آخوند را دارید نمی توانید با شعار الله اکبر به جنگ او روید بلکه باید مستقیمن سرچشمه اعتقادات و باورهای آخوند را مورد حمله قرار داده و ریشه اسلام سیاسی را بسوزانید تا دین الله مدینه از سطح جامعه زدوده شود و به درون خانه ها و قلب های مردمی که می خواهند بدان باور داشته باشند برود و آخوند ها یا کشته شوند و یا لباس های کثیف شان را درآورده و حرفه و شغلی یاد بگیرند تا بتوانند خرج زندگی شان را درآورند.

نگارنده بازهم برای چندمین بار یاد آور می شود که درد ما، فقر فرهنگی است و با یک انقلاب فرهنگی و روشنگری و بازگو کردن حقایق، اندیشه های مردم تغییر خواهد کرد و با تغییر پندارها، آخوند و قرآنش در محافل و مجالس مردم جایی نخواهد داشت.

  • masoud

    خاک بر سر تو کنن با این متن نوشتنت . اول اینکه این یارو کلی شیشه و تریاک کشیده بوده و اگر فرض کنیم که امام زمان و اسلامی هم در کار نباشه ، مطمئن باش با خودش میگفته من از نوادگان کوروش کبیرم و سودابه به من الهام کرده که اینو بکشم .
    پس قتل این دختربچه هیچ ربطی به اسلام و امام زمان نداشته . بلکه یارو زیادی تریاک مصرف کرده. در ضمن زن این آقا به جرم زنا و قتل تو زندانه. پس یعنی خاک بر سر این پدر و مادر کنند که یکی معتاد و یکی هم جنده.
    حالا اگه اینها به حرف اسلام گوش داده بودند و پدر تریاک که ضرر برای وجودش داره نمیکشید و مادر زنا نمیکرد ، الآن این اتفاق نمیافتاد.
    پس خاک بر سر تو نویسنده سایت که چسیدن منو با هلوکاست هم ربط میدی و هر منطق بیخودی را به کار میبری.

    • Kaveh

      بروگمشواشغال تازی  وتازی پرست لیاقت شما همین اخوندها هستند.

      • Dew E

         تازی مادر جندته مجوس کس کش . مگه قبل از اسلام کس خوار و مادرتون نمی ذاشتین . کس کش حاالا داری فحش به اسلام می دی مادرتو گاییدم .

    • aaa

      اقاباادب باش اسلامت گفته اینقدرحرفهای بی ادبی بزنی می خواهم بنظرتون درباره درخت هم بگین

  • masoud

    در ضمن هیچ منبع خبری نگفته که طرف ادعای امام زمانی کرده و یا اینکه گفته باشه امام زمانه،
    اون چون میدونسته زنش با یکی دیگه رو کار بوده ، بچه اش رو که حروم زاده بوده کشته.
    من با کشتن بچه مخالفم ، و اونم یک انسانه ، ولی اینکه امثال شماها با هر خبری اسلام رو زیر سوال میبرید یک دشمنی مشخصه ،
    باز هم میگم و از تمام خوانندگان این خبر میخوام جستجو کنند و حتی بپرسند ، مخصوصا از اراکی ها البته اگه مثل من فامیلی از اونجا داشته باشید، که این مرد ادعای امام زمان بودن نکرده بوده بلکه با حیله و به بهانه ی اینکه بچه اش را ببره جمکران زیارت ، دخترش را از خونه بیرون برده و اونو کشته

    • حشمت الله

      مسعود جون خاک بر سر توهم شود با چنین دفاعی که  از اسلام ناب محمدی ات میکنی. او یارو چرا شش سال قبل ته فهمید که دخترش حرام زاده است.

  • Siavash_sahne77

    تو یه آشغال بی پدرهرزه ای بیشرف اون آدم روانی این جامعه تنهاتویی نه کسی دیگه حروم زاده بی همه کس

  • نسل سوخته

    ننگ بر خرد باختگان
    لعنت بر پدر مسلمانی که به خاطر سوء زن فرزندش را میکشد و ادعا میکن که شخصی تخیلی به او الهام کرده
    در اسلام حرامزادگی از قتل بدتر
    و لواط از برده داری بدتر است
    حکم پدری که فرزندش را میکشد ۱۰ سال زندان  است اما کسی که زنای محصنه میکند سنگسار است
    اینها تنها گوشه ای از اخلاقیات در دین اسلام است.

  • Anashe

    چه ربطی به اسلام داره… طرف یا شیشه زده بوده یا مریض روانی بوده… می خواین اسلامو زیر سوال ببرین یا خبر تو سایتتون بزارین؟!؟!؟!؟!؟!؟

  • masoud

    اگه یه کم شما تاریخ بخونید میفهمید چرا به قول خودتون حرامزادگی از قتل بدتره ؟؟؟
    این حرامزاده های سلطنت نشین بودند که همیشه جان انسان ها را میگرفتند و به هر حیله ای هر کسی سر راهشون بوده را از بین میبردند .
    نمونه اش زیاده ، بدون اطلاعات حرف نزن.
    لواط از هر چیز دیگری بدتره ، چون این کار شان یک انسان را از یک حیوان هم پایین تر میاره. کردار نیک کوروش جونتون یادتون نره ، یا نکنه لواط هم جزو آزادی دموکراسی شما قراره باشه؟؟؟

  • غا شمس الدین ! چقدر اسلام
    اسلام میگوئید> در دنیا یک اسلام وجو دارد که ما آنرا اسلام ناب محمدی میگوئیم
    و همینکه پاسداران ،بسیجی ها ، آخوند ها ، القاعده ، طالبان وآل سعود در حین تطبیق
    این اسلام عزیز اند . کدام اسلام دیگری وجود ندارد .یا اینکه شما هم از آن اصلاح
    طلب های ماله کش و بی همه چیز هستید

     

    دوست عزیز  بحث در باره اسلام را بګذارید به کسانی که
    تحقیقات مفصلی در این باره کرده اند و میکنند. آنچه که من میخواهم به آن تکیه کنم
    این است که باز ګروه بازی و دسته بندی جدیدی نشود. خودتان هم میدانید که مسلمانانی
    هستند که نه
    قرآن خوانده اند و نه از آن چیزی درک میکنند زیرا زبان عربی نمی دانند و وقت هم
    برای یادګیزی و یا خواندن قرآن با ترجمه ندارند 
    کسانی هستند که بی نهایت متعصب هستند بدون اینکه از دین چیزی درک کرده
    باشند. درهر دینی و هر مسلکی عده ای شیاد رخته می کنند و از آن به عنوان یک حربه
    سو استفاده میکنند همین طور که کمونیست های شیاد و یا کاپیتالیست های شیاد از آن
    مکتب اجتماعی سو استفاده های فراوان کردند. 
    مشګل کلی ما مشګل جهل است و تمامیت خواهی ما با کل یک مطلب بد میشویم اګر
    نمونه های بدی از آن داشته باشیم.  اکنون
    سیستم بین المللی غارتګر مشغول توسعه و طرحی است که مسلمانان متعصب را در برابر
    مثلا سکولارها و یا بی دینان متعصب صف آرایی کند. آنان با دستګاه های وتشکیلات
    خیره کننده ای که دارند وبا خود فروخته ګان دانشمندی که در اختیار دارند وبا داشتن
    معلومات وسیع توانایی اینکار ها را دارند. آنان اینطور که حتی در آمریکا هم مردم
    تا حدودی درک کرده اند میخواهند طبقه متوسط را نابود کنند و اینکار جز از راه
    تفرقه نفرت فرا افکنی و تمامیت خواهی وعقل کل بودنها و تخطیه ها و حمله های یک
    طرفه راه دیګری ندارد. 

     

    دزد دزد است و قاتل و غارتګر قاتل و فاسد فاسد حالا در
    هر دینی و در کسوتی که باشد  تمامیت خواه و
    دیکتاتور هم همچنین چه اسلامی باشد و چه ضد اسلامی افراط و تفریط از هر دو به
    دیکتاتوری ختم میشود.  میدانم که کسانی از
    دست اسلام بسیار خشمګین هستند چون زندګی 
    ثروت  کشور  خانواده خود را از دست داده اند. ولی ایجاد
    نفرت و تمامیت خواهی و همه را با یک دید نګاه کردن کاری درست و منطقی نیست.  مګر استالین مسلمان بود ومګر سیستمی که اکنون
    غرب رامی چرخاند مسلمان هستند که مردم عادی و طبقه متوسط را غارت میکنند. همان طور که عربان دزد سوار
    ماشین های ساخت شده از تلای سفید میشوند و هواپیمای خصوصی آنان از طلای زرد دزدی شده است.
    انسان هایی ساده دل هم هستند که با اعتقاد به اسلام در نهایت فرزانګی و والایی
    زندګی میکنند و به این دین عقیده و اطمینان دارند.  کدامیک از مطالبی که من نوشتم ماله کشی
    است؟  آیا تمدن عظیم اسلامی دروغ است که
    حتی اروپاییها هم به آن عقیده دارند.  آیا
    مولوی بلخی با آن عظمت اندیشه مسلمان نبوده است آیا سعدی استاد سخن مسلمان نبوده
    است.  نفرت به یک مشت دزد و قاتل را که
    نبایست عمومیت داد.

     

     

    آیا در کشورهایی که بدست بی دینان و
    یا سکولارها اداره میشود وضع مردم بهتر است. آیا دزدی فساد غارت در آنجا وجود ندارد؟ آیا
    در همین آمریکا سیستم مردم اصیل و ساده دل را غارت نمی کند  مردم صدایشان از دزدی و فساد بلند شده
    است.  نظر من این است که همه مردم در بند
    چه مذهبی و چه غیر مذهبی چه غربی و چه شرقی بایست با هم متحد شوند و در برابر فتنه
    ای عظیم باهم همکاری کنند.

     

     

    هدف بایست شرکتهای عظیم سازنده مواد
    مخدر  مواد منفجره بیمه های دزد  و غارتګر 
    بانکهای شیاد که با تورم و ضد تورم ثروتهای کوچک مردم را غارت میکنند
    باشد.  ما از فساد  تمامیت خواهی 
    دزدی جهل رنج می بریم نه از دین و آیین های ګوناګون 
    همه بایست آزاد باشند که اګر میخواهند دینی را انتخاب کنند یا نکنند و
    توهین به باورهای آنان کاری درست نیست. 
    البته اګر سندی هست و راه علمی وجود دارد میشود از آن استفاده کرد ولی شما
    هر صدایی که هم خوان با آوای شما نباشد به ماله کشی و بی همه چیزی ریط میدهید که
    این انصاف نیست در حقیقت شما هم تمامیت خواهی ضد اسلامی هستید که درست مثل متعصبان
    کور دل عمل میکنید  آیا این واقعیت
    نیست؟  درست مثل خانمی بی مایه و بدون
    اطلاع مسلمان اسمی دو آتشه که در اثر شرایطی مسیحی شده بود و حالا غیر مسیحیان را
    کافر و جهنمی میپنداشت. بګذارید که مردمان دانا و با فرهنک وخرد و دانش بشوند
    آنوقت شما احتیاجی ندارید که مردم را بکوبید و آنکه فکر شما را ندارد تخطیه
    کنید.  من نه صلاحیت دفاع از اسلام را دارم
    و نه صلاحیت رد آنرا زیرا من در آن رشته تحصیلات و تحقیقات ندارم  من تنها میدانم بعنوان یک معلم سیاست و علوم اجتماعی که مشګل
    اساسی ما غرورهای برخاسته از بی سوادی است. تمامیت خواهی است و خود برزګ بینی و
    خود راعقل کل دانستن.  بدون داشتن تحقیقات
    وسیع علمی در باره هر چیزی نظر میدهیم و طرف مخالف را بافحش توهین و اګر بتوانیم
    کتک و دشنام میخواهیم از راه بدر کنیم. 

     

    دوستان ګرامی 
    آنچه من خواستم برایتان بنویسم تنها روشن ګری بود و نشان دادن معیارهای
    دیګر که متاسفانه این معیار ها باعث نفرت شده است. همه چیز در دنیا نسبی است و
    مطلق بودن بسیار نادر است بخصوص در باره روشهای زندګی. روش آنان که دنیا را اداره
    میکنند و مردم را عملا برده ساخته اند بسیار روشن است و اګر در روزنامه ها خوانده
    باشید فریاد مردم غرب را هم به آسمان رسانیده است. حقیقت این است که ما همه اسیر
    یک مشت ثروتمندهای تریلیون دلاری هستیم و آنان با داشتن تیمهای مجهز علمی برای ما
    برنامه ریزی میکنند. جوان آمریکایی که از فرط بیکاری برای جنګی کور و ناشناخته
    بسوی مردمی میرود که نه تمدن و نه فرهنګ آنان را میشناند و عملا به او نفرت هم
    تزریق شده است تا خود ما که با هم در تفرقه و اختلاف و حتی نفرت بسر می بریم تماما
    ساخته دست آنانی است که میخواهند با وجود تفرقه و نداشتن اتحاد بر ما حکومت کنند.
    سرمایه های کشورهای ما را غارت میکنند و سرمایه مردم طبقه متوسط خود را هم غارت
    میکنند ویک مشت نفرت و بد بینی برای ما هدیه بجای میګذارند. اکنون هم از طرفی برای
    بی دینها مطلب درست میکنند و آنان را برضد حتی دینداران والا تحریک میکنند و از
    طرفی با آتش زدن به خرافات و تعصب های کور و امیال سرکوب شده جنسی ګروهی دیګر را
    تحریک میکنند. در غرب زنان ممکن است که نیمه برهنه از نظر فرهنګ ما در خیابان راه
    بروند ولی این دلیل این نیست که مردی بتواند مثل شرق به آنان انګشتی بزند. زیرا
    قوانین اینجا زن را حمایت و مرد انګولک کن را به زندان میفرستد.

     

    آنچه مسلم است طبقه متوسط و فقیر در تمامی دنیا
    مورد بهره وری است ولی با تفرقه بین آنان خود آنان را برعلیه هم صف آرایی میکنند و
    بقول معروف از هر طرف کشته شوند به نفع اسلام است یا به نفع آنان ‎؟  آنان میخواهند اسلحه های خود رابفروشند و اګر
    جنګی و نفرتی نباشد کی اسلحه میخرد مثلا بمب های یک میلیون دلاری اګر نفرتی و جنګی
    نباشد فروش نخواهد رفت. آنان میخواهند که ثروتهای ملی مارا تاراج کنند ومسلم است
    که اګر مردم ما دانا و رهبران ما دلسوز باشند نمی توانند این کارها را بکنند
    همانطوریکه میدانید دولتهای اروپایی ها مردم چین را معتاد کرده بودند تا غارتشان
    آسان باشد. یا هند را به نحوی دیګر مورد استعمار قرار داده بودند. تعصب های کور
    تمامیت خواهی  منم منم کردنها و عقل کل
    بودنها است که ما را به این روز انداخته است بیش از سی میلیون تحصیکرده و متخصص
    کشورهای ما در غرب به خدمت مشغولند. بعضی از آنان حتی کارګران بدنی در غرب هستند.
    در صورتیکه در شرق آنان مدیر و سازنده بودند. مثالهایش کاملا عریان هستند قذافی
    میلیارد ها دلار اسلحه میخرد و بعد غرب همه آنها را نابود میکند تا دوباره خریداری
    شود. بهرحال آنان برنامه های خود را توسط خود ما ارایه واجرا میکنند. توهین و
    تحقیر هم  نداشتن وحدت در کثرت  تمامیت خواهی 
    حسادت های معمولی و جنسی شکستن حرمت همدیګر مسخره و دست انداختن هم  نفرت بین مذهبهای هم و یا نفرت بین بی مذهبان و
    متعصبان و کمبودهای جنسی همه دست مایه اینان برای برنامه ریزی است و خودتان ملاحظه
    کنید که در همین سایت به روشنی این روش هویدا است.

     

    اما راه نجات 
    تحصیل و داشتن دانش  تساهل و ګوش
    کردن به مطلب های و تجربه های دیګراڼ کنار ګذاشتن تعصب و داشتن اخلاق واقعی  نه اینکه آنچه را برخود نمی پسندیدم بر دیګران
    روا و مجاز بدانیم  مطالعه در آثار ادبی و
    علمی بزرګان خودمان و جهان داشتن دیدی وسیع نسبت به مردم و فرهنګهای دنیا.  و اتحاد بین مردم رنج دیده و غارت شده  طبقه متوسط و فقیر تمامی دنیا. حتی دین اسلام
    هم راهنمایی های ارزنده ای کرده است منتهی دینها و مکتب های اجتماعی در دست مردمی
    شیاد هست و از آن به نفع خود و سیستم غارتګر سو استفاده میکنند. هدف آنان بی تفاوت
    کردن  متعصب کردن  ظالم کردن ماست تا بتوانند همه مارا کنترل
    کنند. درست مثل ګلادیاتورها در روم باستان که از قدرت آنان برعلیه خود آنان و برای
    تفریح دیګران استفاده ویا سو استفاده میشد. بزرګان ما هم ګفته اند که اینهمه جنګ
    جدل حاصل کوته نظری است    چون درون پاک
    کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است. 
    دوش دیدم که شیخ با چراغ میګردد ګرد شهر  
    که از دیو دد ملولم او انسانم آرزو است. 
    متاسفانه مردم ما باحمله به دلسوزان جامعه راه را برای بی تفاوت کردن جامعه
    باز میکنند. احترام مردم ما به ثروتمندان و نفی دانشمندان فقیر و آزار و مسخره
    آنان هم راهی دیګر برای سیاست های استعماری و استحماری است. سرکوب زنان و مردان
    آزاده  و مسخره و آزار آنان و توهین و
    تحقیر نیز حربه ای کاری است که استعمار از آن سو استفاده کرده میکند و باحتمال
    خواهد کرد. این را بدانید که مردم دنیا کم بیش در زیر همین استعمار و استحمار بین
    المللی هستند چه درشرق چه در غرب شمال یاجنوب منتهی حربه هایی که برعلیه آنان
    استفاده میشود متفاوت است.

  • Marjan Sadeghian Dadgar

    این جانی نامرد را فقط بایست کشت  خلاص
    اما این را متوجه نمی شوم که منظور شما از ارتباط بین اسلام و اوهاماتی که یک دیوانه دارد یعنی چه !!!

    شما چگونه میخواهید این دو موضوع بی ربط را بهم منطقاً مربوط کنید؟

    مگر در اتریش پدری بیش از بیست سال دختران خود را در زیر زمین زندانی و بارها مورد تجاوز قرار نداده بود؟ آیا به اعتقاد شما این هم ریشه اسلامی داشته؟ !!!!!!!!!

    • نسل سوخته

      در اتریش حکومت دینی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اگر نیست پس ربط چندانی به دین ندارد و ربط به فرهنگ و مکان و شخصیت نداشته آن پدر دارد
      در ایران حکومت دینی هست پس هر اتفاقی که بیوفته چه خوب چه بد با دین در ارتباطه ضمنا این پدر داره فرق فرزندشو برای حسین میشکافه پس ربط به اسلام داره و اون پدر هم اسم امام زمان آورده کسی که سالها در تخیلات ایرانیان رشد کرده
      ضمنا این که شما گفتین در اتریش و خواستین اون رو با این متن مقایسه کنید قیاس مع الفارق هست.

      • Marjan Sadeghian Dadgar

        جناب نسل سوخته

        پاسخ شما دقیقا مؤید منظور من هست به این دلیل که در کشور اتریش پدری که احتمالا مسیحی بوده جنایتی در حق بچه اش کرده ولی هیچگاه به اعتقادات این آدم ( مسیحی بودن یا غیره) اشاره و اعتراضی نشده و از هیچ تریبونی اعلام نشده که یک نفر” مسیحی ”  چنین جنایتی کرده. همه گفتن یک پدر یک شهروند . اما چطور میشه که جنایتی از همین دست وقتی در ایران توسط یه آدم اسماً مسلمان اتفاق میفته در درجه اول چیزی که مهم است و بزرگ جلوه داده میشه مسلمان بودن این جانی است؟؟؟

        در کجای اسلام شما سراغ دارید که پدر میتونه فرزندش رو بکشه؟ در حالیکه حتی اگر شما فرزندتان را تنبیه کنید و اثر تنبیه روی بدن باقی بماند همین اسلام شما را محکوم به پرداخت دیه می کند؟؟؟

         

        • نسل سوخته

          خانوم متاسفانه شما حرفهای من رو درست نخوندید یا متوجه نشدین وقتی یک کشور بر مبنای اسلام قانون گذاری میشه و شخص هم مسلمون نامیده میشه اگر اتفاقی بیوفته اولین مسئول اون قوانین هست و باید به اسلام گیر داد
          ضمنا در دین اسلام اگر پدر فرزندشو بکشه حداکثر ۱۰ سال زندان میوفته اما اگر مادر دست به این جنایت بزنه اعدام میشه این خودش گواه این مطلب هست که ما در این سالها چقدر از کشته شدن فرزندان توسط باباهاشون شنیدیم لطفا از تنبیه نگید که همه میدونیم در زمانهای گذشته در ایران  اسلامی و همچنین خانواده ها چقدر بچه هاشونو نوازش میکردن.ضمنا همین امام صادق شما میگه اگر بچه نماز نخوند اونو تنبیه بدنی کنید.
          کاش کمی با واقعیت این دین آشنا بودی اما از صحبتهاتون مشخصه شما فقط روضه میری و به حرفهای آخوندا گوش میدی

        • مهرشاد

          اگر انتخاب دین اجباری نبود با شما موافق بودم .. به نظر من مشکل ایران اینه که چون خدا رو با یک زبان دیگه عبادت می کنن و نمی فهمم به خدا چی مگن و همچنین خود را مومن و ادم درست حسابی می دونن در صورتی که خوبه ادم بفهمه با خدا چگونه صحبت می کنه .. به نظر نمیشه همش گفت از اسلام ولی ۹۹ درصد از اسلام به وجود میاد همه اینا ……

  • iran2ost

    در اینکه در تمامی جوامع بشری آدمهایی گیر میان که از این موارد در سطوح جامعه بوجود بیارن شکی نیست .اعم از مسلمان سنی وشیعه و مسیحی ( کاتولیک وپروتستان وارتدوکس) وکلیه مذاهب دیگه . خرافات هم در کلیه مردم دنیا با هر مذهب ودینی وجود داره . ولی چرا اونایی که از ایران بیرون هستن وبا سران مملکت وراه ورسم و سیاست بازی آقایون مشکل دارن همه مسایل رو بحساب اسلام میذارن جای عجب گفتن داره . آخه نه ننه های شما اسم اسماییل و حشمت اله و ابوالقاسم براتون نذاشتن نه که براتون نذر ونیاز نکردن وشما هم هیچ اعتقادی به اعمه و پیامبر اسلام ندارید . باید هم اینطور بنویسید . نه که اگه یکی از نوه نتیجه هاتون مریض بشه دست به دامن این اعمه نمیشید .واقعن خیلی ما ایرونیا روداریم که در مسایل عام اینطوری عمل میکنیم ولی در خفی برای خودمون واهل عیالمون جور دیگه .shame of our iranian

  • be to che

    خاککککککککککککککککککککککککککککککککک بر سرت فقط همین
    این نشان از حرم زاده بودنته

  • behnam

    حرومزاده کثثثثثثثثثثافت 
    اشغال  تف به اون روت 
    عوضی تو رو باید زنده زنده آتیش زد 
    میشناختمت دندوناتو تو دهنت خورد میکردم  معتاد عوضی

  • اهورا

    جناب آقای نگارنده مقاله، شما در اکثر مقالات خود، پندار، گفتار، و رفتار هایی را تقبیح می کنید که با عرض شرمندگی متاسفانه بعضن خود عامل به همان شیوه هستید!
    دیکتاتور کیست؟
    فردی تمامیت خواه که همه حق ها را به جانب خود و همه خبط ها را به جانب طرف مقابل خود میدهد، و حتی حاضر نیست بپذیرد که ممکنست در امری اشتباه کرده باشد، اصولن در قاموس این آدم هبچ اثری از خود مواخذه گری دیده نمی شود، این آدمها همه چی را سیاه و سفید میبینند، هر گونه نظری ولو کمی مخالف با عقاید خویش را دشمن و به بدترین توهین ها محکوم می نمایند.
    شما تقریبن در تمام مسایل آن چنان جزمی صحبت می کنید که حتی خود دیکتاتورهای امروزی در این گونه سخن گفتن احتیاط می کنند، شما آنچنان با اطمینان در هر مورد نظر می دهی که هر که نداند ممکنست فکر کند خدا بر زمین حاضر گشته است.
    ایراد دیگر اینکه همه بغض تو از نظام حاکم محترم، ولی با انتساب دادن “کج شدن تیر آسیاب کندر هم به اسلام” خود را مضحکه چهار آدم عاقل و مورد به به چه چه چهار آدم بی سواد میکنی.
    من نقد را دوست دارم، از نظر من اساس نقد، اساس پیشرفت جامعه و حتی عقاید و باورهای صحیح است اما نقد به شیوه لمپنیزم و خشنود بودن به اینکه چهار نفر آدم پیرو ادیان مخالف اسلام از شما تمجید کنند و مهر تایید بزنند، نهایت کوته بینی است.
    عزیز شما می خواهی دفع فاسد کنی به افسد، یا مقابله به مثل؟
    اگر شما می خواهی سخنت خریدار داشته باشد و در دل مخاطبت قرار گیرد، اول از همه باید نکو سخن بگویی و دوم باید خود، “دل بازی” برای پذیرش داشته باشی.
    باور می کنی بعضی مواقع که مقالاتت را می خوانم تو را در هیبت یک توتالیتری می بینم که سرمست از مجیز جاهلان در پشت تریبونی ایستاده و سحنرانی می کند، این شیوه اگر کاربرد داشت که الان تو دیگر مقاله نمی نوشتی!
    حقیقت این شیوه رفتار مبین آنست که:
    یا فرد وابسته حکومت مورد نقد هست و مامور به نشان دادن چهره ای زشت از مخالفان نظام و در ضمن شناسایی و معرفی آنها به جکومت
    یا از وابستگان ادیان و عقاید مخالف هست و دیدگاه خود را پنهان نگه می دار تا کسی گرای عقیدتی او را زیر سوال نبرد.
    یا هم بک انسان بیسواد نادان هوچی و عقده ای که فرصت دور از دسترس بودن را غنیمت شمرده و به حساب خود دارد ماتحت حکومت را می سوزاند غافل از اینکه با سست نمودن بنیان اعتقادات به فلسفه الاهی و سوق دادن مخاطب به سوی ماده گرایی آنها را از هر دلیلی برای جانفشانی در راه ارزشهای والای انسانی متزلزل می کند، که اینهم به نفع حکومت خواهد بود
    امروز جهان پر از این سران فتنه و طالبان تحمیق و تحمیر جامعه بشری است و فقط اعتقاد راسخ به کرامتهای انسانی و باورهای الاهی راهگشا.
    آیا شما می دانی تفاوت دین محمد که امروزه آنرا در زیرجهل و خرافات پنهان کرده اند با دیگر ادیان چیست؟
    آیا شما میدانی چرا اینهمه سرمایه برای تخریب این دین، توسط دینداران و حتی مسلمانان هزینه می شود؟
    آیا شما میدانی که تمام حکومتهای اسلامی موجود به قصد تخریب اسلام و به دست خرافه پروران استعمار گر بر روی کار آمده اند؟
    آیا شما می دانی که محمد پایه گذار تفکر سکولاریسم است و با دین خود پنبه خرافی گری و سواستفاده همه ادیان را زده؟ و علت این همه دشمنی با او همین است و اینهمه دروغ پردازی در مورد وی و سخنان ضد و نقیض؟
    شما دین نخوانده ای!
    آیا دانش شما از عمق این مکتب فکری است یا از قشر آن؟ نگو که عمقی که خنده ام میگیرد، چون آنموقع باید تو را به نافهمی و بلاهت هم منتسب کنم 🙂
    در ضمن مطمعن باش،هم می دانم سکولاریسم چیست و هم دین و هم اسلام، روضه نخوانی که تو حتمن نمی دانی یا دین چیست یا سکولاریسم. که من در چهل سال از عمرم به یاد نمی آورم روزی بی مطالعه و به طور متوسط ۲۰۰ صفحه در روز را داشته ام.

    الآن هم این برنامه ریزان برای ایران طراحی یک انقلاب خونین دیگر و یا یک جنگ خانمان بر انداز کرده اند!

    که اولی را یا باید ناآگاهانی امثال تو اجرا کنند همانند سال ۵۷ و خونها به کینه ها بریزند و بعد در همان خونها گرفتار آیند، تا این چرخه حماقت ایرانی بچرخد و هر چه بیشتر ثروت او در دست آنها قرار گیرد و حداقل برای یک دوره ۳۷ ساله دیگر کسی یا از واقعیت اسلام دم نرند یا اگر زد خود ایرانیها خفه اش کنند و تا ۳۷ سال بعد دوباره از طرفی خونهای ریخته شده گریبان آنها بگیرد و از طرف دیگر خرافه پروران دوباره حکومتی خرافی پرور را به اسم اسلام در آستین ملت نافهم کنند
    و دومی (جنگ) را امثال ناآگاهان دیندار حاضر در جامعه و بی دینان تشنه قدرت در خارج ار جامعه.

    • Parimakvandi789

      با عرض سلام. انشا
      ا…حال همه خوب باشه.من این مطالب رو خوندم و تصمیم گرفتم یک مسایلی رو خدمت همه
      عرض

       کنم.اگر مسلمان بودن خرافاته پس مسیحیت و دیگران
      ادیان هم باید خرافات باشه چون همه دین خدا هستند. اگر مسلمانان

       خرافاتی هستند پس مردم کشورهای دیگه چی؟ اونا خرافات
      نیست؟ از نظر شما نه چون اونا با هر سوادو شعوری و حتی اگه خودشونم به کامل بودن
      خودشون ایمان نداشته باشن شما ازشون بت ساختین و هر لحظه واستون کاملتر میشن.
      دینشون از نظر شما

       کاملترینه و خودشون بهترین. و اصلا هر کاری کنن
      و هر عقیده ای داشته باشن خرافات نیست. و اون غیر مسلمانهایی  که مشغول

      پرستش شیطانند از
      نظر شما خرافاتی نیست؟  حتما عین واقعیته و
      اونا انسانهای کاملا سالمی هستند؟؟؟ بله برای شما که فکر نمی

      کنید قطعا همچین
      کسانی کامل هستند و خیلی الگوهای خوبی پیدا کردید چون مثل هم هستید همه فاقد
      استفاده از عقلید.

       این مردی که شما می گید چون توی شناسنامه مسلمونه
      مرتکب این جنایت شده

       فکر نمی کنید حرفتون خیلی غیر منطقی و دور از هر
      گونه علمیست؟ این آدم دچار اختلال هذیان بزرگ منشیه و

       همونطور که از اسم این اختلال پیداست ‍‍‍‍بیمار
      خودش را به جای شخصیتهای بالا می دونه. من رشتم روانشناسیه می

       دونی چند نفرو دیدم که دچار این اختلال هستند و
      خودشون رو به جای بازیگران و شخصیتهای مشهور هنری و مذهبی

       و … میدونند؟؟؟ میدونی چند نفرشون گفتن من خدام
      یا من داوینچیم یا … از اونجایی که ما روانشناسیم علت این مسیله رو

       اختلال روان می دونیم و اولین بار بود که

      کسی علت این اختلال
      رو مسلمان بودن میدونه!!!!! اما باید بدونی این اختلالات مخصوص ایرانی و عرب و
      مسلمان و

      مسیحی نیست مثلا:
      «ماری آن کاتن» اهل انگلیس بود بیش از ۸ فرزند و ۳ شوهر خود را با سم آرسنیک کشت.
      چینا

       آرنولد آمریکایی نوزاد چند ماهه ی خودش رو توی
      مایکروفر سوزوند. جولی شنکرآمریکایی به پسر و

       دخترش شلیک کردو علت این کارش رو حاضر جوابیه بچه
      هاش می دانست. ماری بث رز که نیویورکی

       بود حدودا ۸ فرزندش را خفه کرد.

       دیان داونز هم به ۳ فرزندش شلیک کرد. سوزان لیک هم
      که ۲ پسر خود را به خاطر اینکه قصد ازدواج

      با مرد ثروتمندی رو
      داشت که اون مرد حاضر نبود فرزندانش رو نگه داره کشت.

      آندرا یاتس هم که
      خیلی معروفه و در کتابهای زیادی داستانش رو نوشتن. مادری که با خفه کردن ۵همزمان

       فرزند خودش در حمام دنیا رو تکان داد… وقتی علت
      رو ازش پرسیدن آندره پشیمون نبود و می گفت شیطان به من گفت بچه ها رو بکشم. این
      خرافات نیست؟؟؟؟!!!!!

      همونطور که گفتم
      روانشناس هستم و تمام این مطالب در کتابها مکتوب هست و می تونید مطالعه کنید. در
      کتاب آسیب شناسی روانی از ریچارد پی هالنجین فکر می کنم یکی دو مورد رو ذکر کرده.
      اما اگر سرچ کنید کتابهایی هست که کاملا توضیح داده و در این سایت مختصرا توضیح
      داده شده.

      تمام این جریانات واقعیته
      منابعی هم که گفتم برای این بود که مراجعه کنید و ببینید این حرفا زاییده ی ذهن من
      برای از بین بردن اعتقادات دیکران نیست بلکه حقیقته و مکتوب. خوبه که آدم چیزی که میشنوه
      رو با چشم و گوش بسته نپذیره و همه جا بگه و باعث گمراهی مردم بشه. البته اونایی که
      با حرف انسانهای بی سوادی که فقط اسمشون انسانه ولی در واقعیت چون عقلشون هیچ کاربردی
      نداره و فرقی با موجوداتی که فاقد عقل هستند نداره بخواد گمراه بشه تعجبی هم نداره
      ولی اون دیگه چقدر بی ارزشه که از همچین آدمی تاثیر می پذیره. تمام این بیمارانی که
      گفتم همه جا هست. اما نمیدونم چرا در کشورهای دیگه علت این بیماری حجم بزرگ مغز و بطنهای
      بزرگ و یا جسم پینه ای کوچک و … اما در ایران به علت مسلملن بودنه!!!!! خیلی خوبه
      که آدم قبل زدن این حرفا حتی اگه تخصصش رو نداره سعی کنه مطلع بشه بعد حرف بزنه. چون
      شاید آدمایی مثل خودت که از عقل استفاده نمی کنن اینو بپذیرن ولی پیش آدمایی که با
      شعور هستن آبروی خودت رو بردی. به نظر من بهتره هر کس اعتقاد خودش رو داره و خدا هم
      فرموده که اجباری در دین نیست ولی  من نمی دونم
      این همه زور زدن ها واسه ی اینکه اعتقاد دیکران رو تغییر بدید برای چیه؟؟ مگه شما مسیول
      اعمال دیگران هستید؟؟؟  یعنی واقعا اینقدر وقت
      دارید که همچین داستانهایی رو بنویسید یا مردم خیلی واستون عزیزن که می خوای  راهنماییشون کنی؟ اگه اینقدر وقتت آزاده یکمی مطهلعه
      داشته باشی بد نیست. ضمنابهتره هر کسی راه خودش رو بره و همونطور که همه می دونن بلاخره
      مرگ سراغ آدم میا. اگه هر کسی یک لحظه به موقعی که مرگ اومده سراغش و راه فراری نداره
      فکر کنه قطعا گمراه نمی شه ولی خوب بعضی ها عقلشون کاربردی نداره.

      توی اون دنیا برنده
      و بازنده مشخص میشه. اگه شما برنده ای که خوش به حالت اما چون می ترسی بازنده باشی  میخوای تنها بازنده نباشی. همه همینطورن چون باختن
      خوب نیست و کسی که از باختن می ترسه دوست نداره تنها باشه.  یه مثال واست می ذنم اما از ۲ نفر که نه ایرانین
      نه مسلمانمایکل جکسون تا انتهای فساد رفت آخرشم مثل اینکه مسلمان شد البته شاید دروغ
      باشه ولی کلا به انتهای فساد رفت و به کجا رسید؟ جز اینکه به پوچی رسید. خیلیا ازش
      با تنفر حرف می زدند چون از عقلش استفاده نکرد. اما چرا همه از ادیسون با احترام یاد
      می کنند؟؟؟ اینه فرق انسان واقعی و انسانی که فقط اسم انسان روشه. مایکل جکسون با تمام
      فسادش مرد واقعا فکرشو می کرد که اون موقع بمیره؟ ادیسون هم مرد. به زودی می فهمیم
      جای هر ۲ توی اون دنیا کجاست… اعتقادات شما واسه من مهم نیست چون قرار نیست من جوابگوی
      اعمال کسی جز خودم باشم. اما حضرت محمد و همه ی معصومین اونقدرمقام والایی دارند که
      در ذهن کسی که علت اختلال روانی بزرگ منشی رو مسلمان بودن میدونه

      نمیگنجه. پس بهتره درباره
      ی دین خدا اظهار نظر نکنی. حضرت علی شامش رو به فقیر می دادو خودش گرسنه می خوابید.
      تو همچین کاری می کنی؟؟؟

      بهتره هر انسانی حتی اگر منتقد هم باشه قرآن رو با
      تفسیرات کاملا درست بخونه. چون قرآن مفاهیم سنگینی داره که شاید یه پرفوسور هم نتونه
      کامل درکش کنه. ایشا ا… از این به بعد همه از شعور و باطنشون بهره ببرن و هر حرفیو
      که می شنون بدون فکر جایی نزنند و هر حرفیرو بدون فکر نپذیرن. به امید دیدار همه در
      لحظه ی روشن شدن حقایق که برای خیلی ها لحظه ی سختیه. تمام این جریانات واقعیته
      منابعی هم که گفتم برای این بود که مراجعه کنید و ببینید این حرفا زاییده ی ذهن من
      برای از بین بردن اعتقادات دیکران نیست بلکه حقیقته و مکتوب. خوبه که آدم چیزی که میشنوه
      رو با چشم و گوش بسته نپذیره و همه جا بگه و باعث گمراهی مردم بشه. البته اونایی که
      با حرف انسانهای بی سوادی که فقط اسمشون انسانه ولی در واقعیت چون عقلشون هیچ کاربردی
      نداره و فرقی با موجوداتی که فاقد عقل هستند نداره بخواد گمراه بشه تعجبی هم نداره
      ولی اون دیگه چقدر بی ارزشه که از همچین آدمی تاثیر می پذیره. تمام این بیمارانی که
      گفتم همه جا هست. اما نمیدونم چرا در کشورهای دیگه علت این بیماری حجم بزرگ مغز و بطنهای
      بزرگ و یا جسم پینه ای کوچک و … اما در ایران به علت مسلملن بودنه!!!!! خیلی خوبه
      که آدم قبل زدن این حرفا حتی اگه تخصصش رو نداره سعی کنه مطلع بشه بعد حرف بزنه. چون
      شاید آدمایی مثل خودت که از عقل استفاده نمی کنن اینو بپذیرن ولی پیش آدمایی که با
      شعور هستن آبروی خودت رو بردی. به نظر من بهتره هر کس اعتقاد خودش رو داره و خدا هم
      فرموده که اجباری در دین نیست ولی  من نمی دونم
      این همه زور زدن ها واسه ی اینکه اعتقاد دیکران رو تغییر بدید برای چیه؟؟ مگه شما مسیول
      اعمال دیگران هستید؟؟؟  یعنی واقعا اینقدر وقت
      دارید که همچین داستانهایی رو بنویسید یا مردم خیلی واستون عزیزن که می خوای  راهنماییشون کنی؟ اگه اینقدر وقتت آزاده یکمی مطهلعه
      داشته باشی بد نیست. ضمنابهتره هر کسی راه خودش رو بره و همونطور که همه می دونن بلاخره
      مرگ سراغ آدم میا. اگه هر کسی یک لحظه به موقعی که مرگ اومده سراغش و راه فراری نداره
      فکر کنه قطعا گمراه نمی شه ولی خوب بعضی ها عقلشون کاربردی نداره.

      توی اون دنیا برنده
      و بازنده مشخص میشه. اگه شما برنده ای که خوش به حالت اما چون می ترسی بازنده باشی  میخوای تنها بازنده نباشی. همه همینطورن چون باختن
      خوب نیست و کسی که از باختن می ترسه دوست نداره تنها باشه.  یه مثال واست می ذنم اما از ۲ نفر که نه ایرانین
      نه مسلمانمایکل جکسون تا انتهای فساد رفت آخرشم مثل اینکه مسلمان شد البته شاید دروغ
      باشه ولی کلا به انتهای فساد رفت و به کجا رسید؟ جز اینکه به پوچی رسید. خیلیا ازش
      با تنفر حرف می زدند چون از عقلش استفاده نکرد. اما چرا همه از ادیسون با احترام یاد
      می کنند؟؟؟ اینه فرق انسان واقعی و انسانی که فقط اسم انسان روشه. مایکل جکسون با تمام
      فسادش مرد واقعا فکرشو می کرد که اون موقع بمیره؟ ادیسون هم مرد. به زودی می فهمیم
      جای هر ۲ توی اون دنیا کجاست… اعتقادات شما واسه من مهم نیست چون قرار نیست من جوابگوی
      اعمال کسی جز خودم باشم. اما حضرت محمد و همه ی معصومین اونقدرمقام والایی دارند که
      در ذهن کسی که علت اختلال روانی بزرگ منشی رو مسلمان بودن میدونه

      نمیگنجه. پس بهتره درباره
      ی دین خدا اظهار نظر نکنی. حضرت علی شامش رو به فقیر می دادو خودش گرسنه می خوابید.
      تو همچین کاری می کنی؟؟؟

      بهتره هر انسانی حتی اگر منتقد هم باشه قرآن رو با
      تفسیرات کاملا درست بخونه. چون قرآن مفاهیم سنگینی داره که شاید یه پرفوسور هم نتونه
      کامل درکش کنه. ایشا ا… از این به بعد همه از شعور و باطنشون بهره ببرن و هر حرفیو
      که می شنون بدون فکر جایی نزنند و هر حرفیرو بدون فکر نپذیرن. به امید دیدار همه در
      لحظه ی روشن شدن حقایق که برای خیلی ها لحظه ی سختیه.

       

    • Parimakvandi789

      iاهورا… منظور من به نویسنده ی این متن بود نه شما. ولی اشتباها به اسم شما شده. منظور من و تمام مطالبی که نوشتم مربوط به همه ی کسانیست که این متن رو میخونند.

  • Wartan

    من هم چیزو خوندم ولی فقط در مورد عکسها نظر میدم . چون متن معلومه یه ادم عقده ای و بدبخت نوشته .
    نکته اول – عکس اول : تو ۱۷ سال عمرم وقتی خون دیدم حالم بد شد – وقتی خار رفت تو دستم نیم ساعت گیرش بودم . بعد تو این عکس اولی داره با قمه سرشو زخم میکنه این همه خون بعد پسر کوچیکه جیر طلا دستشو کرده تو دهنش اینجوری نرمال داره به ریش بابای نویسنده کسخل می خنده؟  اصلا شاید دردش نمیاد ؟ =)) 
    نکته دوم –  عکس دوم : خدایی تو این ۱۱ سال درس خوندم تا دیپلم یه مدادرنگی و یه کیف درست حسابی بابام برام نخرید بعد این دختره اینارو داره :d ؟ بینوا هم هست؟ پس من کی ام؟ اوه . خب حتما دیرش شده تکلیفشو ننوشته حول شده داره مینویسه دیگه . کجاش بینوا هست این آخه . بینوا این نویسنده هست با این مخ مختل شدش =)) . 

    نکته بعدی – عکس سوم : درسته بعضی چیز ها خرافاتی هست واقعا ولی دلیل نمیشه همه چیزو اینجوری برداشت کنی و الکی ربط بدی جناب نویسنده . مثلا خودت صبا ک از خواب بیدار میشی دهنت تلخه ننت میکه شیطون تو دهنت جیش یا ریده – بدو برو دهنتو بشور . بعد تو میری با فابر تمیز میشوری میای کیر منو برا صبحانت میخوری  =)) .
    همه چیز رو قاطی پاتی کرده ربط داده به هم اسمشو گذاشته منطق طرف .
    خب مگه آخوندا و بسیجیا چند بار مامانتو صیغه کردن که اینجوری بدت میاد ازشون . 
    خیلی گیر دادی به همه چی ؟
    به همه چیز گیر دادی آخه . همه متن هاتم شعر هست با قافیه . فقط خودتو افاید خودتو قبول داری لابد؟
    بایم میگم همه چیزو قاطی کرده به هم ربط داده نوسنده ( ارژنگ بود خرچنگ بود) اسمش چی بود؟
    خلاصه بت بگم آخرین بارته به مردم ایران و عقایدشون توهین میکنی . جناب فراری 😉 

  • Babakpersa

    بوی گند آیات شیطانی قرآن جهان را ناپاک کرده و دل و جان و اندیشه مسلمانان نادان و ترسان و لرزان را زیر شمشیر خونین الله تازیان به تاریکی و کژی کشانده است

    • علی

      با سلام :اگه کسی واقعا” بویی از انسانیت برده باشه چطورمیتونه پاره تنش رو به قتل برسونه باشد که امام زمان گفته اینا خرافاتی بیش نیست آخه بی شرف الهام اومد حیوون خودتو بکش چیکار به بچه دارای واقعا حالم از هرچی دینه مسلمانه داره بهم میخوره بابا دیگه بسه چقدر خرافات چقدر پسرفت چقدر امل بازی تویه اون عکسی که دختر بچه داره کنار دفتر مشقاش دست فروشی میکنه کجایین پس مسلمونا بیایین دیگه فکرکن دخترته بچه خودته کم از اسلام دم بزنین حق این دختر رو کسایی خوردن که با دستای شما بی خردها رفتن اون بالا نشستن سی هزار میلیاردی بالا کشیدن و دارن به ریش مسلمانی شما تویه کانادا میخندن اگه بشر باشی دلت به درد میاد اگه بشر باشی وگرنه امام زمان بیاد واسه چی بیاد بی شعوری حیوونایی مثل این قاتلا رو ببینه دیگه حرفی ندارم دیگه علی موند و عوضش علی هستم مرسی ازاین مطلب ممنون از کسانی که حق رو به من و امثال من میدن

  • Babakpersa

    از آغاز تاریخ ۱۴۰۰ سال اسلامی، درگیریها و جنگ ها و کشتارهای خونین بر سر قدرت و خلافت رخ داده و هرچه بود پایان یافته و گذشته است. ولی امروز از گفتگوهای آنان چه سودی تواند برد؟ اینها نه تنها دین نیست، چه بسا که بی دینی است. راستی دین را بر آن است که مردمان چندین بی خرد و نافهم نگردند و زندگی خود را رها نکنند و بجای آن به داستانهای ۱۴۰۰ سال پیش بپردازند و برای مردگان تازی، میان خودشان کشاکش اندازند. !!! ( زنده یاد احمد کسروی: شیعهگری، صوفیگری، بهائیگری )

  • بابک پرسا

    به کوری چشم نمایندگان آیات شیطانی قرآن، فرزندان دلاور ایران زمین به رهروی از آوای دلیرانه بابک خرمدین، به پایداری و سرافرازی، همچنان استوار و پرخروش، در سنگر نبرد با اهریمنان اسلامی، پا پرجا ایستاده اند. ” جاویدان باد پیام میهن پرستی بابک خرمدین ” نه اسلام. نه قرآن. جاوید نام ایران ” 
    { بابک پرسا }